SCUDETTO


DERBY PRZEGRANE MIMO WALKI

15 października 2017, 19:42, Leonardo 22 Główne newsy
DERBY PRZEGRANE MIMO WALKI

Inter pokonał Milan w derbach Mediolanu. Mecz rozpoczął się spokojnie, zgodnie z przewidywaniami. Już w 10 minucie groźną sytuację miał Milan. Suso wykonywał rzut rożny, ale  Romagnoli pomylił się i bramka Handanovica pozostała nieodczarowana. W następnych minutach oglądaliśmy typowy mecz walki. W 21 minucie bardzo groźnie uderzył Antonio Candreva, ale piłka trafiła w poprzeczkę bramki strzeżonej przez Gianluigiego Donnarummę. Chwilę potem o uderzenie pokusił się Suso, ale strzał nie sprawił większych problemów bramkarzowi Interu. W 28 minucie stało się to czego obawialiśmy się od początku. Rajd prawą stroną boiska przeprowadził Candreva i jego dośrodkowanie znakomicie wykorzystał Icardi. W 40 minucie próbował odpowiedzieć Borini, ale jego strzał dobrze obronił Handanović. Kilka minut później sędzia zaprosił obie drużyny na przerwę.

 

Po rozpoczęci drugiej połowy absolutną dominację przejął Milan. Rossoneri po wejściu Patricka Cutrone zdecydowanie zaczęli lepiej grać z przodu. Już w 49 minucie świetnie defensorom Interu urwał się Andre Silva, ale trafił jedynie w słupek bramki. Co prawda dobitka Mateo Musacchio wylądowała w siatce. ale arbiter słusznie odgwizdał pozycję spaloną Argentyńczyka. Kilka minut później sektory wypełnione fanami Milanu rozgrzane były do czerwoności. Przed polem karnym znakomicie uderzył Suso i doprowadził do remisu w derbach. Znów było dobrze. Milan dalej napierał na bramkę Handanovića. Strzałów z dystansu próbowali Suso i Bonaventura. W 63 minucie stało się coś co ciężko zrozumieć. Piłkę w środku pola stracił Lucas Biglia. Ta została podana do Ivana Perisića, który dośrodkował w pole karne do Icardiego, który dopełnił formalności. Po drugiej bramce dla Interu gra Milanu wyraźnie siadła. Dopiero coś ruszyło się około 80 minuty. Najpierw groźnie uderzał Ricardo Rodriguez. Po chwili bardzo dobre dośrodkowanie Fabio Boriniego wykorzystał "Jack" Bonaventura. Wydawało się, że mecz zakończy się zasłużonym podziałem punktów, ale w 89 minucie Inter miał rzut karny po faulu Rodrigueza na D'Ambrosio. Po minucie Icardi skompletował Hat - Trick. Mecz zakończył się wygraną Interu 3:2.

INTER (4-2-3-1): Handanovic; D'Ambrosio, Skriniar, Miranda, Nagatomo; Gagliardini, Valero; Candreva, Vecino, Perisic; Icardi.

MILAN (3-5-2): G. Donnarumma; Musacchio, Bonucci, Romagnoli; Borini, Kessie, Biglia, Bonaventura, Rodriguez; Suso, A. Silva.

 

Arbiter główny: Paolo Tagliavento

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT MECZU ***


 



664 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
PanX
PanX
15 października 2017, 22:54
Coś czuję, że gdyby zamiast Bonucciego grał Zapata, to byśmy zremisowali. Bonucci to pomyłka letniego mercato, ale Montella nie ma jaj, żeby posadzić go na ławce.
0
tobiasz
tobiasz
15 października 2017, 22:55
Już nie pamiętasz jak Zapata podał Zapacie? Bonucciego można winić tylko za jedną bramke.
0
pabel1999
pabel1999
15 października 2017, 22:58
Pierwsza na jego konto, przy drugiej mógł się zachować lepiej. Icardi stał kompletnie sam
0
PanX
PanX
15 października 2017, 22:58
Zapata ma swoje odchyły, ale przeważnie meczach o większą stawkę, gdzie trzeba spać cztery litery, dawał radę. Jak już zebrało się Tobie na wspomnienia, to przypomnij sobie, kto strzelił gola w poprzednich derbach.
0
epl
epl
15 października 2017, 22:53
Czas w końcu posadzić "gwiazdy" na ławkę. Biglia i Bonucci koniecznie na ławkę. Silva raz błyszczy, kolejny mecz nie istnieje.
0
Muniek739
Muniek739
15 października 2017, 22:53
Co za CENZURA. Czekam na jutro oficjalne o zwolnieniu. Blizniacza sytuacja jak w interze w zeszłym sezonie. Tu nie było żadnego pozytywu. Uszy bolą słuchać tych prosiakow w studiu. 10 miejsce, przed nami Chievo, torino bez belottiego itd. To jest wstyd. Nie wiem jak wy, ale ja się gigio nie dziwię, że chciał odejść. Na jego miejscu mnie by tu już dawno nie było. Icardi ta szmatę ściągnął, bo chciał być jak Messi, strasznie mnie irytuje. I ta jego rozwiązła wandzia, po tym co zrobił maxi lopezowi nikt nie powinien mu ręki podawać

Poszedł warn za obrazę zespołu. Arva
Edytowano dnia: 15 października 2017, 23:01
0
Yabaye
Yabaye
15 października 2017, 22:56
Powinieneś dostać bana za ten komentarz. Inter był dzisiaj o klasę lepszy. Pojedynczy błysk Suso i Bonaventury pozwoliły nam na nawiązanie walki. Mauro pokazał, kto się w Mediolanie liczy. Oby za pół roku karta się odwróciła.
1
Muniek739
Muniek739
15 października 2017, 22:59
Gdzie ja piszę, że Milan był lepszy? Naucz się czytać. Wiele osób też nie trawi icardiego. Chyba ostatnie 5 lat jego kariery przesiedziales w piwnicy
0
Yabaye
Yabaye
15 października 2017, 23:02
Nigdzie nie pisałeś, że "Milan był lepszy". Nie szukaj taniej zaczepki, bo tutaj jej nie znajdziesz. Merytoryka granicząca z banem. Po prostu.
0
Marcin1995
Marcin1995
15 października 2017, 22:52
3 porażki z rzędu, to jest niewiarygodne
0
Yabaye
Yabaye
15 października 2017, 22:58
Kolego po szalu, zapominasz się. TRENER POTRZEBUJE CZASU :) :) :)
0
Dohtor
Dohtor
15 października 2017, 22:51
Przegraliśmy na własne życzenie: Biglia to przebrany Montolivo a Bonucci to przebrany zapata :O
2
Manolas
Manolas
15 października 2017, 22:50
Pasalić>Biglia Bacca>Silva Paletta>Bonucci De Sciglio>Rodriguez Seedorf>Nuntella Zamiast kupić Bonucciego trzeba było Nawałke ściągnąć. Najbardziej szczęścliwi po meczu ? Marotta i Lolito. Jestem ogromnie rozczarowany. To był najważniejszy mecz w tym roku. Radość jesieni, a tu gramy dobrze 30minut z 90. Fassone to powinien z bejsbolem do szatni wejść poprawić po Gattuso
3
stary_boss
stary_boss
15 października 2017, 22:50
Na chwile obecna wydaliśmy 42miliony plus gigantyczna pensja na zawodnika który gra piach żeby nie powiedzieć dno
1
skazany na bany x2
15 października 2017, 22:50
na nic już w tym sezonie nie licze.
0
grzyweek7
grzyweek7
15 października 2017, 22:50
Leo przy pierwszych dwóch bramkach krył powietrze i taka prawda ! Patrzył się jak piłka leci do bramki zamiast kryć krótko gościa ahh... Pisałem przed sezonem że nie zasłużył na opaskę i tak jest.
0
Maxum
Maxum
15 października 2017, 22:49
Jasna cholera...panowie, obudzcie sie
0
Majki85
Majki85
15 października 2017, 22:49
I koniec!! Gramy jak nigdy, przegrywamy jak zawsze!! Niestety, ale indywidualne błędy Bigli oraz Rodrigueza zadecydowały o naszej porażce, na którą nie zasłużyliśmy. My strzeliliśmy gole po akcjach, które sami sobie wypracowaliśmy. Inter zdobył dwa gole z dupy i to zaważyło. Mecze z Romą i Interem były o być albo nie być Montelli. Zdobyliśmy okrągłe 0 pkt, ale obawiam się że zarząd nie zwolni naszego trenera, bo uzna, że nie graliśmy źle w tych meczach, a porażki były dziełem przypadku. Mam tylko nadzieję, że nasz trener z betonu wyciągnie wnioski z tej drugiej połowy i uświadomi sobie, że można grać ofensywniej niż dotychczas. Brakowało mi w tych drugich 45 minutach w zasadzie tylko Suso na prawym skrzydle, bo cofnięty do środka nie jest tak groźny, a w przypadku akcji bramkowej pokazał, ze więcej jest z niego pożytku gdy jest ustawiony bliżej prawej strony. Dziś wyszło na to, że starzy zawodnicy, z których było najwięcej pociechy dali nam najwięcej radości w tym meczu, a zawiedli ci nowi, ale doświadczeni, po których należy oczekiwać czegoś więcej niż strat w środku pola czy głupich fauli w polu karnym. Pytanie retoryczne do Bigli... Dlaczego po stracie piłki nie faulował zawodnika Interu tylko pozwolił na wyprowadzenie kontry? Nie tego oczekuje po tak doświadczonym reprezentancie Argentyny!! Zawód... Jedyne słowo, które ciśnie się na usta odnośnie błędów Rodrigueza i własnie Bigli!
2
pabel1999
pabel1999
15 października 2017, 22:56
Handanović spokojnie mógł wybronić bramkę Jacka, więc to był raczej gol z dupy. Spójrzmy obiektywnie, Inter może nie dominował ale wyglądał dużo lepiej niż Rossoneri. Przed sezonem byłem pewien że z Bonuccim, Musacchio, Romkiem, Rodrigezem, z obroną nie będzie żadnego problemu, Kessie z Biglią i resztą stworzą solidną pomoc, a byłem pewien obaw odnośnie ataku. Tymczasem okazuje się, że obrona sprawuje się bardzo źle, inter miał co najmniej jeszcze ze 2 sytuacje które mógł wykorzystać, Kessie jest bezbarwny, Biglia popełnia sporo błędów, pierwsza bramka na jego konto po za tym kilka głupich strat. Nie jestem przekonany do grania trzema stoperami, kompletnie się to nie sprawdza. Nasza obrona jest strasznie chaotyczna.
0
Majki85
Majki85
16 października 2017, 08:21
Może i mógł wybronić, ale strzał Jacka na wślizgu był z bliskiej odległości, a przede wszystkim chodzi mi o to, że doszliśmy zarówno do tej sytuacji, jak i do sytuacji przy golu Suso sami sobie kreując akcje, a nie tak jak w przypadku Interu, który dwa gole zdobył po błędach odpowiednio Bigli oraz Rodrigueza. Poza tym procent posiadania piłki też był po naszej stronie, strzały na bramkę również. Nie wiem gdzie tam widziałeś dużo lepszą grę Interu. Oni nas po prostu wypunktowali strzelając niemal wszystko co mieli. Jedyna sytuacja niewykorzystana z ich strony to strzał Vecino zza pola karnego. A tak Donnarumma nie miał w zasadzie okazji bronienia. Handanović jednak kilka groźnych naszych strzałów mimo wszystko wybronił (m.in. w pierwszej połowie Boriniego, czu w drugiej Bonaventury z bliska).
0
Boro
Boro
15 października 2017, 22:48
W defensywie jak dzieci we mgle, 3 bledy 3 bramki i znowu ta gadka ze gralismy dobrze ale wynik słaby ech:/
3
PrzemLi
PrzemLi
15 października 2017, 22:50
w defensywie ? przypomnę ci że 2 bramki wpadły przez straty naszych pomocników Biglie i Jacka. Jacka może da się jeszcze jakoś wytłumaczyć ale to co zrobił biglia z tą piłką to jest żałosne.
1
Pikolo1899
Pikolo1899
15 października 2017, 22:56
Biglia powonien zejść zamiast Romka bo ostatnie minuty to on już nie żył.
0
Boro
Boro
16 października 2017, 08:20
Ojej ten sam mecz oglądaliśmy w ogóle? Spójrz jak pilnowany był Icardi w polu karnym taki gracz musi mieć non stop przylepe przy sobie. Dalej Rodriguez błąd przy karnym. Bigli strata nie do zaakceptowania ale można było zachowywać się lepiej po błędach.
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
15 października 2017, 22:47
Dobranoc chlopaki . Forza MIlan. Może jutro przywita nas piękna wiadomość o zwolnieniu TRENERA
4
Marcin1995
Marcin1995
15 października 2017, 22:48
Ja tam nie zasnę ciśnienie 200
3
Dohtor
Dohtor
15 października 2017, 22:47
Bonucci & Biglia kluczowe momenty. Przy zmianie ustawienia byłą widoczna poprawa gry. Nie wiem tylko czy Biglia to przebrany Montolivo czy jak ? A Bonucci to Zapata?
0
Andre
Andre
15 października 2017, 22:47
Montella musi odejść po tym meczu, inaczej będziemy mogli spisać ten sezon na straty. Tracimy zbyt dużo frajerskich bramek, w czym niestety swój duży udział ma Bonucci, który dzisiaj zawinił przy dwóch golach. Dzisiaj, poza wyróżniającym się na plus Borinim i bramką Suso, niewiele dobrego można powiedzieć o grze Milanu. Icardi jeszcze długo będzie śnił się po nocach fanom i piłkarzom Milanu.
0
Anonim
Moderator Anonim
15 października 2017, 22:47
W następnym meczu trzeba odejść od grania 3 obrońcami, jak zmieniliśmy grę na 4 obrońców i 2 napastników od razu dużo lepiej się grało. Mam nadzieję, że to ostatni mecz Suso na napastniku. Widać jak dobrze się czuje z tyłu. Bonaventura dzisiaj świetny. Tak samo jak Musacchio i Borini.
3
januchsztum2
januchsztum2
15 października 2017, 22:57
Ale my czwórką z tyłu graliśmy dopiero od 78 minuty. Po wejściu Cutrone to dalej było 3-5-2, tylko zmodyfikowane. Była trójka obrońców, ustawiony tuż przed nimi Biglia, a szeroko RR i Borini, za plecami dwóch napastników biegały dwie 10 mające całkowitą dowolność w poruszaniu się czyli Jack i Suso, podobno ćwiczyliśmy ten wariant na treningu i fajnie to wyglądało tylko z jednym zastrzeżeniem, że w takim ustawieniu mamy mało defensywnych zawodników i każda kontra jest groźna
0
Wioku93
Wioku93
15 października 2017, 22:47
Nie ma co patrzeć ze zagraliśmy kawałek dobrej piłki, bo ten kawałek nie trwał nawet 45 min. Tabela idealnie okazuje to w jakim miejscu jesteśmy i nie ma tu sensu szukać usprawiedliwień. Na chwile obecna jesteśmy największym rozczarowaniem w serie a jak i nie w Europie. Blanc?Tuchel? Potreba nam świeżej krwi co tu mówić. Graliśmy derby,prestiżowy mecz a wyglądaliśmy jak na drugiej stronie by stali Benevento.
1
GreekNight
GreekNight
15 października 2017, 22:52
Ancelotti?
0
Vol'jin
Vol'jin
15 października 2017, 22:57
Ancelotti i budowanie drużyny oksymoron... Mówię z góry zatrudnienie trenera po za Calcio = to zmarnowanie tego roku by sie zapoznał jak Klopp w LVP. Z opcji Włoskich to jedynie ewentualnie Sousa/Petković ale w życiu bym im nie dał kontraktu 2-3 letniego mając w perspektywie latem lepszych trenerów do wyciągnięcia
0
Rafalzki
Rafalzki
15 października 2017, 22:47
pytam się ile jeszcze czasu będzie miał Montella?? aż zaczniemy walczyć o utrzymanie? brawo, 3-5-2... Montella WON. Teraz pewnie wszyscy jego fani będą mówić, że przecież graliśmy dobrze prawie kwadrans. Policzmy, łomot od Lazio, Sampy, Romy, Interu i zwymiotowane zwycięstwo w LE (bo inaczej się nie da tego opisać), pytam ponownie, ile jeszcze tego sabotażystę trzeba będzie oglądać na ławce trenerskiej???
4
głos_rozsądku
głos_rozsądku
15 października 2017, 22:46
"Z tym składem Milan będzie walczył o mistrzostwo". -12 punktów po 8 kolejkach xDDD
2
Marcin1995
Marcin1995
15 października 2017, 22:48
Nie mamy już nawet szans na LM, trzeba postawić wszystko na LE bo inaczej to wpadniemy w niezłe szambo
0
Marcin1995
Marcin1995
15 października 2017, 22:46
A wiecie co mnie jeszcze wkurza? Ten inter ma takiego CENZURA farta że CENZURA
, oni grają chyba jeszcze gorzej niż my a wszystko wygrywają

Anonim
Edytowano dnia: 15 października 2017, 22:49
0
Anonim
Moderator Anonim
15 października 2017, 22:50
To prawda, mają bardzo dużo szczęścia. Ale szczęście sprzyja lepszym. Niestety
1
sKUBAniec
sKUBAniec
15 października 2017, 22:57
Dokładnie. Ale długo tak nie pociągną. Ich tez się nie da oglądać. Obie drużyny grają na poziomie naszej ekstraklasy.
0
MK92
MK92
15 października 2017, 23:30
Nie nazwałbym tego tylko fartem. Uważam, że ich defensywa w tej chwili lepiej się spisuje niż nasza. W tym tkwi klucz do ich pozycji w tabeli. No i mają wspaniałego Icardiego. Poza tym Spalletti ich niesamowicie motywuje. Nie grają pięknie dla oka, ale wygrywają i tylko to się liczy. Za tydzień będą mieli prawdziwy egzamin z Napoli i wtedy będziemy wiedzieli o Interze dużo więcej.
0
patoo_07
patoo_07
15 października 2017, 22:46
Generalnie to przegraliśmy sami ze sobą, a nie z Interem. Pierwsza bramka to kretyńska stara Bonawentury i błąd Bonucciego. Druga bramka to kretyńska strata Biglii. Trzecia bramka to... sam nie wiem czy był faul, ale te ręce tam były niepotrzebne, bo i tak by nie doszedł do piłki. Inter grał jeszcze gorzej niż my, ale podarowaliśmy im 3 bramki za darmo. Tyle w temacie.
1
kaquito
kaquito
15 października 2017, 22:44
Nie ma to jak wydać na transfery 250 mln euro i już po 8 kolejkach wiedzieć, ze sezon jest stracony i w kolejnym znów nie będzie LM. Jesteśmy na 10 miejscu. Brawo Montella, jesteśmy pośmiewiskiem w całej Europie!!!
1
Vol'jin
Vol'jin
15 października 2017, 22:48
Juve rok temu było w podobnej pupie i zdobyło mistrza mając do lidera 12 pkt straty... Tutaj jest 38 kolejek nie 34 jak w Niemczech ;] więc jeszcze wszystko się może zdarzyć... My możemy nagle oświecić lub grać piach a się okaże, że czołówka też zacznie gubić punkty... Jak Inter był liderem po przerwie zimowej, kiedy wrócił Mancini na ławkę trenerską to mało kto obstawiał, że wylecą po top 3
0
Dryzu1899
Dryzu1899
15 października 2017, 23:17
Vol'jin Bez jaj, porównywanie Milanu teraźniejszego do zeszłorocznego Juve... tylko co my mamy a co miał Juventus. U nich to był wypadek przy pracy, u nas jest bieda=constans.
0
Yabaye
Yabaye
15 października 2017, 22:44
Pragnę jedynie przypomnieć, że kolega Pazioni tnie się na łyso. Mam nadzieję, że ładowałeś maszynkę w trakcie spotkania. Albo też Pazioni po prostu potrzebuje czasu :)
2
pjotr
pjotr
15 października 2017, 22:44
szkoda, 2 bramki po głupich błędach
1
ACstach
ACstach
15 października 2017, 22:44
No i dupa zbita. CL oddala sie jak pendolino ze stacji. Pecha mielismy dzisiaj dosyc sporo to prawda, Icardi nie uderzal czysto piłki przy swoich strzałach dzisiaj ale piłka lądowała w bramce plus fatalne krycie obrońców i bezsensowne straty w środku pola, a karny to tylko i wyłącznie idiotyczne zachowanie RR. Nie zmienia to faktu ze pierwsza połowa w naszym wykonaniu to kolejny kryminał za który powinno być dożywocie zakazanie wstępu na SS. A nie chce mi się już nic więcej pisać.
Edytowano dnia: 15 października 2017, 22:45
0
Orzelek79
Orzelek79
15 października 2017, 22:44
Teraz w lidze będzie grać się łatwiej, mamy już tyle straty że nie ma co liczyć na top 4 .
0
patrykas
patrykas
15 października 2017, 22:43
Jeśli znowu ujrzymy komunikat "mamy pełne zaufanie do Montelli" to coś z Fassone będzie nie tak ;((
1
Rafalzki
Rafalzki
15 października 2017, 22:53
już kilka dni temu powiedział, że nawet porażka z Interem nie zagrozi pozycji trenera. Niestety.
0
chrisswanx
chrisswanx
15 października 2017, 22:43
Icardi strzelił dzisiaj tylko dlatego, że krycie naszych obrońców było strasznie żałosne.
6
karp_fso
karp_fso
15 października 2017, 22:43
3-5-2 gramy głównie dlatego, że przyszedł Bonucci. Układamy zespół pod jakiegoś Juventiniego, który dostał jeszcze opaskę kapitana. Milan się stoczył, w tamtym sezonie może nie mieliśmy wielkich nazwisk, ale mimo wszystko nie było mi wstyd. A ten sezon? Szkoda gadać.
0
Geri
Geri
15 października 2017, 22:43
Błędy indywidualne zadecydowały... Przy pierwszym golu bodajże Jack stracił w środku pola - kontra Przy drugim Biglia stracił w środku pola - kontra Przy trzecim Rodriguez niestety głupio faulował. Nie zamierzam mieszać w to dywagacji jakim trenerem jest Montella, ale w ŻADNEJ z powyższych sytuacji nawet największy geniusz taktyczny by nie pomógł. Zarówno straty na środku jak i faule w polu karnym to coś na co żadna taktyka nie jest przygotowana do skutecznej obrony.
3
GreekNight
GreekNight
15 października 2017, 22:46
problem rowniez lezy w kreowaniu sytuacji, pierwszy nasz gol to byl indywidualny popis Suso strzalem z daleka a drugi samoboj Handanovica. Futbol sie zmienil, potrzeba nam szybszego ataku. Wytykasz bledy Bigli i Bonaventurze w srodku pola ale zapominasz o tym ze wina rowniez lezy po stronie obrony ktora od srodka pola nie potrafila ustawic sie porzadnie aby obronic atak po bledzie. Jak sie patrzy na ustawianie sie Bonucciego to czasami az oczy bola.
0
GreekNight
GreekNight
15 października 2017, 22:47
problem rowniez lezy w kreowaniu sytuacji, pierwszy nasz gol to byl indywidualny popis Suso strzalem z daleka a drugi samoboj Handanovica. Futbol sie zmienil, potrzeba nam szybszego ataku. Wytykasz bledy Bigli i Bonaventurze w srodku pola ale zapominasz o tym ze wina rowniez lezy po stronie obrony ktora od srodka pola nie potrafila ustawic sie porzadnie aby obronic atak po bledzie. Jak sie patrzy na ustawianie sie Bonucciego to czasami az oczy bola.
0
jasiom22
jasiom22
15 października 2017, 22:50
lol, jest dokładnie odwrotnie... nawalił cały zespół, który nie ma pomysłu na grę, nie jest zgrany w tym systemie... który forsuje trener pod jednego zawodnika (który jak narazie gra zwyczajnie słabo, dziś pierwsza bramka to Bonucci puscił) przestawiając na boisku wszystkich wokół, to zwyczajnie nie miało prawa zadziałać.. i nie zadziałało, jak Silva jako jedyny napastnik na boisku ląduje na skrzydle a w ataku dziura. (w pierwszej połowie) jedyne co było dobre w tym meczu to własnie indywidialności takie jak Suso czy Jack... ale to nie nowosć. Bez nich było by 0-3, Inter strzelał na zawołanie. A i tak Za wszystkie indywidualne niedociągnięcia odpowiada trener (i nie trener przygotowania fiz.) , więc owszem nie ma się co rozwodzić, Montella od początku był i jest przeciętny, nawala a zarząd i tak go nie zwolni. I tyle.
0
Geri
Geri
15 października 2017, 22:57
Wytykam błędy? Cał zespół nawalił? Owszem wytykam błędy ale bynamniej nie oceniam żadnego z trzech graczy jako winnego porażki. Żaden z nich nie był najsłabszy na boisku. NIE ZMIENIA to faktu, że w tych poszczególnych sytuacja to właśnie ich błędy prowadziły do sytuacji, które dawały Interowi autostradę do zdobywania goli i Niebiesko-Czarni to wykorzystali. @GreekNight Zakładam, że nigdy nie grałeś w piłkę na poziomie wyższym niż wf (nie pisze tego szukając spięć, jedynie wnioskuję z komentarza). Jeśli myślisz, ze przy szybkiej kontrze precyzyjne i dokładne ustawienie w defensywie jest normą to mylisz się kolosalnie. W szybkim ataku WSZYSCY (broniący i atakujący) nabiegają na bramkę i to zawsze napastnicy są w uprzywilejowanej sytuacji. Co do reszty - zaznaczyłem, ze nie oceniam całego meczu, a konkretnie te sytuacje.
0
Trzesuaf
Trzesuaf
15 października 2017, 22:43
Jeśli go dzisiaj nie zwolnią to następnego meczu już nie oglądam.
2
jasiom22
jasiom22
15 października 2017, 22:43
Nie ma sie co rozwodzić, Montella nie miał prawa tego wygrać. To będzie długi sezon.
2
PanX
PanX
15 października 2017, 22:42
Ehh. Będzie to samo gadanie co po meczu z Romą. Mieliśmy swoje minuty dobrej gry, poprawiamy się z meczu na mecz, brakowało szczęścia, brakowalo zgrania itd itp. A że dwa gole strzeliliśmy, to nic innego Mirabelliemu nie pozostanie, jak poinformować, że Montella w ogóle nie jest zagrożony i ogólnie da mu dożywotni kontrakt...
Edytowano dnia: 15 października 2017, 22:44
0
Owiec
Owiec
15 października 2017, 22:42
*konferencja prasowa po meczu* Montella: graliśmy bardzo dobrze, niezasłużenie przegraliśmy, gdybym mógł coś zmienić to bym nic nie zmieniał, po prostu byliśmy lepsi ale bez szczęścia, musimy szukać pozytywów. Już widzę te kolejne jego gadki że wszystko jest ok...bardzo go lubię ale serio niech coś ogarnie
2
Lancaloht
Lancaloht
15 października 2017, 22:48
Nic nie ogarnie ...parafrazując Jacka Balcerzaka ( niespokojnego ducha boksu) : to nie jest trener , to jest jakiś filozof...
1
expert
expert
15 października 2017, 22:42
Nie jestem pewien, czy przed oddaniem strzału przez Icardiego, zawodnicy nie przekroczyli linii, ale to będzie widoczne na powtórkach. Rzut karny dla mnie też wątpliwy, kurde to jest sport ! To jest dopiero początek sezonu, myślę, że lepiej skupić się na lidze europejskiej...
0
Munia8822
Munia8822
15 października 2017, 22:43
Tak, przekroczyli. Karny powtórzą zaraz po tym Błaszczykowskiego
1
tobiasz
tobiasz
15 października 2017, 22:42
Gdyby Milan potrafił grać tak dobrze jak w drugiej połowie to z pewnością nie przegralibyśmy żadnego meczu w tym sezonie. Podtrzymać to co się dało uzyskać w ostatnich 45 minutach i przyjdą korzystne rezultaty. Do tego wróci Kalinic.
0
krisss811
krisss811
15 października 2017, 22:47
A Kalinic to zbawca że tak na niego liczysz?
0
tobiasz
tobiasz
15 października 2017, 22:53
Tak, zbawca braku pomysłu w ataku jaki m.in nam towarzyszył w pierwszej połowie.
0
grayman88
grayman88
15 października 2017, 22:42
te dwie bramki dla mnie nie mają znaczenia, przegrany mecz też. drużyna bez pomysłu. czekam na odejście montelli
2
deTomasso
deTomasso
15 października 2017, 22:42
Ech, jakby Milan grał cały czas tak, jak w drugiej połowie... Ciekawe co im Montella powiedział w szatni. Forza Milan!
1
Trzesuaf
Trzesuaf
15 października 2017, 22:44
No chłopaki, no, pokażcie coś wreszcie, bo jak nie to mnie wywalą na zbity ryj.
0
karp_fso
karp_fso
15 października 2017, 22:42
Sosa = Biglia Kucka > Kessie Paletta > Bonucci Silvy nie ma zbytnio do kogo porównywać, ale zagrał słabo. Na plus jedynie Borini i mimo tego karnego, to RR jest dobrym graczem. Reszta to jakaś pomyłka.
1
LUK1994
15 października 2017, 22:42
Tragedia... Niestety ale teraz to będzie gra najwyżej o LE bo już ponad 10pkt w plecy po 8 meczach...
0
Abyss
Abyss
15 października 2017, 22:42
Posada Montelli wisi na włosku. Pisałem przed meczem, że nie można dzisiaj przegrać. Upartość do 3-5-2 zniszczyła Milan...
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
15 października 2017, 22:41
LM tylko w przypadku wygrania Ligi Europy. Bądźmy realistami
1
15 października 2017, 22:41
Zasluzona porazka , doliczajac poprzeczke Candrevy czy setke Vecino.
0
siwy991
siwy991
15 października 2017, 22:41
ee tam, graliśmy dobrze dopóki nie straciliśmy bramki xD Nie interesuje mnie jak się teraz wytłumaczy. Pech nie?
0
BartekWydziu
BartekWydziu
15 października 2017, 22:41
Druga połowa całkiem dobra, a jak już to dużo lepsza od pierwszej. Naprawdę szkoda mi dzisiaj całego środowiska Milanu, ale nie można oddawać meczu, nie można popełniać fatalnych błędów takich jak Bigili...... Karny? Nie wiem, ocenie na spokojnie. Inter ma trzy punkty, my nie, pozostaje jednak duży niesmak.
0
Diavo
Diavo
15 października 2017, 22:41
Jak Icardi mógł 3 bramy strzelić pytam się jak.. Paletta był pewniejszy od Bonucciego. . Sinisa 》 Montella
2
Marcin1995
Marcin1995
15 października 2017, 22:41
W Derby ważny jest wynik i tyle Teraz trochę faktów: Wszystkie mecze które można było przegrać przegraliśmy 10 miejsce w tabeli 4 porażki w 8 meczach Chyba Milan z tamtego sezonu był lepszy
0
Jago
Jago
15 października 2017, 22:40
Haha ale z nas frajerzy. A miałem w typerze 2;2 obstawione.. Elo
0
misiek007e
misiek007e
15 października 2017, 22:40
Nawet nie widać światełka w tunelu na lepszą gre. Gra tak samo słaba jak zawsze
0
tobiasz
tobiasz
15 października 2017, 22:41
Widzieliśmy chyba inną drugą połowe.
1
krisss811
krisss811
15 października 2017, 22:44
Tobiasz Nie przesadzajmy, ile tej dobrej gry było? 20 min?
0
Bufor85
Bufor85
15 października 2017, 22:40
Borini, Bonawentura i Musacchio reszta piach.
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się