SCUDETTO


Milan w Chinach: seminarium na temat współpracy z klubem. Obecny przyszły dyrektor Milan China

12 października 2017, 00:33, Ginevra Aktualności
Milan w Chinach: seminarium na temat współpracy z klubem. Obecny przyszły dyrektor Milan China

Jak informuje oficjalna strona rossonerich, w środę w Szanghaju miało miejsce "AC Milan China Resources Sharing Seminar" - pierwsze seminarium zorganizowane w celu przestawienia potencjalnym sponsorom i innym zainteresowanym podmiotom wszystkich możliwości związanych z podjęciem współpracy z AC Milan. W wydarzeniu udział wzięli m.in. dyrektor wykonawczy, David Han Li, dyrektor ds. handlu, Lorenzo Giorgetti, przyszły dyrektor generalny Milan China, Marcus Kam, ambasadorzy Milanu w osobach Franco Baresiego i Daniele Massaro. Mowa była o celach, które klub chce osiągnąć na rynku azjatyckim z wykorzystaniem zespołu pracującego na miejscu. Goście seminarium mieli okazję porozmawiać z przedstawicielami Milanu oraz podziwiać Puchar Mistrzów, który został przywieziony z Włoch specjalnie na to spotkanie. O wydarzeniu na swoim profilu na Twitterze informował m.in. włoski konsulat w Szanghaju.   

Marcus Kam, który stanie na czele Milan China, to manager z dużym doświadczeniem - donosi MilanNews. Kształcił się m.in. w Kanadzie i Australii. W branży sportowej działa od 2003 roku, kiedy to objął stanowisko dyrektora ds. sprzedaży w Chinach w spółce Infront Sports & Media. Następnie pracował w Adidas China jak dyrektor marketingu sportowego. Zanim trafił do Milan China, był dyrektorem w Century Sports Investment Ltd w Honkongu. Jak tylko chińska spółka Milanu będzie mogła zacząć swoje działanie, Kam będzie główną osobą odpowiedzialną za rozwój marki rossonerich na rynku azjatyckim.  



4 komentarze
Musisz być zalogowany, aby komentować
AdrianoGalliani
12 października 2017, 10:08
Wreszcie ktoś, komu można bez obrzydzenia uścisnąć rękę. Bez przeszłości w Interze czy Juventusie.
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 października 2017, 06:06
Dobrze, że klub rozwija się na wielu płaszczyznach, budowanie klubu to nie tylko coroczne wzmacnianie kadry i kupowanie nowych piłkarzy. Piłkarze przychodzą i odchodzą.. a rynek azjatycki jest ogromny, głodny futbolu trzeba to umieć wykorzystać, możemy rozwinąć się marketingowo i finansowo a każdy dobrze wie, że teraz w piłce nożnej wszystko kręci się wokół pieniędzy.. no niestety.. a głównie na początku drogi budowy/odbudowy marki, a my jesteśmy na początku. Forza Milan!
2
camlab73
camlab73
12 października 2017, 01:41
Aż strach pomyśleć, że za klubem stoją ogromne miliony, wpływowi ludzie na świecie angażują się w wielopoziomowy marketing klubu w Europie i Azji, klub przedstawia UEFie ambitne plany dotyczące awansu i wygrania Ligi Mistrzów, a wszystko to buduje się wokół drużyny, na które czele stoi Montella, który nie do końca czasem ogarnia.
4
Marcin1995
12 października 2017, 01:07
Fajnie że klub bierze ludzi z doświadczeniem
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się