ZGODNIE Z PRZEWIDYWANIAMI...
MILAN – LIVERPOOL 1:3
Jak informuje oficjalna strona rossonerich, w środę w Szanghaju miało miejsce "AC Milan China Resources Sharing Seminar" - pierwsze seminarium zorganizowane w celu przestawienia potencjalnym sponsorom i innym zainteresowanym podmiotom wszystkich możliwości związanych z podjęciem współpracy z AC Milan. W wydarzeniu udział wzięli m.in. dyrektor wykonawczy, David Han Li, dyrektor ds. handlu, Lorenzo Giorgetti, przyszły dyrektor generalny Milan China, Marcus Kam, ambasadorzy Milanu w osobach Franco Baresiego i Daniele Massaro. Mowa była o celach, które klub chce osiągnąć na rynku azjatyckim z wykorzystaniem zespołu pracującego na miejscu. Goście seminarium mieli okazję porozmawiać z przedstawicielami Milanu oraz podziwiać Puchar Mistrzów, który został przywieziony z Włoch specjalnie na to spotkanie. O wydarzeniu na swoim profilu na Twitterze informował m.in. włoski konsulat w Szanghaju.
Marcus Kam, który stanie na czele Milan China, to manager z dużym doświadczeniem - donosi MilanNews. Kształcił się m.in. w Kanadzie i Australii. W branży sportowej działa od 2003 roku, kiedy to objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży w Chinach w spółce Infront Sports & Media. Następnie pracował w Adidas China jak dyrektor marketingu sportowego. Zanim trafił do Milan China, był dyrektorem w Century Sports Investment Ltd w Honkongu. Jak tylko chińska spółka Milanu będzie mogła zacząć swoje działanie, Kam będzie główną osobą odpowiedzialną za rozwój marki rossonerich na rynku azjatyckim.