SCUDETTO


Pełna runda Gattuso. Za ten okres Milan czwartą drużyną Serie A

19 kwietnia 2018, 08:38, cinassek Aktualności
Pełna runda Gattuso. Za ten okres Milan czwartą drużyną Serie A

Dobiegła końca pełna runda Gennaro Gattuso w roli trenera Milanu. Szkoleniowiec prowadzi rossonerich już przez 19 kolejek, gdyż jesienią otrzymał posadę właśnie po meczu z Torino. Licząc jedynie okres kadencji Rino, ekipa Il Diavolo znajduje się w pierwszej czwórce ligowej tabeli. Oto czołówka klasyfikacji za poprzednie 19 meczów:

1. Juventus - 51 punktów

2. Napoli - 43 punkty

3. Lazio - 35 punktów

4. Milan - 34 punkty

5. Roma, Atalanta, Fiorentina - po 33 punkty



27 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Willy
Willy
20 kwietnia 2018, 10:33
Dokładnie Meloon tak jak piszesz Rino dopiero pokaże na co go stać w przyszłym sezonie wtedy będzie można mówić jak dla mnie zrobił wszystko z tymi chłopakami a grając praktycznie w 15 drugą połowe sezonu mając do tego kontuzje nie wliczając innych problemów jest to nie możliwe żeby ugrać coś więcej ludzie zejdzcie na ziemie i troche pokory my dopiero zaczynamy budować zespół ważne żeby zagrać w lidze europy i tam powalczyć liga mistrzów przyjdzie sama za rok ja w to wierze bo wreszcie jest nadzieja na lepsze jutro i prosze pamiętać że kibicuje Milanowi od 1994 roku oglądam wszystkie mecze nawet na ławce gdy jestem z synem na placu zabaw cierpie tak samo jak wy gdy przegrywają grają piach ale wierze do góry głowy panowie wspomnicie moje słowa jak podniesiemy puchar europy pozdrawiam wszystkich miłego dnia
0
Meloon
Meloon
19 kwietnia 2018, 23:24
To jak skaczecie między euforią co do Gattuso, a zwalnianiem go jest tak żałosne, że muszę nauczyć się przestać czytać komentarze. Tutaj co tydzień jak w totolotku, raz Donnarumma to przeciętniak nie umiejący grać nogami, raz prawdziwy skarb, który trzeba zatrzymać za wszelką cenę. Wy nastroje i opinie to sobie losujecie przez rzut kostką czy jak? Mi Gattuso udowodnił, że ma prawo uczyć się u Nas trenerki, kadra obecnie jest zajechana do granic możliwości, Suso ma 300 czy tam 400 minut więcej na boisku od Cristiano Ronaldo. Z Juventusem mimo porażki zagraliśmy świetne spotkanie. Ale Wy to pamiętacie najdalej ostatnią dobę, nie mówiąc o jakiejś opinii całokształtu, klapki na oczach, liczy się wyłącznie to co się stało dzisiaj a przeszłość, jakiś ogół, średnia, patrzenie trochę szerzej, obiektywizm? A komu to potrzebne, a dlaczego?
2
MK92
MK92
20 kwietnia 2018, 08:35
Rozumiem o co Ci chodzi i popieram Twój punkt widzenia, jednak nie za bardzo podoba mi się wrzucanie wszystkich opinii do jednego worka, co sugeruje zwrot "Wy". Pozdrawiam.
0
zbylon
19 kwietnia 2018, 11:40
Taktyka 4-3-3 jest banalna do rozszyfrowania i powinniśmy już dawno od niej odejść, szczególnie, że mamy warunki do tego. Gramy za szeroko i dwaj dobrzy technicznie piłkarze (Suso i Hakan) graja bardzo daleko od siebie, mając przy okazji niewiele możliwości do zagrania w pole karne a co za tym idzie, nasze akcje są bardzo łatwe do rozszyfrowania. Kessie często zapędza się w stronę bramki przeciwnika, ale nigdy nic z tego dobrego nie wynika, ja bym mu kazał skupić się na fazie defensywnej i pozostawić atakowanie tym, którzy wiedzą na czym to polega. Krótko mówiąc zamieniłbym Kessiego z Biglią miejscami, gdyż wydaje mi się, że Biglia dałby więcej grając bliżej pola karnego niż Kessie. W ataku opcji mamy aż nadto, pod warunkiem, że ustawimy tam dwóch zawodników. Konfiguracji mamy sporo. Silva-Cutrone (najlepsza moim zdaniem opcja na teraz), Silva-Kalinic, Cutrone-Kalinic, Kalinic-Borini (hehe), w ataku mógłby też grać Suso.
3
patoo_07
patoo_07
19 kwietnia 2018, 12:12
Kessie ze swoją dokładnością podań na pozycji registy to pomysł więcej niż poroniony. Mniej szkody robi gdy gra przy linii niecelnie w aut, niż jak ma podawać ze środka do przeciwnika.
0
Jacek 81
Jacek 81
19 kwietnia 2018, 12:56
nie chodzi o ustawienie - bo jak są dobrzy wykonawcy i trener ustawi dobrą taktykę - to każde ustawienie jest w miarę dobre. Kwestia jest taka, że niestety mercato zostało zawalone, a i Rino według mnie nie wykazuje się zmysłem taktycznym na chociażby dobrym poziomie. Jedyna taktyka to pressing, a tak przez cały mecz/sezon nie jest wstanie grać żaden zespół, dlatego nasi teraz oddychają rękami około 60-70 minuty. Paliwo motywacyjne się skończyło
1
Nesta_13
Nesta_13
19 kwietnia 2018, 11:09
Takie TOP 4 jak jest obecnie powinno iść do LM. My jeszcze musimy podłapać doświadczenie w LE oraz sprowadzić 2 KLASOWYCH zawodników. Nie gańcie Gattuso że popełnia błędy bo przy obecnej kadrze są one nieznaczące. Nie potrafimy zdominować przeciwnika (chodzi mi o większą fazę meczu aniżeli np. 10/15 min), wykreować czegokolwiek (jedynie epizody, przebłyski skrzydłowych), z wykończeniem również są problemy, nie ma napastnika który strzeli coś z "niczego", nie ma właśnie tego napastnika, który weźmie na siebie ciężar gry... Patrząc na takie Lazio lub Romę są to zespoły ładne, ułożone, z prawdziwym napastnikiem i JAKOŚCIĄ. Wydaje mi się jednak, że jakość będzie widać już po okresie przygotowawczym, a w przyszłym sezonie będziemy walczyć o TOP3 i finał LE !
7
Jacek 81
Jacek 81
19 kwietnia 2018, 13:19
Z Gattuso i z kolejnym wynalazkiem na ławce nie będzie nawet LE a ty stawiasz tak wysokie cele , nieźle xD .Widzę że ludzie tutaj mają niesamowite poczucie humoru , jak Gattuso został trenerem to go wyśmiewali a po jakiejś śmiesznej serii bez porażki zachlysneli się jakby był zbawca , powtarzam , efekt nowej miotły się skończył i z warsztatem trenerskim Gattuso nie zajedziemy już dalej .
3
Nesta_13
Nesta_13
19 kwietnia 2018, 13:41
Rozumiem Twój sceptycyzm, ale trochę przesadzasz. Po 1, stawiam cele na miarę powracającego Milanu i nie są one wygórowane. Wygórowane cele to były TOP 4 w obecnym sezonie, czyli pierwszym sezonie po rewolucji. W kolejnych latach będzie już lepiej, to normalna kolej rzeczy, nie tylko w przypadku Milanu. Po 2 co w tym dziwnego że niektórzy w Gattuso nie wierzyli, a jak pokazał że coś potrafi to w niego uwierzyli ? Nie rozumiem albo to Ty nie rozumiesz prostych rzeczy. Ja osobiście byłem sceptyczny, ale nikogo nie wyśmiewałem i teraz widzę że mimo wszystko był to dobry pomysł, aby ponownie zaszczepić w zawodnikach "Milanistość".
1
Maolo Paldini
Maolo Paldini
19 kwietnia 2018, 10:38
Wg mnie od nowego sezonu powinniśmy grać 4-4-2 lub 4-3-1-2. W każdym razie 4 e obronie i 2 napastnikami. Do tego ustawienia sprowadzać zawodników. Problemy u Montelli to bezsensowna ta 3 w obronie nie wiem po co.
0
tober12
tober12
19 kwietnia 2018, 10:08
Mam nadzieję, że utrzymamy obecna pozycję nr. 6. Najważniejsze aby wrócił Hakan i Biglia żeby nie miał absencji. Teraz mamy 3 słabsze drużyny i musimy się tutaj odkuć. Przy braku Calhanoglu powinniśmy wychodzić 4 4 2.
1
ACstach
ACstach
19 kwietnia 2018, 10:04
LM przegraliśmy na początku sezonu, tutaj nie ma co obwiniać obecnie naszej słabszej postawy, zniżka formy przychodzi i to jest normalne, a już na pewno nie obwiniajmy o to Gattuso. Pomimo paru niezrozumiałych dla mnie decyzji kadrowych i zmian w trakcie meczów to jestem w sumie zadowolony z jego pracy, niczego więcej się na pewno po nim nie spodziewałem.
10
grzesiekpl88
grzesiekpl88
19 kwietnia 2018, 09:56
Naszą główną bolączką jest brak klasowego playmakera, który rzuci prostopadłe podanie, zaskoczy obronę rywala. Czemu nie spróbujemy Hakana na 10tce? Suseł też powinien dać radę, na siłę gramy każdą akcję skrzydłami o czym przeciwnicy wiedzą i nic z tego nie wynika. Taktyka 4-3-3 przestała się sprawdzać, trzeba w nowym sezonie spróbować czegoś innego. Środek pola wygląda lepiej niż rok temu ale to nie jest skład na top 4.
6
Dryzu1899
Dryzu1899
19 kwietnia 2018, 10:00
Suso się nie nadaje na 10tkę, pokazał to już w pierwszej części sezonu za Montelli gdzie też był wystawiany za plecami napastników. Zgadzam się też że zakres naszych akcji ogranicza się do rajdów skrzydłami (i to bardzo przewidywalnych). Dla mnie aż prosi się formacja 4-2-3-1 bo wtedy mamy wachlarz zagrań znacznie poszerzony, a dobrych półskrzydłowych do 4-3-3 i tak nie mamy, a to niezbędne w tej formacji.
5
GreyWay
GreyWay
19 kwietnia 2018, 11:24
Suso za Montelli grał jako drugi napastnik, a nie jako 10.
0
Marcin1995
Marcin1995
19 kwietnia 2018, 09:35
Co kolejke będzie tu wystawiane, który jest Gattuso za swój okres? Każdy prawdziwy kibic ma do niego szacunek, ale nie popadajmy w paranoję, Gennaro w ostatnim czasie popełnia wiele błędów i mam wrażenie że pośpieszono się z tym kontraktem
5
19 kwietnia 2018, 09:23
Dobrze że wstawiacie takie informacje , jak widać notorycznie Milan spada w tym rankingu , obstawiam że 3 drużyny poniżej wyprzedza Milan i będzie 8 miejsce zarówno jeśli chodzi o statystyki Gattuso jak i na koniec sezonu.
0
BadMad
BadMad
19 kwietnia 2018, 21:15
Obyś był złym prorokiem ale właśnie tak to śmierdzi..
0
sheva7acm
sheva7acm
19 kwietnia 2018, 09:03
uuu do Juve i tak mamy krok milowy straty, teraz ważne aby merdy zza miedzy też nie zagrały w LM !!
0
BadMad
BadMad
19 kwietnia 2018, 21:16
Niech grają, będą mieli mniej sił na ligę.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
19 kwietnia 2018, 09:00
No cóż, porażka z Juve i remisy z Napoli czy Interem były wliczone w koszty, ale remisy z Torino i Sassuolo kosztowały nas już 4 cenne punkty. Jeśli w następnych 3 meczach nie będzie 9ciu punktów to mam nadzieję że Fassone i Mirabelli mocno zaczną się zastanawiać nad swoimi wyborami. Gra w ofensywie się nie poprawiła (nie liczę tu indywidualnych przebłysków i zrywów) to z Atalantą i Violą nie ma co liczyć nawet na 3 punkty. Walka o LE do samego końca, a jeśli i tego nie osiągniemy to będzie nie oszukujmy się - kiepsko.
2
Yabaye
Yabaye
19 kwietnia 2018, 08:57
I dlatego warto dorobek Gattuso szanować, bez względu na ostateczny wynik ( ale nie oszukujmy się, Liga Europy będzie). Teraz, skoro trenerowi przedłużono kontrakt, dajmy pełen okres przygotowawczy i szerszy skład.
5
BadMad
BadMad
19 kwietnia 2018, 12:47
Skąd masz pewność, że będzie LE? Za nami są 3 zespoły ze stratą 3 punktów lub mniej. Jedna porażka + jeden remis i sezon może skończyć BEZ JAKICHKOLWIEK PUCHARÓW (8 miejsce w Serie A i przegrana w Coppa Italia). Jak wtedy widzisz "atrakcyjność Milanu" w kontekście zarówno utrzymania graczy, jak i zakontraktowania wartościowych zawodników z innych klubów?
2
Banny
Banny
19 kwietnia 2018, 14:29
Winston, mamy przewagę punktową, a przed rywalami mecze z wymagającymi zespołami, więc też punkty jeszcze pogubią. Ważne mogą być bezpośrednie mecze z Fiorentiną i Atalantą, chociaż myślę, że i tak nie będą kluczowe. Byle nie przegrać i będzie okej. Także nie rozumiem Twojego dramatyzowania...
0
Banny
Banny
19 kwietnia 2018, 16:20
Nie rozumiesz? To zerknij na ostatnie wyniki. Porażka z Juve i 4 remisy. Tak się zapatrzyliśmy na Top4, że zapomnieliśmy, iż przewaga nad miejscami 7-9 nie jest bezpieczna, bo jedna głupia porażka z Atalantą czy Fiorentiną i już leżymy. Milan gra kupę i taka jest prawda, a drużyny za nami będą teraz dodatkowo zmotywowane, by gonić szanse na LE. Dlatego pominę milczeniem tekst "ważne mogą być bezpośrednie mecze z Fiorentiną i Atalantą, chociaż myślę, że i tak nie będą kluczowe" XD
1
MK92
MK92
19 kwietnia 2018, 17:00
Ja się obawiam, że może być powtórka z 2016 roku, gdy LE też była na wyciągnięcie ręki, a na ostatniej prostej oddaliśmy ją Sassuolo przez straty punktów z beniaminkami.
1
Banny
Banny
19 kwietnia 2018, 17:51
Winston, porażka i 4 remisy, z czego tylko wynik z Sassuolo może rozczarowywać, bo reszta z wymagającymi drużynami i remisy trzeba akceptować. Może dobrze, że przemilczałeś, bo znając Ciebie mógłbyś palnąć jakieś głupoty. Kluczowe dla Milanu będą spotkania z Benevento, Bologną i Hellas, które powinniśmy wygrać. Atalanta w tym czasie będzie podejmować min. Torino i Lazio (na wyjeździe), zaś Fiorentina zagra z Napoli (trzeba odnotować 3 punktową przewagę nad Fiołkami). Jeśli wyniki ułożą się po myśli to LE będziemy mieć w kieszeni już przed pojedynkami z naszymi bezpośrednimi rywalami - już łapiesz o co mi chodziło?? Rywale też na pewno jeszcze pogubią punkty, a Ty trzęsiesz majtkami przy ewentualnej porażce... Sampdorie pominąłem bo mamy 3 punkty przewagi, a grają jeszcze min. z Lazio czy Napoli. Także musiałaby stać się katastrofa żeby nie zając przynajmniej 7 miejsca, a Ty wprowadzasz niepotrzebny zamęt...
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się