SCUDETTO


Robin Van Persie trafi na San Siro?

30 września 2011, 23:10, stasq_acm


42 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gol
Gol
1 października 2011, 23:13
mistrzMALDINI - tak więc potrzebujemy kupić oprócz oczywiście Van Persiego, Torresa i Ville jakby Torres był kontuzjowany. Maximilanista nie osiągnięcia czynią piłkarza dobrym lub złym. Idąc tym tokiem myślenia Kuszczak jest rewelacyjnym bramkarzem (nie twierdzę że nie jest) który wygrał LM w 2008 roku, 2 razy zdobywał paradę roku w Premiership i nie mówię już nic o trofeach na wyspach. :p Szkoda że teraz jest dopiero 4 bramkarzem United. patoo_07 Sam Cassano ? Kolego spóźniłeś się trochę. Ibrahimovic, Inzaghi, Szary oraz Cassano.
0
milanek22
1 października 2011, 21:10
aha. Jak van persie przyjdzie na San Siro to Milan będzie miał dużo do wyboru z przodu, ale pewnie wtedy będzie sprzedany robinho, pato czy cassano. Dla mnie było by dobre jak by nie przychodził i Allegri dał do seniorów KINGSLAYA BOATENGA ten chłopak ma dobry potencjał. To jest tylko moja opinia na ten temat.
0
Miguś
Miguś
1 października 2011, 19:24
Van Persie to świetny piłkarz ale mamy już sporo dobrych piłkarzy na jego pozycje,chociaż jeśli chciałby u nas grać to czemu nie.
0
patoo_07
patoo_07
1 października 2011, 18:30
KOZIO komentarz #18 Tylu napastników mamy i jakoś w tym sezonie, w pewnej chwili zaostał sam Cassano. :)
0
patoo_07
patoo_07
1 października 2011, 18:27
Jestem za, ale to dla Arsenalu byłaby już katastrofa :D
0
jarles
1 października 2011, 15:26
What a Joke! Tak skomentuję Twoje wyssane z palca zarzuty, kolego moderatorze...
0
mateusz19922010
1 października 2011, 14:01
kondiACM myślę że obrońca bardziej by się przydał, który byłby młody i perspektywiczny., oczywiście rozgrywający też, ale to musi być większy wydatek, i nie możemy na takiej osobie oszczędzać.
0
kondiACM
1 października 2011, 13:52
po co nam napastnik ? a nie lepiej zainwestować w jakiegoś rozgrywającego ?
0
lordbass
1 października 2011, 12:22
Nie chcę go u nas. Jest to zawodnik z Premier lige a tam zawyzają ceny. Po drugie on jest cofniętym napastnikiem a takich to my mamy.
0
Maximilanista
Maximilanista
1 października 2011, 12:18
Gol: Umiesz przedstawić jakieś merytoryczne argumenty na poparcie swej tezy, że Van Persie nie dorasta do pięt Robinho czy Pato? Mógłbyś przytoczyć ich indywidualne i zespołowe osiągnięcia, które udowodniłyby tak miażdżącą różnicę klasy między Holendrem a Brazylijczykami? Czy mam to traktować po prostu jako prawdę objawioną Wybrańcowi, ezoteryczną wiedzę dostępną nielicznym? Trochę ironizuję, ale takie na wskroś subiektywne komentarze niewiele wnoszą do dyskusji. Jeśli napisze ktoś, że jego zdaniem Pato jest sporo lepszy od Van Persiego, to jest to ok - pogląd, z którym można się zgodzić bądź polemizować. Ale jesli napisze, że Ibra mógłby Brożkowi buty czyścić, a Phil Jagielka jest siedem razy lepszy od Johna Terry'ego, to ma to znamiona lekkiej prowokacji bądź utraty kontaktu ze światem zewnętrznym. Kacapa7: Teoretycznie masz rację. Ale z Nasrim miało być to samo, jednakże chętnych było kilku, i cena poszybowała dość lekko i powabnie w górę. Poza tym, tak jak i w przypadku Francuza, Van Persie - jesli zdecyduje się opuścić Emirates - zażąda sobie niezłej tygodniówki, to pewne. W tym sensie byłby dla mnie o wiele za drogi na ławkę, a póki co, o czym już wielu z nas napisało, w ataku mamy niezły tłok, tyle że większy ostatnio na izbie przyjęć niż w kadrze meczowej.
0
Kakashi123321
1 października 2011, 12:12
DAWID 29 Masz rację nie widziałem go w Serie A, ale to nie znaczy, że będę na niego najeżdżać z tego powodu. Nie chcę się kłócić po prostu takie jest moje zdanie, że RvP jest świetnym piłkarzem i nie masz racji w tym, że najlepsze dni ma już za sobą.
0
rafal996
rafal996
1 października 2011, 12:11
To że ostatnio nie mieliśmy kim grać w ataku to nie wina słabej kadry... Mamy dużo napastników, nie ma sensu utrzymywać większej ilości krasowych graczy - i tak jak wszyscy są zdrowi, to ktoś zawsze jest niezadowolony, bo nie gra. To po prostu pech, że akurat tyle kontuzji na raz mamy, ale temu się nie da przeciwdziałać w ten sposób, musielibyśmy mieć dwudziestu napastników. Van persie to świetny piłkarz, ale doprawdy nie wiem, gdzie byśmy go mogli wpasować do Milanu. Zamiast niego powinniśmy nabyć dwóch pomocników za schodzących ze sceny Ambro/Gattuso/Seedorfa.
0
mistrzMALDINI
mistrzMALDINI
1 października 2011, 11:58
Gol Mamy tak zapełniony atak, że ostatnio oprócz Cassano i i Faraona nie mieliśmy żadnych napastników. Co do Van Persiego świetny piłkarz. Minusem jest to, że Pato będzie mieć nowego kolegę w czasie leczenia swoich urazów.
0
rafimilan
1 października 2011, 11:54
Za Cassano to ja bym go oddał ;d
0
dzedzester
1 października 2011, 11:51
Nie potrzebny Milanowi - jakby Ibra, Pato, Cassano, Binho, Faraon i Inzaghi, to było mało w ataku. Potrzebni są wyłącznie pomocnicy, czekam na dwóch zawodników wysokiej klasy w tej formacji, a potem tylko na triumfy.
0
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
1 października 2011, 11:32
Pod względem kontuzji podobny do Robbena czy Pato .. ;/ Myśle, że Robin byłby zbędny w dzisiejszym Milanie.
0
Bandon
Bandon
1 października 2011, 11:31
Niezły pomysł.
0
mateusz19922010
1 października 2011, 11:27
Bardzo dobry zawodnik, gdyby nie kontuzje...
0
woolfik
1 października 2011, 11:26
Amauri też miał przyjść ale jakoś o tym ucichło, tak samo będzie z van Persim, chociaż przyznaje, że chciałbym go w Milanie.
0
Kacapa7
Kacapa7
1 października 2011, 11:23
Van Persie nie kosztowałby drogo, ponieważ kończy mu się kontrakt i Arsenal chciałby na nim coś zarobic, a nie puścic za darmo. RomusMily To nie wina Arsenalu, że sprzedaje graczy po prostu kończą im się kontakty, chcą na nich zarobic, a piłkarze marzą o grze w zespołach w których są wstanie coś wygrac. Arsenal im tego nie gwarantuje. DAWID 29 Nie bardzo rozumiem co oznacza 'wypalony talent'? Czy, że Van Persi nigdy nie grał na miarę swojego talentu? Tacy piłkarze jak Van Persi to gwiazdy, a nie talenty. Talenty to zwykle grojki w młodziutkim wieku i mało znani. Co do samego Van Persiego bardzo lubię Holendra. Jak już ktoś napisał nie można nazwac go przeciętniakiem, bo ma tak naprawdę wszystko czego potrzebuje ofensywny piłkarz. Największa wadą jednak Robina jest to, że jest podatny na kontuzje.
0
szymoninho19
szymoninho19
1 października 2011, 11:21
bez szans fajna plota
0
KorekACM
1 października 2011, 11:19
Hehe wolałbym Rasiaka niż jego ;] tak na serio do dawac Gansa,Montoliva i Krasica!
0
Gol
Gol
1 października 2011, 10:53
Następna Szklanka :P Nie wiem po co miałby do nas przechodzić. My atak mamy zapełniony - Pato, Cassano, Robinho, Ibrahimovic, Inzaghi i Szary. Kozio chyba nie sądzisz że choć jeden z twojej listy znajdzie się kiedykolwiek w Milanie. Dla mnie szanse ma może 2-3 nazwiska ale to i tak bardzo małe szanse. Chodzi o Götze, Sahin lub Thiago. Jak Van Persi dołączy będzie miał 3/4 sezonu Qut potem wróci razem z Pato na kilka ostatnich meczów i tak będzie siedział na ławce, bo nie dosięga do pięt ani Robinho, ani Pato, ani Ibrahimoviciowi. Może jedynie wchodzić na ostatnie minuty za Zlatana. A nie zapominajmy też o Cassano. Dla mnie bardziej przydadzą się Ganso, Montolivo i (wiem wiem że małe szanse) Diarra.
0
Maximilanista
Maximilanista
1 października 2011, 09:57
Van Persie przeciętniakiem? Wspaniały żart, bazujący na zupełnym oderwaniu od rzeczywistości i kompletnej abstrakcji. Napastnik Arsenalu to wybitny piłkarz, kórego jedyną wadą są częste - jednak nie tak częste jak w przypadku Pato - kontuzje. Holender jest szybki, dynamiczny, silny fizycznie i świetnie wyszkolony technicznie. Jest również zawodnikiem uniwersalnym - moze grać środkowego napastnika, cofniętego, może grać na obu skrzydłach, a grywał również, jeszcze w Eredivisie, typowego skrajnego pomocnika. Tyle tylko, że on do nas nie przyjdzie. Raz że nawet jeśli odejdzie z Arsenalu, to pójdzie tam, gdzie zarobi najwięcej. Jest co najmniej kilka klubów, które chciałyby mieć szalonego Robina w kładzie, a które są w stanie przebić naszą ofertę. Po drugie, Van Persie to piłkarz zdecydowanie na pierwszy skład - nie stać nas na utrzymywanie i zostawianie na ławce tak drogiego ale jednocześnie wspaniałego zawodnika. Jego przybycie raczej oznaczałoby odejście Pato lub Robinho, a może Cassano (lub nawet dwóch z tej trójki wymienionych). Raczej nie wierzę więc w możliwość pozyskania Holendra, choć wiem, że duet Ibrahimović - Van Persie mógłby być postrachem całej piłkarskiej Europy.
0
doki26
doki26
1 października 2011, 09:51
Ostatnio czytałem, że bardzo zainteresowanym Robinem jest Manchester City
0
DAWID 29
1 października 2011, 09:24
Wypalony talent moim zdaniem. Jak skupiłbym się na Mantolivo, Ganso i ewentualnie jeszcze kimś (kogoś z tych kogo wymienił KOZIO). Trochę mnie denerwuje, że ledwo jedno się skończyło a oni już spekulują... Trener powinien ustawiać skład z zawodników jakich ma, a nie których mu media dopiszą...
0
Blady19921002
Blady19921002
1 października 2011, 08:45
Jestem na tak.
0
KOZIO
KOZIO
1 października 2011, 08:39
no i na co on na powiedzcie mi, nam potrzebni są pomocnicy napastników już mamy pod dostatkiem IBRA,PATO,CASSANO,INZAGHI,ROBINHO,SZARY. a pomocników ofensywnych dobrych to tylko K.P.BOA i Aqilani reszta to albo dziadki albo obroncy grający w pomocy. nam potrzebni są piłkarze typu BALE V.D.VART SNEIJDER KAKA HAMSIK Götze szwainsteiger Ribery Nasri Thiago Alcantara SAHIN KRASIC itp potrzebujemy conajmniej 2 takich piłkarzy bo linia pomocy w milanie wygląda bardzo słabo i moim skromnym zdaniem nawet linia pomocy NAPOLI wygląda o wiele lepiej a codopiero reszty gigantów z europy.
0
ACMForever
ACMForever
1 października 2011, 08:21
KASA_ACM Nie każdy, zapomniałeś o Huntelaarze ;p
0
TomKox
TomKox
1 października 2011, 08:04
Fajnie by było... ;P Lepszy od Amauriego i strzela też dosyć często. :P ^^ Ale i tak nie dojdzie do skutku. ;]
0
KASA_ACM
1 października 2011, 03:35
Czytałem już o tym, że RvP ma być następcą Teveza w Man City, a jak będzie wyglądać wynik tego starcia pod względem finansowym - każdy wie. Chyba, że Robin będzie wolał pograć w klubie, gdzie chyba każdy Holender zrobił karierę i odnosił sukcesy. :]
0
fugi06
1 października 2011, 03:02
Ja ostatnio ze słów swojego historyka ( którego pozdrawiam) usłyszałem, że CR jest przeciętny więc Van Persie to piłkarz ewentualnie na okręgówkę:D A tak całkiem serio.... Pewnie jest to plotka, ale gdyby tak nie było cieszył, to bym się z takiego transferu.
0
Kakashi123321
1 października 2011, 01:14
Ellidigar Jak większość dobrych, prócz tych z Barcy co na doładowaniach latają :) Zgadzam się nie ma co tracić takich wielkich pieniędzy na tą pozycję. Ale to tylko PLOTKA, więc nie ma co ustalać RvP jako jakiejś możliwości.
0
KAZUYAH
1 października 2011, 00:59
Ciekawe, ciekawe :) Zawsze lepszy on niż Amauri :D
0
Elldrigar
1 października 2011, 00:44
Kolejny piłkarz szklanka :)
0
sylwan009
sylwan009
30 września 2011, 23:52
kakashi123321 w pełni cie popieram :)
0
wilku94
wilku94
30 września 2011, 23:47
Coś czuję, że nadchodzi sprzedaż Pato...
0
30 września 2011, 23:43
Bardzo ciekawy piłkarz jeden z moich ulubionych w Arsenalu. Jednak u nas jest całkowicie zbędny.
0
jarles
30 września 2011, 23:39
jest tu zbędny
0
Abyss
Abyss
30 września 2011, 23:21
Ooo, następny. Był już Ganso, Drogba, Crouch i wielu innych. Van Persie - cieniutki koleś, z jedną nogą jak Giggs (ale bez porównania chodziło mi tylko o podobieństwo gry lewą nogą); oglądałem go setki razy. Wypalony. Dobrze odwzorowuje poziom Arsenalu, europejski średniak.
0
RomusMily
30 września 2011, 23:19
Bo Arsenal jest tak bezmyślny, że puści kolejnego piłkarza..
0
Kakashi123321
30 września 2011, 23:19
Hehe, żartownisie. Po 1 : Kasa... po 2 on nie chcę odejść z Arsenalu. W dzisiejszym rynku byłby wart tyle co Cesc jak nie więcej. Na 101% zostanie w Arsenalu. Poza tym jaki brak porozumienia? Jego nie oddadzą.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się