SCUDETTO


Andre Silva zostaje w Milanie pomimo zainteresowania innych drużyn

8 stycznia 2018, 12:50, Presidente Aktualności
Andre Silva zostaje w Milanie pomimo zainteresowania innych drużyn

Choć Andre Silva nie pokazał w Milanie jeszcze pełni swoich umiejętności, a media przebąkują o jego możliwym odejściu, w Mediolanie nawet nie myślą o sprzedaży utalentowanego napastnika, o czym poinformowali już jego agenta, Jorge Mendesa. Według informacji La Gazzetty dello Sport, do klubu wpłynęły oferty od ekip z Anglii czy Hiszpanii, ale nie mają one na co liczyć, gdyż w Mediolanie chcą zatrzymać Portugalczyk i pomóc mu w powrocie do optymalnej formy.



57 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cesash
Cesash
9 stycznia 2018, 12:47
Jak nie będzie grał to nie pokaze swoich możliwości...
0
carlos198325
carlos198325
9 stycznia 2018, 12:19
Żeby odbudował formę to musi grać a Gattuso trzyma go cały czas na ławie
0
grzyweek7
grzyweek7
8 stycznia 2018, 20:39
Hehe Pato powiedział że gdyby dostał propozycje powrotu to by ją przemyślał. Ja to widzę tak wymiana Pato i Kalinic
2
tober12
tober12
8 stycznia 2018, 23:37
A Patos nie chciał ostatnio do Interu.
0
grzyweek7
grzyweek7
9 stycznia 2018, 07:25
Chciał gdziekolwiek być ale w Europie a Inter był chyba jako jedyny zainteresowany ale na zainteresowaniu się skończyło, i potem wylądował w Villarealu gdzie naprawdę spoko grał
0
zbylon
zbylon
9 stycznia 2018, 08:34
https://www.thesun.co.uk/sport/football/5056329/alexandre-pato-blonde-haircut/ Sorki, ale wielkie nie dla gwiazdeczki...
0
mufi
mufi
8 stycznia 2018, 18:48
dajcie Messiego albo Krysie do Serie A i chłopaki pewne rzeczy będą musieli zrozumieć :)
0
grzyweek7
grzyweek7
8 stycznia 2018, 17:39
Chłopak odpali i oby wtedy dalej grał w koszulce Milanu.
0
sempre con voi
sempre con voi
8 stycznia 2018, 17:30
Jeszcze zobaczycie, że to będzie gwiazda europejskiego formatu
0
Endriu
Endriu
8 stycznia 2018, 17:11
Dali za Silve ponad 30mln a gra najmniej z napastnikow. Myslenie ludzi w Milanie mnie przeraza.
0
karp_fso
karp_fso
8 stycznia 2018, 18:34
Gra najlepszy napastnik, a nie ten który kosztował najwięcej. Paradoks polega na tym, że najlepszy jest teraz Cutrone...
1
Cactus
Cactus
8 stycznia 2018, 19:53
To, że dany zawodnik kosztował dużo pieniędzy, wcale nie jest gwartanem tego, że się sprawdzi. Zwłaszcza jeżeli mówimy o młodym i wciąż niedoświadczonym zawodniku. Podobną sytuację w zeszłym sezonie miał Inter z Gabigolem. Też wydali na niego masę kasy, też wszyscy się zachwycali jego umiejętnościami, ale jednak nie był w stanie przekonać do siebie żadnego z trenerów Interu. Teraz chłopak wyglądał kiepsko na wypożyczeniu w Benfice, w znacznie słabszej lidze niż Włoska. Takie niewypały się po prostu zdarzają i ani w przypadku Interu, a ani w naszym nie ma tutaj złej woli klubu, bo nikt świadomie nie sabotowałby inwestycji za kilkadziesiąt milionów euro. Teraz wszystko będzie zależało od samego Silvy. Jeśli jest silny mentalnie to zaciśnie zęby i będzie walczył o swoje. Potencjał drzemie w nim ogromny, ale tylko od jego zaangażowania zależy czy się przebije czy też nie.
1
zbylon
zbylon
8 stycznia 2018, 20:02
Moim zdaniem Cutrone nie ma nawet połowy tego potencjału co Silva. Niemniej jednak wypróbowałbym ich razem. Silva taki trochę Sheva a Cutrone taki trochę Pippo :)
1
Jacek 81
Jacek 81
8 stycznia 2018, 20:55
A ja chciałbym aby Curtone był chociaż w połowie promowany jak Silva
1
tober12
tober12
8 stycznia 2018, 23:42
Cutrone a Silva to dwie różne historie. Patrick dopiero co włączył się do 1 drużyny a Silva już przyszedł z rocznym sezon w Porto. Liczę, ze obaj będą stanowić o sile w ataku. Przeszkadza im Kalinic który gra i nic nie strzela. Cutrone ma ogony i też nie pokaże pełni a Silva nie gra w ogóle. Popełniamy błąd Kalinic dostał 1 część sezonu teraz czas na młodych. Kurczę każda drużyna ma swojego napadziora Dzeko, Higuain, Immobile, Icardi tylko u nas rozłam. Trzeba zacząć stawiać na Andre lub Cutro.
0
ósmy
ósmy
8 stycznia 2018, 16:55
Skomplikuje się sytuacja, kiedy Bacca wróci do Mediolanu.
0
Cactus
Cactus
8 stycznia 2018, 20:06
Myślę, że jedyną komplikacją po powrocie Carlosa będzie to jak znaleźć mu nowy klub. Nie widzę szansy na jego ponowną grę dla Milanu.
0
carzynsky
carzynsky
8 stycznia 2018, 16:36
Zgadzam się z przedmowca, transfer Kalinicia był niepotrzebny i sam byłem na samym początku niezadowolony.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2018, 16:37
0
tmqTV
tmqTV
8 stycznia 2018, 16:18
Pomóc mu w powrocie do optymalnej formy? Przecież on był w świetnej formie, gdy przychodził do nas. To Milan go póki co niszczy. Tak samo jak zrobił to choćby z Keisuke Hondą.
0
Nesta_13
Nesta_13
8 stycznia 2018, 18:03
A gdzie Honda wcześniej prezentował lepszy poziom ? W Holandii czy w Rosji ? Proszę Cię. Przyszedł do ligi z TOPu i to zweryfikowało jego umiejętności, tak jak miało to miejsce z setkami innych zawodników...
2
Dryzu1899
Dryzu1899
8 stycznia 2018, 19:29
Ja pierdykam, niektórzy to nie rozumieją że w prawdziwym życiu zawodnicy nie mają jakiegoś sztywnego overalla. Tak jak pisał kolega wyżej Honda mógł sobie dobrze grać w Rosji gdzie liczą się 2 czy 3 kluby, a po przyjściu do co by nie mówić czołowej ligi potrzebował z rok żeby wejść na chociaż przeciętne obroty. Silva był w świetnej formie, ale w Porto, czyli lidze DIAMETRALNIE różniącej się od Serie A, tu obrońcy się nie patyczkują z wywijającymi nóżkami laleczkami. Aha, no i przypomnę że Andre dopiero poprzedni sezon zagrał na poziomie który zwrócił na niego uwagę czołówki, nie jest wykluczone że miał taki sam sezon jak Belotti, którego nie powtórzyłby nawet w Portugalii, a co dopiero we Włoszech.
1
tmqTV
tmqTV
9 stycznia 2018, 08:41
Jestem ciekaw, jak szybko Wy rozkręcilibyście się dostając szansę po 10 minut w meczu, i to nie każdym. Lewandowski też pochodzi ze słabej polskiej ligi, miał słaby początek w Bundeslidze, ale wobec nieskuteczności ówczesnych napastników BVB chcąc-nie chcąc zaczął grać całe mecze i strzelać. Idąc Waszym tokiem myślenia nie byłoby szans na to, żeby zawodnicy ze średnich lig trafiali do mocniejszych. Inna sprawa, że liga włoska już nie jest ani tak siłowa, jak wcześniej, ani tak mocna. Temat rzeka, ale przecież każdy może mieć swoje zdanie :)
0
Biegan
Biegan
8 stycznia 2018, 16:13
Tak, wszystko fajnie i w ogóle, ale skoro chcą mu "pomóc w powrocie do optymalnej formy", TO ON MUSI ZACZĄĆ GRAĆ. :)
0
Nesta_13
Nesta_13
8 stycznia 2018, 16:01
Nie wiem czemu, ale wydaje mi się że odpali w 2 części sezonu.
1
AC1899
AC1899
8 stycznia 2018, 15:41
Nie ma sensu go teraz sprzedawać, kiedy walczymy na trzech frontach, a mamy tylko 3 napastników. To samo z wypożyczeniem. Tak czy owak, myślę, że jest za słaby na Włochy i Anglię, ale w Hiszpanii mógłby sobie radzić dobrze.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 stycznia 2018, 15:57
w Anglii to chyba Wolverhamtpon ;]
1
JanekACM22
JanekACM22
8 stycznia 2018, 15:04
Dać mu prawdziwą szanse i więcej minut na boisku,gorzej od Kalinica na pewno nie będzie grał.
1
adamos
adamos
8 stycznia 2018, 15:47
w sferze defensywnej będzie grał gorzej od Kalinica
0
22KAD
22KAD
8 stycznia 2018, 16:27
ty sam jestes taka sfera defensywna chcesz obronce czy napastnika po 2 czy on jest taki slaby w pressu polenizowalbym kalinic tylko fauluje badz sie kladzie
2
Presidente
Moderator Presidente
8 stycznia 2018, 16:42
Umiejętność gry w defensywie u napastnika jest tak samo potrzebna jak umiejętność gry nogami u bramkarza. Fajnie, jak jest, ale ostatecznie, to obaj są odpowiednio od strzelania i bronienia.
1
Adi.Milan
Adi.Milan
8 stycznia 2018, 16:43
adamos wytlumacz mi gdzie jest sfera defensywna napastnika
0
Arva
Moderator Arva
8 stycznia 2018, 17:21
A Silva drepcze i zatrzymuje się na pierwszym obrońcy :).
0
grzyweek7
grzyweek7
8 stycznia 2018, 17:38
Napastnik ma strzelać bramki, a gra defensywma u niego miałaby sens gdyby graliśmy wysokim pressingiem którym nie gramy. Gorzej od Kalinicia no nie wiem, Kalinic łapie stratę za stratą a ponadto biega wtedy kiedy nie potrzeba np kiedy bramkarz przeciwnika ma piłkę to robi sprinta a gdy jest coraz bliżej bramkarza zwalnia. Kalinic biega na alibi niby tak ale nic to nam nie daje, a pozatym jest to drewno które w piłkę nie powinno grać a najpewniej nie u nas.
1
matten
matten
8 stycznia 2018, 15:00
Sprzedawać nie ma sensu, bo na pewno będziemy na tym stratni. Być może dla samego Silvy dobrze byłoby udać się na wypożyczenie do jakiegoś słabszego klubu w Serie A, gdzie będzie miał szansę na regularne występy i zaznajomienie się z ligą włoską.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2018, 15:01
1
flash04
flash04
8 stycznia 2018, 15:22
Dokładnie. Może odbudowałby się jak Suso
0
Lipido
Lipido
8 stycznia 2018, 14:47
Od początku sezonu grał ogony. Później wystawienie na Inter, w okresie gdzie grali naprawdę świetnie w defensywie. I znowu ogony. Nowa liga, inny język, inny kraj, młody chłopak, drużyna nowych zawodników. Są ludzi, którzy aklimatyzują się z miejsca, inni potrzebują czasu i zaufania. Dochodzi do tego presja. Czynnik ludzki. Widać ogromy potencjał i jakoś ale brak pewności. Patrząc na statystki minut spędzonych mija się z celem. I tak za wiele ich nie ma.
0
grocho
grocho
8 stycznia 2018, 14:27
Silva powinien otrzymać szansę na grę w pierwszym składzie razem z Cutrone zamiast Kalinicia i Boriniego
0
Dryzu1899
Dryzu1899
8 stycznia 2018, 14:15
Eh... Powiem tak, ja osobiście uważam że Silva dostał sporo szans i nic do tej pory szczególnego nie pokazał (oprócz bramek władowanych kelnerom). Kalinić też jest cienki i z całej 3 to ja najbardziej wolę swojaka Cutrone. Ale Patrick też niezbyt pasuje mi na razie na zawodnika od pierwszej minuty tylko właśnie jako joker od 60 minuty - to mu wychodzi. Z racji tego że ani Chorwat ani Portugalczyk totalnie się nie odnaleźli to ja stawiałbym na Silvę z tylko tego chociażby powodu że jest młody i można za niego odzyskać część wydanych pieniędzy (a nuż zdarzy się cud i się przełamie?), z Nikolą nie ma już praktycznie na to szans. To czysto praktyczne podejście, daleko mi do faworyzowania któregokolwiek z nich ;)
5
22KAD
22KAD
8 stycznia 2018, 16:30
kelnerom? XDDDDDDDDD jak dla ciebie wielokrotny mistrz austrii to kelnerzy to pozdrowienia z takim benevento to by wygrali glatko z reszta rijeka z nami wygrala 2:0 i my ledwo z nia wygralismy u siebie 3:2 GDZIE SIILVA STRZELIL BRAMKE och to jak kelnerzy z nami wygrywaja to my kim jestesmy barmani?
3
Adi.Milan
Adi.Milan
8 stycznia 2018, 16:44
Dokladnie nie rozumiem zupelnie jak mozna nazwac profesjonalnych pilkarzy kelnerami. Kelnerzy to graja w 2 3 ligach
1
Dryzu1899
Dryzu1899
8 stycznia 2018, 18:11
Tak, Austria Wiedeń w porównaniu do drużyn z którymi Milan mierzy się na co dzień to kelnerzy i ogórki ;) Nie wiem od kiedy się interesujecie ale Milan od kilku lat już taki jest, że potrafi przegrać z 3-cio ligowcem z Francji żeby potem wygrać z Juventusem i mnie osobiście takie wpadki już nie dziwią. Ale mówienie że z Silvy taki kocur bo nastrzelał jakimś leszczom to jakiś żart.
0
Adi.Milan
Adi.Milan
8 stycznia 2018, 22:30
Nie wiem czy wiesz ale w tym sezonie przegralismy wszystkie mecze z miejscami od 7 do 1! więc nie wiem gdzie wygralismy z takim juventusem. Przegrywamy ważne mecze też przez rażącą nieskuteczność Kalinicia....
0
tommyb1
tommyb1
8 stycznia 2018, 14:01
Największym problemem jest to że wogóle kupiliśmy Kalinica. Myślę, że gdyby Silva grał od początku nawet przy słabszych kilku pierwszych kolejkach dziś byłby już w pełni gotowym napastnikiem. A tak mamy utalentowanego grajka z zdeptanym poczuciem własnej wartości. Albo kolejną super przepłaconą gwiazdeczkę typu Kondogbia i inne Interowe cudaki. Czas pokaże
4
Mieszko
Mieszko
8 stycznia 2018, 14:49
Chciałbyś mieć na liście napastników tylko 2 młodziakow i cały sezon grać ustawieniem z 1 napastnikiem?
0
carzynsky
carzynsky
8 stycznia 2018, 16:27
Mieszko no to żeśmy pograli już dwoma napastnikami, spójrz na tabelę.
1
22KAD
22KAD
8 stycznia 2018, 16:32
Kondogbia w valencii jest przekozacki
1
tober12
tober12
8 stycznia 2018, 14:01
No to z Cagliari pierwsze skrzypce.
0
kawalerowicz
kawalerowicz
8 stycznia 2018, 13:57
mu trzeba dać szanse to ta forme znajdzie. Lepiej mu niż Kaliniciowi, który teoretycznie jest w seria a ograny lecz średnio to widać, ogórek. A wracając do Silvy, portugalska liga a włoska się różni, a bez możliwości grania nie znajdzie formy.
0
camlab73
camlab73
8 stycznia 2018, 13:44
Nawet gdyby Silva chciał to Milan nie sprzeda go w zimie, bo jak już go chcą sprzedawać to odzyskać jak najwięcej wydanych na niego pieniędzy. Jedynym zespołem który chciał zaoferować ponad 35 milionów euro był Everton, ale oni właśnie kupili Tosuna więc Silva wypadł z kręgu ich zainteresowań, a oferty z Hiszpanii pewnie były mało atrakcyjne. W lecie z pewnością pojawi się ktoś kto będzie oferował korzystniejsze warunki.
0
AC Kamil
AC Kamil
8 stycznia 2018, 13:42
Nie byłoby większej głupoty niż sprzedaż zawodnika po pół roku, który kosztował 38 mln euro, szczególnie że przychodził z "bananowej ligi", gdzie powiedzmy sobie szczerze poziom taktyki jest na dużo niższym poziomie niż we Włoszech. Andre Silva nie jest pierwszym i ostatnim napastnikiem, który ma problemy na początku, ale ma na sobie dodatkowo duży bagaż w postaci kwoty transferu. Moim zdaniem optymalnym rozwiązaniem byłoby wypożyczenie do klubu Serie A gdzie Portugalczyk miałby okazję do gry w pełnym wymiarze czasowym i optymalnym przygotowaniu do Mistrzostw Świata, ale to wymagałoby od niego pokory i gry w przeciętnym klubie przez pół roku. Suso też miał kłopoty na początku, zrobił krok w tył i Milan ma świetnego zawodnika.
Edytowano dnia: 8 stycznia 2018, 13:44
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
8 stycznia 2018, 13:39
To była by głupota po pół roku go sprzedać. Niech zapieprza na treningach to jestem pewien że dostanie swoją szansę. Trochę pokory, ostre treningi i będzie dobrze :D
4
MariuszR06
MariuszR06
8 stycznia 2018, 16:00
Ronaldo go namascil,a Andre obrosl w piórka....????
0
22KAD
22KAD
8 stycznia 2018, 16:33
niech zapieprza? oh tak zapieprza to Cutrone i Kalinic a Silva sie obija:) DZIECINNE MYSLENIE takie samo jak messi ma talent a ronaldo musi ciagle harowac... obydwoje musza zeby byc na takim poziomie
1
maciekpl
maciekpl
8 stycznia 2018, 13:14
Szkoda chłopaka. Ciężko z perspektywy sympatyka bazującego na przekazach medialnych oceniać przyczyny jego sytuacji w klubie, pewnie jakieś przesłanki ku temu, że gra tak mało są. Nie zmienia to faktu, że za pół roku odbędą się MŚ, a jego obecne położenie nie napawa optymizmem w tej kwestii. I dla Milanu i dla zawodnika byłoby dobrze, gdyby zaczął grać a najlepiej grać na miarę swojego talentu.
1
22KAD
22KAD
8 stycznia 2018, 16:35
w Portugalii strzela az milo bo gra i oni o tym wiedza wiec czemu maja go nie zabrac
1
maciekpl
maciekpl
8 stycznia 2018, 17:35
Do tej pory strzelał w kadrze i ma tam ugruntowaną pozycję więc raczej zagrożenia, że go nie zabiorą nie ma. Ale. Do tej pory grał regularnie w klubie. Utrzymywał odpowiednią formę i rytm meczowy. Brak minut na boisku moim zdaniem na pewno będzie miał wpływ na postawę w drużynie narodowej.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
8 stycznia 2018, 13:03
licze na ciebie andrzej
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się