SCUDETTO


LGdS podsumowuje występy nowych nabytków. Najsłabiej wypadają defensorzy

17 października 2017, 09:24, Presidente Aktualności
LGdS podsumowuje występy nowych nabytków. Najsłabiej wypadają defensorzy

Letnie mercato w wykonaniu Milanu przyniosło ogromną rewolucję, jeśli chodzi o skład personalny drużyny, a przede wszystkim wyjściowej jedenastki. Wraz z transferami kolejnych graczy rósł apetyt i nadzieja, że klub powróci do wygrywania. Niestety, sprawy, jak dotąd, nie toczą się pomyśli włodarzy Milanu. Najbardziej przede wszystkim rozczarowują nowe nabytki. Wielu ze sprowadzonych piłkarzy miało podnieść jakość drużyny, co na obecną chwilę nie ma miejsca. Podsumować dotychczasowe występy letnich zakupów postanowiła La Gazzetta dello Sport. Najlepiej na tle kolegów wypadają Andrea Conti, Nikola Kalinić i Andre Silva. Jeszcze do niedzieli najlepiej ocenianym był Ricardo Rodriguez, ale sprokurowanie rzutu karnego w derbach obniżyło jego ogólną notę. Dziennikarze zauważają jednak, że zgranie tak wielu nowych graczy nie jest proste i wymaga czasu, choć oczywiście, jeśli wydajesz 230 milionów euro, to masz prawo oczekiwać wyników. 

Na czerwony tle dziennik wyróżnił kwotę, jaką zapłacono za danego zawodnika, natomiast niżej mamy liczbę występów ligowych, rozegrane minuty, zdobyte bramki oraz średnią ocen.

 

 



28 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Quentin Tarantino
Quentin Tarantino
17 października 2017, 17:13
A postawą Biglii to ja za bardzo zdziwiony nie jestem. Nie wiem co Wy wszyscy w nim widzieliście, gdy do nas przechodził. Nie oglądałem co prawda meczów Lazio, ale obejrzałem pare Argentyny na poprzednim mundialu i Copa America i już wtedy się dziwiłem, że Argentyna nie ma nikogo lepszego do gry w pomocy. Zdziwiłem się chyba nawet, że taki pionek gra w takim Lazio, bo w pierwszej chwili myślałem, że to jakiś grajek z ligi argentyńskiej.
Edytowano dnia: 17 października 2017, 17:14
0
Quentin Tarantino
Quentin Tarantino
17 października 2017, 17:09
Naprawdę współczuję Musacchio, że ma takich dwóch sabotażystów-patałachów obok siebie...
0
Quentin Tarantino
Quentin Tarantino
17 października 2017, 17:05
Musacchio jest dobry, a R. Rodriguez wręcz bardzo dobry. Niestety defensywa kuleje głównie ze względu na popisy Bonucciego i Romagnoliego.
1
ACstach
ACstach
17 października 2017, 15:40
Ocene Musacchio niestety nieustannie zaniżają partnerzy z defensywy. Kessie daje ostatnimi występami plamę po całości, nie wspominając już o fatalnej formie Bonucciego. Co do meczu z Interem to jakby Silva strzelił bramkę zamiast pechowo trafić w słupek (strzał mierzony i bardzo fajny) to inaczej byście wtedy jego występ oceniali. Nie mówię, że zagrał jakoś mega dobrze, ale niestety nasza pomoc to dalej jest kaplica i zamiast kreować akcje takiemu napastnikowi jak Andre to ten musiał grać siłowo z obrońcami, a w tym akurat aspekcie nie umywa się jak na razie do Kalinicia. Takie pojedynki niestety będzie na razie przegrywał dopóki nie nauczy się włoskiego stylu gry i większej fizyczności nie nabierze. Sam zawodnik się starał, nie stał w miejscu jak to bywało ostatnimi laty z naszymi "gwiazdami" napadu.
1
Kamil199044
Kamil199044
17 października 2017, 11:40
Brakuje nam chociaż jednego zawodnika światowej klasy który by potrafił zagrać jakaś fajna piłkę lub jakiś inteligentny rajd z wypracowaniem sytuacji bramkowej koledze żeby wziął odpowiedzialności na siebie bo napad mamy dobry tylko najbardziej zawodzi środek pola a potem obrona nie tworzymy sytuacji dla napastników ciagle jest Problem z brakiem schematu gry na atak pozycyjny jesteśmy za słabi a Montela nie wie co to kontra nie widzi ze kontrami nas miażdżą i nie pomyśli a może my tez tak
0
Don Milanello
Don Milanello
17 października 2017, 12:30
James Rodriguez
0
Zuber
Zuber
17 października 2017, 13:05
Nie ma też co mówić, ale Kalinić z naszych napastników robi najwięcej miejsca pozostałym atakującym. Dużo lepiej by to się sprawdziło przy 4-3-3 jak w tamtym sezonie, Suso i Bonaventura mogliby świetnie wchodzić w luki, które on robi. Zgadzam się co do zawodnika klasy światowej niby Bonucci miał być takim, ale on ani w obronie ani w ataku się nie sprawdza póki co. Trochę to śmieszne, że kupiliśmy tylu pomocników a pomoc dalej wygląda najsłabiej.
1
adamos
adamos
17 października 2017, 15:32
Zuber Gralismy 4-3-3 to była mowa, że Monte to beton. Sam trener mówi, ze do tego ustawienia nie ma zawodników.Tak naprawdę najlogiczniejszym rozwiązaniem jest przejść na system 3-4-3 bądź 5-3-2 skoro mamy problem z ustawieniem się w fazie defensywnej.
0
Kamil199044
Kamil199044
17 października 2017, 15:38
Macie racje nie twierdze ze to wybitny trener taktyk tylko jakoś wieże w to ze by się postawił i chciał zmian i miałby jakieś warunki potrzebna jest twarda ręka moim zdaniem bo narazie wszystko leży od przygotowania fizycznego do chęci zawodników mam wrażenie ze im się nie chce jak widzę takie dreptanie albo ślepe rajdy i głupie kiwki i brak reakcji trenera to aż krew zalewa.Seedorf jest częścią wielkiego milanu i wie jak wyglada prawdziwa drużyna i prawdziwe treningi
0
Vol'jin
17 października 2017, 15:40
Seedorf jest częścią wielkiego milanu i wie jak wyglada prawdziwa drużyna i prawdziwe treningi i jest ignorantem taktycznym... I Seedorf wie co to prawdziwe treningi? Czy zapomniałeś "dreptanie" Seedorfa w meczach ? Nie bez powodu Seedorf miał tutaj przydomek chodzący holender
0
MK92
MK92
17 października 2017, 11:21
Jeszcze zatęsknimy za duetem Paletta-Zapata w obronie...
0
M@sło
M@sło
17 października 2017, 12:27
No chyba Ty. Mesbaha z Bakaye Traore jeszcze dołóż do swojej wybitnej teorii.
0
MK92
MK92
17 października 2017, 12:59
M@sło, chyba nie wyłapałeś ironii w moim komentarzu ;)
0
Zuber
Zuber
17 października 2017, 13:11
Niby ironia, ale początek tamtego sezonu nasza defensywa miała dużo lepszy niż teraz.
1
Pasia99r
Pasia99r
17 października 2017, 10:55
Silva gra napewno lepiej niż ten Kalinic. Silva potrafi naciskać na obrońców przeciwnika gdy oni mają piłkę a Kalinic to potrafi stać na piątym metrze i czekać na podanie
2
adamos
adamos
17 października 2017, 15:26
Kalinić zna Serie A i wie jak się ustawiać albo wspomóc kolegę robi to w miarę inteligentnie a Silva dopiero sie tego uczy.
1
Majkel69
Majkel69
17 października 2017, 10:13
Zgadzam się z przedmówcami w kwestii Andre Silvy. Aż żal było oglądać ten mecz i słuchać komentatorów podkreślających jego bezradność i smutny fakt, że nie ma kogo wpuścić w jego miejsce...
0
kozik
kozik
17 października 2017, 10:38
Spalił się jak dostał od Skriniara z dwa razy xD ale w słupek strzelił i mogło być 3:2 dla nas także na spokojnie wszystko będzie dobrze ;)
0
adamos
adamos
17 października 2017, 10:01
Póki co uważam, że najsłabiej Silva wypada poza strzelaniem ogórkom europejskim to w meczu z merdami był swoją karykaturą odbijał się od obrońców udawał dżownicę i ani jednego strzału na bramkę. Borini za nisko oceniony ten chłop walczy jest silny i ma od groma asyst. Kessie miał dobre wejście ale teraz jest cieniem samego siebie. Musa rozkręca się z każdym meczem. Leo może jak z Romkiem zacznie się dogadywać i Gigim będzie to wyglądać lepiej, na razie z Musa świetnie współpracują. Hakan potrzebuje jeszcze trochę aklimatyzacji i musi się zgrać z napadem. RR jak na wahadłowego mało biega i nie jest takim fighterem jak Borini. Conti talent w sobie, niech wraca szybko do zdrowia. Biglia póki co dobrze ale powinien poprawić odbiór. Kalinić zobaczymy za wcześnie by go oceniać.
0
wojtek11056
wojtek11056
17 października 2017, 10:22
Przecież Silva trafił w słupek, tak właśnie uważnie oglądałeś mecz. Leo i Musa świetnie współpracują? Zobacz pierwszą bramkę z derbów.
2
TwojaStara
TwojaStara
17 października 2017, 12:19
trafienie w słupek, to nie jest strzał celny
0
Zuber
Zuber
17 października 2017, 13:02
Najgorsze jest to, że widać iż mu brakuje masy mięśniowej i odbija się od obrońców, chyba że to wina złego stania na nogach i nieumiejętnego zasłaniania się. Tak czy siak coś musi poprawić. Brakuje mu też trochę cynizmu, czyli to o czym wspominał Montella, miał przynajmniej dwie świetne okazje, żeby minąć obrońców Interu, ale dosłownie się spalił, źle wypuścił piłkę.
0
Zuber
Zuber
17 października 2017, 13:10
https://pbs.twimg.com/media/DEt-OUgXsAAt4B5.jpg To niezly brak masy miesniowej...
0
adamos
adamos
17 października 2017, 15:29
ShowOFF To chyba Skriniar był hulkiem skoro Silva sie tak od niego odbijał, aż serce mi się krajało jak komentator mówił że zdemolował Silve.
0
Arva
Moderator Arva
17 października 2017, 09:55
Rodriguez to nasz najlepszy transfer tego okienka.
1
kozik
kozik
17 października 2017, 09:33
Nie przesadzajmy że jeden błąd tak bardzo obniża ocenę Rodrigueza...najgorzej wg mnie wypada Kessie z Biglia którego tak bardzo chciałem w tej drużynie. Ale wygląda na to że jak drużyna jest zgrana to nie ma różnicy czy gra Biglia czy Leiva. Musacchio jest naszym najlepszym transferem jak na razie. Bonucci jeszcze wejdzie na swój poziom jak drużyna zacznie grać lepiej bo wygląda na to jakby on sam chciał wszystko zrobić i za bardzo się przejął swoją pozycja. Często widać jak próbuje wszystko czyścić mimo to że ma przecież dwóch pomocników po bokach którzy też powinni coś robić. Ogólnie przypominam sobie jak Juve budowało drużynę która remisowała z Lechem też wydali trochę pieniędzy ale na efekty trzeba czekać. Mam nadzieję że nasi właściciele mają więcej rozsądku niż Tohir czy jak mu tam z Interu
1
expert
expert
17 października 2017, 12:15
Podliczyłem, w pierwszym sezonie Conte Juventus wydał 60-80 mln euro włącznie z zimowym mercato. Jednak ta suma nieźle odbiega od 200 mln euro wydanych przez Milan. Thohir z pieniędzmi nie szalał aż tak zbytnio, tylko ze zmianą trenerów w Interze. Tak więc, ten właściciel na pewno rozsądniej wydaje pieniądze w porównaniu do Li Yonghong. Milan zgubi presja, za bardzo chcą, a tu trzeba spokoju.
0
Vol'jin
17 października 2017, 12:40
Tylko rynek 5-6 lat temu nie szalał tak jak dzisiaj, Conti 5 lat temu by kosztował do 15 mln/Kessie też. Do tego wówczas byłby wspówłasności we Włoszech i można byłoby w ten sposób kombinować. Tak jak Juve robiło z Perreyrą/Islą wówczas
2

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się