Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu!
Inter - Milan 0:3! Rossoneri w finale Pucharu Włoch!
p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
1. | SSC Napoli | 34 | 22 | 8 | 4 | 53-24 | 74 | |
2. | Inter Mediolan | 34 | 21 | 8 | 5 | 72-33 | 71 | |
3. | Atalanta BC | 34 | 19 | 8 | 7 | 67-31 | 65 | |
4. | Juventus FC | 34 | 16 | 14 | 4 | 51-31 | 62 | |
5. | Bologna FC | 34 | 16 | 13 | 5 | 52-37 | 61 | |
6. | AS Roma | 34 | 17 | 9 | 8 | 49-32 | 60 | |
7. | SS Lazio | 34 | 17 | 9 | 8 | 57-45 | 60 | |
9. | AC Milan | 34 | 15 | 9 | 10 | 53-38 | 54 |
p. | Strzelec | Bramki |
1. | Mateo Retegui | 24 |
2. | Moise Kean | 17 |
3. | Marcus Thuram | 14 |
4. | Ademola Lookman | 13 |
5. | Lautaro Martínez | 12 |
6. | Romelu Lukaku | 12 |
7. | Riccardo Orsolini | 12 |
W poniedziałkowe południe ruszyła sprzedaż karnetów na domowe mecze AC Milan w sezonie 2017/2018. Pomimo licznych transferów i zainwestowanych pieniędzy, ich cena pozostała taka sama jak przed rokiem. Czy entuzjazm, który przyniosły ze sobą nowe władze i ruchy podczas mercato sprawią, że przełamana zostanie zła passa w obszarze sprzedaży stałych wejściówek? Od lata 2011 roku, za każdym razem Milan sprzedawał coraz mniej karnetów, aż w 2016 roku osiągnął jeden z najsłabszych wyników w historii w liczbie 15 990.
Ilość sprzedanych karnetów na domowe mecze Milanu w poprzednich latach (za La Gazzetta dello Sport):
2011: 31 233
2012: 24 670
2013: 23 567
2014: 19 613
2015: 19 541
2016: 15 990
* 2011/2012: 49 020
* 2012/2013: 44 178
* 2013/2014: 39 874
* 2014/2015: 36 637
* 2015/2016: 37 861
* 2016/2017: 40 292
Pewnie Boniek połowę kupił :P.
A raczej nie 'miała' tylko 'ma', bo na nadchodzącą rundę już Widzew sprzedał 13,5 tysiąca karnetów, a otwarta sprzedaż ruszyła wczoraj.
Rossoner1996
Teraz już jest sprzedane 13500 karnetów na Widzew. A otwarta sprzedaż ruszyła zaledwie wczoraj.
Ogólnie przydałaby się jakaś taka akcja na Fb czy tam innym portalu w stylu "bądź milanistą kup koszulkę czy tam kubek" ;) (swoją drogą to ciekawe ze sprzedaży jakich rzeczy kluby mają najwięcej zarobku?) Portale społecznościowe to potęga a nas na całym świecie są miliony.
Mógłby ktoś kompetentny w tej materii zająć się czymś takim
Ale Widzew to Widzew.