SCUDETTO


TOTALNA DOMINACJA: BAYERN - MILAN 0:4

22 lipca 2017, 11:20, Leonardo 22 Główne newsy
TOTALNA DOMINACJA: BAYERN - MILAN 0:4

AC Milan w swoim drugim i ostatnim spotkaniu w ICC 2017 podejmował Bayern Monachium prowadzony przez Carlo Ancelottiego. Mecz od początku był wyrównany, obydwa zespoły zaczęły ze sporym animuszem. W 7 minucie po dośrodkowaniu Ribery'ego pierwszą groźną okazję miał Robert Lewandowski, napastnik z Polski głową uderzał w kierunku bramki Gigio, ale tym razem nieznacznie chybił. W 14 minucie Rossoneri grający tym razem w trzecim komplecie strojów objęli prowadzenie! Świetną akcję po lewej stronie zawiązali Niang z Rodriguezem, Szwajcar dorzucił w pole karne, piłkę wybili obrońcy mistrza Niemiec ale dopadł do niej Franck Kessie i mocnym strzałem umieścił ją w bramce. W 25 minucie podopieczni Montelli podwyższyli prowadzenie. Z lewej strony boiska z rzutu wolnego Rodriguez kapitalnie dośrodkował na głowę Patricka Cutrone, a napastnik Primavery pięknym, kontrującym strzałem pokonał Fruechtl'a i było już 0-2. Po strzeleniu drugiego gola Milan delikatnie się cofnął się i oddał inicjatywę rywalom. W 39 minucie Lewandowski wykonywał rzut wolny z 20 metrów, ale jego strzał trafił jednie w mur. Groźniejsza była dobitka, Polak wolejem uderzył na bramkę i ten strzał był jednym z gorących momentów pod bramką Donnarummy. W 43 minucie pewny siebie Cutrone po wyśmienitej akcji Nianga z Bonaventurą podwyższył na 0-3. Ofensywni zawodnicy Il Diavolo z niezwykłą łatwością i polotem rozmontowali obronę Bawarczyków. Sędzia doliczył do pierwszej połowy 3 minuty po których gwizdkiem zarządził przerwę.

 

Po przerwie obaj trenerzy przeprowadzili kilka zmian, pojawiły się nowe twarze po jednej jak i drugiej stronie. W 58 minucie Thomas Muller groźnie uderzał z dystansu i Donnarumma musiał interweniować tak, że piłka wyszła na rzut rożny. W 65 minucie Niang strzelał po podaniu Andre Silvy, uderzenie młodego Francuza przeszło jednak minimalnie nad poprzeczką bramki. W 81 minucie znów Lewandowski próbował z rzutu wolnego, ale kapitan reprezentacji Polski miał pecha w tym meczu, żadna piłka nie chciała znaleźć drogi do bramki. W 75 minucie Tolisso zmarnował najlepszą okazję w tym meczu dla Bayernu, Francuz trafił w dogodnej sytuacji tylko w boczną siatkę. W 85 minucie wprowadzony w drugiej połowie Hakan Calhanoglu przeprowadził indywidualną akcję, poprowadził piłkę wzdłuż linii szesnastki i mocnym strzałem po ziemi zaskoczył bramkarza i zdobył czwartego gola. Rossoneri zdominowali całkowicie to spotkanie i kontrolowali wszystkie wydarzenia boiskowe. Sędzia doliczył do drugiej połowy 5 minut przez to, że sporo czasu zeszło na liczne zmiany. Ostatecznie w ostatnim chińskim sparingu Milan rozgromił Bayern 4:0 co jest dobrym prognostykiem przed eliminacjami do Ligi Europejskiej.

 

BAYERN: Fruechtl; Rafinha, Hummels(46' Sanches), Martinez, Bernat(31' Friedl); Alaba, Tolisso; Ribery(46' James), Muller, Coman; Lewandowski.

MILAN: Donnarumma(80' A. Donnarumma); Abate(46' Conti), Zapata(63' Bonucci), Musacchio(79' Paletta), Rodriguez(63' Antonelli); Kessie(79' Mauri), Montolivo(46' Biglia), Bonaventura(79' Sosa); Niang(79' Gomez), Cutrone(46' Andre Silva), Borini(63' Calhanoglu).

 

Bramki: 14' Kessie, 25' Cutrone, 43' Cutrone, 85' Calhanoglu

Żółte kartki: 67' Rafinha, 77' Calhanoglu

Miejsce: Shenzhen

 

*** SKRÓT MECZU ***



559 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
acmszymon
acmszymon
26 lipca 2017, 10:37
Specjalnie przyjechałem do kuzynki na ślub dzień wcześniej, aby moc obejrzeć w hotelu ten meczyk. Warto było! Aż żona przecierała oczy ze zdumienia, bo widziała co tydzień "kątem" oka co się dzieje przez ostatnie lata :D
0
SaiPur
SaiPur
24 lipca 2017, 18:28
Jako kibic Interu - gratuluje i trzymam kciuki w Serie A i LE, moze dzieki wam obudzi sie tez Inter i Serie A wroci na nalezyte miejsce, z klubami z Mediolaniu w czolowce Europy
4
dejtfid1899
dejtfid1899
24 lipca 2017, 12:31
Co do Rodrigueza i Hakana - Niemiec płakał jak sprzedawał.
0
kiko221
23 lipca 2017, 14:26
Fassone mirabelli i montella wybudzaja potwora
Edytowano dnia: 23 lipca 2017, 14:27
0
Gol
Gol
23 lipca 2017, 00:48
Podobnie jak przy spotkaniu z Borussią dzisiaj miałem zamiar nie skupiać się na grze, a na ocenie indywidualnie graczy, ale mówiąc szczerzę ciężko było dzisiaj nie oceniać gry patrząc jak Milan z gracją i inteligencją boiskową rozbił Bayern.

Pierwsza połowa - Bajka. Pressing, rozegranie, defensywa - Wszystko na najwyższym światowym poziomie. Bayern totalnie nie wiedział co się dzieję.
Montella fenomenalnie rozpracował "Bawarczyków" którzy w starciu z Milanem zbudowanym w większości z zawodników z poprzedniego sezonu, pozostawali bez argumentów.

Kessie i Montolivo w środku pola zapewnili dominację absolutną. Iworyjczyk spokojnie może być włoskim odpowiednikiem Kante, był wszędzie. Potem trochę przygasł ale widać że kondycyjnie wypada już bardzo dobrze, a potem będzie tylko lepiej. Włoch natomiast po fatalnym w mojej opinii spotkaniu z Borussią gdzie zagrywał mnóstwo niedokładnych podań, dzisiaj rozgrywał koncertowe spotkanie.

Druga połowa to już tylko pojedyncze akcje z obu stron, bo Bayern przy 3-0 nie miał już zamiaru gonić wyniku, ale Milan nadal świetnie wyglądał pod względem taktycznym. Całkowicie zaryglowany środek pola. Sam gol na 3-0, nie mam pytań.

Co do zawodników nowych jak i starych to naprawdę wszyscy zagrali dobre spotkanie, a Niang to już ogólnie najlepsze w czasie swojej kariery w Milanie, no może na równi z tym pamiętnym meczem z Sassuolo.

Silva moim zdaniem najsłabszy na murawie, ale to pierwszy mecz i nie każdy w debiucie musi wypaść od razu rewelacyjnie także wielkiego żalu do niego nie mam.

Cutrone też po tym pokazie "zimnej krwi" w meczu z Borussią, dzisiaj chapeau bas. Dwa razy idealnie wychodzi w tępo, gubi obrońcę. Fajnie byłoby wysłać młodego na wypożyczenie gdzieś do Serie A na ogranie, bo za parę lat to może być naprawdę ciekawy zawodnik.

Zresztą każdy zasłużył dzisiaj na brawa, bo ciężko było znaleźć słaby punkt w Milanie.
Boki obrony - Świetnie, w końcu były celne wrzutki i boczni potrafiący zrobić różnicę w ofensywie. Zresztą od zawsze to powtarzałem, że De Sciglio jest zawodnikiem na murawie po prostu bezużytecznym bo jako boczny w ofensywie jest po prostu impotentem.
Środek obrony - Też świetnie, można się przyczepić do akcji Mullera i że Ribery raz tam pokręcił naszymi środkowymi jak juniorami, ale więcej grzechów nie pamiętam. Zresztą sam fakt że przy takich zawodnikach jak Lewandowski, Ribery, James... udało nam się zachować czyste konto powinno dawać jakieś świadectwo jak dobrze zagrała nasza obrona.

Pomoc - Dominacja w każdym calu i nie ma chyba nawet sensu się tutaj rozpisywać nad szczegółami. Bayern był przy piłce, ale nic kompletnie z nią nie robił.

Atak - Zabójczo skuteczne, trzeba przyznać że co mieliśmy to strzelaliśmy.

Wygląda to bardzo dobrze przed eliminacjami do LE.
4
Maxi
Maxi
22 lipca 2017, 23:21
Fajnie, ze komentujacych coraz wiecej i komentarzy od groma. Ale ilosc to nie wszystko. Jakosc jest najwazniejsza. Ta strona zawsze miala jej bardzo duzo. Nowym uzytkownikom udziele jednej rady: nie probujcie zaistniec i wyroznic sie poprzez bluzgi, obraze innych klubow lub innych komentujacych. Niewiele w ten sposob zyskacie. A tracicie na starcie. Nie syfic nam tu, plis.
PS. To moj ostatni komentarz jako Maxi. Dzieki dobremu sercu i szybkiej reakcji Ginevry (DZIEKUJE!) wracam do starego nicka :-)
6
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lipca 2017, 20:28
Panowie mógłby ktoś nakreślić jak grał Silva ? Bo nie miałem okazji oglądać.
0
tmqTV
tmqTV
22 lipca 2017, 22:12
Generalnie nie porywał, ale też nie miał dobrych sytuacji, no i grał w drugiej połowie, gdzie to Bayern miał sytuacje i paradoksalnie prowadził grę. Miał jedną sytuację, gdzie mógł spróbować pojedynku 1vs1 z obrońcą, ale zdecydował się na strzał, lecz przy tym bardzo nieczysto trafił w piłkę. Pozostałe jego akcje to głównie odegrania do lepiej ustawionych kolegów. W sumie to ciężko go jakkolwiek ocenić za ten mecz, bo po przerwie i zmianach widac było, że pomiędzy całym zespołem jeszcze brakuje trochę zrozumienia.
3
Vol'jin
22 lipca 2017, 20:19
zwalniaja już Ancelottiego na polskiej stronie Bayernu xD
3
Tomasz N
Tomasz N
22 lipca 2017, 18:18
Forza Milan!!!
0
22 lipca 2017, 18:00
Po tym spotkaniu cieszy mnie szczególnie jedna sprawa. Po raz pierwszy od ponad 4 lat zagościliśmy na antenie TVP i rozgromiliśmy od razu "ich" Bayern Monachium z "ich" Robertem Lewandowskim ;) Znakomity występ Musacchio, Cutrone, Kessie i Rodrigueza. O dziwo dość dobrze wypadł dziś Niang :) Bonaventura też już lepiej zagrał niż z Borussią. Silva był niewidoczny a Bonucci, Biglia i Conti bez błędów, ale też nie mieli okazji, żeby się jakoś nadzwyczajnie zaprezentować. No i nadspodziewanie szybko doczekaliśmy się debiutu "drogiego brata" :D Mecz był co prawda towarzyski, ale zwycięstwo w takich rozmiarach z takim rywalem sprawia, że człowiek czuje się dumny z Milanu, że znowu o Nim się robi głośniej po kilku latach na marginesie poważnej piłki. Forza Milan!
Edytowano dnia: 22 lipca 2017, 18:10
5
22KAD
22KAD
22 lipca 2017, 18:47
silva niewidoczny? bo nie miał bramki i asysty? podpisywał sie techniką świetny z niego będzie napastnik
1
night76
night76
22 lipca 2017, 17:22
Bayern zgwałcony.. dawac nastepnych
4
budii1906
budii1906
22 lipca 2017, 17:21
Bardzo dobry mecz w wykonaniu Franck Kessie - naprawdę jestem super pozytywnie nastawiony do tego młodego gracza przednim Świetlana przyszłość -może taki Claude Makélélé z niego będzie albo Essien. Również świetny występ Rodriguez( w ataku w defensywie solidnie pewnie grał) w końcu ma nam kto solidnie wykonywać stałe fragmenty gry lewa noga przydałby się jeszcze prawonożny etatowy wykonawca Monotolivio przez kilka lat udowodnił że nie jest w tym dobry Bonaventura raz mu lepiej wyjdzie raz gorzej. Pozytywnie oceniam Contiego i Musacchio, co do Cutrone to na chłodno bym do oceniania ale jak najbardziej na plus . Co do reszty nowych nabytków to za mało czasu na boisku byli :(
Podsumowanie ogólne z meczu na mecz jest i będzie coraz lepiej
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lipca 2017, 20:23
Prawonożny etatowy wykonawca mówisz hmm... A Calhanoglu to co ? ;)
1
FanatykACM
FanatykACM
22 lipca 2017, 17:20
Najbardziej mnie rozwala ból dupy innych kibiców co piszą na forach że ":to tylko sparing ,wiec się tak nie jarajcie"a jak Milan przegrał sparing z Borussią to mowili że" jak wiele Milanowi brakuje do najlepszych" Najlepsze jest to, że jak Borussia wygrała 3-1 to był śmiech że dalej Milan to gówno i nic te transfery nie dadzą, ale jak wygrali z Bayernem 4-0 to nagle jest nic nie warte zwycięstwo bo to jest mecz towarzyski :D :D
9
grzesiekpl88
grzesiekpl88
22 lipca 2017, 17:15
Cóż mogę powiedzieć, wynik trafiłem, tylko że myślałem o 4-0 dla Bayernu, na przerwie w pracy odpalam flashscore, wynik się zgadza ale zaraz zaraz, szczęka mi opadła :D mówię eee pewnie Bayern rezerwy, patrzę na składy, rezerwowymi bijemy prawie podstawowy skład rywali, wow. Ale entuzjazm umiarkowany, to jest sparing, piłkarze Bayernu świeżo po wakacjach ale wynik poszedł w świat :) Forza!
2
rsM3
rsM3
22 lipca 2017, 17:04
Życzę Milanowi mistrzostwa Włoch jak nie w tym sezonie jeszcze to oby w następnym.
0
camlab73
camlab73
22 lipca 2017, 16:31
Rodriguez pokazał, jak długo w Milanie nie było dobrego lewego obrońcy. Świetny w defensywie i genialny w ofensywie. Kilka podań przez prawie pół boiska, nie dość że z pomysłem, to jeszcze na nogę partnera. Asysta po fantastycznym dośrodkowaniu z rzutu wolnego, a kilka minut później pokazał że to nie był przypadek, bo gdy Milan wywalczył kolejnego wolnego z podobnej pozycji, Ricardo znowu kapitalnie wrzucił. Do tego chyba niezaliczona oficjalnie asysta przy pierwszej bramce- kapitalne zagranie, wyjście i piłka w pole karne. Będziemy mieli z niego ogromny pożytek.

Według mnie dzisiaj Rodriguez i Musacchio najlepszymi graczami Milanu.
1
AC1899
AC1899
22 lipca 2017, 16:28
Serio oni chcą Sanchesa do Milanu? Gość od ponad roku nie zagrał dobrego meczu. Biglia, Bonaventura, Kessie, Montolivo - czterech zawodników lepszych od niego w tej chwili. Trzeba pamiętać jeszcze o Locatellim, który nie odbiega umiejętnościami od Portugalczyka. Potencjał ma, ale bo to on jeden...? Niang też ma potencjał i ciągle gra jak gra. Nie mówię o dzisiejszym meczu, ale ogólnie, patrząc przez pryzmat całej, dotychczasowej kariery Nianga. Do wspomnianej wyżej piątki, dochodzi jeszcze Sosa, który nigdzie się nie wybiera. Sanches według mnie jest zbędny.
2
Zielony2009
Zielony2009
22 lipca 2017, 16:59
"Locatellim, który nie odbiega umiejętnościami od Portugalczyka"

yyy, nie

Chyba, że sądzisz, że czołówka europejska licytując się rok temu o Renato była w błędzie.
Albo, że przez ten rok Locatelli prześcignął Sanchesa.
To wtedy tak.
0
Vol'jin
22 lipca 2017, 17:02
mamy 3 registów (Biglia, Montolivo, Locatelli) i jednego b2b jakim jest Kessie. Oczywiście potrzeba nam jakieś alternatywy za Franka jakby odpukać ^^

Mauriego nie ma co liczyć, Sosa będzie pewnie casus Hondy i tyle bo go za rok nie będzie
0
camlab73
camlab73
22 lipca 2017, 17:03
Ogółem Sanches to śliski temat. Bo z jednej strony to wciąż junior (19 lat) który pokazał się nieraz ze świetnej strony na najwyższym poziomie, ale z drugiej strony żadne liczby ani statystyki za nim nie przemawiają (mam na myśli mecze i w Benfice i w Bayernie).

Jedno wiemy na pewno- Bayern mocno za niego przepłacił. Ale chłopak ma potencjał i nie jest powiedziane, że w innym środowisku, jakim może być Milan, nie odpali ze swoim talentem, który też niewątpliwie posiada.
0
camlab73
camlab73
22 lipca 2017, 17:06
To dość ryzykowny transfer, dlatego też Mirabelli i Fassone nie chcą przepłacać tylko wziąć go na odpowiednich warunkach, żeby nie wtopić wielu milionów. Ale też Bayern chce na nim jeszcze zarobić, chociaż nie mają do tego żadnych podstaw (słono przepłacili, a w Bayernie mało co grał). Nie mniej jednak ciężko na obecną chwilę wyciągnąć lepszego zawodnika o takiej charakterystyce, nie płacąc absurdalnych kwot.
0
AC1899
AC1899
22 lipca 2017, 17:10
Zielony2009

Sanches rok temu, a Sanches teraz to zupełnie inna bajka. Zapowiadał się dobrze, a wyszło jak wyszło. W obecnej formie, jest na poziomie Locatelliego. I to tego Locatelliego z drugiej części poprzedniego sezonu, czyli grającego gorzej niż na początku sezonu.
0
plone
plone
23 lipca 2017, 12:01
powaznie chcecie skreslac 19 latka po jednym nieudanym sezonie w druzynie i miejscu, ktore calkowicie wywrocilo jego dotychczasowe zycie do gory nogami ? jezeli nie wierzycie w jego umiejetnosci cofnijscie sie do Euro 2016 i jego wystepow w Benfice. Sanches to jest bestia, ktora trzeba sie zajac, jak odzyska pewnosc siebie bedzie miadzyl wszystkich na boisku. Carlo ustawial go jako dp, a to typowy b2b z duzym ciagiem na bramke, jezeli odcinasz komus jedna noge to nie spodziewaj sie ze przescignie Bolta. W Bayernie nie wykorzystuja jego atutow, u nas do rotacji z Kessie moglby w koncu odetchnac swiezym powietrzem. Patrzcie troche dale niz ostatnich kilka miesiecy bo wiele tracicie takim ograniczaniem wizji
1
AC1899
AC1899
23 lipca 2017, 12:34
plone

Jeden nieudany sezon i jeden udany. Nie ma się czym zachwycać.
0
Sympatyk Milanu
Sympatyk Milanu
22 lipca 2017, 16:28
Witam wszystkich :) Jestem tutaj nowy, to mój pierwszy komentarz na tej stronie i cieszę się, że może mieć on miejsce po takim meczu. Sympatykiem Milanu (choć nie ukrywam, że jeszcze bliższa jest mi londyńska Chelsea) zostałem, gdy szeregi Rossonerich zasilił Ronaldinho. Tę stronę śledzę od około dwóch, trzech lat i całkiem dobrze orientuję się w wydarzeniach, które miały i mają miejsce w klubie. Długo nosiłem się z zamiarem zarejestrowania się i dzisiaj, po pierwszym w pełni obejrzanym meczu Milanu od kilku miesięcy postanowiłem to uczynić. Dlatego chciałbym wręcz zakrzyknąć na koniec mojej pierwszej wypowiedzi: Forza Milan!
2
Szewa91
Szewa91
22 lipca 2017, 16:20
Niestety nie moglem obejrzec meczu.Nasi grali tak fantastycznie czy Bayern tak tragicznie?
0
camlab73
camlab73
22 lipca 2017, 16:27
Milan zagrał bardzo solidnie w obronie (szczególnie Musacchio zagrał fantastycznie, Zapata też bardzo dobrze, Bonucciego ciężko oceniać bo wszedł na 20-30minut i nie popełnił żadnych błędów) i bardzo skutecznie w ataku. Bayern za to miał 2-3 bardzo dobrego okazje, ale zabrakło szczęścia. Niemcy nie grali jakoś tragicznie, ale brakowało woli walki i pazura, Milan po prostu więcej decydujących piłek wygrywał.
1
expert
expert
22 lipca 2017, 16:32
Bayern grał katastrofalnie. Stwarzali zagrożenie pod naszą bramką, ale piłka rzadko leciała w światło bramki. Beznadziejny Muller. Nie wiem kim jest ten Fruechtl, ale na pewno nie długo nie powącha murawy ;)

Ogólnie ciężko cokolwiek powiedzieć, panuję tzw. "wolna amerykanka". Widać tam małe elementy zgrania, ale jeszcze daleka droga.
1
Szewa91
Szewa91
22 lipca 2017, 16:37
Dzięki.W pierwszej chwili pomyślałem,ze albo mi sie przewidzialo albo ze Bayern wystawil jakies rezerwy bo nie pamietam kiedy ostatni raz taki łomot dostali.:) A tu oprócz bramki najsilniejszy sklad.Efektowna wygrana cieszy bo po meczu z Borussią pojawił się lekki niepokoj.
0
camlab73
camlab73
22 lipca 2017, 16:46
expert - według mnie ciężko mówić, że Bayern zagrał katastrofalnie. Mieli zdecydowanie większe posiadanie piłki i miażdżącą przewagę w rzutach rożnych (11 do 1), a tak gra prawdziwy Bayern. Brakowało im jednak zdecydowanie pomysłu i wykończenia, a też w środku pola momentami grali nieco pasywnie, jak nie oni, plus kompletny brak skuteczności i mamy taki wynik. Nie mniej jednak nie przeszli obojętnie przez mecz, bo widać było u niektórych graczy ogromną frustrację po nieudanych próbach. Obiektywnie, gdyby wykańczali w lepszym stylu akcje które sobie stwarzali, Powinno być 4-2 albo 4-3, bo mieli z czego zdobyć gole.
0
expert
expert
22 lipca 2017, 17:02
Tak dokładnie, czyli to co było największym atutem Bayernu stało się dzisiaj ich słabością.
0
Marosso
Marosso
22 lipca 2017, 16:19
Kessie, Biglia i nawet Monto nasz środek rośnie , nasz środek potrafi przyjąć piłkę tyłem do przeciwnika i ta piłka nie odskakuje im na dwa metry (jak to było ostatnie 7 lat). Dodatkowo po przyjęciu nasi pomocnicy potrafią rozegrać , wyjść z pressingu, uspokoić lub przyspieszyć tempo akcji. Milan wreszcie po latach odzyskuje środek pomocy. Jeszcze tylko jedna znana postać do środka i będę spokojny o ten sezon. Brawa za dzisiejszy mecz mimo ze to sparing jestem pod wrażeniem.
0
22KAD
22KAD
22 lipca 2017, 16:26
nie przesadzaj z tym 7 lat.... 4 jak już
0
Marosso
Marosso
22 lipca 2017, 16:30
Jeżeli Tobie podobała się gra Milanu 4 lata temu to dla mnie to jest przesada...
0
expert
expert
22 lipca 2017, 16:32
22KAD

Idź szerzyć swoją głupotę gdzie indziej, a najlepiej zachowaj ją dla siebie.
2
Zielony2009
Zielony2009
22 lipca 2017, 17:02
expert
Co takiego napisał 22KAD, że zasłużył na obrażanie?
Pomijając, że w ogóle nie powinieneś znieważać.

Kurde, robię się stetryczałym strażnikiem porządku.
1
MUCHA_loku
MUCHA_loku
22 lipca 2017, 17:50
Zielony
Nie Tobie jednemu takie zachowanie przeszkadza.
0
nadgnity
nadgnity
23 lipca 2017, 01:26
Jeśli przeczytacie co wypisuje 22KAD kilka postów wyżej to będziecie wiedzieć o co chodzi expertowi.

Zielony2009
Ja też się złapałem na tym, że częściej komentuję "porządkowo" niż na temat danego newsa :) Ale jak widzę co się wyprawia to nie mogę nie zabrać głosu. Nie w smak mi kiedy wchodzący na tę stronę czytelnicy widzą komentarze w stylu "morde trzymaj tam gdzie miejsce interu czyli w śmieciach" i wyrabiają sobie zdanie o kibicach Milanu jako o burakach.
1
MUCHA_loku
MUCHA_loku
22 lipca 2017, 15:17
Co sadzicie o Maurim? Chcielibyscie aby zostal przynajmniej do stycznia?
Nie wiem jak zagral z BVB.
0
Vol'jin
22 lipca 2017, 15:23
z BVB zagrał tragicznie, bramka na jego konto. Ogólnie na wypożyczenie dalej i nie widzę w nim nic "extra" Tylko by grał na wypożyczeniu to trzeba dać opcję kupna/odkupu i tyle
2
ACstach
ACstach
22 lipca 2017, 15:30
Dla mnie Mauri jest kompletnie zbędny. Nie ten kaliber.
1
MUCHA_loku
MUCHA_loku
22 lipca 2017, 15:45
No wlasnie jestem ciekaw na co zdecyduje sie sztab. Czy go wypozycza, czy dadza mu szanse na kilka miesiecy. Moze wchodzic tak jak Mati, taki joker. Z Lugano ladnie sie pokazal. Lecz to tylko jeden mecz, a i rywal nie wymagajacy. Na wypozyczeniach raczej niewiele osiagnal. Pewnie decyzje podejmie Montella po tym co chlopak pokaze na treningach.
0
szepietowiak
szepietowiak
22 lipca 2017, 16:10
Jacy wy dziwni jesteście, pewnie lepiej dac Mauriego na wypożyczenie i kupić za te 40 mln tego sanchesa? Na mój gust to pomoc może zostać taka jaka jest na rotacje wystarczy,pozbyć się nianga i bacci i kupić 1-2 napadziorow i może jakiegoś obrońcę jak pójdzie paletta i tyle
1
MUCHA_loku
MUCHA_loku
22 lipca 2017, 16:44
Bycie dziwnym to swojego rodzaju wyroznienie. Dziekuje zatem :-)
Nikt nie odnosi sie do sanchesa, lecz do przydatnosci Mauriego.
0
camlab73
camlab73
22 lipca 2017, 16:51
Mam dziwne wrażenie, że u Mauriego występuje syndrom taki jak u wielu graczy- z przeciętnymi/słabymi drużynami wypada świetnie, natomiast gdy przychodzi lepszy rywal to chłopak znika. Nie mniej jednak ligę zdobywa się wygrywając w głównej mierze z tymi słabszymi rywalami i nie gubiąc punktów.

Nie wiem też czy odpowiednim jest przekreślanie chłopaka, ma dopiero 21 lat i papiery na granie na najwyższym poziomie ma, trzeba tylko odpowiednio nim pokierować żeby wskoczył na najwyższy poziom. Osobiście nie pozbywałbym się go definitywnie, a jedynie strał się wypożyczać, bo mogą być z niego ludzie.
0
Yang
Yang
22 lipca 2017, 15:09
Po tym meczu ciężko napisać coś złego. Widać, że Montella wyciągnął wnioski po niezbyt dobrym meczu z Borussią.

Nie wiem tylko co myśleć o Niangu, z jednej strony gdyby przyszła za niego dobra oferta to należy ją przyjąć, lecz z drugiej strony jeżeli nie będzie ona wystarczająco dobra to można go zatrzymać. Jeżeli będzie grał tak jak dziś to będzie z niego jeszcze pożytek.
0
MATI_BA
MATI_BA
22 lipca 2017, 15:36
Jestem osobiście zdania żeby Nianga trzymać przynajmniej do końca sierpnia i dawać mu grać.

Raz że angielskie kluby im bliżej deadline'u tym bardziej się spinają, dwa że nawet jeśli by grał tak jak dzisiaj, to my możemy po ściągnięciu Kalinica nie kupować już nikogo do ataku, bo Niang może grać i na skrzydłach i na środku.

Pamiętamy poprzedni sezon gdzie cały okres przygotowawczy i pierwszą połowe sezonu Niang miał bardzo dobrą.

Uważam też że zima to będzie dobry czas na sprzedanie go, wtedy kiedy jego dyspozycja ciut zmaleje. Jeżeli by strzelał/asystował u nas to jego wartość automatycznie poszłaby do góry bo z tego co wiem na wyspach ostatnio dobrych liczb to on nie miał. No a duet F
0
szepietowiak
szepietowiak
22 lipca 2017, 16:18
Jak można zatrzymać Nianga? Nawet w dzisiejszym meczu było widac ze jest to gracz samolubny i myśli w 80% o sobie a nie o dobrze drużyny.
0
ForzaMilan!!!
22 lipca 2017, 15:06
Haha zwolnić Montelle... ehh no tak szkoda, że nie zrobiłem screena tych zalosnych komentarzy..
7
primo2p
22 lipca 2017, 15:03
Mi bardzo podobało się Kessie oraz Conti. Oczywiście Cytrynę zagrał bardzo fajnie strzelając dwa gole.
0
Ginevra
22 lipca 2017, 15:26
Ah ta autokorekta :D
3
ACstach
ACstach
22 lipca 2017, 15:31
Nooo dobra ta Cytryna dzisiaj była, taka fest kwaśna dla przeciwników:D
2
Boro
Boro
22 lipca 2017, 15:54
Nie wiem czemu Conto Ci się podobał dla ni zagrał taki zwykły mecz sparingowy, nic wielkiego. Bardziej pamiętam że na jego stronie poszło trochę akcji ze strony Bayernu.
1
camlab73
camlab73
22 lipca 2017, 16:54
Conti? Przecież dzisiaj to zdecydowanie najsłabsze ogniwo Milanu. Nie przekreślam chłopaka, bo wszedł z marszu do drużyny, w trakcie meczu z nie byle jakim rywalem, ale dzisiejszy mecz był w jego wykonaniu fatalny. Masa strat, głupie faule, bardzo nerwowo w defensywie (dwa razy miałem wrażenie że wiele nie brakło a sprowokowałby rzut karny dla Niemców). Dajmy mu szansę, bo możemy mieć świetnego obrońcę na wiele lat, ale dzisiaj był zdecydowanie daleko od tego czego się od niego oczekuje...
0
Woolfik92
Woolfik92
22 lipca 2017, 14:55
Z powodu pracy nie mogłem obejrzeć meczu. Nie mam też czasu przeglądać komentarzy a sam skrót nie wystarczy żeby ogarnąć co tam zaszło. Mógłby ktoś w skrócie tutaj w komentarzu opisać jak zagrali poszczególni gracze? Bonucciego, Contiego czy Biglii i Silvy nie ma co oceniać po jednym treningu.
0
Fushnikov
Fushnikov
22 lipca 2017, 14:59
Milan wygrał
Pozdro!!
0
Marcin1995
22 lipca 2017, 15:03
Dla mnie oprócz Silvy i Contiego wszyscy na plus, a ich też nie ma co ganić dopiero co dołączyli, Rodriguez 2 asysty,Kessie bardzo dobry nawet Borini nie był fatalny, ale mi najbardziej podobał się Biglia niesamowity spokój, wiedział kiedy zwolnić kiedy przyspieszyć ogólnie bardzo dobry mecz
0
Orzelek79
Orzelek79
22 lipca 2017, 15:04
Zagral bardzo dobrze, druga połowa slabsza ale wynik odzwierciedla grę.
0
Orzelek79
Orzelek79
22 lipca 2017, 15:10
Donnaruma - bezrobotny, Bayern oddał jeden celny strzał na bramkę Gigiego podczas całego spotkania, więc ciężko ocenić, ale ważne, że na zero z tyłu,
Abate - dobry filar po prawej stronie, fajnie włączał się do akcji, solidnie w defensywie,
Zapata - pewny, dobre odbiory, zdecydowanie na plus,
Musacchio - bardzo fajnie zagrał, pewność siebie, genialna technika (pokazał ją również w meczu z Borussią),
Rodriguez - idealnie zagrał, lewa strona cały czas huczała, genialna asysta przy bramce Cutrone,
Montolivo - spokój, wystarczy to słowo, żeby opisać Ricardo w dzisiejszym meczu,
Kessie - świetny mecz, fajnie napędzał akcje, świetnie to wyglądało, genialna technika,
Bonaventura - zwycięzców się nie sądzi, ale moim zdaniem najsłabszy dzisiaj w Milanie, ale nie zmienia faktu, że cały zespół zagrał dobrze, ale spodziewałem się po nim lepszego występu,
Niang - możesz mi nie wierzyć, ale zagrał kapitalnie, bawił się po prawej stronie z zawodnikami Bayernu, świetne szarże, podania, podłączał się, prawa strona Rossonerich płonęła, totalnie,
Cutrone - lis pola karnego, wszystko zgarniał, trafiał jak na zawołanie, będą z niego ludzie, genialny mecz,
Borini - również solidnie, nie ma co narzekać, zagrał fajnie, pozytywne zaskoczenie.
Ogólnie, to jestem zadowolony z naszego zespołu, nie ma co narzekać. Świetna skuteczność dzisiaj, obrona wreszcie szczelna, zagraliśmy prostą piłką, a Bayern się totalnie gubił. Mam nadzieję, że trochę pomogłem.

0
Orzelek79
Orzelek79
22 lipca 2017, 15:16
Najważniejsze ,to był tylko sparing.
0
Arva
Moderator Arva
22 lipca 2017, 17:02
Na stronie sport.tvp.pl/wideo możesz obejrzeć zapis tego spotkania ;).
0
tmqTV
tmqTV
22 lipca 2017, 22:26
Coś tam kolega Mumio przybliżył, z tym, że ja to troche inaczej widziałem.
Zdecydowanie najsłabszy Abate u nas. W pierwszej połowie dziadek Ribery robił co chciał, Ignaś tańczył w jego rytm.
Co do Nianga - generalnie bardzo pozytywnie, ale część jego akcji wciąż opiera się na farcie, a nie jakiejkolwiek technice. Gość spuszcza głowę w dół, wykopuje piłkę przed siebie i sprawdza, czy dobiegnie do futbolówki szybciej od niego. Anyway, wyszło, więc nie czepiam się.
Kessie - gość jest genialny. Jaram się jego grą. Przypomina mi kogoś pomiędzy Matuidim za najlepszych czasów, a Kante obecnie. Oczywiście z zachowaniem proporcji poki co.
Calhanoglu troche niewidoczny, oczekiwałem od niego więcej. Nie popełniał wielu błędów, podawał celnie w większości przypadków, ale liczyłem, że będzie kreatorem w naszej drużynie. Tymczasem on spokojnie oczekiwał na piłki na skrzydle i dość wolno uruchamiał akcje ofensywne. Mysle, ze Montella marnuje potencjał stawiając go na skrzydle zamiast jako trequartiste.
Z ciekawszych to duet Musacchio-Zapata dziś świetnie, bezbłędnie. Zapata genialnie fizycznie przygotowany, miotał obrońcami :)
1
Rossoner1996
Rossoner1996
23 lipca 2017, 21:20
0
MATI_BA
MATI_BA
22 lipca 2017, 14:49
To był ważny mecz, dużo się dowiedzieliśmy.
Co do wyniku to nie jarałbym się tak, bo nie o to tu chodzi. Słabiej zagrał Bayern niż my jakoś wybitnie. Muller nie trafia sam na sam gdzie podejrzewam że grzybem bym trafił w tej sytuacji, po stronie Rafinhi chyba wszystkie 4 gole i ogólnie ciupcianie "dwa na godzine" podankami cały mecz, za to u nas akcje fajne, szybkie, często na jeden kontakt, w obronie monolit.

- Na plus oczywiście skuteczność, dobra dyspozycja Cutrone którego trzeba wypożyczyć i Nianga którego trzeba szybko sprzedać.
- Biglia, Conti a w szczególności Andre Silva - widać że jeszcze nie czują gry, dajmy im czas.
- Kessie to taki "Milanowski Kante", na ten moment nie wyobrażam sobie składu bez niego.
- Musacchio znów testowany bliżej tej lewej strony środka, po sprzedaży Paletty i (odpukać) przy niedyspozycji Romagnoliego będzie jedną z opcji do gry właśnie w tym miejscu.
- Rodriguez się zaczyna rozkręcać, przyznam szczerze że o niego się martwiłem najbardziej, ostatni sezon "taki se" a dziś już 2 asysty.
- Bonucci i Biglia nie zagrają z w Rumunii więc zostają tylko 3 niewiadome na ten moment co do składu. Osobiście jestem zdania aby grali Conti, Silva i Hakan.

Donnarumma
Conti/Abate - Zapata - Musacchio - Rodriguez
Kessie - Montolivo - Bonaventura
Borini - Silva/Cutrone - Calhanoglu/Niang
0
Vol'jin
22 lipca 2017, 15:19
Muller to stracił całkowicie formę/instynkt od dłuższego czasu.. Zresztą 5 bramek w zeszłym sezonie mówi samo za siebie... Nie wiem może to przez Lewego... Chociaż nie powiem Niemiec byłby ciekawym kandydatem na atak w Milanie mimo wszystko
0
MATI_BA
MATI_BA
22 lipca 2017, 15:27
Niee :D Ja tam go nie widze u nas :D No i Milan gra teraz teoretycznie bez nr 10, a tam Muller czuje się najlepiej
0
dejtfid1899
dejtfid1899
22 lipca 2017, 14:40
Patrząc na Niąga mam wrażenie że odbudowa potęgi Milanu, przyjście wielkich graczy do zespołu i wizja sukcesów wlała mu do głowy trochę oleju no i w końcu zaczął myśleć na boisku, dziś jak nigdy miał tyle szczęścia w przebitkach piłki, ogólnie kleiła mu się ona do nogi jakby buty nasmarował butaprenem.. przyzwyczaił mnie do tego, że zazwyczaj odskakiwała mu na pół metra, albo plątała się pod jego nogami czym stopował każdą akcję. Dziś jak nie on.. jeśli nadal będzie tak grał to albo ktoś o niego zawoła jeszcze w tym okienku i będzie można sprzedać go za dobrą kwotę, albo zostanie w Milanie i rozegra kilkanaście spotkań, w sumie szeroka kadra jest nam potrzebna, tylko moje zaufanie Francuz stracił w poprzednim sezonie i ciężko je odbudować w kilku sparingach o pietruchę.. Wierzę, że Monti podejmie dobrą decyzję co do niego.
A mecz fajnie się oglądało szkoda że nie mogłem zobaczyć całego spotkania, Bayern jednak trochę odpuścił a miałem nadzieję że będą bardziej zawzięci. Zobaczymy jak to będzie w przypadku pierwszych spotkań w Serie A i LE, ale prognozy są sprzyjające.
0
MATI_BA
MATI_BA
22 lipca 2017, 14:50
W tamtym sezonie Niang też grał świetnie w pre-sezonie i całą pierwszą część sezonu
0
groszek
groszek
22 lipca 2017, 15:05
Mam wrażenie że jak Niang trafi pod skrzydła dobrego trenera to będzie jak z Aubameyangiem
0
CZARO
CZARO
22 lipca 2017, 14:37
Nie mogłem oglądać, miałem swój sparing. Wynik odzwierciedla grę? Bayern nie istniał?
0
cinassek
22 lipca 2017, 14:40
Nieee, tak to nie było. Tak jak 1:3 z Borussią trzeba było przyjąć lekko, tak dzisiejsze 4:0 też :) Chociaż oczywiście to wspaniałe uczucie tak ogolić takich rywali, nawet w sparingu
2
blacha11
blacha11
22 lipca 2017, 14:37
powiem tak fakt wygladalo to bardzo dobrze tak ich zlac mimo ze sparing. ten sezon bedzie dobry nadchodza czasy tluste , 7 lat chudych minelo czas wrocic i zdominowac te hiszpanska dominacje bto bo jak patrze jak ten real na przemian z barca bawia sie w lidze mistrzow to rece opadaj . nie juve nie angielskie kluby ale ich rozumiem tam maja 5 klubow gigantow i liga mocna . bayer nie sadze . ale fakt liga hiszpanska slaba dlatego tak mocni w lidze mistrzow reral i barca strzelaja po 100 bramek panowie w angielskiej we wloskiej to n ie przejdzie czas wracac na tron
1
cinassek
cinassek
22 lipca 2017, 14:39
Jakbys chociaz zdania potrafil konstruowac to ktos moze by zrozumial.
0
mufi
mufi
22 lipca 2017, 15:21
weekendowo ma, po wygranym meczu jeszcze :) odczep się :)
0
GrzegorzZ
GrzegorzZ
22 lipca 2017, 18:41
Ja zrozumiałem,.Syn ma 9 lat i nabyłem umiejętności, które pozwalaja mi pewne rzeczy odkodowac :) jak ktos chce to moge przetlumaczyc ;)
0
banan1899
banan1899
22 lipca 2017, 14:29
Bardzo pozytywnie wypadł też Niang. Szczerze to nie wiem po co nam Renato Sanchez, jest jakiś ociężały. Nie widzę dla niego miejsca.
0
Ronladinho86
22 lipca 2017, 14:29
Co do transferu Sancheza dla mnie jest on potrzebny ponieważ da kopa by utrzymywać poziom pozostałych graczy, odejdzie Sosa Niang Mauri więc jeden pomocnik będzie potrzebny w razie kontuzji. Andre Silva potrzebuje czasu i sam nie będzie ciągle strzelał bramek potrzebuje drugiego napastnika tej wisienki na torcie (Boriniego nie liczę).
1
ShevaMS
ShevaMS
22 lipca 2017, 14:45
Dokładnie z tym Silva! A mnie już ukrzyziwali ????
0
Andre
Andre
22 lipca 2017, 14:24
Moje serce rośnie, kiedy widzę taki wynik i grę Milanu :D Oby tylko Milan grał tak skutecznie przez cały sezon, a wtedy będziemy cieszyć się ze scudetto ;)
Nareszcie graliśmy pressingiem już na połowie Bayernu i to pozwoliło nam zdominować pierwszą połowę meczu. Bardzo pozytywnie zaskoczył Mnie Cutrone, który na pewno swoją postawą w tym meczu dał do myślenia duetowi zarządowi Milanu w kwestii konieczności sprowadzenia Kalinica.
Mimo wszystko mam nadzieję, że uda nam się jeszcze kupić Belottiego, który będzie tą wisienką na torcie, oraz kogoś kreatywnego do pomocy i wtedy będziemy mogli już zakończyć zakupy w tym mercato. Forza Milan!
Edytowano dnia: 22 lipca 2017, 14:28
0
Zielony2009
Zielony2009
22 lipca 2017, 14:06
Oby kadra pozostała taka szeroka jak jest. Jak się pozbędziemy Nianga, Bakki, Cutrone (wypożyczenie), Mauriego (wypożyczenie), Zapaty czy nawet Sosy (który może grać na 10) to nawet przyjście snajpera nam nie pomoże.
Grając na 3 frontach będziemy potrzebować wielu graczy.
0
majer1987
majer1987
22 lipca 2017, 14:20
żartujesz, prawda?
0
Zielony2009
Zielony2009
22 lipca 2017, 15:08
No tak, żartuję, że potrzebujemy szerokiej kadry.
1
Vol'jin
22 lipca 2017, 14:05
Nagle wzmocnień nie trzeba bo hurr durr wygraliśmy z Bayernem który zagrał jak Milan w sparingach w ostatnich latach, nawet tych za Ancelottiego ;]
5
konkix2
konkix2
22 lipca 2017, 14:15
Że co? Jak wzmocnien nie potrzebujemy jak już wydaliśmy 200 mln?
2
radson1406
radson1406
22 lipca 2017, 14:03
Co do Silvy to pamietajmy iz to byl jego pierwszy mecz z nowymi kolegami.Facet ma umiejetnosci tylko potrzebuje sie zgrac i dopasowac pozycje.Chlopak wszedl w momencie gdzie juz bylo po meczu.Gdyby Niang dogral mu zamiat strzelac to byc moze mialby gola w debiucie i rozplywalibysmy sie nad jego gra.Ja daje mu kredyt zaufania i czekam na kolejne spotkania.

Mi najbardziej zaimponowali dzis Musacchio,Zapata,Kessie(przekozak),Biglia no i Niang z Cutrone.Rodriguez pokazal iz w ofensywie da nam bardzo duzo.Dzis ciezko kogos szzegolnie krtykowac za jego wystep.

Ogolnie teraz czekamy na mecze o prawdziwa stawke i bez taryfy ulgowej.Tak czy inaczej wyglada na to iz to badzie bardzo emocjonujacy sezon w wykonaniu Milanu.Ja jednak mama nadzieje,ze do konca sierpnia bedziemy czujni na rynku transferowym i kogos fajnego sciagniemy.
Co wazne taki wynik jak ten musi byc sygnalem dla kibicow do zakupu karnetow na zblizajacy sie sezon.
0
FanatykACM
FanatykACM
22 lipca 2017, 14:01
Świetny mecz w wykonaniu Milanu(oby zawsze taki był) Wynik może zaskakiwać bo Bayern grał prawie w podstawowym składzie . świetny mecz Rodriqueza, Kessiego i Cutrone:) Po co nam jakiś Belotti jak mamy takiego młodego Cutrone, w młodych siła :D
0
Dziuni1994
Dziuni1994
22 lipca 2017, 13:59
Moje przemyślenia po tym meczu.
Wynik i skuteczność cieszy strasznie no i na 0 z tyłu, tym bardziej że Bayern wcale słabym składem nie zagrał i nie kończył. Zespół jest naprawdę fajnie zgrany jak na tak krótki czas ale jak to powiedział Fassone ma być wisienka na torcie i właśnie jej brakuje. Cutrone fajnie że 2 bramki na pewno cieszy ale uważam że brakuje nam typowego bombardiera ( nie Matri :D ).
Kessie najbardziej cieszył oko swoją grą, odważny, silny, nie boi się wyprowadzić piłki no i bramka, bez wątpienia transfer dodał mu 23% umiejętności.
Biglia wprowadził spokój do środka, będzie widoczna różnica z nim w środku a z Montolivo ( który wcale źle dziś nie zagrał), fajne podania wychodzące spod pressingu Bayernu, słabe podanie do Contiego gdzie była szansa na sam na sam ale występ jak najbardziej na plus
Rodriguez też fajny występ, kapitalna wrzutka, szybko przechodzi do pressingu, czasem niepotrzebny faul gdy zawodnik jest tyłem do bramki ale w bezpiecznej strefie.
Conti niestety największy zawód na dziś ale tylko na dziś bo wiem że on jeszcze pokaże co potrafi, często spóźniony, przegrywał pojedynki 1-1, niepotrzebny faul przed polem karnym.
Calhanoglu ciężko ocenić gracza ofensywnego gdy drużyna wychodzi z takim nastawieniem jak my na drugą połowę czyli na zero z tyłu i trzymanie piłki ( popieram jak najbardziej coś takiego) ale on zdobył fajną bramkę i można go ocenić na plus, piłka się go słucha.
Andre Silva jak już pisałem nasze nastawienie na drugą połowę było na zero z tyłu i nie miał za wielu okazji do pokazania się, gdy mógł mieć to Niang przy kontrze na początku drugiej połowy chciał też się zapisać w tym meczu i strzelić bramkę i nie widział Portugalczyka
Bonucci jego nie ma co oceniać, każdy wie co to jest za obrońca.
Borini mnie nie zawiódł ponieważ niczego dobrego po tym zawodniku nie oczekuje

Widać jeszcze momentami brak zgrania ale jest naprawdę super zresztą wystarczy spojrzeć na wynik. Dobry występ Nianga ale nie zmienia to przynajmniej mojego podejścia do niego i uważam że powinien odejść, to samo Sosa i Paletta.
0
Zielony2009
Zielony2009
22 lipca 2017, 14:02
To fajnie, że fajnie.
1
Dziuni1994
Dziuni1994
22 lipca 2017, 14:08
Dodaj coś od siebie a nie się czepiasz słowa.
0
Orzelek79
Orzelek79
22 lipca 2017, 14:11
Conti dopiero dołączył do zespołu, po za tym mówił że podczas przygotowań bardzo cierpi więc jest trochę usprawiedliwiony.
0
reew1
reew1
22 lipca 2017, 14:11
"Kessie najbardziej cieszył oko swoją grą, odważny, silny, nie boi się wyprowadzić piłki no i bramka, bez wątpienia transfer dodał mu 23% umiejętności."

Czyli Kessie VAT ;)
Jak najbardziej zgadzam się z opinią co do tego gracza oczywiście.

Co do Conti'ego, Biglii, Silvy oraz Bonucciego to lepiej wstrzymać się z opinią biorąc pod uwagę to, przy jakim wyniku pojawili się na murawie :) Milan można powiedzieć mógł uczyć się utrzymania wyniku z klasową drużyną, chociaż gdy dojdzie do walki o punkty/awans do kolejnej rundy to oczywiście będzie to inaczej wyglądało. Ważne, że 'na luzie' potrafili utrzymac to co wypracowali sobie w 1 połowie, no a w zasadzie jeszcze dobić rywala... Jak by nie było, to rywala znacznie silniejszego personalnie... Nawet w sparingu.

Nie wiem kiedy przyzwyczaję się do Bonucciego w koszulce Milanu, póki co wydaje mi się, że to jest jakieś S-F :P
0
Zielony2009
Zielony2009
22 lipca 2017, 15:13
Nie czepiam się słowa tylko całego stylu wypowiedzi.
W sumie nie dziwię się, że nie zrozumiałeś od razu mojej kąśliwej uwagi i że muszę Ci to dosadnie tłumaczyć.
0
Dziuni1994
Dziuni1994
22 lipca 2017, 16:31
Gościu nie wiem czy zauważyłeś ale chyba nie, jest to strona o Milanie a nie poprawnego stylu wypowiedzi. Tym bardziej że nie popełniłem żadnego błędu ortograficznego, jedynie NA GORĄCO nadużyłem słowa "fajnie" by szybko i zwięźle opisać nowe nabytki tym którzy meczu nie oglądali a chcieliby się dowiedzieć. Nie rozumiem też gdzie niby napisałem byś mi jak to napisałeś "dosadnie tłumaczył" o co Ci chodzi, poprzednia wypowiedź dotyczyła komentarza o meczu, nie Twojego zbędnego i idiotycznego komentarza. Jak natknę się na stronę poprawnej wypowiedzi bezzwłocznie dam Ci znać. Nie pozdrawiam
0
reew1
reew1
22 lipca 2017, 13:59
Jestem w szoku jeśli chodzi o wynik... Nie wiem co brał Niang przed meczem ale patrząc na jego ostatnie mecze i grę to wyglądało jak by go ktoś podmienił na innego gracza.. ;) Wiadomo, to tylko sparing. Mimo wszystko to Bayern grał w dłuższym czasie silniejszym składem i z mniejszą ilością zmian a mimo to przegrali to zdecydowanie. Mogło podobać się zaangażowanie w pressing, szczególnie w 1 połowie. Cutrone nawet gdyby nie był aktywny to 2 bramki i tak przemawiają za nim ;) Pierwsza to świetne uderzenie głową a przy drugiej sam brał udział we wcześniejszym rozegraniu akcji :) Ciężko ocenić piłkarzy, którzy dołączyli do drużyny w Chinach kilka dni temu, być może tylko 1-2 z nich zagra w meczu el. LE co w sumie nie może dziwić przy takiej ilości wspólnych treningów.
Milan spokojnie powinien przebrnąć 3 rundę el. LE, pierwszy mecz to moim zdaniem min. 2 bramkowa zaliczka powinna być, a na San Siro tylko dopełnienie formalności i stopniowe wprowadzanie najnowszych nabytków.

Z tej strony reew, który kiedyś (4-6 lat temu) wrzucał całe mecze Milanu zgrywane z przeróżnych kanałów zarówno polskich jak i zagranicznych :)
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
22 lipca 2017, 14:12
Nie zapominajmy ze Milan jest w innym okresoe przygotowan, inna forma, czasy reakcji, swierzosc miesni, Milan musi grac o punkty za 5 dni Bayern zaczyna Bundeslige dopiero w drugiej polowie sierpnia, ALE!!! w niczym nie umniejsza to zwyciestwa MILANU!!! Zagrali fenomenalnie i tak grajacych chcialo by sie ich ogladac caly sezon. Pozdro Czerwono-czarni, Forza Milan!!!!!
0
Zirytowany
22 lipca 2017, 13:58
No i hymn ACM po strzeleniu każdej z bramek, fajny motyw :)
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
22 lipca 2017, 13:57
Bonucci Il Profesoro, co za spokój gry, Biglia swietnie potrafi zastawic pilke uwolnic sie podać dokladnie partnerowi, o taki Milan mi chodziło, Hakan troche pomylek mial, jednak posiada ten blysk geniuszu, no i swietne uderzenie co zreszta pokazał, Silva ma jeszcze sporo do udowodnienia i mysle ze podola temu wyzwaniu, potrafi ciekawie zagrac, daje sporo swierzosci, Conti swietnie w obronie, bardzo czujnie, zaliczyl swietne wyprzedzenie, potrafi niezle odegrac i mysle ze beda z niego ludzie, Mauri przypominal mi Lapadule, bardzo chcial cos udowodnic.
0
Lipido
Lipido
22 lipca 2017, 13:57
Aj Conti, Silva i Bonucci to chyba nawet jednego treningu nie mieli w Milanie więc spokojnie panowie wynik jak i gra wyglądała świetnie. Bayern mimo wszystko wyszedl prawie w podstawowym składzie więc 3 do połowy to mocny wynik.
0
nokoments
22 lipca 2017, 13:57
Kisnę ze śmiechu z ludzi, którzy twierdzą, że skoro Sanches w tym meczu nic nie pokazał to nie powinniśmy go sprowadzać do siebie. xD
Conti czy Silva też absolutnie nic dzisiaj nie pokazali, to znaczy, że są niewypałami transferowymi?
Błagam Was, bo słabo się robi. xD Sanches z miejsca podniesie jakość naszej pomocy o jeden poziom, chociażby dlatego, że nie będziemy musieli więcej oglądać Sosy na boisku, w żadnych okolicznościach.
6
Doctor_ek
Doctor_ek
22 lipca 2017, 14:12
Serio podniesie? Ziomek nic od Euro nie pokazuje Monto jest lepszy od niego!
1
nokoments
22 lipca 2017, 14:28
Ziomek ma dopiero 20 lat i to, że przegrał rywalizację w składzie z Vidalem, Thiago i Xabim Alonso nie znaczy, że jest słaby.
Jakby przyszedł do Milanu i regularnie dostawał szanse na granie to po pół roku wciągałby Montolivo nosem.
0
blady77
blady77
22 lipca 2017, 14:57
Mam nadzieję, że jeśli ja mówiłem przed tym meczem, że Sanches sie nie nadaje to uchronię Cię przed dalszym kiśnięciem? :) W Bayernie nie przegrał rywalizacji, bo jej nie podjął. Nie przykładał się do treningów i nie uczył języka. Z ME zapamiętałem go z tego, że strzelił bramkę Polsce (jeśli wyznacznikiem jego umiejętności jest to, że przeszedł Pazdana to możesz mieć rację). Fanem Benfiki nie jestem więc tego mitycznego sezonu sprzed dwóch lat, podczas którego zrobił tak zawrotną karierę, niestety nie widziałem. Może dlatego jest to dla mnie rozkapryszony dzieciak, który dostał zbyt dużo kasy w zbyt młodym wieku, zbyt wiele osób zaczęło mu słodzić jaki to on nie jest wspaniały, dlatego teraz zajmuje się raczej pielęgnacją swej bujnej, ufarbowanej czupryny, a nie treningiem. Moim zdaniem, kandydat do zupełnego zniknięcia w dorosłej piłce.
0
nokoments
22 lipca 2017, 18:45
@blady77, a ja pamiętam ten mityczny sezon i parę jego dobrych zagrań już z samego Bayernu i ten chłopak ma ogromny potencjał, większy od Kessiego (i bardzo możliwe, że wszystkich innych rówieśników na tej pozycji) i w Bayernie to doskonale wiedzą, bo u nich się nie wydaje kasy lekką ręką (przed przyjściem Tolisso Sanches był w top 5 ich najdroższych transferów ever). Jest niedojrzały? No cóż, ma dopiero 20 lat, kto jest dojrzały w tym wieku? Masa pracy przed nim, ale jak trafi do klubu, w którym będzie miał szanse na regularne granie to za dwa-trzy lata może pukać do bram topu w Europie na swojej pozycji. Nieskorzystanie z okazji sprowadzenia go do nas teraz będzie głupotą.
0
blady77
blady77
22 lipca 2017, 20:43
@nokoments
Pozwolę sobie mieć odmienne zdanie. Meczy Bayernu w zeszłym sezonie obejrzałem sporo. Jeśli już wyjątkowo w ktorymś wystąpił Renato to zawsze był jednym z najsłabszych na boisku. Jak trafnie zauważyłeś, w Bayernie nie wydaje się kasy lekką reką. Więc sam fakt, że są gotowi pozbyć się taaakiego gracza powinien sprawić, że zapali Ci się czerwona żarówka. Informacje, że nie przykłada się do treningów, w moich oczach, dyskwalifikują go kompletnie.
0
Trzesuaf
22 lipca 2017, 13:54
Może nie trzeba Auby kiedy mamy Cutrone.
0
maciekpl
22 lipca 2017, 14:47
My kibice nie mający możliwości obserwować walorów zawodnika na codzień, bazując tylko na transmisjach telewizyjnych nie jesteśmy w stanie rzetelnie ocenić przydatności zawodnika do zespołu. Na podstawie tego co widzę na ekranie tv pierwszy się podpisuję pod stawianiem na Cutrone. W końcu kiedyś nie potrafiliśmy rozwinąć talentu Auby więc teraz może mądrzejsi o tamto doświadczenie zdecydujemy się na inwestycję w młodziana. A czy nie opłaciło się ryzyko podjęte 1,5 roku temu z Gigio? Może to kolejne doświadczenie na podstawie którego powinna pójść mocna inwestycja w Cutrone.
Moim zdaniem powinien zostać Carlos, jest Andre Silva (jeszcze nie miał okazji pokazać ile jest wart więc nie oceniam zawodnika), młody Cutrone, Niang (tak, jego też bym zostawił i obserwował przynajmniej do zimy) i Borini też mogą grać z przodu. Myślę, że taki stan posiadania by wystarczył a zaoszczędzone pieniądze można przeznaczyć na perełkę w środku pola.
0
luca8282
luca8282
22 lipca 2017, 13:51
Najbardziej ciszy kadra jako całość. Świetne było to, że wiedzieliśmy, że pomimo, że prowadzimy 3-0 to jeszcze mamy taką bogatą ławkę i to wyczekiwanie jak na truskawkę na torcie, aż wejdą pozostali. Bałem się przed meczem, że Montella wystawi od razu najmocniejszy skład - zestawienie bardzo miło mnie zaskoczyło. Bardzo mi się podobał Niang dzisiaj jest chaotyczny ale świetnie grał zespołowo (poza tym co zrobił na końcu) ja bym go zostawił dzisiaj pokazał że bardzo się dobrze rozumie na boisku z kolegami (dawno tak zespołowo nie zagraliśmy jak dzisiaj). Cutrone natomiast od pierwszej minuty czyli od debiutu - gryzł trawę - myślałem że może się spalić przy grze z poważnym przeciwnikiem - dzisiaj pokazał że w tym wieku jest lepszy od Bacci i Lapaduli - gra przebojowo bez kompleksów do szatni po 1 połowie szedł pod pachę z Hummelsem (szacuneczek Patrick :)
Edytowano dnia: 22 lipca 2017, 13:55
0
22 lipca 2017, 13:50
Wynik poszedł w świat! Brawo Rossoneri!
1
blady77
blady77
22 lipca 2017, 13:49
Niang właśnie zagrał najlepszy mecz w sezonie. Jeśli go sprzedawać, to właśnie teraz, bo na drugi raz jak mu się piłka odbije od głowy to już może nie spaść pod nogi.
15
Zielony2009
Zielony2009
22 lipca 2017, 14:08
I tak dają za niego 20 baniek, myślę, że ten mecz nie podbił za wiele ceny.
Skłaniałbym się bardziej ku zostawieniu go, bo nie zanosi się żeby przyszedł jeszcze jakiś skrzydłowy, a Borini jako pierwszy zmiennik to kpina.
0
banan1899
banan1899
22 lipca 2017, 14:32
Gdyby Niang grał zespołowo to na pewno wniósłby do drużyny więcej niż Borini. Umiejętności ma ale to taki trochę syndrom "Balotelli". czyli "sprany łeb" w wielkim ego.
0
blady77
blady77
22 lipca 2017, 14:35
20 baniek to dawali za niego raczej dziennikarze, a nie kluby. Każdy ma swoje zdanie, Ty byś go zostawił, a ja uważam, że dostał już zbyt wiele "ostatnich szans" w mijających latach.
0
milan2002
22 lipca 2017, 13:49
Świetny mecz i wspaniałe zwycięstwo na miarę Wielkiego Milanu! Moim zdaniem jeśli nie wyjdzie sprawa z Belottim to powinniśmy dać szansę Cutrone i zapomnieć o Kaliniciu. Podobnie uważam, że nie powinniśmy sprowadzać Renato Sanches-a.
0
kucharx
kucharx
22 lipca 2017, 13:48
Czekamy teraz aż strona padnie od "starych" kibiców Milanu jak pójdzie w świat ten wynik
1
kaka19971
kaka19971
22 lipca 2017, 14:00
Denerwują mnie takie komentarze mimo że zarejestrowałem się na tą stronę kilka dni temu to jestem kibicem Milanu od małego i nie wiem czy to jest ważne kto od jakiego czasu kibicuje klubowi.Ważne że to robi i nie jest sezonowcem który zmienia kluby co sezon
0
kucharx
kucharx
22 lipca 2017, 14:04
ja właśnie to skierowałem do sezonowców :)
1
Adamken
Adamken
22 lipca 2017, 13:48
Mimo iż to mecz towarzyski, to wynik jest sporym, a nawet wręcz dużym zaskoczeniem :) Jednakże to co przyprawia mnie o uśmiech i pozytywne myślenie o przyszłości, to nie wynik czy zaangażowanie naszych piłkarzy, tylko... brak dobrego zgrania :P Dzisiaj mniejszymi lub większymi momentami było widać brak zrozumienia pomiędzy zawodnikami, przez co sporo akcji kończyło się stratą. Ale z każdym treningiem i meczem będzie tylko lepiej, więc jak w końcu ,,tryby się zazębią", to Milan może być maszyną do wygrywania. Oczywiście należy jeszcze tonować nastroje, bo do tego dosyć daleko, ale jesteśmy na dobrej drodze ku temu :)
0
Pawelencjusz
Pawelencjusz
22 lipca 2017, 14:01
Powiedziałbym nawet MEGA zaskoczeniem. Tak jak jestem fanem Milanu tak przyznam się bez owijania w bawełne, że nastawiony byłem raczej na porażkę mojego ukochanego klubu a tu taka niespodzianka:) 4:0 to ładny pogrom, co cieszy najbardziej to, że rozgromili niemieckich mistrzów. Jedynie czego mi szkoda to tego, że to zwykły mecz towarzyski bo chłopaki zagrali naprawdę na miarę ligi mistrzów. Tak żeby nie słodzić za bardzo to powiem co mi się nie podobało: wydaje mi się, że trochę za mało dryblingu i jakoś tak słabo starali się tą piłke zabierać piłkarzom Bayernu to raz a dwa to, że Donnarumma mógłbym trochę dalej piłke wykopywać bo nie raz te podania między dwóch graczy Bayernu trochę mnie dobijały. Podsumowując: świetny mecz, który nastawia optymistycznie na ligę europy:) warto było wydać te kilkadziesiąt milionów na nowych playerów:)
0
Doctor_ek
Doctor_ek
22 lipca 2017, 13:47
Cieszyłem się jak zobaczyłem Cutrone w pierwszym składzie. Chciałem się przekonać jak będzie wyglądał przeciwko Alabie czy Hummelsowi. Wiem, że to sparing i wszyscy nie grali na 100%, ale Patrick pokazuje, iż ma talent na wielkie granie! Może teraz ponosi mnie hurraoptymizm, ale sądzę, że nie potrzebujemy napastnika! Cutrone na ogórków w lidze spokojnie wystarczy, jest Silva, od biedy Borini na 9, nie wiadomo co z Bacca i Niangiem. Tak wiem zaraz poleci fala hejtu, że M'baye "taki nie taki", ale w tym meczu pokazał się z dobrej strony (choć w 2 połowie trochę za samolubnie), a to spotkanie było po to by się pokazać. W pomocy ciekawie wyglądał Monto (widziałem nawet jego próby zagrań prostopadłych do przodu!).
Co do Sancheza wielkie nie! Nigdy go tu nie chciałem, ale w tym meczu nic nie pokazał, jak w całym poprzednim sezonie! Gra tylko do tyłu, prowadzi długo piłkę (od tego mamy już Monto, ten chociaż ograny w Serie A).
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się