SCUDETTO


MERCATO LIVE #7 [21:20]: Lotito gotowy wrócić do rozmów ws. Biglii

7 lipca 2017, 10:00, Ginevra Aktualności
MERCATO LIVE #7 [21:20]: Lotito gotowy wrócić do rozmów ws. Biglii

[10:00] Od około godziny 8.00 w klinice La Madonnina trwają testy medyczne Andrei Contiego. Po ich zakończeniu i dopełnieniu ostatnich formalności, piłkarz podpisze kontrakt z Milanem.

[10:10] MilanNews donosi, że Andrea Conti po przejściu testów będzie kontynuował swoje wakacje. Piłkarz wczoraj po południu przyleciał do Mediolanu z Ibizy, aby przejść testy sprawnościowe i medyczne w Milanie. 

[10:15] LGdS: Milan nie zrezygnował z marzeń o sprowadzeniu Pierre-Emericka Aubameyanga. Rossoneri będą obserwowali rozwój sytuacji. 

[11:50] Juraj Kucka zakończył testy medyczne przed transferem do Trabzonsporu. Teraz czeka go podpisanie kontraktu z ekipą z Turcji.

[13:20] Testy medyczne Andrei Contiego zakończone. Zawodnik wkrótce pojawi się w Casa Milan i podpisze kontrakt z ekipą rossonerich. Następnie jak już wcześniej informowaliśmy, młody Włoch wróci na kilka dni na wakacje i odpocznie przed nowym sezonem.

[13:55]  Il Messaggero twierdzi, iż Milan i Lazio porozumiały się w sprawie Lukasa Biglii. Zawodnik nie wyruszy z rzymianami na letnie zgrupowanie.

[14:05] Andrea Conti przybył już do Casa Milan. Na 14.30 zapowiedziano ogłoszenie transferu w mediach społecznościowych, jak to się stało zwyczajem Milanu w tym okienku. 

[14:10] Gianluigi Donnarumma podpisze nowy kontrakt we wtorek albo w środę - twierdzi Premium Sport.

[14:15] W Casa Milan gościł dziś Alessandro Lucci, agent Andrei Bertolacciego, aby porozmawiać o transferze swojego klienta. Zainteresowanie graczem wyrażała Genoa. 

[14:50] ANDREA CONTI OFICJALNIE PIŁKARZEM MILANU!

[15:15] Atalanta Bergamo poinformowała o sprowadzeniu Matteo Pessiny, który dołącza na zasadzie transferu definitywnego z Milanu. 

[15:30] Jak informuje Gianluca Di Marzio, Przemysław Bargiel również podpisał kontrakt z Milanem! 17-latek z Ruchu Chorzów prawdopodobnie trafi do ekipy Primavery, prowadzonej przez Gennaro Gattuso. Rossoneri zapłacą za kartę młodego Polaka 350 tys. euro. Umowa przewiduje również bonusy w kwocie 150 tys. euro.

[19:03]: Dobiegła końca przygoda Juraja Kucki z Milanem. Trabzonspor potwierdził pozyskanie Słowaka, który podpisał trzyletni kontrakt.

[19:14]: MilanNews infomuje, że Claudio Lotito jest otwarty na wznowienie rozmów w sprawie transferu Lucasa Biglii do Milanu. Przemyślał on sytuację i chce uniknąć utraty zawodnika za rok bez zarobku.

[21:15] Jak zauważyli kibice, Carlos Bacca usunął ze swojego profilu na Instagramie większość zdjęć w barwach Milanu. Sygnał rychłego odejścia?

[21:20] Dyrektor sportowy Borussii Dortmund oświadczył, że klub razem z Pierre-Emerickiem Aubameyangiem do pewnego momentu pozostanie otwarty na rozmowy z innymi zespołami. Z walki o napastnika wycofali się Chińczycy. W tej chwili oczekiwania finansowe gracza przewyższają możliwości rossonerich, lecz z upływem czasu sytuacja może jeszcze ulec zmianie, a duet Fassone-Mirabelli może wkroczyć do akcji.  



139 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
8 lipca 2017, 08:26
Pisalem typu james czyli nie musi byc akurat on
0
camlab73
camlab73
8 lipca 2017, 01:18
Podobno porozumienie w sprawie Aybameyang wcale nie jest tak dalekie, a wręcz przeciwnie, po spotkaniu z ojcem Aybameyanga jest pozytywne nastawienie jeśli chodzi o transfer do Milanu. I to byłaby prawdziwa bomba, genialny zawodnik na genialnym miejscu. Nie żadne Jamesy które nie chcą u nas grać (zamiast Jamesa mamy Hakana, tańszy i wcale nie gorszy), czy inne Moraty (zamiast niego Andre Silva) albo Fabregasy. Budujmy drużynę na zawodnikach dla których gra w Milanie to zaszczyt i marzenie, jak to ładnie ujął Conti, a nie ściągać na siłę gwiazdeczki które łaskę robią że za grube miliony raczą tutaj grać. A dla Aybameyanga może to być miły powrót, jeśli zgodziłby się na obniżkę zarobków to tym bardziej.
3
8 lipca 2017, 00:46
Barca ma mesiego real ronaldo
A my calhanoglu .
0
8 lipca 2017, 00:41
Potrzeba nam nazwiska typu james .odrau beda inaczej patrzec
0
camlab73
camlab73
8 lipca 2017, 01:21
James Srames. Skoro chłop łaskę robi że w ogóle spojrzy na Milan, a robi to tylko dlatego że nie wie czy trafi do United, to nie budujmy drużyny w oparciu o takich ludzi. Mamy Hakana, który przy Jamesie żadnych kompleksów mieć nie może, a może i stanie się jeszcze lepszym zawodnikiem niż on.
0
8 lipca 2017, 00:37
Teraz pierwsza czworka.chinczyk sie wkurzy i bedzie pierwsza 3 na koniec sezonu. I awans do LM. Zalozylem sie ze milan to zalatwi .
0
AC Kamil
AC Kamil
7 lipca 2017, 23:08
Nie porównywałbym sytuacji Interu z poprzedniego sezonu to tego co obecnie mamy w Milanie. Inter miał jedynie dobrą ofensywę i potwierdził to na przestrzeni sezonu, ale w defensywie miał bardzo słabych zawodników, nawet Miranda zawodził, do tego na bokach obrony istny dramat. W Serie A trzeba przede wszystkim dobrze bronić, nie może być takiej przepaści pomiędzy fazą ofensywną i defensywną. Do tego zmiana trenera w Interze tuż przed startem rozgrywek 16/17 była strzałem w kolano, u nas na szczęście nie zapowiada się na takie ruchy. Na papierze Milan ma bardziej zbalansowany skład, bez wielkich gwiazd, ale z potencjałem. Wiadomo, że należy zgrać drużynę i Montella stanie przed bardzo trudnym zadaniem z którego z pewnością zostanie rozliczony, czas pokaże który z azjatyckich projektów szybciej odpali. Jeśli będzie awans do LM to z pewnością zawitają w przyszłości gwiazdy.
Edytowano dnia: 7 lipca 2017, 23:11
3
polanski9inz
polanski9inz
7 lipca 2017, 23:05
Kuco przyczynił się do tego szóstego miejsca.
0
Marcin1995
Marcin1995
7 lipca 2017, 23:08
Dobre podsumowanie jego poziomu, szacunek dla niego zawsze dawał z siebie wszystko, ale my potrzebujemy jakości
0
jedunio
jedunio
7 lipca 2017, 22:35
Nie popadajcie w hurra optymizm ... Inter miał moim zdaniem na papierze dużo lepszy skład niż my a skończyli minimalnie ale jednak za nami ... To nie jest takie proste zgrać zespół praktycznie na nowo, bo ilu tak naprawdę graczy z pola będzie w 1 składzie ? Romagnoli i może Bonaventura ... Ewentualnie Suso jeśli nie zamienimy go czasem ma Cuadrado ..
0
Vol'jin
Vol'jin
7 lipca 2017, 22:39
mała różnica my mamy już trzon zespołu na starcie przygotowań. Inter kupował na przełomie lipca/sierpnia ...

Dalej mamy wielu graczy z spoza Serie A i może faktycznie to nie wypalić, ale właśnie, to , że gracze są już teraz ma zapobiec większej ilości wpadek ewentualnie
0
Muniek739
Muniek739
7 lipca 2017, 22:49
Inter jest budowany na hurra, transfery, które wgl nie pasują do niczego. Zaniedbane pozycje jak np. boki obrony. Trener zmieniany co pół roku. U nas wszystko jest jasne, trener będzie pracował 2 rok, wie czego trzeba zespołowi, piłkarze sciagani to nie są gwiazdki jak barbossa, który nie chce być wypozyczonym do Las Palmas, bo klub za słaby, sciagnelismy graczy czołowych w swoich klubach, ogranych i takich za których rok temu wołali po 50mln jak Calhanoglou i Rodriguez
1
FaNaTyK
FaNaTyK
7 lipca 2017, 23:03
Dlatego celem jest zajęcie 4 miejsca w lidze i co się da wycisnąć z LE.
U kuzynów po sytym mercato ubzdurali sobie i media że będą walczyć z Juve o mistrza.
Także nikt nie popada w "hurra optymizm". No może kilku się znajdzie :P Ale ogólnie chłodne głowy.
0
karp_fso
karp_fso
8 lipca 2017, 01:34
Dodam od siebie jeszcze jeden szczegół - Inter sprowadza w głównej mierze graczy z lig bananowych (Portugalia) i oczekuje od nich nie wiadomo czego. My mamy graczy którzy sprawdzili się w silnych ligach, może po za Andre Silvą, którego akurat transferu nie byłem zwolennikiem :p
0
Bufor85
Bufor85
7 lipca 2017, 22:09
Dzięki Kuco za "ducha walki". Sporo zrobiłeś chłopie. Powodzenia. Tylko nie przejadaj się kiebabami;D.
4
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
7 lipca 2017, 21:57
Chcialbym podziekowac Jurajowi za serce zostawione na boisku. Powodzenia Kuco..
8
Mirabelli
Mirabelli
7 lipca 2017, 21:30
Auba to będzie myślę ta bomba transferowa, w kościach to czuję wręcz
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
7 lipca 2017, 21:55
Jak to Massimiliano ?Ty nie wiesz ? ;-)
0
Marcin1995
Marcin1995
7 lipca 2017, 21:10
Jak myślicie realny jest temat Aubameyanga? Bo ostatnio głośno o tym, że Milan jest tak naprawdę najpoważniejszą opcją, jeśli opuśći BVB, jak dla mnie mało prawdopodobne
0
Vol'jin
Vol'jin
7 lipca 2017, 22:24
Mam mieszane odczucia. To napastnik typu Bacci, czyli niezbyt by pasował do tego czego my szukamy. Chyba, że na skrzydło. Dwa i chyba najważniejsze Gabończyk w Serie Anie miałby tyle miejsca i takiej swobody w ataku jaką ma w Bundeslidze.
0
camlab73
camlab73
8 lipca 2017, 01:24
Aybameyang to typ Bacci? XD
Widziałeś w ogóle jak gra Auba a jak Bacca? Kompletnie inny zawodnik...
2
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
8 lipca 2017, 10:04
Auba - najlepszy strzelec bundesligi, to powinno byc jego najlepsza rekomendacja. Strzelił tyle goli w Borussi, która jest dużo słabsza niż dawniej.
Choć Auba bardzo lubię, to jakoś nie jestem przekonany. On kosztowałby pewnie z 70 albo 80 mln.
Powiem szczerze, że gdybym mógł wybrać jednego z dwóch, to wolalbym Aube niż Lewego u nas.
Ale prawda taka, że już lepiej kupić Belottiego, mlody jest i Wloch :)
0
tomhardy22
tomhardy22
7 lipca 2017, 20:53
Bertolacci musi zostac , a Sosa niech odejdzie.Co do reszty to patrzac na kadre , odejsc musi Gabriel,Ely,Vergara,byc moze Simic,Zapata lub Paletta,Vangioni,Felicioli,pewnie De Sciglio i Calabrie na wypozyczenie bym poslal.Do tego Mauri,jak wspomnialem Sosa,Niang,Lapadula lub Bakka i pewnie Cutrone na wypozyczenie.
0
Kapi0704
Kapi0704
7 lipca 2017, 20:51
Myślę że sprawa Bigli zamknie się w przedziale 12-17 mln ;) i jeszcze jeden środkowy obrońca na ławkę :D Ja bym zostawił Nianga a jeżeli odejdzie to kupić skrzydłowego jakiegoś solidnego i będzie super i jeśli się zgrają i wgl wypali każdy transfer w mniejszym lub większym stopniu to top 4 mamy na bank a może i wyżej :D Forza Milan :D Teraz już tylko czekać na pierwsze mecze
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 lipca 2017, 20:42
Ile dali za Kucke? Mam nadzieje, że jakąś racjonalna sume, a nie za śmieszne grosze.
1
ACstach
ACstach
7 lipca 2017, 20:45
Coś jakieś 5 mln podobno.
1
Kapi0704
Kapi0704
7 lipca 2017, 20:51
A ja słyszałem że 6 :P
1
7 lipca 2017, 20:27
Dzięki Kuco za te dwa lata, podczas których swoją walecznością w środku pola przypominałeś nam Gattuso!
4
Sergio4Ramos
Sergio4Ramos
7 lipca 2017, 20:22
No ładnie działacie na rynku. Oby projekt nowego Milanu wypalił. Jeszcze Biglia i jakiś skrzydłowy albo napastnik i ekipa kapitalna. Życzę Wam mistrzostwa i do zobaczenia w LM :D
Ps. Szkoda tylko, ze pogłoski z Pepe w Milanie się nie sprawdziły, bo srodek Musachio - Pepe to byłby mur.
4
Kapi0704
Kapi0704
7 lipca 2017, 20:30
W końcu nie możemy Wam pozwolić na zbytnie odskoczenie w ilości zdobytych Pucharów Europy ;) Niedawno były tylko dwa, a teraz już pięć do odrobienia, ale damy radę do 2030 roku :D Forza Milan!
3
Marcin1995
Marcin1995
7 lipca 2017, 20:31
Spoko zachowanie, graty za 12 Puchar Mistrzów, trzeba zacząć gonić, bo nam odjechaliście
3
ACstach
ACstach
7 lipca 2017, 20:44
O mistrza w tym sezonie będzie ciężko, trzeba poukładać, zgrać drużynę. Jednak w końcu na 99,9(9)% wrócimy do LM. Dzięki za miłe słowa i pozdro;)
0
Marcin1995
Marcin1995
7 lipca 2017, 20:59
Z tym na 99,9 % to trochę przesadziłeś, 5 zespołów będzie walczyć o te 4 miejsca i jeszcze nie skreślał bym Lazio, trzeba zgrać tą drużynę to może potrwać
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
7 lipca 2017, 19:54
Nie można dodawać komentarzy :( ?
0
SilvioBerlusconi
SilvioBerlusconi
7 lipca 2017, 19:53
Tak samo będzie z Kaliniciem, a może nawet Belottim :v
1
Majki85
Majki85
7 lipca 2017, 19:52
Powodzenia Kuco! Szkoda, że odchodzi, ale pozostawia po sobie jak najlepsze wrażenie! Jeśli nie ulubiony, to jest to dla mnie jeden z ulubionych piłkarzy obecnego Milanu. Są inni, którzy powinni odejść, a mimo to pewnie zostaną. To jest facet z charakterem. Z jajem. Odchodzi w momencie, w którym nikt złego słowa na niego nie powie, wręcz przeciwnie. To chyba najlepszy dla niego moment.
Jeszcze raz powodzenia Juraj!!
6
Marcin1995
Marcin1995
7 lipca 2017, 19:51
Było do przewidzenia, że Lotito zmięknie, Milan zrobił już wiele transferów i nie musi kupować nikogo na siłę, więc może spokojnie czekać, a Lazio chce zarobić, to samo będzie z Fiorentiną, kwestia czasu.
1
grayman88
grayman88
7 lipca 2017, 19:50
bardzo ale to bardzo mi przykro ze juraj odszedł, wiele lat minęło kiedy ostatnio tak żałowałem odejścia jakiegoś piłkarza do innego klubu
Edytowano dnia: 7 lipca 2017, 19:51
2
Daniel93
Daniel93
7 lipca 2017, 19:59
mam to samo :/ deja vu jak w przypadku odejscia De Jonga :<
0
grayman88
grayman88
7 lipca 2017, 20:07
Daniel
2012 jeżeli nie popitoliłem, jak się patrzy w skład ręce opadają, odejście gattuso, inzaghiego, nesty....masakra. rok wczesniej pirlo ale to była wogóle dziwna sytuacja. ale człowiek pokochał ten klub. Pięknie kiedyś cantona powiedział, możesz zmienic orientacje, poglądy polityczne, religie ale nigdy ukochany klub.
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 lipca 2017, 20:47
A ja przeciwnie, cieszę się że poszedł. Jakoś nigdy nie przekonał mnie swoją grą. Zawodnik którego za rok nikt nie będzie pamiętał w Milanie. Podobnie jak Paletta, Poli itp.
Zawodnocy dobrzy, ale właśnie na kluby takie jak Trabzonspor.
Kucka jest solidnym sredniakiem. Nie twierdzę ze jest slaby, ale na nowy Milan nie jest wystarczajaco dobry.
Ale walecznosc ma dobrą i życzę mu powodzenia jak każdemu Milanistowi.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 lipca 2017, 20:48
Milaniscie znaczy się :) Milanistowi... haha ale napisalem XD
2
ACstach
ACstach
7 lipca 2017, 19:27
Lotito przemyślał sytuację. Strateg jak sam skurczenbyks.
4
Wioku93
Wioku93
7 lipca 2017, 18:51
Jesus Navas i Lucas Leiva do wzięcia za darmo,myśle ze akurat takie wzmocnienia na dopełnienie składu na darmo by się przydały ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
7 lipca 2017, 19:15
Navas by musiał się zrzec z angielskiej tygódniówki, a Leiva to ponury żart ...
0
MATI_BA
MATI_BA
7 lipca 2017, 19:25
Ło matko za darmo bym ich nie chciał xd
2
Eravier
Eravier
7 lipca 2017, 20:25
Navas zarabia 90 tysięcy funtów tygodniowo. Według google, to jest 2,5 mln euro rocznie. Jeśli chce coś zwojować sportowo jeszcze, to myśle, że jest pogodzony z tym, że mu nikt już tyle nie da. Z pensją do 1,5 mln euro i jakimś krótkim kontraktem możnaby spróbować. Chyba, że chce sobie zarobić na emeryturze i szuka ofert z MLS czy Chin. Z drugiej strony na jego pozycji jednak wiek daje się we znaki. Myślę, że takie nazwisko w małym światku futbolowym nie przechodzi niezauważone i jeśli gra jest warta świeczki, to ten temat się pojawi.
Edytowano dnia: 7 lipca 2017, 20:27
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 lipca 2017, 18:26
Plotki o Bargielu krążyły od pewnego czasu, podobno jest to już oficjalne. Piszą o nim "nowy Dybala" a co z tego będzie zobaczymy. Ja ekstraklasy nie oglądam więc dla mnie no name, ale skoro zapłaciliśmy za niego 350k to coś tam widocznie potrafi.
1
Marcin1995
Marcin1995
7 lipca 2017, 19:52
On w ekstraklasie nic nie grał, więc cięzko cokolwiek o nim powiedzieć
1
biedrus
biedrus
7 lipca 2017, 22:47
Oby Bargiel więcej pograł niż Salamon
0
Fushnikov
7 lipca 2017, 17:35
Kto to ten Bargiel??
0
MariuszR06
MariuszR06
7 lipca 2017, 17:34
Nowy zarząd imponuje skutecznością transferów.Pogratulować.Oby tak dalej rozpieszczali nas kibiców.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 lipca 2017, 17:01
Bargiel? Nie znalem; ) trenować pod okiem Gattuso to zaszczyt.
Oby.mu się powiodło.
0
ósmy
7 lipca 2017, 16:50
Raiola i Zlatan przypadkiem widziani w Turynie.
Przypadek?
Nie sądzę

Nie. Nie Torino:/
Edytowano dnia: 7 lipca 2017, 16:53
0
Ginevra
Ginevra
7 lipca 2017, 17:04
Ibra był w Turynie kupować Ferrari :P
2
ósmy
7 lipca 2017, 17:35
Ciekawym, czy Zlatan zdaje sobie sprawę, że Ferrari to dość drogi samochód. No chyba, że będzie szybka pożyczka, bądź jakiś dobrze oprocentowany kredyt
)
2
pippoinzaghi09
pippoinzaghi09
7 lipca 2017, 17:55
Ósmy
Ciekawe ile gazu na sto weźmie
1
ACstach
ACstach
7 lipca 2017, 19:28
ósmy

Pewnie jakiś klepany, licznik cofany.
0
Inzaghi4ever
Inzaghi4ever
7 lipca 2017, 19:51
Po powodzi ; d
0
Zirytowany
Zirytowany
7 lipca 2017, 15:44
Miskiewicz, Salamon, Bargiel. Do 3 razy sztuka?
2
szfarceneger
szfarceneger
7 lipca 2017, 17:03
Miśkiewicz nawet nie otarł się o pierwszy zespół, Salamon nigdy nie podniósł się z ławki. Fajnie by było jakby jakiś Polak zaistniał w Milanie.
0
ACstach
ACstach
7 lipca 2017, 17:07
Zawsze miły akcent, ale czy coś z tego będzie? Trudna sprawa.
0
Fassone
Fassone
7 lipca 2017, 15:34
Witamy w Milanie. Szach-mat ,,kolegom" z Interu. Swoją drogą gratuluje im transferu obrońcy, chociaż myśle ,że nie obroni ich przed derbami Mediolanu.
Edytowano dnia: 7 lipca 2017, 15:35
5
Mirabelli
Mirabelli
7 lipca 2017, 14:59
Benvenuti al Milan Andrea Conti

0
Ginevra
Ginevra
7 lipca 2017, 15:13
Benvenuto*
:P
4
Sone7
Sone7
7 lipca 2017, 15:37
Przymknij oko na błąd Mirabellego, mało ostatnio sypia i zmęczony jest :P
7
ACstach
ACstach
7 lipca 2017, 17:01
Dokładnie, trzeba przymknąć oko, zwłaszcza, że bardzo płynnie wypowiada się na co dzień w języku polskim co zapewne wielu z nas zaskoczyło.
3
ANDREW1985
ANDREW1985
7 lipca 2017, 14:59
Kiedy odejdzie pan D z klubu. Stawiam kolejke piwa
0
banan1899
banan1899
7 lipca 2017, 14:50
Ja obawiam się Bigli, zawsze kiedy oglądałem Lazio to grał przeciętnie, coś jak Montolivio.
0
gattusoBDG
gattusoBDG
7 lipca 2017, 14:56
Według mnie to będzie dobry transfer, regularnie od kilku dobrych lat trzyma poziom, bardzo dobry piłki odbiór i świetne podania to jest to czego nam trzeba.
0
banan1899
banan1899
7 lipca 2017, 20:24
Zobaczymy, do tej pory Argentyńczycy słabo się spisywali w Milanie.Dobrze,też że jest to doświadczony gracz, na samych młodych drużyny nie zbudujemy.
1
MUCHA_loku
MUCHA_loku
7 lipca 2017, 20:33
Jeszcze jakis czas temu mowiono, ze hiszpanie we Wloszech sobie nie radza. Wystarczy spojrzec ilu teraz bryluje w Serie A.
0
Mirabelli
Mirabelli
7 lipca 2017, 14:34
Ja wam powiem tak

To jest niedorzeczność co jest z tym Gigio, no ludzie, młodszy brat załatwia pracę starszemu? Ręce opadają, do tego powiem że może przez ta cała szopka z Donnarummą była aby załatwić pracę dla jego brata, może i tak, ale to jest głupie, starszy brat nie może znaleźć pracy xDDD, no ale jeśli tutaj jako zmiennik dajmy na to coś dobrego wyczyni to ja zmienię zdanie, no ale na ten moment to jest paranoja

Pozdrawia Mirabelli
8
Max82
Max82
7 lipca 2017, 15:37
Dokładnie będzie zarabiał milion za co się pytam??? Co w ciągu 4 lat daje 4 miliony czyli łącznie z Gigo około 10milionow przez 4 lata ...a jak chodziło o transfery to nie chcieli dokładać kilku baniek za dobrych zawodników tylko czekali na obniżenie ceny ciekawe co by zrobili jak ktoś by zgarnął nam zawodnika z przed nosa ...
0
Zielony2009
Zielony2009
7 lipca 2017, 15:39
A jak starszy brat załatwiałby pracę młodszemu to byłoby ok?

Zero tolerancji dla nepotyzmu i kumoterstwa, pod każdą postacią.
1
karp_fso
karp_fso
7 lipca 2017, 14:23
Szkoda trochę Kuco, ale jeśli rzeczywiście będziemy grać 4-2-3-1 to nie ma dla niego miejsca.
0
grayman88
grayman88
7 lipca 2017, 14:38
Nie zgodze sie ze niemoglby grac jako przecinak w srodku
2
7 lipca 2017, 14:07
Kuco odszedł i będzie akurat na roczną pensję dla Donnarummy :)
0
Zbanowany x2
Zbanowany x2
7 lipca 2017, 14:24
będzie na połowe.
0
przemek.kili
przemek.kili
7 lipca 2017, 14:25
No Noe do końca... Bo roczna pensja to 12 Milionów brutto 2 dla brata... Trzeba jeszcze Lapadule opchnać do tego hehe
0
przemek.kili
przemek.kili
7 lipca 2017, 14:34
No racja Panowie, zapomniałem o podatkach...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 lipca 2017, 14:03
Kuco widocznie dostał jasny sygnał, że bedzie rezerwowym a chce grać więc ja go rozumiem. Poza tym w Turcji nie wykluczone, że dostanie lepszą kasę a młokosem już nie jest, trzeba myśleć o przyszłości.

Jeśli faktycznie dogadaliśmy Biglie to środek pola byłby zrobiony, skrzydło i napastnik plus pozbycie balastu i będzie super.
1
tomhardy22
tomhardy22
7 lipca 2017, 14:25
Nie nie dogadalismy sie ta gazeta to zenada , miesiac temu pisali to samo.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
7 lipca 2017, 14:42
Dlateto użyłem słowa "Jeśli" ;)
1
tomhardy22
tomhardy22
7 lipca 2017, 13:59
Gdyby to Messagero bylo jeszcze wiarygodne
0
jasiom22
jasiom22
7 lipca 2017, 13:54
Kuco do Trabzon'
Adrian Mierzejewski do MiLANu!!! :-P
To by bylo coś... nadawał by sie...
0
Rossonero1899
Rossonero1899
7 lipca 2017, 15:54
Adrian już tam nie gra.
0
jasiom22
jasiom22
8 lipca 2017, 02:49
...ponoć ma wrócić.
0
jarek2572
jarek2572
7 lipca 2017, 13:51
Ten Auba nie głupia opcja kurcze. Ma coś do udowodnienia na pewno w Milanie i nie oszukujmy się, było by to wielkie wzmocnienie.
0
Enter10
Enter10
7 lipca 2017, 15:30
Wiadomo,ze byłoby to wzmocnienie ale z drugiej strony chinskie pieniadze predzej do niego przemówią niż chęć udowodnienia czegos w Milanie
0
tober12
tober12
7 lipca 2017, 13:44
Szkoda Kuco ale to też pewnie ostatni moment aby zarobić, gdyby w tym sezonie nie grał to za rok już słabo a tak zawsze 6 mln. Widocznie Monetlla go nie widzi w planach.

Ps.

Mam pytanie, dokładnie chodzi o to, że planuję zamówić koszulkę na nowy sezon "XXL" jest takowa na stronie ISSsport czy to dobra strona zamawiał ktoś może kiedyś?
0
Zimer9009
Zimer9009
7 lipca 2017, 12:56
Orientujecie się może za jaką kwotę ma odejść Kuco ?
0
FaNaTyK
FaNaTyK
7 lipca 2017, 13:05
6 mln euro.
1
Fushnikov
7 lipca 2017, 12:23
Szkoda mi Kuco. Nie był tragiczny w tej drużynie. Jeden koń na ławce mógłby być. Ale nie każdy marzy o ławie.
Conti jaka stylowka hehe
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
7 lipca 2017, 11:48
Panowie na transfermarkt przeczytałem właśnie że Inter dokonał swojego pierwszego transferu. Milan Skriniar oficjalnie został zawodnikiem nerazzurrich. Wszystko Ok tylko cena... 30 mln euro!? On na poważnie tyle kosztował?
0
wasyl15
wasyl15
7 lipca 2017, 12:02
Dali za niego 18mln Gianluca Caprari (bramkarz)
0
MarcoFerrero
MarcoFerrero
7 lipca 2017, 12:05
Caprari to nie bramkarz hahaha
1
wasyl15
wasyl15
7 lipca 2017, 12:15
To mnie media społecznościowe oszukały.
Zrobiłem kopiuj wklej nie wdrażając się w temat (mój błąd) - wybaczcie
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 lipca 2017, 11:43
Jak tak patrze na Contiego, to ewidentnie musi nabrać masy mięśniowej. Bo tu, to nawet De Sciglio ma lepszą masę. Dzisiejsza piłka to siła fizyczna. Chuderloki kariery juz nie zrobią niestety.
Ale ma dopiero 22 lata wiec spokojnie przypakuje jak np nasz Piszczek.
Edytowano dnia: 7 lipca 2017, 11:45
0
mrkojiro
mrkojiro
7 lipca 2017, 11:51
Ile ja bym dał żeby mieć takie możliwości żywienia i treningu jak oni... a mimo to zdarzają się zawodnicy z brzuszkiem.
1
tomhardy22
tomhardy22
7 lipca 2017, 12:29
No z pewnoscia nie zrobia....Alaba,Marcelo,Alba,Lahm,Alves,Carvajal to prawdziwe koksy...Boczni obronci maja byc szybcy i dynamiczni a nie przypakowani...
2
CZARO
CZARO
7 lipca 2017, 13:17
Akurat Carvajal to spory dzik.
1
Kuziu
Kuziu
7 lipca 2017, 13:30
De Szczylio to taki paker, żeby mógł stać na Vanessie. Niestety, na boisku przeciwny skrzydłowy zazwyczaj miał autostradę.
0
Enter10
Enter10
7 lipca 2017, 15:32
Badzmy szczerzy z Piszczka taki knur, jak z Donnarummy kibic Milanu
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 lipca 2017, 16:56
Tomhardy :)
Nie mam na myśli koksow, ale masa jest potrzebna do walki bark w bark w polu karnym np, przy stałych fragmentach. Nikt tu nie mowi o pakowaniu i byciu bykiem. Ale popatrz na Piszczka, sam udzielił kiedys wywiadu, że przed przyjazdem do Niemiec byl za slaby fizycznie i zaczął dbać o tem aspekt. Dziś to kupa mięśni. Ale nie myl miesni z koksem :) sztuka jest byc szczuplym i napakowanym jak np Lewandowski, Piszczek.
0
tomhardy22
tomhardy22
7 lipca 2017, 17:13
Nie da sie byc szczuplym a zarazem napakowanym to sie wyklucza jednoczesnie , mysle ze masz na mysli rzezbe , bo masa miesniowa bierze sie od wagi , a wiekszosc pilkarzy nie jest zbyt ciezka.Lewandowski ma 184 cm wzrostu a wazy 79 kilogramow , wiec o znacznej masie miesniowej nie moze byc mowy , po prostu jest dobrze wyrzezbiony , mysle ze to miales na na mysli.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
7 lipca 2017, 17:41
Rzeźba to jedno, a siła to drugie.
Nie każdy umiesniony wyglada tak samo.
Mięśniak z siłowni wyglada inaczej niz umiesniony pilkarz.
Lewandowski to nie tylko rzeźba, sam wielokrotnie wspominał, że mięśnie sa potrzebne do walki na Boisku, muskulatura.

Mapakowany dla jednych oznacza byczka z siłowni, a dla mnie to szczuply i umiesniony facet. Po prostu inna budowa ciala.
Taki lewy czy piszczek sa szczupli z natury, nie przypominają osilkow. Ale sa umiesni i przede wszystkim silni. I nie chodzi tu o bycie strongme em, tylko o silne barki i pracę nini na boisku.
Nie wiem czy mnie rozumiesz?
Być może mamy inne pojęcie pod slowem "umiesniomy"
W pewnym storrpniu masz racje, ale nie zgadzam sie, że bycie szczyplym wyklucza posiadania muskulatury.. ja majac na mysli muskulature, patrze na.Piszczka, lewandowskiego i o tego tepu wyglad mi chodzi.
Ale.mniejsza z tym, ja sam miesniakiem nie jestem i nie znam sie ;) ale chcialbym mieć taka budowę jak np Piszczek.
No i dodatkowo dieta i jeszcze raz dieta. Oni mogą sobie pozwolić.
0
tomhardy22
tomhardy22
7 lipca 2017, 17:54
Byc moze mamy troche inne pojecie bo ja dlugo trenuje wiec z mojej strony wyglada to inaczej.A poza tym kazdy moze sobie pozwolic :d , dieta to nic drogiego jak moze sie wydawac , ale niewazne.
1
patoo_07
patoo_07
7 lipca 2017, 11:24
Zupełnie niepotrzebny ten Aubame. Przy ilości sytuacji jakie stwarzali mu w BVB, powinien strzelać co najmniej 50 bramek w sezonie. Mimo tego, że strzelił 30 goli, trzeba powiedzieć, że jest strasznie nieskuteczny i zupełnie nam niepotrzebny. Lepiej tak duże pieniądze przeznaczyć na registe.
0
grzyweek7
grzyweek7
7 lipca 2017, 11:30
Dokładnie a liga niemiecka jest ligą gdzie pada bardzo dużo bramek co jest dobre dla napastników, liga włoska jest troszkę inna i mógłby mieć problem ;)
1
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
7 lipca 2017, 12:53
Grzyweek7

Szczególnie, że w tym sezonie w Serie A padło więcej bramek niż w Bundeslidze nawet licząc średnią na mecz ;-)
2
grzyweek7
grzyweek7
7 lipca 2017, 11:22
O co chodzi z tym Modricem ?
0
Sakuragi
Sakuragi
7 lipca 2017, 11:24
Chłop sobie lajkuje zdjęcia i posty Milanu
1
patoo_07
patoo_07
7 lipca 2017, 11:27
Ostatnio polajkował jakąś przeróbkę jednego z fanów, która przedstawiała Modrica w koszulce Milanu. Luka ma poczucie humoru :D
0
grzyweek7
grzyweek7
7 lipca 2017, 11:27
Gdyby chciał transferu to jego agent kontaktowałby się z Milanem, jest profesjonalistą i wątpię że lajkując Milan myśli o transferze.
Ale to FM napewno sprawdzą jeśli jest co na rzeczy.
0
7 lipca 2017, 11:15
Chciałbym Aubameyanga, ale uważam, że jeśli są jeszcze u Yonghonga Li duże pieniądze do wydania w te okienko, to lepiej przeznaczyć je na klasowego registę.
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
7 lipca 2017, 11:02
Nieźle, pewnie dzisiaj dokończy testy, poleci znów na Ibizę a 11 trzeba wracać za praktycznie 2 dni :D nie ma to jak dobre wakacje :D
0
ACMgaara
ACMgaara
7 lipca 2017, 11:21
On ma chyba troche dluzsze wakacje ze wzgledu na euro..
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
7 lipca 2017, 12:53
Właśnie nie wiem, bo słyszałem że Donnarumma, który był na tym samym Euro ma się stawić 11 w Milanello :P
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się