SCUDETTO


Bonaventura daje komplet punktów! Milan - Bologna 2:1

10 grudnia 2017, 19:52, Leonardo 22 Główne newsy
Bonaventura daje komplet punktów! Milan - Bologna 2:1

AC Milan odniósł upragnione zwycięstwo 2:1 w domowym starciu ligowym z Bolonią. Początek wydawał się obiecujący, przez pierwszy kwadrans Rossoneri systematycznie naciskali czego owocem było trafienie Bonaventury z 10 minuty. Przy bramce zgraniem głową asystował Kalinic. W 23 minucie wyrównujące trafienie zaliczył wychowanek Milanu - Simone Verdi, włoski skrzydłowy szczęśliwie przyjął piłkę "klejąc" ją kolanem po czym oddał piękny strzał z półwoleja w samo okienko bramki! Niezwykle bierną postawą przy tej sytuacji zaprezentował się Abate. Boczny obrońca ani nie powstrzymał szarżującego Destro, ani nie pokrył w polu karnym czekającego na piłkę Verdiego. Przez kolejne minuty oglądaliśmy próby z dystansu Suso czy Kessiego oraz kilka wrzutek w pole karne, które nie zagroziły jednak specjalnie bramce Mirante. Do przerwy było 1:1.

W drugiej połowie gra gospodarzy wyglądała jeszcze gorzej niż w pierwszej, trener Gattuso szybko reagował wprowadzając Cutrone i później Andre Silvę. Obraz gry jednak się nie zmieniał, a aura coraz bardziej nie sprzyjała, śnieg nad Mediolanem padał coraz mocniej. W 76 minucie nowy szkoleniowiec Milanu mógł na chwilę odetchnąć z ulgą ponieważ znów najlepszy na boisku "Jack" dał prowadzenie drużynie! Pięknym dośrodkowaniem popisał się Fabio Borini, a były zawodnik Atalanty wyskoczył najwyżej w polu karnym i główką skompletował dopiettę! Chwilę po tej sytuacji do szaleńczych ataków rzucili się goście, najpierw mocno uderzał Taider, Gigio dobrze sparował ten strzał na corner. Za moment w poprzeczkę strzelał Masina, przez kilka minut niesamowicie kotłowało się w polu karnym Rossonerich, ale za kilka minut udało się uspokoić grę. Do końca spotkania wynik nie uległ zmianie i kibice Milanu mogli się cieszyć z premierowego zwycięstwa z Gattuso na ławce. W kwestii jakości gry nie zmieniło się jednak nic, wciąż jest wiele do poprawy.

 

MILAN (4-3-3): G. Donnarumma; Abate(59' Cutrone), Musacchio, Bonucci Rodriguez; Kessie, Montolivo, Bonaventura; Suso, Kalinic(68' A. Silva), Borini(83' Calabria).

BOLOGNA (4-3-3): Mirante; Torosidis, Gonzalez, Helander, Masina(83' Petkovic); Nagy(64' Taider), Pulgar, Donsah; Verdi, Destro, Palacio(73' Okwonkwo) .

 

Bramki: 10' i 76' Bonaventura, 23' Verdi

Arbiter główny; Marco Guida

Miejsce: San Siro (Mediolan)


*** SKRÓT MECZU ***




408 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lopezito84
lopezito84
11 grudnia 2017, 14:46
No nareszcie poprawa nie można było od razu? lepszy mecz z 4 obrońcami choć nadal widać błędy Bonucciego i Abate.
0
camlab73
camlab73
10 grudnia 2017, 23:25
No i jedna podstawowa rzecz na podsumowanie tego meczu- jak nie mamy porządnego trenera, który potrafi perfekcyjnie, od A do Z ogarnąć formacji z trójką obrońców- bo to zadanie bardzo trudne- to grajmy czwórką. Bo ani Gattuso ani Montella tego nie potrafili, a mimo to na siłę wałowali tą trójkę. Przy czwórce obrońców zawodnikom naturalnie łatwiej przychodzi ustawianie się, łapanie krycia i trzymanie formacji obronnej. Jestem pewien, że gdybyśmy grali cały mecz trójką obrońców to Bolonia dziś zdobyłaby więcej niż jedną bramkę.
4
nokoments
nokoments
10 grudnia 2017, 23:19
Przed meczem było "tych 17 punktów i tak nie odrobimy", teraz będzie "tych 14 punktów i tak nie odrobimy". xD Zobaczymy co będzie w środę.
1
Marcin1995
Marcin1995
10 grudnia 2017, 23:35
W środę będzie Coppa Italia
1
milan2002
milan2002
11 grudnia 2017, 00:04
Liga Mistrzów już przepadła. Można gdybać, ale pierwsze trzy miejsca już są zajęte i nikt nie odstaje. Najwyżej możemy powalczyć jeszcze o LE.
2
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
10 grudnia 2017, 23:17
Apropo Andre Silvy. Bo już widzę pojazd po chłopaku , dajcie mu zagrać 2-3 mecze w lidze a nie po 15 minut. Kalinic zagrał tych meczy 10 i teraz o paru udanych zastawieniach się i przepychankach już jest fajny? Żenujące. Chłopak zjada umiejętnościami i Cutrone i Kalinica razem wziętych. trzeba dać mu czas i trochę zaufania. Mamy trzech napastników bardzo różnych i potrzebni są wszyscy.
4
Zuber
Zuber
10 grudnia 2017, 23:20
No tak zjada Cutrone, że ten przez 30 minut w dzisiejszym meczu pokazał więcej niż Silva we wszystkich ligowych wejściach, o zaangażowaniu się nawet nie wypowiem.
9
Kapi0704
Kapi0704
10 grudnia 2017, 23:23
Masz rację , ale co z tego jak to się nie przekłada na nic co z tego że pokazuje przebłyski , grał dobrze w tamtym sezonie i wgl ma telent , wiecznie taryfy ulgowej mieć nie można , wiem coś o tym bo sam dużo z futbolem styczności
0
Kapi0704
Kapi0704
10 grudnia 2017, 23:28
Zuber racja :D Nawet taki ibra ile ma lat a jak walczy :P A silva raz powalczy raz nie :P i rozkłada ręce a o stratach to już nie wspomnę , nie mam nic do niego ale jak ma się u nas marnować to niech idzie :/ nie mam do niego żadnego snetymętu bo to że mówi że mu zależy to każdy jedn głupi potrafi a na boisku to już mało kto
0
Vol'jin
10 grudnia 2017, 23:35
Chłopak zjada umiejętnościami i Cutrone i Kalinica problem w tym, ze na boiskach Calcio tego nie widać, a gra w bananowej lidze portugalskiej to inna bajka. Nie mówię o reprezentacji bo to nie jest pryzmat do tego. Było wielu grajków którzy w reprezenacjach błyszczeli, w piłce klubowej niekoniecznie. Silva sam się podsumował wychodząc na 100% sytuację i tylko on sam wie co zrobił
0
Kiuro_ACM
Kiuro_ACM
10 grudnia 2017, 23:57
Zuber ja Cutrone bardzo lubię , ale wlasnie zaangazowanie i ambicja to póki co jego najmocniejsze strony. Dopóki będziemy ciągle grać na zasadzie 20 podań do tyłu i dzida Bonucciego to Silva nic nie będzie pokazywać.on musi mieć z kim pograć z przodu a niestety poza Suso który rzadko gra z kimkolwiek klepkę to reszta się po prostu do tego nie nadaje.
0
Zuber
Zuber
11 grudnia 2017, 00:10
Największy problem Silvy to jest taki, ze on się od obrońców w Serie A odbija jak od pachołków, mimo że oni wcale go nie przepychają i brak waleczności. Cutrone w końcówce wywalczył przynajmniej 2 rzuty rożne przez sam pressing podczas gdy Silva nie miał ochoty nawet biegać.
1
Vol'jin
11 grudnia 2017, 00:45
@Zuber dodatkowo brakuje natychmiastowej decyzji u Silvy, to nie liga portugalska, że rywal na niego zaczeka. Tutaj dzisiaj się prosiło o szybszą decyzję przy tej akcji gdzie wychodził sam na sam. Po wejściu z Chievo też był podobny moment, gdzie powinien szukać strzału, a już za chwilę doskoczył do niego Gamberini i skończyło się na próbie nieudanego dryblingu
0
Misiak
Misiak
11 grudnia 2017, 02:44
Milika niech wypożyczą
0
Vol'jin
11 grudnia 2017, 03:12
Jeszcze czego, ogrywać zawodnika tfu Napoli?
1
GrandeCalzone
GrandeCalzone
11 grudnia 2017, 06:45
Silva i cutrone grają padake nie wspominając o drewnie. Niech im w końcu ktoß wbije do głowy jak się podaje piłkę, a szczególnie nieopierzonemu cutrone
0
BSCMECENAS
BSCMECENAS
11 grudnia 2017, 11:17
Wszyscy zgodnie widzę jadą po An. Silvie ale co pokazał Kalinic? Nie umie się zastawić i odegrać dokładnie piłki, stoi do tego 70 minut i rozkłada ręce. Nie dziwię się Silvie że nie ma zaangażowania jak trenerzy non stop stawiają na Kalinicia to chłopak traci chęci, jakby chociaż zagrał kilka spotkań po 70 minut to można go negatywnie oceniać i bez sensu jest wpuszczenie jednocześnie Cutrone z Silva. Będziemy płakać jeśli odejdzie i rozwinie skrzydła.
1
Zuber
Zuber
11 grudnia 2017, 11:36
Co ma do tego Kalinić, jak Cię trener wpuszcza na boisko to masz gryźć trawę pokazać, że zasługujesz na grę w pierwszym składzie a nie truchtać jak panienka. I nikt tu po nikim nie jedzie, takie są fakty, że chłopak jest póki co słaby i tyle. Technikę ma co drugi talent, to nie futsal że liczy się sama technika.
1
BSCMECENAS
BSCMECENAS
11 grudnia 2017, 11:46
Czyli lepiej biegać bezsensu i nic nie grać 70 minut? Powiedz czym sobie Kalinic zasłużył na tyle czasu na boisku? Naprawdę w 15 minut to można tyle nawojowac szczególnie przy tak grającej drużynie. Dla mnie to Kalinic jest mega słaby.
0
Zuber
Zuber
11 grudnia 2017, 22:49
Napisałem Ci co ma do tego Kalinić a Ty dalej brniesz w jego temat, nie obchodzi mnie on, rozmawiamy o Silvie nie o nim. Ale jeśli już tak bardzo chcesz to on chociaż potrafi zgrać piłkę jak sytuacja tego wymaga i nie daje się przepychać jak leszcz i ma u mnie taki sam szacunek jak każdy inny zawodnik Milanu, który biega i walczy.
0
Kapi0704
Kapi0704
10 grudnia 2017, 23:14
Haha wiecie co :P Borini to chyba na złej pozycji grał przez cała karierę , przecież widać było nawet na tym meczu i wgl że on to Prawy obrońca bodź pomocnik ;P on u nas zrobi karierę jak tak dalej będzie grał :D xD Panowie pamiętajcie technika to nie wszystko liczy się to co masz w głowie :D nie każdy nadaje się na napastnika , bramkarza i każdy w innym okresie swojego życia się rozwija piłkarsko na tyle by być lepszym od innych :D
Edytowano dnia: 10 grudnia 2017, 23:16
0
camlab73
camlab73
10 grudnia 2017, 23:12
Mecz wyglądał tak jak każdy od początku sezonu i znowu jak mantrę trzeba wspomnieć brak przygotowania fizycznego. Świetne pierwsze 20 minut, później średnie 50, a ostatnie 20 minut to cofnięcie się do obrony i gra na czas, bo brakuje sił. No nic, trzeba czekać na efekty prac Gattuso jak sam powiedział co najmniej do połowy stycznia, a jak na razie trzeba punktować nie patrząc na styl. Teraz nie stać nas na nic więcej niż wymęczone zwycięstwo z Bolonią, więc brawo że się to udało, oby w przyszłym tygodniu również udało się zgarnąć 3 punkty z Veroną. Jeśli z czasem będzie lepiej to wskoczenie na 6 miejsce za Sampdorię jest kwestią czasu, bo z nich po świetnym starcie już schodzi powietrze i od jakiegoś czasu chcą a nie mogą. No a na wiosnę przy dobrej grze trzeba liczyć na potknięcia Lazio i ewentualnie 5 miejsce, bo niestety to jest najwięcej co w tym sezonie można osiągnąć.
2
zbylon
zbylon
10 grudnia 2017, 23:16
8 punktów do odrobienia, ale 11 też. Po dzisiejszym meczu wierzę w Gattuso. Przede wszystkim zajebiste zmiany, no i ruch w grze o jakim zdążyliśmy zapomnieć za Montelli.
2
Marcin1995
Marcin1995
10 grudnia 2017, 23:17
Zgadzam się poza ostatnią kwestią że jesteśmy w stanie dogonić Lazio, to naprawdę zgrany team nie wierzę że zaczną tracić punkty seriami, inna sprawa że my takich zwycięskich serii też raczej nie zaliczymy, nastawiam się na stratę punktów w Weronie
0
camlab73
camlab73
10 grudnia 2017, 23:19
Zgodzę się, ale w tym przypadku musimy wziąć dużą poprawkę na grę Lazio. Inzaghi to fantastyczny trener i Lazio na wiosnę może być ciężkie do zatrzymania i pewnie niechętnie będzie gubić punkty, więc odrobienie straty do nich może być zadaniem bardzo trudnym.
0
zbylon
zbylon
10 grudnia 2017, 23:08
https://www.youtube.com/watch?v=eVlRQn6AMYs Wiadomo jaka dedykacja :)
2
Kapi0704
Kapi0704
10 grudnia 2017, 23:06
Dzisiaj mogliśmy wygrać wiecej szczególnie nasza gra mi się podobała w pierwszej połowie :D jak by suso się lepiej zachował nie raz ( ta sytyłącja z pierwszej połowy co zszedł do prawej i podał...szkoda :/ to dzisiejszy wynik to powinien być 2 bramki dla nas wyższy :D najlepsi na boisku to bona , bonucci i monto , podobała mi się też nawet gra Nikoli może i bramek nie strzela za dużo jeszcze ale robi robotę :D na pewno gra lepiej niż Silva :P Silva po tym co prezentuje to on de serie A się nie nadaje chwilowo :/ nie każdy zawodnik do tej ligi się nadaje i tyle :/
1
Boro
Boro
10 grudnia 2017, 23:06
Mam nadzieje ze od teraz wykrystalizuje sie podstawowa 11, osobiscie nie chce ogladac Abate, Montolivo i Kalinica, dla tych panow laweczka. Musimy odzyskac srodkowego pomocnika Biglia lub Hakan w formie potrzebni jak zloto. I jedziemy 4 obroncami przed sezonem mial bym watpliwosci ale teraz smialo bym stawial na Romka i Bonucciego. Dzis ciesza przede wszystkim 3 pkt i dobra gra Jacka, takiego go potrzebujemy.
0
Kapi0704
Kapi0704
10 grudnia 2017, 23:02
Możecie się ze mnie śmiać ale xD niech barca dopłaci 10-15 mln i niech biorą sobie tego silve a nam dadzą Deulofeu :D
0
lajc1k
lajc1k
10 grudnia 2017, 23:04
Silva w 2 sezony zostałby tam gwiazdą ;P
0
Kapi0704
Kapi0704
10 grudnia 2017, 23:10
Tak a u nas deulofeu :P xd ale zauważ to że serie A chyba naszemu Silvie nie leży :/ wiem szkoda takiego talentu ale po co ma się marnować :/ w lato czy za 2 lata już za niego tyle nie weźmiemy a po co czekać aż odpali :/ widzialiśmy co robił przez 15 minut same straty nie przeciętny występ tylko wręcz na minus :/ to nie jest zawodnik z młodzieżówki co dopiero wszedł do seniorkiej piłki on już gra parę lat wiec.... :/
0
camlab73
camlab73
10 grudnia 2017, 23:16
To obejrzyj sobie kilka meczów Barcelony. Nie bez powodu chcą się pozbyć Deulofeu- gość poza sprintem nic nie potrafi. Zresztą nawet w Milanie było to samo- pierwsze kilka meczów szał bo objeżdżał obrońców dzięki swojej szybkości, a później kiedy już nauczyli się jego kilku zagrań i odpowiednio ustawiali to gość nagle zniknął, nawet w meczach z włoskimi średniakami. W Barcelonie jest podobnie, gra tylko dlatego że Dembele jeszcze się nie wyleczył, ale kiedy wróci to Deulofeu nawet nie powącha murawy. Sorry, ale Silva a Deulofeu to absolutnie wyższa półka talentu. Dajmy mu czas, a nie oceniajmy negatywnie po 15 minutach meczu, w którego fazie cały Milan już się że zmęczenia nie ruszał
1
Kapi0704
Kapi0704
10 grudnia 2017, 23:20
Może i racja :D ale w tym wypadku dawanie szans silvie może nie być dla nas korzystne bo może nam uciec głupi punkt , nw czemu ale w serie a jakoś bardziej ufam Nikoli :D Silve bym wypożyczył do klubu z serie A do końca sezonu gdzie by grał :D Bo u nas to nw czy pogra na tyle by się ograć w naszej lidze i się rozwinąć
0
camlab73
camlab73
10 grudnia 2017, 23:30
Kalinić jest silny, dużo walczy, przepycha się i potrafi z trudnej piłki świetnie odegrać głową. Brakuje mu natomiast dużo techniki, szybkości czy ustawiania się w polu karnym. Silva natomiast to bajeczny technik że świetnym uderzeniem i predyspozycjami do bycia lisem pola karnego, jednocześnie fizycznie będącym stosunkowo słabym. Tak więc to kompletnie dwa różne typy napastników i nie da się ich porównywać stawiając obok siebie.
3
Kapi0704
Kapi0704
11 grudnia 2017, 23:22
Racja :D ale nam jest potrzebny właśnie tego typu napastnik co Chorwat , chyba że gattuso zmieni taktykę ;P
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 grudnia 2017, 23:01
Tak na marginesie to dziś najlepsi na boisku moim zdaniem Jack i Montolivo, który był solidny w środku i uratował nam minimum 2 bramki.
3
Sakuragi
Sakuragi
11 grudnia 2017, 06:46
No Monto przeżywa drugą młodość. Jestem w szoku :)
0
jasiom22
jasiom22
10 grudnia 2017, 23:00
Jack, Jack - tak! tak! ...4 obrońców - tak.
0
Lipido
Lipido
10 grudnia 2017, 23:00
Najsłabsze ogniwa tego zespołu to Kallinic, Borini i Montolivo. Mieliśmy ogromną przewagę na Bolonczykami. Może obaj mieli po asyście ale ich gra to kpina. Toporność i brak w ogóle jakiegoś pomysłu na grę i prostolinijność. Montolivo jest tak strasznie wolny , że aż strach. To glownie on spowalnia grę. Dał bym jednak szansę Locatelliemu. Silva strasznie stłamszony brak ogrania. Ale dobrze się ustawia tylko więcej pewności. Bardzo dobrze, że Gattuso dał mu szansę. Mieszane uczucia do Curtone. Robi szum, szarpie ale coś temu chłopakowi brakuje.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 grudnia 2017, 23:02
A tego, że nam 2 bramki uratował to nie widziałeś? W tej chwili to on Manu i Biglie przewyższa zdecydowanie. Pora porzucić kompleks Montolivo.
2
Lipido
Lipido
10 grudnia 2017, 23:09
Nie mam kompleksuMontolivo, po prostu. Jest wolny, długo zwleka z decyzja. I te zagrania do tylu. A co najgorsze nie nadarza nad tempem meczowym. Fakt cenię go za odbiory bo jest w tym aspekcie bardzo dobry. Ale sądzę, że gdyby był bardziej błyskotliwy to do niektórych sytuacji by nie dochodziło.
0
zbylon
zbylon
10 grudnia 2017, 22:58
Błagam - wrzućcie filmik jak Rino plaskacze sprzedaje po meczu. Mnie to rozwaliło po prostu! Stare czasy się przypomniały.
5
Dryzu1899
Dryzu1899
10 grudnia 2017, 22:58
Panowie nie przesadzajmy. Silva zagrał prawie pół godziny i pokazał niewiele (ale jak ktoś zauważył wszedł w czasie kiedy Milan grał już gorzej) i nawet mniej niż Kalinić który dziś asystował. Ale żeby naprawdę mieć rozeznanie to powinniśmy dać Silvie z 2 razy zagrać od początku do 70 minuty z rywalami właśnie typu Bologna. Nikola wpuszczony w 70 minucie też nie da więcej niż dziś Silva ;)
6
BSCMECENAS
BSCMECENAS
11 grudnia 2017, 11:59
Racja grając po 15 minut ciężko coś pokazać szczególnie przy ultradefensywie Milanu będącego w strachu przed wyrównanie m przeciętnego przeciwnika. Za to Kalinic bostwo jak widzę większości gra 70 minut bądź całe spotkania gdzie na początku drużyny są lepsze i przynajmniej atakujemy a i tak mimo tego szału nie ma z bramkami. Więcej zamieszania wczoraj robił Destro niż Kalinic.Po prostu Kalinic był jest i będzie słaby, gra w podstawowym a nadaje się na ławkę. Trener z wizją wykorzystały talent An. Silvy.
1
adi_avanti
adi_avanti
10 grudnia 2017, 22:57
Kolejny raz trafiłem wynik w lidze typerów więc powinienem być zadowolony. Jednak gdyby nie dwa przebłyski Bonaventury znowu mielibyśmy pogrzeb. Z pewnością słowa pochwały należą się Gattuso bo odpowiednio zareagował. Tylko jak walczyć o cokolwiek bez napastników?
0
Gerada
Gerada
10 grudnia 2017, 22:47
Dziś z trójki napastników zdecydowanie najsłabiej się zaprezentował Silva. Najlepiej chyba Cutrone. Chociaż Kalinica, który skończył mecz z asystą, też raczej na plus trzeba policzyć. Andre niestety ale podejmował dziś PRAWIE same złe lub fatalne wybory (chyba jedyny dobry wybór to fajne zgranie do Cutrone na strzał w polu karnym), a przy tym najmniej się angażował w grze bez piłki.

Fajnie, że Jack i Suso mają miejsce na placu i starają się grać tak jak obaj lubią. Wierzę, że to będzie tylko z coraz większą korzyścią dla zespołu.

W drugiej linii brakuje typowego rozgrywającego, bo zarówno Montolivo jak i Kessie zagrali dobre zawody dziś (Riccardo standardowo lepiej bez piłki niż z piłką, ale ja jestem przyzwyczajony, że On tak gra).

Na prawej obronie chyba zarówno Calabria jak i Borini są obecnie lepszym wyborem niż Abate, którego lubię i szanuję, ale Jego głównym atutem zawsze była motoryka, więc skoro drużyna widać w tym elemencie leży obecnie to jakby stracił praktycznie cały swój zakres przydatności...

Musachio dziś za łatwo objechany przy golu, ale i tak cieszę się, że mamy Go w zespole. Bonucci - któremu na siłę komentatorzy wciskali błędy przy interwencjach Montolivo - kolejne dobre zawody. Oby tak dalej.

Ogólnie pozytywny występ Milanu i zasłużone zwycięstwo. Oby było już tylko lepiej.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2017, 22:52
6
Adi.Milan
Adi.Milan
10 grudnia 2017, 22:51
No nie wiem wpuść nikole na 15 minut a nic nie zobaczysz chyba że gościa który wszystko od siebie odbija, Silva nie grał dziś dobrze ale wszedł w minutach gddzie milan grał już słabo na plus duży Cutrone. Widać gołym okiem różnice w przyjęciach Silvy a Kalinicia. tak oglądam teego piłkarza i żal mi go że jest wygwizdywany i wgl ale no co on takiego ma żeby grać w "odradzającej się potędze" ani perspektywicznego wieku ani strzału ani techniki ani fizycznie nic.. szkoda go bo mu sie tylko psychika pogorszy że nie podołał marzeniom oby zaczął strzelać ehh
7
lajc1k
lajc1k
10 grudnia 2017, 22:54
Silva dziś słabo, ale racja nie ma co go rozliczać za 15min
5
Gerada
Gerada
10 grudnia 2017, 22:57
@ Adi.Milan Nie spekuluję na temat Kalinica z ławki. Może zagrałby tragicznie, może dobrze... nie wiem. Nie jestem Jego jakimś wielkim obrońcą, ale kibicuję Mu jak każdemu graczowi w naszej koszulce. Silvę zawsze chwalę za technikę - bo On to po prostu ma. Ale nie można próbować rozgrzeszać Go tylko dlatego, że grał 20 minut. Bo to nie przez to zaliczał kompletnie niezrozumiałe odegrania, podania itp, i też nie przez to sprawiał wrażenie jakby nie miał siły ani chęci walczyć o piłki... Zwłaszcza, że dokłądnie to wszystko robił w TYM SAMYM czasie Cutrone... czyli chyba się dało... Ja na Andre bardzo ciągle liczę. Ale niech On zacznie pokazywać, że jest lepszy od Kalinica na boisku, bo marnuje każdą szansę, którą dostaje na włoskich boiskach... Tak na prawdę, żeby Cutrone nie był małolatem i wychowankiem to już dawno powinien obydwu pogodzić zwyczajnie swoim zaangażowaniem i przydatnością dla zespołu.
2
BartekWydziu
BartekWydziu
10 grudnia 2017, 23:02
Silva słabo? Nic nowego.
0
jasiom22
jasiom22
10 grudnia 2017, 23:05
Wszystko się zgadza, ale pozwolę sobie uzupełnić: Silva akurat dziś zagrał słabo, lecz jego problem leży w głowie, potrzebuje zaufania od trenera... w tej kwestii niewiele się zmieniło z przyjsciem Rino, ale jak zaskoczy to będzie niezastąpiony. Kalinić dziś dobry mecz. Cutrone dobry rajd, ale też bez przesady był prosto z ławki, na zmęconych. Musacchio ma Romagnolego do rywalizacji, i niech tak zostanie, czterch obrońców. Calabria > Abate. Calabria powinien grać. I postawowy problem to rozgrywanie, ja w tej roli z aktualnego skałdu absolutnie widzę Hakan Calhanoglu. Obok powiedzmy Montolivo i Kessiego, on jest tym trzecim który powinien grać w każdym meczu, wtedy tez więcej swobody ma Bonaventura. 4-3-2-1, kosztem Boriniego.
0
jasiom22
jasiom22
10 grudnia 2017, 23:27
Dlatego też często sugeruje że Milan powinien grać 4-3-1-2 czy choinkę ;-p z Hakanem w roli rozgrywającego za napastnikami, i Suso w roli napastnika czy drugiego wolnego rozgrywającego - napastnika. Gigio; Conti/Calabria, Bonucci, Musacchi/Romagnoli, Rodriguez; Kessie, Montolivo, Bonaventura; Suso; Calhanoglu i Andre Silva/Kalinić.
0
Dusiek
Dusiek
10 grudnia 2017, 22:45
Abate lawka, niech Borini tam biega... jemu przynajmniej sie chce. Ale brawo za 3 pkt i tak ! ;)
4
zbylon
zbylon
10 grudnia 2017, 22:47
Abate zupełnie bez formy, ale w sumie to nic nowego. Od lat łapie formę :) Moim zdaniem w tej chwili Calabria lepiej sobie radzi. No i szkoda, bo Conti by wymiatał...
2
Zuber
Zuber
10 grudnia 2017, 22:51
Borini tylko zmiana pozycji i zaraz asysta. :D
2
MK92
MK92
10 grudnia 2017, 22:45
Nareszcie trzy punkty! Piękny obrazek Gattuso gratulującego chłopakom! Znowu ciężko było oglądać Milan w akcji, ale ustawienie 4-3-3 lepiej zdaje egzamin niż 3-5-2. Jeżeli do końca grudnia nasi piłkarze poprawią kondycję, to w 2018 rok możemy wejść całkiem przyzwoicie. Forza Milan!
2
Pikolo1899
Pikolo1899
10 grudnia 2017, 22:45
Oprócz pochwał dla Jacka za bramki,należy też wspomnieć interwencję Giggio.3 punkty cieszą...no i ten Cutrone chyba jedyny,który żyje Milanem.
7
AlexisRossonero
AlexisRossonero
10 grudnia 2017, 22:44
Pierwszy mecz nowym ustawieniem, spokojnie.. Potrzebujemy stabilnosci, a bedzie tylko lepiej.. Wedlug mnie najlepszy z ostatnich meczy.. A zauwazcie, ze Bologna gra bardzo dobry sezon.. Czas Abate niestety sie konczy.. Bardzo bym chcial Contiego w jego miejsce i prawdziwego dyrygenta zamiast Montolivo.. Potencjal naprawde jest.. Lecimy dalej i zbieramy punkty, Forza!
1
Cactus
Cactus
10 grudnia 2017, 22:44
Ważne 3 punkty. Jack pociągnął nam grę i to nie tylko dwoma bramkami, ale po prostu brał na siebie ciężar gry. Dobra zmiana Cutrone i słabe wejście Silvy. Cały czas mam wrażenie, że on jest zbyt delikatny. Nie jest w stanie wygrać żadnej walki o piłkę w powietrzu i bardzo łatwo go przepchnąć. Zdecydowanie musi nabrać masy mięśniowej, bo sobie po prostu nie poradzi w Serie A.
1
Robinowski
10 grudnia 2017, 22:43
Taktyka dobrana pod zawodników to i gra przyzwoita i 3 punkty więcej na koncie. Nareszcie dało się oglądać spotkanie, walka, zaangażowanie,składne akcje, wiedzili co grać i jak grać.
442 wyglądało lepiej od 433 ale to tylko szczegół. Oba ustawienia do dopracowania. Najważniejsza czwórka w obronie.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2017, 22:46
1
koeman_83
koeman_83
10 grudnia 2017, 22:43
A to była tylko Bologna....
0
lajc1k
lajc1k
10 grudnia 2017, 22:47
A to był tylko Milan obie ekipy miały po 21 pkt na koncie przed meczem
1
Adi.Milan
Adi.Milan
10 grudnia 2017, 22:48
w tym sezonie mają niezły skład Verdi Destro Palacio mają czym straszyć prewnie zakończą sezon w miejscach od 11-8
1
acDZiku82
acDZiku82
10 grudnia 2017, 22:42
No i BRAVISSIMo wazne trzy punkty 7 miejsce w tabeli teraz kopa w tylek i do roboty Copa Italia czeka oby odzyskali troche energi i entuzjazmu ForzaMilan
0
Orzelek79
Orzelek79
10 grudnia 2017, 22:42
Zmiany dzisiaj były super , Rino dzisiaj zdecydowanie na plus.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
10 grudnia 2017, 22:41
Panowie doceńmy to zwycięstwo. Jesteśmy w słabej dyspozycji a Bologna to nie jest ogórek ligowy. Z upływem czasu powinno być lepiej. Bardzo podobały mi się zmiany Gattuso, praktycznie czytał w myślach kibiców.
17
Orzelek79
Orzelek79
10 grudnia 2017, 22:44
I nie zmienił ustawienia na 3 obrońców przy zmianie Abate. Pierwsze pozytywy , oby tak dalej.
3
Bufor85
Bufor85
10 grudnia 2017, 22:41
4-4-2 to chyba lepsze ustawienie. Ale jak widać, 4 z tyłu gramy lepiej. Trzeba dać czasu Gattuso a on to ogarnie.
2
Andre
Andre
10 grudnia 2017, 22:41
Nareszcie jest wymęczone zwycięstwo. Chociaż gra na czas pod koniec meczu z takim przeciętniakiem jak Bologna, chluby Milanowi nie przynosi...
0
lajc1k
lajc1k
10 grudnia 2017, 22:43
Lepsza gra na czas niż panika i strata na 2:2
3
epl
epl
10 grudnia 2017, 22:41
Gra średnia (i tak o wiele lepsza niż ostatnio), ale przynajmniej wynik dobry. Najbardziej zauważalna zmiana to zaangażowanie. Ciekawe czy na dłużej. Cutrone i Calabria powinni wychodzić w wyjściowym.
2
Adi.Milan
Adi.Milan
10 grudnia 2017, 22:46
no calabria niezbyt zaliczył w 10 minut kilka prostych strat zwykłymi podaniami
0
epl
epl
10 grudnia 2017, 22:49
Contiego nie ma, Abate już nie bardzo daje radę. Borini to raczej nie obrońca. Nie bardzo mamy wybór. Ale i tak uważam że Calabria gra nieźle i potencjał ma dosyć duży.
0
matten
10 grudnia 2017, 22:41
Bologna nie zasłużyła na porażkę. Dobrze że w końcu dopisało nam trochę szczęścia i udało nam się przerwać pasmo kompromitacji. Może jeszcze uda się powalczyć o LE.
0
FanatykACM
FanatykACM
10 grudnia 2017, 22:41
No w końcu jakieś przełamanie jest ! Najważniejsze 3 pkt . Gonimy gonimy rywali
0
grayman88
grayman88
10 grudnia 2017, 22:41
Alez mi sie podobał gattuso po ostatnim gwizdku
3
Marcin1995
Marcin1995
10 grudnia 2017, 22:40
Cieszą 3 punkty, ale abstrahując do słów Gattuso w 4 obrońców meczymy się tak samo jak w 3
1
Andre
Andre
10 grudnia 2017, 22:43
Cały czas wychodzi słabe przygotowanie zespołu pod wzgledem fizycznym przez Montellę oraz brak kreatywnych piłkarzy w środku pola, potrafiących grać kombinacyjnie.
0
Marcin1995
Marcin1995
10 grudnia 2017, 22:47
Mam nadzieję że masz rację, zgadzam się że Montella słabo przygotował zespół, ale mam wrażenie z Gattuso dalej nie zajedziemy
0
Zako
Zako
10 grudnia 2017, 22:40
Eh Panowie , nie chce tu juz psuc humoru , ale.... Czy kojarzycie jakies zwycięstwo w tym sezonie, po którym byliści zadowoleni? Jak na razie to każda nasza wygrana ligowa to męka i niepewnosć, jedynie z Crotone i Chievo było spokojnie, a reszta to nerwówka do konca i po meczu tylko słowa "Nareszcie koniec".
1
zbylon
zbylon
10 grudnia 2017, 22:39
Gattuso dzisiaj wygrywa nam mecz :) Łezka mi się w oku zakręciła. Obyśmy już zawsze oglądali Milanistę na ławce trenerskiej :) FORZA MILAN!! To zwycięstwo niesamowicie mnie dzisiaj cieszy. I Rino znowu wszystkim plaskacze sprzedaje :) Wzruszyłem się
3
Arva
Moderator Arva
10 grudnia 2017, 22:39
Z Hellasem 4-4-2.
0
Abyss
Abyss
10 grudnia 2017, 22:39
Koniec 2:1 Jack bohaterem! Dzisiaj widzimy jak wielką rolę odgrywa pomysł na mecz opracowany przez trenera.
3
jasiom22
jasiom22
10 grudnia 2017, 22:38
BONAVENTURA x 2 !!!! :-D nareszcie!
0
Adi.Milan
Adi.Milan
10 grudnia 2017, 22:38
Silva i Suso miny jakby przegrali
0
Vol'jin
10 grudnia 2017, 22:39
Mentalnie tak, przegrali
0
lajc1k
lajc1k
10 grudnia 2017, 22:39
Obaj dziś słabo
0
LUK1994
LUK1994
10 grudnia 2017, 22:37
Mamy to :)
1
Max82
Max82
10 grudnia 2017, 22:37
Super mamy 3 punkty i tak trzymać ;)
1
GrandeCalzone
GrandeCalzone
10 grudnia 2017, 23:05
Widać że meczu nie oglądał
0
Max82
Max82
11 grudnia 2017, 06:57
Kolego oglądałem cały mecz szału nie ma wiadomo ale cieszy walka jaka włożyli w ten mecz a to już mały krok do przodu nikt nie nadrobić kilku miesiecy straconych na treningach potrzebny jest czas
0
Orzelek79
Orzelek79
10 grudnia 2017, 22:37
W bólach ale zwycięstwo!!!
1
lajc1k
lajc1k
10 grudnia 2017, 22:37
Cutrone świetna zmiana
2
GrandeCalzone
GrandeCalzone
10 grudnia 2017, 22:37
Koniec, męczarnie i jeszcze raz męczarnie, za tydzień bęcki, a w zasadzie już w środę bo nie będzie miał kto podawać
Edytowano dnia: 10 grudnia 2017, 22:38
0
Max82
Max82
10 grudnia 2017, 22:46
Przestań siać pesymizm
1
GrandeCalzone
GrandeCalzone
10 grudnia 2017, 23:02
Zdejmij różowe okulary
0
zbylon
zbylon
10 grudnia 2017, 22:36
Aleee szkoda :) Silva powinien wczęśniej podać bananem.
3
januchsztum2
januchsztum2
10 grudnia 2017, 22:35
Silva Jezusie Święty
1
Vol'jin
10 grudnia 2017, 22:35
Silva to nie wiem co teraz zrobił lul
1
jasiom22
jasiom22
10 grudnia 2017, 22:34
"Gattuso za kilka miesięcy będzie siwy..." lol :-D "...albo te włosy sobie wyrwie, i będzie podobny do Spalletti-ego" buhahahaha! :-D - Jest lepiej niż się spodziewałem, choć spodziewałem się niewiele to nie było zmiany w 60'min. na 3 obrońców! brawo Gattuso! Abate zszedł, Borini pózniej też... Silva, Cutrone i Calabria z ławki.. bardzo dobrze to rokuje, i mecz się jeszcze nie skończył... ale narazie nawet 3 punkty są... obstawiałem bardziej wymęczony remis.. jest lepiej - wreszcie! Gattuso ogarnia, Montella nic nie ogarniał, czy to da efeky na dłużej... zobaczymy w styczniu... Forza Milan! i dociągać wynik...
5
zbylon
zbylon
10 grudnia 2017, 22:33
Bardzo ładnie Cutrone - on wie jak przetrzymać piłkę w ataku :)
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się