SCUDETTO


Elliott przeznaczy na mercato do 50 milionów euro

12 lipca 2018, 11:45, Presidente Aktualności
Elliott przeznaczy na mercato do 50 milionów euro

Według informacji podawanych przez La Gazzettę dello Sport, amerykański fundusz Elliott, który od kilku jest nowym właścicielem Milanu, powinien przeznaczyć na transfery w trwającym okienku kwotę rzędu 35 - 50 milionów euro. Massimiliano Mirabelli zatem będzie miał do wydania zdecydowanie mniej niż w zeszłym roku, ale - jak wyjaśnia dziennik - kwota ta może ulec zwiększeniu o środki uzyskane ze sprzedaży niektórych graczy z obecnej kadry. 



79 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Adamek189
Adamek189
13 lipca 2018, 01:05
Amerykanie zaraz podstawią ,,sponsorów'' i zwiększą oficjalnie przychody klubu dzięki czemu będzie można zrobić 3 transfery nie martwiąc się o FFP.
0
Abyss
Abyss
12 lipca 2018, 21:59
Jeszcze długa droga do zakończenia mercato, ale wiele wskazuje, iż w następnym sezonie ponownie zostanie nam walka tylko i wyłącznie o Ligę Europy.
1
Jim Skalniak
Jim Skalniak
12 lipca 2018, 21:20
Znając życie, to na jakichś dwóch nowych Kaliniców wystarczy, żeby za rok mieć kogo sprzedać za pół tego.
1
Krauser
Krauser
12 lipca 2018, 16:41
Głupoty piszą a wy to łykacie. Wydadzą 50mln jak JE ZAROBIĄ ze sprzedaży zawodników a nie jak dostaną "na piękne oczy" od Elliota. Przyzwyczajcie się do tego, bo dzięki FFP to się szybko nie zmieni.
2
jarek2572
jarek2572
12 lipca 2018, 16:24
Za 50 mln kupić kogoś na atak albo na skrzydło, za tyle samo wypożyczyć kogoś z obowiązkiem wykupu na następny sezon i tyle. Ja osobiście więcej nie oczekuję w tym okienku transferowym, ale chciał bym żeby Ci co mają zostać zostali, a Ci co mają odejść odeszli.
0
tober12
tober12
12 lipca 2018, 15:28
Wyjaśni mi ktoś o co chodzi z dodatnim budżetem za mercato? Ok mamy np 50 mln na transfery wydamy je i teraz czy musimy sprzedać zawodników za wartość 55 mln czy 105 mln?
0
Ginevra
Ginevra
12 lipca 2018, 17:05
Ogólnie wszystko, co podają media to wróżenie z fusów. Milan pod kątem FFP musi na koniec sezonu 2018/19 (czyli do czerwca 2019) dążyć do osiągnięcia równowagi między kosztami (głównie pensje i amortyzacje - odsyłam do google, żeby się nie rozwodzić) oraz przychodami (głównie prawa tv, sponsorzy, nagrody i nadwyżki ze sprzedaży piłkarzy - tzw. plusvalenze po włosku). Żeby uzyskać nadwyżkę, opłaca się sprzedawać wychowanków, bo wtedy cała kwota praktycznie jest nadwyżką. Nie opłaca się sprzedawać nowo zakupiony piłkarzy, bo od kwoty transferu trzeba odliczyć pozostałe koszty amortyzacji [np. jeśli sprzedasz dziś Leo za 42 mln to zyskasz tylko 8,4 mln nadwyżki - wartość początkowa piłkarza to były 42 mln, po roku jego wartość zmniejszyła się o amortyzację (42 mln/5 lat kontraktu, czyli o 8,4 mln), czyli teraz jest wart 33,6 mln. Jeśli sprzedasz piłkarza wartego 33,6 mln za 42 mln to zyskasz tylko 8,4 mln]. Tutaj trzeba patrzeć bardziej holistycznie i konia z rzędem temu, kto mi wyjaśni jak poczciwy Peppe di Stefano ze Sky doliczył się tych 55 mln.
Edytowano dnia: 12 lipca 2018, 17:41
5
tober12
tober12
12 lipca 2018, 17:41
Wiadomo, że media mówią. Niestety po tej akcji pewnie będą Milan mieli na Oku i trzeba będzie mocno trzymać się zasad. Dla mnie te FFP to pomyłka i nie dlatego, że Milan na tym ucierpiał tylko każdy wydaję ile chce i nic z tym nie robią. Każdy powie, że maja zyski itd. Ale np. Milan wracający po latach do pucharów odrazu płaci za poprzednie lata gdzie w nich nie grał więc gdzie tu sens wiadomo, że przychodu nie było. Tylko, że tak samo nie hralisny w europie wiec te lata co nas powinny obchodzić.
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2018, 18:25
mnie też dziwi kwota 55 mln kiedy Inter/Roma musiały gonić w rok rw ok do 45 mln
0
12 lipca 2018, 15:25
Mirabelli ma teraz pole do popisu , czyli mozna byc pewnym ze ten chlop nic nie sklei z tego.
3
Bufor85
Bufor85
12 lipca 2018, 15:56
Uważam podobnie. Aczkolwiek zaskoczy mnie jeśli mu się uda. A prawdopodobne jest to, że mu się uda, bo sprowadzi same odpadki i potem będzie się szczycił przed opinią publiczną, że miał ograniczony budżet, ale mercato może uznać za udane.
1
viviek89
viviek89
12 lipca 2018, 15:05
"drobne"? "malo"? tydzien temu mowili ze okienko ma byc na 0 czyli mamy o 50mln wiecej niz mialo byc, tak? Bedzie dobrze nie dramatyzujcie chlopaki. Kalinicia dobrze sprzedamy to w koncu mistsz swiata:D
1
Rafalzki
Rafalzki
12 lipca 2018, 14:58
to widzę, ze w tym okienku dołączą do Nas tylko Zazy i inne Kalinice... QUO VADIS MILANIE?!?!
0
Lipido
Lipido
12 lipca 2018, 14:35
I ciekawe co pokaże teraz pan fachowiec Mirabelli. Skończyło się" dajemy ile nam zaśpiewają" i do tego na kredyt.
3
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2018, 14:03
Mam wrazenie ze wkradl nam sie pewien osobnik z seriea.pl ...
0
Fushnikov
Fushnikov
12 lipca 2018, 14:44
Mówisz o tym wielkim fanie AC Milan o rzekomym pseudonimie HalaMadrid777??
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2018, 15:15
Nope paziioni cos w ten desen
0
Arva
Moderator Arva
12 lipca 2018, 23:49
Pazioni nie musiał się nigdzie wkradać, to stały użytkownik tego portalu. Poprzednia odsłona strony posiadała licznik komentarzy, wg. którego ten "osobnik" miał nastukane kilkanaście (lub nawet kilkadziesiąt) tysięcy komentarzy. :))
0
Fushnikov
Fushnikov
13 lipca 2018, 08:37
Arva. To nie ten pazioni. Tamten to podrabianiecc. Ten nasz jest kulturalny tamten przeciwnie xD
0
Arva
Moderator Arva
13 lipca 2018, 10:44
Okeeej, najwyraźniej coś musiałem przegapić. :)
0
Fushnikov
Fushnikov
12 lipca 2018, 13:57
Kalinica sprzedać za 15 i kupić igłę. Albo sprzedać wszystkich i kupić rudego z City :)
0
Dalmatynczyk85
Dalmatynczyk85
12 lipca 2018, 14:06
Sprzedać za 15, zapłacić 25 Fiorentinie. I kupić Igłę za -(słownie MINUS)10mln. Świetny plan. Wzorujesz się na byłym prezydencie który miał nadzieję że uda mu się odbudować klub będąc wiecznie na minusie ??
0
Fushnikov
Fushnikov
12 lipca 2018, 14:42
Nie bekę sobie kręcę. Pozdrawiam
2
adamos
adamos
12 lipca 2018, 13:44
Najpierw trzeba poczekać do 19 lipca aby zobaczyć czy Nas TAS przywróci do LE. Bo jeśli Nas nie przywrócą to wystarczy Nam Kadra 24 osobowa. Jeśli przywróci to trzeba zrobić porządek z Monotlivo, Antkiem, Abate, Maurim, Loca i na ich miejsce sprowadzać i wzmacniać.
2
Dalmatynczyk85
Dalmatynczyk85
12 lipca 2018, 13:59
Nawet jeśli TAS przywróci i Milan się wzmocni chociażby Immobile to myślisz że to coś zmieni? Jeśli tak to się mylisz - Milan wzmocniony nawet 2-3 mocnymi nazwiskami nie ma jakiekolwiek szansy na nawiązanie walko z Juve, Romą, Napoli i Interem. A z Gattuso na ławce którego 99 procent umiejętności to waleczność a 1 % to taktyka Milan nie ma żadnych szans w ewentualnym starciu z drużynami pokroju Arsenalu lub Sevilli w fazie pucharowej LE jeśli tam dotrze.
2
adamos
adamos
12 lipca 2018, 14:28
Dalmatynczyk85 Też mam pewne wątpliwości co do Rino, ale zaczyna z kartką czystą nowy sezon i zobaczymy co pokaże, ma cały okres przygotowawczy dla siebie i będzie miał zawodników co chce. Ocenimy jego pracę już po paru spotkaniach w lidze.
0
kamilus
kamilus
12 lipca 2018, 20:16
Czemu Milan nie ma mieć szansy z Romą czy Interem? Pamiętajmy, że większość punktów zdobywa i traci się na drużynach teoretycznie słabszych - w bezpośrednich starciach z w/w zespołami możemy być gorsi, ale jeśli na przestrzeni całego sezonu będziemy lepiej sobie radzić z zespołami ze środka i dołu tabeli, to na koniec będziemy wyżej w tabeli. I to, czyli klasyfikacja na koniec sezonu, chyba najbardziej się liczy.
0
Dalmatynczyk85
Dalmatynczyk85
12 lipca 2018, 21:01
Kamilus - gdyby Milan wygrał oba bezpośrednie starcia z Romą, Interem i Lazio w zeszłym sezonie to miałby LM z palcem w nosie. A czemu Milan nie ma szans z Romą lub Interem. Może dlatego że te drużyny są lepsze jakościowo i z ławki kierują nimi trenerzy którzy mają pojęcie o taktyce i odpowiednio reagują w trakcie meczu na wydarzenia boiskowe. W Milanie przy linii bocznej biega kompletny amator który oprócz wymachiwania rękami nie daje nic tej drużynie.
1
Dalmatynczyk85
Dalmatynczyk85
12 lipca 2018, 13:42
No panie "dyrektorze" Mirabelli - w kieszeni tylko drobne 50 baniek zamiast pożyczonych 200 - pokaż wszystkim na co Cię stać. Wydaję mi się że w to mercato nie będziesz stroił żartów tak jak rok temu kiedy w świetny humorze klepałeś Nikolę po kolanie żartując sobie że odeślesz go do Fiorentiny jeśli się nie sprawdzi w Milanie. Jeśli w tym sezonie F&M nie zbudują drużyny zdolnej wywalczyć miejsce w pierwszej czwórce to oznacza to całkowitą klapę Milanu. Kominy płacowe jakie zaserwowali Bonucciemu i Donnarumom już teraz poważnie szarpią budżet klubu. Za rok przy braku awansu do LM słowa Pallotty z tego newsa http://www.acmilan.com.pl/news/20948/wlasciciel_romy_wyjasnijcie_mi_co_robi_milan_poniewaz_ja_nie_rozumiem/page/1 okażą się prawdziwe. I wszyscy którzy chwalili Fassone za to że "zgasił go jak peta" w odpowiedzi będą chcieli pozbyć się Łysego kłamczuszka który swoimi nieudolnymi działaniami doprowadzi Milan na skraj bankructwa. Ja osobiście mam nadzieję że nowy prezes zamieni tych dwóch pozorantów na kogoś kto zna się na swojej pracy, a nowy zarząd oprócz rozsądnego prowadzenia klubu zatrudni prawdziwego trenera.
Edytowano dnia: 12 lipca 2018, 13:48
3
adamos
adamos
12 lipca 2018, 14:33
Na chwilę obecną nie zmienią, i to raczej dobre posunięcie, gdyż jesteśmy na półmetku okienka transferowego, cześć negocjacji jest otwartych i to by było glupie ich teraz wywalić i wstawić nową personę, co nie wie co jest początkiem co końcem i nie wie jakich zawodników chce trener. Myślę, że we wrześniu się z nimi pożegnamy, albo którymś z nich...
1
kamilus
kamilus
12 lipca 2018, 13:17
Przede wszystkim pamiętajmy, że obecnie mało kto płaci za transfer od razu, więc spokojnie daną kwotę można rozłożyć na 2/3 raty. Do tego jest coś takiego jak wypożyczenie z obowiązkiem wykupu, gdzie płatność jest odkładana na kolejny rok. Ogólnie mówiąc nawet 35 mln może oznaczać tyle, że wydamy i 100 mln, po prostu mądrze je rozłożymy w czasie. Dla dobrego dyrektora sportowego taka kwota powinna wystarczyć - Kovacic (50 mln) + Dembele (30 mln) + wypożyczenie Ceballosa + darmowy Badelj. Łączny koszt 80 mln (na przestrzeni x lat), a linia pomocy wzmocniona i to bardzo. Do tego jeśli udałoby się sprzedać Kalinica i/lub Bakkę i/lub Silvę, to mielibyśmy pieniądze na Depaya lub Immobile. Jak widać nawet z podobnym budżetem można fajnie wzmocnić zespół, trzeba by było tylko ostro wziąć się do pracy - a nie wiem, czy Mirabelli jest do tego zdolny...
3
Cesash
Cesash
12 lipca 2018, 13:20
Zagadam do Elliota to może wezmą Cię na dyrektora jakiegoś.
2
nadgnity
nadgnity
12 lipca 2018, 13:21
Dokładnie. Też mam wątpliwości czy Mirabelli stanie na wysokości zadania.
1
Skot Łilson
Skot Łilson
12 lipca 2018, 13:23
Depay i Immobile nierealni zwłaszcza z tym burdelem co mamy teraz. Do tego Kovacic też nierealny dla nas i raczej nie za 50 mln. Badelj byłby ok i dziwię się że go nie wzięliśmy szybciej bo teraz nawet jako rezerwowy finalista MŚ może mieć branie, no i nie wiem co widzisz w tym Dembele ale tak jak mówisz da radę zrobić dobre transfery za nie dużą kasę na raz.
0
kamilus
kamilus
12 lipca 2018, 13:34
Rok temu Kovacic był do wyjęcia za 40 mln, bo chce grać regularnie. W tym roku w Realu to się nie zmieni, bo 'Królewscy' chcą Hazarada, a sam Chorwat na MŚ za wiele też nie pograł. Dembele według mnie to bardzo fajny defensywny pomocnik, szczególnie za 25 mln, które podobno by wystarczyły. Z innych nazwisk to chyba 2 tygodnie temu były plotki, że Milanowi został zaproponowany Witsel za 20/24 mln, ale tutaj na przeszkodzie stanęłaby zapewne pensja - skoro Belg gra teraz w Chinach, to nie zechce wrócić do Europy by grać za 2-3 mln rocznie.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2018, 13:37
Depay też ponoć do wyjęcia za 40 mln z OL .. kwestia zarobków pozostaje i woli samego zawodnika... niema też co każdej poważnej kandydatura na straty spisywać .. z drugiej strony niema sie co też nastawiać na jakieś wielkie transfery .. jak to mówia, lepiej mieć niespodziankę niż bardzo się zawieść ^^
2
kamilus
kamilus
12 lipca 2018, 13:50
Dokładnie. Akurat teraz będzie piękny czas do tego, żeby Mirabelli pokazał, jakim jest dyrektorem, bo z portfelem pełnym pieniędzy można kupić każdego i zrobiłby to pewnie każdy z nas.
0
Bury_87
Bury_87
12 lipca 2018, 13:13
Czyli bardzo skromnie, za takie pieniądze raczej się nie wzmocnimy nikim konkretnym, a informacje o Depayu czy Immobile można włożyć między bajki, choć z drugiej strony mamy kilku piłkarzy do opchnięcia. Kalinić pójdzie na darmowe wypożyczenie z przymusem wykupu więc teraz nic za niego nie dostaniemy. Bacca 15-20mln, locatelli 15mln, Bertolacci 13-15mln, Gomez 6-8mln, Borini 10mln(choć on pewnie zostanie) zakładając, że będziemy mieć 50 baniek to z transferów kolejne 50-60 mln powinno się ukulać. Więc za 100-110 mln jak sie dobrze poszuka to można wzmocnić kadre solidnymi piłkarzami. Forza Milan????⚫
Edytowano dnia: 12 lipca 2018, 13:14
0
Skot Łilson
Skot Łilson
12 lipca 2018, 13:19
Ze wszystkim się zgadzam tylko z tym Berolaccim popłynąłeś nieźle, no i Locatelli prędzej 10 niż 15 :D
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2018, 12:56
50+10 Locatelli + 15 Kalinic (chyba najgorszy wariant cenowy) + 10 Bacca (ta sama sytuacja) i coś tam ciekawego można podziałać na tym rynku.
1
Gattuso28
Gattuso28
12 lipca 2018, 13:01
przypadkiem nie trzeba jeszcze odjąć to co zapłacimy za Kessiego chyba i Boriniego w tym roku?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2018, 13:05
za Kessiego płacimy dopiero za rok.
3
Skot Łilson
Skot Łilson
12 lipca 2018, 13:17
Do tego Bertolacci, Gomez, Antonelli czy Mauri i myślę że kolejne 15 mln wpadnie. To daje około 100 mln na ruchy. Za Boriniego płacimy koło 8 mln więc zostaje 90 by łatwiej liczyć. I za te pieniądze spokojnie można ściągnąć pomocnika, skrzydłowego i nawet niech już przyjdzie ten Zaza na wypożyczenie za Zombie i nie powinno być źle.
0
kamilus
kamilus
12 lipca 2018, 13:19
Za Bertolacciego Genoa chce zapłacić 5/6 mln, a i tak przeszkodą jest zbyt wysoka pensja. Innych kandydatów na jego usługi nie ma, a zatem nie ma co spodziewać się, iż otrzymamy jakąś lepszą ofertę. Gomez to 6 mln (na tyle zgodziła się Boca), a Antonelli i Mauri odejdą prawdopodobnie za darmo (wypożyczenie, rozwiązanie kontraktu) lub za marne grosze.
0
patoo_07
patoo_07
12 lipca 2018, 14:59
Kessie wypożyczony na dwa lata ;)
0
lopezito84
lopezito84
12 lipca 2018, 12:56
tak mało???!!! jestem w szoku
0
Rossoner1996
Rossoner1996
12 lipca 2018, 12:42
Na Kucke i Kovacica powinno starczyć :P
0
AC Kamil
AC Kamil
12 lipca 2018, 12:32
FFP na więcej nie pozwoli i ta kwota powinna w zupełności wystarczyć zakładając sprzedaż kilku niepotrzebnych graczy, 200 mln euro było do wydania rok temu więc niech teraz pokażą trochę kreatywności i wzmocnią drużynę przynajmniej dwoma dobrymi zawodnikami, a trzeciego być może uda się wypożyczyć z możliwością wykupu po sezonie.
Edytowano dnia: 12 lipca 2018, 12:33
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2018, 12:31
Dopiero teraz zobaczymy na ile mądrze potrafi poruszać się na rynku transferowym nasz dyrektor Mirabelli ^^ Niby mamy mieć 50 mln na + , niemniej robiąc transfer za 30 - 40 mln , może to tak porozbijać, że wyjdzie mu w okresie rozliczeniowym 10 - 15 mln .. o ile się nie mylę oczywiście..
0
Boro
Boro
12 lipca 2018, 12:31
Zrobić jedno wypożyczenie z jakąś klauzulą i kupić jednego zawodnika z wysokiego poziomu. Dodatkowo wróci Conti co też bedzie wzmocnieniem.
0
matten
matten
12 lipca 2018, 12:40
Zanim Conti wróci do formy to sezon się skończy :)
0
Boro
Boro
12 lipca 2018, 16:23
Mam nadzieję że się myślisz.
0
matten
matten
12 lipca 2018, 12:20
Miał być Depay, Immobile i inne ciekawe nazwiska, a skończy się pewnie na jakichś ligowych przeciętniakach i piłkarzach, którzy kiedyś dobrze się zapowiadali, a teraz są na zakręcie kariery :/ Czarno widzę to okienko, no chyba że uda się dobrze sprzedać Donnarummę i poświęcą Silvę, ale na pierwszego podobno brak chętnych, a za drugiego pewnie nie przytulimy więcej niż 30 mln. Jest jeszcze Suso, ale osobiście wolałbym, aby u nas został.
2
hyrus13
12 lipca 2018, 13:04
Spokojnie, Carlos, Loca i kilku innych da nam ekstra 30 baniek. Z taką kwotą można już pomyśleć o Immobile. Poza tym mam jakieś dziwne przeczucie, że przyjdzie do nas Marchisio ;)
0
savicevic88
savicevic88
12 lipca 2018, 13:44
Hyrus13... Chyba oglądać Milan Lab od środka.
0
matten
matten
12 lipca 2018, 16:16
@hyrus13 Ja się nie znam, ale z tego co pamiętam, to w tym okienku musimy zapłacić 20 mln za Kalinicia (i pewnie nie tylko za niego, bo na tych samych zasadach ściągnęliśmy CHYBA większą ilość zawodników), więc nie rozpędzałbym się tak z tymi dodatkowymi milionami ze sprzedaży naszych zawodników :) Poza tym, jakoś nie widać wielkiego zainteresowania Bakką, są problemy z transferami Bertolacciego, Gomeza i tym podobnych asów...
0
hyrus13
12 lipca 2018, 18:04
Więc na tej samej zasadzie będziemy teraz ściągać. Przecież Leo jest kupiony na raty, a nikt nie mówi, że rok temu daliśmy za niego 8mln tylko 40. Kalinic nam się chyba bilansuje odchodząc do Atletico. A właśnie, co z Lapadulą, rok temu był sprzedany czy wypożyczony z obowiązkiem wykupu?
0
Mixder
Mixder
12 lipca 2018, 12:15
Lepszy rydz niż nic. Sprowadzić kreatywnego pomocnika, Kucke i Zaza na wypożyczenie bądź Bacce z powrotem, sprzedać Kalinicia itp. by zachować tą nadwyżkę, i jakoś doczłapiemy do LE w następnym sezonie...
Edytowano dnia: 12 lipca 2018, 12:16
0
Lipido
Lipido
12 lipca 2018, 15:52
Przy obecnej sytuacji pozostawienie Baccy jest chyba najrozsądniejszym ruchem. Nie ma co liczyć na spektakularne transfery przynajmniej w tym okienku.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lipca 2018, 12:13
Rafinha Alcantara - to nazwisko mnie kręci :p Inter zrezygnował bo kupili Belga z Romy, a klauzula byla na 38 mln euro nawet gdyby odpalić im 50 mln to byłyby to super transfer (Rafa - Kessie - Biglia) to nawet już jakoś wygląda, a On bardzo chcial grać dalej we Włoszech bo mu sie tutaj podobało. Problem czy by chcial sam piłkarz, bo jednak gral w Interze..
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2018, 12:16
Panie szanowny, jak już mielibyśmy to 50 mln i moglibyśmy je " odpalić " to nam jest potrzebny zawodnik do rozrywania szyków .. więc logiczne byłoby zainwestowanie w takiego Depaya .. a w pomocy może grać Hakan i pewnie da wiekszy wkład niż Rafinha.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lipca 2018, 12:32
No chyba Szanowny Panie, nie.. Calhanoglu świetnie sobie radzi jako LN i na cholerę chcesz robić z niego środkowego pomocnika.. ? A ofensywny Rafinha do rozruszania pomocy byłby moim zdaniem dobra opcją ;)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2018, 12:41
Może po to, że mamy na skrzydłach jak na to nie patrząc 2 ofensywnych pomocników... to by się sprawdziło, jeżeli mielibyśmy opanowany atak pozycyjny.. bo te chłopaki maja super technike, ale nie maja dynamiki i szybkości. Nam jest potrzebny ktoś to będzie próbował indywidualnie wejść w pole karne, oraz ktoś kto na pełnym gazie pociągnie kontre... było kilka sytuacji gdzie Jack zagrywał prostopadle ( przy kontrze ) do Hakana a ten nie mógł sobie poradzić szybkościowo z obrońcą .. bo Calhanoglu to żaden sprinter, ale jest świetny technicznie i ma wizje gry więc od biedy sprawdza się na skrzydle.. niemniej na 10 uważam, że robiłby wiekszą robotę .. takie moje zdanie..
0
Marcin1995
Marcin1995
12 lipca 2018, 12:11
Mam nadzieję że posprzedajemy zbędny balast za mniej więcej 40-50 mln za to kupimy 2 dobrych zawodników i wyjdziemy na 0, po sezonie sprzedamy jednego piłkarza za 60 mln i jesteśmy na czysto
0
grzyweek7
grzyweek7
12 lipca 2018, 12:11
Trzeba szukać okazji, jeden napadzior, skrzydłowy i pomocnik i będzie dobrze, przez FFP straciliśmy skrzydłowego bo Deulofeu był do wyjęcia za 13mln, teraz odpuszczamy Meyera, więc będzie ciężko....
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2018, 12:01
Przypomne ze ugoda jaka bedzie wymusi byc 55mln na plusie z transferow
1
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
12 lipca 2018, 12:01
Czyli znowu szrot sprowadzą..
0
dragantomek@gmail.com
[email protected]
12 lipca 2018, 11:54
50 baniek
antos - 1
kalinic -15
bacca - 13
berto.- 5
gomez - 6
mauri 3
____
43
oczywiscieceny promocyjne za kalinicia mozna nawet do 20 wyciagnac za bacce o 2 banki wiecej moze dosjsc kwota do 50 miliomow czyli nie jest zle
tylko gdzie to saldo na plus jak uefa chciala zeby bylo w granicach 50 mln
Edytowano dnia: 12 lipca 2018, 12:00
0
Vol'jin
Vol'jin
12 lipca 2018, 12:02
Trzeba gimnastyki z sektorow mlodziezowych przy sprzedazy vide Inter czy Roma
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lipca 2018, 12:03
20 mln odejmij bo Kalinica mamy spłacić dopiero w tym roku, to bylo wypożyczenie rok temu..
0
kamilus
kamilus
12 lipca 2018, 13:29
Nie jestem pewien, ale za Kalinica już chyba zapłaciliśmy - 1. lipca stał się naszym piłkarzem, więc raczej momy go już z głowy.
0
Fushnikov
Fushnikov
12 lipca 2018, 14:00
Kto Ci kupi Bertollaciego za 5mln?? Zwariowales?
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
12 lipca 2018, 11:53
Czyli jedna pozycja do obstawienia za hajs ( zawodnik do 1 składu ) + jeden zmiennik po kosztach. To w zasadzie byłoby na tyle. Na porządnego zawodnika, trzeba będzie wydać 30 - 40 mln .. reszta pewnie na jakiegoś zmiennika, na jedna z pozycji w pomocy ( pewnie zmiennik dla Kessiego ). Teraz pytanie jak to ogarnie Mirabelli . Trzon drużyny jest, więc nawet ten jeden dobry transfer to będzie wartość dodana , jeśli chodzi o nadchodzący sezon. Oby mu coś do głowy nie strzeliło i nie przep... całej kasy na napastnika...
2
AlexisRossonero
AlexisRossonero
12 lipca 2018, 11:53
Poszalejemy, na pol Depaya starczy akurat ;)
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lipca 2018, 11:50
Środkowy pomocnik za całe 50 mln euro.. Bo tartak u nas w pomocy aż w oczy szczypie.
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
12 lipca 2018, 11:49
Elliott mógłby rzucić i 200 mln na transfery. To nie jest kwestia chęci czy jej braku, a FFP. Milan sam musi na swoje transfery zarobić. Nie może tych pieniędzy dostać od właściciela, inaczej znów wyjdzie ujemny bilans i za dwa lata będą problemy z wejście do europejskich pucharów (jeśli się zakwalifikujemy). Dopóki klubowi nie uda się zwiększyć dochodów (sponsorzy, własny stadion itp.), dopóty możemy zapomnieć o transferach za sto czy dwieście milionów. Niezależnie od tego, kto będzie właścicielem klubu.
15
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
12 lipca 2018, 11:53
Dokładnie tak jest jak mówisz.
0
savicevic88
savicevic88
12 lipca 2018, 13:48
Zróbmy jak PSG z Neymarem;)
0
ANDREW1985
ANDREW1985
12 lipca 2018, 11:47
Dobre i to
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się