SCUDETTO


PREZENT DLA JUVE?: CATANIA 1:1 MILAN!

31 marca 2012, 19:08, Mad3y Główne newsy


447 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Chaos85
3 kwietnia 2012, 12:40
Tak masz rację - nic nie jestem w stanie dodać do dyskusji. Tak masz rację - twoje wywody które nie są spójne i które mają na celu zrobienie z mojej osoby idioty a z twojej własnej osobę wszystkowiedzącą wnoszą do dyskusji dużo więcej.
0
Michał Nowak
2 kwietnia 2012, 23:56
Abyss, a Ty znowuż spóźniony (jeśli ktoś nie przytoczy jakiegoś nowego argumentu, to z mojej strony trudno coś dodać, skoro już 2 razy musiałem się powtarzać) :) Mecz, któremu poświęcony jest ten news miał miejsce już dwa dni temu, więc chyba nikt nie odniósł szkody z tego małego offtopa, w którym znów brała udział większa ilość użytkowników (gdyby było inaczej przeniósłbym wymianę zdań na PW), bo trudno się spodziewać, iż pojawiły się nowe fakty z nim związane, hehe Pozdrawiam, MN
0
Abyss
Abyss
2 kwietnia 2012, 22:01
Znów to samo. Ignis non exstinguitur igne.
0
Michał Nowak
2 kwietnia 2012, 21:48
Chaos85, bardzo usilnie szukasz dziury tam, gdzie jej nie ma (tzn. może istnieje, ale nie tam) :) Oczywiście, że nie było wtedy pełnego składu, bo ta tura gier reprezentacji narodowych zbiegła się z apogeum pierwszej fali kontuzji, tak mocno doświadczających klub w tym sezonie (m. in. jej ofiarami padli Pato, Robinho i Zlatan grający dla swoich ojczystych krajów). Ja sobie tutaj nie wymyślam jakichś historyjek, tylko przytaczam argumenty sztabu szkoleniowego (przyznali się do błędów) i zawodników. Zresztą przemawia za nimi fakt, że w mniej więcej takim samym składzie (wyleczyć zdołali się tylko Zlatan i na krótko Pato) zespół po przerwie na reprezentacje radził sobie pod względem kondycyjnym znacznie lepiej.i to nie tylko w pierwszych spotkaniach (to dałoby się wytłumaczyć samym odpoczynkiem), ale do końca roku. Także kolejnym rekonwalescentom, w okresie odbudowywania przygotowania atletycznego, aplikowano najwidoczniej odpowiednio zmieniony program ćwiczeń, naprawiając także wobec nich wcześniejsze błędy. Pewnie, że nie tylko przygotowanie kondycyjne wpływa na postawę zespołu, ale jest ono czynnikiem koniecznym dla dobrych wyników, a nadto warunkuje (choć nie determinuje) wszystkie inne czynniki, dlatego na nim się tak skupiam. Pozdrawiam, MN
0
Chaos85
2 kwietnia 2012, 20:44
Nie mam zamiaru sprawdzać dokładnie ilu gdzie i na ile Milan w swoim składzie ma sporo piłkarzy którzy grają/są powoływani do reprezentacji ( od 5 do 10 ??!! ) Jeśli nie są powołani to najczęściej są kontuzjowani co i tak wyklucza ich z treningów na pełnych obrotach = brak pełnego składu
0
Michał Nowak
2 kwietnia 2012, 20:31
Chaos85, to sprawdź ilu tych reprezentantów wtedy wyjechało z MIlanello i na jak długo :) Mnie wydaje się, że z całego bloku obronnego tylko Silva, z pomocy chyba Aqua i Nocerino, a w ataku zdrowi byli jedynie Cassano oraz El Shaarawy i ten pierwszy faktycznie pojechał, ale on był akurat dobrze przygotowany, podobnie jak Nocerino i Silva. Pozdrawiam, MN
0
Chaos85
2 kwietnia 2012, 20:19
Michale: być może to błąd sztabu/trenera być może zwykły spadek formy. Być może jedno i drugie. Conte brakuje jeszcze doświadczenia w Europie. Na włoskich boiskach ścisła czołówka pośród trenerów. Mniej więcej orientuje się jak się zmienił kalendarz. Wybicie z rytmu meczowego z powodu odwołania 2 spotkań i następnie wyższe obroty na krótkiej przestrzeni czasu ( 4 lub 5 tygodni bodajże). Co do wcześniej wypowiedzi: Nie wiem jak można ostro przepracować przerwę na reprezentację z niepełnym składem - brakiem zawodników z których większość gra w 1 składach reprezentacji.
0
Chaos85
2 kwietnia 2012, 19:54
edit: NIE WARTE KOMENTARZA sorry za literówkę
0
roby
roby
2 kwietnia 2012, 02:05
Ja tego nie rozumiem,pilkarze mowia wy tu tez piszecie ze ONI sa zmeczeni-to chyba se zartujecie,Barca Real oni nie sa zmeczeni ?te zespoly graja praktycznie tymi samymi zawodnikami I niema problemu zebu grac na pelnych obrotach kazdy meczemnie I walic po kilka bramek.Wiec nie mowcie ze ONI sa tacy zmeczeni,Bo to jest ich praca I maja za to placone.I nie zdziwie sie jak nie obronimy mistrza przez to ze nie gramy w kazdym meczu o zwyciestwo angazujac sie w 100% tylko na pol gwizdka
0
fett85
fett85
2 kwietnia 2012, 00:45
Gol; Widzę że nie wiesz o czym pisze, o co mi chodzi. Nie porozmawiamy więc kolego. Michał Nowak; Dobrze prawisz. Kontuzje i zmęczenie to sól w naszym oku. Również trzeba zwrócić uwagę na brak napastników, kto wygrywa mecze? Ibrahimović we większości przypadków. Kiedy Ibra gra nawet troszkę słabiej już tak różowo nie jest. A reszta? Robinho ma problemy z formą, o ile z Catanią grał dobrze to we większości spotkań zaliczał raczej przeciętne występy co spowodowane jest częstymi urazami, które wybijają go z rytmu gry. Cassano i Pato w ogóle nie ma w składzie, Maxi Lopez ma również problemy ze zdrowiem, a El Sharaawy to młody chłopak, który ma jeszcze mleko pod nosem. Szybkość i kilka fajnych sztuczek to trochę za mało jak na napastnika, którego rozlicza się ze strzelonych bramek. Zmęczenie... Zmęczenie daje się we znaki naszej drugiej linii. Ambro czy Seedorf nie wyrobią fizycznie przy tylu meczach i ich częstotliwości. Nocerino i Emanuelskon grają w każdym meczu praktycznie od początku sezonu i również już nie błyszczą co jest zrozumiałe, ileż można?. Reszta piłkarzy wraca po długich kontuzjach i wiadomo, że z formą będzie raczej przeciętnie. Jednak to właśnie na Aquilanim i Boatengu będzie spoczywać duża odpowiedzialność, oni muszą wziąć na swoje barki odpowiedzialność za 2 linię. Mecz z Catanią zły nie był, ale te kilka minut 2 połowy było tragiczne. Nie wiem co działo się w szatni, ale nastawienie po wyjściu na murawę po przerwie uderzyło jak gołąb głową o parapet - gdzie ten Milan, mówiłem do siebie. Nie można sobie pozwalać na chwile słabości, nie na tym etapie rozgrywek. Następny mecz z Violą może być odbiciem i dobrym momentem na złapanie ponownego wiatru w żagle, ponieważ Fiorentina gra tragicznie. Milan musi spinać pośladki, każdy punkt straty to krok Juve do mistrzostwa.
0
epicjohnson
1 kwietnia 2012, 23:44
2x w sumie, no ładnie ;p
0
epicjohnson
1 kwietnia 2012, 23:42
Synek - nie wiem skąd tyle w tobie złości i doszukiwania się jakiejś buty i pychy w kibicach juve - chodzi ci o radość po meczu? W sumie obrażać możesz ile wlezie, w sumie to raczej ciekaw jestem, co mają jakieś zaszłe remisy z pyrami do teraźniejszych sukcesów klubu, który wstaje z kolan? W ogóle ciekawi mnie zjawisko irracjonalności i hipokryzji kibiców piłkarskich, po każdej stronie pełno takich jak ty. Tak, jestem za juve, ale nigdy nie wrzucałbym na nikogo za kibicowanie Milanowi.
0
milanese55
milanese55
1 kwietnia 2012, 23:37
Synek, zarówno w naszych szeregach jak i szeregach Juve sa idioci więc nie wrzucaj wszystkich do jednego wora. Większość kibiców Juve ( tych normalnych ) szanuje nas i nasz zespół. To samo u nas - ja troche inaczej do tego podchodzę bo pamiętam czasy jak Juve i Milan ramie w ramie tłukli wszystkich w Europie. Szczerze mówiąc, cieszy mnie to, że Juve wróciło na swój poziom. To będzie równiez dobre dla Milanu bo jeżeli zdobędziemy scudetto to podwójna radość będzie - uprzedziliśmy odwiecznego rywala ! Przestańcie już z ta nienawiścią !
0
Synek
1 kwietnia 2012, 23:30
Kibice Juventusu już zdążyli okrzyknąć swój zespół najlepszą ekipą Serie A, zwycięzcą Pucharu Włoch i co najciekawsze del Piero - z czego możecie nie zdawać sobie sprawy, ale dzięki światłym umysłom kibiców piemonckiej ekipy poznacie prawdę - jest najlepszym zawodnikiem Serie A. Nie wiedzieliście tego? Ja także, ale to pewnie dlatego, że My, kibice Milanu jesteśmy nie znającymi się na piłce idiotami, bo gdybyśmy się znali, zapewne kibicowalibyśmy Juventusowi. Zadziwiająca jest buta, pycha i zaślepienie kibiców klubu, który jeszcze nie tak dawno temu ledwo remisował z Lechem Poznań. Chyba jednak prędzej zostaną odkryte granice wszechświata, niżeli granice ludzkiej głupoty.
0
umbrella
umbrella
1 kwietnia 2012, 23:28
Nie zakładajcie, że nie przejdziemy Barcy. Ok, zdrowy rozsądek podpowiada, że przegramy to spotkanie, ale ja nadal uważam, że możemy wygrać ten ćwierćfinał ... bo jeśli nie my, to już nikt tego nie zrobi ... jeżeli nie wyjdziemy na rewanż z Barcą tak jak z Arsenalem to jest szansa.
0
Chaos85
1 kwietnia 2012, 23:23
AdiMilanista: sezon wkracza w decydującą fazę. Sytuacja napewno będzie napięta = spora dawka emocji do końca w serie a . Gol idąc twoim tokiem rozumowania, Milan to zespól na mistrza? Niekorzystny bezpośreni bilans w lidze ( brak zwycięstwa) Niekorzystny bilans bezpośredni w PW ( brak zwycięstwa = brak awansu) Wygrana z Interem w jakiekolwiek formie jest równie trudna i ważna jak pojedynki derbowe mediolańskich klubów. Wygrana z Fiorą też ważna dla Juve. I na miłość boską Gol przestać zatruwać swoją wyobraźnię toksycznymi myślami że Milan wygrał z Juve, bo wszystkie statystyki mówią co innego... i przestań myśleć o nieuznanej bramce Muntariego bo się jeszcze nabawisz obsesji Z serią zwycięstw jest różnie. Milan zaczął swoją od meczu z Udinese a skończył w sobotę. Może to tylko wypadek przy pracy a może początek dłuższej serii. Kłótnie o to kto ma passę i jest na fali i na jak długo są bezpodstawne.
0
1 kwietnia 2012, 23:19
Brodziol Najważniejsza jest CL tylko, że bardzo prawdopodobne jest, że ta CL skończy się już we wtorek. I to jest właśnie problem. Wkładać wszystkie siły w mecz, który wydaje się być przegrany i stracić szanse na Scudetto, czy właśnie odpuścić CL i zaangażować wszystkie siły w Serie A? Tylko wtedy byłoby gdybanie. Może niepotrzebnie odpuściliśmy CL itd.
0
Gol
Gol
1 kwietnia 2012, 23:16
Najważniejszy puchar to ja mam w sercu w postaci Milanu i nie potrzebuję żadnego kawałka złomu na koniec sezonu żeby im kibicować....
0
Brodziol
Brodziol
1 kwietnia 2012, 23:15
Juventus walczy z całych sił o scudetto, my o LM. Jakby nie LM to byśmy wczorajszy mecz pewnie wygrali. Nasi chcieli wygrać z 40% siłą licząc na cudowne wykonanie Ibry. Raz wyszło, ale to nie wystarczyło na Catanie. I tak najważniejsza wg mnie w tej chwili jest LM, nie Serie A.
0
Gol
Gol
1 kwietnia 2012, 23:12
Chaos85 - Dobrze niech będzie Milan nie wygrał z Juventusem... Paradoksalnie Real nie wygrał z Barceloną.. Jakoś im to nie przeszkodzi odebrać medale za Mistrzostwo Hiszpanii. Juve jest na fali i za dwie kolejki ta fala upadnie. Spodziewam się że w meczu z Romą nagle cudownie Juventus zremisuje... Potem znowu pojawią się głosy że Milan nie wygrał z Juventusem mimo że w jednym z 4 meczy strzelił normalną bramką i nie została zaliczona bo tak, w drugim wygrał ale się nie liczy bo tak i w dwóch przegrał :)
0
milan3
1 kwietnia 2012, 23:04
Jak Milan wypuści z rąk mistrzostwo na rzecz więziennych koszul to chyba mnie krew zaleje.
0
Chaos85
1 kwietnia 2012, 22:59
AdiMilanista: w przedostatniej kolejce bodajże derbowy mecz. Jeśli Inter będzie na fali pod wodzą nowego trenera to może być dla nich mecz o udział w europejskich pucharach. Moim zdaniem derby to mecz w którym Milan może stracić lidera. Paradoksalnie awans do półfinału LM też może wyjść Milanowi bokiem. Gol: Po 1 W tym sezonie Milan nie wygrał z Juve mimo 4 meczów jakie rozegrali. Po 2 Juve jest na fali więcej niż 2 kolejki i widać że ich forma wzrasta po kryzysie ( serii remisów) Co do wcześniejszej dyskusji na temat Vidala: zawodnik meczu dzisiejszego.
0
milanese55
milanese55
1 kwietnia 2012, 22:58
AC stach, nie wiem ile w tym prawdy ale podobno dzisiaj Allegri grzmiał na sędziów i jechał po Juve choć nasi moderatorzy o tym nie napisali. Jeżeli już to należy jechać po sędziach a nie po Juve bo dzisiaj - Vucinicovi nie uznali prawidłowej bramki ! Szanujmy sie wzajemnie !
0
fett85
fett85
1 kwietnia 2012, 22:55
Juve nie ma już ciężkich meczy przed sobą, ma średnaków. My też + Inter. Będzie gorąco...
0
ACstach
ACstach
1 kwietnia 2012, 22:53
sKUBAniec To raczej Juve a najbardziej Conte maja zawsze pretensje do sędziów.
0
fett85
fett85
1 kwietnia 2012, 22:52
Pamiętajcie, że we wtorkowym meczu Milan ponownie musi dać z siebie max sił, co odbije się na meczu ligowym z Violą. Poza tym zobaczymy jakie będą po tym meczu morale... Liga Mistrzów kończy nas kondycyjnie (Nocerino, Emanuelson). Do tego dochodzi brak formy u Boatenga, Robinho (powoli odzyskuje) i Aquilaniego. Zobaczymy jak będzie na koniec sezonu. 2 pkt przewagi to jest nic, jeden mecz.
0
KAZUYAH
1 kwietnia 2012, 22:51
Scudetto nie przegramy, zresztą zostanie nam już tylko liga, w którą włożymy całą naszą moc.
0
Gol
Gol
1 kwietnia 2012, 22:50
Napoli gra w tym sezonie beznadziejnie słabo ! Próbują grać w piłkę techniczną, ładną i szybką szkoda tylko że nie mają do tego piłkarzy co wyraźnie widać. Dzisiaj pokazali własnie czy zasługują na LM. Moim zdaniem bardziej zasłużyło Udinese i tak też się stanie i to Udinese będzie grać w LM. Moim zdaniem Milan gra w tym roku lepiej od Juventusu i ma lepszy zespół, gra ciekawszą piłkę i zasługują bardziej na mistrzostwo od Juventusu. Ci mają po prostu bardzo dobrą formę w tym okresie tak jak Arsenal potrwa to 2 kolejki potem znowu się zaczną seryjne remisy....
0
milan2002
1 kwietnia 2012, 22:50
Koniec meczu. Mamy tylko 2pkt przewagi. Trzeba zapalić czerwony alarm.
0
umbrella
umbrella
1 kwietnia 2012, 22:50
KorekACM Rywale Juve w następnych kolejkach: Palermo, Lazio, Cesena, Roma, Novara, Lecce, Cagliari i Atalanta
0
sKUBAniec
sKUBAniec
1 kwietnia 2012, 22:49
Juventus nie przypomina już drużyny, która głupio remisowała wygrane mecze. Zmiażdżyli Napoli. Nie mają kontuzji, są rozpędzeni. My też kiedyś dogoniliśmy Lazio i ostatecznie zwyciężyliśmy ligę. Z Juventusem może być podobnie, w sumie bardziej im się należy scudetto, niż Milanowi, który ciągle doszukuje się błędów sędziowskich (zobaczcie news z głównej na acmilan.com , oby to było prima aprillis, w przeciwnym razie Milan zszedł na psy), nie grają nic, Catania wg mnie zostawiła lepsze wrażenie po meczu niż Milan. Dlaczego tak jest? Bo to Milan, rok temu wygrali, więc są nasyceni. Juve jest głodne, takiego głodu nam trzeba.
0
fett85
fett85
1 kwietnia 2012, 22:49
Gol; Juve ze słabymi zespołami remisowało kilka kolejek i meczy temu. Potem było: - 5:0 z Violą, - wyeliminowanie Milanu z PW -Wygrana z Interem - teraz pogrom Napoli Gadki, że sobie nie radzą ze średniakami można obecnie włożyć sobie między bajki. 8 kolejek do końca, ile mogą maksymalnie zgubić pkt? Jak widziałem drugą połowę meczu z Catanią w wykonaniu Milanu to ręce załamywałem. To nie była gra drużyny, która chce zdobyć mistrzostwo.
0
Pato7%
1 kwietnia 2012, 22:47
W tabeli robi się gorąco ale nie ma obaw do tego aby stracić lidera. Według mnie teraz pojedziemy Violę i to grubo(3-0), ponieważ Allegri włączy stan podwyższonego ryzyka i będzie mobilizacja na 100%.!
0
milanese55
milanese55
1 kwietnia 2012, 22:47
Ja też nie kumam. Mądry powinien wiedzieć, że taki mistrz jak Pirlo powinien nowej motywacji do tego aby pokazać swój kunszt. Lepiej było oddać go do Chelsea kiedy Ancelotti go chciał.
0
milan2002
1 kwietnia 2012, 22:47
Można powiedzieć, że w tej kolejce daliśmy dupy.
0
KorekACM
1 kwietnia 2012, 22:46
Jakie Juve ma jeszcze ciężkie mecze do końca sezonu?
0
ACstach
ACstach
1 kwietnia 2012, 22:43
To jeszcze 5 meczy be przegranej i Juve pobije nasz rekord meczy bez porażki...
0
Gol
Gol
1 kwietnia 2012, 22:43
fett85 - Teraz idź obejrzyj mecze z Juventusem ze słabmi zespołami ! Idą z bez kompleksów niech sobie idą to Milan ma przewagę i to przewagę sobie zostawi ! Juventus może wygrywać po 10-0 i nic nas to nie obchodzi.
0
BartekWydziu
BartekWydziu
1 kwietnia 2012, 22:42
Juve wygra wszystkie mecze do końca sezonu jeśli dalej będą tak grać .
0
Oxidosis
Oxidosis
1 kwietnia 2012, 22:42
sKUBAniec Właśnie, właśnie. Mnie także irytuję powtarzanie na każdym kroku, jak to sędziowie nas krzywdzą. Niektórzy potrafią odpuścić, napisać raz, a inni muszą powtarzać to w co drugim komentarzu. Gdybyśmy nie grali na stojąco, stwarzali sobie sytuację, to nawet sędziowie by nam nie przeszkodzili.
0
milanese55
milanese55
1 kwietnia 2012, 22:41
czerwo niestety zasłużone !
0
fett85
fett85
1 kwietnia 2012, 22:39
Oglądam mecze Juve i muszę powiedzieć, że idą bez kompleksów po mistrzostwo. Grają z wielką energią, wiarą w siebie i uporem. W Milanie ostatnio brakuje mi pewnego elementu, wydaje mi się, że nasi piłkarze już są zmęczeni sezonem i grą na 3 frontach. Oby ten sezon nie okazał się powtórką z przed kilku lat, kiedy graliśmy o 3 trofea do ostatniej minuty, a na końcu zostaliśmy z niczym...
0
umbrella
umbrella
1 kwietnia 2012, 22:39
Oczywiście primo2p. Przepraszam za literówkę.
0
1 kwietnia 2012, 22:39
Zostało osiem meczy do końca. Myślę, że sześć wygranych to mus żeby być na końcu na szczycie. Ale przy tak grającym Juve... Dobrze, że Conte jest zaślepiony. Del Piero wszedł i już asysta. 3-0 dla Juve.
0
milanese55
milanese55
1 kwietnia 2012, 22:38
3-0, ale ich łoją !
0
milan2002
1 kwietnia 2012, 22:38
No i 3-0,
0
milanese55
milanese55
1 kwietnia 2012, 22:38
To, że wstyd dla tego sportu...uważam, że taki zawodnik przydałby się nam...dobrze mówił komentator, że to taki drugi Davids, nigdy nogi nie odstawi !
0
ACstach
ACstach
1 kwietnia 2012, 22:38
Juve świetne akcje preprowadza
0
umbrella
umbrella
1 kwietnia 2012, 22:37
promo2p To prawda, że Juve ma cięższy terminarz, ale niestety ta kolejka pokazał, że to my tracimy punkty a drużyna z Turynu zdobywa komplet z potencjalnie silniejszym rywalem. AdiMilanista Lepiej bym tego nie ujął. Oczywiście jest za wcześnie na pesymistyczne wizje, bo ciągle to my jesteśmy na samej górze tabeli i liczę na to, że mecz z Catanią wynagrodzi nam półfinał Ligi Mistrzów.
0
milan2002
1 kwietnia 2012, 22:37
Margines pomyłek został wyczerpany z naszej strony.
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się