SCUDETTO


NADZIEJE UTOPIONE W OSTATNIEJ AKCJI KLASYKU. JUVENTUS 2:1 MILAN

10 marca 2017, 19:46, Leonardo 22 Główne newsy
NADZIEJE UTOPIONE W OSTATNIEJ AKCJI KLASYKU. JUVENTUS 2:1 MILAN

Milan zanotował porażkę 2:1 w turyńskiej "jaskini lwa" z Juventusem. Klasyk ligi włoskiej rozgrywany był w ramach 28. kolejki Serie A TIM. Od początku spotkania wydarzenia boiskowe zdominowali gospodarze, Donnarumma raz po raz musiał trudzić się broniąc kąśliwe uderzenia Dybali, Higuaina czy Pjacy. Dla zespołu Montelli nie wyglądało to dobrze, ponieważ z każdą minutą byli bardziej spychani do defensywy. W 30 minucie po kapitalnej akcji i asyście Daniego Alvesa wynik meczu otworzył stoper Mehdi Benatia. Marokańczyk znalazł się w polu karnym i niczym rasowy snajper przyjął piłkę na klatkę i wolejem z 5 metrów pokonał Gigio. Po zdobyciu bramki Bianconeri w swoim stylu przystopowali i oddali inicjatywę gościom ze stolicy Lombardii. W 43 minucie fenomenalny rajd lewą stroną przeprowadził Deulofeu, Hiszpan wpadł w pole karne, dziubnął lekko piłkę do Bakki, a będący w super formie Kolumbijczyk po raz pierwszy w swojej karierze pokonał Buffona! Ta niesamowita akcja dała remis Milanowi i tak też zakończyła się pierwsza połowa, następna cześć gry zwiastowała ciarki i emocje sięgające zenitu.

 

W drugiej połowie meczu od początku zaczął napierać Juventus, lider tabeli przeprowadzał groźne akcje szczególnie swoją lewą stroną, gdzie szalał kapitalnie dysponowany tego wieczora Marko Pjaca. Obrona Milanu spisywała się dzielnie tworząc zgrany monolit z ostatnią instancją w osobie złotego dzieciaka - Gigio Donnarummy. Od 65 minuty do głosu w ofensywie zaczął dochodzić Milan, dużo ożywienia wniosło wprowadzenie na plac gry Juraja Kucki, a pod bramką Buffona najgroźniejsi byli młodzi skrzydłowi, którzy do zespołu dołączyli w ostatnim oknie transferowym czyli Ocampos i Deulofeu. W 69 minucie okazję miał ten pierwszy, ale jego strzał przeleciał minimalnie obok lewego słupka bramkarza Starej Damy. W 74 minucie Donnarumma pokazał kosmiczne umiejętności i refleks broniąc najpierw strzał Khediry, a kilka sekund później dobitkę Higuaina z przewrotki! Sędzia Massa doliczył do drugiej połowy 4 minuty, ale wszystko się przeciągnęło. W 93 z boiska za taktyczny faul wyleciał Jose Sosa, który w kilka minut wyłapał dwa żółte kartoniki. W 93 minucie Gigio znów jakimś cudem "wyjął" instynktowny strzał Pipity, a kilka sekund później arbiter wskazał na wapno po zagraniu ręką De Sciglio! Niesamowity rozwój wypadków miał miejsce na Juventus Stadium. Bramkę z karnego zdobył Dybala, a do końca pełni nadziei kibice Milanu utonęli we łzach. Smutną porażką dla Il Diavolo zakończył się piątkowy wieczór w ligowym hicie w Turynie. Juve - Milan 2:1.

 

JUVENTUS: Buffon; Barzagli(46' Lichtstainer), Bonucci, Benatia(78' Rugani); Asamoah, Pjanić, Khedira, Dani Alves; Dybala; Pjaca(89' Kean), Higuain.

MILAN: Donnarumma; De Sciglio, Zapata, Paletta, Romagnoli; Pasalić(71' Poli), Sosa, Bertolacci; Deulofeu, Bacca(54' Kucka), Ocampos(90' Vangioni).

 

Bramki: 30' Benatia, 43' Bacca, 90+7' Dybala (RK)

Żółte kartki: 23' Pasalic, 36' Benatia, 39' Deulofeu, 57' Ocampos, 62' Romagnoli, 77' Pjanić, 87' Khedira, 89' Sosa

Czerwona kartka: 90+3' Sosa (druga żółta)

Arbiter główny: Davide Massa

Miejsce: Juventus Stadium (Turyn)

 

* SKRÓT MECZU *

 



386 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
milan2002
milan2002
12 marca 2017, 20:20
Przeglądając czub tabeli Serie A upatrywałem szansę dla Milanu na LE w drużynie Atalanty. No i wygląda na to, iż plan się urzeczywistnił gdyż po dzisiejszej masakracji mamy już tylko 2 pkt straty do nich. Niestety LM już absolutnie i definitywnie przepadła. Na ostatniej prostej będziemy walczyć o miejsca 4-7. Oby udało się udało. Może w przyszłym sezonie będzie lepiej.
0
misiek007e
misiek007e
12 marca 2017, 16:31
Inter dziś kosmos, zazdroszczę
0
Diavo
12 marca 2017, 16:30
Juz 7:1 do Interu..

Dlaczego my w takich meczach się meczymy, nie wiem DNA Milanu chyba takie musi być
0
Chaos8585
Chaos8585
12 marca 2017, 15:04
Inter-Atalanta dziś. Komu kibicujecie?
0
wilku94
12 marca 2017, 15:38
Już nie ma komu kibicować, Inter dzień konia chyba, albo Atalanta gra bez bramkarza, bo po 35' już 5-0 dla Interu...
0
Gattuso28
12 marca 2017, 15:41
Tak czy inaczej kibicuje Interowi bo są poza naszym zasięgiem i obstawiam że skończą ligę w top 3
0
Davide
Davide
12 marca 2017, 14:05
W pierwszej połowie druga linia w ogóle nie istniała, poza tym De Sciglio z Ocamposem przeszkadzali sobie na lewej stronie, Mattia chyba sam nie wiedział czy jest wahadłowym, czy lewym obrońcą, Na szczęście potem Deulofeu z Ocamposem zamienili się stronami i po akcji tego pierwszego padła bramka. Bacca pokazał klasę przy tym wykończeniu. Należy też docenić zgranie Pasalicia w akcji bramkowej, zaliczył też kilka przechwytów, pierwszy ruszał do pressingu, grał blisko Carlosa. No ale poza tym w prostych sytuacjach kopał piłkę po autach, czym irytował strasznie. Druga połowa lepsza, bardziej widoczni Sosa i Bertolacci. Najwyższe noty dla Donnarummy oczywiście zasłużone.
0
Materazzone
Materazzone
12 marca 2017, 12:57
Karny na Dybali był ale go nie dostali bo ten odstawił Suareza i pięknym lotem ptaka zmylił sędziego, który uznał, że ten symulował i tyle. Mógł się normalnie obalić i byłby karny. Jedynastki z 95 minuty natomiast nie było i kropka. Tutaj sądzia oczywiście uratował Juve w ich starym dobrym stylu. Remis nam się należał. Chłopaki grali dobrze. Oczywiście bez szału ale naprawdę dobrze jak na skład jakim wyszli. Taktycznie to Montella robi z tą ekipą cuda i w drugiej części sezonu zależy mu tylko na punktowaniu co jest świetnym wyborem. Za styl punktów w tym sporcie nie ma, a te są konieczne do wejścia na europejskie salony. Ja tam jestem pod wrażeniem. Drużyna bez gwiazd i z małym doświadczeniem psuje krew wielkiemu Juve czwarty raz w sezonie. Drużyna, która ma w szpitalu najważniejsze postacie potrafi zagrać mądrze taktycznie a i momentami bardzo ładnie. Jak dla mnie Pan Samolocik to właściwy człowiek na właściwym miejscu. Dobry trener i jakiś mentalny magik bo Ci sami piłkarze rok temu ten sam mecz przegraliby zanim wyszli z szatni. Walić juve. FORZA GRANDE MILAN!
1
Ac milan12345
Ac milan12345
12 marca 2017, 11:29
Sędzia skorumpowany tak jak cała liga bez kasy cienki bilans ,szkoda wydrukowanego karnego .
0
Geri
Geri
11 marca 2017, 10:45
Tak tylko uzupełniając informacje: Sporo zagranicznych mediów podkreśla, że karnego nie powinno się gwizdnąć w tej ostatniej sytuacji, ponieważ odległość była zbyt mała i De Sciglio nie miał najmniejszych szans na inną reakcję.

W angielskiej prasie pojawiła się też wypowiedź, która MOŻE pośrednio sugerować, że Allegri też nie do końca jest przekonany do rzutu karnego akurat w tej ostatniej akcji, gdyż - parafrazując - powiedział: "Jak sędziowie mylą się przeciwko nam wszyscy siedzą cicho, jak na naszą korzyść to jest draka". Za to Dybala zapytany o sytuację z końcówki odpowiedział, że... i tak był faulowany w pierwszej połowie, więc nie ma powodu do narzekania...

A już ode mnie: Ręka "nastrzelona" to nie jest podwórkowe określenie. Proponuję lekturę bieżących przepisów do gry w piłkę nożną. MDS nie zagrał piłki rozmyślnie, a już WIELE razy eksperci od sędziowania podkreślali, żebyśmy nie dali się zwariować i nie wierzyli, że trzymanie rąk za sobą jest naturalnym ułożeniem ciała... Zgadzam się z fachowcami, że to byłoby komiczne, gdyby każdy defensor musiał obowiązkowo trzymać obie dłonie na pośladkach, jeśli nie jest przy piłce...

Juventus jest piłkarsko lepszy i wczoraj w meczu miał znacznie więcej z gry. Ale to nie jazda figurowa żeby za styl wygrywać mecze. Nawet jeśli zgodzimy się, że wcześniej Juventus mógł dostać karnego, to przypominam, że w momencie, kiedy Stara Dama strzeliła gola, Milan się bardziej otworzył i WYRÓWNAŁ. Gdyby więc Juventus dużo wcześniej trafił na 1:0 lub później 2:1 z karnego nie byłoby to samo co dać im jedenastkę z kapelusza w 95 minucie...
Edytowano dnia: 11 marca 2017, 10:46
10
Diavo
11 marca 2017, 11:25
Polać mu kielona :)
1
ACstach
ACstach
11 marca 2017, 14:15
Pozostaje się tylko podpisać pod Twoją wypowiedzią.
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
11 marca 2017, 22:36
No według mnie jednak gdyby DS mial chociaz rekę skierowaną w dół to można olać, ale on miał reke wysunietą do przodu. Zablokował dośrodkowanie wystunieta reką w polu karnym. Dla mnie to rzut karny. Zaraz jeszcze będzie można blokować robiąc pajacyki, bo naturalnie też ktoś tak może sobie robić ....
0
Geri
Geri
12 marca 2017, 09:00
Super Snajper

Mylisz pojęcie naturalne ułożenie ciała z tym co można robić ciałem... Pajacyk NIE JEST naturalną pozycją biegową, natomiast rękoma podczas biegu wymachuje się naturalnie...

Nie jest prawidłowe np. wyciągnięcie rąk do boków "krzyżem" podczas stania w miejscu i takie blokowanie strzału powinno być traktowane jako przewinienie... ale w trakcie zwykłego ludzkiego biegu...?

Poza tym nawet gdyby kompletnie ignorować przepis o naturalnym ułożeniu ciała i braku celowości zagrania. To De Sciglio nawet nie zablokował akcji Juventusu, ponieważ na powtórkach widać dość wyraźnie, ze piłka trafiłaby Vangioniego. Między nimi na prawdę nie było miejsca żeby piłkę zmieścić...
0
Obserwator
Obserwator
11 marca 2017, 10:42
Jezu jak czytam te wasze wypowiedzi jack defelou suso
Tak stawiamy skrzydłowego na środek ataku tak genialne brawo idźcie przybic pione z Berlusconi który chce grać z 10 której nie ma. Genialne brawo
0
Obserwator
Obserwator
11 marca 2017, 10:36
Heh ale przed meczem słyszałem że pjaca to leszcz. Ze wygramy ludzie wierzyli że wygramy, jak w Chińczyków. A nie lepiej twardo chodzić po ziemi? i ps droga redakcjo bardzo cenię i szanuję wasza pracę ale nim popadniecie w samozachwyt posprawdzajcie literówki. Tak wiem sam mistrzem ortografii nie jestem ale nie prowadzę redakcji ;)
0
Diavo
11 marca 2017, 06:50
I tak mamy kolejny dzień,sobota robocza i dumam nad wczorajszym meczem. Pomijając karny,mecz z przewagą Juventusu ale to było do przewidzenia,że Milan ustawi się na kontry.

Co widać po meczu z Juve? Montella robi z składem co może,wykorzystuje do maximum to co ma. Słabsza dyspozycja jednego z zawodników powoduje szukanie innego,niestety słabszego środka,dlatego w meczu z Juve wyszły braki kadrowe,słaba ławka rezerwowych.

Czerwona Sosy? Dla mnie brawa za to,że nie kalkulował w 94 minucie,zawodnik przebiega znaczny dystans pod naszą bramkę,ile to już bramek straciliśmy gdy przeciwnik bez problemu przebiega pół boiska,a nasi stoją jak pachołki? Szkoda tylko,że Poli na to nie wpadł..

Karny za ręke? MDS dostał w ręke,ale co widać na filmikach przy dobiegnięciu do Lichenia odwracał się bokiem,niestety pełny obrót zablokował mu Leon swoim impetem,dlatego ręce zostały z przodu :/.

Patrze z optymizmem na tą Drużynę.
P.S. Zastanawia mnie Honda,skoro nawet Leon dostał szanse,to co jest z nim,niemożliwe,że jest słabszy od reszty..

Forza Milan!
Edytowano dnia: 11 marca 2017, 07:04
0
ACstach
ACstach
11 marca 2017, 07:40
Honda doznał urazu przed meczem ale i tak już jest zapewne skreślony w Milanie.
0
patoo_07
patoo_07
11 marca 2017, 08:39
Faktycznie dobra decyzja ze strony Sosy, bo trzeba było to jak najszybciej przerwać. Aczkolwiek Poli wpadł na ten sam pomysł 3 sekundy wcześniej, tylko nie trafił w nogi rywala :D
1
tober12
tober12
11 marca 2017, 05:38
Czym sie przejmować porażka to porażka boli jak każda ale z podniesioną głową musimy wejść w ostatnią fazę sezonu mamy kilka słabszych rywali trzeba to wypunktowac
1
Chaos8585
Chaos8585
11 marca 2017, 01:32
Tak jak przewidywałem. Milan bez żadnych szans na JS.
0
Diavo
11 marca 2017, 06:37
Szanse były i to spore ;).
0
Chaos8585
Chaos8585
11 marca 2017, 06:55
Spore szanse ??? Obejrzyj jeszcze raz mecz. Juventus w dogrywce wyekrował więcej akcji bramkowych niż Milan przez cały mecz.
0
Diavo
11 marca 2017, 11:23
Nie chodzi o to kto miał więcej sytuacji,było pewne że Juve będzie cisnąć,ale jeśli mówimy o szansach to były spore,bo przy 1:1 Sosa źle podawał do Gerarda co wyczuł Khedira,mogło być 2:1 i po meczu. O brak szans moglibyśmy mówić w przypadku wyniku 3:0 :)
0
Muniek987
Muniek987
11 marca 2017, 00:05
Bylby suso i jack to bysmy to ugrali. Wyobrazcie sobie atak
Jack-deulofeu-suso. Młucili by niesamowicie
0
Mirabelli
Mirabelli
11 marca 2017, 00:19
Odstaw leki chłopie :)
3
Muniek987
Muniek987
11 marca 2017, 00:01
Karnego niby nie bylo gdyz mds znajdował sie mniej niz 2m od pilki w czasie zagrania, przez co nie mogl juz jej schowac
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2017, 00:06
Co ja właśnie przeczytałem...
To nie jest podwórko, że nabita ręka to nie ma karnego... Vangioni trzymał ręce z przodu, zatrzymał piłkę, karny ewidentny.
0
Muniek987
Muniek987
11 marca 2017, 00:58
Tak podaje sky i la stampa. Reką dotknąl mds a nie vangioni. Nie wiesz pajacu to sie nie wypowiadaj
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2017, 10:33
Nie pajacuj tak bo Ci żyłka pęknie ;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2017, 10:37
Faktycznie wina sędziego, powinien kazać im się ustawić w pozycji jaka była przy dośrodkowaniu i zmierzyć metrem czy było 2m czy nie xD nikt MDS nie kazał trzymać ręki z przodu, jakoś tułów zdąrzył obrócić tylko o ręce zapomniał.
0
tmqTV
tmqTV
11 marca 2017, 11:51
Grzesiu, oczekujesz, że wszyscy obrońcy mają na dupie ręce trzymać w każdej sytuacji, w której są atakowali?
0
Muniek987
Muniek987
11 marca 2017, 12:31
Grzesiu, takie glupoty ciagle piszesz ze hej. Reka mds byla w naturalnej pozycji, nie dotknąl specjalnie. TmqTV ci dobrze odpowiedzial. Nie mial czasu na reakcje, a kazdy w polu karnym nie bedzie trzymal rąk za plecami. Gdyby to nie byl juventus, to tego karnego by nie bylo.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2017, 13:13
Profilaktycznie lepien pilnować rąk żeby nie dać pretekstu sędziemu, on stoi za daleko żeby ocenić jak duża była odległość MdS od piłki. To że bramkowy jest ślepy to już inna bajka. Ja w trakcie meczu myślałem, że Vangioni zablokował tą piłkę, w powtórce dziś dopiero zobaczyłem że to MDS. Aczkolwiek ten karny gdyby był np w 70min to afery by pewnie nie było.
Dlatego jestem gorącym zwolennikiem powtórek video.
0
Muniek987
Muniek987
11 marca 2017, 13:26
Ja tez jestem zwolennikem, bo nie moge juz patrzyc na suareza, dybale, higuaina, neymara, jak sie ciagle kladą.
1
Mirabelli
Mirabelli
10 marca 2017, 23:49
MVP meczu

Jak dla mnie ogółem Alves, zagrał wspaniałe spotkanie

Najwięksi pechowcy spotkania:

Gonzalo Higuain i Leonel Vangioni
0
10 marca 2017, 23:43
Wynik sprawiedliwy. Ile można gówno grać i liczyć na farta?

Montella tradycyjny popis z Pasalicem. Obrona wyniku od 55 minuty też dała rade.

Karny jak najbardziej prawidłowy, przedłużenie meczu również (czerwona kartka Sosy).
0
Mirabelli
Mirabelli
10 marca 2017, 23:50
Mario grał dobrze, tak samo jak Berto, dziś sosa najgorzej zagrał to fakt, mógł Poliego za niego wpuścić
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2017, 00:03
Mirabelli
What?? Sosa najgorzej? Człowieku... Pasalic powinien dostać notę 2, jak dziecko we mgle i te podania na aut... Sosa był dużo lepszy.
3
10 marca 2017, 23:32
Trzeba będzie ochłonąć i jutro skomentować na spokojnie...
1
luca8282
luca8282
10 marca 2017, 23:31
No ale ta nasza brameczka to było coś pięknego - Bacca coś naprawdę wielkiego dzisiaj pokazał - trochę mnie zatkało - strasznie mnie zawsze irytował - no ale dzisiaj - Buffon nie wiedział gdzie jest piłka :) - A nasz Gepard - rakieta asysta i akcja miód malina :)
0
Grande Calcio
Grande Calcio
10 marca 2017, 23:34
szkoda naszych wielu kontr, mogliśmy to jak zwykle wygrać fuksem
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2017, 00:01
No wow strzelił sam na sam a po Twoim komentarzu ktoś postronny by pomyślał, że co najmniej hat tricka strzelił. A jak będąc na 16tce przyjęcie na 5m i inne straty to oczy nie widziały? Zupełnie niewidoczny, jedna kontra i sam na sam strzelił, wielki mi wyczyn...
0
luca8282
luca8282
11 marca 2017, 00:15
Masz rację ale po tym co robił z Chievo w sensie pudłował - to to że trafił taką bramkę z Juve mnie zatkało - myślę że sporo napastników by jednak tego nie trafiło - Bacca jednak ma to coś co go jednak trzyma na next level od Lapaduli
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 marca 2017, 00:28
Carlos ma niestety braki techniczne, mógłby mieć spokojnie z 5 bramek więcej na koncie, nawet biorąc pod uwagę margines pomyłek dla napastnika z topu Serie A. To że jest lepszy niż Lapa jest oczywiste ale i tak powinniśmy na kolejny sezon kupić kogoś lepszego.
0
10 marca 2017, 23:23
Szkoda, że sędzia nie przedłużył spotkania do setnej minuty... Brak słów po takim gromie z jasnego nieba. Poza tym ręka była nabita co widać po reakcjach De Sciglio i Vangioniego po uderzeniu piłki... Odechciewa się oglądać ten sport, tym bardziej, że dwa dni temu sędzie awansował Barcelonę do ćwierćfinału... Ogromne brawa dla Donnarummy! Forza Milan!
1
Mirabelli
Mirabelli
10 marca 2017, 23:28
Nie no, aż mnie złość ściska, jak Real bądź Juve dostają karne z kapelusza to nic, ale jak Barca i Milan dostanie karny to od razu płacz, proszę was, to strona poświęcona dla fanów Milanu, a nie płacze na temat sędziów, i akurat po tej remontadzie aż chce się oglądać futboll, bo to rzecz historyczna, a dzisiaj nasz zespół sam się zatracił w ostatnich sekundach, mógł Vangioni w ogóle tam nie podchodzić
1
Grande Calcio
Grande Calcio
10 marca 2017, 23:33
dzięki tej twojej rzeczy historycznej to collina chce zawiesić tego sędziego za jego decyzje w tym meczu
3
Mirabelli
Mirabelli
10 marca 2017, 23:37
GrandeCalcio

Nie wiem nic o tej sytuacji, ale dzięki za poinformowanie

Mnie to nie obchodzi, Barca dokonała czegoś historycznego w piłce nożnej, to mecz o którym każdy jak się zestarzeje będzie o nim opowiadał
0
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 23:37
Rzeczywiście historyczna rzecz, historyczne sprzedanie meczu. Remontade to kibice PSG z dupska temu sędziemu powinni zrobić.
1
Mirabelli
Mirabelli
10 marca 2017, 23:40
ACstach

Tak jak Atletico Rok temu powinno urwać tyłki dla Clatenburga za uznanie gola na metrowym wręcz spalonym

w 2005 także było wiele kontrowersji, pamiętam to doskonale, a dzisiaj każdy o tym mówi do dziś, z tym także tak będzie
0
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 23:44
Mirabelli

Owszem będzie się mówiło. Szkoda tylko, że dzięki takim, a nie innym okolicznościom.
0
Mirabelli
Mirabelli
10 marca 2017, 23:48
ACstach

I tak mimo wszystko PSG zachowało się frajersko, tak jak dziś Milan, zrobili autobus, i ten autobus poległ
0
acmti__
acmti__
11 marca 2017, 12:34
PSG zagrało feajersko, ale to nie znaczy że arbiter ma reżysrowac mecz. Wolałbym żeby Barcelonie zabrakło jednej bramki do awansu, ale żeby było zrobione to wszystko z klasą. Po takim meczu pozostaje tylko niesmak i poczucie, że piękno futbolu może zabić kilku polglowkow stojących na liniach.
Jeszcze kilka takich meczów i wgląd do kamer podczas meczu to będzie norna.
0
Mirabelli
Mirabelli
11 marca 2017, 12:40
acmti

Co nie znaczy że należy wylewać żale na Barce, moim zdaniem sędzia dobrze sędziował 12 na 16 podyktowanych decyzji słusznie to dobry wynik sędziego, co do karnego Suareza?Jak byłbym sędzią to sam nwm co miałbym odgwizdać, z jednej strony był, z drugiej nie
0
luca8282
luca8282
10 marca 2017, 23:19
Czemu ręka Vagoniego ? To był Mattia - nasz Capitano. :(
1
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
10 marca 2017, 23:20
serio? ja oglądałem powtórkę 3 razy i wydaje mi się że to Vangioni
0
Grande Calcio
Grande Calcio
10 marca 2017, 23:22
obaj machali łapami jak higuain po nieudanej akcji
6
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 23:22
cholerka wie, takie powtórki, że zasłonięta piłka ciałem jest.
0
Amaterasu
Amaterasu
10 marca 2017, 23:23
Mi się wydaje, że De Sciglio zagrał ręką. Rozpoznałem po tym, że Vangioni ma łapy w tatuażach a takowe piłki nie odbiły :D
2
Mirabelli
Mirabelli
10 marca 2017, 23:23
To był Vangioni, Mattia tylko stałł
0
luca8282
luca8282
10 marca 2017, 23:24
Byłem na 100% pewny - tera mam wątpliwości - ale faktycznie powinni obaj tam trzymać ręce w kieszeniach
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
10 marca 2017, 23:24
dobra to zmieniam :P chociaż na sto procent dalej nie jestem pewny
0
Grande Calcio
Grande Calcio
10 marca 2017, 23:17
ja już dawno ograniczyłem oglądanie piłki nożnej tylko do meczy Milanu i włoskiej,
LM w tygodniu oglądałem i to było jak zwykle błędem
0
Mirabelli
Mirabelli
10 marca 2017, 23:11
W sumie każdy klub ma swojego Maradonę, tylko "boska ręka" Vangioniego zadziałała w odwrotny sposób
1
Dziurlik
Dziurlik
10 marca 2017, 23:09
Juventus powinien mieć ze 3 karne :)
0
luca8282
luca8282
10 marca 2017, 23:08
Kurcze ten faul Sosy myślałem że nam załatwił remis. Później Bardzo słabo wykopanie piłki na aut Gigio no i bardzo przypadkowa ręka DSC - biorąc pod uwagę doświadczenie Stefana mógł go nabić celowo. Trzeba powiedzieć że zrobiliśmy wszystko co mogliśmy na tą chwilę zrobić. Dała mi bardzo dużo szczęścia ta bramka Bacci. Nie jestem przekonany do tej pierwszej bramki Juve - tam mógł być spalony :(
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 marca 2017, 23:10
Gdyby Romek nie zaspał to by był spalony. Nie utrzymał linii.
1
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 23:11
Bramka dla Juve na styku podobnie jak Bacci, tutaj raczej bez kontrowersji.
1
luca8282
luca8282
10 marca 2017, 23:17
Możliwe że macie rację - trzeba by stać na linii żeby mieć pewność
0
Grande Calcio
Grande Calcio
10 marca 2017, 23:18
pokazały powtórki, błąd Romka
0
Diavo
10 marca 2017, 23:08
P.S. Największy gul mi wyskoczył jak się cieszyli gracze Juve..

zero szacunku dla rywala.. skakali jak laski na koncercie Biebiera czu jak go tam zwał. .
6
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 23:10
Dzięki, troche mi humor poprawiłeś z tymi laskami i Biebierem, Beberem czy Boberem, sam nie wiem jak to pisać;)
0
Amaterasu
Amaterasu
10 marca 2017, 23:08
W ogóle widzą, że Lichtsteiner będzie dośrodkowywał a wyciągają te grabie przed siebie zamiast trzymać z tyłu.
2
FanatykACM
FanatykACM
10 marca 2017, 23:07
Normalnie brak słów ... doliczone 4 minuty a podyktowany karny w 96minucie..
0
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 23:07
Teraz trochę na chłodno, o ile się da, bez wspominania o imbecylach z gwizdkami, flagami, kopertami w kieszeniach. Tutaj nie chodzi jedynie o sytuacje przeciwko Milanowi sędziowane, ale także dla nas. Chodzi o mecz LM Barca - PSG, chodzi o mnóstwo meczy jakie ostatnio mam nieprzyjemność oglądać gdzie robi się z nas i z piłkarzy idiotów., z ostatnich lat, a już najbardziej z tego sezonu. Ale już dość o tym...

Donnarumma 11/10 - dzięki niemu prawie osiągamy obecnie wynik marzeń o czym pisaliśmy przed spotkaniem czyli remis, niestety się nie udało. Gościu jest z innej galaktyki, z innego wszechświata, innej rzeczywistości.

Nie spodziewałem się takich emocji szczerze mówiąc w tym meczu dzięki naszym zawodnikom, spodziewałem się gładkiej wygranej Starej Damy, jednak co już zaznaczaliśmy dzięki naszemu młodemu na bramce nie dali rady tego szybko zakończyć i męczyli się do końca. Milan dzisiaj absolutnie przestraszony nie był, graliśmy swoje na tyle ile się da, na tyle ile pozwala kadra i jej problemy. Juve jest o klase co najmniej na dzisiaj lepszą od nas drużyną i każdy to widział, każdy to wie. Ogólnie jako kolektyw dobrze, indywidualne błędy zwłaszcza w obronie były jak zawsze, De Scigio się tutaj wyróżnił na największą niekorzyść w jednej z akcji po której nie wytrzymałem i w której Pjaca mógł trzasnąć bramke oko w oko z naszym Gigio. Ogólnie jednak przyzwoicie i nawet raz uratował. Paletta najlepiej w defensywie, Romek i Zapata średnio. Jedno co też trzeba przyznać to Deulofeu robi wiatr niesamowity...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 marca 2017, 23:06
Panowie wiem, że porażka boli ale weźmy to na klatę. Czerwona Sosy plus zmiana to extra 1 min więc sędzia niestety ale słusznie przedłużył.
Można mówić, że nas skrzywdził czepiając się sekund ale to nie jego wina, że Vangioni wystawił ręce przed siebie. Karny niestety słuszny. Klasowy obrońca w takiej chwili trzyma ręce za plecami.
0
Diavo
10 marca 2017, 23:04
Jakby to powiedział Jacek Balcerzak to jest nie do opowiedzenia..

Sędzia przewalil z czasem,ale gra sie do końca,a nie śpi jak z Interem

3 mecz z rzedu karny dla drużyny przeciwnej..
Dobranoc Pany
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
10 marca 2017, 23:04
Dawno nie przeżywałem takich emocji podczas meczu, to było piękne spotkanie! Cieszy to że do formy strzeleckiej chyba na dobre wrócił Bacca, drużyna ma charakter, z wielkimi nadziejami trzeba patrzeć na końcówkę tych rozgrywek.

Głowy do góry! Forza Milan!
0
Grande Calcio
Grande Calcio
10 marca 2017, 23:04
człowiek oglada mecz pelen emocji bo jego druzyna nie gra super zawodow,
ale ma dużo szczęścia i dalej wierzy, na dodatek maja w druzynie talent,
przykład dla młodzieży,
ale co tam, zniszczymy to gdy mecz już jest skonczony
0
koks90
koks90
10 marca 2017, 23:01
Sędzia dla Juve? Gdzie był karny na Dybali w 1 połowie? Ludzie przestańcie pisać takie głupoty, bo to aż w oczy razi. Sosa schodząc po czerwonej kartce sam spowodował, że ten mecz się przedłuży. Po jaką cholerę pajacował i cofał się na boisko? W takiej sytuacji sędzia ma oczywiste prawo do przedłużenia spotkania.
0
Woolfik92
Woolfik92
10 marca 2017, 23:00
Tak to jest jak się ściąga napastnika i próbuje na siłę murować bramkę. trzeba było dalej atakować, dobrze nam to szło. Donnarumma w 94 minucie wybijał piątkę i nie potrafiliśmy przez parę sekund przetrzymać piłki a Juve w 95 wywalczyło karnego. Przegraliśmy na własne życzenie i pozostaniemy w beznadziejnych humorach.
1
luca8282
luca8282
10 marca 2017, 23:46
Niestety gorzka prawda,
0
lesiuacm
lesiuacm
10 marca 2017, 23:00
Tak sie wkurzylem, że nie mam ochoty juz oglądać ligi włoskiej jak będzie takie siędziowanie, co ten debil zza bramką tam robi ? Za co on ma płacone? To jest żenada, doliczone 4 min, karny w 97, niesamowite.. należą sie brawa dla chłopaków, bo dali z siebie wszystko.
0
MetalMachine
Moderator MetalMachine
10 marca 2017, 23:00
Apeluje o powstrzymanie się od zamieszczania wulgarnych wypowiedzi! Emocje opadły, będą ostrzeżenia.
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
10 marca 2017, 22:59
Strona aż padła z tego wszystkiego. Smutny wieczór, zasłużyliśmy na ten remis, bo walczyliśmy jak lwy.

Donnarumma jest złoty, wyrośnie na geniusza, on jest kosmitą! W polu wg mnie najlepszy Ocampos, wielkie brawa bo nie odstawał od Deulofeu.

Na prawdę jest mi smutno, ale karny się należał, Montella chciał zabezpieczyć lewą stronę na ostatnie minuty a wprowadził tykającą bombę i sabotażystę. Doliczony czas przeciągnął się też przez kartkę dla Sosy.

Nie miejcie dziś pretensji do arbitrów, był karny za rękę Bakki..
1
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 23:02
Ja mam raczej ogólnie za wszystkie błędy do nich pretensje, nie tylko za sędziowanie w jedną czy drugą stronę. To jest w obecnych czasach kryminał.
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
10 marca 2017, 23:06
Racja, ogólnie w Serie A w tym w meczach Milanu jest ostatnio wyraźnie więcej kontrowersji i sędziowskich błędów niż to zwykle bywało.
0
pippoinzaghi09
pippoinzaghi09
10 marca 2017, 22:59
Czemu nie mogłem zostać kibicem jakiegoś kur.. snoocera i spokojnie kłaść się spać, dramat , to jak pomagają sędziowie Jude ( Merda) w serie a to żenada.
Ps. Czekam z niecierpliwością aż kibice w Neapolu będą jeść pizze za darmo , nie cierpie gościa strasznie.
Forza Milan !
0
Enter10
Enter10
10 marca 2017, 22:58
Calciopoli
0
edzio123
edzio123
10 marca 2017, 22:57
No masakra dostać brame praktycznie gdzie mecz powinnien być zakończony...
0
milan2002
milan2002
10 marca 2017, 22:56
W sumie to chyba przestanę oglądać mecze w ogóle. Bo to co się dzieje to jest kpina. Juve jest faworyzowane w Serie A tak jak Barca w LM. Niszczą piłkę nożną. Tego nie da się oglądać. Szkoda nerwów.
2
Grande Calcio
Grande Calcio
10 marca 2017, 22:59
tez tak mam
1
Buhh
Buhh
10 marca 2017, 22:55
4 minuty doliczone, karny podyktowany w 95', strzelony w 97'. Pozdrowienia dla sędziego.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
10 marca 2017, 22:53
Postawcie się w roli Gigiego - cały mecz dajecie drużynie kosmicznie dużo, a tu jedna pierdoła sprawia, że kolejny tydzień będziecie chodzić w minorowych nastrojach. Współczuję szczerze.

Idę napić się tego, co Michał Probierz
2
Grande Calcio
Grande Calcio
10 marca 2017, 22:56
no to jest podumowanie, szkoda go, zaraz nam go zabiorą
a co pije probierz, absynt ?
0
dziadek
dziadek
10 marca 2017, 23:02
Masz brachu szczęście... ja nie mogę pić ;/ walnij za mnie jednego. Pozdro.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
10 marca 2017, 23:12
Serio nie wiesz, czy to ironia? Jagiellonia przegrała w Warszawie po karnym w ostatnich sekundach meczu, a Probierz na konferencji powiedział, że idzie sobie "p...ć" whisky :) Ciekawe, czy Montella zrobi podobnie, ja już leję Wasze zdrowie.
0
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 23:14
To moje też trzaśnij, ja dopiero coś chyba jutro powalczę:P
1
patoo_07
patoo_07
10 marca 2017, 22:53
4 doliczone minuty, karny w 96', gol w 97'. Tyle z podsumowania meczu. Dziękujemy! Dobranoc.
0
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 22:51
Do prawdy niesłychane...
Edytowano dnia: 10 marca 2017, 22:54
0
ACstach
ACstach
10 marca 2017, 22:51
Pierdziele dopoki nie bedzie powtorek ze wszystkich kontrowersji w trakcie meczu, a sedziowie nie beda sedziowali zza linii boiska przy zasranych monitorach to ja chyba sobie zaczne darowac to cholerstwo. Szkoda mojego serca, moich nerwów. Parodia z gry się zrobiła. Na Camp Nou juz się pałka przegięła, dzisiaj znowu kolejny sędzia gwizdze w tylu sytuacjach głupio, że aż szkoda gadać. Może coś tam ręka w tej sytuacji była ale nie na karnego w ostatniej sekundzie meczu przy 1-1. Tu mi jednak o ogół chodzi a nie o poszczególne sytuacje. To jest gówno. Co to w ogole sie za poziom zrobił tych pajaców z gwizdkami?? Kiedys tak nie było do cholery.
Edytowano dnia: 10 marca 2017, 22:55
3
MariuszR06
MariuszR06
10 marca 2017, 23:04
Sedziowie ciągną osiołka zs uszy.Wielcy muszą być wielcy.Nawet jak nie są.Rekordy,kasa,marketing.Przykład Barcelony.Żenada i parodia.Gdzie sportowa rywalizacja???Z czarną owca nie wygrasz.Forza Milan.
1
landik
10 marca 2017, 22:50
https://gfycat.com/DecisiveClutteredBronco za takie coś się karnych nie daje no sorry:
0
Kaka#22
Kaka#22
10 marca 2017, 22:50
Cóż oddał Juventusowi co zabrał, tylko to bardzo boli, bo tego karnego już nie powinno być, powinni się już koszulkami wymieniać. Szkoda, ten jeden punkt byłby ważny, ale nie tak jak reszta spotkań, które musimy wygrywać, mam nadzieję że odbijemy to sobie na Interze
0
radek14525
radek14525
10 marca 2017, 22:48
Pilka w ostatnich latach to parodia sportu i nikt juz nie powinien brac chyba tego na powaznie.Korupcja,oszustwa,ustawiane losowania, symulanci to tylko kilka przykladow.
5
Grande Calcio
Grande Calcio
10 marca 2017, 22:52
ile kasa co im się w dupie przewraca
0
olotek2
olotek2
10 marca 2017, 23:24
Miałem już nie komentować twoich wypocin ale się nie powstrzymam .Zacznij oglądać golf albo coś w tym stylu. Przestań zamieszczać żałosne komentarz nawet nie wiesz kto zagrał ręką .Mecze cię nie emocjonują, to po co piszesz bzdury i w ogóle oglądasz jesteś totalnym hipokrytą. Nawet nie odpisuj proszę cie
0
radek14525
radek14525
10 marca 2017, 23:40
Zamknij sie typie i zajmij sie swoim zyciem , a jedyne wypociny to te twoje kiedy sie pocisz w nocy
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się