SCUDETTO


Wielka niemoc w meczach z czołówką. Milan - Juventus 0:2

28 października 2017, 16:59, Leonardo 22 Główne newsy
Wielka niemoc w meczach z czołówką. Milan - Juventus 0:2

AC Milan przegrał 0-2 na San Siro z Juventusem Turyn w spotkaniu 10. kolejki Serie A TIM. Pierwszy kwadrans to optyczna przewaga ze strony gospodarzy, Milan wyglądał dobrze i wydawało się że kontroluje wydarzenia boiskowe. W 3 minucie spotkania Ricardo Rodriguez wykonywał rzut wolny spod prawej linii końcowej i jego strzał musiał piąstkować Gigi Buffon. W 13 minucie również z "martwej piłki" strzelał Pjanic, ale piłka posłana przez Bośniaka została wyblokowana przez mur złożony z zawodników w czerwono - czarnych trykotach. W 18 minucie Dybala postraszył mocnym strzałem zza pola karnego i od tej pory Bianconeri zaczęli się zdecydowanie lepiej prezentować. Bardzo szybko, bo w 23 minucie postawili kropkę nad "i" bramką Higuaina. W kombinacyjnej akcji ze swoim rodakiem Dybalą rozmontowali defensywę Milanu i szybki strzał "Pipity" zaskoczył Donnarummę i wylądował w siatce. W dalszych fragmentach meczu mecz stał się wyrównany, ale też bardzo szarpany, często musiał reagować arbiter, ale liczne faule były zazwyczaj taktyczne przez co żaden z zespołów nie mógł złapać właściwego rytmu. W 45 minucie Kalinić dostał niespodziewane, szybkie podanie od Calhanoglu i znalazł się kilka  metrów przed Buffonem, niestety Chorwat w tej stuprocentowej sytuacji trafił jedynie w poprzeczkę! Oby był to bodziec do lepszej postawy zespołu po przerwie. Minutę po tej sytuacji sędzia Valeri zakończył pierwszą połowę.

 

W 55 minucie Suso zmylił defensorów Starej Damy dogrywając piłkę do Kalinica prawą nogą, strzał Chorwata został jednak znów zablokowany, tym razem przez Chielliniego. W 61 minucie Montella ratował się podwójną zmianą, z placu gry zeszli Biglia i Abate, a pojawili się na nim Locatelli i Antonelli. W 63 minucie Juventus po raz kolejny zadał cios, tym razem w mniej spodziewanym momencie. Argentyńczyk znów wszystko zrobił w mgnieniu oka, w tej sytuacji napastnik Juve huknął w krótki róg, a piłka zanim wpadła do bramki odbiła się jeszcze od słupka, ciężko w tej sytuacji dopatrywać się winy młodego bramkarza Milanu. Rossoneri wydawali się po tej akcji zrezygnowani. Do końca meczu ataki Milanu wyglądały tak samo, były wolne, przewidywalne i banalnie proste do rozpracowania dla drużyny gości z Turynu. Rossoneri po raz kolejny przegrywają spotkanie z drużyną z czołówki włoskiej ligi, sytuacja w tabeli stała się jeszcze bardziej nieciekawa.

 

 

MILAN (3-4-2-1): G. Donnarumma - Zapata, Romagnoli, Rodriguez - Abate(61' Locatelli), Kessie, Biglia(61' Antonelli), Borini - Suso, Calhanoglu(77' A. Silva) - Kalinic.

JUVENTUS (4-2-3-1): Buffon - Lichsteiner(65' Barzagli), Rugani, Chiellini, Asamoah(71' Alex Sandro) - Pjanic, Khedira(81' Matuidi) - Cuadrado, Dybala, Mandzukic - Higuain.

 

Bramki: 23' Higuain, 63' Higuain

Żółte kartki: 32' Kessie, 90+1' Zapata

Arbiter główny: Paolo Valeri

Miejsce: San Siro (Mediolan)

Transmisja: Eleven

Frekwencja: 78 328




528 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
rrrado
rrrado
28 października 2017, 20:07
Totalna niemoc... Juventus grając tak na 60-70%, myśląc o wtorkowym meczu w LM wygrywa właściwie niezagrożony. Gołym okiem było widać jak po strzeleniu goli odpuścili, gdyby chcieli cisnąć do końca pewnie byłaby 4-ka albo 5-tka. Chyba najsłabszy mecz Milanu w tym sezonie, nawet te wysoko przegrane nie wyglądały tak bezradnie. Ok., może nie można wymagać wygranych z finalistą LM, aktualnym mistrzem ipt., ale można wymagać jakiegoś zaangażowania, pressingu... a tu tylko ciągle 2-3 podania wszerz, długa piłka, strata i tak w kółko...
0
carlos198325
carlos198325
28 października 2017, 20:07
Jednym słowem tragedia nic dodać nic ująć,miał być ogień a tu ani jednej iskry nie było chyba Montella zapomniał zapałek
0
expert
expert
28 października 2017, 20:06
Juventus był do ogrania? Panowie, oni zagrali na pół gwizdka. Mina długie lata kiedy Milan zacznie coś grać. Głupota było wydanie 200 mln euro na transfery. Myślę że Atalanta dalej zajdzie w tym sezonie niż Milan. Biglia najgorszy transfer... Szkoda.
1
Zako
Zako
28 października 2017, 20:06
Chłopaki nie kierujcie sie tym, ze gdyby Kalinic strzelił to x.... prawda jest taka, ze wtedy Juventus z 70% zagrałby na 100%, to jest najsmutniejsze, oni po prostu sobie stali i w ogóle nie obawiali się Milanu na swojej połowie, bo jedynym pomysł to piłka na Suso
1
DarthImpaler
DarthImpaler
28 października 2017, 20:09
Tak właśnie jak ktoś to wcześniej napisał. Szczęście w nieszczęściu że NK7 lol (sorry ale CR7 to on nie jest żeby takie skróty używać) trafił w poprzeczkę. Bo po przewie Juventus by wyszedł grać w piłkę a nie odpoczywać przed LM i skończyłoby się na 4-0 albo wyżej
0
marcinmaly82
marcinmaly82
28 października 2017, 20:05
Co tu dużo gadać, chyba każdy widział tą żenadę na szpicy z drewniakiem . Montella niech się pakuje.
0
Mixder
Mixder
28 października 2017, 20:04
Już dawno nie było tak źle... a może i było...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
28 października 2017, 20:06
Było nawet gorzej tylko nie było widać takich debilnych pomysłów trenejra. A może to ja ślepy byłem??
0
GrzegorzZ
GrzegorzZ
28 października 2017, 20:11
Były, ale wtedy zrzucalismy wszystko na lysego, ze miesza w składzie itp. Teraz to nie ma i syf dalej ten sam
0
MarioH
MarioH
28 października 2017, 20:04
Nigdy nie wygramy z czołowymi drużynami jak podaje się piłkę do tyłu. Zawodnicy Milanu nie umieją grać 1 na 1 i nie mają żadnego pomysłu na grę. Pod naciskiem rywala zachowują się jakby bali się piłki. Byle oddać ją do tyłu. Tragedia jest jeśli chodzi o bieganie, żadnego ruchu by dobrze podać piłkę dlatego wszystko grają górą. Dramat taki, że aż żal oglądać.
3
marcinmaly82
marcinmaly82
28 października 2017, 20:03
Co tu dużo gadać, chyba każdy widział tą żenadę na szpicy z drewniakiem . Montella niech się pakuje.
0
nicram84
nicram84
28 października 2017, 20:03
Myślę że zaraz po końcowym gwizdku na stadionie powinni go wywalić a tak będziemy zmuszeni wysłuchać jego pochwał na temat gry. Panie Montella to miał być ten ogień po meczu z Chievo ? to rzeczywiście dosyć się zajęło
0
AlphaOmega
AlphaOmega
28 października 2017, 20:02
Mam deja vu. Deja vu, które powtarza się nieprzerwanie od kilku dobrych lat.
1
epl
epl
28 października 2017, 20:02
Długo liczyłem że Montella wyciągnie wnioski ze swoich błędów. Ale teraz widzę że to się nie stanie. Jego obsesyjne pomysły na grę 3 obrońców (niestety "wahadłowi" nie wracają na czas, a efekt jest taki że Higuaina pilnuje JEDEN obrońca - jeden dobry zwód i bramka) i wciskanie Kalinica do podstawowego składu dyskwalifikują go. Przy tylu okazjach bramkowych Milan powinien to wygrać. Juventus nie był lepszą drużyną. Niestety porażka głównie dzięki Montelli. Napiszę to pierwszy raz: czas na zmianę trenera.
1
martti
martti
28 października 2017, 20:05
oczywistą oczywistoscią jest ze juventus nie był lepsza druzyna dlatego milan przegrał ha ha ha ha milan był lepszy tylko montella wszystko popsuł, nie założył swoich szczęśliwych slipek
0
DarthImpaler
DarthImpaler
28 października 2017, 20:05
Sam broniłem tego czegoś co do tej pory nazywałem trenerem ale dłużej nie mogę. #montellaout!!!!!!!!!!!!! bo skończymy w dolnej części tabeli a potem to sprzedamy A Silve i Suso bo jeszcze da się na nim zarobić trochę kasy i dalej będziemy krwawić w Serie A
0
epl
epl
28 października 2017, 20:11
martti - umiesz czytać? Wyraźnie napisałem co było przyczyną porażki: Kalinic i gra 3 obrońców. To są decyzje trenera. Nie zabrakło zaangażowania ani techniki. Zawiódł plan taktyczny.
0
Quers2
Quers2
28 października 2017, 20:01
Mam nadzieję, że jak jutro wstanę to zobaczę ma stronie komunikat związany ze zwolnieniem Montelli
1
edzio123
edzio123
28 października 2017, 20:04
Raczej przeczytasz o pełnym zaufaniu do trenera i jak wspaniale nasza gra się poprawiła xD
1
matten
matten
28 października 2017, 20:01
Mam wrażenie, że Juventus zagrał na jakieś 70% swoich możliwości i to wystarczyło, aby odnieść pewne zwycięstwo. Niby nie był to zły mecz w wykonaniu Milanu, ale w pewnych sytuacjach brakowało dokładności, a w innych skuteczności... zawiódł przede wszystkim Kalinić, który miał około 5 sytuacji, a nie strzelił żadnego gola. Sytuacja w tabeli nie wygląda za ciekawie :(
1
primo2p
primo2p
28 października 2017, 20:01
Jakby Kalinic trafił te dwie okazje, to moglibyśmy pomyśleć co najmniej o remisie. Niemniej jednak mogliśmy zrobić coś więcej, bo Juventus jest do ogrania, potrzeba tylko lepszej gry i pomysłu. My nie mamy obecnie ani tego, ani tego. Nie ma co płakać nad tym meczem, bo drużyna z Turynu jest od nas lepsza. Musimy ZAWSZE punktować ze słabszymi ekipami.
0
Fanatic
Fanatic
28 października 2017, 19:58
Ten milan jest NAIWNY!!! To jest najwłaściwsze słowo określające styl tej drużyny i coś mi się wydaje że jest tostyl Montelli
1
PanX
PanX
28 października 2017, 20:02
Ta drużyna nie ma stylu.
0
Rafalzki
Rafalzki
28 października 2017, 19:58
tak oto Montella pogrzebał szanse na Ligę Mistrzów w przyszłym sezonie, jak i cały sezon w Serie A, teraz to już nie ma znaczenia czy zwolnią go teraz czy dopiero po sezonie... Dziękuję idę się upić.
2
Andre
Andre
28 października 2017, 19:57
Brak słów na grę Milanu w tym meczu. Oczywiście Nutella na konferencji prasowej będzie jak zwykle pieprzyć farmazony o stale rosnącej jakosci w grze zespołu i wielu dobrych momentach w których zabrakło nam szczęścia. Jeżeli po tym meczu Montella w końcu nie wyleci z posady, to możemy spisać już ten sezon na straty...
2
Cactus
Cactus
28 października 2017, 19:56
9 czerwca obchodziliśmy w Polsce dzień wolności podatkowej. 28 października kibice Milanu obchodzą dzień wolności nerwowej, bo oto od dzisiejszego dnia każdy kolejny mecz ligowy można oglądać na totalnym chilloucie, gdyż nie gramy już o awans do Champions League (przynajmniej poprzez Serie A)
6
jasiom22
jasiom22
28 października 2017, 19:56
Wiem że szala goryczy się przelewa - we mnie też, ale bez przesady z tym hejtem na mercato... przecież to wszystko było naznaczone brakiem LM, niepewnoscią z racji nowych włascicieli i przejmowania klubu, i słabą grą w ostatnich sezonach.... a i tak całe mercato przechodziło przez i było zgodne i w ramach "koncepcji" Montelli.. Bonucci, Kalinić i Borini to bezpośrednio pomysły Montelli. Kalinić za drogi i posadził Silve, głupota, Borini jako zapchajdziura spoko, ale nie do pierwszego składu, Bonucci, okej, warto.. ale nie po to zeby zmieniac taktykę i robić nowy bałagan jak już był duet Romek-Mussachio do gry w 4-3-3. etc... Calhanoglu to bardzo dobry zakup, on musi wrócić do formy grająć regularnie razem z Silvą.. trener narazie miewa inne konpepcje...
0
Vol'jin
Vol'jin
28 października 2017, 19:59
Borini nie był "bezpośrednim" pomysłem Montelli, tylko Mirabelliego, który go ściągał wcześniej kiedy pracował w Sunderlandzie.
1
Nefez
Nefez
28 października 2017, 19:59
Tak, ale zarząd z Fassone i Mirabellim na czele zaplanowali awans do LM. A, że Chinol jest biedny to sprzeda 2 klasowych zawodników
0
Nefez
Nefez
28 października 2017, 19:59
Tak, ale zarząd z Fassone i Mirabellim na czele zaplanowali awans do LM. A, że Chinol jest biedny to sprzeda 2 klasowych zawodników
0
jasiom22
jasiom22
28 października 2017, 20:04
Z Borinim - racja, zapomniałem. Sądze ze Milan i tak sprzeda Donnarummę albo Andre Silvę, w przecięgu 2 sezonów - nie uzalezniał bym tego od LM, tylko raczej od długów do spłaty, zeby Li zatrzymał klub. W każdym razie - mercato było dobre na miarę możliwości.
0
Diabełek
Diabełek
28 października 2017, 19:56
Dzięki za meczyk ...Dobrej nocy
3
Fushnikov
Fushnikov
28 października 2017, 19:55
Dramat
2
Eravier
Eravier
28 października 2017, 19:55
Staliśmy nad przepaścią i zrobiliśmy duży krok na przód.
8
PanX
PanX
28 października 2017, 19:55
W końcu koniec. Oby był to zarazem nowy początek pod wodzą nowego trenera.
0
Diavo
Diavo
28 października 2017, 19:55
Przed meczem babcia mojej żony zapytała "a Milan to zbieranina? " wytłumaczyłem jej ostatnie 10 lat, teraz powiem jej , że miała rację. .
5
Kuszu
Kuszu
28 października 2017, 19:54
Jeśli tutaj nie przyjdzie jakiś klasowy trener z "renomą" w Europie to raczej Ci piłkarze nie będą zmotywowani by o coś walczyć w tym sezonie.
5
Zako
Zako
28 października 2017, 19:53
Prawda jest taka, ze Montella pewnie nie wyleci, bo "litośc" Juve zostanie przez naszego Trenera przedtawione jako nasza kontrola meczu i "dobra gra", w dodatku to mecz z Juve.. Owszem, zyczenie własnej druzynie porazki to głupota, ale to obrazuje tragizm sytuacji, kiedy kibice liczą na porażę, zeby cos ruszyło...
3
Nefez
Nefez
28 października 2017, 19:57
Zależy od Younghonga
0
Max82
Max82
28 października 2017, 19:53
Na prawdę nie wiem co musi się stan i jak nisko Milan ma upaść w oczach całego świata aby zarząd bądź właściciel zmienili trenera .....
0
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 października 2017, 19:54
Może łączy ich coś więcej? Może to miłość? :) we Włoszech wszystko możliwe u Panów :)
0
Ziut3k
Ziut3k
28 października 2017, 19:54
Tylko na kogo ?
0
Vol'jin
Vol'jin
28 października 2017, 19:57
Jedyny sensowny jaki się pojawiał, ale to tylko holenderskie źródła były to Hiddink. Ewentualnie ryzyko to Jorge Jesus. Sousa, Mazzari, czy Koeman to ten sam poziom Koeman tak jak Montella nie potrafił ogarnąć drużyny po wielkich wydatkach.
0
AlphaOmega
AlphaOmega
28 października 2017, 19:51
Okres ochronny Montelli wraz z końcowym gwizdkiem Pana Valeriego powinien się skończyć. Jeśli zarząd nie zareaguje, to będzie jeszcze gorzej. Widok truchtającego w środku pola Kessiego przyprawia mnie o dreszcze. Wygląda to strasznie - zero pomysłów na składne akcje, wrzutki w pole karne i niech się dzieje wola Boga...
5
Gattuso28
Gattuso28
28 października 2017, 19:51
Montella po meczu:Graliśmy jak równy z równym,tabela i punkty się nie liczą.Widzę duży postęp.
9
Ziut3k
Ziut3k
28 października 2017, 19:52
... i nie patrzę w tabelę, po co się...denerwować.
2
Zako
Zako
28 października 2017, 19:55
Potrzebujemy czasu, wygramy z Sassuolo będzie kolejny postęp i skończy się to oklepem na San Paulo, no ale przeciez porazka z Napoli wliczona...
0
Zielony2009
Zielony2009
28 października 2017, 19:51
"tobiasz 28 października 2017, 18:59 Podsumowując, pierwsza połowa nie wyglądała źle. Znów indywidualny błąd w obronie, jedna poważna okazja, niesamowity Higuain i bramka w plecy. Mieliśmy 100% sytuacje, potrafimy zagrozić bramce Buffona. Jest znaczna poprawa w grze. Abate i Kessie na minus. Kalinic zmarnował sytuacje, ale na plus, że piłka go szuka. Chorwat musi się odblokować, chociaż byłem bardzo zły po tej sytuacji z 3 metrów. Wciąż uważam, że nasza gra się poprawia i Montella powinien zostać do końca sezonu. Większość meczy przegraliśmy przez indywidualne błędy na które często trener nie ma wpływu" Ja już się gubię i nie wiem czy takie wpisy to trolling czy na prawdę istnieją jeszcze zwolennicy Montelli?
6
tomhardy22
tomhardy22
28 października 2017, 19:53
Moze sa oplacani.
2
Anonim
Moderator Anonim
28 października 2017, 19:54
Po prostu w pierwszej połowie taka była rzeczywistość, że mogliśmy strzelić 2 bramki.
1
ACstach
ACstach
28 października 2017, 19:50
Zawsze się spinaliśmy na lepszych rywali, a dzisiaj kaszana mimo wszystko, zero zaangażowania, Juve stoi, pije drinki z parasolkami na boisku, a my nie potrafimy zrobić nic. Żal. Trzeba pożegnać trenera.
9
Maximilanista
28 października 2017, 20:00
No i ja tez (o zgrozo) czuje sie jak pilkarz Juve. Zapowiadany dzis na wspolna (pozal sie Boze) uczte pilkarska gosc w ostatniej chwili odwolal wizyte. Ale jako ze moja zona stracila sporo czasu i przygotowowala niezliczona ilosc przepysznych przekasek, z dzika przyjemnoscia postanowilem wypic sobie sam. Ale ze sam (zona abstynentka- no to drinki. Absolut niebieski, Amaretto, nisko gazowana woda mineralna oraz limonki. Polecam. Jestem juz dosc mocno znieczulony. Ale to przeciez dobrze.
2
ACstach
ACstach
28 października 2017, 20:05
Trzeba sobie jakoś radzić w naszej czerwono-czarnej rzeczywistości, która od dobrych paru lat wbija nóż w plecy. Najgorsza jest świadomość, że zmiana trenera wcale nie musi oznaczać poprawy w grze. Jednak na tą chwilę nic lepszego zrobić nie można i pożegnanie Montelli powinno stać się faktem.
0
Maximilanista
28 października 2017, 19:50
W czym Montella przewyzsza 19 innych trenerow Serie A? Wiedza ezoteryczna. Wszyscy przywiazuja wage do jakiejs glupiej zdobyczy punktowej (kilku frajerow pokroju Sarriego, Giampaolo czy Di Francesco jest na tyle zidiocialych, ze usiluja doprawic te nic nieznaczace matematyczne ukladanki - atrakcyjnym dla oka stylem gry). A nasz Vicenzo jest madrzejszy, bo wie cos, o czym ta reszta amatorow pojecia nie ma: tabela nie odzwierciedla realnej sily poszczegolnych druzyn i ich dokonan! I z ta oswiecona mysla ide spac, wiedzac, ze wbrew wrednym statystykom, Milan jest mistrzem Serie A...
15
nicram84
nicram84
28 października 2017, 19:50
Straszna nędza. Nie da się tego oglądać.Słabi zawodnicy z mega słabym trenerem. Jak można dawać grać takim zawodnikom jak Kessie czy Biglia. Zero akcji kreatywności i pomysłu na grę już nie mówiąc o sytuacjach, których nie stworzyli w ogóle. Juventus grając w 8 bez większego wysiłku wygrał by ten mecz. Kibicuje Milanowi od lat 90 ale z roku na rok oglądam coraz większą [CENZURA].

Ocenzurowane przekleństwo jest nadal przekleństwem. Następnym razem będzie ostrzeżenie.
Anonim
Edytowano dnia: 28 października 2017, 19:52
2
WK823
WK823
28 października 2017, 19:50
Jeśli ustawienie 4-3-3 się sprawdzało w ostatnim sezonie z przecietnymi piłkarzami to dlaczego Fassone i Mirabelli nie zrobili zakupów pod te ustawienie.Wystarczyłby jeden napastnik jeden obrońca skrzydłowy i dwóch pomocników.Bez sensu kupowanie Hakana i Kalinica Bonucciego.Te pieniądze przeznaczyc na zwiekszenie sum odstepnego za nowych zawodników żeby ich jakość była lepsza
1
jasiom22
jasiom22
28 października 2017, 19:57
warto tez dodać ze 4-3-3 się sprawdziło przeciwko Juve! to co robi Montella, zmienia...
0
Muniek739
Muniek739
28 października 2017, 19:50
Coś czuję, że to nie zwolnią, bo to przecież Juve. Andre pokazał swój drybling i prawie gol. Tylko kessie typowo na siłę w chieliniego
0
zbylon
zbylon
28 października 2017, 19:49
Błędem było sprzedanie Bakki. Kalinić nic do gry nie wnosi, zaoszczędzilibyśmy hajs. To dramat, że Silva i Cutrone siedzą na ławce. Bezsensowny okazał się też zakup Biglii. Mamy drewnianego Montolivo, teraz mamy dwóch równych sobie drewniaków na jedną pozycję. Zamiast tych dwóch grajków mogliśmy mieć Fabregasa czy innego Forsberga. Borini ma u mnie szacun za serce do gry, ale umiejętności ma kiepskie. Kessiego nie skreślam, to dobry grajek tylko złapał zadyszkę. Romek baardzo się opuścił od zeszłego sezonu. To nie ten sam piłkarz - moim zdaniem to wina tej wariackiej formacji, w której ustawia nas geniusz taktyki. Największy jednak dla mnie zawód to Hakan... Liczyłem na jego podania, strzały z dystansu i rzuty wolne, tymczasem ten chłopak nie pokazuje NIC. Nie skreślam go jednak, bo miał długą przerwę. Na tą chwilę jednak posadziłbym go na ławce. Gdzie jest Musacchio?
Wypieprzyć Montellę, ustawić 4-4-2 z Suso i Jackiem/Borinim na skrzydłach (choć kusi mnie czasem zobaczyć Boriniego na szpicy) i może coś zaczną grać. Niestety winnym całego tego burdelu jest Montella, bo to on prosił o konkretnych zawodników i ich dostał, a teraz nie potrafi ich ustawić... Paszoł won do Romy...

PS. Nie jestem w stanie pojąć dlaczego przy tej formie Biglii na ławce siedzi Locatelli. Mamy warunki, żeby grać lepiej, ale nie z piłkarzami, którzy są zdecydowanie pod formą. Na dzień dzisiejszy ława dla Biglii, Hakana, Kalinica, Romka - Zapata gra lepiej.
Edytowano dnia: 28 października 2017, 19:54
1
milan78
milan78
28 października 2017, 19:53
Mam dla Ciebie mega wiadomość!Kolumbijczyka tylko wypożyczyliśmy więc w przyszlym sezonie będziesz się nim mógł znowu zachwycać
0
Zielony2009
Zielony2009
28 października 2017, 19:53
Bacca został wypożyczony bez obowiązku pierwokupu, więc może jeszcze wróci (być może w miejsce sprzedanego Silvy).
0
Abyss
Abyss
28 października 2017, 19:49
Egzamin oblany. Październik był testem dla Montelli - musi ODEJŚĆ!
5
januchsztum2
januchsztum2
28 października 2017, 19:48
My w drugiej połowie kompletnie siedliśmy fizycznie
0
Michalinios
Michalinios
28 października 2017, 19:47
Sezon jest S T R A C O N Y proszę państwa.. Liga Mistrzów? chyba poprzez wygranie Ligi Europy :)
2
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 października 2017, 19:49
Sezon stracony od meczu z Bologna, kiedy pierwszy raz napisalem, że grają katastrofalnie, a montella to cienki bolek :) tylko sie sprawdza moje slowo. Hehe
1
Ziut3k
Ziut3k
28 października 2017, 19:51
Wierzysz w cuda ? Trafimy na byle jaki odpad z Lm i będzie po LE.
1
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 października 2017, 19:47
Jestem réalista i dobrze wiem ze nie mamy szans. Szkoda ze większość kibiców nie myśli głową. Milan obecnie jest na samym dnie. Nawet wiekszym niż rok temu. Tylko zmiana trenera może pomóc. Piłkarze nie są winni. To trener wystawia sklad.
0
Eravier
Eravier
28 października 2017, 20:05
Chyba kolega za dużo wypił. Nie jestem fanem Montelli i też jestem zdania, że powinien wylecieć, ale piłkarze nie są winni!? A kto tam lata za tą piłką na boisku?
0
Muniek739
Muniek739
28 października 2017, 19:46
Teraz zwolnią montelle i zostaniemy z kaliniciem i biglią czyli jego kochankami
2
PanX
PanX
28 października 2017, 19:47
Trzeba zauważyć, że pod Montellą każdy zawodnik gra poniżej swoich możliwości.
0
Maxiu
Maxiu
28 października 2017, 19:56
Z tym że go nie zwolnią
0
Zako
Zako
28 października 2017, 19:46
No niestety Panowie, nie wiem jak trzeba być tu ślepym , zeby mówić o poprawie i pechu, a co niektórzy uwazają tu , ze rozgrywamy dobre spotkanie... Nie gramy totalnie nic na Juve, które stoi , nawet na chwilę nie zmusilismy ich do forsowania tempa , bo jesteśmy totalnie bezzębni, pomysłu 0
3
SKYcalcioTV
SKYcalcioTV
28 października 2017, 19:45
Drugiej połowy nie ogladam. Szkoda nerwów
0
Muniek739
Muniek739
28 października 2017, 19:45
Jak teraz go nie zwolnią. Zero pomyslu
1
roby
roby
28 października 2017, 19:43
oni nie wiedza nawet jak gdzie biegac....montella musi odejsc niema kompletnie pomyslu na zawodnikow
2
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
28 października 2017, 19:43
ODDAM Kalinica za ćwierć Mandzukica !
2
kaquito
kaquito
28 października 2017, 19:43
Zero jakichkolwiek schematow, wszystko na 10 przyjec, żadnej klepki. Żal ogladac!!!
1
jawor007
jawor007
28 października 2017, 19:43
Koniec, nie oglądam Milanu dopóki ten patałąch nie skończy ich trwnować
2
marastorun
marastorun
28 października 2017, 19:42
Słodko. Tym razem dłużej sobie poczekasz ;). Arva
Edytowano dnia: 28 października 2017, 19:45
0
marcelinho
marcelinho
28 października 2017, 19:40
Montella dziekuje Ci za te iskry i ogień na boisku....coś Ty zrobił z tymi grajkami...teraz to juz kopaczo biegacze. Bierz tego [...] z nr. 79 i CENZURA. Kuco wróć!

Ocenzurowany wulgaryzm jest nadal wulgaryzmem. Następnym razem będzie ostrzeżenie. Dzisiaj jako, że jest mecz odpuszczam.
Anonim
Edytowano dnia: 28 października 2017, 19:43
3
marcelinho
marcelinho
28 października 2017, 19:46
A gdzie tu napisalem.pełny wulgaryzm?
0
Anonim
Moderator Anonim
28 października 2017, 19:48
Napisałeś wulgaryzm z cenzurą. W regulaminie pisze, że nawet ocenzurowane przekleństwo jest karane ostrzeżeniem
Edytowano dnia: 28 października 2017, 19:48
0
marcelinho
marcelinho
28 października 2017, 19:51
Ok.....czarny kolor też przeszkadza....jak bym napisał białas było by spoko. Milego wieczoru.
0
Anonim
Moderator Anonim
28 października 2017, 19:53
marcelinho Słowo na temat koloru skóry usunąłem na wszelki wypadek, bo niektórzy mogą je zrozumieć jako obraźliwe ;) A sens zdania bez tego słowa jest cały czas taki sam.
0
<  1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się