SCUDETTO


Pre-mercato: Milan chce skusić Jamesa Rodrigueza

25 kwietnia 2017, 18:32, Presidente Aktualności
Pre-mercato: Milan chce skusić Jamesa Rodrigueza

Czemu „pre-mercato”? Bo tak jak „pre-season” poprzedza otwarcie okienka transferowego. Wówczas jesteśmy zalewani niewyobrażalną ilością spekulacji medialnych dotyczących transferów. Gdybyśmy jako redakcja chcieli to wszystko przekazywać na bieżąco to nasz serwer oczywiście by nie wytrzymał, informacje naprawdę ważne lądowałyby szybko w archiwum, a nazwę strony trzeba byłoby zmienić na transfery-acmilan.com.pl. Aby uniknąć obu tych nieprzyjemnych sytuacji, przywracamy do życia mini cykl „pre-mercato”. Co wtorek znajdziecie tutaj zbiór wszelkiej maści plotek. Jedne będą pochodzić z bardziej wiarygodnych źródeł, inne z mniej. Dlatego też proszę o zachowanie dystansu do tego co zostanie tutaj napisane.

Leo Messi nie chce Gerarda Deulofeu w Barcelonie. Zdaniem katalońskiego Sportu, Argentyńczyk jest przeciwny sprowadzaniu graczy pokroju 22-latka, ponieważ uważa, że klub powinni zasilać gracze najlepsi na swoich pozycjach oraz pasujący do stylu gry.

Jednak nie Aubameyang a Alvaro Morata jest priorytetem nowych właścicieli, a przynajmniej tak podaje Sky Sport. Chcą oni sprowadzić napastnika z „topu” i to właśnie Hiszpan otwiera listę życzeń. Jego alternatywę stanowi Gabończyk, na pozyskanie którego największe szanse ma Real i Barcelona. Trzecią opcją jest snajper Olympique’u Lyon, Alexandre Lacazette. Swoją drogą Marco Fassone prawdopodobnie wychodzi z założenia, że droga po podpis Moraty na kontrakcie wiedzie przez…jego życiową partnerkę, Alice Campello, która żywo interesuje się bieżącymi trendami w modzie, a Fassone zdaje sobie sprawę, że Mediolan to wymarzone miejsca dla takiej osoby.

Tydzień temu pisaliśmy o możliwej wymianie (kolejnej) na linii Mediolan – Genua. Wówczas mowa była o Gianluce Lapaduli i Giovannim Simeone. Temat wciąż „grzeje” calciomercatom.com, które przyznaje, że transakcja jest trudna do przeprowadzenia, lecz z uwagi na słynne już dobre relacje między oboma klubami, nie niemożliwa.

Następną tego typu transakcją miałaby być przenosiny Edina Dżeko na San Siro. Jak podaje Premium Sport, Mirabelli i Fassone chcą napastnika, który wniesie do drużyny jakość, doświadczenie i przede wszystkim. skuteczność. Bośniak idealnie wpisuje się w te oczekiwania.

Pozostajemy przy napastnikach, ponieważ oto calciomercato.it wskazuje na możliwe ponowne zainteresowanie Milanu zawodnikiem Evertonu, Romelu Lukaku. Młody Belg był już łączony z przenosinami do czerwono-czarnej części Mediolanu dwa lata temu, kiedy to klub miał znaleźć się w rękach tajskiego biznesmena, Bee Taechaubola. Od tego czasu jeszcze kilkukrotnie jego nazwisko było wymieniane w kontekście Milanu, ale nigdy nie padły żadne konkrety.

Vincenzo Montella już wskazał dwóch graczy, których chciałby oglądać w trykocie Milanu od przyszłego sezonu. Sky Sport wymienia tutaj Nikolę Kalinicia oraz Corentina Tolisso. Stacja koszt ich sprowadzenia określa na poziomie 75 milionów euro: 40 milionów gracz Lyonu i 35 milionów napastnik Fiorentiny.

Gonzalo Rodriguez to kolejny stoper, który mógłby latem zasilić szeregi Rossonerich. Jego w kontekście Milanu wymienia Quotidiano Sportivo. Podobnie jak Mateo Musacchio, Luiza Gustavo, Mateo Kovacicia czy Cesca Fabregasa. Medium wspomina także o Seadzie Kolasinacu. On jednak jest bliski przejścia do Arsenalu, a więc, jak to bywa tradycyjnie, trzeba znaleźć jego alternatywę i tutaj przewija się Ricardo Rodriguez. Boczny obrońca Wolfsburga to jednakże kosztowny plan B, ponieważ mówimy o wydatku rzędu 22 milionach euro.

Massimiliano Mirabelli i Marco Fassone byli obecni na meczu Monaco – Borussia Dortmund, by z bliska przyjrzeć się grze Pierre Emericka Aubameyanga. Okazuje się jednak, że nie on jest był obserwowany przez wspomnianą dwójkę. Premium Sport bowiem wskazuje także na Banjamina Mendy’ego, bocznego obrońcę klubu z Księstwa, a niektóre media wspominają jeszcze o jego koledze, zachwycającym wszystkich Kylianie Mbappe.

Gustavo Gomez w LaLiga? Poważnie o skorzystaniu z jego usług myśli Malaga. Według TuttoMercatoWeb, Hiszpanie wypytywali o dostępność Paragwajczyka. Milan jednak na obecną chwilę nie chce podejmować decyzji odnośnie jego przyszłości. Zamierza poczekać do końca sezonu.

Nie wszyscy dobrze wspominają transfer, jak i samą transakcję, z udziałem Andrei Bertolacciego. Przypomnijmy, karta pomocnika była współwłasnością Romy i Genoi. Ci pierwsi postanowili wykupić drugą część i posiadać pełnię praw do Włocha. Rossoneri, którzy wówczas byli zainteresowani jego usługami, zostali zmuszeni zatem do negocjacji z bardziej "niewygodnym" rozmówcą. Skończyło się na tym, że koszt transferu ostatecznie stanął na 20 milionach euro, a sam piłkarz póki co zawodzi. Okazuje się, że tego lata możemy mieć powtórkę z rozrywki. Otóż jak wyjaśnia Corriere dello Sport, Massimiliano Mirabelli obserwuje Lorenzo Pellegriniego, którego prawo kupna za 10 milionów euro posiada Roma. Jest ona gotowa skorzystać ze swojego przywileju i jednocześnie wystawić 20-latka na listę transferową z ceną wyjściową - 30 milionów euro.

Faouzi Ghoulam to kolejna możliwa opcja wzmocnienia boków obrony. Nazwisko Algierczyka wymienia Gianluca Di Marzio na swojej stronie internetowej, pisząc, że wciąż nie przedłużył on wygasającego w 2018 roku kontraktu, a w ostatnim czasie stracił również miejsce w składzie Napoli na rzecz Ivana Strinicia.

40 milionów euro – na tyle miała opiewać oferta Milanu za Jamesa Rodrigueza. Niestety, jak informuje Don Balon, propozycja ta została zwrócona nadawcy z adnotacją „niewystarczającą”. Real za Kolumbijczyka zapłacił Monaco 80 milionów euro i zamierza odzyskać, jak najwięcej z tej kwoty.

Mirabelli nie zamierza odpuścić Francka Kessie. Roma wyraźnie prowadzi w wyścigu o podpis młodego pomocnika, ale – jak twierdzi La Repubblica – dyrektor sportowy Milanu zamierza w tym tygodniu nawiązać rozmowy ze swoim odpowiednim z Bergamo i przekonać go, by zmienił zdanie dotyczące transferu 20-latka.

Nie tylko inwestycje na tu i teraz, ale także myślenie długofalowe. Milan wyraża zainteresowanie Matejem Santkiem. TuttoMercatoWeb kreśląc sylwetkę 17-latka pisze, iż jest on określany "nowym Kovaciciem", występuje na pozycji pomocnika, jest wychowankiem akademii HNK Rijeka, a ponadto pełni rolę kapitana reprezentacji Chorwacji U19.

 



60 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Zirytowany
Zirytowany
26 kwietnia 2017, 22:17
Marzenie : James, Lacazette, Fabregas/Tolisso
Realia : Pellegrini, Balde, Simeone
0
Majkel69
Majkel69
26 kwietnia 2017, 20:41
Słuchajcie z tymi transferami musimy wszyscy trochę zejść na ziemię. Wiem, że pewnie wszyscy oczekujemy wielkich nazwisk. Ale pamiętajmy, że nawet jak do wydania będzie 150 czy 180 milionów to to nie jest gwarancja kilku wielkich transferów. Czasy takie, że za topowych piłkarzy woła się setkę wzwyż. Mbape ma 18 lat i Monaco chce za niego 123 miliony z tego co rano czytałem. Straszne czasy by odbudowywać drużynę nawet z setką czy dwiema w kieszeni. Kilka lat temu to był niezły majątek teraz kwoty które na nikim w wielkiej piłce nie robią wrażenia. Gorzej - bo jak się rozniesie, że ją masz to nawet małe klubiki za marnych piłkarzy zaśpiewają więcej. Stać by nas było na jednego góra dwóch mega piłkarzy którzy sami nic nie zmienią. A wykrwawiliby nas pensjami (rekompensata, za to, że w lidze mistrzów nie pograją). Ja myślę, że musimy przestać kręcić nosem nad piłkarzami mniej znanymi, solidnymi, ale nie gwiazdami. Rezerwowi najmocniejszych klubów w Europie, albo gwiazdy słabszych klubów z najlepszych lig. Na to nas stać zwłaszcza, że potrzebujemy rewolucji, a nie paru wzmocnień. Wywalić z 5-6 mniej przydatnych ściągnąć za to z 8 nowych (jakby były puchary - potrzebna szersza ławka) i spróbować zrobić z nich drużynę. I mieć jakąś rezerwę finansową na zimę na wypadek gdyby trzeba było jakiegoś pilnego transferu w miejsce ważnego kontuzjowanego gracza. To okienko transferowe musi jakoś połączyć jakość z ilością i skupić się na graczach doświadczonych którzy dadzą jakość od razu (uzupełnionych np 2 młodymi talentami - melodiami przyszłości). Jakość pozwalającą marzyć o lidze mistrzów za kolejny rok a nie podboju świata. Potem przyjdzie pora na stopniowe sprowadzanie większej liczy 18-22 latków z talentem i już jakimś doświadczeniem żeby było na czym budować skład na lata. Może z ameryki południowej jak skauting odbudujemy? Nie znam się na piłce, może bredzę. Ale ja to widzę tak właśnie. A nie sprowadzenie 2-3 gwiazd wielkich, ale w kiepskim momencie kariery które może przyjdą do nas czekać na emeryturę (nie wiem czy taki Fabregas dałby nam tyle ile byśmy po nazwisku oczekiwali)
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2017, 21:48
Akurat zakup 1-2 trochę starszych dobrze by nam zrobiła (np Fabregas). Przypomnę, że upadek Milanu zaczął się jak nam pół seniorów nagle odeszło, a później odejście Ibry i Silvy nas pogrążyło do dziś. Więc dobrze żeby było 2-3 "emerytów" którzy nam wychowają młode talenty.
0
Majkel69
Majkel69
26 kwietnia 2017, 22:27
Ale przecież przerabialiśmy już różnych Essienów, Torresów i inne takie. Chcemy wychować młodych? zaangażujmy do tego prawdziwych emerytów do pomocy w treningach (Gattuso, Maldini - niekoniecznie te nazwiska po prostu one pierwsze przyszły mi na myśl) ale nie wstawiajmy emerytów do składu.


PS: zapomniałem dopisać jednego bardzo ważnego - Milan powinien poważnie zacząć śledzić słabsze ligi, choćby naszą ekstraklasę albo tych Polaków którzy są w jego zasięgu finansowym. Rok czy dwa temu mógłby mieć Glika, Zielińskiego czy nawet Milika. Kosztowaliby kilka/kilkanaście milionów (może Milik więcej i nie jestem pewien czy wniósłby wartość za 30parę baniek). A czas pokazał, że daliby naszej drużynie dużo. I nie wzięliśmy ich nie dlatego, że klub o nich nie wiedział, tylko dlatego, że Berlu nawet tych groszy (bo tym są te kwoty w dzisiejszej piłce) nie mógł/nie chciał dać na drużynę. Teraz mamy pieniądze tylko na tych piłkarzy za późno. Ale to świetne przykłady. Pokazują, że można do 15milionów wzmocnić skład piłkarzami którzy po roku warci będą 2-3 razy tyle (co nie oznaczy, że klub powinien ich za te 2-3 razy więcej sprzedawać). Chciałbym Polaków w Milanie. Marzył mi się Glik i Milik. Za późno. Może Krychowiak który jest na wylocie z PSG, ale przecież niemożliwe by zapomniał jak się gra w piłkę a u nas mógłby się odbudować? Może turbo Grosik? jeździec bez głowy, ale jego szybkość dużo by dała.
0
gorylmagila
gorylmagila
26 kwietnia 2017, 20:32
Jestem ciekaw czym chce skusić Jamesa Milan ? Pieniędzmi ? ( w Anglii dostanie więcej ), aspektem sportowym ( może LE, inne mogą zaoferować grę w LM), inne ? Jeśli tak to jakie bo chyba nie mamienie snami o przyszłej potędze czy też info, że Mediolan to piękne miasto itp
0
caumont
caumont
26 kwietnia 2017, 15:49
prawda jest taka ze jak tak bedziemy grac to nikt do nas nie przyjzie bo nawet do ligi europy sie nie dostaniemy :( smutne ale prawdziwe
0
tommyb1
tommyb1
26 kwietnia 2017, 11:48
A co do Jamesa jeszcze. Moim zdaniem jest więcej niż pewne, że Real go sprzeda za odpowiednią kwotę. Pytanie tylko czy uda się go namówić na grę u nas
1
tommyb1
tommyb1
26 kwietnia 2017, 11:46
Dolberga z wielką chęcią bym u nas zobaczył. Ale najlepiej byłoby go wykupić i jeszcze na rok zostawić w Ajaksie na teraz najważniejszy jest kreator z prawdziwego zdarzenia. James brzmi jak bajka. Lepiej wydać na niego połowę budżetu niż na Aube. Albo poszukać jakiegoś megatalentu w Agrentynie lub Brazylii. Jedno jest pewne. Powinniśmy załatwić na obie te pozycje grajków najwyższego kalibru. Do tego Fabregas, jakieś skrzydełko, defensywny pomocnik z prawdziwego zdarzenia (niekoniecznie za grube miliony) i jakaś kosmetyka w obronie i mamy ekipę do powalczenia o LM za rok
0
s2c2urinho
s2c2urinho
26 kwietnia 2017, 11:41
ze wszystkich wymienionych najchetniej widział bym Kyliana Mbappe...ehh marzenie ścietej glowy xD
0
zbylon
zbylon
26 kwietnia 2017, 10:59
Dobrym transferem byłby Kaspar Dolberg z Ajaxu. 19 lat zaledwie ale bramkostrzelny, dobry technicznie mimo wysokiego wzrostu, ale interesuje się nim Bayern i mogłoby być ciężko go wyciągnąć.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2017, 12:45
Będzie się o niego biło dużo klubów, gość to dosłownie klon Bergkampa.
1
Zbanowany x2
Zbanowany x2
26 kwietnia 2017, 09:32
a wiadomo w ogole ile jest kasy na transfery?
0
HIM1998
HIM1998
26 kwietnia 2017, 11:39
Podobno w okolicach 120-150.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2017, 12:44
Plus sprzedaż Nianga ok 15mln i szrotu ok 10mln, ewentualnie Carlos 25. Więc może się nawet 170-200mln uzbierać.
0
Woolfik92
Woolfik92
26 kwietnia 2017, 15:30
grzesiek, nikt nie powiedział, że 100 % ze sprzedaży graczy pójdzie na okienko, nie zawsze działą to jak w Fifie. Jeśli klub przeznacza przykładowo 100 mln na transfery a uda im się oprócz tego zarobić 50 mln to idzie to na długi lub inne inwestycje.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2017, 16:02
Woolfik
Nie gram w Fife więc nie wiem jak tam jest.
Oczywiście, że nie muszą przeznaczyć zysków na transfery, dlatego napisałem "MOŻE" :) Bo nie wiadomo, może jeśli coś zarobią to wydadzą na transfery, żeby jak najszybciej obiecane 300mln na wzmocnienia zawarte w umowie spłacić.
0
Woolfik92
Woolfik92
26 kwietnia 2017, 17:31
Ja myślę, że oni nie traktują tej umowy jako wielkie obciążenie czy obowiązek tylko jako realny cel, który sami sobie założyli. Załóżmy, że wydaliby te 300 mln teraz. W następnych okienkach mieliby nie inwestować ani jednego centa? "Umowa spełniona, spadnijmy sobie do Serie B"
0
Fushnikov
Fushnikov
26 kwietnia 2017, 07:48
Tutaj miałby pewny skład.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
26 kwietnia 2017, 03:23


Donnarumma
Conti - Romagnolli - De Vrij - Kolasinac
Kessie - L. Gustavo
Deulofeu - Fabregas - Bernandeschi
Belotti

Drugi sklad
Bramkarz(????)
Calabria Zapata Mussachio Antonelli
Montolivo - Locatelli - Kucka
Suso - Berardi - Bonaventura

Tak naprawde nikt nie wie jak bedzie gral Bonaventura po tak ciezkiej kontuzji. Wielu pilkarzy po takiej kontuzji bylo cieniem pilkarza przed kontuzja. Bylbym ostrożny w typowaniu Bonnaventury do pierwszego składu. Bardzo go lubię i w formie sprzed kontuzji oczywiście bez zastanowienia bylby w 11.

Suso bez problemów może byc podstawowym, ale w rywalizacji z Deulofeu, wolalbym Gerarda.

Tak naprawde, to tylko czysty przyklad jak ja bym to widzial. Pewnie taki sklad nigdy nie nastapi, ale pospekulowac można dla zabawy.

Wszystko okaże się pod koniec sierpnia. Byc moze beda nazwiska o jakich nawet nie myśleliśmy. Moglibysmy wymieniac kandydatów i by nam miesiecy zabraklo. Trzeba czekac i miec nadzieje. Obojetnie z kim, byle wrócić na szczyt :)

Niech chociaż jeden srodkowy obronca, jeden pomocnik i jeden napastnik przyjdzie boki obrony i skrzydla to najmniejszy problem.
1
Diavo
26 kwietnia 2017, 06:17
Pierwszy skład mi się podoba,drugi natomiast to kolejna męka i walka o miejsca 5-7 :/
0
jasiom22
jasiom22
26 kwietnia 2017, 03:22
Oczywiscie że Giovanni Simeone to dobry pomysł. Nawet kosztem Lapaduli - któremu charakteru odebrać nie można.. ale wirtuozem to jednak nie jest.

Dawno temu pisałem ze Milan powinien wyrwać James-a jak siedział w Realu... wtedy były raczej wieksze szanse niż teraz, choć i tak nikłe... marzeniem było wyciągnięcie jeszcze Jacksona M. z china.. i stworzenie Columbijskiego trio... :-) J.Martinez i Bacca, a za nimi James. Dream team - niestety kompletna abstrakcja...
0
jarek2572
jarek2572
26 kwietnia 2017, 01:19
Taki James to było by coś. Taki typ gracza mógł by rozruszać tą drugą linie. Co do ataku to zamiast skupiać się na zawodnikach którzy i tak nie przyjdą do Milanu to lepiej poszukać czegoś realnego. Moim marzeniem był by Ihenacho z City. Jak zacznie grac regularnie gdziekolwiek to będzie z niego koń pokroju Ibry czy Lewego.
0
Vol'jin
25 kwietnia 2017, 22:25
@Muniek ---> Simeone- jak jego ojciec nie osiągnie wielkiej kariery, wymiana z lapą bezsensu no faktycznie Diego nie wygrał Mistrzostwa Hiszpani, Włoch, Pucharu Eufa, SuperPucharu Uefa ... czasem moze zastanów się co piszesz bo się ośmieszasz ...
0
Muniek987
Muniek987
25 kwietnia 2017, 23:17
Jose Manuel pinto też ma wiele pucharów. Simeone byl pilkrzem tylko solidnym. To widać po tym, że już jest uważany za lepszego trenera niż piłkarza. Oceniając pilkarza po pucharach sam sie osmieszasz. Wielkiej kariery nie osiągnął, grał tylko w interze i 2 razy w Atletico, za drugim razem grał razem z torresem w liga adelante.
0
Vol'jin
25 kwietnia 2017, 23:28
jeszcze było Lazio, które na przełomie milenium było bardzo silnym zespołem... Wielbiony u nas Gattuso piłkarsko można powiedzieć, też był niczym, ale Defensywnego pomocnika rozlicza się z czegoś innego niż z wspaniałych bramek i asyst
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 kwietnia 2017, 22:18
Mimo mojego sceptycyzmu do Carlosa to już wolę jego zostawić niż Kalinicia czy Dzeko. W Romie z tylu sytuacji co miał Dzeko to Bacca by ustrzelił kilka bramek więcej. Bośniak strzela jedynie 100% sytuacje (1 na 3) i z główki. Mnie rozśmieszyło jak zdjety z Pescara był wściekły, że nie zaliczy kolejnego łatwego trafienia. Łowca bananowych bramek.
Kalinic solidny ligowiec i tyle, poziom Carlosa nic więcej. I wart max 15mln, Fiorentina myśli chyba, że za transfery dalej Galliani odpowiada. 35 to możemy dać ale za Bernardeschiego.
1
lajc1k
lajc1k
25 kwietnia 2017, 21:34
Donnarumma - Abate - Romagnoli - Mussachio - Kolasinac - Bonaventura - Fabregas - James Rodriguez - Suso - Belotti - Deulofeu

Skład marzenie
2
Fushnikov
Fushnikov
25 kwietnia 2017, 21:47
Grubo poleciałeś :D
1
lajc1k
lajc1k
25 kwietnia 2017, 21:57
Dlatego dopisałem, że to marzenie :D
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 kwietnia 2017, 22:09
Generalnie mniej więcej tak będzie wyglądał nasz skład w przyszłym sezonie. No z wyjątkiem Kolasinaca, Fabregasa i Jamesa. No i Belottiego :D
8
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2017, 16:05
Ale faktycznie skład marzenie, jak nam sędziowie i federacja pozwoli grać w 12 zawodników to nasze szanse wzrosną ;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
26 kwietnia 2017, 16:05
A sory, nie wiem dlaczego Jamesa Rodrigueza wzialem za 2 osoby :D
0
lajc1k
lajc1k
26 kwietnia 2017, 16:18
myśle, że jak kupie ps4 i fife to taki składzik w karierze będę miał :D
0
Muniek987
Muniek987
25 kwietnia 2017, 21:11
Nie wiem co ktoś ma w głowie interesując się dzeko i kaliniciem. Dzeko, żeby strzelić bramkę potrzebuje 5 okazji stuprocentowych. Kalinic jest odrobinę lepszy, ale niewart więcej niż 15mln. Potrzebny jest napastnik, który potrafi wziąć ciężar gry na siebie i oczarować indywidualną akcją, jakich brakowało z empoli.
Gonzalo Rodriguez to też kogoś pogrzalo. Poziom paletty i zapaty.
Za Jamesa dałbym nawet 60-70mln. Gość byłby najlepszym zawodnikiem w lidze. Gwarancja 20 goli i 15 asyst w serie a.
Na pellegrinim nas Roma wycycka jak na berto. Nie ma umiejętności, żeby był wart 30mln.
Ghoulam to odlot totalny, niepotrzebny.
Lukaku przemilczmy
R.Rodriguez- to dobry transfer by byl
Morata- przereklamowany gracz, nie moze nawet wygryzc cienkiego benzemy
Simeone- jak jego ojciec nie osiągnie wielkiej kariery, wymiana z lapą bezsensu
0
Owiec
Owiec
25 kwietnia 2017, 21:23
Benzema to pupilek pereza i wlasnie perez by sie pluł że Karim nie gra
0
Muniek987
Muniek987
25 kwietnia 2017, 21:26
Martial to też opcja. Jest na wylocie, chce grać więcej, Mourinho to nie lubi. Wystawili to za 50, ale do 40 by zeszli, żeby choć trochę wyjść na plus.
0
PanX
PanX
25 kwietnia 2017, 21:27
Morata nie może wygryźć cienkiego Benzemy, więc sam jest słaby. James nie może wygryźć jeszcze słabiej grającego w tym sezonie Bale i na dodatek ostatnio przegrywa rywalizację z młodym Asensio, ale Kolumbijczyk jest git...

Oboje są dobrymi piłkarzami, ale nie są na tę chwile warci pieniędzy, które za nich Real chce.
1
Muniek987
Muniek987
25 kwietnia 2017, 22:20
James ma ogromny potencjał, tylko że w realu on gra albo na cofnietym rozgrywającym, albo na skrzydłach, a on najlepiej się prezentuje na trequatiscie i napastnik.
0
hyrus13
hyrus13
25 kwietnia 2017, 21:07
Z innej beczki. Co myślicie o Zlatanie? Szwed nie chce kończyć kariery, a odchodzi z Man Utd. Po kontuzji wróci dopiero w przyszłym roku, ale nie przydałby się taki gość w drużynie?
1
Muniek987
Muniek987
25 kwietnia 2017, 21:13
Już raczej wróciły do malmoe. Nie ma powodu, żeby tu wracać, a on sam ma 35 lat, a powrót do dobrej formy zajmie mu 1,5 roku. Moze w tym sezonie byłby przydatny, ale w przyszłym przy wzmocnieniu wątpie
0
Muniek987
Muniek987
25 kwietnia 2017, 21:16
Hasse Borga już nie ma w malmoe
0
olotek2
olotek2
25 kwietnia 2017, 21:17
Jestem na nie taka kontuzja w takim wieku to minimum rok. Szkoda Zlatana ale nam już jest nie potrzebny .
Co do newsa wielkie tak za Jamesa
0
PanX
PanX
25 kwietnia 2017, 21:32
Rok temu, tak. W tym momencie, nie. Podobno mamy mieć grube hajsy w lecie, więc powinno nas stać na wartościowego napastnika, który pogra u nas więcej niż jeden sezon.
0
hyrus13
hyrus13
26 kwietnia 2017, 09:49
Tylko, że Zlatana miałem na myśli w kontekście uzupełnienia składu. Dobry napastnik Zlatan. Gdyby zgodził się na niewygórowaną pensję klub mógłby skorzystać.
0
PanX
PanX
25 kwietnia 2017, 20:53
Tylko nie Kalinić. Ilu to już w ostatnich latach było napastników jego pokroju w Milanie? My potrzebujemy napastnika, który potrafi wziąć ciężar gry na siebie, takiego który sam potrafiłby wypracować sobie sytuacje strzelecką.

Morata i Aubameyang, to transfery trudne do zrealizowania. Hiszpan darzy wielką sympatią Juve i mało prawdopodobne, by chciał przejść do ligowego rywala Bianconerich. Gabończyk za to może przebierać w ofertach. Real, Barca, słyszałem też o zainteresowaniu ze strony PSG, Man City, Man United i Chelsea. Wszystkie z wymienionych klubów są na tę chwilę ciekawszą opcją sportową jak i finansową.

O Lacazette byłoby najłatwiej, choć nie znaczy, że z jego transferem byłoby z górki. Główni zainteresowani Francuzem, to chyba Atletico Madryt i Arsenal. Mocne marki, ale Milan może z nimi rywalizować jeśli skusi piłkarza wysokimi zarobkami i przede wszystkim ciekawym planem na przyszłość, którego będzie centralną częścią. Lacazette, to właśnie zawodnik jakiego potrzebujemy. Świetnie odnajduje się w polu karnym, ale również sam potrafi minąć rywala i stworzyć sobie dogodną sytuacje. Ten transfer byłby strzałem w dziesiątkę.

Dżeko tak samo jak w przypadku Kalinicia. Lukaku i Mbappe tak samo jak w przypadku Aubameyanga.

Wymiana Lapadula -> Simeone nie byłaby głupią opcją, ale to nie jest priorytet.

Tolisso, jak najbardziej TAK. Jest młody ma świetny sezon. 40 mln wydaje się trochę wysoką ceną, ale jest to jednak czołowy pomocnik ligi francuskiej.

Z trójki Kolasinac - Rodriguez - Mendy, wolałbym tego pierwszego. Z tego względu, że przyszedłby do nas za darmo na prawdę dobry lewy obrońca, a "zaoszczędzone" pieniądze klub mógłby wydać na kogoś innego.

Pellegrini i Kessie są bardzo ciekawą opcją, ale również bardzo drogą. Na teraz, wolałbym za te pieniądze dostać doświadczonego Fabregasa.

Nie stać nas na Jamesa. Na środkowego napastnika z najwyższej półki trzeba będzie wydać 60-80 mln euro.
Edytowano dnia: 25 kwietnia 2017, 20:56
1
Ulisses
Ulisses
26 kwietnia 2017, 00:13
Co do napastników zgoda, zwłaszcza w kontekście Lacazette, przy czym to chyba jeden z niewielu naprawdę dobrych napastników z czołowych lig europejskich, który nie gra w topowym klubie. Zatem czy obecny Milan ma szansa po niego sięgnąć i czy on chciałby tutaj grać? Śmiem wątpić, w lato zgłoszą się do niego lepsze kluby, z lepszą ofertą. Zresztą obecny Lyon na pewno nie jest słabszą drużyną niż Milan, można byłoby nawet postawić tezę, że są na tym samym poziomie. Po cóż więc zmieniać jeden średniak na drugi średniak, jeżeli zgłoszą się po niego chociażby topowe kluby angielskie? No właśnie.

Wymiana Lapaduli na Simeone nie jest złym pomysłem, ani też rewelacyjnym. Simeone jest młody, coś grać potrafi, może się rozwinąć albo zatrzymać. Już w Serie A było kilku chłopaków podobnych do niego (np. Destro), którzy w końcu jednak nie wypalili.

Na Kolasinicia nie mamy szans. Zgłosiły się po niego już lepsze kluby (doniesienia medialne mówią chociażby o Arsenalu czy Juve, każdy z nich z łatwością przebije ofertę Milanu i pod względem finansowym i prestiżowym). Jeżeli do nas ostatecznie by trafił, byłbym naprawdę zaskoczony.

Śledząc informację o planach Romy, to oni chcą Pellegriniego ściągnąć do siebie i raczej nie na dalszy handel. Kessie również jest podobno przez nich zaklepany (i to już od zimowego mercato, pewnie jako zastępca dla odchodzącego Nainggolana).

Na Jamesa nas pewnie stać, problem w tym, że mógłby kosztować cały budżet transferowy. My musimy iść drogą Juventusu po objęciu kierowniczej roli przez Marottę i Paraticiego - transfery za kilkanaście milionów, konsekwentne wzmacnianie słabszych pozycji, próba pozyskania niektórych graczy za darmo. I trochę szczęścia. Dopiero po zbudowaniu szkieletu zespołu da się i można sięgać po gwiazdy. Dybala i Higuain trafili do już silnego zespołu, dlatego stanowili wartość dodatnią. Bez silnego kręgosłupa zespołu, nawet najlepsi zawodnicy niewiele w ataku zrobią, bez zaplecza w postaci solidnej obrony i linii pomocy nawet najlepsi napastnicy będą po prostu gasnąć.
0
grayman88
grayman88
25 kwietnia 2017, 20:49
O boniu.... juz to widze...
Belotti
Bona james suso
Loca kuco
0
pijanyroman
pijanyroman
25 kwietnia 2017, 20:47
To by było coś - trio James, Gerard, Suso... no i Jack do tego! Zbyt piękne, żeby było możliwe :(
Edytowano dnia: 25 kwietnia 2017, 20:48
0
Toxer
Toxer
25 kwietnia 2017, 20:36
Czemu nie Belotti :(
0
Owiec
Owiec
25 kwietnia 2017, 20:43
Pożyjemy zobaczymy :D też jestem zwolennikiem mlodego Włocha, poczekajmy do okienka :D
0
Toxer
Toxer
25 kwietnia 2017, 21:27
Smuci mnie to, że wszystkie pogłoski o napastnikach to o Aubie, Moracie i Benzemie, jakby nie było Belottiego który i gra dobrze, i jest kibicem AC Milanu :D
1
Owiec
Owiec
25 kwietnia 2017, 22:38
Były pogłoski, ale teraz troche ucichły :D były tydzień temu, nie martw sie, Milan ma na oku Belottiego. Glupio było go ignorować gdy wie sie ze jest kibicem Milanu
0
Chaos8585
Chaos8585
25 kwietnia 2017, 20:26
Takie duże wydatki... Wielkie inwestycje zabijają ducha futbolu.
2
Owiec
Owiec
25 kwietnia 2017, 20:42
Nudny już jesteś :v
3
Vol'jin
25 kwietnia 2017, 20:02
a i cofanie Bonaventury do pomocy to strzał w kolano, pełną wartość Jack pokazywał na skrzydle, nie na środku pomocy... Odsuńcie ten pomysł w niebyt bo jest dla mnie tragiczny
0
Owiec
Owiec
25 kwietnia 2017, 20:42
Racja, ale też sama wiedza ze bedziemy musieli dokupić całą pomoc to niezbyt :/
0
dejtfid1899
dejtfid1899
26 kwietnia 2017, 17:15
Obecnie brakuje właśnie kogoś kto biegałby od obrony do ataku, Bonaventura jest chyba jedynym któremu się chce. Chyba że sprowadzimy w końcu defensywnego pomocnika z prawdziwego zdarzenia, wtedy Bonaventura mógłby wziąć się bardziej za rozrzucanie piłek i grę z przodu, fakt był typowym skrzydłowym w przeszłości, ale uważam że kogoś na skrzydło tym bardziej lewe znajdziemy, gorzej ze środkiem pomocy która obecnie u nas wygląda jak lej po bombie co było widać z Empoli.
1
Vol'jin
25 kwietnia 2017, 20:01
Sens napastnika typu Kalinica w obecnym ustawieniu rozumiem, bo Bacca jest kompletnie niekompabitylny ze skrzydłowymi --- problem z przyjęciem piłki, grą tyłem do bramki, itd Tylko czy to dobry wybór, trudno powiedzieć. Ogranie we Wloszech go jedynie ratuje, bo potrafił z miejsca dostosować się do Serie A ... Cena zawyżona, o 15 mln max ...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 kwietnia 2017, 19:56
Kalinic 35mln?? Oni w koszt jego karty wliczają stadion Fiorentiny czy co?
6
dejtfid1899
dejtfid1899
25 kwietnia 2017, 19:34
He He Kalinić.. gość ma 29 lat, po co nam stary Chorwat skoro możemy kupić kogoś młodszego i dużo lepszego. Kalinić moim zdaniem wcale nie byłby wzmocnieniem, w takim wypadku już lepiej zostawić Bacce niż płacić 35mln Violi.. Może Montella ma jakiś sentyment do byłego zespołu, ale nam potrzeba kogoś kto gwarantuje minimum 20 bramek w sezonie.
Co do pozostałych wymienionych zawodników z chęcią widziałbym zamianę Lapagola na Simeone, młody czuje krew i jest lepszy niż Włoch. Myślę że pogodziłby się z rolą zmiennika.
Lukaku na 99% trafi do Chelsea.
O Aubameyangu już kiedyś pisałem.. Niech idzie do tego Realu ;)
Ricardo Rodriguez to byłoby prawdziwe wzmocnienie zarówno defensywy, jak i skrzydeł Milanu. O takich piłkarzy powinniśmy się bić, ale nie będzie to łatwe bo Inter też ma na niego chrapkę.
James Rodriguez to taki niespełniony talent w Realu, który chyba czuje już powoli frustracje i zależy tylko kto da więcej, czuję że będzie o niego ciężko bo MU, Arsenal czy Inter też mogą o niego powalczyć. Na pewno ktoś taki by nam się przydał, głośne nazwisko które przyciągnie kibiców, tylko daleko mu od najlepszej formy obecnie. Myślę że przy dobrych partnerach obok na boisku i wierze w niego mógłby się odbudować jak Ozil w Arsenalu czy Di Maria w PSG.
Francka Kessie jak najbardziej jestem ZA! Przebojowy młody zawodnik, gdyby przyszedł jeszcze Fabregas do pomocy to mielibyśmy naprawdę dobrą pomoc z Bonaventurą któy walczy zarówno w ataku jak i obronie, kreatywnym Hiszpanie no i młodym Kessie którego zmiennikiem mógłby być Locatelli.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się