SCUDETTO


Milan nie chce sprzedać Donnarummy? Raiola gotowy na wojnę

16 czerwca 2017, 23:53, cinassek Aktualności
Milan nie chce sprzedać Donnarummy? Raiola gotowy na wojnę

Telewizja Sky informuje, że Milan za sprawą swojego chińskiego właściciela Yonghonga Li stoi obecni na stanowisku, że Gianluigi Donnarumma jest nie na sprzedaż. Klub obecnie ma intencję, aby bramkarz wypełnił obowiązujący jeszcze przez rok kontrakt na San Siro. Jednocześnie - według Corriere della Sera - jeśli mediolańczycy zdecydują się wysłać 18-latka na roczną banicję na trybuny, jego agent, Mino Raiola, jest gotowy na wojnę i zaangażuje w to także szereg prawników. Sam przedstawiciel piłkarza chce jak najszybciej zamknąć transakcję przenosin swojego podopiecznego do Realu Madryt, który oferuje Milanowi 25-30 mln euro. Stacja Sky dodaje także, że nawet jeśli rossoneri zatrudnią Mattię Perina, to będą chcieli pozyskać jeszcze jednego golkipera. Wówczas dopiero numerem trzy między słupkami Il Diavolo stałby się Marco Storari.



86 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
17 czerwca 2017, 21:26
Na trybuny? Jak najbardziej. Co raz bardziej popieram nowy Milan! Nowy Milan - stara filozofia. Milan znowu to nie trampolina do slawy tylko klub do celowy i za takie traktowanie Dollarruma powinien posiedzieć rok na trybunach, niedaleko Curwa Sud.
0
blacha11
blacha11
17 czerwca 2017, 16:15
i dobrze niech idzie na trybuny gruby nie zarobi a nam te 20 baniek nie potrzebne niech rozwija kariere nsa trybunach aaaa niech niezapomni cherbu calowac gówniarz
0
Muniek739
Muniek739
17 czerwca 2017, 15:43
Szkoda, że zaccardo swego czasu nie chcial zerwania kontraktu za to, że siedział na trybunach xd
0
Nakar
Nakar
17 czerwca 2017, 15:27
Brawo jestem za !! Dlaczego mielibyśmy go sprzedawać za 25-30mln?? Bo tak chce Real, Raiola ?? Kto tu dyktuje warunki ?? Zawodnik ma umowę z klubem i tylko bo dojściu do porozumienia z klubem odchodzi. Negatywnego przykładu nie będzie bo to sytuacja wyjątkowa po za tym możemy sobie pozwolić aby on nie grał bo mamy kasę. A taki rewanż ma sens bo to on z agentem zaczęli tą przepychankę. Wystarczyło po sezonie powiedzieć wprost odchodzimy i było by po sprawie. Mogli grać na kasę ale to nie ma sensu bo kontrakt miał zapewniony jeden z najlepszych dla bramkarzy na świecie.
Edytowano dnia: 17 czerwca 2017, 15:28
0
Fanatic
Fanatic
17 czerwca 2017, 13:27
JaK zawodnik ma kontrakt i jeśli jest normalnie w klubie traktowany (tzn dopuszczenie do treningu itp) to może nawet boiska nie wąchać przez 5 lat i nic z tym nie zrobi!
Osobną sprawą jest to czy to jest w naszym interesie? Ja mam nadziej że to jest gra na podbicie kwoty i że go sprzedamy za min 30 mln bo dla dobra klubu było by to zdecydowanie lepsze wyjście
0
Muniek739
Muniek739
17 czerwca 2017, 12:55
Zakaldalbym sprawę w sądzie na grubasa. Nie tylko nam zaszedł za skórę. Kilka innych klubów byłoby z nami
0
plone
plone
17 czerwca 2017, 11:19
dzialania FiM sa na prawde imponujace, bo bez zwlekania pokazali Raioli i Donnarumie ze skoro powiedzieli A to nie maja juz czego szukac w klubie, a pilka pozostaje po naszej stronie
0
sheva7acm
sheva7acm
17 czerwca 2017, 10:46
50 mln i wtedy addio, jak nie to trybuny, a wieprz gówno zdziała zdegradują go primavery i tam będzie grzał ławę z godnie z kodeksem pracy i kontraktem wiec może nas w dup... pocałować
0
milan2002
milan2002
17 czerwca 2017, 11:57
I w imię czego mielibyśmy tak postąpić? Zemsty? Jeżeli każdy klub tak zacznie robić to zrobi się niezły syf. Chociażby teraz Atalanta mogła by tak postąpić z Contim bo chce grać w Milanie. Nie chce grać tu to niech idzie. Te 30mln powinniśmy zarobić. A może w rozliczeniu pozyskać Navasa, bo o tym też się mówi.
1
plone
plone
17 czerwca 2017, 10:43
trzeba odlozyc na bok niesnaski z Raiola i podjac przemyslana i logiczna decyzje bez udzialo emocji. nie trzeba byc w klubie zeby w latwy sposob przewidziec jak to wplynie na jego wizerunek, na pewno sa w klubie ludzie zajmujacy sie zarzadzaniem ryzykiem i beda odradzali sadzanie go na trybunach, bo w przeciwnym razie wizerunkowo stracimy na tym dwukrotnie. w styczniu zadny zemsty Raiola oglosi ze Gigio podpisze kontrakt z Juve i wyjdziemy na frajerow, niszczycieli talentow, a pilkarze beda sie dwukrotnie zastanawiac czy do nas przyjsc majac za przyklad to jak potraktowalismy swojego wlasnego wychowanka. nie bedzie ich obchodzilo to czy nas zdradzil czy nie, ale ostateczny efekt i to ze nie potrafilismy sie pogodzic z porazka. Mimo wszystko jestem pewien ze go sprzedadza, wypowiedz Li byla emocjonalna i szybko zmieni zdanie, albo to zagrywka na podbicie ceny, ale niech chamuja swoje emocjonalne wywody publiczne bo z kazda taka wypowiedzia bedziemy tracili autorytet
3
matten
matten
17 czerwca 2017, 11:04
Głos rozsądku w rwącym potoku rewanżyzmu i chęci zemsty. Popieram.

Niestety może być też tak jak wspominał jeden z przedmówców - stanowisko pana Yonhonga Li może wynikać z chińskiego poczucia dumy i honoru, a jeśli w grę wchodzą głęboko zakorzenione wartości i pewna postawa moralna kształtowana na przestrzeni setek lat, to ciężko się spodziewać, aby nagle uległa ona biznesowej kalkulacji pana Fassone. Niemniej jednak pan Yonhong Li jest biznesmenem i równie dobrze może w ten sposób podbijać cenę za zawodnika, bo w końcu co komu po "wybrakowanym" produkcie, który przeleżał na półce przez rok? :)
Niedługo powinniśmy się przekonać jak będzie. Cieszyć może natomiast fakt, że w mediach pojawiają się pogłoski, jakoby Milan był już po słowie z następcą Donnarummy, a więc "kryzys bramkarski" pod nowym zarządem trwał całe dwa dni :P
3
plone
plone
17 czerwca 2017, 11:17
Li tez jest biznesmenem, wiec wierze ze szybko sie opamieta i odlozy honor na bok, z drugiej strony taka wypowiedz mocno daje do zrozumienia, ze Milan nie jest przyparty do muru i jezeli ktos chce skorzystac na sytuacji powinien glebiej siegnac do portfela. Dzialania F
0
plone
plone
17 czerwca 2017, 11:19
zezarlo czesc
dzialania F
0
marastorun
marastorun
17 czerwca 2017, 10:42
Kiedyś grubas powiedział ze donnarumma jest jak obraz Mona Lisa bezcenny wiec proponuje mu go oddać za 100 milionów euro
0
acmti__
acmti__
17 czerwca 2017, 10:37
Niech znajdzie klub, który zapłaci 50 mln i sprzedawczyk niech idzie razem z tą bandą przygłupów, szfagrow, bratow itd. Po co ma psuć atmosferę, korzyści są lepsze od zemsty.
0
Nesta_13
Nesta_13
17 czerwca 2017, 10:33
Zgadzam się z wami. Nie chcę mi się przedstawiać tych samych argumentów i rozpisywać na 10 linijek bo każdy wie co ten człowiek zrobił nowemu Milanowi. W sądzie nie ma szans, prędzej to my możemy go oskarżyc. Osobiście na miejscu Chińczyków zniszczyłbym grubemu przekreciazowi karierę. Milan ma siłę przebicia większą niż Raiola. Odpowiednia kampania możemy odstraszyć wszystkich zawodników i kluby przed zawieraniem z nim jakichkolwiek umów.
0
magneto
magneto
17 czerwca 2017, 10:16
Skoro wiadomo było, że od kilku miesięcy gruby negocjuje w realem to i jego można za dupę złapać. Przecież zabronione są negocjacje jeżeli zawodnik ma więcej niż pół roku kontraktu. Więc straszenie sądami może sobie wsadzić.
0
matten
matten
17 czerwca 2017, 11:09
Jakoś nie widzi mi się, aby jedna czy druga strona sporu miała argumenty, aby założyć sprawę w Trybunale Arbitrażowym ds. Sportu. Milan nie ma dowodów, że pan Raiola kontaktował się z Realem ustalając warunki kontraktu Donnarummy poza plecami zarządu, a agent nie ma żadnych merytorycznych przesłanek, aby podważać przesunięcie jego podopiecznego do rezerw na okres roku - po transferze nowego golkipera zawsze można powiedzieć, że przegrał rywalizację o pozycję numeru jeden.
0
dbmat
dbmat
17 czerwca 2017, 09:52
lepiej go sprzedać za jak najwyższą kwotę i dołożyć do dobrego piłkarza który po prostu będzie chciał grać dla Milanu. Złość bierze górę, sam jestem rozczarowany, ale to, że będzie siedział na trybunach nic nam nie da. Lepiej kombinować jak go dobrze sprzedać i podejrzewam, że tekst "Nie jest na sprzedaż" ma na celu podwyższenie oferowanych kwot transferu.
2
Nesta_13
Nesta_13
17 czerwca 2017, 10:39
Ale po co dawać im to czego chcą? Milan to nie taki pierwszy lepszy klubik którym robi się takie rzeczy. Konsekwencje poniosą obaj, ale Donnarummie może wyjść na dobre. Zobacz, będzie miał czas na przemyślenie swojego zachowania, pogra w primce jak inni w jego wieku, bo przecież gdyby nie Milan to dalej by tam grał. Będzie miał czas na dopracowanie gry nogami. Po sezonie odejdzie a Grubas nie zgarnie prowizji :)
0
dbmat
dbmat
17 czerwca 2017, 11:47
gruby zgarnie prowizje, agent dostaje nie tylko % od transferu ale także za reprezentowanie zawodnika i negocjowanie w jego imieniu kontaktu. Nie jest zresztą to żadną tajemnicą. Jak dadzą go do primav. lub trybuny to za pół roku podpisze kontrakt z juve po prostu, a my nie zobaczymy 1$ za to. Lepiej go wykorzystać aby trochę zarobić i wzmocnić zespół takie moje zdanie.
0
Muniek739
Muniek739
17 czerwca 2017, 09:34
Dałbym donnarumme na 2 bramkarza. Wtedy raiola nic nie może zrobić. Jeszcze jest szansa przekonać Gigio, musimy mu wytłumaczyć, że gruby smiec chce tylko na nim zarobić. Może się chlopak ocknie jak Darth Vader na końcu Gwiezdnych Wojen
1
Cervusius
Cervusius
17 czerwca 2017, 09:58
uwaga spojler XD
2
Cesash
Cesash
17 czerwca 2017, 10:15
Za takie spoilowanie SW powinno być ostrzeżenie. :)
0
wilku94
wilku94
17 czerwca 2017, 10:15
Haha, mi zachowanie Gigio również przypomniało przejście Anakina na złą stronę mocy :D
No, ale coś w tym jest... miły, potulny chłopczyk a tutaj nagle bang i zmiana o 180 stopni.
0
Fushnikov
Fushnikov
17 czerwca 2017, 09:16
A co jeżeli Gigio zechce zerwać kontrakt?? Przecież na bank ma w kaluzuli zapisane że jak sam zerwie to pewnie max 1mln kary zapłaci a grubas na pewno wyłoży takie grosze.
0
Rakusz
Rakusz
17 czerwca 2017, 09:23
To nie jest takie proste. Milan mógłby starać się o zawieszenie na rok i więcej.

0
Bartuś
Bartuś
17 czerwca 2017, 10:06
Gdy to było takie łatwe to każdy klub mógłby dawać piłkarzom te drobne na taką karę i każdy mógłby mieć Verrattiego,Pogbe za parę groszy.
1
ACstach
ACstach
17 czerwca 2017, 09:13
https://www.youtube.com/watch?v=FIqxDtlEaaI

Od 5:44 . W sumie chyba dosyć dobrze tutaj się wypowiedział autor filmiku na ten temat.
Edytowano dnia: 17 czerwca 2017, 09:15
0
Bufor85
Bufor85
17 czerwca 2017, 09:09
To nie jest wina smarkatego bramkarza, tylko pazernego świńskiego spaślaka.
0
Maxi
Maxi
17 czerwca 2017, 08:46
Być może Chińczycy podeszli do sprawy ambicjonalnie. Chcą odbudować jak najszybciej potęgę Milanu, przywrócić blask tej marce i jeszcze bardziej spopularyzować ją na chińskim rynku. Taka ''zdrada'' smarkatego bramkarza mimo naprawdę hojnej propozycji nowych władz może stanowić dla niech nie tylko rysę na wizerunku biznesowym, ale też osobistą zniewagę. Wiem, że brzmi to dość fantastycznie (podkreślam, że tylko sobie spekuluję) w kontekście wielkiego biznesu, ale jednak w dalekowschodniej kulturze takie rzeczy mają ogromne znaczenie i często jednak wpływają na decyzje biznesowe. Jeśli Chińczycy poczuli się urażeni, a fundusze rzeczywiście mają większe niż ktokolwiek z nas by przypuszczał - posadzą na rok Donnarumę na trybunach, żeby go nauczyć szacunku i żeby przeczołgać jego agenta i narazić go na jak największe straty. To wariant całkiem prawdopodobny. Dla Gigio będzie to oznaczało naprawdę spore przykrości. Rok bez gry zahamuje jego rozwój na bank. Ucieknie mu Mundial. Nawet gdyby mial na rosyjskie boiska pojechać i nie zagrać ani minuty, miąłby szansę na medal, włącznie z tytułem Mistrza Świata. A jeśli przez rok grać nie będzie, Ventura go nie zbaierze nawet jako trzeciego golkipera.

Zrobiło się gorąco. A Raiola ponoć nagle odradza Donnarumie Real, bo propozycją PSG okazała się iście królewska. Jeśli młody przystanie i na to (bo przecież chciał do Realu i tylko do Realu), udowodni, ze w tym układzie on w ogóle nie jest podmiotowy i robi jak marionetka to, co mu każą sznurki Raioli.
Edytowano dnia: 17 czerwca 2017, 08:47
5
Cervusius
Cervusius
17 czerwca 2017, 08:50
Jako zawodowy tłumacz chińskiego absolutnie się zgadzam, w sytuacji, gdy gówniarz daje kosza miliarderowi, Li i poniekąd całe Chiny tracą twarz. To nie jest decyzja Fassone, który sprzedałby łebka jak najszybciej, żeby już na niego nie patrzeć. A co do argumentów, że Milan mógłby teraz na nim zarobić - cóż, widocznie Li nie potrzebuje tej kasy i są rzeczy od niej ważniejsze.
5
ANDREW1985
ANDREW1985
17 czerwca 2017, 08:44
Berlu ma lep do biznesu jednak. Nie suning a pan li wybral
0
Galant2002
Galant2002
17 czerwca 2017, 08:44
Mi sie wydaje zeF&M specjalnie mowia ze nie jest na sprzedaz bo po prostu real daje moim zdaniem psie pieniadze jak na te czasy, city za slabszego moim zdaniem zaplacilo ponad 40. Wplynie oferta 50+ i mozna zasiasc do rozmow i niech zabieraja to scierwo
Edytowano dnia: 17 czerwca 2017, 08:47
0
Galant2002
Galant2002
17 czerwca 2017, 08:50
Do redakcji. Jest problem bo nie moge dodac calej tresci komentarza. Naprodukowalem sie a mi sie zapisalo 17 znakow tylko. Po edytowaniu jest to samo
0
Galant2002
Galant2002
17 czerwca 2017, 08:51
Juz jest ok, to chyba telefon szwankowal:)
0
Muniek739
Muniek739
17 czerwca 2017, 09:25
Też tak miałem. Napisałem z 16 wersow i nic się nie dodalo
0
Galant2002
Galant2002
17 czerwca 2017, 09:28
Juz serwery nie wytrzymuja od pociskow na zdrajce:D
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 czerwca 2017, 10:52
Unikajcie dodawania hashtagów, ukośników itd bo takie znaki mogą powodować problemy z dodawaniem komentarzy.
0
dzieciak2891
dzieciak2891
17 czerwca 2017, 08:36
Oszusta trzeba sprzedać, po co nam gość który nie chce grać w milanie, gdy bedzie grał to będzie wygwizdywany, a co za tym idzie pusci pare szmat
0
ACstach
ACstach
17 czerwca 2017, 08:32
W wojne to on sobie może z Milanem co najwyżej w karty pograć.
0
Orzelek79
Orzelek79
17 czerwca 2017, 07:10
Ciekawe jak to się skończy.
A najbardziej ciekawy jestem co powie sam Gigio( chodź ma wrażenie że już nic nie powie).
0
Max82
Max82
17 czerwca 2017, 06:50
Chce wojnę to będzie ja miał roczny pobyt na trybunach i koniec sprawy a prawnikami to gruby może straszyć sobie dzieci nie Milam
0
pazioni
Moderator pazioni
17 czerwca 2017, 02:50
Całowanie herbu można porównać z czymś tak pięknym ,niepowtarzalnym ,a przede wszystkim jedynym na świecie jak osoba matka jest tylko jedna i będzie tylko jedna. Niestety ktoś myśli inaczej.....
0
17 czerwca 2017, 02:45
Yonghong Li ma cojones, że chce wojować z Raiolą i utrzeć mu nosa. Nikt Milanu nie będzie upokarzał! Forza Milan!
5
MisiuACM
MisiuACM
17 czerwca 2017, 16:53
Jaja to ma Raiola, że idzie z Chińczykami na wojnę. Chyba każdy wie jak wielką siłą są oni nie tylko w swoich terenach, ale na całym świecie.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
17 czerwca 2017, 02:18
Ale bagno narobili! Wstyd! I Gigio I Mino.
0
Poney
Poney
17 czerwca 2017, 01:24
Świetny pomysł!
0
karp_fso
17 czerwca 2017, 00:29
Jak dla mnie zwyczajną głupotą jest niesprzedawanie Donnarummy. Rozumiem, że Raiola to pajac, ale odpuścić sobie 30 milionów... Nawet nie ze względu na samą kasę a na ffp. Po za tym może to nam się odbić jeszcze czkawką, raz, że Raiola ma pod sobą wielu fajnych graczy, a dwa, że jest agentem także Bonaventury i Abate. Można zrobić na złość Raioli, ale zaszkodzimy także sobie. A Donnarummie krzyżyk na drogę uwaga, bo za wykropkowane przekleństwa też zaczniemy wrzucać ostrzeżenia

Co do ostatniego zdania - zestaw Perin i Neto byłby ideolo. Perin to świetny bramkarz, ale ma pecha do kontuzji, a Neto w razie co to dobry golkiper na zastępstwo. Ale wątpię aby zrezygnował z ławki Juve dla ławki Milanu, transfer byłby możliwy raczej gdyby mógł grać w podstawie.
Edytowano dnia: 17 czerwca 2017, 00:52
0
Mirabelli
Mirabelli
17 czerwca 2017, 00:31
Dla mnie dobra decyzja, bo raz że może odejść do znacznie gorszego klubu(bo nikt nie kupi piłkarza który nie grał rok oraz jak zagrał to miernie raz), a dwa że Raiola to po prostu przegra
0
Misiak
Misiak
17 czerwca 2017, 00:40
niby szkoda kasy.... nie sprzedając go, ale moze dla chińczyków nie liczy sie te 30 mln i wolą mu się odegrać, co ty sie przejmujesz kasa zarządu? gdyby jej nie mieli to by go odrazu sprrzedali
1
pjotr
pjotr
17 czerwca 2017, 00:42
dlaczego mają mu pójść na rękę? z resztą liczą, że pobyt na trybunach skłoni go do refleksji
1
Zimer9009
Zimer9009
17 czerwca 2017, 00:47
Też jestem za pozostawieniem młodego na "trybunach".Nie wiemy jak skonstruowana jest "umowa" z Realem.

Tak naprawdę mogło być tak, że Raiola obiecał Perezowi "naszego" bramkarza za śmieszne 20-30 baniek, ale pod warunkiem, że opłata dla agenta wyniesie np. 10 mln. No i wszystko miało być pięknie -> informuje klub, że jego podopieczny nie podpisze kontraktu -> nagle pojawia się wspaniałomyślny Real, który mimo rocznego kontraktu daje za Gigio 20-30 baniek -> Agent mimo niskiej kwoty transferu zapewnia sobie kilka / kilkanaście milionów wypłaty.

A co do fajnych graczy to ok, ale pomyślmy od strony Raioli - na Pogbie, Mkhitaryanie, Balotellim, Zlatanie, Jacku, Abate na razie nie zarobi. Zostaje mu bodajże Donnarumma i Lukaku (liczę graczy "ciekawych") więc ... :)

Idealny plan jak na razie się z*srał więc gruby robi szopkę z prawnikami.
2
karp_fso
17 czerwca 2017, 01:09
"może odejść do znacznie gorszego klubu" - kogo to obchodzi? Nie będzie już piłkarzem Milanu. Jak dla mnie może odejść do Izolatora Boguchwała. A jak trafi do Realu czy PSG to też to się dla niego dobrze nie skończy. Raiola po prostu przegra? Czyli szkodzimy agentowi, szkodząc też... samemu sobie. Nie ma to sensu.

Chińczykom nie szkoda, nie liczy się te 30 milionów. Może rzeczywiście to dla nich koszt taki, jak dla nas kupno paczki czipsów. Ale powinniśmy go sprzedać choćby ze względu na finansowe fair-play.

Pójść mu na rękę powinni, bo to opcja korzystna dla obu stron. A tak obie na tym stracą. Szkodzenie sobie, tylko po to, żeby zrobić na złość Raioli jest wysoce nieprofesjonalne.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 czerwca 2017, 01:18
Nie karp, nieprofesjonalne to jest, że nas wydymali. Mogli z Raiolą przyjść i uczciwie powiedzieć, że Gigio chce się bic o LM w Realu a Raiola chwyci za to prowizję, dogadałoby się satysfakcjonującą cene, powiedziało w mediach, że na razie negocjacje z kontraktem trwają i Milan wysłucha też ewt ofert. My byśmy przytulili sporą kasę, Raiola i Donna też a Milan by nie stracił wizerunkowo bo sprzedaż za powiedzmy 80mln kibice by im wybaczyli i zrozumieli ale nie... Raiola pazerny na kase wolał iść na wojnę i zagrać va bank, żeby Real miał za groszę a on wyższą prowizję. A Gigi o wszystkim wiedział więc jest tak samo winny, mógł rozważniej się wypowiadać a nie deklarować dozgonną miłość do Milanu.
2
matten
matten
17 czerwca 2017, 05:17
Popieram. Odesłanie Donnarummy na trybuny byłoby działaniem w myśl powiedzenia na złość babci odmroź sobie uszy z obopólną stratą. Nie ma sensu tracić pieniędzy, nawet jeśli to "tylko" 30 mln. Za te środki bez problemu kupi się następcę młodego Włocha, a być może wystarczy jeszcze na drugiego bramkarza. Nawet jeśli rzekomy limit 150 mln nie jest prawdą i mamy znacznie więcej pieniędzy na wzmocnienia, to nie ma co psuć relacji z Realem, bo w przyszłości możemy kogoś od nich potrzebować. Odnośnie FPP to coś mi się obiło o uszy, że Chińczycy negocjują w tej sprawie z UEFA, zobaczymy co uda im się ugrać.
1
Max82
Max82
17 czerwca 2017, 06:54
Nie będziemy sprzedawać go za 30 baniek bo pajac tak chce skoro zawodnik jest wart dużo więcej i żaden agent nie będzie sobie mówił co ma robić taki klub jak AC Milan to my rozdajemy karty nie on
0
Cesash
Cesash
17 czerwca 2017, 00:25
Niech rodziców pozwie, że brzydki jest. Zawsze parę mln wpadnie.
0
Vol'jin
17 czerwca 2017, 00:22
Raiola się nie spodziewał, że mu duet Fassone i Mirabelli się postawią. I nie tylko on jest w szoku, bo środowisko w Calcio też ;]
Edytowano dnia: 17 czerwca 2017, 00:22
8
Mirabelli
Mirabelli
17 czerwca 2017, 00:25
Ja i Marco jesteśmy twardzi wobec tego wieprza
10
Marcin1995
Marcin1995
17 czerwca 2017, 00:27
Nie dajcie się chłopaki
2
Mirabelli
Mirabelli
17 czerwca 2017, 00:30
A jak
2
AC Kamil
AC Kamil
17 czerwca 2017, 00:17
Chłop nieźle odleciał, co on myśli że wygra na takim polu z Milanem ? Czy on się z choinki urwał ? Donnarumma zostanie odesłany po prostu do swojej kategorii wiekowej czyli Primavery (nie przedłużając kontraktu dał jasny sygnał, że gra w I drużynie Milanu nie spełnia jego sportowych ambicji). W Primaverze trafi na rywalizację z Plizzarim i ją przegra, z jakiej racji Rino Gattuso ma stawiać na bramkarza, który podaje piłkę przeciwnikowi, bo ma cały czas problemy z jej rozegraniem ? Ja osobiście wolałbym jednak wariant sprzedaży, ale za minimum 55 mln euro tak aby pobić rekord Buffona, który przechodził z Parmy do Juventusu za 53 mln.
0
Mirabelli
Mirabelli
17 czerwca 2017, 00:20
Przecież rekord jest pobity za Edersona
0
tomhardy22
tomhardy22
17 czerwca 2017, 00:26
Nie jest bo tamten z Benfici kosztowal 40 kilka
0
AC Kamil
AC Kamil
17 czerwca 2017, 00:27
"Angielskie media podały, że transfer Edersona z Benfiki Lizbona do Manchesteru City za 35 mln funtów jest największym transferem golkipera w historii piłki nożnej. Dotychczasowym rekordzistą był Gianluigi Buffon, za którego Juventus zapłacił Parmie 33 mln funtów. Inne źródła twierdzą, że Brazylijczyk wcale nie pobił rekordu włoskiej legendy, ponieważ według oficjalnych dokumentów Buffon kosztował Juventus 53 mln €, a Ederson "zaledwie" 40 mln €. Skąd taka rozbieżność? Wszystkiemu winne są kursy walut, a dokładniej zmiana ich notowań na przestrzeni lat. Według wyliczeń ekonomistów w 2001 roku 33 mln funtów było warte aż 53 mln €. Na przestrzeni lat europejska waluta jednak się wzmocniła i jej wartość w stosunku do funta wzrosła. Dlatego też dzisiejsze 35 mln funtów są równowartością 40 mln €. Podsumowując: Ederson jest najdroższym bramkarzem w historii piłki nożnej, ale tylko wtedy, jeśli wartości transferów będziemy przyjmować przy nominalnym kursie funta. Jeśli z kolei przyjmiemy realną wartość pieniądza, rekordzistą pozostanie Gianluigi Buffon."

Ja osobiście jestem zwolennikiem opcji z Buffonem :)
0
Zimer9009
Zimer9009
17 czerwca 2017, 00:34
Buffon przypadkiem nie kosztował 53 mln, ale dolarów ? Moim zdaniem jeżeli sugerujecie się np. Transfermarkt to podana tam kwota - 53 mln euro jest błędna.
0
Cactus
Cactus
17 czerwca 2017, 00:10
Gigio nie będzie miał życia w Mediolanie jeśli zostanie w klubie. Każdy kontakt z kibicami będzie się kończył gromem gwizdów i wyzwisk. Dla młodego chłopaka to na pewno będzie dotkliwe przeżycie. Z drugiej jednak strony decyzja należy DO MILANU, nie do Realu, nie do Raioli, ani nie do samego Donnarumy. Został rok ważności kontraktu i jeżeli Chińczycy będą chcieli mu zrobić na złość, to po prostu tak zrobią. Może to nie eleganckie i bardzo komplikujące najbliższą perspektywę młodego bramkarza (zwłaszcza w kontekście mundialu) ale sam Donnaruma zachował się nieelegancko i bardzo nie fair w stosunku do klubu, więc musi być gotowy na taki scenariusz.
15
Mirabelli
Mirabelli
17 czerwca 2017, 00:17
Do tego jeśli sprowadzą bramkarza i posadzą Gigio na trybuny to sprawa może być jak z De Geą. tamten nie chciał podpisać kontraktu, kupili Romero, Romero grał a De Gea w końcu z tego powodu przedłużył i kontrakt i do dziś De Gea nie odchodzi do Madrytu, choć Real bardzo się stara, wystarczy go przycisnąć to on i ten cały Raiola zmiękną po prostu
4
Mirabelli
Mirabelli
17 czerwca 2017, 00:09
Jeszcze tak się stanie że kontrakt z żalu przedłuży jak De Gea
9
Zuber
Zuber
17 czerwca 2017, 00:07
Grubasa boli to, że nie dostanie żadnej prowizji z transferu, a młody gówno zarobi przez ten sezon. Jak mamy go oddać to za mniej niż 50 melonów nawet nie ma opcji. Niech siedzi i się marnuje na trybunach, wielki fifarafa, ciekawe jak forma spadnie przez sezon gdzie wyląduje. Mógł przedłużyć kontrakt i dać na sobie zarobić, a zachował się tak, że szkoda słów.
6
PanPrzemus313
PanPrzemus313
16 czerwca 2017, 23:59
Bez sensu, sprzedajmy go i zaróbmy, a nie marnujmy jeden z większych talentów piłkarskich na świecie, bo to zawsze złe, niezależnie od tego, co się o graczu myśli
0
hyrus13
hyrus13
17 czerwca 2017, 00:16
Tu już jest rozgrywka między klubem a Raiolą. Niewykluczone, że działacze stwierdzili, że pójdzie na trybuny to się wścieknie na Raiole i go kopnie w tyłek.
5
Cesash
Cesash
17 czerwca 2017, 00:23
Złe jest szachrajstwo i hipokryzja. Kara musi być.
1
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 czerwca 2017, 01:05
nie jestem przekonany. jaka kara? dla nas, dla Gigiegio, dla Raioli? podjął taką decyzje a nie inną, można się jak najbardziej z nią nie zgadzać, ale trzeba uszanować
0
nokoments
17 czerwca 2017, 01:52
Kara za kłamanie i wodzenie wszystkich za nos - wystarczyło wprost powiedzieć, że fajnie fajnie było w Milanie, ale teraz chce iść wyżej, a nie udawać jak to kocha klub i nigdy go nie opuści - kłamał tak do samego końca. Talent czy nie, powinien się boleśnie nauczyć pokory. Takich talentów jak on co roku na świecie pojawia się dziesiątki, jednak niewielu zostaje później gwiazdami, m. in. przez takie akcje, mnie go nie szkoda.
1
Cesash
Cesash
17 czerwca 2017, 02:04
No chyba proste, że nie dla nas... dollarumma i warchlak oberwą najbardziej. Niech posiedzi w primaverze i niech nałapie bluzgów na ulicach że strony kibiców to się nauczy szacunku do barw i kibiców. Przypominam co mówił niedawno:
http://www.acmilan.com.pl/news/20504/donnarumma_wszyscy_znaja_moja_wole_jestem_bardzo_zwiazany_z_milanem

I po co takie krętactwo? Niech siedzi na ławce w primaverze. Szuja.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 czerwca 2017, 02:05
a mnie szkoda strasznie. jest ewenementem na swojej pozycji, talentów jest wiele, ale on może stać się legendą piłkarską na miarę Buffona. nie chodzi o to, że jakoś go bronię, ale nie mam zamiaru go obrażać i zachowywać jakieś wielkiej urazy za to co zrobił i jak zdecydował. pokora jest ważna, ale to, co proponuje wiele osób jest kierowane chęcią zemsty a nie nauką dla niego, bo z tego nic nie wyciągnie tylko on i większość piłkarskiego świata by miała o nas gorsze zdanie
0
nokoments
17 czerwca 2017, 02:06
Po tym co zrobił Buffonem się już nie stanie, prędzej Cassano.
0
PanPrzemus313
PanPrzemus313
17 czerwca 2017, 02:13
to zależy od perspektywy, mnie chodziło o poziom wykonywanego rzemiosła, a nie o wizerunek, drugiego takiego jk Buffon nie będzie, tak jak choćby Tottiego, który pięknie wypowiedział się o wartości pieniędzy wobec klubu, czy wielu innych. niemniej życzę mu jak najlepiej, szkoda, że nie u nas
0
Zirytowany
Zirytowany
16 czerwca 2017, 23:58
Bardzo dobrze, nie pozwolić Raioli przytulić kolejnej prowizji od transferu, za rok pójdzie za darmo i grubas nie przytuli ani grosza, tak trzymać ! a prawnicy gówno mogą, Dollaruma ma ważny kontrakt jeszcze rok, więc nara.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 czerwca 2017, 01:03
Za podpis "wolnego agenta" też Raiola przytuli ale za gościa bez formy po roku na trybunach na pewno nie tak dużą jak teraz.
1
tomhardy22
tomhardy22
16 czerwca 2017, 23:58
Perin przeciez jest lepszy to oczywiste ze nie bedzie gral pfff...
0
Woolfik92
Woolfik92
16 czerwca 2017, 23:57
O co chce oskarżyć klub? Nawet jakby wygrał jakąś sprawę to Milan dostanie grzywnę 10 tys. Straszne.

PS: Perin + Leno? Lubię to.
Edytowano dnia: 16 czerwca 2017, 23:57
5
Sergio4Ramos
Sergio4Ramos
16 czerwca 2017, 23:55
Co mu prawnicy pomogą? Siedzi na ławie bo "nie jest w formie i są lepsi" i tyle z jego sądowania :D
11
Kuziu
Kuziu
16 czerwca 2017, 23:54
Obuchem wieprza!
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się