SCUDETTO


W poniedziałek do Milanu wpłynie oficjalna oferta PSG za Bonucciego

18 lipca 2018, 21:09, cinassek Aktualności
W poniedziałek do Milanu wpłynie oficjalna oferta PSG za Bonucciego

Corriere dello Sera podaje, że w poniedziałek Paris Saint-Germain złoży Milanowi oficjalną ofertę za Leonardo Bonucciego. Tym samym potwierdzają się doniesienia także innych mediów. Piłkarz w najbliższym czasie oczekuje na rozwój sytuacji w swoim obecnym klubie i decyzję Sportowego Sądu Arbitrażowego odnośnie wykluczenia z europejskich pucharów. Następnie kapitan rossonerich chce poznać plany nowych właścicieli, a potem postanowi, gdzie będzie kontynuował swoją karierę.



49 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
yagi
yagi
19 lipca 2018, 17:29
A ja tam myśle (mam nadzieję), że Musacchio i Romagnoli dadzą radę bez Bonucciego.
Edytowano dnia: 19 lipca 2018, 17:30
0
milan2002
milan2002
19 lipca 2018, 15:07
Od początku dziwiłem się dlaczego Bonucci przychodząc z marszu dostał opaskę kapitana. Jeśli odejdzie to odejdzie. Bardziej mnie nie pokoi to, że może za sobą pociągnąć innych. Ot taki efekt domina.
0
matten
matten
19 lipca 2018, 09:15
Jeśli odejdzie, to będzie to słabe zachowanie z jego strony. Milan podarował mu opaskę kapitańską, dał najwyższy kontrakt w drużynie i uczynił go centralną postacią nowego projektu. Nie wypada, aby kapitan uciekał z tonącego okrętu jako pierwszy, tym bardziej, że na horyzoncie pojawił się statek ratowniczy w postaci funduszu Elliot :(
PS. Jeśli mimo wszystko doszłoby do transferu, to mam nadzieję, że uda się wyciągnąć jakiegoś ciekawego gracza z PSG albo 40-50 mln.
Edytowano dnia: 19 lipca 2018, 09:16
1
grzechu84
grzechu84
19 lipca 2018, 10:51
Odejście Leo będzie naturalną konsekwencją sytuacji klubu. On jest kontrowersyjnym kapitanem z tytułu klasy sportowej i charakteru, nie zaś przywiązania do barw. Od Maldiniego oczekiwałem oddania. Od Bonu jedynie podniesienia jakości gry.
0
Bufor85
Bufor85
19 lipca 2018, 00:05
Co racja to racja. Zalewają nas sporą porcją nowych wiadomości a Milan jest jak widać obecnie produktem i półproduktem... Jednakże sądzę, że ten nasz produkt zacznie działać właśnie po załatwieniu sprawy z sądem arbitrażowym wtedy i poznamy nowych członków zarządu i nowe transfery, jeśli takie będą.
0
MK92
MK92
18 lipca 2018, 23:45
Pożyjemy, zobaczymy. W każdym razie na brak dramatycznych zwrotów akcji kibice Milanu tego lata narzekać nie mogą ;)
5
grzechu84
grzechu84
19 lipca 2018, 08:13
A tak się niektórzy bali, że nie da się przebić emocji z poprzedniego mercato ;)
2
Rodowity
Rodowity
18 lipca 2018, 23:11
Mam pytanie do administratora czy kogoś kto knebluje ludzia usta, aż tak zabolało że zapytałem gdzie wielki Widzew ma flagi?? Jeśli bolało to zaboli napewno jeszcze nie raz. A co do sytuacji z Bonuccim to sprawa jasna my potrzebujemy pieniędzy a bonuci gry o najwyższe cele tylko jakim cudem PSG ma na opłacenie kwoty za Mbappe a ma problemy z ffp?? UEFA to banda zlodzieji i oszustów którzy blokują odbudowę 2 najbardziej utytulonej drużynie świata a rozkłada czerwony dywan i wypina poslady dla szejków z psg i city.
0
Micho
Micho
19 lipca 2018, 00:08
Tu chyba nie jest istotne gdzie widzew ma flagi? Nie jestem kibicem ani Widzewa ani Łks'u, ale uwazam ze takie tematy kto kogo skroił maja mało wspolnego z milanem pozdrawiam ;)
7
adamos
adamos
19 lipca 2018, 08:11
zapytaj na forach Widzewu, tutaj dyskutujemy o Milanie. Gimabaza, kogo obchodzą jakieś flagi....
3
grayman88
grayman88
19 lipca 2018, 09:03
Ale na tej stronie admini za bardzo sie wczuwają w role cenzorów
0
Rodowity
Rodowity
20 lipca 2018, 00:23
Ja odpisałem na post na temat ile to Widzew sprzedał karnetów bo tym też na tej stronie się nie zajmujemy. A ty adamos sprawdź wiek a później ubliżaj od gimbusów czy innych fiu... Ja kolego na Milanie zęby zjadłem. I uważnie czytaj bo prowokacja mówimy Stop. Forza Milan
0
Boateng93
Boateng93
18 lipca 2018, 22:41
Naprawdę ktoś mu się dziwi, że jeszcze mając 2-3 sezony gry na wysokim poziomie będzie wolał walczyć z PSG o LM niż błąkać się z Milanem po LE, albo i nawet tam nie?
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
18 lipca 2018, 22:59
Zgadzam się w 100%. Właściwie to my mu powinniśmy być wdzięczni, że chciał dla nas grać jako jedyny zawodnik z topu w ostatnich(10) latach. Dał się nabrać jak my i drugi raz już się na te bajki w stylu "plan 3 letni" się nie nabierze w przeciwieństwie do nas. Ale zgadzam się też, że u nas zagrał najsłabszy sezon od kilku lat.
0
Max82
Max82
18 lipca 2018, 23:06
jako kapitan powinien zostać A nie uciekać jak się sypie grunt pod nogami ..więc zobaczymy jaki z niego kapitan ;) dobrze wiedział jaka jest sytuacja w klubie z gruszki się nie zerwał A jak miał pierwsze pół sezony słabe to klub pokładał w nim nadzieję. Oby został ale z niego nigdy nie będzie prawdziwy Milanista tylko najmnik...
3
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
18 lipca 2018, 23:18
Prawdziwych milanistów oprócz trenera właściwie to nie ma w tym klubie.
3
hyrus13
hyrus13
19 lipca 2018, 07:32
Max82 sypie się grunt pod nogami? Gość ma taki kontrakt, że nie ma potrzeby odchodzić. Jak widać ma też sportowe ambicje, które znacznie przewyższają ambicje tego klubu i jak sądzę też części kibiców. Ja mu nie będę miał za złe jak odejdzie, dawał z siebie wszystko, przy nim Romagnoli stał się dojrzałym obrońcą. Mam jednak nadzieję, że mimo wszystko zostanie, a Milan wyjdzie wreszcie na prostą.
1
zycumilanista
zycumilanista
19 lipca 2018, 07:54
Taki z niego kapitan jak z Kalinica napastnik. Nie ma się co dziwić że chce odejść jak pewnie paru innych. Byliśmy przyzwyczajeni do piłkarzy grających w Milanie po 10 lat którzy nie wyobrazali sobie gry gdziekolwiek indziej. A teraz mamy zbieranine ludzi po pierwsze z innego pokolenia, które barwy ma gdzieś (no może z paroma wyjątkami) a po drugie ludźmi którzy do tych barw nawet za dobrze się nie przyzwyczaili i nie poczuli magii Milanu ale z tym to już będzie ciężko. Ot takie przemyślenia przy porannej kawie w oczekiwaniu na ostateczny cios że strony TAS
0
acmti__
acmti__
18 lipca 2018, 22:31
Pol sezonu grał za nazwisko i walił ścieme, że chce postawić na nogi ten klub. Z drugiej strony nie ma się co dziwic, że chłop chce grać w piłkę, a nie patrzeć kto jutro będzie jego nowym szefem. Jak to w życiu, jest dibrze to wszyscy przyjaciółmi, jak się sypie to każdy patrzy aby jego szklanka była pełna.
1
Krauser
Krauser
18 lipca 2018, 22:24
Bonucci już jest zdecydowany na transfer, bez względu na apelacje czy plany klubu na przyszłość. Gadanie że dany zawodnik, chce poznać plany Elliottu zanim zdecyduje czy chce odejść czy nie, to zwykły wymysł pismaków i czysta głupota. Bo chyba tylko kompletny debil, uwierzy że Amerykanie, wyprowadzą Milan z kryzysu w ciągu jednego max dwóch sezonów, mając FFP nad głową. A obietnice długoterminowe, kompletnie nie interesują zawodników, bo on ma w nosie co będzie za 4 lata, bo za ten czas to może już go dawno tu nie być. A z takiego kryzysu, to trzeba wychodzić stopniowo i z głową, a metodę szybką na "hurra" pokazał nam pan Li.
2
marcinmaly82
marcinmaly82
18 lipca 2018, 22:22
Nie oszukujmy się co to za prestiż dla takiego gracza jak np. Bonucci grać w takim klubie jak Nasz Milan w tej chwili? Gdy już się wydawało, że wracamy powoli na właściwe tory, okazało się, że jesteśmy znowu w rozsypce (tak naprawdę to nie wiem w jakim miejscu jesteśmy). Obecnego Milanu to nie chcieliby opuścić chyba tylko prawdziwi Milaniści np. Maldini, Baresi czy Costacurta.
1
Jago
Jago
18 lipca 2018, 22:22
Na moje może odejść, jeżeli ta kasa pójdzie na pomocnika
1
adamos
adamos
19 lipca 2018, 08:13
jakiego pomocnika kupisz za 35 mln?
1
Jago
Jago
20 lipca 2018, 13:01
A skąd Ci się wzięła kwota 35 mln?
0
Lipido
Lipido
18 lipca 2018, 22:15
Pan Bonucci chyba trochę nieprofesjonalnie zaczyna zagrywac. Dobrze wie, że klub jest narazie w zawieszeniu do 21. Odziwo, chyba że coś przeoczyłem, sam Raiola nabrał wody w usta.
3
ksieciunio
ksieciunio
18 lipca 2018, 22:12
Odejscie Bonucciego bedzie jak solidny kubel wody ktory ostatecznie dobudzi wszystkich z chinskiego snu. Niektorzy jak widze juz zapadaja w kolejna drzemke, tym razem pod amerykanska flaga pod ktora majacza sylwetki Moraty i Higuaina..
1
radecki11111
radecki11111
18 lipca 2018, 22:05
Prawdziwy kapitan!!!Salut!!!!
1
Dryzu1899
Dryzu1899
18 lipca 2018, 22:05
Ja przypomnę tylko, że oficjalnej wiadomości na razie nie ma i nie ma też co wieszać psów na Leo. Elo.
2
GrzegorzZ
GrzegorzZ
18 lipca 2018, 21:53
Co tu można napisać. Milanista w ciągu paru miesięcy się nie stał. Jeśli już ma odejść to mam nadzieję, że z zyskiem ( finansowym)dla nas. Z nim czy bez niego i tak przyszły sezon będzie ciężki l, tym bardziej, że nie wiadomo kto w końcu będzie rządził i jaki plan będzie miał. W tej sytuacji kasa się przyda bardziej, bo jeśli Elliot planuje szybki zysk to czym szybciej sprzedadzą Milan tym lepiej. My i tak będziemy mieli sezon w plecy
Edytowano dnia: 18 lipca 2018, 21:56
1
GrzegorzZ
GrzegorzZ
18 lipca 2018, 21:53
Co tu można napisać. Milanista w ciągu paru miesięcy się nie stał. Jeśli już ma odejść to mam nadzieję, że z zyskiem ( finansowym)dla nas. Z nim czy bez niego i tak przyszły sezon będzie ciężki l, tym bardziej, że nie wiadomo kto w końcu będzie rządził i jaki plan będzie miał. W tej sytuacji kasa się przyda barszien
0
Madman
Madman
18 lipca 2018, 21:51
Ojoj klub musi wyrazic zgode. Ktos pisze ,ze sprzedamy bo kasa musi sie zgadzac przed uefa. Wszystko pieknie ale nie wiemy co planuje elliott. Moze zatrzymac i kupic nawet za 300 baniek nowych pilkarzy, a budżet bedzie zbilansowany na koniec juz oni moga i potrafia to zrobic bez sp[iny i ffp moze im ... ale chca dzialac wolno podobno albo wolno zaczac zamydlic oczy i przyspieszyc by wartosc rosla w oczach klubu w koncu im na kasie zalezy i szybkim wzroscie wartosci klubu. Ich zamiarow dokladnych nie znamy
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
18 lipca 2018, 22:49
Nie za bardzo wiem po co fundusz miałby w nas te Twoje 300 baniek inwestować plus pensje dla nowych piłkarzy. To jest fundusz inwestycyjny czyli będą chcieli zarobić maksymalnie dając jak najmniej się da. Ich plan 3 letni to nie plan dla klubu, tylko dla nich w sensie uzyskania jak największej kwoty za sprzedaż minimalnym kosztem z ich strony.
1
Gianni Rivera
Gianni Rivera
18 lipca 2018, 21:46
Wychodzi na to, że Milan był jedynie przystankiem na jego drodze. Chory syn, więc nie mógł opuścić Włoch, a Milan był jedynym włoskim klubem będącym w stanie zaoferować mu wysokie zarobki. Syn wyzdrowiał (co cieszy), to Bonucci już nie jest zmuszony siedzieć we Włoszech. Choroba syna to był jedyny powód, dla którego wybrał Milan. Nikt przy zdrowych zmysłach nie zakładał, że Milan na 100% w jeden sezon wróci do LM. Były na to szanse, ale nie był to pewnik. Więc Bonucci chciał uwierzyć w kłamstwo, bo mu to było na rękę. Tyle. No i zdecydowanie chce sobie do emerytury dorobić. Gdyby mu zależało na walce w LM, to by poszedł do innego klubu. W każdym większym wzięliby go bez problemu. Bądźmy poważni, ile by PSG hajsu nie pompowało w transfery, w Europie nadal niewiele znaczą. I to się pewnie nie zmieni. Romagnoli mógłby pójść do lepszych klubów niż Milan, zarabiać znacznie więcej, grać z marszu w pierwszym składzie, ale odrzucił oferty i przedłużył kontrakt, mimo że jest kibicem innego włoskiego klubu. Można? Można. To nie jest brak ambicji, tylko szacunek. Podobnie jak nie można stwierdzić, że Del Piero czy Buffon nie mieli ambicji, bo zostali w Juve, kiedy spadło do Serie B. Ambicji im nie brakowało, po prostu szanowali barwy, które nosili. Romagnoli już teraz pokazał, że bardziej zasługuje na opaskę, niż Bonucci (zasługuje, a nie, że już bym z niego kapitana robił, choć materiałem na kapitana w przyszłości na pewno jest). Oczywiście powyższa całość będzie miała sens tylko wtedy, kiedy Bonucci ucieknie do Katarczyków dla kasy.
4
tobiasz
tobiasz
18 lipca 2018, 21:49
Nie do końca. Wszyscy zostaliśmy oszukani chińskim projektem. Nie będę miał do niego żadnych pretensji jeśli odejdzie.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 lipca 2018, 21:54
Ja tam wątpię, aby odszedł.W szczególności przy zmianie władz dzięki czemu na horyzoncie pojawiła się możliwość ściągnięcia kumpli z czasów gry w Juve.Jeśli kolejny sezon nie będzie w okolicach 4 to po sezonie lub w zimie prawdopodobieństwo będzie ogromne, ale raczej nie teraz.
0
kamilus
kamilus
18 lipca 2018, 21:58
Mam podobne odczucia. Szczerze - za co mamy się na niego gniewać? Za to, że z 'marzenia', w które wszyscy uwierzyliśmy, nic nie wyszło? Za to, że na koniec kariery chce zdobyć to (LM), czego mu się przez całe życie nie udało? Za to, że na koniec kariery chce trochę zarobić, by zapewnić jeszcze lepszy byt swojej rodzinie? A kto z nas by tego nie chciał zrobić będąc w podobnej sytuacji? Zresztą śmieszą mnie teksty niektórych fanów, którzy piszą 'kapitan' itp. Kapitanem przez duże K to byli Maldini czy Baresi, Bonucci tak naprawdę nie był 'większy' niż np. Montolivo, zresztą przewodził szatni tylko przez rok - i to zapewne bardziej z woli poprzedniego właściciela niż własnej. Ja dla Leonardo życzę jak najlepiej, jak chcę odejść, to dzięki za poprzedni sezon i powodzenia. A jak uda się go sprzedać za rozsądne pieniądze (50+ mln), tym lepiej dla klubu.
3
Zuber
Zuber
18 lipca 2018, 21:37
Pójdzie do PSG, już Buffon na niego tam czeka. ;)
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
18 lipca 2018, 21:49
Już to widzę jak PSG mające potrzebę cięcia kosztów rzuci mu około 10 koła za sezon...Prędzej wymusi transfer Higuaina/Moraty+ jeszcze kogoś z Juve.
0
kamilus
kamilus
19 lipca 2018, 09:48
Juve nie ma cięcia kosztów, szczególnie pensji, jedynie musieli chyba do końca czerwca sprzedać graczy za ok. 80 mln, by przestrzec FFP z lat poprzednich.
0
Alex1974
Alex1974
18 lipca 2018, 21:27
Bez spiny Panowie, ale jesli odejdzie za wyzsza kwote niz przyszedl do Was to nie ma co plakac, bo zarobicie solidny grosz, a dwa ze pokaze sie znowu ze zlej strony wobec nas. Jak powiedzialem bez spiny, ale prze#zedl do Milanu miedzy innymi dlatego, ze nasi obnizyli cene, gdyz mial chorego syna i nie chcial nz wloch odchodzic, atylko Wasza opcja byla w miare sensowna. Ponoc byla nawet wyzsza oferta z Chelsea, ale Juve poszlo Bonu na reke, bo dziecko. Dalej prywatne zle mu nie zycze, ale sportowo ... poza hardkorowymi rzeczami typu kontuzje zycze mu jak najgorzej jesli to z PSG to prawda. W sensie brak jakichkolwiek trofeow przez to mam na mysli
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
18 lipca 2018, 21:20
pan bonucci może sobie chcieć, tylko niech pamięta że rok temu podpisał kontrakt i zgode musi dać klub. z drugiej strony jesli jego agent negocjuje z psg, to musiał ją dostać. widocznie trzeba kogoś sprzedać
0
Zako
Zako
18 lipca 2018, 21:26
Niestety patrząc na to , ze musimy zbierać kasę wątpię, zeby klub siłował sie zeby go zatrzymac a jego miejsce w skladzie zajmie pewnie Musacchio , który dałby mniejszy zysk.
0
18 lipca 2018, 21:19
Kurde, trzeba będzie fotoszopować banery i foty promocyjne nowych koszulek xD
0
tober12
tober12
18 lipca 2018, 21:14
Sezonowiec xd
0
Umberto
Umberto
18 lipca 2018, 21:15
raczej człowiek głodny sukcesów
0
Krauser
Krauser
18 lipca 2018, 21:18
Jak zwał tak zwał, w każdym razie kolejny cios w szczękę Milanu
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 lipca 2018, 21:20
Umberto Gdyby był człowiekiem głodnym sukcesów to by nie przyszedł do Milanu. Chyba nie jest głupi i nie wierzył że z Milanem zagra szybko w LM. Przyszedł do Milanu bo nie chciał przez rodzinę opuszczać Włoch. Sytuacja się zmieniła i już z rodzinką może wyjechać. Usłyszy od Elliota to samo co od Chińczyka."Chcemy znowu wprowadzić Milan na szczyt". On nie wierzył w to rok temu i teraz też nie uwierzy.
0
Dryzu1899
Dryzu1899
18 lipca 2018, 21:59
Fanatyk - Czemu sytuacja się zmieniła? Pamiętam że Leo nie mógł wyjechać ze względu na chore dziecko - wyzdrowiał?
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
18 lipca 2018, 22:04
Podobno już tak i Bonucci nie ma problemów z wyjazdem za granicą. Dla mnie to od początku śmierdziało ściemą.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się