SCUDETTO


Montella odpowiada na słowa Kessiego: "Piłkarze zawsze szukają wymówek"

27 lutego 2018, 15:14, cinassek Aktualności
Montella odpowiada na słowa Kessiego:

Po niedzielnym zwycięstwie z Romą, pomocnik Milanu, Franck Kessie, w rozmowie z dziennikarzami powiedział, że "z Montellą pracowaliśmy mało". Na konferencji prasowej przed kolejnym meczem Sevilli, o komentarz do tych słów poproszony został właśnie szkoleniowiec andaluzyjskiego klubu, Vincenzo Montella. Włoch odparł: "Franck nie miał tego na myśli. Poza tym kiedy się wygrywa, to wszystko jest łatwe. Piłkarze zawsze szukają wymówek".



56 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
PaoloACM
PaoloACM
27 lutego 2018, 21:41
Zielony, ForzaMilan!!! Was pogięło? O co Wam chodzi? Bonaventura, Bonucci, Romagnoli, Hakan, Cutrone, Suso a teraz Kessie - wszyscy po odejściu Montelli a przyjściu Gattuso powiedzieli że trenowali za slabo/za mało intensywnie więc o co Wam chodzi??? Co się czepiliscie tego Kessie'go? Chłop przyszedł za gruba kase, trener każe robić 15km w meczu ale zamiast na treningu ćwiczyć wydolność to Cię karmi warzywami i ćwiczy nie wiadomo co. Potem kibice Ci wytykają jeden z drugim że przychodzisz za 1/4 budżetu do zespołu i nawet nie chce Ci sie pobiegać. Drużyna osiąga fatalne wyniki, wyglądasz jakbyś zaliczył regres a obiecywali złote góry. Ale nie dajmy się obsmarować i nadstawmy drugi policzek bo wszystko moja wina. Aż tu nagle przychodzi magik, cudotworca-egzorcysta Gattuso i przypominasz sobie jak się gra w piłkę. Kurde o co kaman... Nie wiem ale to pewnie czary. "Szkoda panie Montella że już Cię nie ma, ja już odczarowany a Twoje treningi takie super były, powodzenia, obyśmy jeszcze się spotkali." Bo trzeba "z klasą" i pokora. Jakieś pseudo utopijne wartości Wam się włączyły. I jeszcze hipokryzja bo nie Frank pierwszy i nie ostatni wyraził taką opinię o treningach Montelli. Też bym szukał "wymówki" (czyt. przyczyny) patrząc na grę w 1 części sezonu. Bo nie można całej winy i całego zła futbolu brać na siebie bo tak trzeba. Jeśli któryś piłkarz z rzędu mówi to samo na temat Montelli to znaczy że coś w tym jest. I jeszcze wytykanie że "kozak" bo się odzywa po fakcie. Nie no no pewnie trzeba było gorzkie żale i pomyje wylać w mediach na trenera jak tu był i trenował. Wtedy byłby hero a tak jest zero. #HatersGonnaHate
15
Cesash
Cesash
28 lutego 2018, 17:55
Mamo! Nie trzeba sprzątać. gattuso16 "pozamiatał".
1
Lipido
Lipido
27 lutego 2018, 21:10
Zdanie wyrwane z kontekstu. Przypominając sobie wypowiedzi pilkarzy za czasów Montelli to też były pochlebne. Wszystko zależy od perspektywy. Montella sprawia wrażenie spokojnego człowieka, który nie potrafi wywrzeć presji na człowieku.
0
Majkel69
Majkel69
27 lutego 2018, 20:17
Odezwał się ten co wymówek nie szukał! Frajer! Powiem szczerze nigdy nie byłem do niego przekonany i jakoś nigdy mu nie ufałem. Może to ten fałszywy uśmiech? Tak czy inaczej za Sinisą tęskniłem, Gattuso niech nas prowadzi jak najdłużej (przestał mi się marzyć topowy trener po sezonie. Nikt naszych tak nie zmotywuje jak On). A jak monti odchodził miałem ochotę otworzyć szampana, ale potem sobie przypomniałem, że nie piję alkoholu^^ W każdym razie niech nie rzuca głupich tłumaczeń o wymówkach piłkarzy bo sam powinien mieć ksywę "złej zakonnicy przeszkadza rąbek habitu" czy jakoś tak
0
Szymek95
Szymek95
27 lutego 2018, 19:29
Montella to już historia, dajmy spokój
3
AC Kamil
AC Kamil
27 lutego 2018, 18:51
Wydaje mi się, że Montella ma teraz większe problemy niż słowa Kessiego. Przez dwa miesiące pracy z Sevillą zdążył trzykrotnie przyjąć bagaż 5 bramek w jednym meczu, to nie jest normalne w klubie tego formatu. Najlepsze, że wydarzyło się to w meczach z Betisem, Eibarem i grającym defensywnie Atletico. Na razie ratują Montella pozytywne występy w Pucharze Hiszpanii i dobry mecz z United w 1/8 LM.
3
Vol'jin
27 lutego 2018, 18:32
Jest raport finansowy i strata za rok 2017 wynosi ~23 mln euro co w kontekście FPP jest w normie. Problem w tym, że mamy to na głowie za rządy Berlusconiego. De facto Niang i Lapadula pokrywają na moje tą stratę w letnim okienku jeśli ich transfery finansowe będą zaksięgowane na rok 2018
3
Wilk87
Wilk87
27 lutego 2018, 18:58
Z drugiej strony zaksięgowane na rok 2018 mogą być transfery do klubu m.in Kalinic i chyba ktoś tam jeszcze, Kessie chyba za rok dopiero. Nie zmienia to faktu, że 23 mln na minusie, to chyba nie jest dużo
0
koeman_83
koeman_83
27 lutego 2018, 21:02
23 mln na minusie nie jest dużo hahaha
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 lutego 2018, 21:45
koeman No w porównaniu ze stratami po 80-100mln co roku w ostatnich latach Berlu i to gdy bilans obejmuje też końcówkę rządów Silvio to jest bardzo dobry wynik.
2
Ginevra
Ginevra
27 lutego 2018, 22:38
Chłopaki, poprawka, to jest sprawozdanie częściowe za pierwszą rundę sezonu 2017-18. Całość i detale poznamy dopiero po zakończeniu sezonu, w okolicach października. Milan już nie rozlicza się za cały rok kalendarzowy. Ostatnie rozliczenia:

2014 : -91,3 mln
2015 : -89,3 mln
2016: -74,8 mln

połowa 2017 (Chiny+Silvio): -32,6 mln (rozliczone transfery do klubu A. Silva, Calha, RR, Borini, Kessie, Musacchio)

2017/18 (Chiny): -22,3 mln (po pierwszych 6 miesiącach - rozliczone pozostałe transfery do klubu i z klubu)
Edytowano dnia: 27 lutego 2018, 22:43
1
Zielony2009
Zielony2009
27 lutego 2018, 22:44
Sorry, ale mi się coś nie kalkuluje. Za Silvo na transferach wychodziliśmy mniej więcej na 0, teraz circa - 150 baniek, a deficyt mniejszy o kilkadziesiąt milionów. Wpływy z LE to grosze, max kilkanaście. Czy kroplówka od właściciela jest legalna wobec FPP? Jeśli czegoś takiego nie było to skąd te pieniądze?
0
Wilk87
Wilk87
27 lutego 2018, 23:03
To jak wygląda sytuacja z rozliczeniem się na Kessiego?? Jest to już może zaksięgowane na ten rok, a zapłacone będzie dopiero za rok?? Przy okazji się spytam też o Kalinicia. Wyczytałem ostatnio gdzieś, że była klauzula o obowiązku wykupu przy rozegraniu ustalonej liczby spotkań, czy to prawda?? Zielony, to bilans ze wszystkich przychodów i płatności, nie tylko z transferów piłkarzy. Poza tym, przez ostatnie 3 lata nie było nawet tych "groszy" z LE, niewspominając o LM.
0
Wilk87
Wilk87
27 lutego 2018, 23:59
@Zielony - a przypomnij mi jak się sprawa miała za Chińczyka z prowizjami dla agentów? Może tu jest schowana część oszczędności? ;) UFEA dała Milanowi 8,8mln Euro z samych praw transmisyjnych za LE.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
28 lutego 2018, 00:01
Wilk z tego co pamiętam to Kessie wypożyczenie na dwa lata za 8mln z obowiązkiem wykupu po zakończeniu.
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
27 lutego 2018, 18:32
Montella jest spoko jak się trzyma z dala od Milanu. Co ma chłop powiedzieć. Nie bronią go wyniki, powinien dać sobie spokój z trenerką.
1
Gattuso28
27 lutego 2018, 18:03
Nie ma co się spierać czy powiedział i co powiedział.Najważniejsze że super,mega,ultra taktyk jest daleko od Mediolanu.
Edytowano dnia: 27 lutego 2018, 18:04
0
Mieszko
Mieszko
27 lutego 2018, 17:57
Zostawmy Vincenzo w spokoju i kontynuujmy nasza passę.
6
Owiec
Owiec
27 lutego 2018, 17:52
Oj Monti bardzo Cię lubię, ale mnie krew zalewa jak widze jak potrafisz przegrać, albo z beniaminkiem, albo z hukiem. Mam nadzieję że podniesie swoje umiejętności, jest młody i ma już dużo doświadczenia jak na swój trenerski wiek :) myślę że może być z niego o wiele wiecej jak ogarnie czego wymaga od pilkarzy, wydaje mi sie że jest bardzo niestabilny jak da się mu dobrych grajków
0
Cactus
27 lutego 2018, 17:34
Ja zupełnie nie rozumiem tego zdziwienia tym, że piłkarz X ocenia ze swojego punktu widzenia byłego trenera Y. Moje zdziwienie jest o tyle większe, że Kessie nie powiedział niczego co mogłoby poruszyć środowisko piłkarskie i urazić Montellę. Powtórzył tylko to co już się przewijało kiedy Montella był jeszcze trenerem Milanu. Nie można mu także zarzucić kłamstwa, bo nawet Gattuso otwarcie mówił po objęciu Milanu, że braki kondycyjne w drużynie są duże. Nie ma co robić ze środowiska piłkarskiego kółka wzajemnej adoracji, gdzie panuje niepisana zasada, żeby broń Boże nie krytykować swojego byłego piłkarza/trenera. Oczywiście rozumiem, że bierze się to z tego, że nigdy nie wiadomo jak się potoczy dalsza kariera i czy znowu drogi takich panów się nie skrzyżują, ale kompletnie tego nie kupuje.
8
Plaza95
Plaza95
27 lutego 2018, 17:08
Na pewno miał to na myśli :o
1
Rzetelny
Rzetelny
27 lutego 2018, 16:57
To zupełnie tak jak on :)
0
Pinokio
Pinokio
27 lutego 2018, 16:53
No po prostu drama na skalę światową.
0
Anonim
Moderator Anonim
27 lutego 2018, 16:30
Nic wielkiego nie powiedział Kessie, a robicie z tego wielką aferę.
13
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
27 lutego 2018, 16:52
A jak odejdzie z Milanu to też pewnie powie, że Rino to prostak tylko potrafi krzyczeć.. dla mnie jest to po prostu żałosne.. dlaczego taki odważny nie był jak trenerem był samolocik.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
27 lutego 2018, 18:06
Bo miałby pół sezonu stracone dlatego "znafco"
2
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
27 lutego 2018, 18:13
@ForzaMilan!!! - ale już np. Jack potrafił się odezwać nawet za kadencji Montelli, Hakan mówił o tym jak czuje się w środku pola (w sensie: źle, bo woli skrzydło) itd. Już za Montelli były znaki, że jest źle, a Kessie nie powiedział nic złego czy nieprawdziwego! Gattuso stwierdził na początku braki w przygotowaniu fizycznym, piłkarze przebąkiwali o za lekkich treningach (słynny Berto) - myślisz, że to wszystko paskudna nagonka na niewinnego Vincezo? To czemu jego Sevilla nie broni się wynikami, póki co? ;)
5
Zielony2009
Zielony2009
27 lutego 2018, 16:19
Ale twardziel z tego Kessiego. Jak jeszcze był Monti to cicho siedział, teraz dopiero ma odwagę się odezwać. Szacun.
1
mrkojiro
mrkojiro
27 lutego 2018, 16:51
No pewnie, lepiej psuć atmosferę w szatni i tworzyć konflikty, to na pewno uzdrowiłoby zespół.
6
Milanboy
Milanboy
27 lutego 2018, 16:19
Jestem człowiekiem który niezbyt wierzy piłkarzom w słowa, bo nie ukrywajmy, piłkarze to krasomówcy i tutaj zgodzę się z Vincenzo, piłkarze od dawna zawsze wymówek szukają, zobaczymy jak przegranej nasi doznają, wtedy będzie znowu wisk że Gatusso zły
2
Cactus
27 lutego 2018, 17:36
Każdy szuka wymówek. Trenerzy także. Wiele jest przypadków w których trenerzy szukają wymówek, próbując zrzucić przynajmniej część odpowiedzialności za zły wynik na piłkarzy, sędziów, działaczy itd.
1
Cactus
Cactus
27 lutego 2018, 18:17
No tak, bo wywiady Bonaventury, Hakana czy nawet Berto, które jeszcze za Montelli, pokazywały iż przygotowanie fizyczne jest złe, rotacja jest nieprzemyślana, a i same pozycje boiskowe to często totalna improwizacja, to wszystko było za mało i to były same "wymówki"? Sami widzieliśmy jak piłkarze snuli się po boisku. Byliśmy kompletnie bez wydolności - jak Roma ostatnimi czasy.
3
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
27 lutego 2018, 16:10
Dokładnie.. trzeba mieć trochę klasy i nie opowiadać takich pierdol tym bardziej w mediach.. swoje za uszami ma cała drużyna bo jak widać da się zapierdzielać A wcześniej brakowało nawet prostych chęci.. minus dla Kessiego..
1
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
27 lutego 2018, 16:05
Ale jednego jestem pewien, na pewno powiedział to z uśmiechem na twarzy.
3
27 lutego 2018, 16:00
Brzydkie zachowanie zarówno Kessiego, Bonaventury i innych piłkarzy jak i Gattuso. Swoimi żalami wylewanymi publicznie na Montellę nie poprawiają wizerunku Milanowi.
1
tobiasz
tobiasz
27 lutego 2018, 16:44
Co powiedział Gattusso?
0
mrkojiro
mrkojiro
27 lutego 2018, 16:52
Że zastał drużynę kompletnie nieprzygotowaną fizycznie, niepoukładaną, ogólny chaos.
2
adrian20102
adrian20102
27 lutego 2018, 18:02
Gattuso powiedział jak było na prawdę braki kondycyjne itd. Widać to po tym jak było i po tym jak jest . Dlatego nie uważam ze go obraził .
2
adrian20102
adrian20102
27 lutego 2018, 18:04
A co tutaj źle powiedział??? Miał biadolić jak ten pseudo trener że jest super zastał świetną drużynę a wyniki przyszły dzięki Montelli??? Obudź się chłopie.
3
Meloon
Meloon
27 lutego 2018, 15:46
Pierdoły opowiadane w wywiadach nigdy nie opuszczą tego człowieka
1
Marcin1995
Marcin1995
27 lutego 2018, 15:35
Mogli by już dać spokój temu Montelli, facet ma swoje problemy a tu z każdej strony dochodzi do niego że ktoś go krytykuję
0
muamba_kabumba
27 lutego 2018, 15:31
Oj Vincenzo.. Ty placku ... uważaj żeby Cie z Sevilli na taczkach nie wywiezli ^^
5
milan78
milan78
27 lutego 2018, 15:36
Kwestia czasu.Sevilla jest tak samo zdezorganizowana w obronie jak Milan.Jak dzieci we mgle.A na Old Trafford tylko na wycieczkę pojadą
0
muamba_kabumba
27 lutego 2018, 15:40
akurat na dzień dzisiejszy obrona Milanu gra świetnie, ale wnioskuje, że chodziło o defensywe z czasów jego pobytu..
0
milan78
milan78
27 lutego 2018, 15:43
Tak,miałem na myśli pierwszą rundę rozgrywek
0
matten
matten
27 lutego 2018, 15:22
Skoro Kessie uważał, że za lekko trenują, to mógł to sobie wyjaśnić z trenerem Montellą w cztery oczy, a nie obmawiać go w wywiadzie, kiedy ten znalazł już innego pracodawcę. Moim zdaniem naszego byłego szkoleniowca zgubiły przede wszystkim nieustanne eksperymenty z ustawieniem i rotacja na szeroką skalę, przez co drużyna nie miała szansy się zgrać, a zawodnicy "przyzwyczaić" się do konkretnego miejsca na boisku.
8
Quers2
Quers2
27 lutego 2018, 15:31
Tak. Miał podejść i powiedzieć trenerowi, że nie podoba mu się intensywność treningów. Takie rzeczy nie mają miejsca w profesjonalnych klubach, bo uznane by to było za podważanie autorytetu trenera. A co do wypowiedź Montelli to jedyną osobą, która szuka wymówek jest on sam.
2
Boro
Boro
27 lutego 2018, 16:02
Masę błędów chłop popełnił, oprocz tych co wymieniłeś to przede wszystkim po trenownaniu ustawienia w sezonie przygotowawczym zmienil je na pierwsze mecze o stawke, gdzie tam byla logika?
1
matten
matten
27 lutego 2018, 18:05
@Quers2 Jest coś takiego jak rada drużyny i/lub kapitan i takie sprawy załatwia się za ich pośrednictwem. Z tego co słyszałem Lewy sam zostawał po treningach i ćwiczył rzuty wolne, nie sądzę aby trener Montella zabronił któremuś zawodnikowi dodatkowych ćwiczeń jeśli ten miał taką potrzebę.
1
primo2p
primo2p
28 lutego 2018, 00:04
Montella chciał grać z trzema obrońcami, ale to nie wyszło. Zmiana ustawienia wydawała się być ratunkiem, jak się okazało, nieskutecznym.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
27 lutego 2018, 15:21
No logiczne, Kessie mówił co innego myślał co innego :D oj Monti Monti. Taktykę może ogarnia Vincenty ale nie potrafi tego co Gattuso a mianowicie zrobić ze zbioru piłkarzy drużynę.
Co by nie było życzę Ci pokonania zabójcy futbolu w Manchesterze.
Edytowano dnia: 27 lutego 2018, 15:22
6
Kaka#22
Kaka#22
27 lutego 2018, 15:19
Źle mu nie życzę, niech zacznie wygrywać
1
GreyWay
GreyWay
27 lutego 2018, 15:18
Fajnie gdyby Montek ograł United na Old Trafford
1
AC1899
AC1899
27 lutego 2018, 15:27
Mourinho i jego M(O)UR miał dużo szczęścia w Hiszpanii. Oglądając ten mecz aż zastanawiałem się, czy to na pewno drużyna Montelli. W Anglii pewnie jednak przegrają. Na wyjazdach grają bardzo źle.
0
muamba_kabumba
27 lutego 2018, 15:44
Moim zdaniem to Mou choć gra siermiężną piłke to poprostu załątwił Montelle taktycznie. Ugrał remis na wyjezdzie, nastepnie pokonał Chelsea w lidze i pewnie w rewanżu odprawi Seville na Old Trafford. Natomiast drużyna Monte grała fajnie, naciskała i dominowała. Osiągnęli remis z UTD u siebie a następnie zostali ogoleni przez Atletico. Więc możliwe, że Mourinho rozegrał to jak stary pokerzysta ^^
2
AC1899
AC1899
27 lutego 2018, 15:57
Można byłoby mówić o tym, że rozegrał to taktycznie, gdyby to był remis, ale w jakimś innym stylu, aniżeli miało to miejsce. Po pierwszym meczu, można powiedzieć, że taktyka Mourinho brzmiała "Wy sobie stójcie, De Gea i tak obroni". Gdyby nie Hiszpan, tak naprawdę mogłoby by być już po dwumeczu.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się