SCUDETTO


Kolejna przygnębiająca niedziela. Hellas 3:0 Milan

17 grudnia 2017, 11:45, Leonardo 22 Aktualności
Kolejna przygnębiająca niedziela. Hellas 3:0 Milan

AC Milan przegrał w fatalnym stylu 0-3 z Hellasem Werona w wyjazdowym spotkaniu 17 kolejki włoskiej Serie A. Mecz od początku był rozgrywany w wysokim tempie i nie brakowało bramkowych okazji szczególnie dla drużyny gości. W 18 minucie Kalinic strzelał z 16 metrów a pierwszej piłki, ale minimalnie przestrzelił. W 24 minucie po dośrodkowaniu z rzutu rożnego na prowadzenie wyszli gracze Hellasu kiedy to główką Caracciolo mocnym uderzeniem odbitym od poprzeczki pokonał Donnarummę. W kolejnych fragmentach Milan miał dużą przewagę, której nie potrafił jednak wykorzystać, problemem była rażąca nieskuteczność. Ze swobodą do sytuacji dochodzili kolejno Kessie, Montolivo czy Suso, ale za każdym razem strzały lądowały albo na plecach obrońców, albo były na tyle słabe, że bramkarz Werony z nimi sobie radził. W 42 minucie Suso strzelał z rzutu wolnego, ale nawet wtedy pomimo tego, że strzał był dobry i celny to Nicolas zdołał go skutecznie odbić. Na przerwę Rossoneri schodzili przegrywając jedną bramką.

Po przerwie trener Gattuso zdecydował się od razu wpuścić na plac gry Cutrone za Rodrigueza przesuwając do obrony Fabio Boriniego. Od razu po rozpoczęciu okazję miał Kalinić, ale jego strzał po raz kolejny został zablokowany i korzyścią był tylko corner. W 52 minucie Hellas przeprowadził kolejny atak, który okazał się być skuteczny. Podanie z lewej strony od Bessy otrzymał Kean i plasowanym strzałem w długi róg wpisał się na listę strzelców. Dwóch rezerwowych zawodników wprowadzonych w wymuszonych kontuzjami zmianach skonstruowało akcję bramkową dla swojej drużyny. Gattuso znów szybko zareagował ściągając Kalinica i wprowadzając Silvę dając tym samym wyraźny sygnał do ataku. W 68 minucie Suso znów oddał strzał celny, lecz w środek bramki i Nicolas tylko wyciągnął ręce do góry i spokojnie wybił piłkę na rzut rożny. W 77 minucie w bocznym sektorze piłkę stracił Borini, poszła kontra i Bessa strzelił trzeciego gola dla podopiecznych trenera Pecchii. Milan był na deskach, bezsilność była wypisana na twarzy każdego z zawodników oraz trenera. Występujący na biało dziś Rossoneri zawiedli na całej linii, mecz zakończył się wynikiem 3:0, dla kibiców Il Diavolo to czarna niedziela i bardzo gorzka pigułka do przełknięcia.

 

HELLAS (4-4-2): Nicolas - Caceres, Ferrari, Heurteaux, Caracciolo - Romulo, B. Zuculini, Buchel, Valoti(22' Bessa(85' F. Zuculini)) - Cerci(32' Kean), Verde.

MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Bonucci, Romagnoli, Rodriguez(46' Cutrone) - Kessie, Montolivo(71' Locatelli), Bonaventura - Suso, Kalinic(57' A. Silva), Borini.

 

 

Bramki: 24' Caracciolo, 52' Kean, 77' Bessa

Żółte kartki: 35' Zuculini, 45+4' Borini, 49' Romagnoli, 59' Buchel, 65' Nicolas

Czerwona kartka: 90' Suso

Arbiter główny: Daniele Orsato

Miejsce: Stadio Marc Antonio Bentegodi

 


*** SKRÓT MECZU ***

 

 



488 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kaquito
kaquito
17 grudnia 2017, 13:51
Po sezonie!!! Nawet nie ma co liczyć na LE, bo tam przy pierwszej lepszej okazji dostaniemy srogie lanie!!!
0
Diabełek
Diabełek
17 grudnia 2017, 13:51
Specjalnie nie poszedłem dziś grać na hale :(
1
Pikolo1899
Pikolo1899
17 grudnia 2017, 13:52
Mam podobnie :(
1
BSCMECENAS
BSCMECENAS
17 grudnia 2017, 13:50
Z hellasem Boże no jak można? Byle dziady ustawia się w obronie i co wyjazd to meczarnia.
0
Enter10
Enter10
17 grudnia 2017, 13:50
Ciezko jest byc kibicem Milanu
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 grudnia 2017, 13:50
Cała drużyna gra taką padakę że masakra. Ale hejtowany tylko Kalinic. To jest chore.
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
17 grudnia 2017, 13:50
tak łatwo w nas weszli i jeszcze ten błąd w obronie...
0
Mateusz1899
Mateusz1899
17 grudnia 2017, 13:50
No to po meczu już chyba...
0
Meloon
Meloon
17 grudnia 2017, 13:52
To wyłączaj transmisję w takim razie.
0
ACstach
ACstach
17 grudnia 2017, 13:50
dupa... zbita...
0
Zirytowany
Zirytowany
17 grudnia 2017, 13:50
Dziekujemy za prezent na 118 urodziny!
1
KaRoL_
KaRoL_
17 grudnia 2017, 13:50
Dziękuje dobranoc :)
0
Gatz
Gatz
17 grudnia 2017, 13:50
i po meczu
0
tomhardy22
tomhardy22
17 grudnia 2017, 13:50
xDDD
0
Marcin1995
Marcin1995
17 grudnia 2017, 13:50
No to mamy Gattuso
0
Diabełek
Diabełek
17 grudnia 2017, 13:50
A chciałem napisać ,że zaraz będzie Goolll dla verony ...K.......
0
HIM1998
HIM1998
17 grudnia 2017, 13:50
Gattuso
1
januchsztum2
januchsztum2
17 grudnia 2017, 13:49
Kompromitacja
0
januchsztum2
januchsztum2
17 grudnia 2017, 13:49
Kompromitacja
0
Fifi22100
Fifi22100
17 grudnia 2017, 13:49
Wstyd,kompromitacja i dno
0
BSCMECENAS
BSCMECENAS
17 grudnia 2017, 13:49
Zenada
0
patoo_07
patoo_07
17 grudnia 2017, 13:47
Tylko dlaczego za RR? Nie wiem co to za ustawienie teraz jest. Jeśli Borini poszedł na obronę, to bezsensowny ruch, zważywszy na to, że ma kartkę i musi uważać.
1
Meloon
Meloon
17 grudnia 2017, 13:46
Chyba Gattuso coś w szatni im wspomniał, że Oni się z Wami nie patyczkują, sędzia nie reaguje to czemu Wy macie grać jak panienki? Jak mamy grać ostro to gramy ostro.
0
januchsztum2
januchsztum2
17 grudnia 2017, 13:46
Moze jeszcze z pięciu piłkarzy Hellasu złapie kontuzje, to chyba nasza jedyna szansa
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 grudnia 2017, 13:44
Czerwień jak nic.
0
Meloon
Meloon
17 grudnia 2017, 13:44
Nie chcę nic mówić, ale to jest czerwona jak byk
0
januchsztum2
januchsztum2
17 grudnia 2017, 13:43
Dla mnie czerwona dla Romka
0
IMMORTAL
IMMORTAL
17 grudnia 2017, 13:42
Musi Gattuso kochać Boriniego, że zostawia go na lewej obronie kosztem RR
0
Gattuso28
Gattuso28
17 grudnia 2017, 13:41
Ta kaleka chyba tylko na pustą potrafi strzelić i to jeszcze blisko musi być.
0
Bufor85
Bufor85
17 grudnia 2017, 13:40
Pięknie Gattuso, nie zwlekasz chłopie.
0
lajc1k
lajc1k
17 grudnia 2017, 13:39
Cutrone na boisku!
0
Fushnikov
Fushnikov
17 grudnia 2017, 13:38
Znowu tego nie da się oglądać. Tak obserwuje Kalinica to się zastanawiam co on na treningach robi ze gra pierwszy skład.
0
fallen
fallen
17 grudnia 2017, 13:37
A może poprostu Kalinić gra bo Silva i Cutrone mają siły tylko na 45' po meczu w pucharze włoch ...
0
Bufor85
Bufor85
17 grudnia 2017, 13:36
Tu nie chodzi o Kalinicia. Rozumiem sens, że zarząd wydał na niego coś od 12 do 15 mln (i tak prawdy nie mówią), więc przykazanie jest takie, żeby ten hajs nie był zmarnowany w sposób absurdalny (choć i tak już jest) to jedynym rozwiązaniem niech będzie wystawianie go w podstawowym składzie. Jednakże widać w tym pewien paradoks. Tym paradoksem jest to, że rzekomo Biglia miał nas kosztować więcej, a mimo to dość szybko został dostrzeżony w taki sposób, że jego forma nadaje się tylko do grzania ławy. Ostatecznie sądzę, że kwestią czasu jest pozbycie się Kaliniac strzelającego 20 bramek w sezonie na Baby Cutrone, który powinien więcej znaczyć w naszym zespole (tak jak Gigi, bo są wychowankami), który daje wiele, wiele więcej.
1
camlab73
camlab73
17 grudnia 2017, 13:33
Od początku było wiadomo że ofensywa złożona z Kalinicia i Boriniego to porażka, po co więc było taką wypuszczać? Tym bardziej, że w poprzednim meczu z tym samym rywalem gra Silva, Cutrone i Suso i robią 3-0 a mogło być i więcej. Pierwsza tragikomiczna decyzja Gattuso.
3
Fullest Jester
Fullest Jester
17 grudnia 2017, 13:38
Zgadzam się i nie wiem co nasz sztab ma z tym przekonaniem, że nasi napastnicy co grali w tygodniu nie są wystawiani wtedy w weekend. Swoją drogą Silva w tamtym meczu zagrał naprawdę słabo.
0
Zielony2009
Zielony2009
17 grudnia 2017, 13:40
RAcja, ale Benevento też leci na jego konto
0
AC1899
AC1899
17 grudnia 2017, 13:45
W czwartek pisałeś, że nie oglądałeś meczu, a teraz piszesz, że powinna grać tamta trójka. Dlatego bo ich lubisz, a tych dzisiaj nie? Innego wyjścia nie ma, bo gdybyś obejrzał chociaź powtórkę, nie chciałbyś Silvy na boisku.
0
patoo_07
patoo_07
17 grudnia 2017, 13:32
Ktoś pod proponowanymi składami pisał, że Kalinic na taki Hellas to wystarczy. On to by obecnie na Sandecje nie wystarczył.
2
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
17 grudnia 2017, 13:31
Borini to chyba kartkę dostał a nie bramkę strzelił w 1 połowie :P
1
Gerada
Gerada
17 grudnia 2017, 13:29
Orsato głównym reżyserem gry Hellasu... W pierwszym kwadransie 2-3 żółte kartki, w tym jedna taka "pomarańczowa", należały się gospodarzom, On ani razu nawet gry nie przerwał. Hellas całą połówkę gra na spóźnionych wejściach w nogi. Niemal każde podanie wykonane przez Mediolańczyków z rywalem gdzieś obok kończy się dość złośliwym kopnięciem już po oddaniu piłki. Przerwana akcja po prostopadłym zagraniu Jacka jakby takim symbolicznym akcentem była... Nie twierdzę, ze to wielki mecz Milanu, ale kto grał kiedykolwiek w piłkę wie jak może być zniechęcające, kiedy sędzia pozwala jednej z drużyn kopać przy każdej okazji... Niemniej w drugiej połowie mam nadzieję, ze się odbijemy i jeszcze to wygramy. Forza Milan!
4
Zielony2009
Zielony2009
17 grudnia 2017, 13:45
Acha, czyli zaczynamy teraz narzekać na sędziów
0
Diabełek
Diabełek
17 grudnia 2017, 13:28
Biorę porażkę na Siebie chyba dlatego ,że pije Lecha to chłopacy czują i chcą takiego schłodzonego jakiego mam . Kupiłem dziś 4 nowe rybki tyle uciechy z Niedzieli ;)
Edytowano dnia: 17 grudnia 2017, 13:29
1
Meloon
Meloon
17 grudnia 2017, 13:28
Ludzie, ja bym nie dramatyzował. Gramy naprawdę dobrze i gra za Rino wygląda nieporównywalnie lepiej do tego co prezentowali zawodnicy pod wodzą Montelli. Wynik bardzo niesprawiedliwy, Verona strzeliła ze stałego fragmentu gry. Dawać Cutrone w drugiej połowie, niech grają swoje i będzie dobrze, jedyne czego brakło to skuteczności. Wolę przegrać taki mecz, który daje nadzieję na dalszy postęp niż jak wygrywaliśmy z Montellą mecze na styk, a stylu się nie dało oglądać, kuł w oczy. Dzisiaj ogląda się to z przyjemnością.
2
camlab73
camlab73
17 grudnia 2017, 13:30
Ale za styl nie dają punktów w Serie A. Inter nie zachwyca a punktuje i dlatego jest tak wysoko, Milan chcąc walczyć z Lazio i Sampą musi dziś to wygrać
0
tober12
tober12
17 grudnia 2017, 13:27
Nie rozumiem żali. Wiadome było, że Kalinic i Borini nic nie wniosa. Widzą to wszyscy oprócz naszych trenerow. Tylko amator po wygranym meczu 3-0 z tym samym przeciwnikiem zmienia skład. A na cuda już bym nie liczył bo wejść w trakcie meczu to nie to co od pocZątku. Patoli ciąg dalszy.
1
epl
epl
17 grudnia 2017, 13:34
Borini miewa dobre mecze. Kalinic nie miewa. Taka różnica. Ale dziś obydwaj do zmiany.
0
epl
epl
17 grudnia 2017, 13:35
Zapomniałem dodać, że Borini miewa dobre mecze tylko jeśli gra z prawej strony.
0
per93milan
per93milan
17 grudnia 2017, 13:27
Po co gramy 10 na 12? Nie lepiej 11 na 11?
1
Lipido
Lipido
17 grudnia 2017, 13:27
Szkoda słów, Faborinho i Kallinic w składzie to jest jakiś ponury żart. Ktoś pisał żebym zmienił dilera pod postem dobrowolnego porozumienia, ale chyba zacznę coś brać żeby zrozumieć trenera i ten cały śmieszny zarząd.
0
BSCMECENAS
BSCMECENAS
17 grudnia 2017, 13:27
Boze gdzie sa teraz zwolennicy Kalinicia? Uratujcie swoje drewno przed krytyką nawet Eleven...
Edytowano dnia: 17 grudnia 2017, 13:27
0
Gerada
Gerada
17 grudnia 2017, 13:31
Kalinić gra źle... ale akurat krytyka w Eleven to dla mnie najgorszy możliwy wyznacznik :) Gdyby się dało zostawić efekty stadionowe i do wyboru bym miał ich komentarz, a np. transmisję radiową z pojedynku szachowego amatorów - zawsze brałbym to drugie...
0
Zbanowanyx3
Zbanowanyx3
17 grudnia 2017, 13:35
To, ze sa szczerzy i mowia wprost co mysla, nie oznacza, ze zle komentuja ;)
1
Vol'jin
Vol'jin
17 grudnia 2017, 13:38
jaka szczerość? podśmiechujki bym to nazwał... Do poziomu ex duetu z Canal+ czy nawet Borka to dzielą ich lata świetlne
0
BSCMECENAS
BSCMECENAS
17 grudnia 2017, 13:41
Nie ukrywam że byłem zwolennikiem An. Silvy ale też nie robił szału ostatnio swoją gra, podobnie Kalinic i okazuje się że z trójki najlepiej wygląda Cutrone. Więc on powinien dostawać szansy do gry a tymczasem Montella i Gattuso stawiają na Kalinicia.
0
Bufor85
Bufor85
17 grudnia 2017, 13:26
Po przerwie oczekuję od Gattuso pozbycie się Kalinicia.
0
Fullest Jester
Fullest Jester
17 grudnia 2017, 13:33
Ja po przerwie wolałbym mimo wszystko wejście Silvy za Boriniego i przejście na 1-4-4-2. Kalinic gra słabo ale głównym powodem tego jest mało piłek, które powinien mieć od pomocników i dlatego sam z przodu nic nie zrobi.
0
maciekpl
maciekpl
17 grudnia 2017, 13:25
Nie potrafię zrozumieć sensu trzymania w podstawie Kalinica kiedy mamy Cutrone zapierdzielającego i walczącego. Nawet gdyby nie strzelał bramek to i tak by się nie różnił od Chorwata. Andre Silva, wielki talent, nasza przyszłość a też siedzi na ławce. Tym bardziej mnie zastanawia obecność Kalinica na boisku. A Borini? Co za nim przemawia? Bo biega? To niech się zajmie lekkoatletyką. Bo walczy? Jeżeli to jest walor za nim przemawiający to znaczy, że obecny Milan nie stawia zbyt wielkich wymagań. Ja bym walczył za pięciu gdyby mnie wzięli do Milanu. Bo gra na kilku pozycjach? Czyli w myśl zasady, jak jest do wszystkiego, to jest do niczego...
5
jasiom22
jasiom22
17 grudnia 2017, 13:29
- dokładnie.
1
Poney
Poney
17 grudnia 2017, 13:30
>Cutrone wystawić bo biega i walczy >Borini nie, bo tylko biega i walczy >maciekpl XDDDDDDDD
1
AC1899
AC1899
17 grudnia 2017, 13:39
Mogłeś jednak wymienić inne walory Cutrone, bo miało wyjśc mądrze, a wyszło śmiesznie. Walory Cutrone, są wadami Boriniego, mimo, że to to samo.
0
maciekpl
maciekpl
17 grudnia 2017, 14:24
Mimo wszystko odnoszę wrażenie, że większość zrozumiała o co chodzi. Rzeczywiście zabrakło w tym wpisie, że obecność Cutrone na boisku coś wnosi (większe zagrożenie i kilka bramek) ale jak w takich warunkach jakie nam nasza drużyna zapewnia pisać sensownie...
0
stary_boss
stary_boss
17 grudnia 2017, 13:25
oczy krwawią
0
Robinowski
Robinowski
17 grudnia 2017, 13:25
Kalinic i Borini do zmiany. Fajnie że rozgrywamy piłkę, wygląda to coraz lepiej. Brakuje ruchu napastników w polu karnym, wymienności pozycji. Jeśli już coś się dzieje to od strony Suso.
1
Bufor85
Bufor85
17 grudnia 2017, 13:27
Teraz brakuje nam zabiegania rywala i sensownego wykończenia celnym strzałem.
0
Meloon
Meloon
17 grudnia 2017, 13:24
Jezu, jak pięknie nasz bóg środka pola potwierdził moje słowa.
0
Mateusz1899
Mateusz1899
17 grudnia 2017, 13:23
po przerwie obowiązkowo Cutrone zamiast Kalinicia i Andre Silva zamiast Borniniego i powinno to lepiej wyglądać
2
Rafalzki
Rafalzki
17 grudnia 2017, 13:23
Kalinic, to najgorzej wydane 30 milionów w historii Milanu...
2
Mateusz1899
Mateusz1899
17 grudnia 2017, 13:24
Wydaje mi się że bombardier Matri był gorszy :)
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
17 grudnia 2017, 13:25
Skąd ty te 30 milionów wziąłeś?
0
patoo_07
patoo_07
17 grudnia 2017, 13:25
Mateusz Ale Bombardier kosztował 11 :)
2
PanX
PanX
17 grudnia 2017, 13:26
Nie. Kalinic bije go na głowę.
0
Vol'jin
Vol'jin
17 grudnia 2017, 13:26
był taki u nas piłkarz jak Comandini na tamte czasy to nawet chyba więcej niż 30 mln euro było patrząc na obecny rynek transferowy
0
chrisswanx
chrisswanx
17 grudnia 2017, 13:27
5 milionów za wypożyczenie, 20 potem. Prawie 30.
0
PanX
PanX
17 grudnia 2017, 13:22
Jeśli nasza gra w ofensywie ma się jakkolwiek poprawić, to jak najszybciej musi wejść Cutrone. Nie ważne czy na szpicę, czy skrzydło.
1
|<  <  3  4  5  6  7    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się