AC MILAN – AS ROMA 1:0!
Zespół Allegriego powrócił na zwycięską ścieżkę, pokonując ekipę Giallorossi 1:0 na San Siro. Milan zrównał się teraz w tabeli z Interem oraz Romą (wszyscy po 21 punktów).
| p. | Drużyna | M | W | R | P | Bramki | PKT | |
| 1. | SSC Napoli | 10 | 7 | 1 | 2 | 16-8 | 22 | |
| 2. | Inter Mediolan | 10 | 7 | 0 | 3 | 24-12 | 21 | |
| 3. | AC Milan | 10 | 6 | 3 | 1 | 15-7 | 21 | |
| 4. | AS Roma | 10 | 7 | 0 | 3 | 10-5 | 21 | |
| 5. | Bologna FC | 10 | 5 | 3 | 2 | 16-8 | 18 | |
| 6. | Juventus FC | 10 | 5 | 3 | 2 | 14-10 | 18 | |
| 7. | Como Calcio | 10 | 4 | 5 | 1 | 12-6 | 17 | |
| p. | Strzelec | Bramki |
| 1. | Riccardo Orsolini | 5 |
| 2. | Christian Pulisic | 4 |
| 3. | Nico Paz | 4 |
| 4. | Kevin De Bruyne | 4 |
Trener Milanu, Gennaro Gattuso, z racji swojej bogatej kariery piłkarskiej i charyzmatycznej osobowości, z pewnością należy do grona postaci nietuzinkowych. Ukazuje to całe jego życie, przepełnione anegdotami i nieoczywistymi doświadczeniami. Kilka z nich opisał w swoim artykule komentator ligi włoskiej w stacji Eleven Sports, Mateusz Święcicki. Na stronie swojego projektu 2angrymen.tv poświęcił Gattuso tekst zatytułowany "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o Gattuso, ale boisz się zapytać". Oto jeden z fragmentów:
"Z biegiem czasu Rino przyzwyczaił się do szkockiej mentalności. Polubił przywiązanie do tradycji. – Kiedy trafiłem do szatni, widziałem portret Królowej Elżbiety, ale początkowo nie miałem odwagi zapytać się, kim jest ta stara kobieta. Aktorka? Była prezes klubu? W końcu postanowiłem się dowiedzieć. Hej Panowie, kim jest ta starucha? KRÓLOWA – krzyknęli wszyscy. – KRÓLOWA ty idioto. – Dobrze zacząłeś – pomyślałem."
Cały artykuł można przeczytać w TYM miejscu.
http://youtube.com/watch?v=Koj8v55tthA
"Nie ma doskonalszego przykładu terrone od Gennaro Gattuso. To pejoratywne określenie na ludzi pochodzących z południowych Włoch. Trudno je przetłumaczyć dosłownie, powiedzmy więc, że terrone to wieśniak. Tak nazywał go Andrea Pirlo, niemiłosiernie kpiąc z fatalnej gramatyki, błędów językowych i dykcyjnych."