SCUDETTO


Rok zamknięty wyjazdowym remisem. Fiorentina 1:1 Milan

30 grudnia 2017, 11:35, Leonardo 22 Główne newsy
Rok zamknięty wyjazdowym remisem. Fiorentina 1:1 Milan

AC Milan zremisował wynikiem 1-1 w wyjazdowym spotkaniu z Fiorentiną. Mecz rozgrywany był w ramach 19 kolejki włoskiej Serie A, był to pojedynek zamykający pierwszą część sezonu na Półwyspie Apenińskim. Na murawie od początku strasznie wiało nudą. Obie drużyny grały niezwykle zachowawczo, a strzałów na bramki i groźnych sytuacji nie oglądaliśmy praktycznie wcale. Nieco ciekawiej zrobiło się jedynie w ostatnich 5 minutach, a zapalnikiem tych wydarzeń okazał się Alessio Romagnoli. Włoch po faulu taktycznym na Simeone przed polem karnym obejrzał żółtą kartkę, choć gospodarze domagali się czerwonej. Stoper Milanu w tym sezonie jest skuteczny, bo zdobył już 3 gole, ale kolekcjonuje też często różnego koloru kartoniki. Rzut wolny po tym faulu wykonywał Verteout, ale strzał Francuza wylądował na murze ustawionym przez Donnarummę. W ostatniej minucie pierwszej połowy Gigio fantastycznie uratował zespół nieszablonową interwencją po strzale Thereau. Podopieczni Gattuso zostali mocno przyciśnięci, ale z pomocą przyszedł im sędzia Banti oznajmiając gwizdkiem koniec pierwszej połowy.

Po zmianie stron do ataku znów ruszyła Fiorentina i w 47 minucie Badelj mocno uderzał na bramkę, ale ponownie Gigio fantastycznie się wyciągnął i wciąż w swoim setnym występie w barwach Milanu zachowywał czyste konto. W 50 minucie w swoim stylu z narożnika pola karnego po długim rogu huknął Suso, ale Sportiello zdołał wybić piłkę na corner. W 71 minucie lewą stroną ruszył Biraghi, który bardzo dokładnie dośrodkował wprost na głowę Simeone, który z bliskiej odległości, pięknym strzałem wpisał się na listę strzelców! Radość gospodarzy na szczęście nie trwała długo, bo już 3 minuty później wyrównał Calhanoglu! Suso z prawej strony był pod opieką dwóch obrońców jednak i tak zdołał uderzyć na bramkę tak, że Sportiello "wypluł" ją przed siebie, a tam na dobitkę czekał już Hakan, który ku uciesze Gennaro Gattuso wpakował futbolówkę do siatki! W 89 minucie zaatakowali gospodarze, piękną prostopadłą piłkę otrzymał Thereau, który od razu oddał strzał, ale czujny Donnarumma od razu chwycił piłkę. Arbiter główny doliczył do drugiej połowy 3 minuty w których nie zdarzyło się już nic godnego odnotowania. Milan w ostatnim meczu w 2017 roku podzielił się punktami z zespołem Fiorentiny.

 

FIORENTINA (4-3-3): Sportiello - Laurini, Pezzella(73' Hugo), Astori, Biraghi - Benassi(66' Eysseric), Badelj, Veretout - Gil Dias(54' Chiesa), Simeone, Thereau.

MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Calabria, Bonucci, Romagnoli, Rodriguez - Kessie(90+1' Locatelli), Montolivo, Bonaventura(72' A. Silva) - Suso, Cutrone, Borini(53' Calhanoglu).

 

Bramki: 71' Simeone, 74' Calhanoglu

Żółta kartka: 39' Romagnoli, 82' Veretout

Arbiter główny: Luca Banti

Miejsce: Stadio Artemio Franchi (Florencja)


*** SKRÓT MECZU ***



379 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 grudnia 2017, 22:29
A ja powiem tak, skoro Celta Vigo doszła w LE do półfinału i o mało co nie awansowała do finału kosztem Man U to czemu my mielibyśmy tego nie dokonać? Większość klubów sobie te rozgrywki daruje skupiając się na lidze więc jeśli wiosną poprawimy grę to wszystko możliwe.
2
teczkazIPNu
teczkazIPNu
30 grudnia 2017, 22:41
Jeśli wiosną poprawią grę to mają nawet matematyczne szanse na mistrzostwo. RZECZYWISTOŚĆ jest taka że milan w ostatnich 5 spotkaniach ligowych zdobył 5 punktów na 15 możliwych. Widzę, żo po remisie derbowym i tym z Violą niektórzy znowu puszczają wodze fantazji.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 grudnia 2017, 22:53
Nie kolego, do fantazjowania to mi daleko. Wiem, że w lidze już nic nie powalczymy to warto rzucić wszystkie siły na LE, bo jak pokazuje historia tych rozgrywek to są one najbardziej nieprzewidywalne z wszystkich. A jeden-dwa ruchy transferowe mogą wiele zmienić.
3
Cesash
Cesash
31 grudnia 2017, 02:39
Absolutnie się z Tobą zgadzam Grzesiu.
1
teczkazIPNu
teczkazIPNu
31 grudnia 2017, 09:43
W ostatnich 5 sezonach nie było żadnej niespodzianki jeśli chodzi o zwycięzcę LE. Wygrywały ją Chelsea, Atletico Madryt, Sevilla i ManU. Kibice Celty Vigo pewnie taż fantazjowali o zwycięstwie tak samo jak ty teraz. Narazie to Milan musi stworzyć drużynę z tych wyrobników co ich nakupił w lecie a nie ściągać kolejnych średniaków z Bundesligi lub Lazio/Atalanty.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 grudnia 2017, 10:07
Wygrana Sevilli 3 razy z rzędu jak dla mnie jest niespodzianką patrząc na zespoły z którymi się mierzyła. Nadzieja na wygraną i zdobycie pucharu to fundament kibicowania, mam z góry zakładać, że przegramy? To po co w ogóle brać udział w lidze, LE, CI itd skoro na pewno nie wygramy ? Po co na olimpiadzie startują gracze bez szans na medal? Poczytaj o historii Australijczyka, który zdobył złoto w short tracku dzięki upadkom wszystkich zawodników w półfinale i finale. To jest sport, wszystko jest możliwe. Ja z dwójki wiecznego narzekania i zakładania porażki a nadziei (czy jak to zwiesz fantazji) na wygraną jednak wolę to drugie.
Co do nas to napisałem w głównym poście dokładnie to co Ty. JEŚLI poprawimy grę to wszystko możliwe.
Edytowano dnia: 31 grudnia 2017, 10:10
5
teczkazIPNu
teczkazIPNu
31 grudnia 2017, 10:30
W momencie kiedy drużyna, która po przebudowie miała walczyć o TOP4 znajduje się na 11 miejscu w tabeli to gadki o wygraniu LE to zwykłe fantazje. Milan nie prezentuje jakiegokolwiek stylu, zero schematów, bez ładu i składu. Obrońcy grają niczym pachołki treningowe, napastnicy nie strzelają, a w pomocy pochwały czasami zbiera Montolivo, który wrócił do składu bo sprowadzony z Lazio Biglia gra jak świeżak z primki. Za bardzo przesiąkłeś bajeczkami od Fassone - on myślał, że czołówka nie wystartuje tak szybko a ty się łudzisz, że może jak się wszyscy wywrócą to Milan coś ugra w obecnym sezonie. Łysy już się zderzył z rzeczywistością, ciebie dopiero to czeka.
0
gorylmagila
gorylmagila
31 grudnia 2017, 13:07
Milan musi poprawiać grę a wszyscy widzimy jak to idzie z korektami (nie mam na myśli ławki trenerskiej). Nawet jak złoży się tak, że najwięksi odpuszczą jak pisali poprzednicy to Milan sam też musi wziąć się do roboty.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 grudnia 2017, 13:23
W tamtym roku wygraliśmy superpuchar z Juventusem, gdzie tacy jak Ty byli przekonani, że szans nie mamy. Potencjał w tej drużynie jest, jak się ogarnie to CI jest do wygrania, trzeba wygrać dwumecz z Lazio i finał. Aż albo tylko tyle. Mam świadomość, że szanse na wygranie LE są bliskie zeru. Ale dopóki nie zabrzmi ostatni gwizdek przegranego dwumeczu będę miał nadzieję na zwycięstwo. Bo tego sobie i Milanowi życzę.
1
pazioni
31 grudnia 2017, 14:08
Grzesiek zgadzam się w milionowych % . Trzeba mieć w sobie wiarę w Naszą piłkarską Miłość .
1
gorylmagila
gorylmagila
30 grudnia 2017, 20:33
Oglądanie Milanu i Manchesteru U. to za dużo jak na jeden dzień. Wysiadam ...
1
dejtfid1899
dejtfid1899
30 grudnia 2017, 20:18
Jestem niesamowicie zaskoczony, po raz pierwszy od przyjścia Rino zespół po stracie bramki nie stanął i nie czekał na kolejny cios ze spuszczoną głową. Szkoda, że nadal za dużo kopaniny rodem z ekstraklasy, a za mało dobrej gry. Myślę, że można dać Bigli więcej szans za Monto po meczu z Interem, popełniał błędy ale może wejdzie w końcu na poziom Włocha, a później na swój poziom z Lazio. Monto w tym spotkaniu słabo, dużo prób zagrań do przodu które kończyły się stratami i później podania do tyłu.. Borini też kiepsko, Hakan powinien grać od 1 min w tym meczu. Silva na zmianę z Cutrone powinni grać po 45 minut, z tym, że od początku powinien był zagrać Portugalczyk.
Jak to mówią, nowy rok - nowe nadzieje. Forza Milan !
Edytowano dnia: 30 grudnia 2017, 20:23
1
mufi
mufi
30 grudnia 2017, 19:28
FORZA MILAN !! :) nowy rok i będzie dobrze ! :) ZNÓW BĘDZIEMY WIELCY ! :)
1
Rzetelny
Rzetelny
30 grudnia 2017, 18:01
Martwi mnie to, że Benevento się przebudziło i zaczyna gonić.
6
gorylmagila
gorylmagila
30 grudnia 2017, 17:51
Benevento wygrało, Milan po części zmazał plamę :)
0
Fushnikov
Fushnikov
30 grudnia 2017, 20:32
Słuchać derby dna tabeli. Ktoś tam musiał przegrać. Btw szkoda że nie wygrany mecz bo cały top jak narazie remisy. Można było odrobić. Ale coz wszystkiego dobrego w nowym roku i Forza Milan
0
lopezito84
lopezito84
30 grudnia 2017, 17:45
Cieszę się z dobrego powrotu Hakana może to juz pierwsze światełko... Oby tak dalej
2
lopezito84
lopezito84
30 grudnia 2017, 17:44
Niby tylko remis ale i tak to dobry akcent na zakończenie pierwszej połowy sezonu.porównując ostatnie wyniki. Po dobrze przepracowanej przerwie będzie lepiej tylko, że muszą zatrudnić nowego trenera od przygotowania fizycznego bo ten ostatni odszedł z montellą do Sevilli.
0
Vol'jin
30 grudnia 2017, 17:59
Nie muszą, Gattuso od kiedy objął drużynę ma swojego trenera od przygotowania fizycznego ^ Wspominał to na konferencji jak i było info na stronie :)
0
lopezito84
lopezito84
30 grudnia 2017, 19:06
Aha dzięki nie doczytałem.
0
Misiak
Misiak
30 grudnia 2017, 17:35
jak dla mnie to brakuje od kilku sezonow takich szybkich skrzydłowych, wystarczylo ze byl Delafeu czy jak to sie pisze i ataki Milanu byly duzo ciekawsze, nie ogladam wszystkich meczu ale zawsze jak ogladam to mam wrażenie ze Milan ma ta piłke ale tak podaja podaja bez pomyslu bez szybkosci na tych skrzydłach.
2
teczkazIPNu
teczkazIPNu
30 grudnia 2017, 16:13
Kolejna bramka zawalona przez kapitana. Bonaventura tyle samo dał drużynie co Borini. Cutrone tylko potwierdził, że jest zbyt słaby i młody na rozgrywanie pełnych spotkań. Dobry jako joker na podmęczonego rywala, ale i tak ciężko mu będzie strzelić więcej niż 5 bramek w Serie A. Cenny punkt na wyjeździe ale trzeba jasno powiedzieć, że 11 miejsce w tabeli na półmetku to jest PORAŻKA tej "drużyny"
1
lopezito84
lopezito84
30 grudnia 2017, 17:40
Chłopcze chyba nie wiesz co mówisz jeśli chodzi o Cutrone w 4 meczach dał więcej niż kalinić przez całą połowę sezonu, chociaż biegał do piłek a gdyby dostał 2 lub 3 piłki na setkę na pewno by jedną wykorzystał a nie jak ta sierota kalinić strzelił w bramkarza lub obok bramki.Po za tym do 5 bramek już sie zbliżył myślę że jak go będzie wystawiał regularnie to zbliży sie do 10
0
teczkazIPNu
teczkazIPNu
30 grudnia 2017, 19:02
Jak narazie to ma 2 bramki w lidze więc moim zdaniem nie zbliżył się do pięciu.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 grudnia 2017, 21:37
Kalinic 1170 minut, 4 bramki, bramka co 293 minuty.
Cutrone 558 minut, 2 bramki, bramka co 279 minut. Więc chyba jednak się zbliżył.
Edytowano dnia: 30 grudnia 2017, 21:37
1
teczkazIPNu
teczkazIPNu
30 grudnia 2017, 22:35
Żeby się zbliżył do 5 to potrzebne jest mu kolejne pół sezonu.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 grudnia 2017, 22:57
W 19 meczach jak dostanie więcej szans i w ogóle drużyna poprawi grę w ofensywie to on się do 10 zbliży.
0
tober12
tober12
30 grudnia 2017, 15:20
Na Crotone chcę taką 11. Donnarumma Calabria Romagnoli Bonucci Rodriguez Kessie Biglia Bonaventura Suso Silva Calhanoglu
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 grudnia 2017, 16:06
Zmieniłbym tylko Mussacchio za Bonucciego i zobaczył jak zagra w duecie z Romkiem. A Bonucci mógłby jeden mecz posiedzieć.
0
lopezito84
lopezito84
30 grudnia 2017, 17:48
Zgadzam się z tym że za Bonucciego Mussacchio bo bądźmy szczerzy Bonucci jest najsłabszym ogniwem w naszej defensywie.
0
Szulaj22
Szulaj22
30 grudnia 2017, 15:14
Jest postęp bo po beznadziejnym meczu mamy punkt na wyjezdzie z duzo lepszym zespolem.
0
Zielony2009
Zielony2009
30 grudnia 2017, 15:54
Jaki lepszy, spójrz na tabele albo ich miejsce rok temu. Ostatnio faktycznie mają zwyżkę, ale jak Viola będzie przed nami na koniec sezonu to będzie to nasza kompromitacja. Od lat nie robią transferów tylko się osłabiają.
0
lopezito84
lopezito84
1 stycznia 2018, 02:23
Ja patrze i widzę ze bebevebto.jest ostatnie i ma jeden punkt zdobyty z Milanem więc z fiore musieli dostac a my zrealizowaliśmy
0
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 15:07
Jako krótkie podsumowanie powiem tak: kończymy rok na 9 miejscu w tabeli, ale Bolognia gra z Udine więc ktoś z tej dwójki nas przeskoczy, plus Torino może wygrać z Genuą, więc w sumie skończymy na 10-11 miejscu w tabeli. Remisujemy z Benevento, przegrywamy 0-3 z przedostatnim w tabeli Hellasem, a remis na wyjeździe z Fiorentiną traktujemy poniekąd jako suckes. Nie chcę być żadnym czarnowidzem ani nikomu odbierać chęci, ale prawda jest taka, że jedyne na co Milan stać na koniec sezonu, to walka o 6 miejsce. Walka, bo jest jeszcze Atalanta i Sampdoria które wydają się lepiej zorganizowane, więc w mojej subiektywnej opinii skończymy na 7 miejscu ten sezon. W PW już czeka Lazio, a potem pewnie Juventus, więc pokonanie obu tych drużyn graniczy z cudem, o LE nawet nie wspominam- Łudogorec może sprawić problemy, o dalszych rywalach nawet boję się myśleć. Gattuso może i fizycznie wzmocnił drużynę, zaszczepił w nich mentalność i wolę walki, ale on po prostu nie potrafi trenować i udowodnił to dziś po raz kolejny. Czytam sporo opinii "oby w nowym roku było lepiej", a czemu ma być? Co mamy nagle, cudem zacząć grać w piłkę? Milan gra okropną kopaninę, bez żadnego polotu, słabo w defensywie i jeszcze słabiej w ofensywie, w której tylko 2-3 piłkarzy (z czego dwójka z reguły siedzi na ławie) coś sobą prezentują. Gdyby dzisiaj Calhanoglu nie udało się dobić tej piłki, to pierwszy raz od ponad 16 lat mielibyśmy passę 3 spotkań w Serie A bez strzelonej bramki. Jakby tego było mało, te ostatnie 3 mecze to nie był Juventus, Napoli i Roma, tylko Hellas, Atalanta i Fiorentina. Nie, Milan po nowym roku nie będzie grał lepiej. Nie, Milan nie wygra Pucharu Włoch i nie, Milan nie wygra Ligi Europy. Ten sezon trzeba dograć do końca bez większych emocji, bo na nic Milanu już nie stać.
3
Zuber
Zuber
30 grudnia 2017, 15:21
Zgadzam się w sumie ze wszystkim, dlatego na gwałt potrzebny trener z warsztatem taktycznym i doświadczeniem. Silva dla mnie kompletnie nie trafiony transfer i przepłacony przynajmniej o połowę kwoty. Gościu myśli, że jest jak Ronaldo tylko, że Cristiano w jego wieku to już potrafił wkręcić każdego obrońce na świecie, a on nie potrafi 1 na 1 przejść praktycznie żadnego obrońcy w Serie A ani dobrze dograć piłki. Kessiego nie ma co się czepiać, chłopak biega ile tylko może, gra co mecz. Biglia mógłby w końcu złapać formę, Hakan powoli odżywa i to cieszy. Abate to proponuje oddać za darmo komukolwiek, bo Calabria go zjada na śniadanie. Rodriguez ani nie zachwyca, ani nie zawodzi. Przydałoby się kupić teraz zmiennika dla Kessiego i jakiś skrzydłowy na lewą flankę koniecznie, bo Borini się tam nie nadaje nawet na zmiennika. Podsumowując, kolejny słaby sezon mimo tylu wzmocnień. Szybko nas liga zweryfikowała i pokazała, że to tylko my staliśmy w miejscu przez te kilka lat, skoro nawet Atalanta i Sampdoria są lepiej poukładanymi zespołami. No nic kibicem się jest, a nie bywa. Czekamy na lepsze czasy. :)
0
karp_fso
karp_fso
30 grudnia 2017, 15:43
Patrząc na tę grę, mam spore wątpliwości czy walka o 6 miejsce nie jest już popadaniem w hurraoptymizm.
2
Vol'jin
30 grudnia 2017, 15:52
po meczu z Crotone mamy 2 tygodnie przerwy i od tego momentu będzie można powiedzieć o pracy/wpływie Gattuso na zespół. Wyjazd do Cagliari, liga/puchar z Lazio i decydujący będzie luty/marzec
1
Mirabelli
Mirabelli
30 grudnia 2017, 16:25
Już wiesz psy na Rinno, do tego twój dekadentyzm aż odbija się szerokim echem w tym komentarzu, i dlaczego mówisz że nas na nic więcej nie stać? Skąd ta pewność pytam się? Wyczytałeś to w gwiazdach, czy już ci pan w UEFA od kulek powiedział? To jest piłka nożna, i tutaj dzieją nieprzewidywalne rzeczy, no ale jeśli ty wolisz tkwić w tym stanie to proszę bardzo
0
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 16:30
Vol'jin ale decydujący w sprawie czego? Przecież Milan niedługo nawet matematycznych szans nie będzie miał na top5, a co dopiero realne biorąc pod uwagę że inne zespoły też grają. Walka o 6 miejsce to być może hurraoptymizm, ale zdanie dalej przecież napisałem, że uważam Sampę i Bergamo za bardziej poukładane zespoły i prognozuję 7 miejsce Milanowi (bo Sampa po dobrym starcie już spuchła i będzie tylko gorzej, a Atalanta natomiast odwrotnie).
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 grudnia 2017, 16:33
Na szczęście 7 miejsce na 99% da el. LE. Ja na cuda nie liczę ale w LE raczej zagramy za rok.
0
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 16:35
Mirabelli aż szkoda się przegadywać. Żeby działy się nieprzewidywalne i niesamowite rzeczy, trzeba najpierw zacząć grać w piłkę ;)
0
gorylmagila
gorylmagila
30 grudnia 2017, 15:06
Dwie najważniejsze kwestie. - Po pierwsze ustawienie Kessiego , wg mnie bardziej defensywnie powinien być ustawiony i ewentualnie strzały z dystansu (powera ma tylko ze skutecznością słabo, jednak niech próbuje) - Ten nieszczęsny atak ... Na to wychodzi że ma zaczynać Kalinić a potem na zmęczonego Cutrone .... to gdzie Silva ... - Cutrone zaczyna zmienia go Kalinić (wypoczęty plus doświadzenie) chyba ta opcja byłaby bardziej skuczena - bez Suso nie istniejemy -stawiać na Calabrię nie na Abatę - ze środkiem to chyba nic nie da się zrobić Bonucci, Romek, Mateo -znaleźć złoty środek Monto, Biglia i Loca, nie wiem jakby to było optymalne - Borini na ławkę Hakan na boisko
0
Robinowski
Robinowski
30 grudnia 2017, 15:05
Teraz tydzień przerwy, czas aby zawodnicy odzyskali świeżość. Dobre wejście w drugą część sezonu będzie kluczowe. Hakan i Biglia w formie w wyjściowym składzie to recepta na lepsze jutro. Monto lepiej już grać nie będzie a Borini na skrzydle nie zagrał dobrego spotkania przez całą rundę, za to w pomocy, czy też jako whadłowy pokazał sie z dobrej strony. Pozostaje temat Silvy, który posiada umiejętności ale sprawdzi sie głównie w ustawienu z dwoma napastnikami 442 lub na lewym skrzydle jak zwykł grać skutecznie w reprezentacji. Ciekaw jestem co zdecyduje trener bo Silva ze swoim dryblingiem wprowadza dużo zamieszania w szeregach przeciwnika. Solidna gra bez przebojowości nie pozwoli wejść na wyższy poziom i odnosić sukcesy w drugiej części sezonu.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
30 grudnia 2017, 14:57
w lidze nie ugramy już nic. trzeba wszystko rzucić na lige europy :D
0
MariuszR06
MariuszR06
30 grudnia 2017, 14:55
Hmmm.Emocje opadły.Wszystkim życzę najlepszego w Nowym roku.Obyśmy mieli więcej radosnych momentów z Milanem.I oby nasze grono powiekszylo się o nowych fanów :-) Udanego Sylwestra Panowie.Pozdrawiam Milanisci.
1
ósmy
30 grudnia 2017, 14:49
I Napoli nam odskakuje na dwa punkty. Będzie nam ciężko o mistrza.
10
Mieszko
Mieszko
30 grudnia 2017, 14:47
Remis brałem w ciemno a remis po tym jak przegrywalismy to w ogóle dobry wynik ( patrząc na naszą grę w tym sezonie). Oby w nowym roku było lepiej!
2
Wilk87
Wilk87
30 grudnia 2017, 14:45
Cutrone to, niestety, powinien chyba wchodzić na zmęczonego rywala, bo dzisiaj znowu słabo. W pierwszym składzie powinien grać SIlva, sezon i tak stracony w lidze. Niech się ogra, poczuje zaufanie trenera na luty, na LE i PW.
1
bryan80
bryan80
30 grudnia 2017, 14:42
Osobiście uważam że wynik jest dla nas niezły. Oczy mnie dzisiaj bolały od gry Kessiego który ma elementarne braki techniczne i nie potrafi przyjąć prostej piłki by ta nie odskakiwała na kilka metrów. Oczy bolały od gry Bonaventury i braku z jego strony chęci do czegokolwiek. Ponadto Borini zagrał słabo. Cutrone starał się przepychać ale nic nie wypracował. Calabria też dziś nie był zbyt pewny. Co do reszty to było przyzwoicie lub jak w przypadku Gigiego bardzo dobrze
0
Robinowski
Robinowski
30 grudnia 2017, 15:07
Borini na skrzydle za wsze gra słabo.
0
Solan0
Solan0
30 grudnia 2017, 14:39
Mecz nudny jak flaki z olejem. Swoją drogą zastanawia mnie czy jest jakas statystyka meczów o 12:30.Ja wiem że godzina nie powinna mieć znaczenia, ale nie przypomniam sobie już kilka lat wstecz żebysmy wlasnie o tej zagrali dobry mecz.
1
DarthImpaler
DarthImpaler
30 grudnia 2017, 14:42
generalnie Milan "nie umie" grac o 12 30. To jakaś klątwa jest. Nie jestem pewien czy wygraliśmy chociaż 3 mecze o tej godzinie. Zwykle jest porażka albo remis wywalczony albo dzięki błyskowi któregoś piłkarza
1
AC1899
AC1899
30 grudnia 2017, 14:39
Od następnego spotkania powinien grać Calhanoglu zamiast Boriniego. Reszta może zostać. Gadanie jest, że Silva nic nie gra, bo wchodzi na końcówki. Gówno prawda. Nic nie gra, bo jest słaby. Hakan też wchodzi na końcówki, a praktycznie w każdym meczu po wejściu ma jedno, dwa świetne zagrania, a do tego walczy na boisku, a nie drepcze i poprawia fryzurę.
2
Majki85
Majki85
30 grudnia 2017, 14:44
Silva to się tylko napręży i chodzi jakby miał kij w tyłku. Cutrone, który miał 90 minut w nogach szybciej biegał. Na razie Portugalczyk jest największym niewypałem transferowym. Bramki kelnerom w LE nie są wyznacznikiem jego umiejętności. I jeszcze ta jego mina... Koleś wygląda jak rozpieszczone dziecko, które się obraziło na cały świat bo siedzi na ławie.
5
Quentin Tarantino
Quentin Tarantino
30 grudnia 2017, 15:04
"I jeszcze ta jego mina" To chyba typowe dla Portugalczyków, albo młody chce się mocno upodobnić do Penaldo.
0
Vol'jin
30 grudnia 2017, 15:26
Ronaldo powiedział co powiedział o Silvie i tak ma być xD i to jest chyba najzabawniejszy argument jaki się pojawił ostatnio o Silvie :)
0
Szulaj22
Szulaj22
30 grudnia 2017, 14:36
Mozna powiedziec ze frajerski remis fiorentiny bo caly czas walczyli o tego gola po czym odrazu stracili a swoja droga smieszne ze jeszcze ktos w tej zalosnej lidze nabiera sie na te kiwki suso.
Edytowano dnia: 30 grudnia 2017, 14:40
0
Majki85
Majki85
30 grudnia 2017, 14:40
Żałosna to jest twoja wypowiedź. Robben całą karierę miał praktycznie jeden zwód, a mimo to robił różnicę. Suso, jeśli tego nie widzisz, od czasu do czasu mimo wszystko schodzi na prawą nogę.
7
AC1899
AC1899
30 grudnia 2017, 14:42
Stań naprzeciwko Suso i spróbuj wybić albo odebrać mu piłkę. Powodzenia.
2
GreyWay
GreyWay
30 grudnia 2017, 14:46
Śmieszne kiwki XD balans ciałem i szybka noga jest dużo bardziej myląca niż jakieś śmieszne łamańce nad piłką jak u Cristinao
0
bawolejaja
bawolejaja
30 grudnia 2017, 14:48
Szulaj, Ty pewnie jesteś wirtuozem futbolu.
1
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 14:48
Serio? Po tej połówce sezonu można było się doczepić dosłownie WSZYSTKIEGO. Fassone, Mirabellego, Donnarrumy, transferów, niewypałów, trenerów, ludzi odpowiedzialnych za przygotowanie fizyczne, taktykę, zmiany formacji, mentalność gry i tak dalej i dalej... a gość się doczepia Suso, który jedyny ciągnie za szmaty tę drużynę w ofensywie. Ehh
6
Szulaj22
Szulaj22
30 grudnia 2017, 15:13
Jak kiedys przyjdzie Lm to zobaczycie dlaczego tak napisalem a stanie sie z nim dokladnie to samo co z drugim ekstra Hiszpanem ktory byl bardzo dobry w Milanie a teraz podaje reczniki w Barcelonie i musi szukac nowego klubu po 5 miesiacach. Suso jest dobry ale na lawke w kazdym dobrym klubie i nawet dzisaj nie bylby wstanie wygryźć starego Robbena ze skladu Bayernu. I wcale nie bylo jestem anty Suso Bo jestem mu wdzięczny ze jego gre w naszych barwach ale dla mnie pewnego poziomu nie przeskoczy.
0
MK92
MK92
30 grudnia 2017, 14:35
Mimo wszystko trzeba po tym spotkaniu dostrzec kilka pozytywów. Naszym bohaterem chyba był obchodzący jubileusz Donnarumma, który poprzez swoje interwencje umożliwił wywiezienie punktu z Florencji. Widać też progres w grze Calhanoglu. Fajnie zaprezentował się dziś także Calabria, no i Suso nie schodzi z przyzwoitego poziomu. Ale najbardziej cieszy to, że nasi gracze nie oddali meczu po straconej bramce, jak to było praktycznie przez całą rundę jesienną, która właśnie dobiegła końca, tak jak cały 2017 rok. Z nadziejami czekamy zatem na rok 2018. Forza Milan!
4
kaquito
kaquito
30 grudnia 2017, 14:34
Mamy dwa razy mniej punktów od lidera, DRAMAT!!!
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
30 grudnia 2017, 14:43
Coś słabo u Ciebie z matematyką. 48/2=24 a nie 25 :p
1
WeahYeah
WeahYeah
30 grudnia 2017, 15:04
Bo mamy 2 razy mniej meczy niż na koniec sezonu ;))
0
Mjr Marquis Warren
Mjr Marquis Warren
30 grudnia 2017, 14:33
Chcę się rzygac na taką grę. Jak tak można. Zero pomysłów, brak schematów, granie na opak. Powinniśmy grać na 2 napastników. 4-2-2-2 ze skrzydłowymi. Silva powinien dostawać więcej szans. W portugali gra zaje, a u nas gra 15min, gdzie nikt nie chce strzelić bramki. W milanie brakuje dynamiki. W składzie nie ma ani jednego szybkiego zawodnika. Zimą potrzebny Deulofeu/Neres, Verdi. Potrzeba dynamiki, a w milanie nie ma jej za grosz
0
Zuber
Zuber
30 grudnia 2017, 14:39
Proszę Cię, ten twój Silva to się póki co ale nadaje do Primavery do ogrania.
1
Vol'jin
30 grudnia 2017, 14:45
Milan Baros też na Euro sobie strzelał kilka lat temu a w klubowej piłce nie istniał. Reprezentacja a piłka klubowa to dwa różne aspekty. Dwa hype na Silvę jest bo Portugalia od odejścia Paulety nie ma klasowej "9" i liczą, że Silva nią będzie, ale to musi udowodnić na treningach/boisku a nie, ciepłe słowa dla mediów od Krystyny bo to Nic Nie Znaczy
1
Krauser
Krauser
30 grudnia 2017, 14:53
Takich "talentów" jak Silva, liga Portugalska wykreowała dużo. Tylko że większość z nich, okazał się niewypałem w styczności z mocniejsza ligą.
0
Mjr Marquis Warren
Mjr Marquis Warren
30 grudnia 2017, 14:56
Z tego powodu, nie będziemy kupowali, ani grali Portugalczykami. Dobre
0
FanatykACM
FanatykACM
30 grudnia 2017, 14:33
Zakończenie sezonu takie sobie ale lepszy punkt niż brak jego. Cutrone niewidoczny prawie , Na Suso jak zawsze można liczyć . Po wejściu Calhanoglu gra się poprawiła, mam nadzieje że wróci do tej formy co grał w Leverkusen, Martwi troche występy A.Silvy , nadal bez gola.Ciekawe kiedy się odblokuję ..No ale jak się tyle minut na boisku dostaje to co można oczekiwać.FORZA MILAN !
2
Marcin1995
Marcin1995
30 grudnia 2017, 14:33
I tak mamy punkt więcej niż zakładałem
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
30 grudnia 2017, 14:33
25 punktów po 19 spotkaniach...
0
Marcin1995
Marcin1995
30 grudnia 2017, 14:33
za Pippo było 26.....
1
FanatykACM
FanatykACM
30 grudnia 2017, 14:34
nO TRAGEDIA ,MAM NADZIEJĘ ŻE W DRUGIEJ CZĘŚCI SEZONU BĘDZIE LEPIEJ forza
0
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 14:46
Tyle, że Pippo miał do dyspozycji zbieraninę za pół darmo Gallianiego, a Montella&Gattuso mają grajków za ponad 200 milionów (a jakby doliczyć wartość Suso, Bonaventury, Donnarrumy i Romagnoliego to chyba z 350-400 by wyszło).
2
Kuczi1899
Kuczi1899
30 grudnia 2017, 14:32
Bonucciego nie broni absolutnie nic. Ile już razy w tym roku zgubił krycie to nie zliczę. Silva wchodzi na ostatnie 15 min a biega jakby mu ołów przyspawali na piszczelach , zero złości i agresywnosci w nim jest . Cutrone widać że ma jaja a Silva? I nie mówcie że to jest wina grania końcówek. Bonaventura nie jest sobą z zeszłego sezonu. Kessi zapomniał dodatkowej pary płuc. Ehhh Bieda z nedzą...
2
Mjr Marquis Warren
Mjr Marquis Warren
30 grudnia 2017, 14:40
Chyba nigdy nie grałeś w piłkę. Jak się nie gra regularnie dużo minut to tak jest. Powinien dostać 5 meczów po 90min z rzędu, to by inaczej grał. Nie ma tego czucia piłki. To samo ma Calhanoglou, przez 4mies tylko trenował
0
Zirytowany
Zirytowany
30 grudnia 2017, 14:40
Jest na tej stronie jeden fan Bonu, twierdzi że to najmocniejszy pkt naszej obrony : )
0
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 14:44
Przesadą jest ciągłe krytykowanie Bonucciego. Jasne, że nie gra tak jak powinien ale od jakiegoś czasu gra coraz lepiej, więc ciągłe wieszanie na nim psów (gdy chociażby Romagnoliemu też zdarzy się kilka baboli na mecz) jest trochę bez sensu. Co nie zmienia faktu, że w mojej opinii powinien sobie usiąść na jeden-dwa mecze, bo z chęcią zobaczyłbym parę Romagnoli-Musacchio. Irytujące jest trochę, że dobry Musacchio siedzi na ławce a Bonucci niezależnie od dyspozycji wychodzi tylko przez nazwisko.
0
tober12
tober12
30 grudnia 2017, 14:31
Żal. Szkoda wszystkiego. Jak sie wystawia buraków od pocZątku to tak jest ten zespół nie ma optymalnego składu. A Biglia i Hakan już od 1 minuty powinni grac i Silva.
0
FossaDeiLeoni
30 grudnia 2017, 14:32
Nie no ta bo Silva to dał znakomitą zmianę i tylko udowodnił, że powinno się na niego stawiać #OtóżNie
1
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 14:41
No akurat wniósł trochę świeżości, pokazał kilka ładnych odegrań, dobrze odnalazł się w polu karnym i uderzył z nie tak łatwej pozycji. Jakby dostawał więcej szans (za Boriniego na ten przykład) to wydaje mi się, że mielibyśmy z niego masę pożytku.
1
kaquito
kaquito
30 grudnia 2017, 14:30
Wyraźnie na końcu siedliśmy kondycyjnie, a szkoda bo można było dobić Viole!
0
Joke
Joke
30 grudnia 2017, 14:30
Kessie to jest jakiś dramat od kilku miesięcy. Dzisiaj widać było kolejny raz, że mu się nie chce grać. 91 minuta, Milan naciska Fiorentinę a ten se schodzi spacerkiem z boiska. Wytłumaczy mi to ktoś?
0
Majki85
Majki85
30 grudnia 2017, 14:33
Tak wytłumacze. Chłop gra w każdym meczu po 90 min, biega od jednego pola karnego do drugiego i najzwyczajniej w świecie był już zmęczony, dlatego schodził spacerkiem. Poza tym skąd wiesz, czy ten wynik nie satysfakcjonował Gattuso? Bonucci też do Donnarummy pokazywał, by ten nie spieszył się z wybijaniem piłki.
1
Sloma31
Sloma31
30 grudnia 2017, 14:33
To samo Silva mimo tego że go dopinguję. Bonucci następny. Czemu Musacchio nie dostaje szansy to sam już nie wiem.
0
Vol'jin
30 grudnia 2017, 14:40
bo jest prawonożny i musi rywalizować z Bonuccim?
0
Sloma31
Sloma31
30 grudnia 2017, 14:30
Masakra... Padlina... Tony Mułu... Czy to trener czy zawodnicy, nie wiem już sam. Kurna liga mistrzów, za robotę się wziąść patałachy.
0
Quentin Tarantino
Quentin Tarantino
30 grudnia 2017, 15:00
Za słownik się braść.
1
camlab73
camlab73
30 grudnia 2017, 14:30
Gattuso chyba trzeba młotkiem wbić do glowy, że wychodząc z Kaliniciem i Borinim Milan w ofensywie nie istnieje. Calhanoglu, Cutrone, Suso i Silva (a jeszcze może Bonaventura) w jednej drużynie daje naprawdę świetny potencjał ofensywny. No ale po co to wszystko, skoro w następnym meczu Chorwat się wyleczy i wyjdzie razem z drewnianym Pablo, a Milan będzie wyglądał tak jak w pierwszej połowie z Fiorentiną. Szkoda słów.
5
Abyss
Abyss
30 grudnia 2017, 14:29
Koniec 1:1. Tak jak pisałem przed meczem - remis należy uznać za sukces. Po straconym golu (błędy w kryciu) szybka odpowiedź Milanu i udało się wyrwać cenny punkt :-) Rok kończymy zwycięstwem, ale cała runda jest najdelikatniej mówiąc - rozczarowaniem.
1
karp_fso
karp_fso
30 grudnia 2017, 14:29
Dobry punkt na trudnym terenie. Ogólnie nie narzekałbym, gdyby nasza gra się poprawiła. A poprawy zbyt dużej nie ma. W ataku marazm jak był, tak jest. Obrona tragedia. Brakuje nam co najmniej dwóch pomocników i jednego skrzydłowego. Plus trzeba coś zrobić z nieskutecznością napastników i grą w środku obrony - niby piłkarze są jakościowi, ale dobrej gry to ja nie widzę. Hakan największym plusem dzisiejszego meczu, reszta bardzo słabo.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
30 grudnia 2017, 14:28
Hakan z Suso ratują honor. Strata punktów boli tym bardziej, że Viola zagrała równie tragicznie. Szkoda gadać. Obrona nadal popełnia proste błędy a napad strzela za mało. Trzeba się pogodzić z tym, co jest i tyle. Kessie powinien zejść znacznie wcześniej.
3
fristajloos
fristajloos
30 grudnia 2017, 14:28
Suso żałosny, mógł wrzucać na pałę, może by gdzieś pod nogę spadło to ten jak zwykle musi się na śmierć zadryblować. Patrzeć nie mogę na niego
3
Majki85
Majki85
30 grudnia 2017, 14:31
Fakt mógł. Jednak pamiętaj też o tym, że to w dużej mierze dzięki niemu strzeliliśmy gola. Patrzeć na niego nie możesz? Ja za to nie chciałbym widzieć gry Milanu w tym sezonie bez niego, bo mieliśmy już w meczu z Atalantą przykład jak nam bez Hiszpana idzie w ataku.
3
GreyWay
GreyWay
30 grudnia 2017, 14:31
XDDDDDDDD Kto jak kto ale Suso może dryblować dowoli, nawet całe 90 minut. Bez niego nie istniejemy
3
Kuczi1899
Kuczi1899
30 grudnia 2017, 14:35
Nie może liczyć na kolegów to stara się wziaść odpowidzialność na siebie. Co ma innego zrobić .
1
fristajloos
fristajloos
30 grudnia 2017, 16:02
30 sekund do końca zostało, może mniej, partner w polu karnym, wrzutka, przypadkowe/mierzone uderzenie i mogły być 3 pkt... No ale lepiej wybrać drybling
0
Orzelek79
Orzelek79
30 grudnia 2017, 14:27
Plus z tego meczu że się nie poddali po bramce.
4
milan78
milan78
30 grudnia 2017, 14:26
Powiem tak:Milan Montelli by to przegrał
1
Zako
Zako
30 grudnia 2017, 14:28
Zadne pocieszenie
1
GreyWay
GreyWay
30 grudnia 2017, 14:30
Milan Montelli w zeszłym sezonie wiele razy wychodził na prowadzenie, chociażby z Torino, albo ten mecz w 9 przeciwko Boloni
0
gorylmagila
gorylmagila
30 grudnia 2017, 14:26
Go Forest go .... Sorry to jednak Cutrone ...
0
Dryzu1899
Dryzu1899
30 grudnia 2017, 14:28
"Go" to chyba w Power Rangers, nie w Forreście.
2
gorylmagila
gorylmagila
30 grudnia 2017, 15:01
A Forrestowi Gumpowi to co śpiewali na stadionie jak biegł z piłką ? Go Forest Go nie czasem ?
0
Dryzu1899
Dryzu1899
30 grudnia 2017, 15:08
"RUN FORREST! RUN!"
1
gorylmagila
gorylmagila
30 grudnia 2017, 15:32
Zwracam honor
0
gorylmagila
gorylmagila
30 grudnia 2017, 15:36
Pomyliło się chyba z Alabamą. https://www.youtube.com/watch?v=2DXR7Ny1qNE
0
karp_fso
karp_fso
30 grudnia 2017, 14:24
Locatelli? Bardziej o decydujące podanie posądzałbym Biglię... Z drugiej strony, nie wiadomo jakby Lucas poradził sobie na pozycji Kessiego.
0
ANDREW1985
ANDREW1985
30 grudnia 2017, 14:24
Silwa za slaby na seria a
2
gorylmagila
gorylmagila
30 grudnia 2017, 14:23
Przynajmniej Silva oddał strzał ..
0
januchsztum2
januchsztum2
30 grudnia 2017, 14:23
Najlepsza akcja Silvy w Serie A
0
Zako
Zako
30 grudnia 2017, 14:22
Nie wiem jak wy , ale mnie sie najbardziej podobało pomiędzy golem Violi, a naszym, mam wrazenie, ze wtedy chociaz biegaliśmy i widac było zaangazowanie , a potem znowu siadlo.
0
Orzelek79
Orzelek79
30 grudnia 2017, 14:22
Ale szkoda , Silva!!
0
Vol'jin
30 grudnia 2017, 14:22
Gdyby nie strata punktów z beniaminkami, to remis we Florencji byłby do przyjęcia dzisiaj, tak zostaje niedosyt na ten moment
2
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się