Wygrana na koniec sezonu.
AC MILAN – AC MONZA 2:0
La Gazzetta dello Sport poddaje analizie raport firmy doradczej Brand Finance dotyczący najwartościowszych marek piłkarskich na świecie. Pierwszym włoskim klubem w zestawieniu jest Juventus Turyn (495 milionów euro), drugim - Inter Mediolan (389 milionów euro). Nerazzurri podwoili swoją wartość dzięki przejęciu przez Suning. Jednakże włoskie kluby są wciąż daleko za europejską czołówką. Pierwszy na podium jest Manchester United (1.551 milionów euro), drugi - Real Madryt (1.288 mln euro), natomiast trzecia jest Barcelona z wynikiem 1.237 mln euro. Bianconeri zajmują dopiero jedenastą pozycję, a przed nimi są takie zespoły jak Bayern Monachium, Manchester City, Liverpool, Chelsea, Arsenal, Paris Saint-Germain czy Tottenham. Drużyna Milanu zajęła dziewiętnastą lokatę z wynikiem 258 milionów euro. Dwudzieste czwarte miejsce przypadło Romie (216 mln euro), a trzydzieste pierwsze Napoli (150 mln euro).
Jeśli się nie mylę, to ten ranking jest jakiś ulany, bo oni są więcej warci od nas.