SCUDETTO


Monaco opcją dla Andre Silvy. Madryckie spotkanie dyrektorów i agenta

4 maja 2018, 11:01, cinassek Aktualności
Monaco opcją dla Andre Silvy. Madryckie spotkanie dyrektorów i agenta

Jak przedstawia La Gazzetta dello Sport, przy okazji środowego meczu Real - Bayern w Lidze Mistrzów, w jednej z madryckich restauracji spotkali się dyrektor sportowy Milanu, Massimiliano Mirabelli, jego odpowiednik z Monaco, Michael Emenalo, oraz agent Jorge Mendes. Ostatni z wymienionych to przedstawiciel napastnika rossonerich, Andre Silvy. Nie da się ukryć, że pierwszy rok byłego snajpera Porto na San Siro wypadł mocno poniżej oczekiwań. Niewykluczone, że zostanie podjęta decyzja na przykład o wypożyczeniu zawodnika już latem. Inną ewentualność stanowi poczekanie na rozwój wydarzeń do zimy. Tak czy inaczej, piłkarzem jest zainteresowane Monaco, które chciało pozyskać Portugalczyka już w przeszłości. W najbliższych tygodniach, już po zakończeniu obecnego sezonu, poznamy ostateczną decyzją odnośnie przyszłości 22-letniego napastnika.



81 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grocho
grocho
5 maja 2018, 09:53
Szkoda że Silva tak naprawdę nie otrzymuje szansy na grę,no ale przecież lepiej wystawić Kalinicia
0
adamos
adamos
7 maja 2018, 08:22
Silva otrzymywał szanse i nie wykorzystał ich. Kalinic potrafi coś więcej zrobić w defensywie pressingiem a Silva niestety dno na każdym polu
0
lopezito84
lopezito84
4 maja 2018, 22:47
Błędem było by pozbywanie się takiego zawodnika jak Silva. W tym sezonie mało kto z zakupionych zawodników spisywał się na miarę oczekiwań, czy to znaczy że trzeba wymienić 3/4 kadry??!! Kalinić też się nie spisał wiem, że jestem do niego uprzedzony ale podałem ten przykład bo to odpowiednik pozycji. Widać że jeśli zarząd postanowi go sprzedać to nic się nie zmieniło i nadal popełnia głupie błędy z przeszłości(Davids, Vieira, Glardino, Verdi...)
0
AC1899
AC1899
4 maja 2018, 16:54
Do stycznia może zostać, jeżeli nadal będzie w tak "super formie" jak w tym sezonie, wypożyczyć lub też sprzedać na dobre.
0
papizdr
papizdr
4 maja 2018, 22:26
A widzisz jakiegoś zawodnika w naszej drużynie jak to napisałeś w super formie?
0
AC1899
AC1899
4 maja 2018, 22:47
Na pewno widzę co najmniej 10 w lepszej formie niż Silva. W ataku nawet Cutrone jest lepszy.
0
adamos
adamos
4 maja 2018, 15:26
Problemem Silvy jest brak pomocy oraz topowego trenera, który by rozwinął jego umiejętności. Od kiedy jest Rino na ławce chłopak ten się nie rozwija, stanął w miejscu. A w takim Liverpoolu Senegalczyk Mane robi kolosalne postępy. Trener i jeszcze raz trener!!!!
0
matten
matten
4 maja 2018, 15:28
Pod opieką trenera Montelli rozwijał się za to fantastycznie :)
5
adamos
adamos
4 maja 2018, 15:35
matten Za Monte też Silva stał w miejscu, ale Monte rozwinąl Suso i Calabrię, a za Rino Suso i Calabria poszli z formą w dół. Ale nam potrzeba prawdziwego trenera co rozwinie naszą młodzież.
0
IMMORTAL
IMMORTAL
4 maja 2018, 15:46
no Calabria strasznie w dół za Rino poszedł. Do meczu z Arsenalem gdzie złapał kontuzję chyba wszyscy go chwalili, a za Montelli jakos nie pamiętam jego dobrych meczów jak chociażby z Romą czy z Lazio za Rino
5
tobiasz
tobiasz
4 maja 2018, 16:06
Tylko, że Mane przed przyjściem do Liverpoolu był świetnym zawodnikiem, wyróżniającym się w najtrudniejszej lidze świata. Z kolei Silva nawet w Porto był przeciętny i nie robił żadnej różnicy. Jego atutem jest młodość i podstawy techniczne do gry na wysokim poziomie. Nawet Klopp z "gówna" bata nie ukręci, przykładem jest Balotelli, którego od razu się pozbył. Pozatym Klopp jest geniuszem, wiec to jest słaby przykład. Każdy chciałby trenera z takimi predyspozycjami do rozwoju piłkarzy. Nie wolno patrzeć na Liverpool i pisać "w takim Liverpoolu ktoś robi postępy". Nie wiem czy jest trener z topu, który tak dobrze potrafi rozwijać piłkarzy.
2
Gerada
Gerada
4 maja 2018, 14:45
Ja osobiście wciąż nie mam najmniejszego pojęcia skąd się wziął status Boga, który dla tak wielu ludzi ma Andre Silva. Portugalczyk jest nieskuteczny – tak samo jak inny nasz napastnik i niewiele bardziej od tego trzeciego – wychodzi na to, że żaden nie jest w tym elemencie kozakiem póki co. Portugalczyk jest niezły technicznie – niby się zgadzam, że jest najlepszy z trójki w tym elemencie, ale w praktyce to dość toporny Cutrone raz trafił krzyżakiem, a raz ze spalonego przewrotką, a Kalinić przy ostatnim swoim ligowym trafieniu popisał się naprawdę efektownym przyjęciem. Andre w sytuacjach podbramkowych jeszcze ze swojej techniki użytku nie zrobił ani razu. Kolejny argument – drybling. To już praktycznie należy między bajki włożyć. O ile jeszcze strzępowo rozumiem tłumaczenie, że nie strzela, bo mało gra, o tyle “drybler” jakim faktycznie jest Suso dostaje 6 piłek między 85, a 90 minutą i wygrywa pięć pojedynków jeden na jeden, Andre jeśli się nie mylę nie wygrał żadnego istotnego dryblingu…

Nie twierdzę, że powinniśmy Portugalczyka sprzedać. Nie twierdzę też, że nie ma talentu. Ale powtarzanie jak mantra, że błędem jest niewystawianie gracza, który jak już gra NICZYM, ale to absolutnie NICZYM nie wyróżnia się na plus to trochę nielogiczne. Czy można by wystawiać Silvę zamiast Kalinića/Cutrone? Pewnie tak. Nasi napastnicy nie odbiegają od siebie zbytnio. Ale jak czytam często gęsto, że Gattuso powinien wylecieć bo Andre nie gra…? Ręce opadają.

Lewandowski jak przyszedł do Borusii to zabijał się w walce o pierwszy skład i dostawał ogony po Barriosu. Nikt mu nie podarował pierwszego składu na zasadzie „Słyszałem, że chłopaczek jest dobry to będzie grał od deski do deski w każdym spotkaniu”. To samo Kownacki w Sampdorii – dostawał ogony to strzelał bramki. Nie było płakania, że dostaje za mało minut – ile trener da to wejdę i udowodnię, że umiem grać. Andre dostawał mniej lub więcej czasu i regularnie był apatyczny, często pół-obecny… Może jeszcze nie jest / nie był gotowy na Serie A, może zwyczajnie nie pasuje do Serie A / Milanu. Powód nie ma znaczenia, skoro nie prezentuje się dobrze.

Nie myślmy też w kategoriach, że jak od nas odejdzie to zostanie gwiazdą i będziemy żałować, bo jest możliwe, że zostanie gwiazdą TYLKO jeśli odejdzie z miejsca, w którym się nie może odnaleźć i kiszenie go u nas nikomu nie pomoże. Jasne – oby się okazało, że zostanie najlepszym napastnikiem na świecie w naszych barwach, ale jeśli nie to nie jest koniec świata. Patrzmy na Salaha czy wspomnianego Lewandowskiego. Jakby obaj posiedzieli w Warszawie to macie pewność, ze dziś Legia grałaby w półfinale Champions League mając takich kozaków w ofensywie?
Edytowano dnia: 4 maja 2018, 14:50
14
adamos
adamos
7 maja 2018, 08:20
Tylko problem jest taki, że Lewy czy w BVB czy Bayernie ma pilke wrzucona na czubek nosa ewentualni ma taką sytuację stworzoną przez pomocników, że nie strzelić to hańba. A co nasi napastnicy mają? zero prostopadłych podań, wrzutki na zasadzie może sie uda. Nawet jakbyśmy teraz mieli Cavaniego albo Lewego to by była podobna sytuacja z napastnikami i żaden z nich by 10 nie ustrzelił.
0
AC Kamil
AC Kamil
4 maja 2018, 14:39
Nie zdziwię się jeśli rozstanie się z Milanem już po roku. Jeszcze gdyby grzał ławę, bo w ataku gra jakiś kozak to pół biedy, ale tam sporą część czasu marnuje się na Kalinicia. Nawet jeśli oboje prezentują podobnie niską formę to dlaczego nie postawić mocniej na młodszego, który mógłby mieć przed sobą jakąś perspektywę w tym klubie, a nie usilnie liczyć na przebudzenie Kalinicia, któremu bliżej do odcinania kuponów, o ile już nie zaczął tego robić. Takie postępowanie Gattuso jest według mnie irracjonalne.
Edytowano dnia: 4 maja 2018, 14:40
1
camlab73
camlab73
4 maja 2018, 14:35
Imo 38 milionów i niech chłopak idzie, ma talent ale jakiś Lajonej Messi to to nie jest, żeby za wszelką cenę go zatrzymywać, a teraz Milan potrzebuje zdecydowanie kogoś innego. Przede wszystkim konkretny pomocnik który to pociągnie i napastnik- ale doświadczony i konkretny- a nie 22-latek który w życiu w poważnej lidze nie grał i kocmołuch bez techniki Kalinić.
0
adamos
adamos
4 maja 2018, 14:42
No ale to się kupy nie trzyma, bo Gattuso marzy o Belottim, który jest 24-letnią kopią Cutrone... Mam dziwne wrażenie, że Rino nie chce mieć zbyt wielu kreatywnych graczy z dobrą techniką, bo nie ogarnia jak ich trenować. Sam przecież był wybieganym wyrobnikiem, więc i takich graczy ceni. Mam wrażenie, że jak Silva odejdzie, to się rozstrzela na dobre, a na San Siro będzie huk pękających z zawiści dup. xD
2
4 maja 2018, 14:23
Ja życzę mu transferu gdzieś, gdzie będzie strzelał masę goli, bo ma do tego talent. A potem i tak niektórzy tutaj będą pisać, że "w bananowej lidze to se może gwiazdorzyć". ;)

Coraz bardziej wątpię, że w Milanie dostanie uczciwą szansę.

Gattuso chce kolejnego drewnianego napastnika (Belotti), który ma serducho i instynkt (choć to dość złudne po ledwie jednym dobrym sezonie), ale nie ma umiejętności do gry kombinacyjnej. Nasz trener preferuje chyba piłkarzy takich, jak on, a to (niestety) kopnie nas w dupę, bo można mieć całą ambicję i wolę walki świata, ale to nie zadziała na przestrzeni długiego sezonu. Potrzebna jest kreatywność i umiejętność gry kombinacyjnej, a to wymaga finezji i techniki.

Gattuso, jako zawodnik, nie miał o tym pojęcia i nie musiał mieć, bo byli inni. Teraz natomiast jak słyszę, że Milan miałby zostać w przyszłym roku z atakiem Cutrone-Belotti to się zastanawiam co to będzie...
Z kim będzie miał grać taki Hakan czy Suso (jeśli nie odejdzie), skoro z przodu nie będzie nikogo, kto będzie umiał grać z klepki?

Cutrone ma nawet problemy z przyjęciem. OK, jest młody i ma instynkt do "dopychania" goli. Tylko na co nam kolejny, starszy gracz tego samego typu (Belotti) i pozbywanie się Silvy?

Jakoś średnio widzę całą tą "filozofię Gattuso".
Edytowano dnia: 4 maja 2018, 14:25
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 14:30
Jak Rino zostanie na trenerce, to o finezyjnej grze z klepki lepiej zapomnij, bo taka gra nie bierze się z kosmosu i nie bez powodu trenerom którzy umieją taki styl wypracować płaci się konkretne pieniądze.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 14:39
Ja już tak dawno nie widziałem finezyjnej gry Milanu, że nie mam o czym zapominać ;) Chodzi mi o to, że zespół cierpi na brak polotu, więc co pewnie zrobi Gattuso? Pozbędzie się jedynego napastnika z polotem, jakiego mamy. Może Rino wierzy, że sam duet Hakan-Suso zrobi całą robotę w fazie ofensywnej na przyszły sezon? xD
0
Gerada
Gerada
4 maja 2018, 14:54
Z całym szacunkiem ale z środkowych napastników w Serie A do kombinacyjnej gry się tylko Mertens nadaje. Higuain, Iccardi, Immobile, Dzeko, Milik. Kreatywności to nam brakuje w drugiej linii. Nawet w obecnym 4-3-3 jakby było dwóch kreatywnych pomocników w środku do grania z Suso i Hakanem to byłyby dobre proporcje. Nie szukajmy rozgrywającego na "dziewiątkę", bo później mamy kwiatki typu - fajny technicznie, tylko bramek nie strzela...
0
Lipido
Lipido
4 maja 2018, 17:03
Winston nie widziałeś bo po odejściu Allegriego nie mieliśmy żadnego konkretnego trenera. Inzaghi, Seedorf z papierami przez internet, zagubiony Montella, czy rzemieślnik obronny Gattuso, już nie wspomnę o Brocchim. Gdzieś tam jeszcze po drodze Leonardo. Próżno szukać finezji u raczkujących trenerów. Milan to klub w którym nie ma czasu na wychowanie sobie trenerów ale góra jakoś nie może tego pojąć i cały czas stoimy w miejscu. To nie Barcelona gdzie sam poziom piłkarski jest na najwyższym poziomie i można sobie kombinować z trenerem.
0
Tutkovic
Tutkovic
4 maja 2018, 13:50
Ludzie co z wami? Silva i Cutrone muszą zostać bo to są bardzo dobrzy napastnicy. Wymienimy pomoc to zaraz będą strzelać i zaraz wszyscy powiedzą że napastnicy światowej klasy warci po 80 mln. Okażmy cierpliwość. Sami widzimy jak nasza gra wygląda. Jak będziemy stwarzać sobie okazje to i bramki będą . Sprzedać Kalinicia. Brać Bernarda i reszte
0
Lipido
Lipido
4 maja 2018, 14:27
Ale przecież gołym okiem widać, że Silva nie pasuje Gattuso, bo on ślini się na Belottiego. Gattuso chce mieć "Cutrone-bis z Torino" i potem będzie dopiero problem, bo jak nie dokupią kreatywnych graczy, KTÓRZY ODPALĄ W MILANIE, to dwóch "bramkowpychów" z przodu i tak będzie cierpieć na brak sytuacji.
1
Tutkovic
Tutkovic
4 maja 2018, 19:44
Winston za kasę na Belottiego bierzmy Rui Fario albo Wengera ;)
0
4 maja 2018, 13:26
W Milanie nawet Aguero wyglądał by jak Matri , niech chłopak odejdzie i pokaże swój potencjał gdzie indziej , dopóki amatorzy z zarządu i przede wszystkim na ławce Milanu od x lat się nie zmienia ,mało kto w tym burdelu będzie się okazale prezentował.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 13:44
Podstawa żeby był trener który wypracuje u nas styl gry , koncepcje na rozgrywanie akcji w ofensywie.. wtedy można poczynić jakieś wieksze wzmocnienia ( jak np. napastnik za wiekszą kase) . Na dzień dzisiejszy bazujemy na tym co wymyśli suso, lub na błysku hakana z przodu . Niema jakichś składnych akcji , oskrzydleń, gry na 1 kontakt, o wymianności pozycji nawet nie wspominam . Dziwi mnie bardzo, że tyle osób uważa, że 2/3 transfery rozwiążą problem .
3
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 15:36
No tak rozwinąłes moja myśl.Trener wizjoner i z warsztatem moim zdaniem to podstawa.
0
tmqTV
tmqTV
4 maja 2018, 13:15
Widzę shitstorm. Ludzie, przestańcie... Jeżeli gość gra ogon, ostatnie 10-15 minut, i w tym czasie dochodzi do dwóch znakomitych sytuacji bramkowych, których nie wykorzystuje, to powinniśmy się cieszyć. Że ma te sytuacje, że potrafi się znaleźć z piłką w odpowiednim miejscu, że piłka go szuka, że pokazuje się do gry... Jak Arek Milik - też marnuje na potęgę, ale jego skuteczność jest na coraz wyższym poziomie. To przychodzi z wiekiem. A Wy narzekacie, że gość marnuje sytuacje, które powinny dać nam 3 punkty... No marnuje, i lipa, że czasem udaje mu się coś koncertowo spartolić. Ale czemu nikt nie bierze pod uwagę, że zanim ten gość wszedł na boisko to Milan na przykład nie stwarzał sobie wcale sytuacji? Czemu obwinia się za wszystko gościa, który większość sezonu przesiedział na ławce? Większość z Was na tę chwilę podpiera się statystykami, które obecnie są niekorzystne dla AS, większość z Was patrzy na niego przez pryzmat niewykorzystanych sytuacji, które widzieliście na skrótach meczów. Ale wystarczy przyjrzeć się chłopakowi mocniej w kilku pełnych spotkaniach - gość ma "to coś", ma technikę, ma przyspieszenie, przyjęcie, przegląd pola, uderzenie, jest aktywny i ambitny. Kurde... W obecnym Milanie problem jest w drugiej linii, brakuje trequartisty z prawdziwego zdarzenia - i mamy z tym problem od czasu odejścia Kaki do Realu. Nie ma kto zagrywać dobrych piłek dla napastników, aby Ci mogli stwarzać zagrożenie. Dlatego jeżeli ktoś obwinia czy AS, czy Cutrone, czy nawet Kalinicia za zmarnowane sytuacje, to taka osoba jest skończonym hipokrytą. Bo jeżeli gość na przełomie całego meczu ma 2-3 sytuacje i wymagamy, aby strzelał z nich 100% bramek, to chyba przeceniamy ogólnie umiejętności wszystkich napastników... Zaraz ktoś wyskoczy z przykładami Immobile, Dybali, albo innych Salahów i Gabrieli. Owszem, strzelają bramki na potęgę - ale mają ku temu o wiele więcej okazji - taki Salah to (strzelam) ma w każdym meczu z 7 okazji bramkowych, czyli tyle, ile napastnik Milanu w ciągu 2-3 spotkań. Dlatego czasem rzygać mi się chce, jak widzę komentarze ludzi, którzy najpierw jarają się transferem młodego, perspektywicznego gościa, a potem obrzucają go błotem, bo nie wykorzystał podania w 85. minucie meczu. Mało tego. Uważam, że identycznie kibice zniszczyli Carlosa Baccę. Dlaczego typ potrafił strzelać bramki w Sevilli, a u nas nie? Bo nie miał z czego. Gdybyśmy mieli 1-2 bardziej kreatywnych i przestrzennie myślących pomocników z lepszą techniką niż obecni - Bacca też miałby 25-30 bramek w sezonie. Zamiast tego za śmieszne pieniądze jesteśmy zmuszeni go odsprzedać, bo facet nie chce już u nas grać. I wcale mu się nie dziwię.
Edytowano dnia: 4 maja 2018, 13:22
5
hyrus13
hyrus13
4 maja 2018, 13:21
Po części masz rację, też nie ma co oczekiwać, że dzieciak będzie nagle czołowym strzelcem Milanu. I obrzucanie go błotem jest nie na miejscu. Jednak jest jakiś powód, dla którego gra ogony i zazwyczaj spisuje się niezbyt korzystnie. Pewnie, przeżywa szok kulturowy, może nie potrafi się odnaleźć w klubie itp. Natomiast osobiście nie widzę w nim "tego czegoś", w przeciwieństwie np. do Cutrone, którego piłka szuka jak kiedyś Pippo.
0
tober12
tober12
4 maja 2018, 13:25
My gramy taka piłkę, że napastnik musi wywalczyć sobie gola. Zobaczcie np na Bayern tam Lewy z pomocą rozklepuje akcje, że wali patelnie z najbliższych odległości wiadomo Lewy to kozak jak i Bayern ale i taki Silva by tam strzelał. U nas jest tylko wrzutka Suso i wyrzutu Bonucciego.
3
tober12
tober12
4 maja 2018, 14:29
"Piłka go szuka" - może i tak, ale Cutrone nie ma kompletnie techniki użytkowej. Może to wynikać z młodego wieku i ulec poprawie, ale obecnie nie wyobrażam sobie "filozofii Gattuso", który będzie sprowadzał kolejnych graczy w gatunku Kessie/Cutrone, czyli "siła, zadziorność, a braki w technice jakoś tam zamaskujemy", bo z kim będą mieli kreować akcje Suso i Hakan?
0
hyrus13
hyrus13
4 maja 2018, 15:02
WinstonSmith, no masz rację, ale tu nie chodzi o to, żeby wszyscy tacy byli. Tu chodzi tylko o "to coś" :p
0
tobiasz
tobiasz
4 maja 2018, 12:52
Największy błąd Mirabelliego. Przereklamowany piłkarz sprzedany przez Mendesa za 2x więcej pieniędzy. Żaden kibic Porto po nim nie płacze. Nie pokazał kompletnie NIC w Milanie, a przez cały sezon czytam was jak go bronicie. Marnował mnóstwo sytuacji w Porto, nie przykładał się do gry itp. Chyba najczęstszy komentarz na acmilan.com = "POWINIEN GRAC ANDRE SILVA".
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 13:22
Największy ? LOL ... to jak nazwiesz wydanie prawie 30 baniek na 30 letniego Kalinicia , czy chociażby 20 na 32 letniego Biglie z rokiem kontraktu ? Przy tych kwiatkach wydanie 40 baniek na bądź co bądź obiecującego napastnika to się zamiata pod dywan.
3
pepe82
pepe82
4 maja 2018, 14:47
Akurat placza I to bardzo . Pracuje z kilkoma , I to co mowia o Silvie by Cie zdziwilo .
0
tobiasz
tobiasz
4 maja 2018, 15:06
muamba -> Wydanie mniejszych pieniedzy na sprawdzonego napastnika w Serie A, który w rezultacie się spalił jest dla mnie rozsądniejszą decyzją niż na chłopaka 40mln, ktory tak naprawde nic nie pokazał. Portugalia nie ma napastników i gra w pierwszym składzie bo jeszcze Ronaldo podaje mu ręke. Świetnie wypromowany zawodnik przez Mendesa, a Mirabelli złapał przynęte.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 maja 2018, 13:39
Kalinic - sprawdzony napastnik w serie A .... wybierz jedno :v
0
Milanista3c
Milanista3c
4 maja 2018, 12:28
Powinien pójść na wypożyczenie- transfer definitywny odpada jak dla mnie.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 14:31
Ale wypożyczenie może odpadać dla niego. Nie każdy ma cierpliwość jak Suso i chęć ogrywania się poza klubem docelowym. "Główny napastnik Mistrzów Europy na wypożyczeniu w Genoi" - jak to brzmi? ;)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 12:17
Najlepsze jest to , że pojawiają się nieraz komentarze, że ludzie widzieliby u nas Milika .. A Silvy chcą się pozbyć. Gdyby nie kontuzje to Milik by nieźle niszczył w ataku Napoli, a talentu większego jak Portugalczyk niema . Inna sprawa .. jak gra Napoli a jak gra Milan , ja bym tutaj upatrywal problemu , a nie w samej osobie Andre Silvy .
1
Marcin1995
Marcin1995
4 maja 2018, 12:11
Prawda jest taka że jak zostanie to nic nam nie da a jak odejdzie to będzie gwiazdą, taki nasz smutny los....
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
4 maja 2018, 11:49
Wszyscy nowi piłkarze (poza Kaliniciem) powinni zostać na następny sezon. AS9 tym bardziej. Możliwe że Gattuso będzie często grał na dwóch napastników, więc Andre, Cutrone i pan X będą potrzebni na grę na 3 frontach.
Edytowano dnia: 4 maja 2018, 11:49
11
Arva
Moderator Arva
4 maja 2018, 12:21
W sensie Kalinić?
1
Robinowski
Robinowski
4 maja 2018, 11:44
Jest młody. Potrzebuje grać regularnie aby się rozwinąć. Jeśli Milan nie zamierza postawić na Silvę w następnym sezonie powinien iść na wypożyczenie.
4
hyrus13
hyrus13
4 maja 2018, 11:50
Tak samo uważam, tylko czy będzie chciał iść się ogrywać do Genoi? Bo chyba Monaco jako wypożyczenie odpada...
0
Robinowski
Robinowski
4 maja 2018, 12:00
W Monaco również będzie musiał walczyć o pierwszy skład, tym razem z Falcao, który nosem wciąga naszych napastników.
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 11:35
SIlva na razie to wonderkid z jednym sezonem udanym w Porto, a niektórzy robią bóg wie kogo bo Ronaldo tak powiedział. a fakt taki, żę Portugalia od odejścia Paulety nie ma nikogo na "9" na jego poziomie. Sorry, ale ja takiej gadki nie kupuje i tyle że piłkarz x promuje piłkarza y, lub pochodzi od agenta x Wymiana za Balde byłaby kusząca, zwłaszcza, że Senegalczyk może grać po obu stronach skrzydeł. I ciekawe czy by Silva wygryzłby Falcao ;]
2
Lancaloht
Lancaloht
4 maja 2018, 11:38
Sorry kolego... ale Ronaldo ociupinke lepiej zna się na piłce od Ciebie...
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 11:39
a co ma powiedzieć, że jest słaby kolega z kadry dla mediów? No błagam ... Tak jak wiemy jak piłkarsko ograniczony jest Peszko to dla Lewandowskiego niekoniecznie
1
Lancaloht
Lancaloht
4 maja 2018, 11:49
Abstrahując od tego co mówi Ronaldo , chociaż to jest człowiek , który " nie cenzura się w tańcu " mówi co uważa za słuszne, to trzeba szczerze przyznać że Sliva jest naszym najlepszym napastnikiem pod wieloma względami. Chociażby taki detal jak drybling... pozostali nasi atakujący no może po za Suso mają kisiel w majtkach jak nadarza się okazja do dryblingu... Jedno jest pewne takich talentów jak silva jest w europie nie wiele ...
ostrzeżenie za przekleństwo
Susanoo
Edytowano dnia: 4 maja 2018, 14:20
0
hyrus13
hyrus13
4 maja 2018, 11:54
Lancaloht mówimy o tym samym Silvie? :D Bo jakoś sobie nie mogę przypomnieć jak kogoś wkręca w ziemię. Za to doskonale przywołuję z pamięci jak traci piłkę po próbach dryblingu i biega zagubiony jak mała dziewczynka. Co nie zmienia faktu, że kiedyś pokazał duży talent i wg mnie na sprzedaż jest jeszcze za wcześnie.
4
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 11:57
Drybling? a kogo on we Włoszech kręcił? Tak wkręca, że np reszta rywali zdąży się ustawić jak np z Chievo prosiło się o uderzenie to tak czekał że Gamberini zdażył cofnąć.z Hellas to każda próba dryblingu kończyła się na stratą i myślą a przedrybluje 2-3 naraz
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 12:03
Ciekawe skąd się to bierze że 1 zawodnik biega zagubiony , 2 wrzuca 100 razy identycznie piłkę w pole karne i ma spory zjazd formy a 3 oddaje pierdyliard strzałów z dystansu z czego siadają w bramę może 3 . Ludzie w tym burdelu to nawet Mbappe by nic nie gral .. znów nasciagamy zawodników albo napadziora za 60 baniek i obudzimy się z ręką w nocniku bo znów nic nie gramy .
1
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 12:06
Bardziej bym rozumiał pretensje jakby Silva w Portugalli grał 2-3 dobre sezony, a nie zaledwie jeden i transfer. Pewnie skończy się tak, że Mendes w celu odkurzenia Silvy wyśle go do Wolves jak zrobił to z innym wonder kidem z Porto ;]
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 12:12
Vol'jin Ty to masz takie opinie, że tylko usiąść i płakać. Co ma zrobić młody chłopak, który przechodzi do innej ligi, nie zna języka i tamtejszych zwyczajów? Do tego trener ma na niego wywalone bo od samego początku stwierdził, że najwięcej zaufania ma do Kalinicia, który de facto też prezentuje się tragicznie. Ty uważasz, że środkowy napastnik musi mieć drybling, żeby kogoś wkręcić w ziemię?? No żenada na maksa. Cutrone w ogóle nie ma dryblingu i większość swoich bramek strzelał na hura. O Kaliniciu to już nie wspomnę bo szkoda pisania. Dwa spotkania po 15 min, trzy spotkania na ławce bez minut? Czego ty oczekujesz? Wkręcania w ziemię? Zmądrzej i skończ pisać brednie.
1
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 12:13
Ty uważasz, że środkowy napastnik musi mieć drybling, żeby kogoś wkręcić w ziemię LOL gdzie coś takiego napisałem? argument padł, że Silva ma dobry drybling, tylko jak grał to go nie widziałem, i jak widać nie zresztą ja ...
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 12:16
I kolejne pisanie głupot z Wolverhampton. Czepiłeś się tego klubu jak nie wiem co. Wilki na chwile obecną dokopałyby Milanowi bez większego problemu. A z obecnego ich składu chciałbym przynajmniej 3/4 zawodników. Ale ty oczywiście będziesz się dalej po głupiemu śmiał. Tylko, że ten wonder kid za chwilę zapracuje na transfer do Liverpoolu czy innego Tottanhamu i wtedy będzie ci mega głupio.
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 12:18
Najpierw to niech na to zapracuje nawet z dala od Milanu i tyle. Silva nie pierwszy i nie ostatni w Milanie który nie dał rady... Viera, Kluivert etc
1
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 12:23
Nikt nie mówi, że Silvie należy się pierwszy skład za to, że jest Portugalczykiem np. Ale skoro przyszedł i każdy wie, że w piłkę grać potrafi to nie należy go skreślać tak jak to zrobił Gattuso.
1
hyrus13
hyrus13
4 maja 2018, 13:16
colporete rozumiem, że regularnie jesteś na treningach Milanu i widzisz jak Silva wymiata. Bo tylko to tłumaczy twoją opinię o tym, że Gattuso ma na niego wywalone. Jeśli nie byłeś, to wypada nie wydawać takich osądów. Bo to Gattuso widzi jak Silva trenuje i jak się zachowuje poza boiskiem. Co ciekawe, to już drugi trener, który za punkt honoru postawił sobie zniszczenie Silvy.
1
RaFex
RaFex
4 maja 2018, 16:15
@hyrus13 tylko to Kalinic zostal odsuniety od skladu za brak zaangazowania na treningu, a mimo to w dalszym ciagu dostaje szanse. Podejrzewam, ze nikt nie mialby pretensji (nawet zwolennicy Silvy) gdyby to Cutrone wychodzil w pierwszym skladzie, ale pamietamy jak bylo... Kalinic wiecej razy wystapil - nie pokazal nic, Silva dostal same koncowki i na podstawie tego stwierdzam, ze lepiej bylo dawac za kazdym razem grac Silvie, bo wtedy nie stracilibysmy nic lub byc moze mielibysmy teraz swiatowej klasy napastnika ogranego w Serie A
0
hyrus13
hyrus13
4 maja 2018, 17:18
Zgoda, ale jak widać NK potrafił się ukorzyć i odkupił swoje winy. Poza tym może chodzić o aspekt pozasportowy, albo o to, że nie robi postępów. I żadnym wypadku nie bronię Kalinicia, ale nigdy nie zaakceptuje tekstów w stylu: trener celowo nie wpuszcza Silvy. Tam musi być większy problem i tyle, szczególnie, że tak jak mówisz lepiej ogrywać Silvę niż Chorwata.
0
4 maja 2018, 11:29
Wcale się nie zdziwię jeżeli Silva powie, że chce odejść jeżeli trenerem dalej będzie amator Gattuso. Nie może być tak, ze jeden z najbardziej utalentowanych napastników w Europie siedzie praktycznie cały czas na ławce. Skoro z dwójki Kalinic-Silva ani jeden nie prezentuje jakiegoś tam poziomu to siłą rzeczy lepiej postawić na perspektywicznego grajka niż na drewno, które tylko przeszkadza.
8
Lancaloht
Lancaloht
4 maja 2018, 11:36
Lubie czytać rozsądne komentarze, piszę niżej w podobnym tonie...
0
DarthImpaler
DarthImpaler
4 maja 2018, 11:27
"Jak przedstawia La Gazzetta dello Sport," to już mało prawdopodobne z reszta ktoś ostatnio z zarządu mówił że nie chcą się z Silva rozstawać bo byli przygotowani na to że to nie będzie jego sezon. Więc dostanie szanse w nowym sezonie a jak dalej tak będzie to w zimie pójdzie na wypożyczenie do końca sezonu.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 11:22
Może niech idzie na to wypożyczenie, przynajmniej się dowiemy czy to on jest mega cienki czy "trenerzy" Milanu to ogórki. Wiadomo, może odpalić a i tak ludzie bedą się zasłaniać " a bo inna liga " , " a bo tam jest łatwiej" .. to jest klasyk ^^ Nikt natomiast nie powie pewnie, że w naszym klubie od paru lat na ławce trenerskiej ciągnie się amatorka i nie będzie zdziwienia jak tym systemem za 4/5 lata poprowadzi nas Zapata . Z przodu gramy taki freestyle, że to głowa mała, ale no pozostaje nam czekać co przyniesie przyszłość, może ktoś z właścicieli? ( Li, Elliot) powie stop odpierdzielaniu takiej maniany w Milanie.
2
grzyweek7
grzyweek7
4 maja 2018, 11:21
Pozbycie się go będzie dużym błędem, a pozatym zostaniemy z Cutrone, moim zdaniem nigdy Portugalczyk szansy nie dostał strzelał i lądował na ławce, łapie po 15 minut a oczekiwania są że da nam 20 bramek, prawda jest taka że Zepsuliśmy go i skończy się jak z El Shaarawy, Verdim, Pato, itd itd mamy jednego z najlepszych napastników (patrząc w przyszłość) i co i znowu go oddamy i kupimy jakiś Kaliniciow, i będzie płacz, pozatym Silva nawet nwm czy patrząc na całokształt nie ma największej ilości bramek.
3
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 11:59
no Pato fajnie skończył w lidze chinskiej i to przez Milan LUL
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 13:03
A z kogo chcieli zrobić skrzydłowego jak nie z Pato? Chłopak przychodził jako typowa "9" a na siłę grał na skrzydle.
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 15:19
a kto zaczał w Milanie gwiazdorzyć j fochać się bo nie dali mu opaski kapitania na mecz tylko Silvie?
0
MK92
MK92
4 maja 2018, 11:20
Na razie Silva nie pokazał w Milanie absolutnie niczego, co potwierdzałoby przypiętą mu łatkę nowego Cristiano Ronaldo. Na ten moment bez żalu bym go pożegnał, ale najlepszą opcją byłoby właśnie wypożyczenie zamiast sprzedaży. A nuż jednak wypali? W końcu młody jest.
Edytowano dnia: 4 maja 2018, 11:30
2
Lancaloht
Lancaloht
4 maja 2018, 11:19
Ostatnio mniej pisze , bo szkoda nerwów moich i waszych , ale teraz muszę napisać ... Tego się obawiałem już parę miesięcy wczesniej, że Silva w Milanie zostanie " zmarnowany " ... Szkoda ,że w klubie takim jak Milan, decyzyjnymi osobami ( włącznie z oboma trenerami ) są kiepscy fachowcy. Krótkowzroczność brak wyobraźni i długoterminowego planu tym się cechują nasi "fachowcy". Mając do dyspozycji taki talent jak Silva , po za tym Cutrone Locatelli Calabria Kessie , nie stawia się na ich szkolenie, a więc nie myśli się o przyszłości drużyny . Wstawianie na siłę do składu " dziadków" zatrudnianie przeciętnych szkoleniowców ( w tej chwili mimo wszystko to chyba najlepszy okres Gattuso w karierze trenerskiej, lepszego już nie będzie miał ), to jest po pierwsze stagnacja dla drużyny i marnowanie talentów ... Jeśli założeniem była długoterminowa budowa zespołu , to zatrudnia się odpowiedniego trenera- nauczyciela- wychowawcę i stawia na młodych .Teraz to jest jeden wielki chaos z kórego nic nie będzie, no chyba że niektórzy wzorują się na mitach i legendach i wierzą że tak jak świat powstał z chaosu , tak i Milan stanie się potęgą...
6
matten
matten
4 maja 2018, 11:17
Myślę, że wypożyczenie do słabszego klubu Serie A, to najlepsze wyjście... no chyba że Monaco wyłożyłoby taką samą kwotę jaką zapłaciliśmy Porto za Portugalczyka, wtedy można zastanowić się nad sprzedażą.
0
Vol'jin
Vol'jin
4 maja 2018, 11:31
Monaco zapłaci, w Monaco zacznie strzelać a tutaj będzie płacz, że pozbyto się takiego zawodnika. Bo ludzie ślepo patrzą w amatora Gattuso niż chłopaka, który będzie w topie dziewiątek za 2/3 sezony.
1
Mieszko
Mieszko
4 maja 2018, 12:28
Trzymam Cię za słowo colporete :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 12:36
Myśle, że niema co cisnąć bezpośrednio po Rino, bo każdy od czegoś zaczyna wiadomo .. ale takie początki to powinien mieć z drużynami w serie B gdzie udowodni, że ma pomysł na gre i podejście do zawodników i wtedy jak najbardziej brać chłopa. Teraz to Milan robi się trampoliną dla początkujących trenerów, pół biedy jak rzeczywiście ktoś ogarnięty się trafi.. tyle, że taka sytuacja ma miejsce raz na 5/6 przypadków.
0
matten
matten
4 maja 2018, 13:21
@colporete Kto jest zapatrzony w Gattuso, ten jest zapatrzony... o mnie na pewno nie można tego powiedzieć. Nie wiem gdzie będzie Silva za 2/3 sezony i w sumie mało mnie to obchodzi. Ja jestem kibicem Milanu, a nie Silvy. Jak dla mnie numerem jeden do końca sezonu powinien być Cutrone, bo jest najskuteczniejszy.
0
rossoner111
rossoner111
4 maja 2018, 11:12
Dawać Keite Balde za niego
0
Cleaver
Cleaver
4 maja 2018, 11:03
Na pewno nie powinniśmy się z nim definitywnie rozstawać. Wypożyczenie okej, ale sprzedaż będzie błędem.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
4 maja 2018, 11:07
Tylko że jak go wypożyczymy to zostanie nam jeszcze młodszy Cutrone i ewentualnie altruista :/ nawet jak ten odejdzie i przyjdzie kto inny to i tak 2 napastników to trochę mało grając mam nadzieję na 3 frontach.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
4 maja 2018, 11:10
Widać, że z Rino mu nie po drodze, więc jak ma siedzieć i grzać ławe to lepiej niech idzie się rozwijać do Monaco. Widocznie Gattuso woli zawodników na tę pozycję o innej charakterystyce. Jeżeli jest przesądzone, że Rino zostaje na następny sezon to niema co chłopaka na siłę u nas trzymać.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się