SCUDETTO


Letnie okno transferowe 2017: podsumowanie ruchów Milanu

31 sierpnia 2017, 23:02, cinassek Aktualności
Letnie okno transferowe 2017: podsumowanie ruchów Milanu

Zakończyło się letnie okno transferowe w 2017 roku. Oto podsumowanie wszystkich ruchów w wykonaniu AC Milan:

TRANSFERY DO KLUBU:

- Mateo Musacchio (Villarreal) – 18 mln euro,

- Franck Kessie (Atalanta Bergamo) – 8 mln euro teraz + 20 mln euro za 2 lata,

- Ricardo Rodriguez (VfL Wolfsburg) – 18 mln euro,

- Andre Silva (FC Porto) – 38 mln euro,

- Fabio Borini (Sunderland) – 6 mln euro za rok,

- Hakan Calhanoglu (Bayer Leverkusen) – 22 mln euro,

- Jose Mauri (Empoli) – powrót z wypożyczenia

- Andrea Conti (Atalanta Bergamo) – 25 mln euro,

- Antonio Donnarumma (Asteras Tripolis) – 1,5 mln euro,

- Lucas Biglia (Lazio Rzym) – 17 mln euro,

- Leonardo Bonucci (Juventus) – 42 mln euro,

- Nikola Kalinić (Fiorentina) – 5 mln euro teraz + 20 mln euro za rok

Łącznie: 240,5 mln euro. Z tego 194,5 mln euro płatne tego lata, 26 mln euro za rok, 20 mln euro za 2 lata.

ODEJŚCIA DEFINITYWNE:

- Mati Fernandez (Fiorentina) – koniec wypożyczenia,

- Mario Pasalić (Chelsea, później Spartak Moskwa) – koniec wypożyczenia,

- Lucas Ocampos (Olympique Marsylia) – koniec wypożyczenia,

- Gerard Deulofeu (FC Barcelona) – koniec wypożyczenia,

- Keisuke Honda (CF Pachuca) – koniec kontraktu,

- Diego Lopez (Espanyol Barcelona) – 1 mln euro,

- Andrea Poli (Bologna) – bez sumy odstępnego,

- Luca Vido (Atalanta Bergamo) – 1 mln euro,

- Juraj Kucka (Trabzonspor) – 5 mln euro,

- Gianluca Lapadula (Genoa) – 2 mln euro teraz + 11 mln euro za rok

- Mattia De Sciglio (Juventus) – 12 mln euro,

- Leonel Vangioni (Monterrey) – 1,7 mln euro,

- Giacomo Beretta (Foggia) – suma odstępnego nieznana,

- Rodrigo Ely (Deportivo Alaves) – 3 mln euro,

- Gianmarco Zigoni (Venezia) – darmowe wypożyczenie + 400 tys. euro za rok,

- Matteo Pessina (Atalanta Bergamo) – 1 mln euro,

- Giovanni Crociata (Crotone) – 450 tys. euro,

- Ivan De Santis (Ascoli) – suma odstępnego nieznana

- M’Baye Niang (Torino) – 2 mln euro teraz + 13 mln euro za rok

Łącznie: 57,45 mln euro. Z tego 29,05 mln euro płatne tego lata i 28,4 mln euro za rok.

ODEJŚCIA NA WYPOŻYCZENIE:

- Alessando Plizzari (Ternana - wypożyczenie) – darmowe roczne wypożyczenie,

- Andrea Bertolacci (Genoa - wypożyczenie) – darmowe roczne wypożyczenie,

- Carlos Bacca (Villarreal – wypożyczenie) – 2,5 mln euro teraz + opcja wykupu za rok za 15,5 mln euro,

- Gian Filippo Felicioli (Hellas Werona) – darmowe dwuletnie wypożyczenie

- Stefan Simić (Crotone) – darmowe roczne wypożyczenie z opcją wykupu przez Crotone i opcją odkupu przez Milan

Łącznie: 2,5 mln euro płatne tego lata oraz ewentualny zarobek 15,5 mln euro za rok.



69 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
marastorun
marastorun
3 września 2017, 12:41
fajnie az milo , ale ja bym wolal takie transfey jak kiedys - KAKA , przychodzi mlody zawodnik z brazyli nikomu nie znany iiiii prawdziwa Bomba to co gral zrobil dla klubu to poezja jak dla mnie nie bylo lepszego . Ciesze sie z Cutrone jak bedzie tak sie prowadzil dalej to bedziemy mieli wiele radosci z niego a ma dopiero 19 lat :) FORZA MILAN !!!!!!
1
Ginevra
Ginevra
4 września 2017, 00:14
Takie transfery jak Kaka znów mogą się zdarzyć, jak tylko Mirabelli odbuduje siatkę skautów ;)
0
budii1906
budii1906
4 września 2017, 14:18
dokładnie dużo dobrych skautów to podstawa .Ginavera wie co pisze jeszcze rok i takie transfery na pewno będą w Brazylii, Argentynie czy Urugwaju Chile zawsze znajdą sie jakieś perełki diamenty
0
hunter7
hunter7
4 września 2017, 22:28
Pewnie, Ameryka Po?udniowa to wci?? niewyczerpane ?r?d?o pi?karskich brylant?w. Ale cieszy fakt, ?e Milan stawia na rodzimych zawodnik?w.
0
tadeuszsamusionek
tadeuszsamusionek
2 września 2017, 12:38
Zadziwia mnie tylko jedno - Kupiono kilku dobrych środkowych obrońców. W składzie jest Musacchio, Romagnoli, Bonucci, Zapata,oraz ci co nie odeszli Paletta, Gomez. Co daje liczbę 6 środkowych. Super!! Tylko poco aż tylu? Ale dlaczego przez cały okres transferowy nie zakupiono ani jednego ofensywnego skrzydłowego???? No przecież Bonaventura i Suso są często kontuzjowani, nie ma kompletnie nikogo kto mógł by ich zastąpić. Kto niby Borini? no chyba że będą przesuwać Conti lub Abate i Rodrigueza..... Sorry ale troche nie rozumiem. A tak na dokładkę coś czuje że Kalinić będzie totalnym niewypałem jest leniwy powolony jak Rasiak, Nadzieja w Andre Silva i Cutrone ale to troche za mało
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 września 2017, 08:28
Ja rozumiem, że można kogoś nie lubić co do zasady, ale pisanie o Kaliniciu że jest wolny i leniwy świadczy o kompletnej nieznajomości Serie A. Przypominam, że był na 11 miejscu z 15 bramkami w zeszłym sezonie. Wyżej niż ktokolwiek z Milanu.
3
Woolfik92
Woolfik92
3 września 2017, 20:29
Trener chce grać 3-5-2. 6 ŚO na 3 pozycje w pierwszym składzie, żeby nam ich tylko nie zabrakło w razie zawieszenia/kontuzji. Po co nam skrzydłowi w takiej formacji? Są wahadłowi (boczni obrońcy). W razie przejścia na 4-3-3 są Suso, Jack, Calhanoglu i od biedy Borini.
0
acmti__
acmti__
2 września 2017, 11:31
Ciekawe jak dzisiaj Włosi zagrają. Miło się patrzy widząc dwóch Milanistow obok siebie. Na dzień dzisiejszy osiągalne miejsce mają jeszcze chyba tylko Bonaventura i Romek, kto co by było gdyby byli zdrowi.
Pamiętajmy, że być może będziemy mieli okazję zobaczyć dzisiaj Suso.
0
Diavo
Diavo
2 września 2017, 09:10
Pany zauważcie ,że wzmocnienia przyszły również do Primavery,jeśli Rino poprowadzi ich należycie,a tego się spodziewam to mamy zaplecze na lata. Forza!
0
Boro
Boro
1 września 2017, 17:42
Okno transferowe praktycznie znakomite nic więcej wymagać nie można, teraz wszystko w głowie trenera i nogach naszych zawodników. Rozpoczynamy drogę powrotną do Europy i zasłużonego nam tam miejsca, ja osobiście mam nadzieję że to będzie wspaniała podróż i kolejny mój etap z klubem. Forza Milan!
1
Majkel69
Majkel69
1 września 2017, 16:08
Widziałem tutaj opinie wyśmiewające te mityczne już "dodatkowe środki" na mercato. Teraz kiedy się okazało, że Chińczycy klub kupili i dużo w niego zainwestowali trzeba bardziej się starać żeby coś wyśmiać w działaniu naszego klubu - ale niektórym przychodzi to bardzo łatwo.

Ja nie wątpię, że te środki były przygotowane - po prostu pozostały nie użyte. Czemu? to proste. Klub od dłuższego czasu sygnalizował, że trzeba z kadry pozbyć się nadmiaru zawodników niemieszczących się w nich nim sprowadzi nowych. Ma to sens bo po co potem płacić pensje kilkunastu grajkom którzy nawet na ławce rezerwowych się nie mieszczą?

Paletta, Niang i Sosa - myślę, że gdyby ta trójka odeszła mielibyśmy bombę transferową na koniec. Może nawet wystarczyłoby odejście 1-2 z nich. Warunek jest jeden - musiałoby to być odejście chociaż te kilka dni przed końcem okna transferowego. Żeby był czas przygotować dobry transfer a w razie jego niepowodzenia mieć czas na negocjacje z jakimś piłkarzem będącym planem B. Bo gdyby nawet odeszła cała trójka (i ktoś jeszcze) ale w ostatni dzień okienka to podejrzewam, że skończyłoby się tak jak mówił Marabelli - nie ściągniemy nikogo na ostatnią chwilę tylko po to żeby zrobić transfer. Musimy działać według planu. Tak czy inaczej powiedział jeszcze jedną ważną rzecz. Styczeń niedaleko. Innymi słowy - nie wiemy na ile stać nasz zespół. Czy potrzebuje dalszych wzmocnień a jeśli tak to w jakich elementach. Do zimowego mercato będziemy wiedzieli kto spełnia oczekiwania a kto nie i czy jakiejś pozycji nie przetrzebiły urazy. Nie spodziewam się dużych ruchów zimą, ale 1-2 korekty (kilka pożegnań i 1-2 zawodników mających zwiększyć rywalizację o miejsca na konkretne pozycje albo zastąpić kontuzjowanych na dłużej) pewnie się zdarzą. A kolejne letnie mercato choć na bank nie tak obfite jak ostatnie może nam przynieść tą jedną bombę pokroju Aubameyanga albo Belottiego (bo szkielet drużyny z grubsza już mamy)
5
tmqTV
tmqTV
1 września 2017, 13:21
Kurde, chciałbym zauważyć, że sumarycznie możemy dostać za Nianga o wiele mniej niż za Bacce. Masakra.
0
tommyb1
tommyb1
1 września 2017, 13:28
niby czemu?? w klazulach za wyczyny Nianga na boisku jest tylko 2 mln. Poza tym jest klauzula 25% dla nas przy odsprzedaży. Czyli czysto teoretycznie możemy i 30 baniek na nim zarobić jeśli odpali w Torino
1
tmqTV
tmqTV
1 września 2017, 14:12
Tfu, oczywiście, miałem na myśli, że o wiele więcej. Odwrotnie myślałem i odwrotnie napisałem.
0
tommyb1
tommyb1
1 września 2017, 13:13
A ja sądzę że nawet Spaletti Interu nie uratuje. Inter w DNA co najwyżej ma wygrywanie jak przeciwnik leży na kolanach. Gdyby nie Icardi według mnie nie mieliby najmniejszych szans nawet na walkę o TOP 4. Icardi może im dać tą nadzieję, ale mimo wszystko uważam, że jeśli zgrywanie się naszej paki będzie przebiegało jak należy (czyt. szybko) to Inter będzie oglądał nasze plecy na koniec rozgrywek
0
Rossonero1899
Rossonero1899
1 września 2017, 16:00
A my gdyby nie Donnarumma, Rodriguez, Conti, Bonucci, Musacchio, Biglia, Kessie, Bonaventura, Hakan, Suso, Silva, Cutro, Kalinić, Borini, Montolivo, Locatelli, Antonelli, Romagnoli, Zapata, Sosa, Mauri, Gabbia, Zanellato itd. Moglibyśmy pomarzyć o LM.
Kiedy rywalom za dobrze idzie to zawsze można sobie tłumaczyć, że gdyby oni nie mieli tych piłkarzy i gdyby wszystko wyglądało inaczej to byłoby fajniej. I jestem w stanie sie zgodzić, że gdyby zamiast Maurito biegał Paweł Brożek to Inter nie wyglądałby tak dobrze, ale biega u nich Icardi i to dla nich tylko plus, że mają tak dobrego zawodnika.
1
Arva
Moderator Arva
1 września 2017, 17:02
Ale Pawła Brożka, młodego świetnie zapowiadającego się zawodnika, diament polskiej szkółki to Ty szanuj!
Edytowano dnia: 1 września 2017, 17:03
2
Rossonero1899
Rossonero1899
1 września 2017, 17:23
Przepraszam, zmieńmy na Kondogbie
0
tommyb1
tommyb1
2 września 2017, 11:19
Ty mnie chyba źle zrozumiałeś. Powiem wprost - kadra Interu jest słabsza od naszej (brakuje nam tylko ogrania żebyśmy mogli stwierdzić że na pewno będziemy wyżej niż oni) i ma tylko 2 mocne ogniwa: Spaletti i Icardi. Teraz jest jaśniej??
0
ACstach
ACstach
1 września 2017, 12:29
Zaraz, zaraz, za Kessiego 8 mln teraz i 20 mln za 2 lata, czy za rok? A może to jest rozłożone na 2 lata te 20 mln?
0
tommyb1
tommyb1
1 września 2017, 13:23
dokładnie tak jak jest napisane - 20 baniek za 2 lata
0
Ucash333
Ucash333
1 września 2017, 15:50
Jeśli będzie się tak rozwijał jak się zapowiada, za dwa lata FiM będą płakać z radości całą drogę do Bergamo.
1
grocho
grocho
1 września 2017, 11:41
10 na 10,najlepsze okienko od bardzo dawna,świetne transfery i bardzo rozważnie wydana kasa(nie to co PSG) lepszego pierwszego okienka pod wodzą chińczyków ciężko było sobie wyobrazić.
0
Cervusius
Cervusius
1 września 2017, 10:08
Porównajmy nasze okienko z kuzynami zza miedzy: na każdą pozycję ściągneliśmy gracza o klasę lepszego niż Inter:

Skriniar - Mussachio
Dalbert - R. Rodriguez
Cancelo - Conti
Vecino - Calhanoglu
Valero - Biglia
Karamoh (kto to qwa jest?) - Kalinic

A zostają jeszcze: nasza bomba Bonucci, Kessie i Andre Silva. Do tego Inter opuściło paru graczy, a my zatrzymaliśmy Gigio i Suso. Nie muszę też chyba dodawać jakie nazwiska przewijały się w kontekście Interu tego lata.
Każdy kto oglądał mecz Inter-Roma widział, że merdy miały szczęście i Icardiego a nie strategię i nawet kibice na stronie Interu piszą, ze grali słabo. Ja - wbrew Cassano i innym - obstawiam słabszą grę Interu później, naszą lepszą grę po zgraniu i walkę o najniższy stopień podium za Juve i Napoli.

Milan per sempre!
0
Rakusz
Rakusz
1 września 2017, 10:18
Na papierze rzeczywiście może to tak wyglądać. Ale ja za długo :"siedzę w piłce", żeby na to patrzeć. Wszystko zweryfikuje liga. Jakiekolwiek oceny będę mógł wystawić dopiero po zakończeniu pierwszej rundy.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2017, 11:04
W Interze najbardziej, tak jak w zeszłym sezonie, kuleje obrona.
Sprzedali paru obrońców, przyszli w ich miejsce wspomniani przez Ciebie ale kompletnie nie mają zmienników, ewidentnie potrzebowali jeszcze jednego stopera, ale to nie nasze zmartwienie :) Wypadnie im Skriniar albo Miranda i będą w lesie, Cancelo wypadł na miesiąc i będzie grał pupil kibiców Nagatomo. Pomoc na podobnym poziomie, atak ciut lepszy (jedynie chyba Suso>Candreva), ale obrona może im znowu zawalić sezon jak ten poprzedni. A my mamy obronę nie wiem czy nie najlepszą w lidze.
0
ósmy
1 września 2017, 11:17
Ktoś tutaj niedawno stwierdził - i ja się pod tym podpisuję - że Inter najlepszy transfer zrealizował na ławce trenerskiej. Takie porównywania Cancelo do Contiego są nie na miejscu. Śmiem twierdzić, że Inter będzie na trzecim miejscu, podczas gdy Milan raczej będzie walczył z Romą o czwarte. Znaczenie trenerskie jest ogromne, na grę i pozycję w tabeli wpływa wiele czynników, ale warsztat, doświadczenie i posłuch u trenera jest kluczowy.
1. Juventus
2. Napoli
3. Inter
4. Milan
5. Roma
6. Torino.
7. Lazio
........

18. Benevento
19. Crotone
20. Hellas.
3
ósmy
ósmy
1 września 2017, 11:49
Po pierwsze taki Valero to bylo by zbawienie w Milanie , a po drugie na ta chwile to Turek moze wiazac buty Vecino , ktory zna lige i jest sprawdzonym transferem.Nie da sie czytac niektorych kibicow Milanu , ciekawe co napiszecie jak Inter bedzie przed Milanem?A najwazniejsza roznica to Spaletti>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Montella.
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2017, 12:19
Zgoda co do tego, że mają lepszego trenera.

ShowOFF
Ja wiem czy takie zbawienie? Biglia jest od niego lepszy. Sezon zweryfikuje. Ja myślę, że krótka ławka obrońców może im pokrzyżować plany.
Ja też sądzę, że Inter będzie przed nami, ale serce Milanisty woli by było inaczej. A szansy na to upatruję właśnie w formacjach obronnych.
Edytowano dnia: 1 września 2017, 12:21
0
Maximilanista
Maximilanista
1 września 2017, 19:55
Porownanie troche bezprzedmiotowe, bo oba kluby zaczynaja od innego momentu. Inter juz w poprzednich dwoch sezonach dokonywal takich zakupow jak Candreva, Perisic, Brozovic, Jao Mario, Gagliardini, Eder... No i maja sprawdzonego snajpera Icardiego. Teraz wzmocnili boki defensywy oraz (tutaj najmniej) jej srodek. Wzieli fachowca, ktory w koncu moze optymalnie wykorzystac potencjal tej kadry.

A my... My zaczynamy od 0.
0
Aquila27
Aquila27
1 września 2017, 21:52
Prawdę mówiąc, nie do końca rozumiem skąd biorą się te zachwyty i wyrazy uznania dla Spalettiego. W trakcie swojej długiej trenerskiej przygody nigdy nie zdobył tytułu mistrza Serie A, a całkiem spora część sezonów była w jego wykonaniu przeciętna. Oczywiście nie sprawia to od razu, że nasz Montella jest od niego lepszy, bo najpewniej nie jest, ale w mojej głowie często jawi się wątpliwość czy aby na pewno Spaletti jest takim "kotem" jakim go malują.
0
adamos
adamos
5 września 2017, 08:34
ósmy
Inter i trzecie miejsce? wskaż mi w historii footballu, że zespół, który nie gra w Pucharach Europejskich zajmuje lokatę top 4 i staje na podium i wyprzedzała zespoły co grały w pucharach? Nie mówiąc o Ekstraklasie ale tylko L grała w pucharach i jako jedyny klub zawsze wygrywała mistrzostwo. I tak jest wszędzie chodzi oto, że Puchary dają kopa druzynie poprawia się zgranie dynamika, rożni rywale, drużyna uczy sie odczytywać grę, przechodzi płynniej systemami a taki Inter siedzi na podwórku włoskim i się nie rozwija. Inter będzie 5-6 na koniec sezonu.
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
1 września 2017, 09:52
9/10

Początek to mega uderzenie i nawet 11/10, ale brak obiecanej gwiazdy do ataku, brak zmiennika na skrzydło i szrot jaki został obniża notę. Ogólnie jednak mega dobra robota.
1
dkmptypy
dkmptypy
1 września 2017, 09:52
Ban za reklamę
Edytowano dnia: 1 września 2017, 09:53
0
majer1987
majer1987
1 września 2017, 09:18
1. Szkoda, że nie udało się oddać na wypożyczenie Mauriego, Calabrii i Gomeza, każdy z nich będzie miał bardzo mało miejsca.

2. Brak transferów Sosy i Paletty, obaj bez szans na grę, mam nadzieję, że w styczniu odejdą, choć Palettę, pomijając czerwone kartki, bardzo szanuję za ubiegły sezon

3. Z perspektywy końca mercato ich nie powinno być w kadrze, a w zamian za to chyba Bertolacci być powinien, przydałby się do rotacji.

Podsumowując jednak ogólnie - mercato marzenie.
0
grayman88
grayman88
1 września 2017, 08:41
Musze pare osob przeprosic ale ocenilem to okienko transferowe jednak na 9, dlaczego?? Bo bacca bez obowiazku wykupu, bo poli za darmo!!, jezeli nawet pensje miał wysoką to ten milion dla zasady! ściągnięcie brata donnarumy, teraz okazuje sie ze brakuje srodkowego, to po co sie tak spieszyli z berto?? No i wisienka, gadanie, ktos przyjdzie z trojki auba, morata, belotti.
1
grayman88
grayman88
1 września 2017, 08:34
Najlepszy transfer przychodzacy, bezdyskusyjnie bonucci, najgorszy?? Antonio Donnaruma, transfer na ktory brak slow, facet warty wg transfermarkt 750tys zarabia milion, chore!!!!!
2
adamos
adamos
1 września 2017, 08:20
Koledzy co wy chcecie od Boriniego? Ma asystę ma gola na swoim koncie , chłop walczy gryzie trawę zawsze za występ dostaje notę 6,5-7 co jest wynikiem dobry, dużo wywalcza rzutów wolnych w okolicach pola karnego, gra zespołowo ma poukładane w głowie, więc nie wiem skąd ta krytyka?
8
camlab73
camlab73
1 września 2017, 09:39
Bo jest cienki
2
Zielony2009
Zielony2009
1 września 2017, 17:14
Ta bramka na pustaka z klubem z peryferii będzie najcenniejszym argumentem dla obrońców Boriniego przez długi czas.
A i jeszcze ten sprint w końcówce z Cagliari.

Skrzydło to dynamiczna pozycja zwłaszcza w 4-3-3 i trzeba tam kogoś kto kreuje akcje. Na boku obrony bym Boriniego przeżył, ale nie an skrzydle.
Fajny argument, że gra zespołowo. Po prostu nie potrafi iść 1 vs 1 i podaje do najbliższego. Jak próbuje podać do przodu to mu nie wychodzi.
1
grayman88
grayman88
1 września 2017, 08:19
Jak dla mnie, najlepszy transfer wychodzacy, niang (dlaczego, bo jest czarny i głupi), najgorszy, nie mogę przebolec juraja.

Rasizm na stronie nie będzie tolerowany. Daleko mi do lewactwa czy poprawności politycznej ale tu już przesadziłeś. Ostrzeżenie.
g88
Edytowano dnia: 1 września 2017, 09:15
0
adamos
adamos
1 września 2017, 08:23
Forma Juraja zaczęła spadać, gubił krycie kiwał się bez sensu tracil dużo pilek w środku, przez niego padały gole bo nie krył i zaczął w czerwach gonić Palettę, więc trzeba było wymienić na lepszy model na Kessiego...
0
grayman88
grayman88
1 września 2017, 08:27
I tak bedzie mi go brakowac
0
Maximilanista
Maximilanista
1 września 2017, 09:41
Brawa dla Administracji za szybką reakcję wobec tak prymitywnego i żałosnego wpisu. Rasizm (a robi się on dziś bardzo popularny - więc tym bardziej) trzeba tępić jak chwasty.

Dziś 1 września. Niech sobie ten czy ów wymóżdży przy tej historycznej dacie, do czego prowadzą rasizm czy nacjonalizm. A historia zna takich wstrząsających przykładów dużo więcej, tyle że akurat owoce nacjonalizmu niemieckiego dotknęły NAS bezpośrednio, więc boli nas najbardziej...
7
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2017, 10:50
Pragnę tylko zaznaczyć, że rasizm działa w obie strony. Jak ktoś napisze, że dobrze, iż Poli odszedł, bo jest biały to reakcja będzie taka sama. Tak samo w przypadku określania kogoś "kebabem" itp.
1
Diavo
Diavo
1 września 2017, 06:24
Panowie 240.5 mln euro wydane, czyli Chińczycy dotrzymał słowa, jest kasa na zimowe marcato jeszcze. Bertolacci wypożyczenie to super może odbuduje się jak Suso i mamy wtedy dobrego grajka do 2 linii. Na Borinim i Kalinicu można zarobić kilka mln. W ubiegłym sezonie dawalismy rade z Juve, remisy z Interem wiec teraz może być tylko lepiej. Forza Milan!
0
Michalinios
Michalinios
1 września 2017, 05:36
A co z Gabrielem??
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 września 2017, 07:37
Albo jakiś Turecki klub go weźmie albo trybuny.
1
Sloma31
Sloma31
1 września 2017, 03:37
Mogli spróbować wypożyczyć Fernandeza na kolejny rok. Jako zamiennik był dobry i potrafił pokręcić.
1
Maximilanista
Maximilanista
1 września 2017, 00:16
Moja ocena mercato 8/10. Byloby 9/10, gdyby nie bunczuczne i zaostrzajace apetyt deklaracje F i M. Przeliczyli sie i zapewne sami teraz nie daliby sobie samym maksymalnej noty.
Mirabelli (pytany przez dziennikarza) nie wykluczyl pozyskania skrzydlowego i pomocnika w styczniu. Ale to juz tylko wrozenie z fusow. Najpierw trza nam dojsc do tego stycznia i sie zorientowac, gdzie jestesmy...
6
Michał92
Michał92
1 września 2017, 08:03
dokładnie,nic dodać,nic ująć :)
0
expert
expert
1 września 2017, 09:06
Śmiech, że ludzie to wszystko łykali jak młode pelikany.

Trzeba myśleć, Milanowi brakuje zdecydowanie Ligi Mistrzów.
0
Maximilanista
Maximilanista
1 września 2017, 09:37
expert:

To do młodych pelikanów zaliczyłeś Fassone i Mirabellego, którzy przyznali, że niemal do samego końca naciskali BVB w sprawie Aubameyanga, tyle że Watzke się nie ugiął. Sam Gabończyk CHCIAŁ do Milanu POMIMO tego, że nie gramy w Lidze Mistrzów. Masz rację - trzeba myśleć. Spróbuj....
0
expert
expert
1 września 2017, 00:05
Tak jak pisałem, obyło się bez wisienki na torcie, ponieważ nie każdy ślini się myśląc o grze dla Milanu. Tutaj niestety brak udziału Ligi Mistrzów spowodował, że FM nie udało się ściągnąć gwiazdy prawdziwego formatu chociażby w ataku czy w pomocy.

Zobaczcie co Monaco w tym roku wyprawiało. Ten klub jest wręcz niesamowity ! Rosyjski miliarder dobrze zainwestował swoje pieniądze, ale nie tylko o to tu chodzi, tam jest wspaniały skauting ! Takie talenty, które odchodzą za wielkie pieniądze. W przyszłym roku za Keita Balde będą rzucać 60 mln na spokojnie, nie dlatego, że pieniądz stracił na wartości, on po prostu będzie tyle wart. Dobranoc.
4
adi_avanti
adi_avanti
31 sierpnia 2017, 23:58
Czekałem cierpliwie z komentarzem do końca okienka wakacyjnego.

Pierwsza część ofensywy transferowej znakomita. Zbudowaliśmy solidny zespół, który może spokojnie powalczyć o awans do europejskich pucharów oraz wyjście z grupy Ligi Europy.
I tyle.

Z wielką nadzieję wypatrywałem kogoś z obiecanej trójki Aubameyang, Morata, Belotti. Ale przespaliśmy być może wielką okazję, gdy Auba był do kupienia za 80-90 mln... Potem Neymar z 222 milionami przesunął jeszcze bardziej absurdalną granicę piłkarskiego rynku klubowego i pokazał jak bardzo zostaliśmy w tyle za czołówką. Po odejściu z Dortmundu Dembele za 150mln stało się jasne, że Borussia nie puści już Aubameyanga nawet za kolejne 150...

To jest tak jak z anegdotami na temat Barcelony i Paulinho. Wydali na niego 40mln, a mogli jeszcze dołożyć 40 i mieć np Verrattiego. Wydaje im się, że zaoszczędzili 40 milionów, a tak naprawdę stracili 40 milionów.

Analogicznie suma za Boriniego i Kalinicia mogła być niezłą zaliczką za prawdziwego króla strzelców.

Moim zdaniem popełniamy kolejny raz straszliwy błąd nie sprowadzając pomocnika i napastnika ze światowej czołówki. Wiem jak ważne jest dla Serie A catenaccio ale ludzie nie wypełniają stadionów dla obrońców czy bramkarzy. Entuzjazm kibiców rosso-nerich wkrótce opadnie gdy zorientują się, że właściwie postęp nie jest aż tak wielki jak wszyscy oczekiwaliśmy.

Jestem umiarkowanie zadowolony z zakupów. Ciesze się z rozsądnej przebudowy zespołu. Po ostatnich kompromitujących latach jest skok jakościowy. Według mojej oceny AC Milan to solidny średniak, z niewystarczającą siłą ognia z przodu i z nieodpowiednim trenerem.

Ryzykowna prognoza, zwłaszcza, że ostatnie wyniki mogą napawać optymizmem. Więc mam nadzieję, że jednak się mylę i wygrają entuzjaści ;)
Edytowano dnia: 1 września 2017, 00:08
3
grayman88
grayman88
1 września 2017, 08:03
Ja pokładam duze nadzieje w silvie, suso, turku, kessie tez ma parcie na siate. Ale prawda jak dupa, kazdy ma swoją
0
Vol'jin
31 sierpnia 2017, 23:34
Przystopowanie naszego okna zbiegło się z czasem transferu Neymara do PSG i rozpoczecia cyrku z Dembele w BVB. Najprawdobobniej celem nr 1 był Il Gallo potem Aubameyang, tylko nie chcieliśmy wydać 100 mln euro

Co do pomocy to tutaj na szczęście nie daliśmy się wydymać na Sanchesa, bo takie warunki jakie wzięła Swansea należy potraktować (dla nich ich tak nie zaboli, nas tak) Rafinha to raczej była mrzonka włoskich dziennikarzy. bo w Hiszpanii było praktycznie o tym cicho i jak na razie drugi z braci Alcantara dalej siedzi w Barcelonie ;]

Szkoda, że nie powalczyliśmy o jakiegoś prospecta do pomocy (Jankto, Baselli?) Czy też o skrzydłowego, chociaż patrząc na ceny takiego Chamberlaina to chyba dobrze ;]
3
camlab73
camlab73
31 sierpnia 2017, 23:24
Okienko 9/10
Zanim znowu zacznie się hurraoptymizm i dostawanie spazmów nad transferami Fassone i Mirabellego powiem tak- też bardzo się cieszę z transferów i uważam że zrobili świetną robotę, ale nie bądźmy bezkrytyczni. Szczególnie wielkiego wrażenia nie robi wymiana Bacca-Kalinić, bo wielki skok jakościowy wykonany nie został, za Kolumbijczyka nie zostały zarobione żadne pieniądze (a był to chyba nasz najbardziej wartościowy gracz), a też Kalinić zdrowo przepłacony. Do tego przydałby się dodatkowy pomocnik lub skrzydłowy do rotacji, tym bardziej w obliczu odejścia Nianga. Do tego nie wszystkich niepotrzebnych graczy udało się wypchać do innych klubów- Sosa, Paletta wciąż są z nami, ale tutaj ciężko winić nowych dyrektorów za spuściznę wielkich talentów po Gallianim. Tak jak na początku Mercato Fassone i Mirabelli niesamowicie pracowali, tak mam wrażenie że sierpień był jednak trochę zbyt pasywny. Poza tym, świetna robota. Szczególne wrażenie robi raz sprowadzenie Bonucciego i to za 42 miliony, a dwa wypchanie do Juventusu De Sciglio i to za 12, to chyba będzie latami wspominane. Reszta zawodników która przyszła gwarantuje potężny skok jakościowy drużyny.
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2017, 23:33
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 sierpnia 2017, 23:52
FM w prowadzonej właśnie relacji przyznali, że walczyli o Aube ale BVB nie chciało go puścić za żadną cenę.

Zrobili co mogli, a nawet więcej. Przez pryzmat poprzednich lat jak dla mnie mercato 10/10
4
grayman88
grayman88
1 września 2017, 07:59
Podpisuje sie obiema rękami, ale daje 10/10.
0
MK92
MK92
31 sierpnia 2017, 23:23
Wydaliśmy sporo, ale z głową. W sumie sporo też wyciągneliśmy ze sprzedaży niektórych graczy. Ogólnie zakończone mercato przebiło zdecydowanie moje przypuszczenia i oczekiwania. Największym hitem a zarazem niespodzianką było oczywiście sprowadzenie Bonucciego 14 lipca. Z tych, którzy opuścili Milan żałuję jedynie Deulofeu, Lapaduli i Kucki... A teraz wielka próba dla Montelli nadeszła! Forza Milan!
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2017, 23:32
0
majer1987
majer1987
31 sierpnia 2017, 23:21
gdzie poszedł Gabriel?
0
cinassek
cinassek
31 sierpnia 2017, 23:22
Nigdzie. Wraz z Mastourem póki co siedzi i tylko trenuje
0
Foxigar
Foxigar
31 sierpnia 2017, 23:12
Troszkę histeryzowałem brakiem kogoś na lewe skrzydło, najpewniej przez zapowiedź wielkiego nazwiska. Jednak Mercato w wykonaniu duetu F&M było genialne, naprawdę wiele wspaniałych nazwisk, wielki Bonucci, wielkie wzmocnienia które na pewno dadza dużo jakości. Ogólnie Mercato mega, mega robota ze strony duetu F&M
Edytowano dnia: 31 sierpnia 2017, 23:13
0
Gattuso28
Gattuso28
31 sierpnia 2017, 23:12
Zacne mercato.Teraz wszystko w rękach Montelli.Teraz wymówek nie ma,chyba że pół składu wyląduje w szpitalu.I nie mówię tu o Scudetto w żadnym wypadku.Top 4 realny cel.Juve i Napoli raczej poza zasięgiem.Osobiście chciałbym uzupełnić pierwsza czwórkę z Interem.
0
Mirabelli
Mirabelli
31 sierpnia 2017, 23:10
A ja ciągle jestem pod wrażeniem ich że udało się takie coś jak Niang upchać za prawie 20mln
2
Mateusz1899
Mateusz1899
31 sierpnia 2017, 23:27
A ja się nie zdziwię jak Niang odpali w Torino :)
0
milan1986
milan1986
1 września 2017, 00:03
Żeby Niang "odpalił" musiałby zacząć celnie podawać piłkę, nie potykać się o własne nogi, opanować umiejętność przyjęcia piłki bez jej odbicia na 2 metry i zakończyć sukcesem poszukiwania 5 klepki.
4
Malice
Malice
31 sierpnia 2017, 23:09
Super podsumowanie. Okienko na 10, teraz wszystko w rękach Montelli
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się