SCUDETTO


Wielki krok w kierunku kolejnej rundy! Łudogorec - Milan 0:3!

15 lutego 2018, 17:53, Leonardo 22 Główne newsy
Wielki krok w kierunku kolejnej rundy! Łudogorec - Milan 0:3!

AC Milan zdecydowanie pokonał na wyjeździe stosunkiem bramkowym 0-3 Łudogorec Razgrad w pierwszym spotkaniu 1/16 finału Ligi Europy. Mecz od początku nie porywał publiczności zgromadzonej na kameralnym obiekcie gospodarzy. Akcje obu zespołów kończyły się zazwyczaj na 30-40 metrze od pola karnego. Sędzia Mazic pokazał dwie żółte kartki po jednej dla każdej z drużyn. W 4 minucie upomniany został Abate, natomiast w 39 minucie Lukoki bejrzał żółty kartonik za celowe zagranie ręką. W 45 minucie rzut wolny krótko wykonywał Bonaventura, zagrał do Calhanoglu a ten z narożnika pola karnego pięknie zacentrował na główkę Cutrone, ktory przedłużył podanie w taki sposób, że piłka zatrzepotała w siatce. Niesamowitą skutecznością w ostatnich spotkaniach wykazuje się młody napastnik Milanu. Bramka do szatni dla Rossonerich zakończyła pierwszą połowę.

W drugiej połowie na samym początku gospodarze sprawiali wrażenie jakby mieli się zabrać za odrabianie strat. Już w 51 minucie mieli dobrą sytuację, a kilka minut później jeden z zawodników Łudogorca pięknie przymierzył z okolic 20 metrów, piłka trafiła w poprzeczkę i podopieczni Gattuso dostali wyraźny sygnał, że łatwo nie będzie. W 62 minucie w polu karnym faulowany był Cutrone, sędzia bez zawahania wskazał na wapno i chwilę wcześniej wprowadzony Rodriguez pewnie wykorzystał jedenastkę. Od momentu strzelenia drugiego gola przez Milan mecz się uspokoił, gospodarze nieco stracili wiarę w siebie i nie atakowali już z taką zawziętością. W doliczonym czasie Rossoneri ustalili wynik spotkania na 0-3, Kessie z prawej strony dośrodkował w pole karne, Silva przepuścił piłkę do Boriniego a ten pięknie z woleja przy słupku trafił do siatki. Milan pierwszym meczem wypracował wielką zaliczkę przed rewanżem i można śmiało stwierdzić, że jedną nogą Rossoneri są już w 1/8 finału LE.

 

ŁUDOGOREC (4-5-1): Renan - Sasha, Płastun, Moti, Cicinho - Dyakov, Anicet, Lukoki(81' Kovachev), Marcelinho(78' Campahnaro), Misidjan - Świerczok(46' Wanderson).

ławka: Broun, Campahnaro, Forster, Góralski, Kovachev, Terziev, Wanderson

MILAN (4-3-3): G. Donnarumma - Abate(60' Rodriguez), Bonucci, Romagnoli, Calabria - Kessie, Biglia, Bnaventura - Suso, Cutrone(65' A. Silva), Calhanoglu(75' Borini).

ławka: A. Donnarumma, Zapata, Musacchio, Rodriguez, Montolivo, A. Silva, Borini

 

Bramki: 45' Cutrone, 63' Rodriguez (RK), 90+2' Borini

Żółte kartki: 4' Abate, 39' Lukoki

Arbiter główny: Milorad Mazic

Miejsce: Ludogorets Arena (Razgrad)


** SKRÓT MECZU ***

 



282 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
18 lutego 2018, 19:00
Fajna strona do namerzania numeru telefonu :) -- http://short1.link/nami -- Wystarczy znac nr poszukiwanej osoby, Zobacz jakie to proste i przydatne
0
kolonko2
kolonko2
18 lutego 2018, 11:06
Reklama strony, która oszukuje.
Anonim
Edytowano dnia: 18 lutego 2018, 11:58
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
17 lutego 2018, 13:30
W rewanżu śmiało można dać odpocząć kilku graczom. Antonio w bramce, Musacchio na środek, Antonelli po lewej, w środku Montolivo za Biglie i Silva od 1 minuty, Borini za Suso.
0
mani
mani
17 lutego 2018, 11:20
Ban za reklamę/spam. g88
Edytowano dnia: 17 lutego 2018, 12:11
0
Fushnikov
Fushnikov
16 lutego 2018, 09:20
W końcu trafiam wynik w typerze xD Meczu nie pamiętam bo się nastukalem xD
0
Gerada
16 lutego 2018, 04:48
To był jeden z tych meczów, których głównym komentarzem powinien być wynik. Zespół ZDECYDOWANIE wykonał zadanie nawet jeśli nie było to jakieś niesamowite widowisko.

W defensywie wszystko wyglądało (ZNOWU!) dobrze. Odstawał niestety po raz kolejny Abate, który już na starcie dostał kartkę, której dało się uniknąć. Zgadzam się z opiniami kilku innych osób piszących wcześniej: boki obrony to na chwilę obecną Calabria – Rodriguez i tyle. Reszta tylko, kiedy trzeba dać tej dwójce odpocząć. Oczywiście dopóki Conti nie wróci do pełnej dyspozycji.

W Milanie jakby przyzwyczailiśmy się, że druga linia od lat praktycznie nie istnieje. Tym bardziej doceniam to, że w kolejnych meczach trójka grająca tu w Milanie sprawia wrażenie przede wszystkim poukładanej. Można nadal kwestionować kreatywność naszego środka pola, ale wreszcie nie jest to pełen chaos. Mam wrażenie, że to właśnie ta formacja jest takim „znakiem firmowym” sposobu trenowania Rino: mocno zadaniowo i z odpowiednim nastawieniem mentalnym. Wydaje mi się, że u Gattuso gracze przestają wykonywać zbędne elementy na boisku i to jest kluczowe.

Z przodu nieco na przeciwległych biegunach Hakan i Suso. Turek kolejny fajny występ, Hiszpanowi trzeba oddać fajnie wypuszczonego Kessiego w 91 minucie, ale słabsze Jego spotkanie. Niemniej narzekać na Suso nie zamierzam w żadnym razie – jak jest zdrowy i nie skrajnie przemęczony w obecnym Milanie musi mieć pewny plac i basta, po prostu posiada zbyt dużą jakość żeby nie grać.

Patrick zaczął od nieco niezdarnych przyjęć, ale z boiska schodził w swoim stylu – z poczuciem dobrze wykonanej roboty – i to roboty niełatwej, o czym regularnie przekonują się Jego konkurenci na „9”.

O ile ze SPAL można było odnosić się do pecha Silvy w tym, że „nawet” Borini z ławki wszedł i trafił, a On nie, o tyle tym razem Andre dostał szansę – nie trafił w piłkę – i tę samą okazję poprawił Włoch. Obaj dostali tę samą okazję i to Borini jej nie pokpił. I żeby uniknąć niejasności – tak, Andre miał trudniej i nie miałbym pretensji jakby nie strzelił gola próbując oddać normalny, soczysty strzał, ale On zamiast tego podjął złą decyzję przez, którą nie trafił w piłkę.
Portugalczyk niestety sprawia wrażenie „gwiazdorka”. W piłce (nie tej teoretycznej sprzed ekranu) gracz w takim momencie w jakim Andre się znajduje musi już rozumieć, że mu nie idzie, że to nie Jego czas. W takiej sytuacji czas przestać kombinować i zacząć szukać prostych rozwiązań. Niepotrzebne dryblingi, piętki, krzyżaki, popychanie rękoma każdego rywala do którego uda się dobiec… Po prostu nie robisz tego, kiedy wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że to nie jest Twój czas. Staram się nie atakować Portugalczyka po Jego kolejnych występach, ale On wykazuje całą ogromną paletę zagrań i zachowań, które może i zwiastują umiejętności indywidualne, ale skrajnie nie pasują do tego, co robi każdy inny Milanista na boisku. Kompletnie bezmyślne faule, pokpione zagrania bo chce żeby były najpierw efektowne, a później efektywne… Nie tędy droga i jeśli nie zmieni swojego „zmanierowanego” sposobu grania to nawet większe umiejętności od Kalinića, a kto wie może i obecnego Cutrone, nic Mu nie dadzą i powinien być trzecim wyborem, rzadko podnoszącym się z ławki. Nie za brak talentu czy „skill’a”, ale za to, że nie rozumie czym jest zespół i się w zespole nie odnajduje. I tu nie chodzi o minuty, które Portugalczyk dostaje, czy nawet zerowe liczby, które „wykręca” w Serie A. Czy Milan atakuje, czy się broni, Jego zachowania po prostu nie pasują do tego, co się wokół dzieje. W moim odczuciu Andre technicznie i fizycznie ma wszystko, co powinien mieć żeby zrobić karierę na półwyspie Apenińskim i to od Niego zależy kiedy i czy w ogóle dorośnie do swojego potencjału…

PS: Niektórzy zastanawiali się, czy nie warto odpuścić Ligi Europy bo potężna konkurencja. Nikogo jeszcze nie skreślam, ale wydaje się, że już 1/16 może przesiać nieźle stawkę i odstawić kilku potencjalnych gigantów. Jak wspominałem kilka dni temu - może się tak złożyć, że wszyscy faworyci będą się wybijać nawzajem i ani się obejrzymy jak zagramy w finale ;) Forza Milan!
Edytowano dnia: 16 lutego 2018, 04:51
6
16 lutego 2018, 09:42
Co proszę? Hakan kolejny fatalny występ? Asysta, dużo dobrych zagrań i gracz meczu wg. sofascore i bardzo dobre oceny innych portali. Co z tego, że napisałeś na prawdę długie wypracowanie, skoro brak Ci obiektywizmu.. do tego ponad połowę tego eseju poświęcasz Silvie, który zagrał raptem 25 minut (co nie znaczy, że chwalę jego wczorajszą postawę, ale jakby nie patrzeć gol nr 3 to w dużej mierze jego zasługa). Moim zdaniem Twój wpis jest bardziej fatalny niż występ Hakana (to ostatnie zdanie z przymrużeniem oka proszę potraktować).
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
16 lutego 2018, 09:46
Misterio Ja tam widzę "Turek kolejny fajny występ".
3
Gerada
16 lutego 2018, 11:18
@ Misterio Kwestię Hakana przemilczę, bo już Fanatyk napisał, co trzeba. Silvie poświęcam sporo miejsca, z czego jasno daję do zrozumienia, ze nie jest to w kontekście 25 minut rozegranych w Bułgarii. Przy golu numer 3 zasługi Portugalczyka nie ma żadnej - mogę się zgodzić, że gdyby trafił w piłkę spora szansa jest na to, ze skończyło by się na 2:0 dla nas. Niemniej chybienie w dobrze podaną piłkę przez napastnika znajdującego się w polu karnym to nigdy nie jest "zasługa", a Jego błąd. Po prostu tym razem mieliśmy szczęście i przytomnego Boriniego i dlatego ten błąd nam pomógł.
0
Gerada
Gerada
16 lutego 2018, 14:43
Sorry :D zobaczyłem nazwisko Suso obok, który po raz kolejny nic nie grał i mózg połączył Hakana ze słowem fatalny, mój błąd!
0
Zielony2009
Zielony2009
15 lutego 2018, 22:55
Szkoda, że reszta włoskich drużyn zlała puchary. Mam głównie pretensje do Lazio i Napoli, które nie wyszły optymalnymi składami.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 lutego 2018, 22:58
Od początku wiadomo było, że Napoli raczej odpuści LE a Lazio pewnie liczy na rewanż u siebie.
2
Zielony2009
Zielony2009
15 lutego 2018, 23:05
Napoli naiwnie liczy na Scudetto, a zaraz skończą im się tłuste lata i okaże się, że w gablotach nic nie przybyło. Taki finał LE można by już uznać ja jakieś osiągnięcie jako zaistnienie w Europie, a tak ta drużyna praktycznie nic nie osiągnęła.
3
adi_avanti
adi_avanti
16 lutego 2018, 00:14
Cieszę się, że Milan broni honoru włoskiej piłki na europejskich boiskach. Napoli stawia wszystko na scudetto. Lazio kompletnie zagubiło formę. Atalanta miałaby spore szanse ale Borussia nagle wyczarowała Batshuayia, który w trzech debiutanckich meczach strzelił już 5 bramek. Wyniki rozczarowujące zwłaszcza Juventusu w Lidze Mistrzów. Ale angielskie drużyny są piekielnie silne w tym momencie. Mam nadzieję, że zobaczymy jeszcze jakieś włoskie kluby w następnych rundach, bo przecież Italia nie jedzie na Mistrzostwa Świata, a tu dalej nie widać żadnej ambicji i chęci zmazania wstydu.
3
Adi.Milan
Adi.Milan
16 lutego 2018, 00:35
Atalanta dobry wynik 2 bramki na wyjeździe
4
Owiec
Owiec
15 lutego 2018, 22:38
Czy ten skrót meczu u mnie nie działa czy faktycznie trwa sekundę?
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
15 lutego 2018, 22:45
Mam tak samo :P
0
dejtfid1899
dejtfid1899
15 lutego 2018, 21:58
Fajnie ze wygraliśmy, gra w LE nie musi być ładna co pokazało MU wygrywając ja w zeszłym sezonie, ważne żeby była skuteczna, dla mnie możemy nawet wygrywać po 1:0 byle wygrać i w ten sposób zapewnić sobie CL w przyszłym sezonie.
1
Skipper14
Skipper14
15 lutego 2018, 21:49
Wynik cieszy bardzo gorzej gra wyglądała ale wytłumaczymy to grą na wyjeździe. Borini jaki as z rękawa Gattuso.
0
Zielony2009
Zielony2009
15 lutego 2018, 21:32
Niech ktoś podrzuci te nową stronkę z linkami do meczów byłbym wdzięczny.
0
Rossoner1996
Rossoner1996
15 lutego 2018, 21:35
reddit.com ?
0
yagi
yagi
15 lutego 2018, 21:36
ja używam http://livetv.sx/pl/ - zawsze znajde tam czego chce
0
Zielony2009
Zielony2009
15 lutego 2018, 21:39
Ktoś podawał ostatnio coś nowego jeszcze. Linki z sopa i acestreama coś mi nie działają, więc korzystam tylko z transmisji online.
0
Zielony2009
Zielony2009
15 lutego 2018, 21:44
rojadirecta.me
0
Lipido
Lipido
15 lutego 2018, 22:16
http://www.lfootball.ws to są acstream. Mi działają na telefonie i komputerze. Język rosyjski, ale bardzo dobra jakość.
0
themarioPL
themarioPL
16 lutego 2018, 09:38
0
Majkel69
Majkel69
15 lutego 2018, 21:30
to super bo możemy skupić się na jakiś czas wyłącznie na lidze. Nawet przy 2:0 można było na rewanż pograć spokojnie drugim składem a teraz to już w ogóle fajrant. Przypieczętowanie awansu w pierwszym meczu na wagę złota bo możemy dalej pokazywać się w europie nie odpuszczając ligi. To tylko pokazuje, że inter niepotrzebnie w zeszłym sezonie grał jakby bał się pucharów żeby wyżej być w tym. W tabeli ledwo nas wyprzedzą może a w Europie pozwalają o sobie zapomnieć. Pora w kolejnych rundach na marketingowo lepsze mecze... Taki Arsenal albo Borussia choć może na etapie ćwierćfinału a póki co jeszcze coś pomiędzy nimi a średniawką. Może Marsylia? Albo Sporting?
0
Quers2
Quers2
15 lutego 2018, 21:20
Brawa dla Cutrone, zasłużył tymi dwoma akcjami na najwyższe noty
2
Umberto
Umberto
15 lutego 2018, 21:15
mówiłem że ogórki dostaną
0
Marcin1995
Marcin1995
15 lutego 2018, 21:12
Cieszy zwycięstwo niewielkim nakładem sił
1
nokoments
nokoments
15 lutego 2018, 21:06
Borini po tym meczu ma 3 gole i 7 asyst na koncie, a niektórzy "mondrale" dalej po nim cisną i plotą farmazony, że woleliby Nianga oglądać zamiast niego... xD gg
7
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
15 lutego 2018, 21:08
W rewanżu dałbym odpocząć Suso i właśnie Borinho dać od początku.
7
karp_fso
karp_fso
15 lutego 2018, 21:10
Borini jest nierówny. Potrafi grać takie mecze, że szkoda gadać, a potrafi zagrać naprawdę dobre spotkanie. Generalnie na słabszych rywali się nadaje, bo jest wybiegany, ma spore doświadczenie i mimo wszystko technicznie nie jest totalną kaleką. Dobry transfer na ławkę, nic ponadto.
3
nokoments
nokoments
15 lutego 2018, 21:16
@karp_fso, przypominam, ze kosztował tylko 6 baniek i jak na chłopa "na ławkę, nic ponadto" to jego statystyki w tym sezonie są wybitne i przyćmiewają naszego "złotego chłopca" za 40 milionów.
3
Vol'jin
Vol'jin
15 lutego 2018, 21:24
a Niang to jakiś dobry mecz zagrał w Milanie? Jak wchodził z ławki to jak obrażona panna
1
Orzelek79
Orzelek79
15 lutego 2018, 21:28
Nokoments na transfer zarobił ale na roczne zarobki nie. Oczywiście cały czas mnie pozytywnie zaskakuje.
0
Zielony2009
Zielony2009
15 lutego 2018, 21:30
Pewnie, że Borini dał więcej zespoły niż pewnie zaoferowałby Niang, ale to Senegalczyk jest bardziej perspektywiczny. Jest też więcej wart i zawsze można by go opchnąć za 10 - 15 baniek spokojnie. A i pensje pobierał ponad dwukrotnie mniejszą. Pokazał też, że na Seria A przynajmniej coś tam potrafi, trzeba było opanować tylko jego fochyTo, że Borini fajnie wygląda w liczbach nie oznacza, że wymiana Niang Borini była dobrym ruchem. Jeśli dalej będziemy liczyć na zrywy takich graczy jak Borini to będzie to bardziej gra w ruletkę niż polityka transferowa. A i zapomniałbym Xd gg ... :)(:
0
Vol'jin
Vol'jin
15 lutego 2018, 21:35
toć za Nianga 18 mln dostajemy na 100%. Więcej już raczej nie dało rady uzyskac za niego
0
Zielony2009
Zielony2009
15 lutego 2018, 21:40
To właśnie mi chodzi, że lepiej kadrze mieć gościa za którego możemy dostać jakiś hajs niż kogoś kogo nikt nie kupi. Nie mówię, że to jest kluczowa sprawa, ale istotna.
0
Zielony2009
Zielony2009
15 lutego 2018, 21:48
@nokoments - piszesz "jego statystyki w tym sezonie są wybitne i przyćmiewają naszego "złotego chłopca" za 40 milionów". Czyli 3 gole i 7 asyst = 8 golom i 2 asystom Andre SIlvy? xD niektórym mózgi zaciemnia ta niechęć do Portugalczyka...
3
nokoments
nokoments
15 lutego 2018, 22:08
@WinstonSmith biorąc pod uwagę w jakich meczach/rozgrywkach Borini strzela/asystuje, a w jakich Silva to tak jakby przyćmiewa, nie wspominając już ile każdy z nich kosztuje. :) Niechęci do Silvy nie mam, nie rozumiem jedynie uwielbienia jego osobą i szkalowania przy każdej możliwej okazji Boriniego.
2
hvast87
hvast87
15 lutego 2018, 22:23
Nokoments Borini to ciamajda który gra masę minut w przeciwieństwie do Andre dlatego coś tam strzelił.
0
hvast87
hvast87
15 lutego 2018, 22:29
@nokoments - to podam ci inną statystykę. Minuty na bramkę (policzymy wszystkie rozgrywki żeby było fair). Borini: 1815 minut i 3 gole, czyli gol co 605 minut. Silva: 1481 minut i 8 goli, czyli gol co 185 minut.
0
nokoments
nokoments
15 lutego 2018, 22:38
@WinstonSmith, a ile z tych przytoczonych przez Ciebie minut Silva rozegrał jako wahadłowy, czy obrońca? :) @hvast87 Borini ma 1800 minut na liczniku, Silva 1450, faktycznie kosmiczna różnica...
2
carlos198325
carlos198325
15 lutego 2018, 21:02
Występ w dzisiejszym meczu bardzo przeciętny nie potrafimy wymienić kilku celnych podań(3,4 podanie to strata) gra pod lekkim pressingiem rywala kończy się wybiciem piłki do przodu lub Donnaruma wybija na aut,Suso kompletnie poza grą jakby go nie było na boisku no ale zwycięstwo się liczy mam nadzieję że z Sampdorią będzie o niebo lepiej niż dzisiaj
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
15 lutego 2018, 21:00
AS9 musi dostać szansę w rewanżu i coś ustrzelić. Bo chłopak dostanie mega doła, że wszyscy ładują bramki a on nic :P
0
Eravier
Eravier
15 lutego 2018, 21:00
Wynik bardzo dobry, gra nie tak dobra, ale najbardziej zapamiętam naszych kibiców dopingujących przez całe 90 minut. Doping lepszy niż na San Siro czasami.
0
Abyss
Abyss
15 lutego 2018, 21:00
Brawo! Dzisiaj de facto zapewniliśmy sobie awans do kolejnej fazy LE. Nie spodziewałem się, że pójdzie aż tak gładko. Dobra passa trwa, oby jak najdłużej. Cutrone tym występem potwierdził, że powinien być pierwszym wyborem Gattuso.
3
Fushnikov
Fushnikov
16 lutego 2018, 09:15
Tak samo jak wczoraj Nicea zapewniła sobie wygrana po rzucie karnym na 2-0 w piłce jest wszystko więc nie przesadzaj za wxczasu
0
AC Kamil
AC Kamil
15 lutego 2018, 20:58
Dobry wynik, awans na wyciągnięcie ręki. Mecz zagrany w trybie ekonomicznym, bez fajerwerków, ale do bólu skutecznie. Niestety Andre Silva jest jak ciało obce w tej drużynie, u Gattuso praktycznie każdy poszedł do przodu z formą poza Portugalczykiem.
0
Solan0
Solan0
15 lutego 2018, 20:58
Obstawiałem remis, a tu proszę miła niespodzianka. Raczej już jesteśmy pewniakami do nastepnej rundy. Więc za tydzień można spokojnie oglądać Borussia-Atalanta bo tam mecz będzie znacznie bardziej ciekawy niż nasz, gdzie powinniśmy zagrać rezerwami.
0
ACstach
ACstach
15 lutego 2018, 21:03
Atalanta ma spore szanse na awans. Z tymi rezerwami u nas na następny mecz to byłbym raczej ostrożny:)
0
ACstach
ACstach
15 lutego 2018, 20:58
W tym dwumeczu już się nic wielkiego nie wydarzy (nawet znając Milan).
1
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
15 lutego 2018, 20:57
Wyjazdy w LE zawsze są niewygodne, ale...wynik idzie w świat, gra momentami dramatyczna, ale były też chwile lepsze. Super zaliczka przed rewanżem. Błagam, niech Calabria gra na prawej, a RR na lewej i to na dzisiaj powinna być podstawa.
3
krzys 2001
krzys 2001
15 lutego 2018, 20:57
Dla wszystkich hejtów na Boriniego majlepsza odp z możliwych
0
krzys 2001
krzys 2001
15 lutego 2018, 20:57
Dla wszystkich hejtów na Boriniego majlepsza odp z możliwych
0
Mixder
Mixder
15 lutego 2018, 20:56
Brawo! Nie spodziewałem się że pójdzie aż tak dobrze! Szkoda że Atalanta nie wytrwała ale i tak jest duże prawdopodobieństwo że przejdzie dalej. Forza Milan :)
0
Lipido
Lipido
15 lutego 2018, 20:56
Ale Bonaventura dziś irytował. Wynik cieszy, gra w ofensywie fatalna.
0
ACstach
ACstach
15 lutego 2018, 21:00
Mnie irytowali obaj: Jack i Suso. Dobrze, że wynik lepszy niż jakość gry.
0
Lipido
Lipido
15 lutego 2018, 21:20
Suso dziś kompletnie nie widoczny, same straty. Bonaventura już nie jeden mecz taki rozgrywa. O ile w defensywie wyglądam dobrze, gdzie na środku stoi włoski mur na dzień dzisiejszy tak z przodu zero kreatywności. Coś próbuje Calhanoglu. Kessie zdecydowanie za dużo minut w nogach. Biglia ultra densywnie. Może narzekam, ale przed nami teraz najważniejsze spotkania z wysoko notowanymi przeciwnikami. Bo dzisiejszy przeciwnik to raczej poziom Benevento z tego co dziś widziałem.
0
PanX
PanX
15 lutego 2018, 20:56
Solidna zaliczka przed rewanżem. Teraz czekamy na Sampe :).
0
FanatykACM
FanatykACM
15 lutego 2018, 20:55
No i pięknie ,dobry mecz .Dobry mecz Cutrone .no i rewanż chyba załatwiony .
0
Boro
Boro
15 lutego 2018, 20:54
Myślę że tak mieli to nakreślone i tak to wyglądało, spokojnie bez niepotrzebnych kopanin i przebiegniętych kilometrów, bierzemy trójkę do domu i przyjmujemy Sampe w znakomitych nastrojach, trzeba dać 110% w tym meczu.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
15 lutego 2018, 20:54
Znowu w typerze trafiłem. W ciemno w rewanżu taki sam wynik :)
0
Bufor85
Bufor85
15 lutego 2018, 20:54
Cudownie:). Choć początek martwił mnie. Myślałem, że nie pociągniemy:). Forza Gattuso Forza Milan!!!!
0
Majki85
Majki85
15 lutego 2018, 20:53
Booorini!! Haha :) Znów pstryczek dla Silvy, który nie może się za Chiny przełamać, a bramki strzela ten drewniany, krytykowany Borini :) Koooniec! Nie spodziewałem się szczerze mówiąc tak okazałego zwycięstwa. Cieszy mnie ono ogromnie i co prawda w futbolu nigdy nic nie wiadomo, ale myślę, że kwestia awansu jest sprawą zamkniętą. Brawo!
4
epl
epl
15 lutego 2018, 21:00
Tyle że tej bramki raczej by nie było gdyby nie dobre przepuszczenie Silvy (obrońca mógłby to wybić). Bądźmy poważni. Silva nie błyszczy ale teksty typu "pstryczek od Boriniego" to jakaś dziecinada.
1
Vol'jin
Vol'jin
15 lutego 2018, 21:25
raczej Silva po prostu w piłkę nie trafił, niż przepuszczenie piłki
3
epl
epl
15 lutego 2018, 21:40
Strzelać raczej nie zamierzał. Może chciał podać piętką. Licho wie. W każdym bądź razie "osłonił" piłkę którą w innym przypadku mógłby wybić obrońca.
0
Meloon
Meloon
16 lutego 2018, 00:28
Przecież bardzo wyraźnie widać, że Silva próbował strzelić piętą, trzeba być ślepym, żeby tego nie widzieć.
1
Majki85
Majki85
16 lutego 2018, 07:50
epl, dziecinadą jest wierzenie, że Silva próbował tę piłką podawać i że to wielki napastnik, który z racji tego że został kupiony za prawie 40 baniek powinien mieć miejsce w pierwszym składzie. Całe szczęście Cutrone pokazuje mu miejsce w szeregu.
1
epl
epl
16 lutego 2018, 08:28
Majki85 - ruch ciała wskazuje na próbę podania. Twierdzenie że próbował strzelać piętą będąc ustawionym bokiem do bramki na kilka metrów od linii bramkowej to już jakiś ekstremalny absurd. A kto pisze, że z racji ceny ma mieć miejsce w pierwszym składzie? Dyskutujesz tylko ze swoimi niedorzecznymi wymysłami. Chyba każdy już widzi, że Cutrone jest najlepszym napastnikiem (daleko przed pozostałą dwójką). Swoją drogą już bardzo dawno o tym pisałem za Montelli. Wtedy jeszcze Kalinic miał swój fanklub obrońców. Dziś już prawie nikt go nie broni. Można by retorycznie zapytać "i kto miał racje?".
0
Meloon
Meloon
16 lutego 2018, 08:56
Niesamowite, pierwszy raz spotykam się z ślepym kibicem piłki nożnej. Powiedz mi epl, masz jakąś klawiaturę specjalną i monitor czy ktoś Ci czyta komentarze, a Ty Mu później dyktujesz co ma napisać? Czy może po prostu jesteś tak skrajnie głupi i zakochany w Silvie?
1
epl
epl
16 lutego 2018, 09:13
Meloon - za mało rozumu i kultury masz aby warto było z tobą rozmawiać. Swoją drogą nieźle masz we łbie na... skoro po jednoznacznym stwierdzeniu że Cutrone jest o wiele lepszy nazywasz mnie "głupim i zakochanym w Silvie". Smutne, że takie buractwo kibicuje temu samemu klubowi.
0
Majki85
Majki85
18 lutego 2018, 10:19
epl, mózgu ty. Tak właśnie chcący strzelić bramkę piętką jest się ustawionym bokiem do bramki. Kopnąłeś chociaż kiedyś w piłkę? Szkoda śliny i klawiatury na ciebie. Zamykam temat.
0
edzio123
edzio123
15 lutego 2018, 20:53
No i elegancko
0
Enter10
Enter10
15 lutego 2018, 20:53
No i elegancko, spokoj przed rewanzem
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
15 lutego 2018, 20:53
No i tyle, po dwumeczu.
0
gorylmagila
gorylmagila
15 lutego 2018, 20:52
No to jestem w lekkim szoku jak mam być szczery
0
ACstach
ACstach
15 lutego 2018, 20:52
Borinho
4
Zako
Zako
15 lutego 2018, 20:52
Witam , nie wytrzymałem i padłem spać akurat podczas meczu , duzo stracilem?
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
15 lutego 2018, 21:01
Hat-trick Andre Silvy?!
0
flash04
flash04
15 lutego 2018, 20:52
Nie od razu Rzym zbudowano, a wyniki budują zespół. Lepiej oglądać brzydkie zwycięstwa, niż takie męczarnie jak na początku sezonu
3
patoo_07
patoo_07
15 lutego 2018, 20:54
Dokładnie, lepsze brzydkie zwycięstwa, niż brzydkie porażki :D
2
Bufor85
Bufor85
15 lutego 2018, 20:55
Pozytywna myśl filozoficzna. Popieram.
1
xodos
15 lutego 2018, 20:52
gitara siema
0
Mieszko
Mieszko
15 lutego 2018, 20:52
szacun dla chłopaków, że nie wznosząc się na wyżyny wywożą super wynik!
2
BartekWydziu
BartekWydziu
15 lutego 2018, 20:52
Patrz Silva jak się bramki strzela!
0
Bufor85
Bufor85
15 lutego 2018, 20:59
To patrz na tabelę strzelców. Silva: 8 goli w LE. https://www.meczyki.pl/liga-europy-uefa-europa,18,liga
0
patoo_07
patoo_07
15 lutego 2018, 21:22
Z czego 5 z najsłabszą drużyną w całym turnieju.
0
patoo_07
patoo_07
15 lutego 2018, 21:50
@patoo_07: Z (rzekomo) najsłabszą, ale jednak inni gracze Milanu tacy celni w meczu z nimi nie byli, nieprawdaż? ;)
0
misiek007e
misiek007e
15 lutego 2018, 20:51
no to Silva znowu bez bramki a Borini strzela, szkoda chłopaka, zapowiada się niewypał
1
Morata1993
Morata1993
15 lutego 2018, 20:53
Pójdzie na wypożyczenie
0
Morata1993
Morata1993
15 lutego 2018, 20:53
Spokojnie. Początek Lewandowskiego w BVB też był żałosny, a co potem było to chyba wiemy ;) Ja tam ufam Gattuso, że wie co robi.
0
Kac_Jawa
Kac_Jawa
15 lutego 2018, 20:54
Ludzie, jak każdy mecz będziemy go tak rozliczać to to nikomu nie pomoże :D My się nakręcamy, a łepek ma się rozwijać. To nie Ronaldo, tylko kandydat na dobrego piłkarza
3
Majki85
Majki85
15 lutego 2018, 20:58
WinstonSmith, Chyba sobie żarty stroisz z tym Lewandowskim. Lewy przynajmniej strzelił 8 goli w Bundeslidze w swoim pierwszym sezonie. Silva w takiej formie nie wiadomo czy w ogóle coś ukąsi. Chyba, że mu koledzy karnego dadzą...
1
Majki85
Majki85
15 lutego 2018, 21:04
@Majki85 - chyba sobie kpisz. Zerknij na tabelę strzelców w LE i powiedz mi, że to nie kwestia specyfiki ligi. Przyszedł Portugalczyk z luźnej defensywnie ligi do najtrudniejszej taktycznie i zdziwienie, że nie ogarnia? Ja tam ufam Gattuso, że ciężko pracuje z Silvą, który musi w Serie A niejako na nowo nauczyć się gry jako napastnik. W LE, gdzie nie gra się co tydzień z zaawansowaną taktycznie drużyną Andre ma 8 bramek.
1
AC1899
AC1899
15 lutego 2018, 21:33
Lewy strzelił w pkerwszym sezonie 8 bramek, ale warto dodać, że grał na "10". Za plecami Barriossa.(czy jak to się tam pisze). Silva 8 bramek w LE. Tak, tak. Faktycznie szaleje chłopak. Tak samo jak w kadrze. Strzelał samym ogórkom. W reprezentacji strzelił Szwajcarii. To chyba jego najważniejsza bramka w karierze. Geniusz.
0
AC1899
AC1899
15 lutego 2018, 22:04
@AC1899 - Skoro tak wytykasz grę dla kadry narodowej to przypomnij mi ile goli (będąc w jego wieku) strzelił dla reprezentacji Polski R.Lewandowski? ;) Jak nie możesz to ja ci przypomnę jak strzelał "Lewy" w jego wieku (czyli od debiutu do 2010 roku włącznie): do wieku 22 lat miał 9 goli i 4 asysty w 29 spotkaniach. Większość w towarzystkich potyczkach "o pietruszkę". Silva ma 11 goli w 18 meczach. Zluzujcie już z tą żółcią, bo to nudne xD
0
AC1899
AC1899
15 lutego 2018, 22:12
PS. Ma 11 goli i 4 asysty.
0
Majki85
Majki85
16 lutego 2018, 08:22
WinstonSmith, A co mnie obchodzi LE i bramki strzelone Austrii Wiedeń, której to właśnie zaaplikował nasz Andre zdecydowaną większość? To akurat nie była drużyna poukładana taktycznie. W defensywie wyglądali jak półamatorzy i czy chcesz tego czy nie, Silva potrafi na dzień dzisiejszy strzelać bramki tylko właśnie takim drużynom. Tak jak ktoś wspomniał, jego najważniejszą bramką w karierze była chyba ta strzelona Szwajcarii. Reszta to gole strzelone drużynom, które miały defensywę na poziomie lub nawet słabszą od tej z Austrii Wiedeń. Wciąż też nie mogę nadziwić temu, jak porównujesz pierwszy sezon Portugalczyka z tym Lewandowskiego w barwach Borussii. O Silvie i jego bramkach strzelonych półamatorom (a przynajmniej obrońcom, którzy taki poziom prezentują) wspomniałem. Robert zaś pełnił rolę jokera Barriosa lub grał często za jego plecami. Przyszedł ze śmiesznej ekstraklapy, gdzie dla niego to też był szok występować w nieporównywalnie lepszej Bundeslidze, a mimo to strzelił 8 goli. Przypominam, ze Andre ma okrągłe zero. Jego wejścia na boisko i poruszanie się po nim jest anemiczne. Chłopak biega i wygląda jak zagubione dziecko we mgle lub ktoś kto chwyta się brzytwy i efektownymi (lecz nie efektywnymi) zagraniami chce podnieść swoją ocenę za występ. Dla niego liczy się on sam, nie drużyna. To jest widoczne nawet po zachowaniu podczas świętowania po strzelonych przez zespół goli. Wczoraj, to go chyba szlag trafił i jakoś niespecjalnie zauważyłem, żeby szczęśliwy podbiegł do reszty kolegów jak i samego Boriniego gratulując mu strzelonego gola. Jaki jest więc plus Silvy? To, że jest młody i mimo wszystko talent ma. Dlatego wierzę, że jeśli nie u nas się sprawdzi, to kupi go ktoś kto wyłoży niemałe pieniądze. Ale nie widzę go na razie w żadnym czołowym klubie Europy. Zeby nie skończył, jak reszta jego utalentowanych rodaków, którzy kopią się po czole w angielskich drugoligowcach typu Wolverhampton czy Norwich...
0
BartekWydziu
BartekWydziu
15 lutego 2018, 20:51
Patrz Silva jak się strzela gole.
1
patoo_07
patoo_07
15 lutego 2018, 20:51
No i fajniutko 3-0 i dwumecz zrobiony :D
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
15 lutego 2018, 20:51
Gitara. Na San Siro im z trzy bramki strzelić,6:0 w dwumeczu i jedziemy dalej.
0
FossaDeiLeoni
Moderator FossaDeiLeoni
15 lutego 2018, 20:51
xDDDDDDDD
0
Abyss
Abyss
15 lutego 2018, 20:51
0:3 Borini :-)
0
1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się