SCUDETTO


Agent Perina i Bertolacciego o sytuacji swoich zawodników w kontekście Milanu

21 czerwca 2017, 13:50, cinassek Aktualności
Agent Perina i Bertolacciego o sytuacji swoich zawodników w kontekście Milanu

Portal GianlucaDiMarzio.com przytacza rozmowę z agentem Alessandro Luccim, który reprezentuje Mattię Perina oraz Andreę Bertolacciego. Oto słowa przedstawiciela piłkarzy: "Perin? Szanujemy Milan, dziękujemy mu za zabieganie o Mattię z determinacją. Ale teraz zatrzymaliśmy się w ewentualnych negocjacjach. Milan słusznie chce skoncentrować się na sytuacji Donnarummy. Mattia jest wspaniały i nie może być postrzegany inaczej niż w sposób, w jaki dotychczas się prezentował. Rozmawialiśmy z Mirabellim, dla nas w tej chwili sprawa jest zamknięta. Jeśli potem, w kolejnych dniach, Milan znowu będzie nas potrzebował, ponownie usiądziemy do stołu. Bertolacci? Andrea to ważny zawodnik. Przeżył niezbyt ekscytujący okres z powodu serii powodów. Bez sensu je wymieniać, ponieważ to przeszłość. To cierpienie uczyniło go silniejszym. Chce zostać, by pokazać swoje wielkie umiejętności".



31 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
matten
matten
22 czerwca 2017, 07:23
Bertolacci to jedna z największych wtop transferowych ostatnich lat, ale mimo to powinien zostać. W mediach sporo się mówi o odejściach innych pomocników, a przecież ktoś musi usiąść na ławce. Poza tym pozbywanie się Włocha po słabym sezonie byłoby kiepskim pomysłem jeśli mowa o względach ekonomicznych - nie sądzę, aby na ten moment udało się ugrać chociaż 10 mln.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
21 czerwca 2017, 17:05
Bertolacci powinien zostać.
Donnarumma niech się chlopak zdecyduje. Zostaje z nami - temat Perina zamykamy.
Aczkolwiek dla mnie Perin nie jest odpowiednim bramkarzem na miare nowego Milanu i jesli Gigio odejdzie, w co nie wierzę. To wolalbym np Szczesnego.
1
tobiasz
tobiasz
21 czerwca 2017, 15:54
Najchętniej zostawiłbym zarówno Berto jak i Kucke. Berto jak był zdrowy często pokazywał dlaczego tyle pieniędzy za niego zapłacono. Kucka jest wojownikiem, dużo serca wkładał w wiele meczy. Aczkolwiek pod koniec sezonu zgasł. Trzeba pamiętać, że potrzebujemy również solidną ławke rezerwowych.
1
21 czerwca 2017, 15:48
Andre Silva w 1 składzie na Rosje. Bedzie sie dzialo.
Moze sie wyrobie na 2 polowe jak nie, to niech ktos wstawi na stronke pozniej jakis dobry skrot z meczu :D
0
Owiec
Owiec
21 czerwca 2017, 16:18
Kurde mnie ominie mecz bo na komers ide :v
0
Kuziu
Kuziu
21 czerwca 2017, 18:02
Włączyłem akurat, kiedy padła bramka. Od tego czasu Andre Silva mocno kryty na środku napadu, miał jedną akcję, w której nie zdecydował, czy podać czy strzelić i w rezultacie ją stracił, a tak to kilka razy wychodził do piłek. Raz był świetnie ustawiony, ale Ronaldo wolał strzelać na bramkę. Bez fajerwerków, ale solidnie, biegał i pokazywał się do gry, może w drugiej połowie będzie miał więcej okazji. Ogólnie Portugalia kontroluje mecz, nie przeprowadza jakichś szturmów. Rosja z kolei nic ciekawego nie pokazała. W Portugalii na duży plus, imo Cedric Soares, W. Carvalho i Żelek. Z wyjątkiem Andre Gomesa reszta solidnie. Z kolei grajek z Barcelony ostatnie szcześć piłek, które dostał, to 5 razy stracił, a raz zamiast grać do przodu wycofał do obrońców.
0
Kuziu
Kuziu
21 czerwca 2017, 18:55
W drugiej połowie mecz się bardziej otworzył i A. Silva miał więcej szans, aktywny biegał do końca, kiedy zszedł w 80 minucie. Najlepsza sytuacja: https://streamable.com/m1c96
0
Sone7
Sone7
21 czerwca 2017, 19:02
Raz jeszcze dobrze wyprowadził i wyszedł do kontry razem z Ronaldo, ale jego strzał głową zablokował powracający obrońca.
0
Rocker
Rocker
21 czerwca 2017, 15:47
Przy rozgarniętych partnerach na boisku, a właściwie to przy Ibrze to i Nocerino coś sobą reprezentował. Potrafił podać piłkę, a i bramek kilka ustrzelił. Bertolacci może być podobnym typem. Według mnie powinien zostać przynajmniej na jeden sezon.
0
Owiec
Owiec
21 czerwca 2017, 15:40
Pytanie..Kuco czy Berto? Odpowiedź brzmi (przynajmniej ja tak myślę) że obaj muszą zostać. Pamietajmy że w tym sezonie, popełniliśmy błąd krótkiej ławki, a tego powinniśmy sie wystrzegać. Odejdzie Pasalic i Mati (chociaż może zdecydujemy go kupić za tą okazję która kosztuje TYLKO 1 milion Euro), prawdopodobnie Sosa, Loca (prawdopodobnie wypożyczenie) i oczywiście samuraj. Wtedy zostają nam: Monto, Kessie, Kuco, Berto (jeśli będzie z tymi dwoma jak ja bym chciał). (Jeśli kogoś pominąłem to bardzo przepraszam) Sami widzicie że to strasznie mało piłkarzy, szczególnie ofensywnych (bo taki to tylko Berto). Potrzebujemy rotacji, a do rotacji potrzebujemy piłkarzy. Takie jest moje zdanie
0
PanX
PanX
21 czerwca 2017, 15:48
Zarząd już się wypowiedział, że Locatelli nigdzie się nie wybiera i zostaje z nami na następny sezon.

"Pytanie..Kuco czy Berto?" Odpowiedź: obu wymienić.
0
matten
matten
22 czerwca 2017, 08:10
Jeśli okazałoby się, że te 150 mln na transfery nie jest prawdą, a mamy znacznie więcej pieniędzy, to nie widzę problemu, aby za Kuckę przyszedł Krychowiak, a za Bertolacciego np. Soriano. W innym wypadku obaj panowie powinni z nami zostać, bo przez wąską ławkę rezerwowych do końca drżeliśmy o puchary w ostatnim sezonie.
0
Fushnikov
Fushnikov
21 czerwca 2017, 15:15
Jakie umiejętności?
1
Mirabelli
Mirabelli
21 czerwca 2017, 14:57
Berto powinien zostać? Ja chyba śnię, on nic nie pokazał, absolutnie nic, w Milanie i mówicie że za Kuckę? o mamo, Kucka był dla nas podporą, a Berto grał wręcz piach, nie wiem co tutaj niektórzy biorą, ale ja osobiście nie jestem za tym aby Berto został, miał swój czas i go spartaczył, do tego kontuzje, sprzedać póki można i kupić kogoś innego i tyle
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
21 czerwca 2017, 15:48
Ale przynajmniej ma jakiś przegląd pola, potrafi grać z pierwszej i ma jakikolwiek technikę do tego kosztował 20 mln i ma 25 lat.. sto razy wolę jego niż to drewno Kuckę - podporą kiedy On był w poprzednim meczu podporą proszę mi pokazać i udowodnić! W którym meczu dokładnie prezentował ta walecznośc o której każdy tu mówi.. proszę mi tu pokazać, oglądałem każdy mecz Milanu w poprzedni sezonie.. może max 2-3 mię widziałem.. i jakoś nigdy nie dostrzegłem tej jego ambicji i woli walki za to widziałam jak kopie się po czole.
1
Mirabelli
Mirabelli
21 czerwca 2017, 16:36
Cały sezon 15/16, połowa sezonu 16/17, ta i ten przegląd pola u Berto jest taki wspaniały że hej. do tego jego poruszanie się i brak chęci do gry są okropne, zazwyczaj kiedy piłkarz wraca po kontuzji to chce grać, a u niego tego nie widać, sprawa jest jasna, dla mnie go sprzedać trzeba
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
21 czerwca 2017, 17:31
Noo rzeczywiście, przekonałeś mnie...
0
Kuziu
Kuziu
21 czerwca 2017, 14:27
Oj, Widmo... Nie pokładam w nim żadnych nadziei. Wydaje się być jak nasz nowy Maldini. Albo kontuzje, albo sprawiający wrażenie wiecznie zdenerwowanego, chyba Milan to jednak za wysokie progi. Chociaż sprzedawać za mniej niż 10 mln imo się nie opłaca.

Edit; żeby nie było, że bezpodstawny "hejt". Dane z transfmarkt za ostatnie 2 sezony w Milanie. 48 spotkań, w których średnio grał ok. godzinę. 2 gole i 2 asysty, 5 różnych kontuzji oraz kwota transferu wynosząca 20 milionów. Wszystko to wina kontuzji? Jeśli ktoś tak uważa, to nie oglądał spotkań z jego udziałem. Rozumiem, nowa drużyna, cienka jak barszcz pomoc, trener, który jest kumplem a nie bossem. Ale jeśli ktoś przechodzi za 20 melonów to ma się oczekiwania, a on poza niezłym przygotowaniem technicznym (na tle takich tuzów jak Poli, Monto czy Kucka) nie wiedział co się dzieje na boisku.
Edytowano dnia: 21 czerwca 2017, 14:37
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
21 czerwca 2017, 14:19
Też jestem za tym aby Bertolacci został, dużo bardziej niż wielbiony tutaj Kucka.. którego każdy broni mówiąc że waleczny itd.. a prawda jest taka, że waleczny to On był w pierwszym sezonie w Milanie a później zaliczył regres - nie tylko z formy ale i właśnie waleczności, w każdym meczu wolny, ospały, głupie faule, brak szybkości, brak przeglądu pola biegać też mu się jakoś szczególnie nie chciało..
4
Owiec
Owiec
21 czerwca 2017, 15:33
Racja, w drugiej części sezonu Kuco wyglądał jakby miał wywalone na mecz. Łatwo dawał sie przewrócić, nie grał z tą zaciętością
0
adamos
adamos
21 czerwca 2017, 14:17
potrzebna jest ława, kto ją stworzy? Zawodnicy primki? Najlepszym rozwiązaniem jest dać czas Berto przepracować okres przygotowawczy i trener niech podejmie decyzję, czy Berto zrobił postęp czy nadal dno... I wtedy pomyśleć o jego transferze...
0
GreyWay
GreyWay
21 czerwca 2017, 14:04
Berto absolutnie musi zostać
0
PanX
PanX
21 czerwca 2017, 14:15
Dokładnie. Nie można pozwolić, żeby w MilanLab nie mieli co robić...
2
GreyWay
GreyWay
21 czerwca 2017, 14:25
Musimy mieć chociaż jednego kreatywnego pomocnika na ławce.
0
PanX
PanX
21 czerwca 2017, 14:33
Najpierw musiałby być zdrowy, żeby na tej ławce usiąść.
1
ACstach
ACstach
21 czerwca 2017, 15:31
PanX

Co racja to racja, bez niego wielu "fachowców" pójdzie do odstrzału na bezrobocie...
0
Owiec
Owiec
21 czerwca 2017, 15:31
Zamiast śmieszkować pomyśl subiektywnie. Berto jest potrzebny
1
PanX
PanX
21 czerwca 2017, 15:39
@Owiec

Jest wysoce prawdopodobne, że to ostatni dzwonek, żeby zarobić coś na Bertolaccim. Wystarczy, że kolejny sezon złapie jakąś poważniejszą kontuzje i za rok będziemy żebrać o 5 mln za niego albo co bardziej prawdopodobne wyślemy go na wypożyczenie, które w rezultacie nic nie przyniesie i będzie kolejnym zawodnikiem, którego nie będziemy potrafili się pozbyć. Trzeba zakończyć praktyki stosowane przez Gallianiego.
0
Maxi
Maxi
21 czerwca 2017, 14:03
''z powodu serii powodów'' ? :-) Ezopowy język agenta czy pośpiech w tłumaczeniu? :-)
0
dzieciak2891
dzieciak2891
21 czerwca 2017, 13:53
Berto powinien zostac
1
Fushnikov
Fushnikov
21 czerwca 2017, 15:16
On jest jak Balcerowicz!
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się