SCUDETTO


SKROMNA WYGRANA W RUMUNII. KRAJOWA - MILAN 0:1

27 lipca 2017, 18:48, Leonardo 22 Główne newsy
SKROMNA WYGRANA W RUMUNII. KRAJOWA - MILAN 0:1

AC Milan pierwszy mecz o punkty w sezonie 2017/2018 rozegrał w ramach III rundy eliminacji do fazy grupowej Ligi Europy. Losowanie zdecydowało o tym, że przeciwnikiem Rossonerich była rumuńska drużyna CSU Krajowa. Spotkanie na stadionie Rumunów zaczęło się bardzo spokojnie, przez pierwszy kwadrans obie drużyny powoli rozgrywały piłkę, operując nią głównie w liniach defensywnych i nie stwarzając zagrożenia pod bramkami. Dopiero w 20. minucie strzelanie zapoczątkował Niang, ale uderzenie francuskiego napastnika pewnie chwycił bramkarz gospodarzy. W 23. minucie szczęście mieli goście, bowiem doskonałą okazję sam na sam zmarnował Mitrita, skrzydłowy Krajowej nie zdał próby w sytuacji oko w oko z Donarummą, młody Włoch popisał się świetną paradą. Kilka minut później Borini posłał kapitalną prostopadłą piłkę do Cutrone, a ten podciągnął kilka kroków i strzelił tak, że piłka odbiła się od słupka i przeszła prawie po linii bramkowej wychodząc później na aut! To była piękna akcja Milanu, mecz wreszcie się otworzył i zrobiło się ciekawie. W 44. minucie po faulu na Borinim z prawej strony pola karnego rzut wolny wykonywał Rodriguez. Szwajcar wstrzelił piłkę w pole bramkowe tak, że zasłonięty bramkarz nie miał nic do powiedzenia i piłka znalazła się w siatce! 1-0 dla Milanu. Sędzia do pierwszej części doliczył dwie minuty, ale rezultat nie uległ zmianie.

Drugą połowę mocnym akcentem zaczął Milan. W 50. minucie po zagraniu Bonaventury Niang oddał mocny strzał w krótki róg, ale dobrze ustawiony Calencea zdołał sparować to uderzenie na rzut rożny. Obie ekipy po przerwie wyszły na plac gry w tych samych składach. W 58. minucie bardzo aktywny tego wieczora Fabio Borini próbował szczęścia wolejem z okolic 30 metra, ale to zagranie jedynie rozbawiło kibiców zgromadzonych na obiekcie Dorbeta-Turnu Severin. Podopieczni Montelli mieli przewagę optyczną, ciężar gry był nieustannie przeniesiony na połowę Krajowej. Gospodarze mogli liczyć jedynie na kontry i jedną z takich przeprowadzili w 60. minucie, kiedy bliski bramki znów był Mitrita. Tym razem Rumun zobaczył, że Donnarumma wyszedł daleko przed bramkę i próbował go przerzucić wysokim lobem, pomylił się jednak o kilkadziesiąt centymetrów. W końcówce meczu Milan stworzył sobie jeszcze kilka okazji, ale wynik ostatecznie się nie zmienił. Zgodnie z założeniami Rossoneri odnieśli zwycięstwo.

 

KRAJOWA: Calancea; Dimitrov (81' Roman), Spahija, Kelić, Briceag; Zlatinski, Vagenin, Mitrita (67' Barbut), Rossi (75' Matieu), Bancu; Baluta.

MILAN: G. Donnarumma; Abate (73' Conti), Musacchio, Zapata, Rodriguez; Kessie, Montolivo, Bonaventura; Borini (66' Andre Silva), Cutrone (82' Antonelli), Niang.

 

Rezerwowi:

Krajowa: Mitrovic, Ferreira, Scerciu, Matieu, Roman, Barbut, Barthe.

Milan: Storari, Mauri, Andre Silva, Conti, Gomez, Antonelli, Locatelli.

 

Bramki: 44' Rodriguez

Żółte kartki: 77' Kessie, 90+2' Briceag

Arbiter główny: Halis Ozkahya

Miejsce: Stadionul Dorbeta-Turnu Severin



503 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
vicky1999
vicky1999
30 lipca 2017, 18:59
0
blacha11
blacha11
28 lipca 2017, 16:14
druzyna musi sie zgrac poczekajmy
0
adi_avanti
adi_avanti
28 lipca 2017, 16:05
Cieszę się, że niemal równo z moją 10 rocznicą założenia konta na www.acmilan.com.pl\n znów mogę komentować wygraną Milanu w Europejskich Pucharach :)

Typowałem skromne zwycięstwo. Fajnie, że akurat Rodriguez i Donnarumma zrobili różnicę.
Edytowano dnia: 28 lipca 2017, 16:06
1
Lukas22AC
Lukas22AC
28 lipca 2017, 13:19
Tak jak myslalem. Skromne 1:0 na wyjezdzie i 2:0 lub 3:0 na San Siro!
0
masterczulki
masterczulki
28 lipca 2017, 09:27
ważne, że mamy wygraną na wyjeździe... mecz nie zachwycał, ale na ładną grę trzeba poczekać

Mo jest największy problem grania od "dna" eliminacji, że gra się o punkty w lipcu
0
28 lipca 2017, 08:50
Gdyby nie Musacchio to dostali by oklep.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
28 lipca 2017, 07:49
Meczu nie widziałem, ale po powtórkach można wywnioskować, że 20min mizerii potem napór na bramkę i ułańskie szarże Niąga, który strącił sobie szablę z głowy - to nie mogło się udać. Dobrze, że nowi zawodnicy jak Rodriguez czy Musacchio są z nami, Cutrone szkoda, że nie trafił w tej sytuacji z I połowy, Gigio parada kapitalna. W II połowie to chyba Krajowa ostro cisnęła, ale pamiętam mecz Legii z Realem! Wszyscy piszą że Krajowa to poziom Arki Gdynia, ale to też profesjonalni zawodnicy, którzy nie będą oddychać rękawami po 30 min.. Na wyjeździe gra się zawsze ciężko, szczególnie w takich zabitych dechami miastach, na trybunach pewnie też było gorąco jak to w Rumunii.
Liczy się mała zaliczka, teraz gramy u siebie więc powinno być dużo lepiej. Nawet 1:0 u nas wystarczy, byle nie przegrać czy zremisować!
0
Cesash
Cesash
28 lipca 2017, 01:19
Kto tam wcześniej coś wspominał o 2.5 golach plus, hatricku Nianga i bramce Cutrone??

Spokojnie panowie. Rozkręca się coś około 5-7 kolejki. Zobaczycie.
Edytowano dnia: 28 lipca 2017, 01:20
0
MATI_BA
MATI_BA
28 lipca 2017, 00:38
Na plus Musacchio. Bardzo pewna gra w obronie i wyprowadzenie piłki. Oj bedzie mega przydatnym graczem, od czasu duetu Silva-Nesta nikt nie umiał tak fajnie grać piłką od tyłu.

Na Minus - Dziś bardzo średnio Montolivo. To co fajnie mu wychodziło w meczu z Bayernem, czyli dyktowanie tempa gry, tutaj bladziutko na tle Rumunów. Drużyna jest w fazie budowy. Cieszy zwycięstwo, czekam na piekielny komplet na San Siro za tydzień :)
1
Skaut84
Skaut84
27 lipca 2017, 23:43
A oto najnowsze zagranie Mati DS w Juve :D !!
https://giphy.com/gifs/10m88b55MOjExq
Edytowano dnia: 27 lipca 2017, 23:44
4
zbylon
zbylon
28 lipca 2017, 00:31
Przecież mówiłem, że trudno wyobrazić sobie większe osłabienie Juve niż sprzedanie im De Sciglio. A największa w tym wszystkim radość, że kosztem Bonucciego :) Niestety Mattia będzie tam raczej grzał ławę, bo po takich popisach jak na filmiku, to Allegri... Aaaaa właśnie Allegri :) Mattia będzie pewnie grał :)
0
Cesash
Cesash
28 lipca 2017, 01:23
Idzie mu lepiej niż u nas widzę.
1
Pikolo1899
Pikolo1899
27 lipca 2017, 23:37
Skromnie ale zwycięsko:) coś mi się wydaje,że w tym sezonie stałe fragmenty gry mogą być naszą silną stroną :) Forza Milan!!!!
0
Mirabelli
Mirabelli
27 lipca 2017, 22:53
Jestem mega dumny z wygranej, Montella wiedział że tak będzie, bo skład nie jest zgrany i wszystko trzeba układać, a bramka Ricardo miodzio, Milan szczerze mówiąc ma aż multum dobrych wykonawców rzutów wolnych, Hakan,Ricardo,Leo,Suso,Jack, naprawdę jest co wybierać w tej kwestii, a na SanSiro tylko dokończyć dzieła

ForzaMilan!!!
0
MilanL€PIK
MilanL€PIK
27 lipca 2017, 22:41
Tak czytam
0
expert
expert
27 lipca 2017, 22:41
Dla mnie najbardziej irytujący byli tutaj niektórzy użytkownicy. Kiedy Wy nauczycie się zaprzestania deklaracji, "krzyków" przedsezonowych, przedmeczowych ? Psujecie tylko wizerunek, a potem się z nas inni śmieją.

To było ciężkie spotkanie, jednobramkowa zaliczka, wg niektórych powinna być 4, bo przecież wygraliśmy z wielkim Bayernem. Według Waszego toku myślenia, Bayern
5
Mirabelli
Mirabelli
27 lipca 2017, 23:03
Niestety, komentarze strasznie poszły w dół od kiedy są transfery, no ale cóż, kibice sukcesu jak to mówią
1
Dryzu1899
Dryzu1899
27 lipca 2017, 23:11
Mimo iż nie zawsze się z Tobą zgadzam, tak tu masz 100% racji, mimo iż widać, że zjadło Ci resztę komentarza :)
0
mjs17
mjs17
28 lipca 2017, 00:10
widać kto ile czasu jest zarejestrowany i po tym widać kto już sporo czasu kibicuje Milanowi
0
zbylon
zbylon
28 lipca 2017, 00:37
Rozumiem, że widząc Milan, który oddał w drugiej połowie JEDEN strzał, kibice powinni się zachwycać? Dzisiaj Milan grał z zespołem na poziomie Arki Gdynia. Każdy miał prawo oczekiwać nieco więcej. Krajowa mogła spokojnie ten mecz zremisować, zabrakło im trochę szczęścia. Odpowiedzi Milanu na kilka akcji przeciwników nie było żadnej. Graliśmy swój futbol z poprzedniego sezonu. Tylko i wyłącznie błysk nowego piłkarza dał nam wygraną i ważny gol.
3
GrzegorzZ
GrzegorzZ
28 lipca 2017, 07:49
Nie wiem co to ma wspolnego, ze komus postawa druzyny sie nie podobala do wysmiewania Milanu przez innych kicow. Niektorzy to juz bredza jak potrzaskani. Milan nie zagral niewiadomo czego i chyba tylko jakość transmisji co poniektórym utrudnila te ocene, ale kazdy normalny czlowiek wie, ze Ci panowie sie krotko znaja i musza sie zgrac.
mjs17 wytłumacz mi co ma wspolnego dlugosc rejestracji do dlugoscia kibicowania. Ty to jestes gosc, masz 3000 dni, jeszcze troche i przed San Siro bedzie Twoj pomnik stal? Jak ty sie rejestrowałes to ja planowalem lazienke "milanowa" bo zawsze taka chcialem(zdjecia ponizej, mam nadzieje, ze zaraz mnie ktos nie dojedzie za wykorzystanie logo) Wybacz, ze majac dwojke dzieci, 2 wielkie psy, 4 koty i wiele zainteresowań zaniedbalem rejestracje ma stronie. Szkoda slow.
https://giphy.com/gifs/10m88b55MOjExq
https://giphy.com/gifs/10m88b55MOjExq
1
Gattuso28
Gattuso28
28 lipca 2017, 07:50
Też się zgadzam i kto oglądał grę Milanu w poprzednich sezonach od razu widzi, że Mongolii trzyma swój mierny poziom.
0
GrzegorzZ
GrzegorzZ
28 lipca 2017, 07:52
sorki pisalem z telefonu i nie zauwazylem ze mi zly link wkleja
https://drive.google.com/file/d/0B7aXNAE4yaPLRUNYZXBHb2I0dDQ/view?usp=drivesdk
https://drive.google.com/file/d/0B7aXNAE4yaPLb3FrclRQNXlBenM/view?usp=drivesdk
1
GrzegorzZ
GrzegorzZ
28 lipca 2017, 08:15
w sumie to troche zle to napisalem. expert pomysli, ze sie z nim nie zgadzam. Generalnie masz racje, ale mam to gdzies, ze ktos wyśmiewa Milan tylko dlatego, ze paru "optymistow" liczy na Scudetto po kilku transferach. tymbardziej, ze w pilce nie ma rzeczy niemozliwych, a jesli jakims cudem do tego by doszlo to chetnych do przeprosin optymistow i tak nie ma;)
0
expert
expert
28 lipca 2017, 08:50
Musimy stanowić jedność, niektórzy po tych fatalnych 6 latach niczego, ale naprawdę ! niczego się nie nauczyli ! Ja tu nie mówię już o kilku użytkownikach, ale o kilkudziesięciu.

Wiarę, nadzieję to warto mieć, ale w sercu, a nie na języku. Pirlo dobrze powiedział, że przed Montellą ciężkie zadanie by dopasował ten zespół do siebie.
0
mjs17
mjs17
28 lipca 2017, 10:16
Tak zgadza się z tą rejestracją przesadziłem chodziło mi o to ze teraz tys ludzi zaczęło się rejestrować :)

A co do gry to ludzie nie rozumieją jednego ze prawdopodobnie połowa składu tak nie będzie wyglądać jak to w meczu z Rumunami i na pewno potrzeba więcej treningów żeby się zgrać w końcu połowa graczy jest nowych

A kolejna sprawa Rumuni już są po okresie przygotowawczym i już mają 2 mecze ligowe za sobą

Do tego sprzyjali im kibice i lasery które świeciły naszym po oczach
0
GrzegorzZ
GrzegorzZ
28 lipca 2017, 10:32
Kazdy kto ma choc troche oleju w glowie wie, ze zycie to nie FManager i to nie jest takie proste. Jak ktos uwaza, ze wszystko wystartuje w jednym momencie to ja polecam wybrac sie do obcego kraju i zaczac prace "z kopyta". Mozesz robic dokladnie to samo co tu ,a i tak musisz byc cierpliwym zanim wszystko zalapiesz. Do nas wpadlo bardzo duzo takich ludzi i szukaja szatni :) Kibice, ktorzy tego nie rozumieja nie sa warci uwagi i dlatego to nie powod zeby sie za nich wstydzic na innych forach. Ludziska, przestańcie sie pierdolami przejmować. To samo o dlugosci kibicowania. Kazdy z Was kiedys zaczynal, malo tego ja zaczynalem, latach 90tych,to pewnie znajda sie tacy co powiedza, ze zaczalem kibicowac kiedy byly sukcesy i to jest mniej wazne. Bohaterami beda Ci co zaczeli rok temu? Cieszmy sie, ze w Milanie nastal czas, ze byc moze ktos wymyslil plan i bedzie go realizowal. Berlu tez mial super plan. Wloski Milan. wspaniala sprawa dla starych kibicow, i co? i dupa z tego wyszla.
0
GrzegorzZ
GrzegorzZ
27 lipca 2017, 22:36
Dla mnie najbardziej irytujacy byl Montolivo. Byc moze dlatego, ze mam wrazenie, ze kreowany jest na takiego profesora Milanu, a prawda jest taka, ze nigdy nim nie byl i juz na pewno nie bedzie. Niang jak zwykle. Nie wiem jak wam, ale Borini tez mialem wrazenie jakby do pewnego momentu wiedzial co i jak, a na koniec brakowalo pomyslu.
0
Kuziu
Kuziu
27 lipca 2017, 22:33
Zaczynamy pomału sezon, więc dzisiaj po jednym "drinie" balantyny na połowę. Wynik zadowalający, a patrząc na przebieg spotkania, to nie aż tak bardzo zasłużony. Jak w 1 połowie gospodarze mieli tylko jedną sytuację (po podaniu naszego Il Capitano - udana parada Dollarummy), to w drugiej wyglądało to już trochę gorzej. Parę błędów w ustawieniu, oraz złe pozycjonowanie bramkarza, czy ryzykowne "piąstkowanie". Pewnie nikomu się tego nie będzie chciało czytać, ale pokuszę się o krótkie podsumowanie występów naszych wojaków.

G. Donnarumma - dwa razy ratował skórę, a przede wszystkim w 1 połowie, kiedy obronił sytuację "sam na sam". W drugiej 2 złe wyjścia i słabe piąstkowanie, które niemalże przełożyło się na przelobowanie, ale gracz Krajowej nie trafił praktycznie do pustej bramki. Biorąc pod uwagę fakt, jakie zamieszanie było wokół jego osoby przez ostatnie tygodnie (nie bez winy, tho), to brak straconej bramki na pewno trzeba brać na duży plus.

Abate - klasycznie, tzn, mało dokładności, ale dużo biegania i walki. Mam nadzieję, że Conti wejdzie mu trochę na ambicję, ale cudów i tak spodziewać się nie można. Mecz na minus.

Musacchio - trudno się do czegoś doczepić, ale przyznam, że nie przyglądałem się dokładnie każdej sytuacji w obronie. Na pewno na wielki plus wyprowadzanie piłki i ogólny spokój kiedy ma ją przy nodze. Mecz na plus.

Zapata - raczej poprawnie, bez fajerwerków, ale może być dobrym uzupełnieniem składu podczas sezonu. Nigdy nie miał problemów z tym, że zaczyna na ławce i zazwyczaj szło mu lepiej, kiedy rozgrywał 1-2 mecze, a później miał przerwę. Mecz na plus.

Rodriguez - świetnie ułożona lewa noga, strzelona bramka, przy odrobinie szczęścia, ale nie ujmując zasług, dopomógł temu w istotnym stopniu. Mecz na duży plus.

Kessie - nie tak spektakularnie jak podczas meczu z Bayernem i Borussią. Sporo błędów technicznych, ale zakładam, że wynikały one po prostu z dzisiejszej dyspozycji. Poza tym ogrom walki, sporo nieszablonowych pomysłów. Przy dalszej takiej grze szybko zaskarbi sobie serca wszystkich kibiców. Może słabe porównanie, ale taka ulepszona wersja Kucki (którego dobrze wspominam)! Mecz na plus.

Montolivo - po raz kolejny widać, że znacznie lepiej radzi sobie w meczach z przeciwnikami, którzy dominują w posiadaniu piłki. Rozgrywanie na słabym poziomie, wielki minus za błąd z 1 połowy, kiedy wysunął piłkę napastnikowi Krajowej. Montella musi coś wymyślić, bo jak tak ma wyglądać każdy mecz z broniącą drużyną w tym sezonie, to znowu będzie męka jak co roku. Ogólnie daję -, ale to dlatego, że wobec niego zawsze ma się wymagania, a po raz kolejny nie umie nim sprostać w meczu z oddającym nam inicjatywę przeciwnikiem. Mecz na minus.

Bonaventura - sporo brakuje do topowej formy, ale jest to całkowicie zrozumiałe. Jak na początek to nawet spoko. Mecz na plus/minus.

Borini - plus za trzeźwość umysłu i wywalczenie rzutu wolnego, który został zamieniony na gola. Poza tym fizycznie odstawał od obrońców Krajowej... Praktycznie za każdym razem przepchnięty. Braków fizycznych nie nadrobił dzisiaj techniką, czy jakąś zaciekłą walką. Mecz na minus.

Cutrone - zabrakło dzisiaj szczęścia, 3 okazje do strzelenia gola: 1 strzał z ostrego kąta wylądował na słupku, oraz 2 główki. Ogromny plus za trzeźwość umysłu i bardzo dobre ustawienie się na boisku. Niestety poza tym niewiele wniósł do rozgrywki, ale do tego jeszcze potrzeba czasu. Mecz na plus

Niang - z przodu narobił sporo wiatru, ale w oczy kuł brak podań do kolegów z drużyny oraz bardzo ryzykowne interwencje w obronie. Mecz na plus/minus.

Rezerwowi
Conti - Parę razy się pokazał do piłki, ale poza tym nic konkretnego. Jeszcze przyjdzie czas na oceny.

Andre Silva - wszedł po raz kolejny w niewdzięcznym dla napastnika momencie. Widać, że młody Portugalczyk woli grać w ataku pozycyjnym, a w drugiej połowie gry Milanu nie można było tak określić. Stosunkowo aktywny, ale brakowało tego czegoś. Dam plus, bo choć brakowało dokładności, to było widać chęci. Mecz na mały plus.

Antonelli - grał za krótko

Montella - nie ocenię, bo na tym etapie imo jest to po prostu niemożliwe. Milan przywiózł pozytywny wynik, więc nie można mięć większych pretensji.

Sorry za ewentualne błędy, ale 3 dni siedzenia w domu, dają się we znaki i gdzieś muszę się wyżalić.
Edytowano dnia: 27 lipca 2017, 22:36
4
gex1992
gex1992
27 lipca 2017, 22:52
dzięki bo już myślałem że będę musiał długo szukać wśród pseudo fanów rzetelnego komentarzu na temat występu :) byłem w pracy więc meczu nie widziałem ale wiem wszystko dziena :)
1
Kuziu
Kuziu
27 lipca 2017, 22:58
Link do bramki RR

https://streamable.com/r4wyc
0
acmti__
acmti__
27 lipca 2017, 22:23
Mecz jak mecz, każdy widział. Cieszy postawa nowych nabytków, Kessie, Musacchio dobre spotkanie. Silva widać, że potrzebuje aklimatyzacji bo dzisiaj kompletne nic mu nie wychodziło. Ze starej gwardii najgorszy na boisku Montolivo, a reszta bez polotu.
0
milan1986
milan1986
27 lipca 2017, 22:20
Niang- mam nadzieję, że ten mecz otowrzył Montelli oczy. Ten zawodnik nie nadaje się do gry na poziomie, do którego Milan obecnie aspiruje. Dobrze zazębiające się akcje kończyły się na Niangu, który albo źle przyjął albo źle podał. I tak w kółko. Podaje kiedy ma strzelać. Strzela, kiedy ma podawać. Robi rajd, który kończy się ma drugim, asekurującym zawodniku. Raz drugi, trzeci, dziesiąty. Psucie gry i akcji irytowało już w tym meczu, na tle słabego przeciwnika i bardzo przeciętnej gry Milanu. Takie zagrania w meczu o stawkę z klasowym rywalem będą kosztowały nas zwycięstwo, tak jak zresztą jego zmarnowane karne, do których wykonywania pchał się w zeszłym sezonie,
1
januchsztum2
januchsztum2
27 lipca 2017, 22:16
Dobrze, że nie trafiliśmy na Arkę
7
głos_rozsądku
głos_rozsądku
27 lipca 2017, 22:16
Najważniejsze że WSZYSCY widzieli, jak duuuuże braki wciąż ma Milan. I to, że w tym odpicowanym z zewnątrz Ferrari siedzi stary i zardzewiały silnik marki montolivo, który hamuje grę zespołu.

No i może się skończą bajania w komentarzach, bo już niektórzy mieli chyba mokre sny, widząc Milan na podium Serie A.
4
Mateusz1899
Mateusz1899
27 lipca 2017, 22:21
Myślę że drużyna musi się jeszcze zgrać i dotrzeć. Zauważ że graliśmy bez 4 podstawowych graczy w zespole. Jestem pewny, że z turkiem, bonuccim i biglią nasza gra wyglądałaby nieco inaczej. Nie mniej jednak na tle takiego rywala jak rumuni powinniśmy się lepiej pokazać
1
Olli666
Olli666
27 lipca 2017, 22:13
Dramatyczny był ten mecz, a gra Montolivo zapaty Nianga i Abate była beznadziejna. Smutne jest to ze ci piłkarze grają bardzo arogancko i tylko pod siebie niang Silva bonaventura każdy grał z nich pod siebie. Ciesze sie ze nie przegrali tego meczu
Edytowano dnia: 27 lipca 2017, 22:14
1
Anonim
27 lipca 2017, 22:16
Zapata grał beznadziejnie? Wy ludzie oglądacie te mecze czy co? Od jakiegoś czasu cały czas są podobne komentarze
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 lipca 2017, 22:10
Tu aż się prosiło żeby Mauri dostał szansę kosztem Drewnolivo.
0
tobiasz
tobiasz
27 lipca 2017, 22:08
Rumuni byli znacznie cięższym rywalem od Bayernu. Drużyna, która biega to inna bajka. Szykujcie się na więcej horrorów z offsiderami z Serie A. Minie trochę czasu za nim Milan będzie grał jak Juve z takimi przecinakami.
1
Marosso
Marosso
27 lipca 2017, 22:08
Dwóch pomocników potrzeba w Milanie na już. Monto - naprawdę chciałbym żeby on się odnalazł i rozumiem ze ma statystyki odbioru dobre ale przecież on gra o dwa tempa za wolno! Monto jakie jest Twoje ulubione podanie i dlaczego do tyłu? Pewnie wielu chciałoby zadać to pytanie...
2
Mateusz1899
Mateusz1899
27 lipca 2017, 22:07
Pozwolę sobie na swoją subiektywną ocenę zawodników:

Donnarumma - przy interwencji sam na sam - klasa światowa. Nie miał zbyt wiele pracy, coraz lepiej wygląda jego gra nogami.
Ricardo Rodriguez- takiego bocznego obrońcy oczekiwaliśmy od bardzo dawna. Przepiękna bramka
Mateo Musacchio- czyścił w obronie wszystko co tylko się dało. Dwoił się i troił - jak dla mnie najlepszy zawodnik na boisku
Cristian Zapata - W cieniu Musacchio ale poprawny występ
Ignazio Abate- Występ poprawny, Ignazio nie schodzi poniżej swojego poziomu
Franck Kessie - Najlepszy w linii pomocy. Umie zastawić się, obrócić się z rywalem na plecach. Kilka naprawdę niezłych podań. Zdecydowanie najlepszy transfer tego lata
Ricardo Montolivo - najsłabszy na boisku, bardzo dużo strat, po jednej z nich mógł zaliczyć asystę, ale na szczęście Gigi był na posterunku. Jego czas w Milanie się powoli kończy
Jack Bonaventura - pamiętam lepsze mecze w jego wykonaniu, ale chęci do gry mu odmówić nie można
Patrick Cutrone - bardzo dobry występ młodego napastnika. Mógł zdobyć przepiękną bramkę, gdyby nie uderzenie w słupek. Piłka szuka go w polu karnym niczym Inzaghiego - Przy takiej grze nie jest nam potrzebny żaden Kalinić
M'Baye Niang - jak zawsze robił wiatr na skrzydle ale niewiele z tego wynikało. Warto zaznaczyć poprawny celny strzał w pierwszej połowie i kilka niezłych podań. Wciąż mam mieszane uczucia co do tego zawodnika i jego przyszlości w Milanie
Fabio Bornini - sporo strat ale warto odnotować że jego sprytne zachowanie dało nam rzut wolny i w konsekwencji bramkę. Nie skreślam go, być może potrzebuje więcej czasu by się odnaleźć w drużynie

Andre Silva - mnóstwo, naprawdę mnóstwo strat, nie wiem czy zanotowałem jedno jego dobre zagranie.Na dzień dzisiejszy Cutrone zdecydowanie lepszy. Mam nadzieję że portugalczyk pokaże jeszcze swoją wartość
Andrea Conti - niesamowicie szybki, będzie z niego jeszcze pociecha przy kontratakach. Wychodził kilka razy na dobrą pozycję, ale nie otrzymywał podań od kolegów z zespołu
Luca Antonelli - grał zbyt krótko, niczym specjalnie się nie wyróżnił
0
Boro
Boro
27 lipca 2017, 22:16
Opinie jak byśmy całkiem niezły mecz zagrali a niestety tak nie było, Abate niesamowicie słaby Krajowa robiła masę akcji po jego stronie, Cutrone dla mnie bez rewelacji nie wyróżniał się specjalnie na tle Rumunów ale rzeczywiście piłka go szuka. Dalej raczej się zgadzam jeśli spojrzymy tylko na pierwszą połowę. W drugiej wszyscy grali mega słabo a jedyny Niang robił coś żebyśmy istnieli w ofensywie.
0
Anonim
27 lipca 2017, 22:06
Według mnie:

Donnarumma- Dobry mecz mimo dwóch błędów (przy wybiciu piąstką i gdy wykopał w przeciwnika). Pierwszy mecz o punkty, błędy mogą się zdarzać. Zabrał asystę Montolivo piękną paradą.

Abate- Solidny mecz, ale mało widoczny z przodu. W obronie raczej bez błędów.

Zapata- Bardzo dobry mecz, parę razy ładnie nas ratował.

Musacchio- Tak samo bardzo dobry mecz, jak dla mnie najlepszy na boisku. Gdyby nie on to Rumuni mogliby strzelić bramkę

Ricardo Rodriguez- Dzisiaj w ataku nie mógł za dużo zrobić. W obronie robił to co miał. Piękna bramka z wolnego.

Montolivo- Najgorszy na boisku. Bardzo niepotrzebne i niedokładne zagrania do przodu. W obronie w miarę, ale rozegranie tak jak zawsze kuleje.

Kessie- Dzisiaj zjadła go chyba presja. Przeplatał błędy z dobrymi akcjami.

Bonaventura- Średni mecz. Trochę po tej kontuzji przygasł. Dzisiaj mógł zagrać dużo lepiej.

Borini- Według mnie grał dobrze, starał się i walczył. Dzięki niemu mieliśmy wolnego z którego padła bramka i raz pięknie podał do Cutrone.

Cutrone- Dzisiaj nie pokazał zbyt wiele, ale widać, że chłopak ma potencjał na dużego grajka.

Niang- Dzisiaj Niang wrócił do swojej normalności. Myślę, że nie muszę zbyt wiele pisać. Miał ze dwa ładne rajdy na skrzydle.

(...)
Conti- Mała ilość czasu nie pozwoliła na pokazanie jego umiejętności. Widać jeszcze niepewność. W obronie czasami panikuje, ale nie ma co jeszcze oceniać, bo dopiero początek.

Silva- Jak dla mnie grał dobrze, mimo technicznych błędów (które na początku przygotowań zawsze się zdarzają). Widać jego znakomite przyjęcie piłki i zastawianie się, czasami źle wybierał, ale jak mówię, to jeszcze początek. Wola walki jak najbardziej na plus.

Antonelli- Nie oceniam, bo nie widziałem go zbytnio przy piłce.
3
Kuziu
Kuziu
27 lipca 2017, 22:47
W swoim eseju powyżej widzę to w miarę podobnie! Twoje zdrowie, bo idę wychylić kieliszek jasnobrązowej substancji. :)
1
FanatykACM
FanatykACM
27 lipca 2017, 22:05
Mecz nie powalał a wydawało się ze więcej goli padnie ale no cóż ważne zwycięstwo. Za tydzień będzie lepiej
0
Zimer9009
Zimer9009
27 lipca 2017, 22:04
Jak już wspomniano, wynik korzystny - niczego więcej nie oczekiwałem. Każdy kto chociażby trochę interesuje się rozgrywkami europejskimi wie, że mecze eliminacyjne nie należą do najłatwiejszych ponieważ:

a) najczęściej znajdują się na "niewygodnych" terenach
b) bardzo często przeciwnicy są w trakcie sezonu zasadniczego

Cieszy więc wygrana i tyle.

Co do składu to biorąc pod uwagę nasze wzmocnienia większość zawodników z dzisiejszego spotkania będzie siedziała na ławce. Spójrzcie co grają nowe nabytki, które są w formie meczowej: Kessie, Musacchio, RR - jak dla mnie bajka. Dojdzie do tego Biglia, Conti, Hakan, Bonuc i Adre oraz wracający po kontuzji Suso oraz Roman.

A. Silva - przypomnę niektórym, że nie kupiliśmy drugiego CR tylko chłopaka, który ma niewątpliwie papiery na to żeby być czołowym zawodnikiem ligi, ale po pierwsze nie znajduje się jeszcze w firmie meczowej, po drugie jeżeli ma obok siebie Nianga, który i tak mu nie podaje to co ma zrobić ?

Bądźmy więc spokojni i przestańmy zwalniać Montelle :)
1
Abyss
Abyss
27 lipca 2017, 22:02
Koniec 0:1.
Wymęczone zwycięstwo.
Dzisiaj spodziewałem się zdecydowanie więcej od rossonerich. Widocznie twarda postawa gospodarczy zbiła z tropu podpieczonych Montelli. Gdyby nie przypadkowa bramka RR, to kto wie, podział punktów był naprawdę blisko. Na pochwałę zasłużyli nieliczni, można wyróżnić m.in. Musacchio, Rodrigueza, Kessie. Najsłabiej zaprezentowali się napastnicy. Po pierwszej dobrej połowie, Cutrone z czasem spuchł i widać, że przed nim wiele pracy. Niang - już dawno powinien wylecieć z zespołu, z kolei Borini miewa przebłyski, ale to za mało. Niemniej jednak na własnym stadionie przypieczętujemy awans. I wówczas liczę na lepszą skuteczność oraz składnie akcje.
Zadanie wykonane - 3 punkty wywiezione.
0
Ronladinho86
Ronladinho86
27 lipca 2017, 22:02
koniec wygrana ale każdy liczył na coś innego a niestety Milan grał tak jak w poprzednim sezonie, Andre Silva jest napastnikiem a nie cudotwórca, sam nic nie zrobi a jak ma za sobą piłkarzy którzy nie umieją podawać to trudno by zdobywał bramki, druga połowa to obrona Częstochowy, (A.silva był osamotniony w ataku) czyli to co widzieliśmy w poprzednim sezonie u naszego trenera, szanuje Montelle że mimo braku piłkarzy zajął 6 miejsce w poprzednim sezonie ale dostał piłkarzy i nie umie ich wykorzystać :( nawet jeśli dostanie 2 rozgrywających z prawdziwego zdarzenia to nie będzie umiał ustawić drużyny. Bo jeśli Milan kupi skrzydłowego to będzie grał to samo (obym się mylił) co w poprzednim sezonie. Montolivo to od dwóch sezonów gra bardzo słabo, w tym meczu to udowodnił, Niang to samo za wysokie progi niech go sprzedadzą, Borini jest fizycznie przygotowany dlatego gra ale to zawodnik na głęboką ławę by grać o puchar Włoch, a nie w lidze europy czy Serie A. Biglia Hakan i Kessie to nadal za mało jeśli chodzi o pomoc w naszej drużynie jeszcze 2 solidnych pomocników trzeba by druga linia która kuleje w naszej drużynie coś robiła
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 lipca 2017, 22:07
Kogo dostał ? Z nowych graczy zagrał Kessie, RR, Borini i Musacchio... chyba nie muszę wymieniać kogo jeszcze kupiliśmy. Ta drużyna będzie za 2-3 miesiące grała niebo lepiej.
1
AC Kamil
AC Kamil
27 lipca 2017, 22:01
Nie rozumiem tego narzekania na A. Silve. Jak na razie dostał szansę dwa razy w drugich połowach gdzie drużyna myślała bardziej o prysznicu po meczu zamiast o strzeleniu kolejnych bramek. Na wszystko potrzeba czasu, już ludzie chyba pozapominali co się działo w ostatnich latach. Chyba, że kogoś nie było i teraz nagle oczekuje po miesiącu cudownej gry i pogromów, bo klub wydał sporo pieniędzy.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 lipca 2017, 22:01
Wszystkim czarnowidzom przypominam, że Krajowa jest po kilku kolejkach ligowych a my w trakcie wakacji :) ja liczyłem na łatwe 3-0, Montolivo zadbał, żebym się pomylił. Biglia go nosem wyciągnie ze składu.

Ważne, że pierwszy mecz o stawkę wygrany, na San Siro będzie znacznie łatwiej. Widać, że od 65min siadliśmy kondycyjnie, cisnęli nas aż miło.
4
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
27 lipca 2017, 22:10
Dokładnie, ludzie oczekują nie wiadomo czego, naszym brakuje ogrania i przede wszystkim zgrania, ale z każdym meczem będzie lepiej i apel do co poniektórych, dajcie im pracować.
0
Mansyll
Mansyll
27 lipca 2017, 22:01
Mnie rozczarował trochę Kessie, nie było źle, ale spodziewałem się więcej akcji z przodu w jego wykonaniu :) Ogólnie szarpany mecz na trudnym terenie, na San Siro mecz powinien być już pod nasze dyktando :D
1
MK92
MK92
27 lipca 2017, 22:00
No i fajnie ;) Mecz się odbył, jest skromna zaliczka, której można było oczekiwać i za tydzień wystarczy dopełnić formalności na San Siro. Gracze Krajowy są już w grze od jakiegoś czasu i dziś bardzo się angażowali, jednak widać wyraźnie, że to nie nasz poziom. Na oceny piłkarzy i trenera Milanu przyjdzie jeszcze czas. Przypominam niektórym czarnowidzom, że spora część zawodników naszej drużyny nigdy nie grała ze sobą, a przed kilkoma dniami co niektórzy jeszcze leżeli sobie na plaży. Forza Milan!
Edytowano dnia: 27 lipca 2017, 22:10
0
matten
matten
27 lipca 2017, 22:00
Widać, że machina jeszcze nie zatrybiła, ale z czasem się to zmieni. Cieszy fakt, że udało się wywieźć pozytywny rezultat, poza tym mecz do zapomnienia.
1
primo2p
27 lipca 2017, 21:59
Najważniejszy wynik i niemal pewność awansu, który trzeba będzie wywalczyć na San Siro.
Nie szukamy ani pięknej gry, ani też super zgrania nowych zawodników. Zbyt wcześnie aby cokolwiek ocenić. Wywalczmy ten awans do LE i zacznijmy ligę, wtedy będzie można pierwsze spostrzeżenia wylać na ta stronę - kiedy przyjdą spotkania Serie A.
2
tober12
tober12
27 lipca 2017, 21:59
Za tydzień będzie lepiej.
0
Manolas
27 lipca 2017, 21:58
Sticki najlepszy na boisku. Wymieniłbym go na Nianga
0
ACstach
ACstach
27 lipca 2017, 22:00
Może akurat by się udało., Na ile tam cała kadra jest wyceniana tej Krajowej?:D
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 lipca 2017, 22:03
11 mln euro :D więc wymiana za Nianga i musieliby nam dopłacić :)
Edytowano dnia: 27 lipca 2017, 22:04
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
27 lipca 2017, 21:56
Słaby mecz w naszym wykonaniu, naprawdę mało zabrakło gospodarzom do remisu - widać było, że znają wagę meczu. Pierwszy meczyk o coś - niech się chłopaki zgrywają i ogrywają, niech trzon drużyny wskoczy na swoje miejsce, a Niangowi trzeba upitolić łapska - powtarzam to odkąd tu przyszedł :)
Z oceną Montelli i reszty radzę się wstrzymać do czasu fazy grupowej LE / pierwszych 10 kolejek.
1
Marcin1995
Marcin1995
27 lipca 2017, 21:56
Mecz z tytułu wszystko do przegrania nic do wygrania, takie są najcięższe więc proszę o wyrozumiałość PSV przegrało z Osijek
1
Bynek
Bynek
27 lipca 2017, 21:56
Na chłodno po meczu.
Moim zdaniem mecz w naszym wykonaniu słaby, leniwy, taki wynik, że stracimy przypadkiem jedną bramke u siebie i będzie strach. Zagraliśmy najmniejszym możliwym wysiłkiem. Nie było to przyjemne widowisko. Wyróżnienia
Musacchio - dobry występ, po prostu solidnie
Rodriguez - to samo
Kessie - Najlepszy na boisku, spokój, technika, będą z niego ludzie
Montolivo - Co on u nas robi ? Jakiekolwiek podanie do przodu to dla niego problem, nie biega, taki występ z Krajową to co będzie z takim np Realem ?
Bonaventura - mało widoczny jak na niego, ale wraca po kontuzji, dajmy czas
Niang - O dziwo na duży plus, zapierniczał za dwóch, nie popełniał głupich błędów, aż dziwnie się go oglądało.
Cutrone - stara się, coś tam pokazuje, dla mnie na plus, zostawiłbym go na ławkę i niech dostaje szansę, może coś z niego będzie
Andre Silva - krótki występ ale podoba mi się chęć do gry, cofa się po piłkę, potrafi nieźle podać, przebiegnięcie kilku metrów nie oznacza pewnej straty. Całkowite przeciwieństwo Bacci.
Ogólnie oceniłbym na 4/10, mając na uwadze wakacje, brak wielu graczy i zgrania, ale też klasę rywala. Na San Siro liczę na lepsze widowisko, 3-0 byłoby optymalne.
Forza Milan !
0
Max82
27 lipca 2017, 22:03
Silva słaby występ nie wiem co Ci się w nim podobało ?? Niang na duży plus widać ze się stara chłopak i można go zostawić Cutrone tez na plus Montolivo masz rację tragedia w jednym słowem a reszta na plus ...można było zagrać lepiej ale mamy rewanż u siebie wiec będzie dobrze
0
Bynek
Bynek
27 lipca 2017, 22:06
A no to, że gość wg z nami nie gra, zaczyna przygotowania a i tak pokazuje więcej chęci do gry niż Bacca. Lubię ich do siebie porównywać bo kosztowali podobnie, a patrząć na obrażającego się Kolumbijczyka, któremu odskoczy piłka a potem drepta po boisku i liczy, że dostanie podanie 2 metry od bramki to nawet taka gra Silvy czy też Cutrone to dla mnie coś pięknego :)
0
nadgnity
nadgnity
27 lipca 2017, 21:55
Jednak Krajowa to nie Bayern i już tak kolorowo nie było :)
1
cinassek
cinassek
27 lipca 2017, 22:03
Krajowa jest czysta, więc nie było kolorowo :P
1
Majki85
Majki85
27 lipca 2017, 21:55
Mecz do zapomnienia. Wynik jest korzystny. Za tydzień należy potwierdzić dominację nad rywalem i pewnie zwyciężyć na San Siro.
0
maatt17q
maatt17q
27 lipca 2017, 21:55
Montolivo nie powinien zagrac minuty w koszulce milanu totalne dno
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
27 lipca 2017, 22:01
Nie oglądałem meczu ale od zawsze powtarzam że Montolivo to leszcz nad leszczami
0
LUK1994
LUK1994
27 lipca 2017, 21:55
Ciężko było ale mamy zaliczkę. Przeciwnik się nie dał I nawet mi się podobała gra Rumunów.
0
Zbanowany x2
Zbanowany x2
27 lipca 2017, 21:55
Andre narazie kiepsko w tych sparingach, ale poczekajmy chociaż do kilku pierwszych kolejek. Niech trenuje w spokoju.
0
grayman88
grayman88
27 lipca 2017, 21:55
Jestem zaskoczony jak ta krajowa grała
0
LUK1994
LUK1994
27 lipca 2017, 23:51
Podpisuję się pod tym, oglądałem w sumie od gola RR bo w sumie w pracy byłem ale kilka razy ładnie zakręcili Naszymi...
Ważne, że jesteśmy bramkę do przodu
0
Boro
Boro
27 lipca 2017, 21:54
W pierwszej połowie nie pozwoliliśmy im praktycznie na nic w drugiej brak energii i nerwowo. Wynik ok u siebie wsadzimy im 3. Wbrew opinii moim zdaniem Niang najlepszy co nie znaczy że dobry zagraliśmy słabo ale widac i wierzę że ciągle braki pochodzą z faktu że to czas na szukanie tej formy. W przeciągu całego meczu warto też pochwalić Musacchio.
0
Morata1993
Morata1993
27 lipca 2017, 21:54
Ale się czepiacie tego Silvy. Ile on grał dotychczas w Milanie? W tych dwóch dwóch meczach jest chociaż 60 minut? I już ma byc drugim Cristiano Ronaldo? Dajcie mu czas kibice sukcesu. To młodziak.
0
januchsztum2
januchsztum2
27 lipca 2017, 21:53
Po baaaaaaardzo długiej przerwie wracamy do Europy zwycięstwem, a styl to przemilczę...
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się