SCUDETTO


Corriere della Sera: Cała drużyna jest razem z Donnarummą

11 maja 2018, 11:39, Redakcja Aktualności
Corriere della Sera: Cała drużyna jest razem z Donnarummą

Gianluigi Donnarumma środowego spotkania finałowego Coppa Italia na pewno nie zapisze do udanych. Po końcowym gwizdku arbitra koledzy z drużyny próbowali go uspokoić i pocieszyć. Jak informuje Corriere della Sera zarówno cała drużyna jak i trener w szatni również starali się podnieść na duchu młodego zawodnika. Również Marco Fassone po przylocie do Mediolanu na lotnisku Malpensa najpierw przybił piątkę, a potem uścisnął ciepło dłoń, co odczytane zostało jako pocieszenie. CdS podaje, że w Milanello nie krążą już opinie dotyczące pozostawienia G. Donnarummy za wszelką cenę w Milanie. Wszystko to ze względu na fakt pozyskania na zasadzie wolnego transferu doświadczonego Pepe Reiny.



26 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Cesash
Cesash
13 maja 2018, 10:36
Po letnich akcjach i takiej wypłacie lekko nie ma i być nie powinno.
0
tober12
tober12
11 maja 2018, 16:07
Szkoda Gigio bo wyciąga piłki najtrudniejsze a zaraz przydarza mu się babol. Ogólnie rozlicza się go przez pryzmat zarobków dlatego każdy wpuszczony śmieć obciąża mu konto podwójnie, ale z drugiej strony Milan mu tyle płaci. Wyciągał piłki meczowe np. Strzał Khediry tamtego sezonu w ostatniej minucie czy Milika z Napoli, z Lazio w karnych też dał radę. To dobry bramkarz i osobiście wolałbym aby został. Zobaczymy jak to wszystko sie potoczy. Piłka z rąk może wypaść każdemu, pamiętam Dide z Realem jak mu wypadła na szczęście wtedy udało się wygrać 3-2 w środę tyle szczęścia nie było.
2
adi_avanti
adi_avanti
11 maja 2018, 15:59
Ja akurat bardzo lubię Donnarummę i widziałbym jego obecność w prawdziwym odrodzonym Milanie. Problem w tym, że obecnie mamy średnią drużyną, bez prawdziwego trenera, a Gigio ze swoim statusem "gwiazdora" i z kosmicznymi zarobkami na ten moment nie pasuje. Na domiar złego pomijając ten katastrofalny występ w finale, najgorsze jest to, że zawodnik zarabiający 7 milionów rocznie nie robi różnicy na boisku. Nie daje gwarancji. Nie wygrywa spotkań. Nie ma spektakularnych interwencji. Cały sezon bardzo przeciętny. Bez wielkich meczów. Jeden z epizodów to może obroniony strzał Milika w doliczonym czasie z Napoli za jeden punkt. Ja po prostu oczekiwałbym więcej od trzeciego najdroższego bramkarza na świecie. Nagłówków w La gazzetta dello sport, że "Donnarumma obronił cztery karne w finale Coppa Italia", albo że "Gigo zatrzymał Arsenal!". Niestety w obecnych rozgrywkach dużo częściej gwiazdami na boisku byli bramkarze naszych rywali. Często anonimowi. Oczywiście główna przyczyna leży w braku u nas prawdziwych napastników ale to już temat na inną dyskusję ;)
Edytowano dnia: 11 maja 2018, 16:12
3
adi_avanti
adi_avanti
11 maja 2018, 16:09
Chodzi mi głównie o to, że gdybyśmy cały sezon grali z jego bratem w bramce, albo ze Storarim, albo nawet z Abbiatim to nasza pozycja w tabeli pewnie nie była gorsza. A gdyby płacić kilka milionów prawdziwemu napastnikowi, który strzeliłby dla nas choćby 20 goli w sezonie to być może bilibyśmy się o stawkę z Interem, który ma Icardiego czy Lazio z Immobile. Ktoś musi zrobić różnicę by przechylić wynik na korzyść Milanu.
3
Zielony2009
Zielony2009
11 maja 2018, 13:55
Ale będzie temat tabu jak Gigio będzie grał w finale Lm, a my w tym czasie " strata do 4 miejsca wynosi tylko 8 punktów". I jeszcze to budowaniw atmosfery że to niby Milan go nie chce. To tak jak łaska rzuca chłopaka, a on wymyśla bajki, za była brzydka, miała wymagania, była słaba w lolku i w ogóle że to on ją rzucił.
0
adi_avanti
adi_avanti
11 maja 2018, 15:00
Po pierwsze: jakie "my", kiedy ty już w kilku miejscach odsłoniłeś się jako fan Juve? ;) Po drugie: nawet jeśli grałby w finale LM to na taki wynik pracuje CAŁA drużyna, a nie jeden Gigio. Po trzecie: dostał wypasiony kontrakt i braciszka w zestawie, niewiele brakowało, żeby dostał też opaskę kapitana, a łamie się jak wafel, gdy przychodzi do gry o stawkę. Jeśli ma takie ambicje jak jego agent - niech śmiało odchodzi. Bramkarz to nie jest pozycja kluczowa i można spokojnie posiadać golkipera spoza Top10, a i tak robić świetne wyniki w Europie.
0
Zielony2009
Zielony2009
11 maja 2018, 15:41
Jestem za wielkim masochistom żeby kibicować juve. W sumie sporo racju, że bramka jest mało ważna. Szkoda jednak młodego, bo dobrze broni karne, a w kontekście lm za kilka wiele fantazji przychodzi do głowy.
0
11 maja 2018, 13:05
I prawidłowo. Zaklepanie Reiny to majstersztyk. Teraz Raiola może sobie w... buty wsadzić swoje szantaże. Gigi nie jest już "jedyną ostoją w bramce Milanu", a najwyżej szczeniakiem, który obciąża (wraz z bratem) budżet na 7,5mln rocznie, nie dając jakości wartej tych pieniędzy.

"Dollarek" może odchodzić i wielkiej tragedii na bramce nie będzie, a pieniądze ze sprzedaży przydadzą się np. w drugiej linii. Tylko niech nie zapomni zabrać ze sobą brata. Od roku jest mi kompletnie obojętny, a fakt, że w tym sezonie zanotował regres formy, tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że Raiola zniszczy mu karierę dla pieniędzy, bo chłopak ma siano we łbie, a nie mocną psychikę. Ale skoro młodemu to nie przeszkadza to cóż można na to poradzić? ;)

PS. Przypominam, że tak słaby psychicznie nastolatek miał wymagania co do bycia KAPITANEM MILANU kosztem Bonucciego. Pamiętacie te pretensje Mino? xD
Edytowano dnia: 11 maja 2018, 13:16
7
hyrus13
hyrus13
11 maja 2018, 13:49
Grubas postawił zaporowe warunki, a Milan je nieoczekiwanie spełnił. Tak było z opaską. Później mu Mirabelli kolejny raz pokazał co o nim, i ustaleniach z nim, myśli. Szkoda, że Gigio jest tak mocno związany z Raiolą. Ale nie zdziwiłbym się, że w umowie jest jakiś podły zapis, który wiąże bezwarunkowo Donnarummę z tym [cenuzra]. Jak Gigi się związał z Raiolą, to był dzieciakiem i pewnie nikt nie przypuszczał, że tak szybko zacznie profesjonalną karierę.
ostrzeżenie.
Susanoo
Edytowano dnia: 11 maja 2018, 15:16
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 maja 2018, 12:51
Reina nie jest żadną gwarancją jakości i pewności.O ile ostatnio zanotował parę niezłych występów, o tyle ogółem wbrew powszechnej tendencji notuje z wiekiem regularny regres.Dlatego m.in. z tego powodu ewentualna zamiana Gigio na Hiszpana w roli 1 bramkarza Milanu byłaby przejściem z deszczu pod rynnę.
2
hyrus13
hyrus13
11 maja 2018, 13:01
A jaką pewność daje ci Gigio? Reina jest chociaż świadomy swoich ograniczeń i nie robiłby problemów z byciem drugim bramkarzem, a do tego zarabia mniej od "Dollarka". i nie ciągnie za sobą smrodu Raioli i jego gierek medialnych.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 maja 2018, 13:22
Lepiej mieć perspektywicznego bramkarza z potencjałem niż schodzącego 35 latka, który od czasów Liverpoolu zaliczył ogromny regres.Jak Milan ma opierać się na Hiszpanie to już lepiej zostawić Dollara..Jako 2 bramkarz to pomysł bardzo dobry, ale jego przyjście w miejsce Donnarummy nie tylko nie przyniesie poprawy sytuacji, ale może ją pogorszyć.
2
Orzelek79
Orzelek79
11 maja 2018, 13:38
Masz rację że nie będzie to awans sportowy ale też nie jakaś mocna obniżka. Zważywszy że za pieniądze uzyskane ze sprzedaży Gigio możemy zyskać sporo jakości w polu , obrona jest solidna nawet z Reiną w bramce.
2
tomgor
tomgor
11 maja 2018, 13:49
Wyjścia z tej sytuacji są dwa: 1) Reina przez 2 lata gra jako pierwszy bramkarz, a potem przychodzi ograny Plizzari, 2) za część kasy za Gigio kupujemy Perina i bramka obłożona na lata. (Wyjście trzecie, alternatywne, gdyby Strakosha dał się skusić i także bramka obłożona na lata. Widziałem dokładnie 2 mecze Lazio (1 z ACM, 2 z Atalantą i bardzo podobała mi się jego gra).
4
tomgor
tomgor
11 maja 2018, 14:39
Perspektywiczny to on był na poprzednim kontrakcie. Myśl pieniędzmi. Teraz, skoro zarabia na poziomie Top3 bramkarzy świata, to niech gra na tym poziomie albo pogodzi się z byciem oranym przez fanów i dziennikarzy. PS. Mamy inne opcje na "perspektywicznych bramkarzy", w tym wspomnianego Plizzariego, który (jak niegdyś Gigio) zaczął bronić w kadrze Włoch U-20 mając ledwie 17 lat.
0
matten
matten
11 maja 2018, 16:48
Co za różnica kto będzie bramkarzem? Nawet gdyby w miejsce Donnarummy przyszedł Arek Malarz, to naprawdę nie miałoby to jakiegoś wielkiego przełożenia na wyniki. Naszą bolączką od paru sezonów jest druga linia, która nie kreuje wystarczającej ilości sytuacji podbramkowych oraz nieskuteczny napad i tym trzeba się zająć w pierwszej kolejności.
1
grayman88
grayman88
11 maja 2018, 12:42
Wydaje mi sie że gigio odejdzie w tym lecie....on juz w zeszlym roku by odszedl za grosze ale chinczycy nie dali sie szantażowac mimo rocznego kontraktu. Pozostali to abate, montolivo, gomez, kalinic i moze suso sie pokusi pograc w lidze mistrzow i zadnych pretensji do niego nie bede mial. Silva wg mnie powinien zostac jeszcze rok. A w lecie dokupic belottiego, zmiennika dla kessiego i moze jakąś 10tke? Rino podobno bedzie gral 4_3_1_2, ja bym wolał 4_4_2 to wtedy zamiast 10tki jakis fajny boczny prawy pomocnik i kadra jest
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 maja 2018, 12:56
10 to już mamy, no chyba, że masz na myśli Hakana na pozycji np nr. 8 to okej. Belottiego pewnie nie kupimy, bo wydać za niego wiecej niż 40 - 50 mln to będzie czysta głupota.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 maja 2018, 17:14
Ja się nie zdziwię, jeśli Gattuso sprzeda Silvę (Kalinić zostanie) i Donnarummę, a do Milanu przyjdzie jego ulubieniec Belotti + ktoś z Serie A do rotacji (jak Politano z Sassuolo) i to będzie tyle na mercato. Rino lubi zaangażowanych graczy, ale bez polotu technicznego
0
Yabaye
Yabaye
11 maja 2018, 12:09
Od ubiegłego lata wszystko z Donnarumma było nie tak. Saga transferowa, wysoka pensja, ściągnięcie brata. A potem na boisku zdecydowanie gorsza forma od ubiegłego sezonu. Środowy finał tylko spuentowal to wszystko.
2
karp_fso
karp_fso
11 maja 2018, 12:00
Nie no, powiedzmy sobie szczerze - Donnarumma zanim walnął babole to wyjął kilka piłek, które wyjąłby tylko wybitny bramkarz. Biorąc pod uwagę jego wiek mógłbym mu to wybaczyć, ale... ...ale te 6 milionów pensji. No sorry, jak chce się zarabiać jak topowy bramkarz, to trzeba grać jak topowy bramkarz, a nie tłumaczyć się wiekiem.
7
muamba_kabumba
muamba_kabumba
11 maja 2018, 13:12
Tak, "biorąc pod uwagę wiek", ale "biorąc pod uwagę pensję" to on jest w Top3 najlepiej zarabiających bramkarzy świata. Chciał podwyżki? To niech gra na miarę swojej pensji. Tu już nie ma wymówek, "że młokos" i że "ma czas". Ma dorosły kontrakt i robił dorosłe awantury z agentem o jego wywindowanie do tak niebotycznej kwoty, to niech teraz znosi presje. Nie ma tak, że podwyżkę dadzą, ale nie będą wymagać.
6
Meloon
Meloon
11 maja 2018, 11:45
Nie oszukujmy się, nadal mam cień sympatii do Gigio, ale patrząc obiektywnie. Jeśli chodzi o to jak wyjdziemy finansowo i sportowo to o wiele lepszym wyjściem będzie sprzedaż Gigio i postawienie na Reine. Jedyne co przemawia za Gigio to, że może za parę lat będzie jednym z najlepszych w Europie na pozycji, której nie jest jakoś trudno obsadzić. Ale czy to powód, żebyśmy płacili Jemu i Jego bratu chore pieniądze i pozwolili Raioli robić z tego klubu cyrk? Nie sądzę. Jeżeli Gigio chce zostać to pensja podzielić przynajmniej na dwa i Raiola Out. A wiemy, że to się nie wydarzy.
3
zbylon
zbylon
11 maja 2018, 12:27
Wypożyczyłbym go do PSG czy innego Realu. Tam po kilku meczach zasiadłby na ławie i może nabrałby pokory. Za to trenowałby z najlepszymi fachowcami i wróciłby do nas znacznie silniejszy psychicznie. Ja zauważyłem, że jego największy problem to właśnie psycha, bo grę nogami poprawił.
0
zbylon
zbylon
11 maja 2018, 13:13
I pamiętajcie, że ten wiecznie rozpłakany nastolatek miał być KAPITANEM MILANU W TYM SEZONIE. Przecież jak poszła informacja, że Bonucci nim będzie, to Raiola robił cyrki, że "obiecano Gigiemu opaskę" xD
1
matten
matten
11 maja 2018, 16:42
Dokładnie, żaden piłkarz nie powinien być ponad klubem.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się