SCUDETTO


CdS: "Fassone modyfikuje biznesplan: Liga Europy jako cel minimum"

4 listopada 2017, 15:27, Ginevra Aktualności
CdS:

Dziennik Il Corriere della Sera donosi, że Marco Fassone, który jest w trakcie rozmów z instytucjami finansowymi na temat refinansowania pożyczki udzielonej właścicielom Milanu przez fundusz Elliott, jakiś czas temu wprowadził modyfikacje do swojego planu biznesowego, prezentowanego podczas spotkań. Nie zakłada on już jako celu minimum udziału w Lidze Mistrzów, lecz udział w Lidze Europy (dodać trzeba też perspektywę sprzedaży jednego z graczy). Oczywiście, start w najbardziej prestiżowych rozgrywkach na Starym Kontynencie byłby bardzo pożądany, lecz plany władz klubu musiały ulec zmianie pod wpływem występów poniżej oczekiwań. Klub na razie chce kontynuować z Montellą, opcja Gattuso nie jest do końca przekonująca i szkoda byłoby przerywać jego pracę z Primaverą, natomiast innych sensownych alternatyw na razie brak.      



44 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Pato007
Pato007
5 listopada 2017, 13:29
Przy dzisiejszym pozimie SerieA (powrocie do wysokiej formy Interu i bardzo dobrej dyspozycji Lazio) oraz naszej fatalnej gry, pozycja 6 po tym sezonie będzie dobrym miejscem :)
0
Zipf
Zipf
5 listopada 2017, 09:35
O proszę. W wakacje rozrzutność: - wysoki kontrakt dla 30 letniego wyrzutka z Juventusu - jak najbardziej, - milionik dla Antonio Donnarumy - czemu nie, - jakiś niemiecki klub sprzedaje szrocik - kupujemy, płacimy ile żądają przecież mamy pieniądze do wydania. A teraz żebranie o pieniążki po równie podejrzanych instytucjach co ten cały Elliot. Trzeba być naiwnym żyjąc w przekonaniu, że duet dwóch nieudaczników zwolnionych z Interu udźwignie ciężar odbudowania Milanu.
0
kubek
kubek
5 listopada 2017, 03:37
Zwolnić pana M i dać trenować Gattuso. Taktycznie i mentalnie gramy na poziomie morza martwego (422 p.p.m.), więc z nim i jego charakterem możliwe, że chociaż ta druga rzecz ulegnie poprawie.
0
matten
matten
5 listopada 2017, 08:43
W ostatnich latach testowaliśmy ten wariant z trenerem amatorem wielokrotnie i nic dobrego to nie przyniosło. Sam charakter nie wystarczy, aby prowadzić zespół pokroju Milanu. Zresztą, z tym "charakterem" to też jakaś bujda na resorach, nie każdy piłkarz potrzebuje trenera tyrana, który będzie się nad nim pastwił na treningach. Myślę, że naszemu zespołowi bardziej przydałby się jakiś trener psycholog, aniżeli tyran.
1
kubek
kubek
5 listopada 2017, 13:11
Tak, tak, testowaliśmy, ale z zupełnie inną kadrą, gorszą o cały poziom od obecnej. Poza tym nie widzę powodu dla którego Gattuso miałby być tyranem w szatni (może słyszałeś jakieś plotki na jego temat? - bo ja nie). Znam parę twardych osób które jednak są bardzo w porządku i taki stereotyp jakim się właśnie posłużyłeś jest bardzo dla nich krzywdzący. Uważam po prostu, że z Montellą tracimy czas i tyle. Skoro nie ma dobrego trenera na rynku, a mamy w primaverze gościa do którego ciężko nie mieć szacunku, naprawdę, to może samą swoją obecnością w szatni (nie mówiąc nawet o pracy) wywoła jakieś pozytywne zmiany i będziemy grać lepiej - bo gorzej to już chyba z tymi graczami nie można. To tylko spekulacje, ale wiele osób zauważyło, iż w meczu z AEK drużyna grała jakby pod zwolnienie trenera - w takim wypadku ktokolwiek byłby lepszy od niego. Poza tym przykład Zidana w jakimś tam stopniu pokazuje, że nawet amator może z dobrymi graczami coś osiągnąć.
0
radson1406
radson1406
4 listopada 2017, 20:35
Niestety ale nalezy poszukac sposobu na sytuacji ktora ma miejsce.Jesli udaloby sie w zimie sprowadzic jakiegos dobrego pomocnika i zatrudnic madrego trenera z pomyslem na gre to jeszcze mozna zbudowac podstawy silniejszego zespolu ktory mialby szanse walczyc o cos znaczacego w przyszlym roku.
0
MK92
MK92
4 listopada 2017, 20:30
Do eliminacji do bieżącej edycji Ligi Europy dostaliśmy się tylko dzięki paralitycznej postawie Interu i Fiorentiny na wiosnę. Teraz czołówka jest dużo ciaśniejsza, a gra Milanu znacznie słabsza niż w minionym sezonie... Zostaniemy tak jak Inter - bez europejskich pucharów.
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
4 listopada 2017, 18:22
Sytuacja przypomina tą, w której był rok temu Inter, pisałem też że w nowym sezonie będzie groźną drużyną, głowa Montelli poleci prędzej czy później, niech tylko z nowym sezonem przyjdzie trener z prawdziwego zdarzenia, bo to nie problem w samych piłkarzach, bo umiejętności "jakieś" mają, problem siedzi chyba nieco głębiej, nie ma tego czegoś w grze Milanu, początkowo wszyscy zachłysnęli się nowym projektem, mercato przeprowadzanym z dużym rozmachem, i to wystarczyło na początek, bo wyniki nie były złe, jednak już w dłuższej perspektywie Montella poległ. Osobiście bardzo go lubię, nie mam do niego nic, jednak dla ukochanego klubu chcę jak najlepiej. Kiedyś czytając jakiś felieton o Milanie, gdzie tematem przewodnim był brak funduszy i pewien starszy pan, którego imienia nie wspomnę, tak i teraz ryba psuje się od głowy. Uważam że nie ma na co czekać, a wysłuchiwanie kolejnych konferencji na których usłyszymy że "przecież zespół grał dobry mecz", przyprawia co najmniej o mdłości. Czy Gattuso powinien iść do pierwszego zespołu, uważam że nie, i jeśli Rino ma olej w głowie, oczywiście jeśli by taka propozycja padła, mam nadzieję jej nie przyjmie, przynajmniej nie teraz.
2
grayman88
grayman88
4 listopada 2017, 18:18
Montella niech zostanie do konca sezonu.. Pozniej conte/ancelotti
1
Fullest Jester
Fullest Jester
4 listopada 2017, 20:11
Houston tu ziemia. Zejdź na ziemie z tymi nazwiskami.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
4 listopada 2017, 20:18
Żaden Ancelotti. Teraz narzekamy na zbyt luźne treningi Montelli, a Carlo właśnie za to wywalili z Bayernu.
0
Vol'jin
Vol'jin
4 listopada 2017, 20:24
No i Ancelotti i dobry wynik w lidze to lekki oksymoron jak dla mnie ;]
1
grayman88
grayman88
5 listopada 2017, 16:05
Przed wakacjami bonucci tez byl mazeniem
0
milan78
milan78
4 listopada 2017, 18:01
"Enrique swój geniusz taktyczny i hiszpanizację pokazał w Romie" I co to za argument?Guardiola nie błysnął rok temu w City,Mou dał ciała w Chelsea chociażby dwa sezony wcześniej a Conte cieniuje obecnie w Chelsea.Czy to znaczy ,że są slabymi trenerami?Jaki sens ma wyciąganie jednego slabego sezonu i budowanie na tym jakichś głebszych teorii?
0
Rakusz
Rakusz
4 listopada 2017, 18:13
Oczywiście, ze takie myślenie nie ma sensu. Idąc ty6m tokiem rozumowania, to zaraz zabraknie trenerów i zostaną sami taktycy z acmilan.com.pl.
1
Vol'jin
Vol'jin
4 listopada 2017, 18:16
Tylko gdzie Enrique do poziomu tamtych panów? Gośc przybył do ligi taktycznej i poległ z kretesem. Takie są fakty... La Liga to nie Serie A ... I nie mówcie mi o trofeach z Barca bo Rijkaard też trafił w odpowiednim momencie, a obecnie to nigdzie nie pracuje, jak pracował to go szybko żegnano
0
Bufor85
Bufor85
4 listopada 2017, 17:57
Wszyscy "opluwacie" Montellę, bo ma z Milanem słabszy okres. Gdyby zaczął od jutra notować same zwycięstwa to wasze zdanie zmieniłoby się o 180 stopni. Najlepiej składać na drugiego zwłaszcza jak nie ma się samemu zielonego pojęcia o tym, jak to być trenerem tak wielkiego klubu.
1
Gattuso28
Gattuso28
4 listopada 2017, 18:02
Małe sprostowanie.Przez cały okres pracy Montelli Milan miał kilka bardzo krótkich okresów dobrej gry na przestrzeni długofalowej bezpłciowej nędznej gry.
3
Gattuso28
Gattuso28
4 listopada 2017, 20:00
Slabszy okres trwajacy od stycznia XD , tak pewnie w polskiej lidze sobia tlumacza i dlatego jest tak slaba , z reszta jak Milan.
4
Chalski
Chalski
4 listopada 2017, 17:36
Sprzedać Bonucciego już można :D i po kłopocie :D
0
Rakusz
Rakusz
4 listopada 2017, 17:09
Widzę, że niektórzy bardzo pewni są tego Conte. Ciekawe skąd to przekonanie, ze przyjdzie do nas?
0
tober12
tober12
4 listopada 2017, 16:17
Co tu mówić po świetnych transferach czar prysł i są kłopoty. Gattuso nie ma co ruszać bo Młodzi cykaja jak pioruny. Poważny klub to trenera trzeba poważnego. Szkoda, że nie skontaktują się za Enrique lub Blanciem.
1
Ginevra
Ginevra
4 listopada 2017, 16:29
Problem jest taki, że my chcemy trenera w roli tak zwanego "traghettatore" - kogoś kto "doholuje" ten zespół do końca sezonu, bo potem zakładam, że zatrudniamy trenera z górnej półki typu Conte. Mało który trener zgodzi się objąć drużynę na pół roku, a my nie chcemy się wiązać na dłużej ;) Chciałbyś, żeby Blanc lub Enrique prowadzili nas w przyszły sezonie również? Czy chcemy z nimi wiązać przyszłość, ewentualnie zwolnić kolejnego i opłacać trzech trenerów... Ciężka sprawa, ale coś musi się zmienić - to na pewno.
0
Vol'jin
Vol'jin
4 listopada 2017, 16:43
Enrique swój geniusz taktyczny i hiszpanizację pokazał w Romie
0
tober12
tober12
4 listopada 2017, 17:00
Dlatego trzeba było pomyśleć o tym przed sezonem. Pozostawienie Montelli na pozycji wiązało się z ryzykiem czy da radę i jak narazie nie daję. Nie wiem czy zatrudnia trenra z górnej półki skoro biznesplan opiera się już na LE i sprzedaniu graczy/gracza.
0
Fullest Jester
Fullest Jester
4 listopada 2017, 20:26
Jakie świetne transfery ? Oceniasz mercato bo porównujesz nowych zawodników do tych z zeszłego sezonu, to podstawowy błąd. Powinineś nowych zawodników porównać do tych co grają w Juve, Napoli czy Romie i tu już to wygląda mizernie.
0
Andre
Andre
4 listopada 2017, 16:10
Jeżeli szybko nie zwolnią Nutellę, to i ten plan minimum będzie wkrótce nierealny...
Edytowano dnia: 4 listopada 2017, 16:19
2
Fullest Jester
Fullest Jester
4 listopada 2017, 16:09
To jak przyznanie się do winy, że zawalono mercato. Każdy inny poważny klub z takim budżetem transferowym by miał 2-3 gwiazdy światowego formatu w składzie.
0
tober12
tober12
4 listopada 2017, 16:16
Weź pod uwagę fakt, że każdy inny klub skład uzupełnia a my budujemy nowy Milan, więc potrzeba było tylu transferów. Żałosne jest teraz mówienie o tym, że mercato nie udane. Wprost przeciwnie transfery super tylko trener jest poniżej oczekiwań.
8
Jacek 81
Jacek 81
4 listopada 2017, 16:26
Mercatto zostało zawalone, źle dobrano zawodników. Cześć nie potrzebnie kupiono ( mam wrażenie, ze nie kupiono przemyślanych zawodników tylko okazje). Zamiast wykonania prawie cały skład trzeba było uzupełnić sklad 4-5 porzadnymi zawodnikami. Wiadomo było, ze żadna gwiazda nie przyjdzie jesteśmy za slabi. Ale za 150-200 mln można było kupić kilku ciekawych grajków
0
Lipido
Lipido
4 listopada 2017, 16:28
Tober12 . I od tylu zakupów dostaliśmy zatwardzenia. Bądź brygadzistą i wymień wszystkich na nowych zobaczysz wtedy jakie będą tego efekty. Zresztą ten łysy pan już miał się okazję przekonać co to oznacza i się nic nie nauczył. Zrobił to samo u nas. Dlatego nie mam zaufania do tego zarządu.
0
Mieszko
Mieszko
4 listopada 2017, 16:38
Rozbawiles mnie. Jakie gwiazdy światowego formatu chciałyby tu przyjść ?!
0
Zuber
Zuber
4 listopada 2017, 16:40
Prawda taka, że żaden z tych piłkarzy oprócz Bonucciego nie miał więcej niż jednego udanego sezonu a i z tym bym polemizował, więc każdy zakup to był praktycznie zakup kota w worku i teraz to wychodzi.
1
Jacek 81
Jacek 81
4 listopada 2017, 16:43
Oczywiście, ze żadna gwiazda nie przydałaby do nas, ale można byłoby dobrać lepiej zawodników, nie wymieniając cały skład tylko dobrać do poprzedniej ekipy kilku dobrze dobranych dobrych zawodników
0
Jacek 81
Jacek 81
4 listopada 2017, 17:02
Heh sorry za poprzedni tekst, ale tak to jest jak sie pisze na szybkp z komorki.... Oczywiście, ze żadna gwiazda nie przyszłaby do nas, ale można byłoby dobrać lepiej zawodników, nie wymieniac cały skład, tylko dobrać do poprzedniej ekipy kilku dobrze dopasowanych franków.
0
Vol'jin
Vol'jin
4 listopada 2017, 17:16
Ogólnie to jak wytykać błędy to za mało transferów z "ligi" bo kto odszedł? Deulofeu, na którego nie mieliśmy szans z klauzulą odkupu przez Barce. Pasalicia to tutaj nikt widzieć już nie chciał. Fernandeza to też większość beż zalu pożegnała. Niby szkoda Kucki, ale on zeszły sezon w defensywie miał bardzo zły i byłoby podobnę jątrzenie jak obecnie na Kessiego. W teorii obrona została załatana + okazja z Bonuccim, pech to kontuzja Contiego jak i słaba dyspozycja Leo jak i Biglii. Jedynie do czego można się zarzucić to problem z pomocą. Bo tutaj rozczarowuje Biglia, ale i zmiennicy pokazali z AEK, ze są jeszcze gorsi... Brak zmiennika dla Kessie'go jak i zawodzi Hakan mogę zrozumiec problemy fizyczne czy brak czucia piłki, ale jeśli piłkarz nie pokazuje się do gry na jego pozycji (vide taki Valero, którego nie rozumiem dlaczego przespaliśmy za grosze) to tego zrozumieć nie mogę po prostu. Nasze transfery były nie ukrywajmy ryzykowne, bo większość graczy przychodziła z "potencjałem" mająca problemy fizyczne/forma/wykluczenie z innych lig. Przede wszystkim zawodzą gracze, którzy mieli ten najmłodszy zespół w lidze pokierować.
0
blackburn
blackburn
4 listopada 2017, 17:24
Co rozumiesz przez pojęcie dobrze dobranych, zawodnicy byli układani pod trenera wierząc oczywiście w słowa Mirabellego który mówił że każdy zakup będzie z nim uzgadniany czego mamy teraz efekt. Widocznie nie śledziłeś mercato, pisząc że kupowaliśmy okazje totalna bzdura. A gdybanie co by było możesz sobie odpuścić.
0
Jacek 81
Jacek 81
4 listopada 2017, 21:29
Nie kupił bym Bonucciego, Kessie zamiast niego Krychowiak. Zamiast Biglii jakiegoś rozgrywającego. Odpuscilbym Silve i Kalinica - wzamian ich kupilbym/ spróbowalbym kupić Ciro Imobile lub innego napastnika. Hakan też bym nie kupił.
0
Tutkovic
Tutkovic
4 listopada 2017, 15:50
Zmienić Montelle ludzie Kochani i to już ! Nawet Gattuso uważam zrobiłby więcej przynajmniej nie rotowałby składu co mecz.
0
januchsztum2
januchsztum2
4 listopada 2017, 15:47
Chyba zarząd rozumuje w ten sposób: sezon jest stracony. Więc przemęczymy się do końca sezonu z Montellą, a od nowego spróbujemy ściągnąć Conte. W razie całkowitego braku awansu do pucharów sprzeda się Donnarummę i Suso
0
Rakusz
Rakusz
4 listopada 2017, 15:46
Po 11 kolejkach cele zmodyfikowano z miejsc 1-4 na miejsca 5-6. To co będzie po 20 kolejkach?
2
ACstach
ACstach
4 listopada 2017, 15:43
Nie dziwie się, że wprowadzono takie zmiany...
0
expert
expert
4 listopada 2017, 15:31
Ten biznesplan będzie modyfikowany co miesiąc, aż skończy się na celu: "miejsce w połowie tabeli"...
0
Andre
Andre
4 listopada 2017, 16:15
Oby tylko w końcówce sezonu naszym celem minimum nie było utrzymanie się w Serie A, bo pod wodzą Nutelli gra Milanu zmierza prosto w tym kierunku...
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się