SCUDETTO


Intensywny dzień w Casa Milan. Di Marzio: Jest porozumienie z Ricardo Rodriguezem

8 maja 2017, 20:59, Presidente Aktualności
Intensywny dzień w Casa Milan. Di Marzio: Jest porozumienie z Ricardo Rodriguezem

Dzisiejszy dzień w Casa Milan był bardzo pracowity dla kierownictwa Milanu. Jak podają włoskie media, w tym MilanNews, w ciągu dnia doszło do wielu spotkań z agentami reprezentującymi interesy różnych piłkarzy. Rozmawiano z przedstawicielami Suso, w sprawie nowej umowy, Balde Keity, Luiza Gustavo oraz Ricardo Rodrigueza. Najbardziej owocne były te dotyczące bocznego obrońcy Wolfsburga. Jak możemy przeczytać na stronie gianlucadimarzio.com, zakończyły się one pozytywnie i Milan osiągnął porozumienie w kwestii warunków indywidualnego kontraktu. Teraz trzeba będzie usiąść do rozmów z Wilkami i postarać się, by zbić jak najwięcej z sumy wyjściowej, jaką stanowi klauzula w kwocie 22,5mln euro.



76 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
karp_fso
9 maja 2017, 13:32
Fajny grajek, bardzo ofensywny - więc co za tym idzie, na drugą stronę musimy mieć bardziej defensywnego gracza, bo przy systemie Montelli 1 boczny obrońca broni i gra prawie jako środkowy, zaś drugi zapuszcza się do przodu.
1
MATI_BA
MATI_BA
9 maja 2017, 13:31
GK: Donnarumma, (?), (?)
DF: Rodriguez, Romagnoli, Musacchio, Abate, (?) ,(?) ,(?) ,(?), (?),
DMF: Kessie, Montolivo, (?)
MF: Bonaventura, Pellegrini, Pasalic, Kucka, (?), (?)
RW: Suso, (?)
LW: (?), (?)
FW: (?), (?), (?)
0
magneto
magneto
9 maja 2017, 12:42
Rodriguez niewątpliwie fajna opcja ale martwi jedno. On jest bardziej nastawiony na grę ofensywną a w defensywie już taki pewny nie jest. Ale za 20 mln to jeszcze nie jest tak źle. Mendy przez Monaco został wyceniony na 50 mln a podejrzewam, że jak zacznie się licytacja to może kosztować znacznie więcej. Priorytetem powinien być Kolasinac. Gość jest a darmo.
0
jarek2572
jarek2572
9 maja 2017, 13:06
fajna opcja Rodriguez, ale chłop całą wiosne prawie był kontuzjowany, wrócił na lanie od Bayernu teraz gdzie było 6-0 i zagrał 66min i zszedł i teraz dalej kontuzja. wiadomo co z nim jest nie tak ?
0
9 maja 2017, 11:26
Hmm, jak niektórym marzą się gwiazdy, to niech wieczorem spojrzą w niebo. Czy tak ciężko zrozumieć, że Milan, na tą chwilę ,nie ma żadnych argumentów by takową 'gwiazdę' w sile wieku zakupić, przekonać aby wybrała nasz klub.
0
PanX
PanX
9 maja 2017, 11:32
Dzisiaj największym argumentem jest kasa. Przykładem są kluby z Chin, które nie są w stanie zagwarantować niczego innego niż godziwe wynagrodzenie. Jeśli Milan przedstawi właściwą ofertę, to możemy liczyć na jakąś gwiazdę.
0
sheva7acm
9 maja 2017, 10:50
a gdzie jakaś gwiazda???!! Fabregas i De rossi na początek by wystarczyli do tego napsatnik.
0
PanX
PanX
9 maja 2017, 11:24
Fabregas robi wszystko, żeby na dobre zagościć w pierwszym składzie Chelsea. Wczoraj dwie asysty w meczu zdobył i został wybrany MOTM. Jest cicho na temat Hiszpana, bo on sam czeka na stanowisko klubu i trenera, względem jego osoby. Tym bardziej, że chodzą ploty, jakoby Conte miał odejść z Londynu. Na razie trzeba poczekać na rozwój wydarzeń i jeśli Cesc nie dogada się ze swoim klubem, to wtedy przystąpić do konkretnych rozmów.
0
jarek2572
jarek2572
9 maja 2017, 12:56
de rossi ? Ty tak na poważnie ?
0
9 maja 2017, 10:03
Czy jest jakiś piłkarz w Europie, z którym nie mamy jeszcze "porozumienia"?
0
jarek2572
jarek2572
9 maja 2017, 12:56
Wojciech Pawłowski. buenasera buenasera
1
matten
matten
9 maja 2017, 09:23
Dobry pomysł, aby szukać wzmocnień w Wolfsburgu. Ten sezon zupełnie im nie wyszedł i wcale nie zdziwi mnie eksodus tamtejszych piłkarzy. Jakby tak bliżej przyjrzeć się ich kadrze, to oprócz Luiza Gustavo i Rodrígueza, można by jeszcze zagiąć parol na Bazoera, Arnolda i Malliego, aczkolwiek mało prawdopodobne, aby puścili swoje "młode wilczki".
0
magneto
magneto
9 maja 2017, 11:01
A czy ty widziałeś gustavo w meczu z bayernem?? Chcesz takie kretyna w Milanie? Ten gość ma nasrane w dyni.
2
adamos
adamos
9 maja 2017, 11:42
magneto
Nasi zawodnicy po meczu z Juve też dali popis, Di Maria w przedostatnim meczu zarobił też czerwo za niesportowe zachowanie ale to nie przekreśla, że jest dobrym graczem. Luiz Gustavo ma bardzo dobry odbiór w Bundeslidze. A statystyki ma lepsze od naszego każdego pomocnika.
0
magneto
magneto
9 maja 2017, 12:39
adamos
Gustavo to jest zwykły burak. Tylko, że Di Maria nie biegł z pięściami na sędziego, nikt nie musiał go odciągać. A ten kretyn chciał tam pozabijać wszystkich. To jest ten sam tym co rzeźnik melo. Zresztą ma prawie 30 lat a obecnie brazole w tym wieku bardziej myślą o emeryturze niż grze.
A co do statystyk to masz na myśli te jego imponujące liczby? 0 asyst i 0 bramek?
1
matten
matten
9 maja 2017, 16:00
@magneto
Nigdzie nie napisałem, że go chcę (chyba, że na poszerzenie kadry), odnosiłem się jedynie do spekulacji prasowych :) Po ostatnich "przygodach" z Brazylijczykami w Milanie stawiałbym jedynie na tych, którzy są na początku kariery, bo z reguły na "starość" przestaje się im chcieć (choć i tu zdarzają się odstępstwa vide Alex).
0
Maxi
Maxi
9 maja 2017, 08:05
Jeśli chodzi o pozycję lewego obrońcy to Rodriguez jest chyba najlepszą z dostępnych opcji. To naprawdę świetny zawodnik, bardzo doświadczony ale jeszcze młody. Gra twardo w obronie, jest odpowiedzialny, dysponuje dobrym strzałem i potrafi bardzo celnie dośrodkować z piłki stojącej czy też w pełnym biegu. Dobrze bije stałe fragmenty gry. Byłbym cholernie zadowolony, gdyby ten transfer doszedł do skutku. Trzymam mocno kciuki.

Natomiast nie zgadzam sie z głosami, które chciałyby zobaczyć w Milanie Luiza Gustavo. Jestem absolutnie na nie! Kto widział mecz sprzed kilku zaledwie dni miedzy Wolfsburgiem a Bayernem – wie, o czym mówię. Brazylijczyk zachował się tam jak dureń, jak ćwok zupełny, jak niezrównoważony umysłowo gówniarz. Wpadł w jakis niezrozumiały szał, chciał bić sędziego. Żenada. Kto nie widział, niech znajdzie w Necie, bo tego sie nie da opowiedzieć. Ten człowiek miałby pełnić funkcję senatora w nowym, młodym Milanie? Dajcie spokój. Gustavo to tykająca bomba zegarowa, a poza tym zdaje sie już być przekoanym o swojej wspaniałości, zmanierowanym gwiazdorem, któremu się wszystko należy. Jestem na nie.

0
Diavo
Diavo
9 maja 2017, 08:03
Obrona na nowy sezon wygląda dobrze
pierwszy : Abate - Musacchio - Romagnoli - Antonelli
rezerwy: Calabria - Zapata - Paletta - Vangioni

I chodzi mi tu o to,że transfery powinny się skupić na pomocy i tylko na pomocy,gdyż środek pola mamy najsłabszy.
Bacca i Lapadula jak dostają podania to potrafią strzelać bramki.
0
przemek.kili
przemek.kili
9 maja 2017, 08:33
To jest obrona na 10 miejsce w serie A ! Brak boków kompletny!
2
Zirytowany
Zirytowany
9 maja 2017, 08:48
Boki na nowy sezon : Darmian, Rodriguez i obrona b?dzie kompletna.
0
matten
matten
9 maja 2017, 09:00
Weź pod uwagę, że Musacchio na przestrzeni ostatnich trzech sezonów spędzał średnio pół sezonu w szpitalu, więc przydałby się jeszcze jeden doświadczony obrońca, który w razie czego mógłby wejść do pierwszego składu bez pogorszenia jakości w defensywie. Obecny sezon pokazał natomiast, że zarówno Abate, jak i Antonelli nie młodnieją i mogą wypaść na dłuższy okres, więc i tu potrzeba jakiegoś wzmocnienia.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
9 maja 2017, 11:09
Gdybyśmy mieli w obronie zamiast Zapaty i Paletty - De Vrija który mógłby grać pierwsze skrzypce z Romagnolim Musacchio na zmiennika, Antonelli na zmiennika, a Kolasinac lub Rodriguez na LO to nie byłoby źle.. i zostałby jako 4 obrońca Gomez ktoś z primavery na 5 w razie kontuzji i nie jest źle moim zdaniem. Calabria i Abate dadzą radę, wierzę w nich.
0
jarek2572
jarek2572
9 maja 2017, 13:03
te zestawienia to dla Ciebie dobrze ? o chłopie. stoper z prawdziwego zdażenia potrzebny na teraz ! nie żaden musachio z prezentującego podobny poziom co Milan Villareal. boczni obrońcy ? z całym szacunkiem, żaden sie nie nadaje na pierwszy skład. Abate kozak, legenda juz mozna powiedziec, ale gra piach. wiec sądze, ze obrona potrzebuje nowych grajków tak jak i pomoc.
0
pabel1999
pabel1999
9 maja 2017, 07:29
Wydaje mi się czy klub w maju bardziej przejmuje się letnim okienkiem transferowym niż końcówką sezonu, w której ciągle musimy walczyć o miejsce w LE?
0
Diavo
Diavo
9 maja 2017, 06:40
Kolejne drewno.. Gość może stoi nisko na nogach,ale jest sztywny i techniki zbytnio nie posiada.. Antonelli o niebo lepszy.
0
Owiec
Owiec
9 maja 2017, 06:49
To kogo chcesz? Albę albo Marcelo?
0
Diavo
Diavo
9 maja 2017, 07:35
Jak będziesz miał syna,i nie będzie mógł znaleźć dziewczyny to powiesz mu,żeby brał co jest?
Nie o takie wzmocnienia teraz Milan powinien się starać..
0
majer1987
majer1987
9 maja 2017, 07:39
oczywiście, że tak, przynajmniej na chwilę ;-)
0
PanX
PanX
9 maja 2017, 09:13
@Diavo

Kto wybrzydza, ten nie... :D
4
Diavo
Diavo
9 maja 2017, 12:50
Hahaha też racja :D
0
Gentle_Mike
Gentle_Mike
9 maja 2017, 14:14
Antonelli o niebo lepszy? Nie rozśmieszaj mnie. Z całym szacunkiem, ale on Rodriguezowi nie dorasta do pięt, szczególnie, że w tym sezonie gra totalny piach, o ile w ogóle gra.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
9 maja 2017, 03:28
Jestem za
0
MisiuACM
MisiuACM
9 maja 2017, 02:22
Wielkie, ogromne, olbrzymie TAK dla Rodrigueza.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
9 maja 2017, 00:36
Pozbyc sie naszego pozal sie Boze kapitana za 10-15 mln (on nie zaoferuje tej koszulce juz nic wiecej, kompletnie sie u nas wypalil, nie pokazuje juz jakiegokolwiek zaangazowania..) i tym sposobem kupic w/w Pana za 10 mln.. Interes marzenie, niech nowe kierownictwo dziala i natchnie w nas nadzieje na lepsze jutro.. Po tylu juz latach..
0
Semper Fideli
Semper Fideli
8 maja 2017, 23:44
Od niego lepszym wyborem wg mnie jest Mendy z Monaco chyba, że Francuzi wołali by za duzo.. z Bundesligi wg mnie spoko transferem byłby Forsberg z RB lipsk jeśli nie do pierwszego składu to jako uzupełnienie oczywiście kwestia ceny
0
radson1406
radson1406
8 maja 2017, 23:27
Moze warto troszke wiecej czasu spedzic nad rozmowami z pilarzami z Bundesligi bo tam jest sporo dobrych pilkarzy do wyciagniecia.Chocby patzrac na sam spod tabeli sa Mainz (Oztunali,J.Cordoba),Leverkusen (Bellarabi,Calhanogu,Bailey,Henrichs,Chicharito), Schalke (Konoplyanka,Goretzka,Fahrman).
Tak czy inaczej wydaje mi sie ze Fassone i Mirabelli beda aktywni na rynku bo musza kibicom Milanu dac cos co pzrekona ich do siebie i da wiare iz warto przychodzic wiekszymi iloscoami na San Siro nie tylko na mecze z Interem i Juventusem.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 maja 2017, 00:06
Mirabelli sporo czasu spędził w Niemczech więc w notesie kilku na pewno ma.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
8 maja 2017, 23:11
Ograny, doświadczony w Bundeslidze, młody lewy obrońca, twardo grający, zawsze dołoży parę asyst i goli. zbić cenę do 18 mln i to bd naprawdę dobry transfer
2
Woolfik92
Woolfik92
8 maja 2017, 23:16
Lepszy niż Kolasinac, co prawda trzeba troszkę zapłacić ale przynajmniej nie robi z siebie niewiadomo kogo i nie zarząda pewnie 6-krotnej podwyżki tak jak to zadeklarował Kolasinac działaczom Arsenalu i City.
0
Bufor85
Bufor85
8 maja 2017, 23:05
Najpierw opanować sytuację z fatalną obroną i tutaj brawa dla działaczy, Musachio a teraz Rodriguez to byłyby dość dobre posunięcia. Zostawiamy Antosia, Gomeza, Abate i jedziemy po pomoc, a tu konkretnie po kogoś kto jest kreatywny i szybki. Na końcu kogoś do ataku oczywiście po sprzedaniu Nionga i Bakki. Aha trzeba pamiętać o drugim bramkarzu, przecież Gigio też będzie musiał odpoczywać.
1
Woolfik92
Woolfik92
8 maja 2017, 23:14
Jest Plizzari, gość już grał w towarzyskich meczach i to całkiem nieźle i jest pierwszym bramkarzem Włochów U19 mając zaledwie 17 lat (nie oczekujmy od razu gry w seniorach, ktoś taki jak Donnarumma nie rodzi się w odstępie jednego roku w tym samym mieście :D ) Mając takiego drugiego bramkarza nie musimy się obawiać nawet jeśli Donnarumma odejdzie, wierzę że Plizzari będzie świetnym bramkarzem i jeśli Gigio zostanie to Alessandro znajdzie sobie godny siebie klub pokroju Fiorentiny czy Lazio.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 maja 2017, 23:18
17 latek na drugiego bramkrza to nie jest dobry pomysł jak i na 3 po prostu wiecej nauczy sie grając gdzieś niż na ławce ... Potrzebny nam będzie jakiś 28 letni bramkarz na drugiego ...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 maja 2017, 22:55
Jak wierzyć mediom to jesteśmy dogadani z Rodriguezem, Musacchio, Kessim, Balde. Tak na szybko jak liczę to tak, Rodriguez 20mln, Musacchio 18, Kessie 28? Balde 25? To się robi 91mln. A pasuje jeszcze pomoc wzmocnić co najmniej 2 nazwiskami.
Tym dogananym to ja uwierzę jak będą kontrakty podpisane, bo o ile strata Kolasinaca była tłumaczona closingiem, to teraz wymówek już nie będzie.
0
Woolfik92
Woolfik92
8 maja 2017, 23:19
Klub zadeklarował już chęć sprzedania Bacci (20-25mln), Nianga (18mln) oraz De Sciglio (10mln). Jeśli chińczycy zechcą to mogą tą kasę dorzucić na transfery. Poza tym odejdzie na pewno jeszcze 3-4 graczy, nie licząc Hondy za darmo i innych wypożyczeń.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 maja 2017, 00:02
W sumie to pmietajmy jeszcze, że za piłkarzy można płacić na raty :) więc jak się uda dogadać z klubami to za 150mln można mieć graczy wartych 200-300mln spokojnie.
1
Ucash333
Ucash333
9 maja 2017, 01:40
grzesiekpl88
I przejemy obiecaną na 3 lata kasę w jedno okienko?!?!

"Ale to już było, i (oby) nie wróci więcej"
0
tmqTV
tmqTV
9 maja 2017, 09:27
Szczerze, to zamiast 4 wymienionych nazwisk w ciągu kilku minut jestem w stanie wyszukać na rynku co najmniej kilku innych zawodników o podobnej cenie, z których byłbym o wiele bardziej zadowolony.
Pewnie byłoby ich ciężej sprowadzić i trzeba by było dopłacić ekstra, ale warto.

Do wyjęcia są chociażby:
Willian (wartość rynkowa wg transfermarkt.de: 32 mln),
Ghoulam (15 mln),
Kovacić (25 mln),
Walker (20 mln),
Alex Sandro (30 mln),
Cuadrado (25 mln),
Nainggolan (40 mln),
Tolisso (18 mln),
Insigne (28 mln),
N'Zonzi (25 mln),
Verratti (40 mln),
Koscielny (22 mln),
Marquinhos (32 mln),
Renato Sanches (30 mln),
Douglas Costa (30 mln),
Gnabry (10 mln),
Ineanacho (10 mln),
Dele Alli (40 mln),
Fekir (12 mln),
Lindelöf (18 mln),
Dahoud (15 mln),
Bellerin (25 mln),
Tielemans (20 mln),
Krychowiak (28 mln),
Morata (40 mln),
Mbappe (10 mln),
Mendy (9 mln),
Sidibe (14 mln),
Lemar (20 mln).

Już wiadomo, że Juventus za Sandro chce co najmniej 40 mln, podobnie jak Tottenham za Walkera.
Kartą Cuadrado dysponuje bodajże wciąż Chelsea, ale Juventus ma chyba prawo pierwokupu. Z tym, że nie gra on w Turynie pierwszoplanowej roli, tak samo jak Willian, który stracił miejsce w składzie na rzecz Pedro i Mosesa.
Gnabry, Lindelöf, Dahoud, Ineanacho i Tielemans pewnie zmienią kluby na lepsze, bo to najwyższa pora w ich przypadku, podobnie jak zawodnicy Monaco, któremu wróżę rozkupienie. Szczególnie zastanawiające są niskie wartości rynkowe w ich przypadku, które mają się nijak do kwot, o których rozmawiać chce Monaco.
Niezadowoleni ze swoich sytuacji są chociażby Renato Sanches, Bellerin czy Krychowiak (którego cena ostateczna pewnie będzie niższa niż wartość rynkowa).
Dużo mówi się też o tym, że Bayern będzie chciał pozbyć się Douglasa Costy, żeby zrobić miejsce dla Alexisa Sancheza.
Kuszą zawodnicy Lyonu, za których cena nie powinna być zbyt wygórowana (za wyjątkiem Lacazette'a), za to sporo więcej trzeba byłoby zapłacić za Moratę, Allego, Koscielnego i Marquinhosa.

Osobiście zwróciłbym uwagę na N'Zonziego i Kovacicia, na których powinno wystarczyć 60-70 mln max, a w dużym stopniu załatwiają sprawę naszego środka pola :)

Nadchodzące okienko może być super-ciekawe, liczę na sporo przetasowań, i to nie tylko w Serie A.

Co do Milanu - kwestia, czy będziemy w stanie kogokolwiek nakłonić perspektywą gry max w LE?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 maja 2017, 11:12
tmqTV
Wszystko zgoda z jednym ale. Ty podajesz ceny rynkowe z transfermarkt a obecnie to trzeba płacić 2-3 razy tyle co podaje tm.
Pierwszy z brzegu Verratti na tm za 40 a trzeba dać 80 minimum.
A największy kwiatek to Mbappe, którego wyceniają na 10 a już praktycznie zaklepany przez Real i pójdzie za 85-100mln. Także ja na wyceny tm dawno nie patrzę bo nie dostosowali ich do aktualnej sytuacji na rynku.
0
apirlo
9 maja 2017, 11:21
tmqTV to zobacz na transfermarkt na ile wyceniają Donnarume i czy za taką kwotę byś go sprzedał.
0
tmqTV
tmqTV
9 maja 2017, 11:27
@grzesiekpl88

Oczywiście, masz rację, na ceny rynkowe trzeba patrzeć z przymrużeniem oka, stąd też dopisałem kilka swoich komentarzy.
Ale zamiast takiego Verrattiego za 80 mln wolałbym, jak wspomniałem, chociażby N'Zonziego i Kovacicia. Albo Renato Sanchesa, który ciągle grzeje ławkę i nie ma za bardzo perspektyw na grę w pierwszym składzie, bo Bayern skąpi na premiach za występy dla Benfiki. Mix dwóch ze wspomnianych trzech grajków jest warty tyle, co sam Verratti i ceny nie powinny być tak przesadzone. Sevilla nie śrubuje aż tak mocno cen, a Real i Bayern nie mogą wziąć więcej za rezerwowych.

@apirlo @grzesiekpl88
Btw. przecież napisałem:
"Szczególnie zastanawiające są niskie wartości rynkowe w ich przypadku, które mają się nijak do kwot, o których rozmawiać chce Monaco."
co oznacza, że mam świadomość przekłamania w niektórych przypadkach. A raczej łapczywości sprzedających. Co nie oznacza, że wszyscy z powyższej listy będą drożsi o 40 mln.
Edytowano dnia: 9 maja 2017, 11:43
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 maja 2017, 14:17
A ja to myślę, że trzeba poczekać na oficjale, końcem sierpnia będzie wszystko jasne :)
0
Marcin1995
Marcin1995
8 maja 2017, 22:45
Wielkie TAK dla tego pana
1
Vol'jin
Vol'jin
8 maja 2017, 22:03
Rodriguez i L.Gustavo mają wspólnego agenta, pakiecik do Milanu ?
1
luca8282
luca8282
8 maja 2017, 22:35
Szybciej by się we dwójkę zaaklimatyzowali - we dwójkę zawsze raźniej :)
2
Woolfik92
Woolfik92
8 maja 2017, 22:44
Jestem za, ale za Gustavo nie ma co przepłacać bo mu się kończy kontrakt. 15 mln to za dużo. Fajnie jakby się udało ściągnąć Keite Balde, ostatnio gra w ataku i dobrze mu to idzie, zawsze byłaby to jakaś alternatywa, no ale przedewszystkim wzmocnienie skrzydeł.
0
magneto
magneto
8 maja 2017, 22:54
Jakby udało się sprowadzić Keite to można go z powodzeniem ustawiać na środku ataku. W Lazio tak gra i jest mega skuteczny.
0
KakaForEver
KakaForEver
8 maja 2017, 21:59
Byłoby fajnie, ale wiadomo- dopóki nie ma potwierdzenia, dopóty nie ma co się napalać. Myślę, że przy negocjacjach z tego typu zawodnikami ( tj, gwarantującymi poziom pozwalający na walkę w fazie pucharowej LE i awans do LM ) wyjdzie, jak potrafią negocjować i zachęcać do transferu do Milanu nowi właściciele- bo, nie oszukujmy się, zwłaszcza po wczorajszym meczu- jeśli mamy myśleć o awansie do LM ( albo choć o walce o takowy) , takich graczy nam trzeba.
0
zbychoski
zbychoski
8 maja 2017, 21:58
mamy już tyle 'ponoć-porozumień' , że ja wolę poczekać na jakąkolwiek oficjalkę
1
luca8282
luca8282
8 maja 2017, 21:46
Wolałbym Mendyego z Monaco - ale właśnie czym go skusić :/ Ricardo ratuje skórę z tonącego okrętu. Podzielam w końcu boczny obrońca który potrafi celnie wrzucić xD
0
Rossonero1899
Rossonero1899
8 maja 2017, 21:43
Zaznaczmy że tę informację podaje nie byle kto, a Gianluca Di Marzio. Szwajcar jest bardzo dobrym lewym obrońcą i byłby dla nas zbawieniem.
0
Obserwator
Obserwator
8 maja 2017, 23:29
:) własnie zaznaczmy kto podaje ta informacje :D proszę Cie ...
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 maja 2017, 00:04
Akurat GDM zazwyczaj nie rzuca w eter plotek.
0
Mirabelli
Mirabelli
8 maja 2017, 21:32
Jeżeli on przyjdzie, to mamy boki obrony na lata w Milanie
0
Deus
8 maja 2017, 21:39
kto jest tym pewniakiem na drugiej stronie?
0
magneto
magneto
8 maja 2017, 21:40
Chciałeś chyba powiedzieć lewą stronę.
0
luca8282
luca8282
8 maja 2017, 21:49
Spokojnie po kolei najpierw najsłabsze ogniwa - Calabria jak popracuje nad grą w defensywie powinie być całkiem dobrym PO - jeszcze duży plus nasz wychowanek - dodatkowo miejmy nadzieję że wróci Ababte
1
dejtfid1899
dejtfid1899
8 maja 2017, 21:54
Dokładnie, Abate z Calabrią dadzą radę w przyszłym sezonie.
1
magneto
magneto
8 maja 2017, 22:11
Calabia na chwile obecną to poziom serie b. Jedynie co potrafi to wrzucić. W obronie jest fatalny.
2
dejtfid1899
dejtfid1899
9 maja 2017, 09:31
magneto
Wrzuca świetne piłki i nie boi się pojedynków 1na1, moim zdaniem ma dobrą technikę. Wiadomo że jeszcze musi się sporo nauczyć w grze defensywnej, ale bardzo wiele wskazuje że jeśli chłopak będzie rozwijał się w takim tempie to za jakieś trzy sezony będzie lepszy niż MDS czy Darmian. (chociaż moim zdaniem Mattię zjada w obecnej dyspozycji już teraz)
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
8 maja 2017, 21:24
W końcu boczny obrońca który potrafi celnie wrzucić xD
1
kameleon0028
kameleon0028
8 maja 2017, 21:17
Jeśli to prawda to jedno z moich marzeń transferowych spełni się !
0
tomhardy22
tomhardy22
8 maja 2017, 21:09
Najpierw Kolasinac,potem Fabregas , potem Musacchio , potem De Vrij , potem Keita i teraz on , pominalem kogos?Po tym co ten klub ostatnio oferuje uwierze gdy oficjalne oswiadczenie sie pojawi.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
8 maja 2017, 21:53
Kessie i Pellegrini, ale Pellegrini to zalążki chyba dopiero. Z Kessie ponoć już jesteśmy dogadani x)
0
matten
matten
9 maja 2017, 07:51
Pominąłeś napastników! Aubameyang, Kalinić, Morata, Dżeko :D
0
Adamken
Adamken
8 maja 2017, 21:07
Jeżeli to prawda i udałoby się zakontraktować Szwajcara, to w końcu byśmy mieli lewego obrońcę z prawdziwego zdarzenia, który jest gwarantem kilku bramek i asyst w sezonie. Byłby to świetny transfer, ale tyle ile ostatnio przewija się nazwisk łączonych z Milanem w tych wszystkich plotkach, to ciężko w cokolwiek uwierzyć. Pozostaje tylko czekanie na oficjalne wiadomości.
3
Woolfik92
Woolfik92
8 maja 2017, 21:04
Już mamy tyle porozumień, że otworzymy drugi klub jak RB. Może chińczycy planują spółkę z Genołą
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się