SCUDETTO


Gattuso chce Belottiego. Milan ponownie rusza po napastnika Torino

1 maja 2018, 12:03, cinassek Aktualności
Gattuso chce Belottiego. Milan ponownie rusza po napastnika Torino

Turyński dziennik La Stampa pisze ponownie o ogromnym zainteresowaniu Milanu Andreą Belottim. Rossoneri, którzy chcieli sprowadzić tego piłkarza już w zeszłym roku, teraz ponownie zamierzają ruszyć do ofensywy. 24-latka w swoim zespole bardzo mocno chce trener Gennaro Gattuso, który jest fanem talentu Włocha już od kilku lat, kiedy obaj współpracowali niedługo w Palermo. W obecnym sezonie "Il Gallo" rozegrał w Torino 32 mecze, w których zdobył 12 bramek oraz zanotował 5 asyst. Jest to dużo uboższy dorobek od tego sprzed roku, co może obniżyć wymagania prezesa Il Toro, Urbano Cairo, w kwestii sumy odstępnego. La Stampa podkreśla, że wiele będzie zależało jeszcze od decyzji UEFA ws. Finansowego Fair Play oraz od ewentualnych sprzedaży Nikoli Kalinicia oraz być może Andre Silvy. W każdym razie Belotti wydaje się numerem jeden, jeżeli chodzi o cele rossonerich w kontekście wzmocnienia ataku, a dodatkowo - jak pisze gazeta - jego agentem jest Alessandro Lucci, który odpowiadał m.in. za sprowadzenie na San Siro Leonardo Bonucciego.



73 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 20:14
Styl gry ... jeśli tego Gattuso nie wypracuje, to może mieć nawet Ronaldo w ataku a i tak nic z tego nie będzie.. bo koncepcja gry kończy się u nas na 30 metrze od bramki rywala. Niezależnie kto stanie na pozycji nr.9 to trzeba mu dograć podanie otwierające. Wzmocnienia do pomocy jak najbardziej i poukładanie zespołu pod względem gry ofensywnej, to powinny być priorytety.
5
mmbdg
mmbdg
2 maja 2018, 17:43
I wszystko w temacie!
0
kilop2
kilop2
1 maja 2018, 19:31
Dobrym napastnikiem dla Nas byłby Gerard Moreno
0
AC1899
AC1899
1 maja 2018, 17:49
Gattuso chce Belottiego... Tylko czy Milan na pewno dalej chce Gattuso?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 18:27
To jest kluczowy pytanie w kontekście zarówno letniego okienka jak i następnego sezonu.
0
Zirytowany
Zirytowany
1 maja 2018, 19:10
Gattuso powinien zostać, dajmy mu szansę na przygotowanie drużyny, a potem do rozegrania sezonu 2018/2019.
4
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 maja 2018, 19:55
Trzeba dać Gattuso kolejny sezon. Zasłużył na to. Ja już się pogodziłem z sytuacją że nie sprowadzimy trenera z sukcesami. Dlatego trzeba trzymać kciuki za obecnego.
2
jasiom22
jasiom22
1 maja 2018, 20:31
Gattuso ma kontrakt do 2021 roku, a Milan średnio się dogaduje z UEFA w kwestii finansowego fair play. Więc Gattuso zostanie na bank, i będzie więcej sprzedarzy niż zakupów - ewentualnie jakieś podmianki 1 na 1. Klasycznie będzie całe okienko zwodzenia że Belotti, Belotti... już jedną nogą, już to się zaczyna, a koniec końców Torino nie zejdzie z ceny... i Belotti nie przejdzie do Milanu - niestety. Kupimy kogoś słabszego tańszego pewnie z jakiegoś sredniaka LaLiga, w najgorszym wypadku zostanie Kalinić - jak nikt go nie będzie chciał... tego obawiam się najbardziej, na równi z oddaniem Silvy, ale to chyba nie przejdzie bo strata byłaby zbyt duża, a za dużo jeszcze nie pograł.
0
Tutkovic
Tutkovic
2 maja 2018, 00:09
Wolałbym Rui Fario zamiast Belottiego ;)
0
Madman
Madman
1 maja 2018, 17:34
Problemem nie jest dzis kupic grajka za 80 baniek np nawet dla Mialnu. Problemem sa ich chore wymagania finansowe najlepiej 15netto baniek jełro za rok . Za podpisanie zas jakies 30 baniek czy lepiej... to jest cyrk dzisiaja ze zarobakami kopaczy....
1
matten
matten
1 maja 2018, 16:56
Moim zdaniem kiepski wybór. Belotti zdobył w tym sezonie podobną liczbę bramek co Cutrone, a na pewno kosztowałby nie małe pieniądze (w te 100 mln nie chce mi się wierzyć, ale nawet 60 mln za takiego gracza to byłoby za dużo). Jak już kupować napastnika, to ściągnąć kogoś kto zagwarantuje nam te 15-20 goli w sezonie i pomoże wrócić do LM, a nie kolejnego rokującego "młodzika", z którego będziemy mieć pożytek za parę lat.
0
MK92
MK92
1 maja 2018, 16:42
Jestem zwolennikiem tego transferu, ale nie za wszelką cenę.
4
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 maja 2018, 19:52
Masz rację. Też bym chciał chłopaka w Milanie ale nie za chore pieniądze. Jeżeli nie będzie opcji kupić go w rozsądnej cenie, to trzeba odpuścić. Ale może sam poprosi o transfer żeby nie stać w miejscu i jakoś cena zejdzie. Pożyjemy, zobaczymy.
1
Deus
Deus
1 maja 2018, 15:46
Ciężka sprawa z tym napastnikiem. Jak już Suso odejdzie to proponuje Thauvina
0
Krisu
Krisu
3 maja 2018, 11:39
Za Suso widziałbym Depaya. Ale z tego co czytałem (wiele źródeł min. lgds, cds) to Ringho chce przejść na 4-3-1-2 gdzie nie byłoby miejsca dla piłkarza o tej charakterystyce
0
marastorun
marastorun
1 maja 2018, 15:44
Dokładnie pomoc druga linia a jakiś śmieszny napastnik, kto będzie do niego grał biglia monto przecież oni nie grają do przodu
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
1 maja 2018, 15:19
Moim zdaniem całe siano powinniśmy włożyć w pomoc i skrzydłowych.. Nie mamy z czego rozliczać naszych obecnych napastników, jeśli na mecz każdy otrzymuje po 1/2 okazje bramkowe.. I to często z przypadków.. Lewy w Bayernie śrubuje liczbę bramek, ale zobaczcie ile on ma okazji meczowych i ile z nich i tak marnuje..
2
MK92
MK92
1 maja 2018, 16:39
Nie zgodzę się do końca. Racja, że bez wzmocnienia pomocy nie mamy czego szukać, ale nasi napastnicy nawet jak dostawali już dogodne piłki to bardzo często je marnowali, jak choćby Cutrone ostatnio. Nam trzeba wzmocnień na obu tych pozycjach.
3
AlexisRossonero
AlexisRossonero
1 maja 2018, 17:00
W naszym klubie jest olbrzymia presja.. Wszyscy chca powrotu na szczyt i moze nasi mlodzi napastnicy sobie z nia jeszcze nie radza.. O Kaliniciu nie mowie, bo jak dla mnie ten gosc to porazka i nigdy nie powinien aie u nas znalezc.. Po raz pierwszy od kilkunastu lat zaden z napastnikow w Milanie nie bedzie mial nawet 10 goli, to uwlaczajace.. Fakt, nie pogardzilbym jakims ogranym, doswiadczonym snajperem z przodu, ale nie mamy na to pieniazkow niestety.. I wg mnie pomoc jest priorytetem
0
Vol'jin
Vol'jin
1 maja 2018, 17:13
tylko latem z tych łączonych napastników za gruby hajs byłoby wyrzucone w błoto - Morata, Belotti patrząc na ten sezon... Aubameyang jakby tak chciał "mocno" do Milanu mógłby zejść z wymagań finansowych, nie zrobił tego. Cavani nas olał, w pmocy to samo zrobił Fabregas więc ten tego
1
AlexisRossonero
AlexisRossonero
1 maja 2018, 17:38
Vol'jin zgadzam sie.. Wyszlo tak, ze obudzilismy sie z reka w nocniku na pozycji snajpera i... Kaliniciem..
0
Fassone
Fassone
1 maja 2018, 15:11
Ciekawe, skąd my na to weźmiemy pieniążki.
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 maja 2018, 15:42
Proponuję pożyczkę u Berlusconiego pod zastaw klubu.
1
1 maja 2018, 15:04
Tylko nie to drewno , Gattuso chce zachciankę , potem wyleci a Belotti zostanie w klubie jako jeden wielki drogi niewypał.Przeraza mnie jego technika i oglądanie jego na boisku.Poza tym chłop chce napastnika a nie widzi jaki tartak jest w pomocy , z czym do ludzi...
0
Maximilanista
Maximilanista
1 maja 2018, 14:37
Jeśli chodzi o napastnika, to w grę wchodzą podobno cztery nazwiska. Belotti, Dzeko, Muriel i Zaza. Belottii według mnie jest z tych opcji opcją najlepszą, z tym że na pewno - nie najtańszą... Czy gwiazdor Torino miałby grać ewentualnie obok Cutrone w naszej formacji ofensywnej, to nie jestem przekonany, wszak złożyliśmy ponoć wcześniej ofertę dla Toro, której to oferty częścią był przecież Cutrone... PS Ceballos na skrzydle? Średnio bym to widział. Hiszpan to gracz raczej na środek pola, ewentualnie wolny elektron krążący pomiędzy liniami pomocy i ataku na całej szerokosci boiska. No ale póki co to sobie możemy pogadać i se rozstawiać te klocki w głowach, bo nie wiadomo, jaka będzie sytuacja finansowa klubu latem. A wygląda na to, że różowo nie będzie. Żeby kupować, trza będzie sprzedawać. Kalinić, Andre Silva wydają mi się być pewniakami do odejścia. Ale po pierwsze - Chorwat jeszcze niespłacony przez nas i jeśli w ogóle uda się go pozbyć, to wątpię, abyśmy na takim ruchu zyskali finansowo (bo sportowo mamy duże szanse zyskać, jako że facet jest beznadziejny). Dobrze będzie, jeśli wyjdziemy na zero. Za Andre Silvę też nie ma co oczekiwać powyżej 30 milionów, chyba że jakiś Anglik zwariuje, jak to oni potrafią. No i tyle. Żeby robić rewolucję z przodu i w drugiej linii; żeby pozyskać wspomnianych Depaya, Ceballosa i - powiedzmy - Belottiego, trzeba będzie sprzedać dwóch z trójki: Donnaruma/Suso/Bonucci... Dlatego ja się póki co nie grzeję tym tematem. Na razie o wiele bardziej frapuje mnie temat finału Pucharu Włoch oraz walka z Atalantą Bergamo o miejsce 6 w tabeli. Nawet i z Ligą Europy na rozkładzie będzie piekielnie ciężko o pozyskanie Bernarda, Depaya, Ceballosa... Bez niej - szanse idą mocno w okolice 0...
1
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2018, 14:41
Z wyjściem na 0 z Kalinicem to popłynąłeś. Jak dostaniemy połowę tego co na niego poszło to będzie dobrze, ale pewnie nie dostaniemy i zostanie. Z jego perspektywy w sumie nie wiem po co ma odchodzić.
1
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2018, 14:47
Ty serio widzisz atak Belotti-Cutrone? XD To przecież tak, jakby zrobić kiedyś atak Van Nistelrooy-Inzaghi. Dwóch "bramkowpychów bez krzty predyspozycji do gry kombinacyjnej to nie jest (moim zdaniem) dobry pomysł. A co do Suso to radzę się oswoić z jego odejściem. Niska klauzula to tylko ułatwienie.
1
szfarceneger
szfarceneger
1 maja 2018, 14:57
Jeśli Chińczycy zechcą Kalinicia, to możemy spokojnie wyjść na 0. Atletico opchnęło im Jacksona Martineza po słabej rundzie jesiennej za 5 mln więcej niż za niego dali. Ostatnio Bakambu z Villarrealu poszedł za 40 mln.
1
camlab73
camlab73
1 maja 2018, 15:04
Gdzie Van Nistelrooy i Inzaghi, a gdzie Belotti i Cutrone XD
3
Maximilanista
Maximilanista
1 maja 2018, 15:19
Zielony2009: Czy połynąłem, to bym się pospierał. Też mi się wydaje, że w przypadku jego odejścia stracimy finansowo ( dałbym głowę, że wyraziłem się dość jasno), ale pewności nie mam. Ty też nie masz. Bo mieć nie możesz. Tak że nie. Nie popłynąłem. A Ty polemizujesz z argumentami, które wydało Ci się, że przedstawiłem. WinstonSmith: Nie wiem, czy widzę i nie wiem, czy na serio. Wiem natomiast, że nigdzie nie napisałem, że widzę. Natomiast Cutrone jako zmiennika Belottiego (przy ustawieniu 1 - 4 - 3 - 3) znajduję jak najbardziej. No i nieco inaczej niż Ty odbieram Garbusa. Dla Ciebie to ''dopychacz piłki'', dla mnie nieco więcej. W tym sezonie nie błyszczy, ale w zeszłym widziałem jego bramki zdobyte z dużej odległości. Widziałem potężne bomby, jakie posyłał z rzutów wolnych z naprawdę sporego dystansu. Do tego Belotti jest - jak na swoją posturę - graczem szybkim, dysponuje fajnym odejściem na pierwszych metrach. Mnie się ten gracz podoba. Świetne warunki fizyczne, dynamika, dobra gra obiema nogami. Inna sprawa to pieniądze jakich wciąż za niego żąda Cairo. Natomiast za radę o pogodzeniu się z odejściem Suso dziękuję serdecznie. ;-) Nie wiem, skąd przekonanie, że nie mogę/nie chcę sie z tym pogodzić, ale przyjmuję za dobrą monetę. :-) No ale tak jak napisałem wcześniej - póki co temat ewentualnych transferów grzeje mnie średnio.
3
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2018, 16:23
Maximilanista Ale z Ciebie filozof - "wiem, że nic nie wiem". Nie broń swoich tez w taki sposób, bo równie dobrze mogę napisać, że nie wiadomo cy przyjdzie do nas Ronaldo - ja nie wiem i ty też. Brawo. Napisałeś głupot i chociaż nie broń się aksjomatami w stylu "nikt na pewno nie wie" czy "szanujmy zdanie drugiej strony".
2
Maximilanista
Maximilanista
2 maja 2018, 08:45
Zielony2009: Dyskusja opiera się na ocenianiu (niechby i tak marnym jak Twoja, która zarzuciła mi napisanie głupoty) argumentów rozmówcy, a nie na ocenianiu jego samego, więc bzdety o filozofie Ci daruję, bo błądzisz, a błądząc możesz się jednak czegoś nauczyć...Oto pierwszy etap tejże nauki: Raczyłeś stwierdzić, że ja ‘’napisałem głupotę’’. Jaką głupotę? Dlaczego głupotę? Tego już napisać nie raczyłeś. Nie uzasadniłeś. Podejrzewam, że powód był taki, iż dla Ciebie to, co napisałem (a czego nawet nie zrozumiałeś, o czym poniżej) było głupie, bo nie pokrywało się (lub wydawało Ci się, że się nie pokrywa) z Twoim w tej kwestii zdaniem. A wiadomo, że Twoje zdanie jest ostatecznym wyrokiem, więc co tu uzasadniać, prawda? No logiczne. A teraz mój cytat: ''(...) jeśli w ogóle uda się go pozbyć, to wątpię, abyśmy na takim ruchu zyskali finansowo (bo sportowo mamy duże szanse zyskać, jako że facet jest beznadziejny). Dobrze będzie, jeśli wyjdziemy na zero''. Ty (jak już to ustaliliśmy, błądzenie jest rzeczą ludzką, a już na pewno Twoją) od razu jąłeś mnie gorączkowo uświadamiać, że to wyjście na zero (które dość wyraźnie określiłem jako mało prawdopodobne) jest niemożliwe i basta. Skąd zdobyłeś taką wiedzę, pojęcia nie mam. Podejrzewam (nieśmiało i z niejakim niepokojem, coby znów nie zostać zmiażdżonym moralnie pogardliwym ‘’filozofem’’ ), że nie jest to jednak żadna wiedza, tylko Twoja ocena sytuacji. A takowej ja nie mam obowiązku przyjmować jako pewniku, nawet jeśli Ty to sobie wygodnie przyjmujesz za matematyczną, fizyczną i metafizyczną nieuchronność. Chyba że mi to matematycznie lub fizycznie (metafizyki nie uznaję, co być może stanowi dla Ciebie problem – za co przepraszam) udowdnisz. Póki tego jednak nie uczynisz, będę odbierał naszą polemikę jako – wybacz – konfrontację dwóch opinii (żeś nie zakumał, o co mi chodzi wspaniałomyślnie Ci odpuszczę), a nie jako zderzenie głupoty i ciemnoty z potęgą wiedzy i rozumu. Ja uważam, że dobre pieniądze od Chińczyków za Kalinića nie są aż tak niewyobrażalnie nieprawdopodobne jak widzisz to Ty. Ja widzę to nieco inaczej. Musisz, obawiam się, się z tym pogodzić. :-) Ot i cała filozofia. Dla Ciebie. Dla mnie - abecadło. Tak więc widzisz, nie posługuję się aksjomatami typu: ‘’wiem, że nic nie wiem’’ czy też (tym bardziej, gdzieś Ty to przeczytał w moim komentarzu, jestem bardzo ciekaw...) ‘’szanujmy cudze zdanie’’). A mój ‘’aksjomat’’, wyobraź to sobie, jest taki: My tu wymieniamy opinie. A w tym konkretnym temacie, dzielimy się tylko swoimi PRZYPUSZCZENIAMI na temat przyszłych wydarzeń. To są opinie i przypuszczenia, a Ty swoje przedstawić raczyłeś jako prawdy objawione, w dodatku kompletnie wypaczając sens mojej wypowiedzi. Kłócisz sie z samym sobą, a mieszasz w to mnie i próbujesz w sposób denny i lekceważący oceniać mnie, ponieważ moich opinii w ogóle nie zakumałeś. Niedostateczny.
2
Vol'jin
Vol'jin
1 maja 2018, 14:32
za dwa dni wróci temat Moraty, Dżeko i kogoś kto jeszcze był łączony ;]
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
1 maja 2018, 14:29
Po tym zdjęciu widzę, że ma twarz Milanisty. A włosy się zgoli.
0
ViBi
ViBi
1 maja 2018, 14:04
A ja jakoś mam mieszane uczucia co do Belo, zeszły sezon chodził dobrze a teraz średniak, więc nie wiem czy to dobry obiekt na wzmocnienie, tak jak pisali wcześniej koledzy to chyba jednak trzeba drugą linię wzmacniać i kogoś na zmianę dla Suso, bo jak hiszpan wypada to mamy niezłą lipę w składzie...
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 maja 2018, 13:52
Cairo niech się pocałuje w zad. Nam nie potrzeba napastnika tylko pomocników. Skoro każdy kto odchodzi strzela jak na zawołanie (Carlos, LA, Ocampos) a ktoś kto strzelał, już nie wnikając w siłę ligi, przychodzi i lipa (Silva, Kalinic) to znaczy, że problem leży gdzie indziej. Żeby się liczyć w lidze to nasza obecna 2 linia to powinni być rezerwowi. Od interesów z Cairo z dala, niech buli za Nianga 12mln i się buja. Bo lepszego interesu na nim nie zrobimy.
7
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
1 maja 2018, 14:03
Dokładnie i tyle w temacie, bolesne ale prawdziwe. Nie jestem fanem Belottiego ani tym bardziej Cairo który myśli że znajdzie frajerow.
0
camlab73
camlab73
1 maja 2018, 14:33
Ale z tym Ocamposem to poleciałeś XD Przez ostatnie niechlubne lata (2011-teraz) nie pamiętam większego paralityka niż on, przecież gość się potykał o własne nogi i nie potrafił nawet przyjąć piłki. Nie chciała go nawet Genoa, a jedyne co w karierze mu się udało to gol z przewrotki gdzieś we Francji. To już słynny Bakaye Traore, Acerbi, Bojan Krkić oraz Kevin Constant prezentowali wyższy poziom.
0
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2018, 14:46
Ja bym piłkarza nie skreślał tylko dlatego, że grał słabo w Milanie. Ostatnio każdy kto do nas trafi obniża loty o połowę - taki klimat klubu. Ocampos jest jeszcze młody i cała kariera przed nim. Ponadto 16 bramek w MArsylii, która jest na pewno lepsza od nas i panuje w niej lepsza konkurencja (Thauvin, PAyet) to niezły wyczyn. U nas po takim sezonie skrzydłowego by na rękach nosili.
0
szfarceneger
szfarceneger
1 maja 2018, 14:46
Popatrz na to z innej strony. Taki Bacca, Menez czy Balotelli nie mieli problemu ze strzelaniem, mimo że kiedy grali nasza pomoc wcale nie była lepsza niż obecnie. W ogóle od 32 lat (sezon 85/86 z trzydziestoma drużynami w lidze) nie było takiej sytuacji, żeby żaden Milanista nie dobił do 10 bramek w lidze, a w tym sezonie na to się zanosi. Wina leży zarówno po stronie pomocy jak i ataku. Obie formacje potrzebują wzmocnień, ale branie takiego kota w worku jakim jest Belotti mija się z celem.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
1 maja 2018, 15:00
camlab - chodziło mi bardziej o to, że u nas się potykał o własne nogi i bał się cokolwiek robić z piłką więc oddawał ją jak najszybciej kolegom a tam strzela jak na niego sporo bramek. Może to nie tylko kwestia pomocy ale też charakterystyki piłkarza, która się w Serie A sprawdza no ale to już zadanie Mirabellego takich piłkarzy dobrać.
0
camlab73
camlab73
1 maja 2018, 15:10
Zgoda, ale też nie umniejszajmy innym piłkarzom. Bacca, Balotelli czy Menez- może nie są to napastnicy topowi na skalę światową, ale na pewno dobrzy zawodnicy, którzy już wcześniej grali w Serie A i ładowali bramki (Menez, Balotelli). Teraz mamy dwóch juniorów z pierwszym sezonem w Serie A (Silva-Cutrone) oraz Kalinicia (swoją drogą wiele nie odbiegający charakterystyką od Belottiego), który nie dość że jest bez formy, to też tych minut nie dostaje zbyt dużo- stąd to, o czym piszemy, czyli brak 10 bramek od wielu, wielu lat.
1
camlab73
camlab73
1 maja 2018, 13:30
Jednostrzałowiec bez techniki użytkowej, w dodatku w kieszeni u nienormalnego wujka Cairo, który swoją drogą ostatnio powiedział, że nie obchodzi go słabsza dyspozycja Belottiego, bo on dalej chce za niego 100 milionów euro. Byłem pozytywnie nastawiony już w lecie w obliczu tego, że Milan go nie chce kupować, bo to siłowiec-dobijacz który dobrze się zastawia, gra głową i... tyle. Taka lepsza wersja Petagni z Atalanty tyle, że udało mu się więcej goli strzelić- ale niektórzy tutaj uparcie go bronili, że to nowy Bobo Vieri i trzeba go brać póki czas, bo rok później po Mundialu to już w ogóle będzie wart ponad 100 milionów... Heh no cóż ;)
5
camlab73
camlab73
1 maja 2018, 13:36
https://www.football-italia.net/120448/cairo-only-100m-belotti
0
flash04
flash04
1 maja 2018, 13:04
Czy w tym okienku transferowym pod względem FFP budżetu transferowego nie obciąży nam zapłata za Kalinicia? Bo Kessie bodajże na dwa lata był wypożyczony.
0
Ginevra
1 maja 2018, 13:49
Transfer Kessiego jest już rozliczony w sprawozdaniu za pierwszy semestr 2017, a transfer Kalinicia będzie rozliczony w sprawozdaniu za sezon 2017/18. To, że płatności są rozłożone na raty, nie ma znaczenia, jeśli klub decyduje się od razu rozliczyć cały transfer. Pod kątem FFP ograniczenie może polegać na tym, że jeśli chcesz wpisać zawodnika na listę A UEFA do gry w pucharach, to musisz pozbyć się innego ze swojej listy za taką samą kwotę (ci wypożyczeni, jak Bacca, niestety się nie liczą) - bilans player trading musi być na zero. To nie dotyczy ligi krajowej - może sobie kupić kogo chcesz. Musisz się oczywiście zmieścić jeszcze w maksymalnym deficycie 30 mln w okresie trzyletnim. Takie były sankcje do tej pory i tego się należy spodziewać teraz w przypadku Milanu. Transfery to nie jest coś, co się rozlicza w skali 1:1. Jak sprzedasz Bertolacciego za 10 mln, to nie znaczy ze masz 10 mln na innego zawodnika. Ale to długa historia...
2
grzyweek7
grzyweek7
1 maja 2018, 13:03
Jeśli mamy sprzedać Silve żeby kupić Belottiego to dla mnie bezsensowny pomysł.
4
flash04
flash04
1 maja 2018, 13:05
Silve mógłby spróbować na skrzydle, jest szybki ma technikę. Mógłby dać nam więcej niż Borini
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 12:55
Pytanie czy nie lepiej się zgłosić po młodego Simeone ? Wydaje się, że chłopak ma wieksze możliwości indywidualne ^^
2
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2018, 12:59
Jak już będzie chciał odchodzić z Violi to znajdzie sobie lepszy klub od nas. Zresztą Viola krzyknie za niego co najmniej 30 baniek.
1
hyrus13
hyrus13
1 maja 2018, 13:00
Po Simeone to się trzeba było zgłosić jak jeszcze był w Genoi. Szkoda, że Milan przespał moment.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 13:02
No właśnie 30 baniek ^^ to pewnie o 40 mniej jak Torino krzyknie za Belottiego.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 13:03
30 baniek? Jakby tak było to promocja nieziemska, w porównaniu do oczekiwań Torino za Belottiego :D
0
camlab73
camlab73
1 maja 2018, 13:35
Simeone wielkie tak- pytanie czy to nie Interista po tacie ;)
0
Encore
Encore
1 maja 2018, 13:55
Z Fiorentiny wolałbym Chiese,młody i zapowiada sie bardzo dobrze
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 14:00
Napastnik z niego na pewno bardziej elastyczny niż Belotti, a i cena pewnie będzie w miarę rozsądna.
0
Zielony2009
Zielony2009
1 maja 2018, 12:45
Od odejścia Balo grało u nas chyba z 10 napastników i to nie zawsze jakiś z łapanki. Od Torresa czy Bacci przez Matriego, LA do Kalinica i Silvy. Każdy z nich notował sezony z dużą ilość bramek tylko jakoś u nas się nie udawało. Wniosek jest prosty - trzeba szukać dalej, Belotti to na pewno inny temat niż powyżsi i zmiażdży u nas ligę.

PS: LA jest w tym sezonie 3 strzelcem i 3 asystentem (albo 1, źródła co do 2 asyst są sporne ma ich 6 lub 8) w Rosji. 10 goli i 8 asyst dupy nie urywa, ale widać, że koleś coś tam potrafi, a w Rosji pada bardzo mało bramek. Do tego Brazylijczyk doliczył 5 trafień w innych pucharach co pozwala uznawać jego sezon za b. dobry. Bacca podobnie. Póki pozostawał w cieniu Bakambu było mu ciężko, ale obecnie wraca na swój solidny europejski poziom. Lapagol 5 goli tj. co 257 minut - napastnik nr 3-4 jak znalazł.

Ale spoko Belotti to na pewno inny kaliber. Moim zdaniem jego liczby nie są reprezentatywne, bo 3 gole i 2 asysty zaliczył w PW z 4 czy 5 ligową drużyną. Okazuje się więc, że połowa jego dorobku pochodzi ze spotkań z Crotone i amatorami. Ogólnie w lidze gol co 275 minut, czyli słabej od Lapgola, który nie ma na skrzydłach Ljaicia czy Falque.
Edytowano dnia: 1 maja 2018, 12:54
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
1 maja 2018, 12:36
Jeżeli cena za niego nie będzie z kosmosu, to jestem jak najbardziej na tak.
1
1 maja 2018, 12:35
"La Stampa podkreśla, że wiele będzie zależało jeszcze od decyzji UEFA ws. Finansowego Fair Play oraz od ewentualnych sprzedaży Nikoli Kalinicia oraz być może Andre Silvy"
XD
Jeśli to prawda, to (moim zdaniem) Gattuso serio nie nadaje się na trenera Milanu.

On chce docelowo zostać ze słabym technicznie "bramkowpychem" Belottim oraz jego młodszą wersją, czyli Cutrone? No tak - tego nam trzeba: jeszcze mniej piłkarzy, którzy potrafią zagrać kombinacyjnie z Hakanem i Suso... Taka polityka transferowa z pewnością pomoże przy tych wyrafinowanych schematach gry ofensywnej w Milanie ;)

Czy Gennaro chce sobie zrobić z Milanu zespół drwali takich jak on, kiedy sam był piłkarzem?

Belotti nie pokazał niczego poza jednym sezonem, a ma już 24 lata i wątpię, by odpalił na miarę pieniędzy, które chce za niego Torino.
Edytowano dnia: 1 maja 2018, 12:40
10
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 12:51
U nas robote by taki Ceballos zrobił, na prawym półskrzydle w pomocy by grał, to tam z Suso by dobrze lecieli pewnie. Na drugim Hakan , na DP Biglia i w sumie pomoc calkiem spoko + jeszcze Kessie i Jack.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 13:02
Ale nic nie wskazuje na żadnego Caballosa, więc warto skończyć z fantazjami, których nawet prasa nie podziela ;) Poza tym: wierzysz, że jeśli Milan kupi Belottiego to zostanie jeszcze kasa na Depaya/Ceballosa/Pavona/innego-sensownego? Dlatego jestem przeciwny Belottiemu w Milanie, bo duet Cutrone-Silva ładnie uzupełnia się charakterystykami, a do tego zwalnia nam kasę na transfery w drugiej linii i na skrzydłach.
1
hyrus13
hyrus13
1 maja 2018, 13:05
Mimo, że Silva ogromnie mnie zawiódł, to jestem przeciwny sprzedaży. No, ale może w grę wchodzi aspekt pozasportowy.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 13:13
No jak bedzie jakaś niepoważna cena za Belottiego to też jestem za tym, żeby ten zakup odpuścić. Wzmocnienie pomocy jak dla mnie to priorytet.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 14:52
@muamba_kabumba: no przecież cena BĘDZIE NIEDORZECZNA. Cairo ostatnio mówił w wywiadzie, że pomimo słabszej formy Belottiego, on nadal oczekuje za niego 100mln EUR. Nawet jeśli stargowaliby to do 70mln to jest to niedorzeczna kwota, za którą można pięknie wzmocnić skrzydła i drugą linię. Wtedy bramki przyjdą.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
1 maja 2018, 12:27
Kiedyś kogut, dzisiaj chudy kurczaczek. Fajnie że jest milanistą, fajnie że Gattuso by go widział ale nie zapominajmy o ważnej rzeczy - Montella chciał Kalinincia i też widział go w składzie - Vincenzo poleciał, Nikola został, nie chcę takiej samej sytuacji z Gattuso i Belottim. Tym bardziej że są pewne przesłanki które pozwalają mniemać że Gennaro nie dźwignie ciężaru odbudowania drużyny.
4
PaoloACM
PaoloACM
1 maja 2018, 12:24
No i dobra niech go biora. Zawsze uwazalem ze jesli Milan chce sie liczyc w Serie A to musi miec u siebie najlepszych pilkarzy z ligi. W tym momencie jestesmy za slabi sportowo i finansowo zeby np kupowac od Lazio, Romy czy Napoli ale liderow takich druzyn jak Torino, Sassuolo, Calgiari czy Udinese to powinnismy sciagac do siebie. Po 1 oslabiamy rywali. Po 2 jesli ktos sie sprawdzi to nie tylko dobrze dla nas ze sportowego punktu widzenia ale tez finansowego. Np takie Lazio za Milnkovicia-Savicia zgarnie prawdopodobnie duza banke. A jesli ktos nie bedzie chcial odejsc to lepiej dla nas. Nie moge np zroumiec jak najwieksze kluby Serie A mogly pozwolic odejsc z ligi A. Sanchezowi. Naturalnym w jego przypadku byl transfer do Juve czy Milanu (hehe). Wlosi sami sie oslabiaja i atrakcyjnosc ligi idzie w dol. Oczywiscie nie mowie zeby brac jak leci zwlaszcza ze ceny na rynku sa szalone ale w tym momencie bralbym np Barrele z Calgiari i to bez zastanowienia. Podobnie z G. Simeone i tu przespalismy juz sprawe prawdopodobnie. No i na zakonczenie oczywiscie najwazniejsze. Jesli chcemy gwarancji 15-20 bramek w sezonie to musimy sobie kupic Ronaldo, Messiego albo Zlatana. Zaden Belotti tu nie pomoze. Bez odpowiedniej klasy pomocnikow zaden napastnik nie bedzie u nas strzelal regularnie. Kiedy nasi dzialacze tozrozumieja??
2
Vol'jin
Vol'jin
1 maja 2018, 13:47
już to widze jak syn Simeone wielkiego Interisty przechodzi do Milanu
0
Vol'jin
Vol'jin
2 maja 2018, 00:02
@Voi'jin - nie lekceważ dziecięcej przekory. Wieloletni Juventini, Leo Bonucci, ma syna, który kibicuje Torino ;)
0
Panicz
Panicz
1 maja 2018, 12:21
Narazie nie ma co sie napalać bo nie wiadomo jaka będzie decyzja UEFY. Ile będziemy mogli wydać jak sprzedamy piłkarzy np za 80-100 itd. Ale Belotti + Depay + Herrera/Ceballos to byłby ogromny skok jakości.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 12:29
+ brać tego Bernarda za free jeżeli rzeczywiście jest taka możliwość.
0
Cervusius
Cervusius
1 maja 2018, 12:19
Po takim sezonie nikt lepszy nie będzie do nas chciał dołączyć
0
przemek.kili
przemek.kili
1 maja 2018, 12:16
Moim zdaniem co by UEFA nie powiedziała to i tak i tak trzeba wydać ze 100 baniek na 3 przynajmniej piłkarzy... Nie mówię ze okienko m być na -100 bo z Kalinica np 20 itd.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
1 maja 2018, 12:56
"co by UEFA nie powiedziała"? A ty wiesz jak działają sankcje od UEFY? Przecież tam może być wszystko, włącznie z zakazem gry w europejskich pucharach! Nie można podchodzić do tego na zasadzie "w dupie z tym, co powie UEFA, wydajmy 100 baniek".
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się