SCUDETTO


Pasalić: "Dobrze mi w Milanie"

20 maja 2017, 11:25, cinassek Aktualności
Pasalić:

W rozmowie z dziennikiem Il Giorno, na temat swojej przyszłości wypowiedział się wypożyczony z Chelsea do Milanu pomocnik Mario Pasalić: "Miłe słowa trenera schlebiają mi. To szkoleniowiec, który wie, jak rozmawiać z piłkarzami i ma przed sobą wielką przyszłość. Dobrze mi w Milanie, ale nie wiem, jak rozwiąże się kwestia przyszłości. W Chelsea są wielcy zawodnicy i trudno tam grać. Moje marzenie? Jedno już zrealizowałem. Grałem, strzeliłem i wygrałem derby w moim Hajduku z Dinamem. Chciałbym wygrać Ligę Mistrzów, mistrzostwo Europy bądź mundial".



49 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
21 maja 2017, 08:24
O kurczę, tyle komentarzy jakby chodziło o plotki łączące Messiego czy Ronaldo z transferem do Milanu :D
Moim zdaniem nie ma o co kruszyć kopii. Jeśli kwota ewentualnego wykupu będzie niska, to można wziąć Chorwata w miejsce Polego, w innym wypadku trzeba podziękować i na przyszłość lepiej zabezpieczyć swoje interesy ustalając klauzulę wykupu przy wypożyczeniu.
Edytowano dnia: 21 maja 2017, 08:24
0
luca8282
luca8282
20 maja 2017, 20:01
Ostatniego meczu nie oglądałem - widziałem na skrótach meczu - "prawie" strzelił bramkę - znowu miał nosa. Niestety muszę się zgodzić, że z Romą zniknął tak jakby go nie było na boisku podobnie jak Matti F. - nie mieliśmy pomocy. Niby jest defensywnym pomocnikiem ale on w defensywie słabo pracuje - coś jednak daje w ofensywie - ma sporo sytuacji (niezłe warunki fizyczne - mógłby się sprawdzić przy stałych fragmentach np.) i może się jeszcze rozwinąć. Myślę, że za 5-7 baniek można go wziąć.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
20 maja 2017, 19:51
Właśnie..w Chelsea są wielcy piłkarze i nie ma tam miejsca na szrot typu Pasalić, u nas może znajdzie się miejsce dla niego na ławce, ale ja za tym gościem po prostu nie przepadam i nie chciałbym już go oglądać w Milanie po zakończeniu sezonu. Wolę Locatellego albo Mauriego który wróci z wypożyczenia, niż jego. Pasalić nic nie wnosi do gry zarówno w kreowaniu akcji jak i w defensywie gra słabo.
0
20 maja 2017, 16:21
W żadnym wypadku nie kupować tego gościa jeszcze za takie pieniądze albo jesteśmy poważni albo dalej bądźmy średniakami w serie a którzy dostają baty od Sassuolo Crotone i innych wynalazków.
0
Gol
Gol
20 maja 2017, 14:28
Młody Chorwat jeżeli będzie miał odpowiednie wzorce do naśladowania to może się jeszcze spokojnie rozwinąć. Widać że ma ciąg na bramkę i piłka szuka go w polu karnym co jest zasługą całkiem niezłej orientacji w przebiegu akcji i odpowiedniego ustawienia się.

Nie wiem czym wam imponuje Bertolacci, zagrał dla Milanu 47 spotkań w których strzelił 2 bramki i zaliczył 2 asysty, a kosztował 25 mln euro.

Dla porównania Chorwat w 26 spotkań wykręcił 5 goli i jedną asystę.
W dodatku Pasalić jest od Włocha o 4 lata młodszy, a poważne urazy omijają go szerokim łukiem więc na rezerwowego nadaje się doskonale.

Mówiąc szczerzę ja widzę miejsce i dla jednego i dla drugiego w przyszłym sezonie zwłaszcza jeżeli wrócimy do Europy to będzie nam potrzebna nieco szersza ławka rezerwowych, a Locatellego można zawsze wysłać na wypożyczenie bo szkoda żeby marnował się na ławce kiedy w innym klubie w Serie A może się rozwijać poprzez regularną grę.
4
tomhardy22
tomhardy22
20 maja 2017, 14:41
Nikomu nie imponuje Bertolacci ale ogladajac gre i kreatywnosc obu pilkarzy nawet ktos nie ogladajacy pilke widzi ktory z nich prezentuje wyzszy poziom.Kogo obchodzi ile bramek strzelil , Nocerino z tego co pamietam 2 razy wiecej strzelil a byl bardzo przecietnym pomocnikiem .Bertolacci jest oczywiscie duzo lepszy dlatego ze potrafi kreowac i rozgrywac pilke i gdy on jest na boisku to Milan stwarza sytuacje a bez niego wyglada to jak poziom Serie B , a Pasalic jedynie co moze rozgrywac to partie w brydza.
0
Mirabelli
Mirabelli
20 maja 2017, 15:12
tomhardy22

Czy to w ogóle oglądasz mecze Milanu, Berto jest na ten moment kiepski, on miał przebłyski, ale nic poza tym, do tego jest filigranowym pomocnikiem, a takiego to nie chcemy, jakoś nie widzę że Milan jakoś gra lepiej jak on na boisku się pojawia, jakbyś nie wiedział to u nas pomoc jest zależna od takiego Suso
0
tomhardy22
tomhardy22
20 maja 2017, 15:21
"Nie chcemy" , mysle ze powinienes wypowiadac sie we wlasnej osobie."Poza tym jest filigranowym pomocnikiem" najwieksza bzdura ever , wedlug twojego toku myslenia Modric,Iniesta,David Silva,Fabregas,Verratti powinni zakonczyc kariere przeciez sa karlami...
0
Mirabelli
Mirabelli
20 maja 2017, 15:35
Czy ja podałem argument o tym że ci piłkarze których wymieniłeś powinni kończyć karierę? No właśnie ja tego nie widzę

I Tfu, miałem na myśli kontuzjogenny, zapomniałem że filigranowy to zupełnie inny synonim, mój błąd :)

I na ten moment nam trzeba kupić nowego pomocnika, bo Berto zagra jeden bądź dwa mecze w pełnym wymiarze i następnie dozna kontuzji, sorki, nam trzeba kogoś innego niż kogoś takiego jak Berto
0
Gol
Gol
20 maja 2017, 15:38
tomhardy22 - Przykład z Nocerino trochę nie trafiony.
Gdy Włoch do nas trafił miał 26 lat i nigdy wielkim wirtuozem gry w piłkę nożną nie był (stąd również niezbyt wygórowana cena - 500 tys. Euro), a jego bardzo dobre liczby w pierwszym sezonie były w głównej mierze zasługą partnerów z drużyny.
Włoch grał z Ibrahimoviciem, Cassano, Robinho, Pato, Seedorfem, Boatengiem w najwyższej formie, Nestą, Gattuso, Thiago Silvą... Wydaje mi się że to ciut lepsze nazwiska niż - Bacca, Lapadula, Montolivo, Locatelli czy Paletta z którymi musi współpracować młody Chorwat.

Co do tego że Bertolacci jest dużo lepszy to również się nie zgadzam. Gdyby tak było to Włoch miałby lepsze liczby. Obecne są po prostu mizerne jak na cenę jaką za niego zapłaciliśmy.
0
tomhardy22
tomhardy22
20 maja 2017, 15:47
Tak jak mowie Bertolacci nie jest geniuszem i potrzebne jest kilku pomocinkow z jakoscia ,ale to i tak poziom kilku klas wyzej niz Pasalic.
P.S zawodnik nie moze byc kontuzjogenny , tylko podatny na kontuzje

Gol
To troche slabo ze patrysz na liczby a nie na gre bo wedlug twoich kryterii Iniesta jest slabym pomocnikiem bo ma statystyki w ostatnich sezonach na poziomie Berto , pilka to nie cyferki tylko panie Gol...
0
Gol
Gol
20 maja 2017, 16:15
tomhardy22 - Obaj panowie grają na tych samych pozycjach i mają zbliżone zadania boiskowe, tak więc porównanie za pomocą statystyk jak najbardziej ma sens.

Lepiej zawsze coś poprzeć faktami, niż tego nie robić, a potem narzekać że ktoś inny to zrobił.

Nie wspominałem nic o tym że nie patrzę na grę, tylko że jeżeli uważasz Bertolacciego za zawodnika dużo lepszego od Pasalicia to powinien mieć od niego lepsze liczby.

Moim zdaniem Włoch gra przeciętnie, Chorwat również z tym że tego drugiego bronią bramki, a tego pierwszego kompletnie nic.

Iniesta - 16/17 - 35 spotkań - 1 bramka - 6 asyst
Iniesta - 15/16 - 44 spotkania - 1 bramka - 4 asysty

Bertolacci - 16/17 - 17 spotkań - 1 bramka - 1 asysta
Bertolacci - 15/16 - 30 spotkań - 1 bramka - 1 asysta.

Już pomijam absurdalność tego porównania bo Hiszpan jest o jakieś 7 lat starszy od Włocha i obecnie bliżej mu już do piłkarskiej emerytury, a w wieku Bertolacciego w sezonie 10/11 wykręcał 9 goli i 15 asyst.
0
tomhardy22
tomhardy22
20 maja 2017, 16:30
Pasalic jest tragiczny i nic tego nie zmieni.

Patrzac na statystyki Iniesty gdzie u boku ma pilkarzy najlepszych na swiecie do tego znacznie wiecej meczy rozegranych spotkan mozna dojsc do wniosku ze to jakis przecietniak ale jak sie patrzy na jego podania i rozegranie to widac pilkarska wielkosc , wiec nalezy patrzec glebiej a nie w jakies smieszne liczby.

Chcecie Pasalicia to fajnie ale oby ten nowy lysy nie sprawil wam tej przyjemnosci pozostania Chorwata w Milanie i pogonil go z powrotem do rezerw Czelsi.Ja osobiscie jak widze go na boisku z pilka to od razu kieruje wzrok z dala od ekranu.
0
Zielony2009
Zielony2009
20 maja 2017, 18:11
Berto kosztował 20mln, a nie 25, nie demonizujcie.

Gol dzięki za porównanie Iniesty i Berto inaczej nie wiedziałbym który jest lepszy.

Aha - Pasalić jest cienki i Berto też. Chorwat 2/10, Berto 3/10.
0
Gol
Gol
20 maja 2017, 18:26
Zielony2009 - Jeżeli chcesz ironizować to chyba nie w moim kierunku.

Kwota transferu nie zmieni tego że Bertolacci był dość kosztowną wpadką i nic nie zapowiada zmiany w tym temaci.
0
MariuszR06
MariuszR06
20 maja 2017, 14:15
Moim osobistym zdaniem ,to bym go zostawił....Myślę,że jeszcze się rozwinie.Byłby mocnym zmiennikiem.A może partnerem podstawowego składu dla jakiegoś "nowego"wirtuoza.Ma farta,że znajduje się w odpowiednim miejscu i jakąś bramkę strzeli nawet bedąc cały mecz niewidocznym.A to też umiejętność....Przydałby się.
0
tomhardy22
tomhardy22
20 maja 2017, 13:17
Juz wolalbym Constanta czy powrot Sulleya Muntariego niz tego goscia.
3
Owiec
Owiec
20 maja 2017, 14:13
A gdyby Kaka stwierdził że czas wrócić (znowu) i pokazać co to być pomocnikiem? :p
0
Mirabelli
Mirabelli
20 maja 2017, 12:26
O mamo, co wam ten Pasalić zrobił?Nie wiem matkę wam zabił czy co że macie na niego taki ból,, gość grał dobrze, ale i tak wam źle widzę, zacznijcie wreszcie pojmować rzeczywistość i realia Milanu, bo nawet do was o to redakcja apelowała, ale wy widzę dalej nic, zmieńcie tok rozumowania bo obecnie Mario to lepsza opcja niż taki Berto czy Sosa którzy grają kupę, dla mnie niech on zostaje. bo gość pokazał że zasługuje na grę w Milanie
6
Owiec
Owiec
20 maja 2017, 12:51
Berto akurat jest lepszy od Pasalicia
8
Kuba93ACM
Kuba93ACM
20 maja 2017, 13:02
Masz racje bezcenny zawodnik
1
karp_fso
karp_fso
20 maja 2017, 13:04
Jedyne co przemawia za Pasaliciem to bramki. Bertolacci duuuuuuużo lepszym piłkarzem od Pasalicia, jeśli miałbym porównać ich umiejętności to Pasalić jest lepszy jedynie w odbiorze (w którym i tak jest słaby). Sosa fakt, grał w wielu meczach piach, ale zaliczył jednak te 3-4 mecze, gdzie jego podania rzeczywiście się przydawały.

A Pasalić? Nie zagrał ANI JEDNEGO dobrego meczu. Strzelał bramki, ale cały mecz grał straszne gówno. Do tego Chelsea będzie chciała za niego chore pieniądze. Wolę wyciagnąć jakiegoś średniaka z Serie A pokroju Kucki, bo będzie dużo lepszy niż Pasalić który po za strzelaniem bramek nie gra absolutnie nic. Facet jest totalnie nijaki na boisku, może byłby niezłym napastnikiem, ale pomocnik z niego marny.
7
Mirabelli
Mirabelli
20 maja 2017, 13:55
Berto lepszy? Ta jakoś nie widzę, prawie nic nie udowodnił na boisku, co innego Pasalić który był w najgorszych momentach dla nas kołem ratunkowym, może i gość powinien poprawić się w rozgrywaniu, ale techniki i ustawiania się w polu karnym mu nie brakuje

Ale wam dalej źle, bo wy chcecie mieć jakiegoś kosmicznego piłkarza, bo to Milan, obecny Milan jest inny niż wam się zdaje i wreszcie to pojmijcie
1
tomhardy22
tomhardy22
20 maja 2017, 14:05
Techniki mu nie brakuje , dalej skonczylem czytac.
6
majer1987
majer1987
20 maja 2017, 14:06
Dla mnie sytuacja jest prosta. W środku pola Monto, Kessie, Kucka, Locatelli, Bertolacci i jakaś nowa klasowa dyszka (Fabregas?). Reszta do wywalenia, w tym oczywiście Pasalić.
2
Mirabelli
Mirabelli
20 maja 2017, 14:25
tomhardy22

Z techniką trochę przesadziłem, ale gościowi nie można odmówić tego że dobrze się ustawia w polu karnym i jest naszym kołem ratunkowym, do tego jego pewność mnie zachwyca, rzadko widzę tak pewnego zawodnika jak Mario, tylko jakby miał lepsze rozgrywanie to ulala
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
20 maja 2017, 14:32
Mirabelli
Nie wiem czy ty tak ironicznie piszesz czy trolujesz ale skacz już z jego techniką i pewnością siebie.JEDYNY plus jego to taki że potrafi się znaleść jak jest chaos w polu karnym.
0
tomhardy22
tomhardy22
20 maja 2017, 14:35
Mirabelli
Van Ginkel tez przyszedl z Chelsea i mial umiejetnosci kilka razy wieksze niz ten Chorwat a teraz sam nie wiem gdzie skonczyl , chlop sie nie rozwinie bo nie ma z czego , nawet za 5 mln bym go nie bral , juz wolabym jakiegos przecietnego Wlocha za niego .
0
Mirabelli
Mirabelli
20 maja 2017, 14:54
tomhardy22

Ehh, widać jak doceniasz piłkarza, chociaż dla mnie powinien zostać bo zasłużył na to, no ale widać nie przetłumaczę dla was, bo żyjecie erą "Wielkiego Milanu" i myślicie że geniusze będą od zaraz,a musimy grać tym co mamy, a Pasalić gra lepiej od Berto i tylko ostatni ignorant może napisać że gra gorzej, jak to cinassek napisał:

Na ten moment jesteśmy kelnerami i musimy podawać to co nam podyktują
0
tomhardy22
tomhardy22
20 maja 2017, 15:03
Wielkiego Milanu co ty chlopie piszesz , przeciez mowie ze chcialbym zeby nawet Muntari czy Constant gral w skladzie za tego cieniasa , wiec nie wmawiaj bzdur.Pasalic jest tragiczny pffu.

Bertolacci>Muntari>Constant>Pasalic=Traore
0
karp_fso
karp_fso
20 maja 2017, 15:09
Kosmicznego piłkarza? Średniak z Serie A jest lepszy.
Z kokei zobacz jak piłką operuje Berto, jak podaje, jak gra z pierwszej jak się porusza z piłką. Technicznie zjada Pasalicia, szkoda tylko, że przez kontuzje nie ma jak trgo udowodnić.
No i pomijam fakt, że z Berto nasza pomoc od razu lepiej wygląda, a w miejsce Pasalica można wystawić randomowego b2b i nikt nie zauważy różnicy.
0
Mirabelli
Mirabelli
20 maja 2017, 15:10
tomhardy22

Nie no, co za stek bzdur, cieniasia, phh, ja chyba inną ligę oglądam skoro tak, gość zrobił więcej niż taki Berto czy Sosa razem wzięci w ACM, w następnym sezonie na zmiennika doskonały, do tego nie trapią go kontuzje
0
Mirabelli
Mirabelli
20 maja 2017, 16:18
Mirabelli oglądaj mecze Milanu na trzeźwo to może zobaczysz co twoja gwiazda Mario jest warta. Jak na takich nazwiskach mamy budować Milan to powodzenia hehe. Jeszcze 8 milionów za niego płacić ktoś zmysły postradał całkowicie. Już bym sto razy bardziej wolał Odjida Ofoe z Legii i napewno za dużo mniej kasy.
0
Mirabelli
Mirabelli
20 maja 2017, 16:37
Czy ja go uważałem za gwiazdę, czy ja napisałem że mamy budować na nim skład? Weź naucz się czytać ze zrozumieniem a potem pisz komentarze

Dla mnie on powinien zostać, i ja od początku oglądam Milan więc mam prawo się wypowiedzieć
0
Zbanowany x2
Zbanowany x2
20 maja 2017, 12:23
spodziewałem sie po nim wiecej. strzelił sporo bramek, ale w banalnych sytuacjach. za mało wnosi do gry, albo nic nie wnosi:D
0
Umberto
Umberto
20 maja 2017, 12:18
Bardzo dobry zawodnik na rezerwe, na chwilę obecną nikogo lepszego na tą pozycje nie znajdziemy
0
PanX
PanX
20 maja 2017, 12:05
Tak jak kiedyś wspominałem, dobry rezerwowy na ligę. W dobrym zespole, dałby radę zastąpić kogoś z podstawy w jakimś meczu lub wejść z ławki.
Edytowano dnia: 20 maja 2017, 12:08
0
FaNaTyK
FaNaTyK
20 maja 2017, 12:01
Jutro zapewne brameczkę strzeli. Tak jak pisali poprzednicy cena 5-8 i może przyjść na stałe. Jak będzie LE przyda się do rotacji.
Edytowano dnia: 20 maja 2017, 12:02
2
landik
landik
20 maja 2017, 11:44
Można się postarać o wykup w graniach 5-8mln. Jest jeszcze młody i może się rozwinąć
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
20 maja 2017, 11:42
Obawiam sie, że Montella zrobi wszystko by został.
1
tommyb1
20 maja 2017, 11:46
myślę podobnie, z tym że na pewno tylko i wyłącznie wtedy jeśli uda się go wyciągnąć za nie duże pieniądze, albo znowu wypożyczyć. Na pewno nie będziemy go ściągać na siłę jeśli Chel$a zawoła jakąś chorą kwotę
0
jasiom22
jasiom22
20 maja 2017, 12:01
W teorii, w praktyce na ławce cięzko się rozwinąć, a inne roli dla niego w nowym Milan raczej nie widze, jezeli Montella tak go chce to pewnie widzi dla niego miejsce w wyjsciowych jedenastkach, a to bardzo zle.. po za tym co do za zawodników który w swojej wypowiedzi niby pozytywej, sugeruje że w Milanie ma słabych kolegów i dlatego może grać (jako słaby) bo go trener lubi.. czy to jest na serio zawodnik nam potrzebny? dla mnie to zła ocena Montelli, co nie jest regułą ale zdarza się zdecydowanie za często... jezeli Milan ma gdzieś dalej zajść...
0
jasiom22
jasiom22
20 maja 2017, 12:02
To odpowiedz do posta wyżej (landika) "Jest jeszcze młody i może się rozwinąć"
0
tommyb1
20 maja 2017, 11:41
mysle ze max co mozemy osiagnac w targach z chelsea to transfer w okolicach 5-8 mln z prawem odkupu przez nich. Definitywny beda pewnie wolac okolo 15, a to juz bedzie dla nas bez sensu.

Kuba: takim cudem, że nie mamy nikogo poważnego, żeby nie grał. Pasalic ma jedna megafajną cechę. Potrafi się znaleźć tam gdzie trzeba w zamieszaniach podbramkowych :)
Edytowano dnia: 20 maja 2017, 11:43
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
20 maja 2017, 11:47
Tu masz rację :) ale mi chodzi o to że błędem będzie wykupienie go z Chelsea,na takich zawodnikach Milanu to my nie zbudujemy :)
0
tommyb1
20 maja 2017, 11:55
ja bym jeszcze poczekał z jednoznacznym osądem czy byłoby to błędem. Cośtam jednak w sobie ma. Może nie powala, ale jakośtam rokuje na przyszłość. Kto wie... może przy konkretnej konkurencji szybciej się rozwinie. Na tą chwilę więcej w nim widać potencjału niż w Maurim
0
Marcin1995
Marcin1995
20 maja 2017, 11:41
Ale nam nie jest dobrze
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
20 maja 2017, 11:40
Ja się pytam jakim cudem on u nas wg gra ?...
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
20 maja 2017, 11:39
Gdzie mu będzie lepiej?
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się