SCUDETTO


Nadchodzi zmiana ustawienia. W Wiedniu Montella postawi na 3-5-2

11 września 2017, 10:17, cinassek Aktualności
Nadchodzi zmiana ustawienia. W Wiedniu Montella postawi na 3-5-2

W czwartkowym meczu Ligi Europy pomiędzy Austrią Wiedeń a AC Milan, rossoneri po raz pierwszy w obecnym sezonie w pełnym składzie zagrają w ustawieniu 3-5-2 - informują włoskie media. Trener Vincenzo Montella po przegranym pojedynku z Lazio Rzym powiedział: "Kiedy pozyskaliśmy Bonucciego, był pomysł by przejść do obrony złożonej z trójki. Romagnoli ma się już lepiej, więc w czwartek mam zamysł zagrać trójką z tyłu. Nie zrobiłem tego z Lazio, ponieważ nie trenowaliśmy zbyt dużo razem w ostatnich dniach".

Przejście na nowy system w defensywie oznacza także posłanie do gry od pierwszych minut dwóch wysuniętych napastników. Wiele wskazuje na to, że jednym z nich będzie Andre Silva, który dwa poprzednie spotkania ligowe przesiedział na ławce rezerwowych.



74 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Bufor85
Bufor85
12 września 2017, 10:49
Lipido zgodzę się z tobą.
Silva powinie dostać szansę na Lazio od samego początku zamiast Boriniego. Dlaczego? Gdyby Cutrone z Silvą grali we dwójkę to jeden i drugi byłby zawzięty, bo chciałby się pokazać z jak najlepszej strony nie tylko Montelli ale też przed Fassone, który ostatnio był na trybunach. I jeden i drugi potrafi świetnie się odnaleźć w polu karnym. Myślę, że mielibyśmy więcej strzałów na bramkę Lazio. Co do Montolivo, w ogóle nie powinien grać skoro był Biglia. Oni się faktycznie dublowali, a poza tym Montolivo znowu zaczął grać piłkę sprzed kilku sezonów, czyli zamiast podawać do przodu to podawał do tyłu. Calabrii nie wystawia się na taki mecz i to na całe 90 minut. Tutaj gdyby zagrał Abate, byłoby trudniej dla przeciwnika. Abate posiada to, czego nie ma Calabria. Doświadczenie, ale też szybkość i zawziętość.
0
Lipido
Lipido
11 września 2017, 22:05
Ja mam tylko za złe, że stawia na takich zawodników jak Calabria i Borini na takie kluby jak Lazio. Silva wogole nie dostaje minut, które są mu wręcz potrzebne. Trochę się jeszcze gubi ale wiele daje z przodu. I ten Montolivo upychany na siłę do składu. Nie oglądałem meczu ale na skrócie wszystko co padło to po stronie Calabri. On już grał fatalnie w rewanżu w LE i dostał szansę z Lazio. To nie jeszcze czas na niego. Ja mówiłem przed sezonem, że wymiana całego składu to nie jest dobry pomysł. Teraz trzeba być cierpliwym i poczekać jak drużyna się dotrze. A to jest dość długi proces. A zmiana trenera w obecnym sezonie to może być katastrofa.
2
adamos
12 września 2017, 08:25
Wiesz Montolivo jest lepszy od Loca i Mauriego i od kiedy nie ma opaski to zaczął grać lepiej, poza meczem z Lazio każdy go wychwalał pod niebiosa. Silva o tym już pisałem gdzieś, każdy napastnik musi sie uczyc, stylu gry, schematów, zagrań a Silvie to nie wychodzi na treningu, więc Monte nie chce ryzykować. Dlaczego Calabria? Conti uraz a Abate nie ma formy by rozegrać całe spotkanie. Dlaczego Borini? Hakan wrocił z urazem i sam mówi że jeszcze się nie zaaklimatyzował i chce czasu, Jack po kontuzji nie jest w stanie rozegrać całego meczu. Po jednej porażce chcesz zmieniać trenera? To Nawałke to trzeba ukrzyżować.
0
WojtasMilan
WojtasMilan
11 września 2017, 20:01
W sumie to mam nadzieję, że dzięki temu ustawieniu zagramy lepiej w obronie niż z Lazio, może bardziej będą się wracać wiedząc że nie ma z tyłu kolegów aż tak dużo - nie będzie takich dziur w obronie. Taktyk ze mnie żaden ale myślę że zmiana ustawienia zmusi chłopaków do większej "roboty".
0
tober12
tober12
11 września 2017, 19:58
Ancelotti zimą ma odejść do Chin więc może go skusimy w pakiecie z Lewym bo wkurzeni na niego są w Bayernie.
0
Mirabelli
Mirabelli
11 września 2017, 19:57
Odnośnie wczorajszego meczu, oj tam, po rewelacyjnym rozpoczęciu sezonu przyszedł słabszy mecz i tyle, ludzie tutaj niepotrzebnie już wywalają Montellę(znaczy ci co wywalają po jednym meczu niech się w ogóle nie odzywają, bo pokazują jakimi są Januszami, magneto pominę, bo przynajmniej nie kryje się z tym że nie jest za Montellą), jak ja sobie przypomnę jak graliśmy 3 sezony, czy 2 sezony temu, albo nawet sezon temu na początku to już mi jest lżej że wczoraj dostaliśmy oklep na parę meczów

Spokojnie, skład nie jest zgrany, jest rewolucja, potrzeba czasu i tyle

A co do 3-5-2, dla mnie to jest najlepsze ustawienie bez dwóch zdań, bo może grać dwóch napadziorów co jak dla mnie powinno być wstawiane od początku, potencjał ofensywny trzeba wykorzystywać, do tego mamy trzech świetnych obrońców i dobrych wahadłowych, a Suso może grać razem z Hakanem na środku, a Kessie z tyłu, bo Suso i tak już na środek schodzi co raz częściej
2
Zielony2009
Zielony2009
11 września 2017, 22:08
Słabszy mecz był już z Cagliari i większość z Crotone (chociaż tam można było zwalać, ze mieli 3:0 i po co się było wysilać, ale taką wymówkę mogli mieć 30 letni Pirlo i Seedorf, a nie młodzi głodni gry)
Co nie zmienia faktu, że Montella ma jeszcze czas. Co raz mniej, ale ma.
Jednak światełko w tunelu robi się co raz słabsze.
Oby nie zgasło.
0
Mirabelli
Mirabelli
12 września 2017, 18:22
Zielony2009

A mi się wydaje że ma mocne światełko w tunelu mimo wszystko, fakt gaśnie, ale wciąż jest mocne, do tego broni go to że drużyna jest praktycznie nowa, dajmy czas
0
mrkojiro
mrkojiro
11 września 2017, 18:32
Oby to 3-5-2 było tak naprawdę 3-4-1-2 z Hakanem na 10-tce. Mamy do tego idealny skład.

Romek - Bonucci - Musacchio
Conti/Abate - Kessie - Biglia - Rodriguez
Calhanoglu
Suso - Silva
1
Borejszo92
Borejszo92
11 września 2017, 21:15
Dokładnie . Zgadzam się . Super by było widzieć taki skład w Wiedniu.
0
Ginevra
Ginevra
11 września 2017, 18:30
Ja mam takie poważne pytanie do hejterów Montelli, którzy chcieliby jego szybkiej dymisji: jaką mamy gwarancję, że nie powtórzymy losów kuzynów z zeszłego sezonu i kto może być wartościową alternatywą dla niego z trenerów aktualnie dostępnych?
0
mrkojiro
mrkojiro
11 września 2017, 18:36
Pan Darek właśnie stracił posadę w 8-ligowym FC Makowlany. Ponoć utalentowany ^^
A tak na poważnie, to dajmy Montelli przepracować ten sezon na spokojnie.
1
Dohtor
Dohtor
11 września 2017, 18:38
Ja nie jestem za rychłym zwolnieniem Montelli, ale irytuje mnie brak przebojowości z jego strony. Chociaż wczoraj zaskoczył mnie bo dość wcześnie (przy stanie 4:0) dokonał zmian. A nie czekał do 70-80 min. A co do trenerów to hmm Gasperini lub Di Francesco (moje osobiste typy).Nie wiem czemu, ale widziałby Conte na naszej ławce.. Chociaż nam potrzeba kogoś z jeszcze większą charyzmą, kogoś kto "GRA" mecz za linią boczną. Póki co, wstrzymajmy się ze "zwalnianiem" po rundzie jesiennej.

Pozdrawiam
0
Ginevra
Ginevra
11 września 2017, 18:44
Dohtor, żaden z wymienionych nie jest realną opcją w tym sezonie na pewno. Skoro tak beztrosko zwalniamy Montellę, to czekam na realne kandydatury, które można brać pod uwagę.
Montella nie stanie się typem szalonego trenera alla Conte, bo ma inny charakter, więc przykro mi, ale z tym się nie da nic zrobić.
0
tober12
tober12
11 września 2017, 18:48
Ja bym chciał Simeone. Wiem, że pytanie było inne ale z aktualnie dostępnych to Montella najlepszy.
0
tomhardy22
tomhardy22
11 września 2017, 19:21
Teraz zadajcie sobie pytanie czy chcecie dac temu gosciowi szanse na prowadzenie do konca sezonu , czy chcecie zeby Milan wrocil do LM i nie zrobil wyprzedazy pilkarzy/pilkarza.Jedno albo drugie , bo z tym gosciem nie ma zadnych szans na top 4 i pogodzcie sie z tym.Inter,Juve,Napoli,Roma nawet Lazio sa poza zasiegiem jego umiejetnosci trenerskiej.Guidolin,Sousa czy o zgrozo Mancini jest od niego lepszy.
0
patrykas
patrykas
11 września 2017, 19:27
Już nie przesadzajcie, że montella takie dno i wodorosty. Dobra przegrali mecz w brzydkim stylu, ale rozliczymy Pana trenera po większej liczbie rozegranych meczów. Teraz najazd na niego nie ma sensu i trzeba brać się do roboty.
1
Gattuso28
Gattuso28
11 września 2017, 19:40
O zmianie trenera to było myśleć już maju a nie teraz.Bo cały okres przygotowawczy z kolejnym amatorem w cenzura.

Proponują wypowiadać się jednak mniej wulgarnie

SS
Edytowano dnia: 11 września 2017, 19:50
0
SuperSnajper
Moderator SuperSnajper
11 września 2017, 19:52
tomhardy22

A ja się z tym nie moge pogodzić. Według mnie mamy szansę na LM z nim na ławce. Może jakis zakład?
2
Ginevra
Ginevra
11 września 2017, 20:13
Guidolin - 30 lat kariery trenerskiej, osiągnięcia: 1 Puchar Włoch 20 lat temu, nigdy nie prowadził żadnej czołowej drużyny Serie A, doświadczenie w europejskich pucharach mniejsze niż Montella, wyrzucony ze Swansea. Z całym szacunkiem, jak to ma być nasz zbawca...

Sousa - w zeszłym sezonie miał drużynę z potencjałem porównywalnym do naszej (albo jak patrzeć, gdzie odeszli jego zawodnicy, a gdzie nasi, to i większym) i skończył za nami. W LE się skompromitowali z Borussią M'Gladbach.

Mancini - trenuje Zenit.

Czekam dalej.
1
Ròżowa landrynka
Ròżowa landrynka
11 września 2017, 20:18
Magiera według mnie byłby idealny. Zremisował z Realem
1
tomhardy22
tomhardy22
11 września 2017, 20:22
Dopisalem o zgrozo , co znaczy ci trenerzy nie sa niestety wybitni a i tak sa lepsi niz Montella.Guidolin z cienkim Udniese gral w play-offach Ligi Mistrzow , Montella moze tylko o tym pomarzyc.Ja osobiscie wybral bym Blanca , ale to jest juz pozno , trzeba bylo dzialac w czerwcu.Wystarczy popatrzec na PSG po jego odejsciu a przyjsciu Emerego ktory wygladalo w poprzednim sezonie zalosnie.W obwodzie zawsze jest Rainieri , ale to taki typ Montelli , wiec zadna zmiana.
0
Mirabelli
Mirabelli
11 września 2017, 20:41
tomhardy22

Serio, Gudiolin? Nie no trzymajcie mnie, ten pan to kompletna porażka, to samo Sousa który miał znacznie lepszy skład niż nasz a nic nie ugrał, Blanc jest tylko teoretycznie najlepszym zastępcą, ale Blanca byłoby ciężko przekonać moim zdaniem, jeśli takowa sytuacja by wystąpiła, na razie mamy dobrego trenera i ja nie narzekam jakoś, wolę go niż Seedorfa,Inzaghiego i Mihajlovića razem wziętych
1
Vol'jin
11 września 2017, 20:57
Ranieri to pracuje teraz w Nantes

Frank de Boer jest wolny ;] zaraz pewnie Bilić

a tak serio o tym trzeba było myśleć latem, nie teraz. I tak teraz zbytnio nie widzę realnego kandydata (bo wymienianie obecnie Gasperinigiego, Zemana 2.0, czy Conte to odstawić na bok można)

Jest niby Sousa wolny, ale jakoś nie było mega skoku jakościowego po Montelli więc raczej to ten sam poziom. Po trzecie branie teraz trenera nie znającego specyfiki Serie A to będzie strzał w stopę
1
AC1899
AC1899
11 września 2017, 21:53
Faktycznie, przegraliśmy 3 mecze z rzędu, nie wygraliśmy od pięciu meczy. Czas na zmiane trenera. Racja. Mhm.

Maj 2017.
Brawo Montella. Z takim składam superpuchar i awans do pucharów. Świetnie!

Wrzesień 2017.
Pierwsza porażka w sezonie. Montella jest dnem. Nic nie potrafi.


Pozdrawiam.
0
matten
matten
12 września 2017, 07:58
Ja postawiłbym na Tomka Hajtę. Komentowanie ewidentnie mu nie idzie, więc może zgodziłby się wrócić do trenerki. Zawsze można też dać szansę Gattuso. To bardzo doświadczony trener z wielkim dorobkiem, jestem przekonany, że sprawdziłby się równie dobrze co Brocchi i Inzaghi.
0
MK92
MK92
11 września 2017, 17:55
Donnarumma
Romagnoli - Bonucci - Musacchio
Conti - Kessie - Biglia - Calhanoglu - Rodriguez
Suso - Silva

Ja tak to widzę w tej chwili. Ewentualnie Bonaventura za Calhanoglu i/lub Suso za Contiego, a na pozycję Hiszpana wchodzi Kalinić. Będzie ciekawie ;)
0
Chalski
Chalski
11 września 2017, 17:49
Jak nigdy Pan Magneto pisze bardzo dobrze, proponując 3-4-3 z takimi graczami jakich wytypował. To miałoby jak najbardziej prawo zaistnieć i nie musielibyśmy w pomocy oglądać Montolivo czy Kessiego.
Z tym że wydaje mi się to ustawienie mocno ofensywne, nawet pomimo tego że grałoby 5 nominalnych obrońców.
0
tober12
tober12
11 września 2017, 17:40
Jedno jest pewne gdyby Conti nie złapał kontuzji ten mecz nie miałby takiego wyniku. Calabrie sadzali na podłogę jak dziecko wiem, że nie można winić tylko jednego gracza ale to było zbyt słabe ogniwo. Co więcej nie rozumiem ławki dla Ignazio on zawsze na takie meczyki się mobilizuję.
1
AC1899
AC1899
11 września 2017, 17:23
W środku pomocy Biglia i Kessie. Przed nimi Suso i Hakan. Na szpicy obojętne który z trójki napastników.
Przy wahadłowych możliwe jest częste wrzucanie piłek ze skrzydeł w pole karne, więc największe szanse powinien mieć Silva. Drugi w kolejce Kalinić, a na koniec Cutrone, bo za słaby fizycznie. Chyba, że trzeba liczyć na dwójkę ofensywnych pomocników i grę na małej przestrzeni, wtedy Kalinić odpada.
Co do obrony chyba każdy wie jak powinna wyglądać.
0
gorylmagila
gorylmagila
11 września 2017, 16:20
Mam nadzieję, że nasi piłkarze przyswoją sobie niuanse taktyczne ustawienia 352. Nie chcę później przeczytać, że błędy zostały popełnione przez złą komunikację.
1
Kapi0704
Kapi0704
11 września 2017, 16:14
Nie chce być czarnowidzem ale raczej na pewno przegramy w ledze te 5-8 spotkań jak więcej to będe rozczarowany :/ ale mamy nowy zespół wiec ciężko Będzie o taką grę jak drużyny przed nami może mamy jakość ta top 3 4 ale brak zgrania bardzo to utrudnia :/ jak w styczniu będziemy w top 6 to będę zadowolony :D bo później już raczej może być tylko lepiej :D A co do zmiany ustawienia to może to pomóc moim zdaniem fakt suso raczej będzie mniej grał ale w genoi grał na napadzie też trochę jak go wypożyczyliśmy :D i on przecież kupę schodzi do środka wiec za napastnikiem może też grać razem z hakanem na zmianę jak hakan złapię formę to będziemy mieli 2 świetnych zawodników i ze słabszymi rywalami oboje mogę grać :P i dzieki temu nastrzelamy bramek :P Ja tam wierzę w montellę że poukłada zespół nie ma narazie nam co oceniać wpadki się zdarzają i będą się zdarzać szczególnie teraz . Przypominam że za Ancelottiego mieliśmy lepszą ekipę a też przegrywaliśmy z dużo słabszymi nie raz :P wiec nie ma co tu ich za bardzo hejtować . Panowie prawdziwy kibic to taki który z drużyną jest na dobre i na złe pamiętajcie :D PS. Ja mam takiego kolegę co kibicuje Barcelonie i szczyci się tym jak kto go się pyta za kim jest :P a jak go się o co zapytam to on wie dużo mniej o tej barcy co ja wiec jak taki człowiek nazywa się ich kibicem pff , tacy ludzie są żałośni. Nie chciałem tym nikogo urazić ale taka prawda.
Edytowano dnia: 11 września 2017, 16:23
0
timmur
timmur
11 września 2017, 14:11
ale hejt się ulewa, szczególnie na stronie poświęconej lidze włoskiej. uważam że ta porażka nastąpiła w odpowiednim i nie szkodzącym dalszej ligowej walce terminie. zmiana ustawienia i jedziemy dalej. trzy najbliższe kolejki walczymy o komplet pkt. jak to mówią KEEP CALM AND FORZA MILAN
7
Pato7
Pato7
11 września 2017, 13:48
coś wyczuwam w powietrzu problemy we Wiedniu, to już nie ogóry z Macedonii czy Rumunii ... Każdy będzie chciał złoić Milan w Lidze Europy, musimy wyjść skoncentrowani na maksa bo takie błędy jak z Lazio mogą nas wiele kosztować. Mam nadzieję że niektóre gorące głowy ochłonęły i zrozumieją że Juve i Napoli to dla Nas obecnie półka nie do przeskoczenia bo byli i tacy co o Scudetto chcieli walczyć :D. Miejsce 4 będzie sukcesem patrząc na obecną sytuację, a walka o to miejsce z Interem, Romą i Lazio będzie bardzo ciężka ...
1
Zielony2009
Zielony2009
11 września 2017, 13:18
Teraz to se możesz. Co robiłeś cały okres przygotowawczy? Spróbuje 3-5-2, potem 3-4-3, a potem miesiąc będziemy się zgrywać.
Ale jak już pisałem lepiej późno niż później. Zobaczymy czy to coś da, ale nie wróżę rewelacji. Jedynie błyski Gigio, Suso i mam nadzieję Hakana, a może nawet i Silvy mogą nam zapewnić wyniki. Na skuteczne schematy gry w ataku i środku pola nie ma co liczyć. Bo skoro Montella nic takiego nie pokazał do tej pory to dlaczego ma nagle zacząć coś się zmieniać akurat teraz.
I nie biadolcie, że rok temu miał słaby skład. Nawet przeciętniaków można nauczyć jakieś organizacji gry.
0
magneto
magneto
11 września 2017, 13:26
Żeby Silva zrobił przebłysk to najpierw musi grać :D a jak widać pan Montella woli zawodnika z Chorwacji, który ni cholery nie pasuje to Milanu niż młodego i utalentowanego Silvę. U Montelli nie widać stylu, nie wypracowanych schematów tak jak to zrobił od pierwszego dnia w Napoli Sarri. Tam jest dyscyplina taktyczna i pomysł na grę.
1
Cactus
Cactus
11 września 2017, 16:31
magneto

Przywołując temat Napoli i Sarriego nie bierzesz pod uwagę jednej bardzo ważniej rzeczy. Sarri dostał w ręce drużynę poukładaną i stabilną. Co by nie mówić o Benitezie, to on wpoił w ten zespół pewną dyscyplinę taktyczną, którą teraz na swoją modłę rzeźbi Sarri. Ponad to Napoli to zespół, który nie przechodził tak dużej rewolucji kadrowej. Oni wręcz szczycą się stabilizacją i kadrą, która gra ze sobą w wielu przypadkach już po 5-6 lat. Jakby nie przymykać oka i nie kręcić nosem, to ma przeogromne znaczenie.
0
CZARO
CZARO
11 września 2017, 12:47
Jeżeli ktoś planuje grać 3-5-2, nie może mieć trzech środkowych obrońców gotowych do gry. Mam nadzieję, że to jednorazowy eksperyment, choć nie wiem po co przeprowadzany.
Kadra idealna do 4-3-2-1 lub 4-3-1-2, a my kombinujemy ze skrzydłowymi (co totalnie nie wychodzi), wahadłowymi (mając jedynie jednego zawodnika, który do tego się nadaje - oczywiście chodzi mi o Rodrigueza), zaraz będziemy jakieś pepowskie eksperymenty z bocznymi obrońcami na dmie robić.
1
IMMORTAL
IMMORTAL
11 września 2017, 12:51
A Conti do 3-5-2 jest zły? Cały poprzedni sezon grał jako wahadłowy?
5
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
11 września 2017, 16:26
Spokojnie to tylko CZARO i jego myśl szkoleniowa..
0
Tobiks
Tobiks
11 września 2017, 12:45
541

Donnarumma
Conti Musacchio Bonucci RomAgnoli Rodriguez
Biglia
Kessie Bonaventura
Calganoglu/Suso
Silva
0
januchsztum2
januchsztum2
11 września 2017, 12:43
Cholera nie wiem jak to ustawi treneiro, ale ma duży bół głowy bo:
3-5-2 nie ma miejsca dla Suso i Jacka
3-4-3 nie ma miejsca dla Hakana, chyba że wychodzimy tak:
Gigio
Romek, Bonu, Mateo
RR, Biglia, Jack, Conti
Hakan, Silva, Suso
To by było strasznie ofensywne ustawienie, dające ogromną szansę na wymienność pozycji, ale z silniejszymi rywalami jeden Biglia z pojęciem o odbiorze piłki w środku to trochę mało.
Edytowano dnia: 11 września 2017, 12:44
1
Pawello
Pawello
11 września 2017, 16:01
Ja bym ustawił 3-4-2-1 lub 3-4-1-2, w zależności od przeciwnika Tercet ofensywny Suso/Borini,Jack/Hakan-Napastnik.
W tym ustawieniu myślę, że mielibyśmy najwiecej opcji, a to że ktoś by nie miał miejsca to normalne, rotacja musi być a grać ma zawodnik w najlepszej dyspozycji.
0
Vol'jin
11 września 2017, 12:30
3-4-2-1 i Suso z Hakanem/Jackiem przed napastnikiem a na ławce w obwodzie jeden z nich w razie w bo inaczej nie ma nikogo innego
1
CZARO
CZARO
11 września 2017, 12:43
>w obwodzie?
:) :) :) :)
1
Marios77
Marios77
11 września 2017, 12:14
Jedyne dobre ustawienie to Anelotti na ławce trenerskiej...
2
zbylon
zbylon
11 września 2017, 14:12
Brrr. Oby nigdy ta podróba trenera tu nie wróciła. Bayern już żałuje że go zatrudnił. Wcześniej żałowała Chelsea - owszem w pierwszym sezonie, gdy jeszcze było widać rękę Scolariego, zdobył mistrza, ale później, gdy już wprowadził swoje porządki to Chelsea grała jak grała... To jest trener, który potrafi prowadzić gotowe drużyny, po sezonie dobrej gry następuje stagnacja. Już nawet nie chcę wspominać jego ostatniego sezonu u nas, bo zespół gwiazd grał momentami taką padakę jak drużyna Montelli w zeszłym sezonie.
1
ACstach
ACstach
11 września 2017, 12:05
Biore wszystko byleby nie to 4-3-3 znowu.
1
camlab73
camlab73
11 września 2017, 11:56
Chwała Bogu, bardzo dobrze. Nie ma się co sprzeczać, czy 4-3-3 czy 3-5-2 jest lepsze bo tak czy siak, ale trzeba spojrzeć na to, że do 4-3-3 nie mamy kompletnie piłkarzy, a do 3-5-2 mamy wręcz idealny skład. Trójka stoperów na wysokim poziomie, świetni wahadłowi (RR/Conti Antonelli/Abate) i przede wszystkim możemy wykorzystać potencjał napastników, mając Silvę Kalinicia i Cutrone, dając jednocześnie szansę dwójce z trzech zawodników.
2
magneto
magneto
11 września 2017, 12:01
Ale nie może być tak, że 2/3 Suso, Calhanoglu, Bonaventura usiądzie na ławce. Jeżeli Montella faktycznie chce grać trójką z tyłu to tylko tak to powinno wyglądać.
https://www.buildlineup.com/shared/59b658b18dd5dd25d4d22773
1
tomhardy22
tomhardy22
11 września 2017, 12:02
Nie zapominaj ze w 352 tez gra trojka pomocnikow tak jak i w 433 , 3412 to niemalze idealne ustawienie badz warianty 343 lub 3421 gdzie jest miejsce dla Suso,Bony i Turka , tak jak gra dzis Chelsea bo gra dwojka srodkowych pomocnikow to jedyne sensowne rozwiazanie.
0
krisss811
krisss811
11 września 2017, 11:49
trzeba dostać baty od osłabionego Lazio Panie Montella żeby doszło do głowy, że czas najwyższy na zmiany?
0
GregSays
GregSays
11 września 2017, 11:47
Jaki pierwszy raz? 3-5-2 było już grane w rewanżu ze Shkendiją.
1
cinassek
cinassek
11 września 2017, 11:49
Racja. Dodajmy "w pełnym składzie" :P
0
Zbanowany x2
Zbanowany x2
11 września 2017, 11:39
gorzej grac sie nie da jestem za.
0
tomhardy22
tomhardy22
11 września 2017, 11:28
352 jest jeszcze gorsze niż 433 , jedyne sensowne ustawienia to 343,3421,3412, gdyż gra tylko dwóch środkowych pomocników a jak dobrze widać Milan nie ma nawet 3 środkowych pomocników na poziomie.Jedyny pozytyw tego jest taki że pan VM sam się sabotuje i przybliża do wylotki , co daje nadzieję że da się jeszcze uratować ten sezon i zatrudnić prawdziwego fachowca na ławkę a nie gościa który wyleciał z Sampdorii zostawiając ją w strefie spadkowej.
0
zbylon
zbylon
11 września 2017, 11:13
Kombinowanie na siłę z tymi wahadłami, podczas gdy w tym ustawieniu nie wiadomo co zrobić z Suso i Jackiem. Jedyne rozsądne ustawienie to 4-4-2, ale mimo wszystko już lepiej pobawić się w 3-5-2 niż 4-3-3

3-5-2
https://www.buildlineup.com/shared/59b655d88dd5dd25d4d2276a

4-4-2 (wariant z Suso i Jackiem)
https://www.buildlineup.com/shared/59b657168dd5dd25d4d2276d

4-4-2 (wariant z Hakanem na treq)
https://www.buildlineup.com/shared/59b657838dd5dd25d4d2276f

4-4-2 (wariant z Suso i Jackiem kosztem Biglii)
https://www.buildlineup.com/shared/59b657e78dd5dd25d4d22772
Edytowano dnia: 11 września 2017, 11:32
0
magneto
magneto
11 września 2017, 11:36
A Suso i Bonaventura na ławce?? No raczej to nie powinno przejść. Jedynie gra trójką z tyłu może wyglądać tak:
https://www.buildlineup.com/shared/59b658b18dd5dd25d4d22773
Innej opcji nie widze. Po co zabierać drużynie kreatywność sadzając Bone i Suso na ławce?
2
zbylon
zbylon
11 września 2017, 12:35
Magneto - ale to co proponujesz to 3-4-3 a Montella wyraźnie mówi o 3-5-2. W tym ustawieniu jest też słabość w postaci Biglii, który byłby osamotniony w środku pola. Już bardziej Kessie by się w takiej roli odnalazł.
0
magneto
magneto
11 września 2017, 13:23
Zbylon
Chodzi o prostą teorię. Nie możemy sobie pozwolić na to aby ktoś taki jak Suso czy Bonaventura siedział na ławce. Do tego jest jeszcze Calhanoglu. Gra się najsilniejszą jedenastką a nie sadza najbardziej kreatywnych zawodników na ławce.
0
zbylon
zbylon
11 września 2017, 13:53
Ja się z tym zgadzam, ale widać Montella nie. Przy ustawieniu 3-5-2 dwóch z czwórki RR, Conti, Jack, Suso będzie siedzieć na ławie. Jakoś nie wyobrażam sobie Suso na wahadle. Mój wpis dotyczy tylko tego ustawienia, które podaje Montella. Dalej wypisuję ustawienia, które sam uważam za najbardziej adekwatne. Twoja formacja też jest ciekawa. Na pewno lepsza niż pomysły Montelli.
0
przemek.kili
przemek.kili
11 września 2017, 10:54
Kalinic- Silva .. będzie spoko
0
Diavo
Diavo
11 września 2017, 11:14
Silva poleci z kontra, a kalinic 10 metrow za nim, strasznie jest typ wolny ????
0
adamos
11 września 2017, 10:51
będzie choinka:
Musa - Bonucci - Romek
Kessie - Biglia - Monto
Suso - Hakan
Silva - Cutrone/Kalinić
Bądź z wahadłowymi
Musa - Bonucci - Romek
Conti - Kessie-Biglia - RR
Hakan/Suso
Suso/Cutrone - Silva
0
MUCHA_loku
MUCHA_loku
11 września 2017, 10:58
Pekata ta choinka ;-)
0
Diavo
Diavo
11 września 2017, 11:13
Będzie konkurencja o skład jak o swiezaki w biedronce :)
0
Quers2
Quers2
11 września 2017, 10:36
Ciekawe niby gdzie wtedy będzie grał Suso?
0
Diavo
Diavo
11 września 2017, 10:38
Jack - Hakan - Biglia - Suso - Kessie w obronie
Hakan - Suso
Jacka - Biglia - Kessie w fazie defensywnej
niestety tylko tak mi to pasuje..
0
Diavo
Diavo
11 września 2017, 10:42
Jack - Hakan - Biglia - Suso - Kessie (nominalne ustawienie )

........Hakan - Suso ........
Jacka - Biglia - Kessie (w fazie ofensywnej)

niestety tylko tak mi to pasuje..
0
magneto
magneto
11 września 2017, 10:45
Jeżeli ten człowiek chce grać trójką z tyłu to innego ustawienia niż 3-4-3 nie widzę. Na wahadłach Rodriguez i Conti, w środku Biglia odpowiadający za rozgrywanie od bramki i przed nim Calhanoglu. Na skrzydłach Bonaventura i Suso i na szpicy Silva. Każde inne to będzie porażka bo nie ma w nim miejsca dla dla 2/3 Suso, Calhanoglu i Bonaventura.
5
Diavo
Diavo
11 września 2017, 10:35
nie wiem w czym przeszkadzal brak Romagnoliego?
Rodriguez - Musacchio - Conti
Antonelli - Bonucci - Abate
alternatyw miał sporo. łącznie z...
Zapata - Paletta - Calabria (w razie plagi kontuzji)
Obawiam sie, że Montella będzie bal się dać na ławke Bonucciego mimo że gość bez formy. .
0
magneto
magneto
11 września 2017, 10:28
Pewniakiem do gry w ataku jest napastnik z Chorwacji. Tego można być pewnym. Chociaż pan Montella stwierdził, ze on jeszcze nie jest do końca gotowy do gry a i tak pojawia się na boisku kosztem Silvy. Obyśmy tylko nie stracili takiego talentu jakim jest Silva. Bo Mendes nie będzie siedział z założonymi rękoma jeżeli Andre nie będzie grał.
1
RafSta1992
RafSta1992
11 września 2017, 10:26
Chlopie nie trenowali zbyt duzo to teraz niby jest czas zeby potrenowac 3 z tylu ? Moim zdaniem zaczyna sie szalony msc przed chlopakami mecze co 3-4 dni . rotacja musi byc ale na eksperymenty chyba lekko za pozno . borini montolivo calabria to raczej zmiennicy na ostatnie 10 min a nie chlopaki od pierwszych minut . pozdro rossoneri forza milan ! Yo!
0
Owiec
Owiec
11 września 2017, 10:24
Może Bonucci wreszcie się odnajdzie w tym systemie
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się