SCUDETTO


Fassone: "Zaakceptujemy każdą decyzję. Transfery? W jednym bądź dwóch popełniliśmy błąd"

7 grudnia 2017, 11:30, cinassek Aktualności
Fassone:

Obecny w siedzibie Lega Serie A dyrektor generalny Milanu, Marco Fassone, porozmawiał z zebranymi tam dziennikarzami. Oto jego słowa:

"Dobrowolne porozumienie? To była dla nas niespodzianka przeczytać tego poranka pewne wiadomości. Dziennikom wydaje się, że decyzja jest już przez UEFA podjęta, a stanie się to jednak dopiero jutro. Mam całkowity szacunek dla prezesa komisji. Z tego, co czytałem, do gazet przyszły informacje. UEFA zażądała niektórych rzeczy niemożliwych do spełnienia, nie tylko dla nas, ale dla jakiegokolwiek klubu. My złożyliśmy dokumentację bardzo kompletną. Milan pokazał wielką dyspozycyjność i zaakceptuje każdą decyzję. W najgorszej z hipotez, przejdziemy do dyskusji na temat ugody. Nie róbmy pogrzebu zbyt wcześnie".

"Odczucia? Nie ma optymizmu, nigdy o tym nie mówiliśmy. Jest natomiast totalne zaufanie, że decyzja zostanie podjęta w dobrej wierze i że nie jeszcze nie została podjęta. Ja poruszałem się do przodu z tą kwestią od kilku miesięcy. Jeśli nie nadejdzie pozytywna odpowiedź, będzie trzeba się zastanowić, jakie kluby faktycznie mogą skorzystać z tej opcji".

"Refinansowanie? Mamy czas do października 2018. Planuję zrobić to na wiosnę i pracujemy w tym celu".

"Obecny czas Milanu? Mamy świadomość, że przechodzimy okres odnowienia, który jest kompleksowy. Nie brakuje pragnienia nas wszystkich, by zmierzyć się z tym rokiem przejściowym przy największym możliwym wysiłku. Mamy nadzieję, że te czasy nie będą zbyt długie".

"Gattuso? Rino szuka nie tylko mentalności, ale też nadania swojego podejścia do meczów. Potrzeba czasu, chcemy czterech-pięciu meczów, by zobaczyć kilka wyników oraz plan zarówno taktyczny, jak i fizyczny. Mamy zaufanie, że wkrótce ujrzymy pozytywne rzeczy".

"Letnie mercato? Przeprowadziłbym wszystkie te transfery, nawet jeśli w jednym bądź dwóch popełniliśmy błąd. Staraliśmy się skorygować pomyłki, ale jestem przekonany, że dokonaliśmy wielkiej kampanii transferowej. Ci, którzy nie spisują się zgodnie z oczekiwaniami, wkrótce powrócą na swój poziom".



26 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
rrrado
rrrado
8 grudnia 2017, 00:11
Mało nie spadłem z krzesła.... "wielka kampania transferowa"... ja pierniczę, oni żyją w jakiejś alternatywnej rzeczywistości.
0
7 grudnia 2017, 18:37
Wielka kampania transferowa a Milan wygląda gorzej niż w zeszłym sezonie. Odejdź człowieku i nie kłam więcej w żywe oczy.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
7 grudnia 2017, 18:20
W przypadku transferów do Milanu da się zauważyć pewną prawidłowość. Nieważne, jak dobrze grał piłkarz w swoim poprzednim klubie, po przejściu do Milanu nagle zapomina, jak się gra w piłkę. Nie mam pojęcia, czy to kwestia mentalności, czy trenera, ale pomijając Ibrahimovicia, to chyba żaden nasz grajek nigdy nie osiągnął wyżyn swoich możliwości od czasów Leonardo w roli trenera, gdzie niektórzy piłkarze potrafili pociągnąć cały zespół. Od tego czasu mieliśmy w klubie wielu zawodników. Zarówno lepszych, jak i gorszych, ale żaden nie miał super formy cały sezon, nie mówiąc o utrzymaniu jej przez dwa czy trzy lata. Suso, Jack, Balo, Deulofeu i wielu, wielu innych. Chwilowy wybuch i potem wędrówka w dół po równi pochyłej. Czasami odnoszę wrażenie, że nawet sprowadzając Eriksena, Pogbę, Ronaldo, Neymara czy Messiego, szybko byśmy z nich zrobili przeciętniaków. Skąd się to bierze? Diabli wiedzą. Stąd też obwinianie o cokolwiek Fassone czy Mirabellego mija się z celem. Oni sprowadzają piłkarzy, a to, jak ci piłkarze będą grali, to już zupełnie inna para kaloszy. A u nas, niestety, ostatnio każdy piłkarz gra piach. Zdarzają się miłe zaskoczenia, gdzie taniutki piłkarz zagra świetnie parę razy, ale i tak całego sezonu formy nie utrzyma. Jakaś klątwa czy co?
3
Kapi0704
Kapi0704
7 grudnia 2017, 18:36
Masz racje , też to zauważyłem :/ ta wina leży w trenerach i wgl od przygotowania piłkarzy do sezonu , od czasów Massimiliano nie mieliśmy takiego trenera co by nas pociągnął do top 3 :/ zauważ to że od kąt on odszedł milan gra przeciętnie , gra na poziomie lepszego przeciętnego klubu serie A . jeśli rino do końca sezonu nie da powodu byś my go zostawili to niech wraca do primki i ściągnąć za wszelką cenę nwm Massimiliano ? Contiego ? lub bóg wie kogo ale kogoś z topu i co zna serie A :/ bo nie mam ostatnio szczęścia do kreowania trenerów :P
1
matten
matten
7 grudnia 2017, 18:58
Trafne spostrzeżenie, aczkolwiek niektórzy piłkarze jak Menez i Diego Lopez trochę wyłamują się z tego schematu ;) Moim zdaniem problemem jest to, że od czasów Allegriego nie mamy profesjonalnego trenera.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
7 grudnia 2017, 22:24
@matten Nie wiem, czy zgodzić się, czy też nie. Allegri mimo wszystko przegrał nam Scudetto. W tamtym sezonie mieliśmy najlepszy skład w Serie A i powinniśmy wygrać drugi raz ligę, a mimo wszystko potrafił na finiszu pierwsze miejsce stracić. :) Pamiętam również - Ty zapewne również - jak użytkownicy tej strony zwalniali Maxa. Ze nieudacznik, że amator, że z trenerką ma niewiele wspólnego itp. Wieszczyli mu również w czarnych barwach przyszłość w Juve. Nawet kiedy wygrał ligę ze Starą Damą, twierdzili, że jedzie na pracy Conte, a sam nic nie zdziała. Pamiętam także, jak zwalniali Carletto, bo "choinka", bo nie wygrywa, bo to, bo tamto. Teraz z kolei większość użytkowników chciałaby Ancelotti'ego u sterów. Łaska kibica na pstrym koniu jeździ. Sam nie mam zamiaru wieszać psów na Fassone czy Mirabellim, bo gra piłkarzy w najmniejszym stopniu od nich nie zależy. Zostawili Montellę, bo wykonał w minionym sezonie plan minimum, a znacznie lepiej jest, kiedy trener ma czas pracować z drużyną, niż kiedy zmienia się trenerów jak w Ekstraklasie co 150 dni. Za Kalinica również ich nie winię - to był pomysł Montelli, a sprowadza się piłkarzy pod trenera. Biglię każdy wypomina, ale on miał genialną formę i na początku sezonu z całkiem dobrej strony się pokazywał. Jednak, jak wyżej, zapomniał nagle, jak się gra w piłkę. F&M wzmocnili nam skład całkiem dobrymi piłkarzami. Dużo lepszymi, niż ostatnimi laty mieliśmy okazję oglądać. Tyle, że coś nie wypaliło. Nikt mi nie wmówi, że gdyby nasz najlepszy skład grał chociażby na 80-90% swoich możliwości, to nie bylibyśmy chociażby w top5. Ale grają maksymalnie na jakieś 25%, tak że dzisiaj to nawet Zawisza Bydgoszcz sprawiłaby im problemy.
0
rrrado
rrrado
8 grudnia 2017, 00:16
Masz trochę racji z tym zjazdem w dół, ale uważam, że Ty jak i wielu tutaj komentujących bardzo przecenia jakość piłkarzy Milanu. To są przeciętniacy, wyrobnicy i rzekome talenty, które nie mogą eksplodować z małymi wyjątkami. A już szczytem idiotyzmu jest obwinianie kolejnych trenerów... ludzie kochani, przecież to jest wbrew jakiejkolwiek logice, z gównianych piłkarzy nikt nie zrobi dobrej drużyny i tak właśnie jest teraz w Milanie, 200 milionów poszło na szrot. Trafił się Bonucci jak ślepej kurze ziarno i doszło 10 przeciętniaków. No i jest przeciętna drużyna. Milan nie bił się o tych piłkarzy z Realem czy Barceloną, ba nawet Inter, Napoli czy Juventus o nich nie walczyli, przyszli ci co chcieli przyjść i w większości nikt inny ich nie chciał. Taka jest prawda.
0
AC Kamil
AC Kamil
7 grudnia 2017, 14:43
Sytuacja w tym momencie nie jest najlepsza, ale mam nadzieję, że uda się wyjść z tego tak jak Interowi gdzie również mieli wielką kampanię transferową, ale nie obyło się tam bez błędów i przepłaconych inwestycji jak Gabriel czy J. Mario, później zatrudnienie nieodpowiednich szkoleniowców, brak awansu do pucharów. W następnym sezonie zatrudnili fachowca jakim jest Spaletti, który uzupełnił skład według własnych potrzeb i wszystko zmierza u nich w dobrym kierunku.
0
adamos
adamos
7 grudnia 2017, 15:47
Dziwne, że w Interze tę wielką kampanię transferową tez przeprowadzał Fassone... I wiemy jak to się skończyło...
0
hyrus13
hyrus13
7 grudnia 2017, 16:03
adamos ale zobacz jak teraz Inter wymiata... Piłkarze potrzebują zgrania, a to zajmuje sporo czasu. Niestety, nie zatrudniliśmy fachowca i teraz za to pokutujemy.
0
#3#6
#3#6
7 grudnia 2017, 16:57
A ile Inter pływał po dnie?
0
AC Kamil
AC Kamil
7 grudnia 2017, 17:19
Fassone został zwolniony z Interu 18 września 2015 więc to nie on przeprowadzał te transfery, bo miały one miejsce latem 2016. W swoim ostatnim okienku na całe szczęście podkradł Gallianiemu Kondogbię, ale poza tym pozyskał kilku wartościowych piłkarzy w czasie swojej pracy w Interze np. Handanović, Icardi, D'Ambrosio, Miranda i Perisić, którzy teraz stanowią o sile Interu. W Milanie również pozyskał dobrych piłkarzy, ale musi przyjść fachowiec na ławkę trenerską, który zrobi porządek - niestety najwcześniej w letnim okienku transferowym.
0
Zuber
Zuber
7 grudnia 2017, 14:34
Jedno mnie tylko zastanawia, czemu oni chcą refinansować tą pożyczkę a nie ją spłacić. Wychodzi na to, że na prawdę nie mają siana i myślą, że klub zacznie przynosić zyski co jest bardzo wątpliwe i chcą w ten sposób spłacić pożyczkę. No chyba, że liczą na jakiegoś inwestora, który z kapelusza wyciągnie tyle siana. Im dalej w las tym więcej drzew...
2
adamos
adamos
7 grudnia 2017, 15:48
niedługo usłyszymy że Milan wziął pożyczkę w Chwilówce albo, że zadzwonili do Bociana bo brak jest siana....
0
PanX
PanX
7 grudnia 2017, 12:54
Co do ostatniego akapitu. Możliwe, że chodzi o ściągnięcie Kalinicia zamiast klasowego napastnika, takiego jak chociażby Auba. Drugą pomyłką mógłby być Biglia, za którego Milan przepłacił, a zamiast niego, mógłby przyjść ktoś do rywalizacji z Kessim, dając tym samym kredyt zaufania Monto i Locatelliemu. Niezależnie od wyników Gattuso, będę go wspierał, nawet jeśli styl gry będzie tak samo słaby jak za Montelli. Ta cała sytuacja, to nie jego wina. Nikt chyba nie oczekuje od niego cudów. Przynajmniej każdy wie, że zależy mu na naszym klubie jak mało komu.
8
skazany na bany x2
skazany na bany x2
7 grudnia 2017, 13:22
jest jeszcze trzecia pomyłka z turcji.
0
Nefez
Nefez
7 grudnia 2017, 13:36
skazany na bany no dokładnie
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
7 grudnia 2017, 13:42
Ja będę bronił Hakana. Gość ma 6 asyst, a ile meczy zagrał na swojej pozycji ? Ludzie opamiętajcie sięgość nie grał pół roku, przy Montelli nie grał tam gdzie chce. Kupcie sobie Messiego( który nie gra pół roku) i go dajcie na lewą obronę i dziwcie się, że nie gra tak jak w Barcelonie... Gość ma potencjał niesamowity, jest młody i ma zostać w Milanie i koniec kropka.
4
skazany na bany x2
skazany na bany x2
7 grudnia 2017, 14:55
gość był zawieszony na 4 miesiące, poł roku to chyba 6 miesiecy. przez ten czas zapomniał jak sie gra w piłke ? prawie poł roku to on gra i trenuje z drużyną i co pokazuje ? czasem fajne podanie, poza tym nie istnieje. z nim czy bez niego gra sie nie różni.
1
stary_boss
stary_boss
7 grudnia 2017, 15:30
Fakt dwóch piłkarzy Kalinicic i Biglia kosztowali 50 milionów o pensji nie mówiąc ale kto przypuszczał ze bedą grali taki piach choć znajomy kibic Lazio śmiał się i mówił ze Lazio zrobiło deal sezonu, czytałem ze jakie chiński klub chciałby naszego snajpera płacąc coś w okolicach ponad 30 milionów wiec jeśli albo oby to była prawda to nie ma się co zastanawiać tylko sprzedawać
0
Max82
Max82
7 grudnia 2017, 15:54
Dokładnie Gattuso jest wierny Milanowi i da z siebie 100% tego co potrafi a jeśli coś nie wyjdzie to na pewno nie dlatego że nie chciał tylko może zabraknąć doświadczenia
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
7 grudnia 2017, 16:42
@skazany na bany x2 Widać, że chyba nigdy nie trenowałeś sportu na najwyższych obrotach. Wybicie zawodowca z rytmu meczowego - w tym przypadku skutkuje właśnie, tym co obserwujemy. Jeśli chodzi o treningi, to i owszem trenowałe ale .... Zawsze najgorszy mecz jest lepszy od najgorszego treningu. Nie ma co porównywać. Ja dałbym mu szanse, bo jest genialnym piłkarzem, a przez sytuacje w Milanie obrywa się wszystkim.
0
Kuba93ACM
Kuba93ACM
7 grudnia 2017, 11:44
Myślę że jedyny błąd jaki popełniliśmy to że nie zatrudniliśmy trenera który by to wszystko ogarnął,już mogli poświęcić jeden transfer i mieć kogoś naprawdę co się na tym zna a nie szukać cały czas swojego Pepa i zatrudniać żółtodzióbów czy byłych piłkarzy...
1
matten
matten
7 grudnia 2017, 15:23
Słuszna konstatacja, letnie mercato powinno rozpocząć się od zatrudnienia uznanego trenera z sukcesami, a dopiero potem martwić się transferami. Zarząd chyba za bardzo uwierzył w trenera Montellę, a ten nie podołał :(
0
MilanHomer
MilanHomer
7 grudnia 2017, 11:40
2 ostatnie akapity oby się spełniły....tęskno człowiekowi do Milanu Carletto. Oczywiście obecny skład tego nie osiągnie, tego jestem świadomy. Tamten czas to były same gwiazdy. Obecnie największą gwiazdą zespołu jest...Gattuso.
2
#3#6
#3#6
7 grudnia 2017, 12:57
3 naszych naszych zawodników zostało wybranych do top10 najlepszych na świecie na swojej pozycji z czego w przypadku środkowych obrońców Bonucci był drugi zaraz po Ramosie więc nie sądzę że jest mniejszą gwiazdą niż Gattuso. Dwóch pozostałych to Donnaruma i RR
4

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się