SCUDETTO


Leonardo skontaktował się z Conte. Gattuso wściekły na działanie Brazylijczyka

24 lipca 2018, 12:29, cinassek Aktualności
Leonardo skontaktował się z Conte. Gattuso wściekły na działanie Brazylijczyka

Dziennikarz Alfredo Pedulla informuje, że Milan skontaktował się z Antonio Conte. Według Sportitalia, klub uczynił to za sprawą Leonardo, który lada chwila obejmie funkcję dyrektora sportowego. Włoski szkoleniowiec miał odpowiedzieć, że podoba mu się perspektywa pracy z zespołem rossonerich, ale potrzebuje co najmniej kilku tygodni, aby rozwiązać swą sytuację kontraktową z Chelsea, z której został niedawno zwolniony. O wszystkim wie obecny trener Milanu, Gennaro Gattuso, który jest ponoć wściekły na takie działanie Brazylijczyka za jego plecami. Póki co przygotowania zespołu do nowego sezonu postępują niezmiennie pod wodzą obecnego szkoleniowca...



68 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jogin
Jogin
24 lipca 2018, 21:39
Szczerze Gattuso to jedyna postać, która mnie przyciąga do dzisiejszego Milanu, jeśli przyjdzie Conte, którego nie trawie, dla mnie to żaden wielki trener, bo Juventus się prowadzi od dłuższego czasu sam. Mam nadzieje, że to tylko plotki, a nawet jeśli jest taki pomysł to Gattuso się nie podda i pokaże na początku kolejki, że jego Milan punktuje każdego.
Edytowano dnia: 24 lipca 2018, 21:40
0
Bufor85
Bufor85
24 lipca 2018, 18:52
Wyobrażam sobie wkurzonego (szkoda, że nie można przeklinać, bo bym inaczej napisał:) Gattuso, który nie wiem czy teraz się skupi na meczach w "ŁESA".
0
Doctor_ek
Doctor_ek
24 lipca 2018, 18:21
Błagam tylko nie ten pseudo trener Conte...
0
24 lipca 2018, 17:40
Świetny ruch. Drużyna prowadzona przez Conte będzie miała jakiekolwiek szanse w starciu np z Arsenalem w LE a nie 5:1 w plecy.
1
Zielony2009
Zielony2009
24 lipca 2018, 16:54
Dobra Rino wracaj do Palermo czy innej Szwajcarii, a nie zgrywasz wielkiego szkoleniowca.
1
Skot Łilson
24 lipca 2018, 16:20
Rino zaraz tam porządki z tym Leonardem zrobi jednym i drugim :) uważam że Rino jako ktoś kto da się pociąć za ten klub i pracowałby pewnie nawet i za darmo powinien być nietykalny dopóty bronią go wyniki.
1
milan2002
milan2002
24 lipca 2018, 15:35
Jeżeli Leonardo działa za plecami Gattuso, to skąd on o tym wie? Conte mu doniósł? Nawet jeśli to jest prawda to nie dziwię się Leonardo. Chce mieć jakieś pole do manewru w razie falstartu. Nie można sobie pozwolić na kolejny stracony sezon.
0
24 lipca 2018, 15:42
"Nie dziwię się Leonardo"? O losie... To najlepiej jeszcze zacznijmy szukać zastępstwa dla każdego piłkarza, bo zaraz może się okazać, że nikt w tej drużynie nie wie czy nie zostanie wykopany na bruk! Przecież to są jakieś jaja! Jak nie chcesz sobie pozwolić na "stracony sezon", to może nie zmieniaj wszystkiego dookoła jak (o ironio) w poprzednim, straconym sezonie? :P A o takich podchodach łatwo się dowiedzieć. Leonardo ma swoich asystentów/współpracowników i ploteczka niesie się po klubie, jeśli ktoś jest lojalny wobec Gattuso.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 lipca 2018, 15:43
I tym zabezpieczeniem ma być facet, który w ostatnich latach z genialnego trenera stał się jednym z największych toksyków w środowisku trenerskim?Wystarczy, że nie spełnią jakieś jego zachcianki i już będzie szopka na całe Włochy.
3
milan2002
milan2002
24 lipca 2018, 19:16
Akurat Conte ma spore grono zwolenników. Ja osobiście wolałbym Carlo, no ale ten już się grzeje w Neapolu.
0
ksieciunio
ksieciunio
24 lipca 2018, 15:19
Bardzo dziwne akcje ze strony Elliotu. Udzielają Gattuso poparcia a następnie kopią pod nim dołki. Powtarzam: ten zarząd nie budzi zaufania i piłkarze to widzą (vide Bonu).
3
24 lipca 2018, 15:18
I macie ten 'profesjonalny fundusz Elliott'. Strutktury wymieniają, teraz oportunista Leonardo chce za plecami wywalać Gattuso. Jak piłkarze mają czuć się pewnie i nie chcieć odchodzić, kiedy takie cyrki się tu dzieją?
Edytowano dnia: 24 lipca 2018, 15:20
3
Vol'jin
Vol'jin
24 lipca 2018, 15:13
Za rok conte stroi fochy po raz enty
2
milan2002
milan2002
24 lipca 2018, 15:43
Przecież w takiej sytuacji to jako piłkarz sam bym poprosił o transfer z tego typu burdelu, gdzie co roku wymienia się wszystkich, nawet tych, których bronią wyniki. To nie świadczy dobrze o właścicielu, że pozwala Leonardo na takie kombinacje za plecami.
2
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2018, 15:09
Ja mimo wszystko mam zaufanie do Elliottu, mają swoją wizję niech działają, będę ich oceniał po efektach
0
tober12
tober12
24 lipca 2018, 14:53
Bonucci o krok od Juve! Hah
0
Kris82
Kris82
24 lipca 2018, 15:03
A Conte o krok od Milanu. Przed sezonem albo po zakończeniu poprzedniego byłbym szczęśliwy z takiej zmiany, ale w tej chwili jest to delikatnie mówiąc niesmaczne.
4
tober12
tober12
24 lipca 2018, 15:16
Contr nie przyjdzie.
0
Kuczi1899
Kuczi1899
24 lipca 2018, 14:52
Jakbym był obecnie trenerem albo piłkarzem Milanu to by skoczył w przepaść. To jest cyrk. Już nie pamiętam który rok z rzędu trzeba wykazywać się cierpliwością do tego co się u nas dzieje . Cyrk Parodia
0
tober12
tober12
24 lipca 2018, 15:44
Może nie w przepaść, ale ja na miejscu topowych zawodników po takim ruchu za plecami trenera skoczyłbym do mojego agenta, żeby wybadał mi opcje transferowe, bo takie zachowanie szefostwa nie jest poważne.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
24 lipca 2018, 14:41
Zatrudnianie perukarza po tym jak zostawił po sobie mocno spaloną ziemię w Chelsea i strzelał focha za fochem jest ryzykowne.Krótkoterminowo ruch ok. ale na dłuższą metę może skończyć się wyniszczeniem struktury Milanu.Jak już wymieniać Gattuso to na kogoś znacznie mniej chimerycznego.Gattuso jakie ma wady, każdy widzi, ale z całą pewnością nie będzie zwalniać dobrych piłkarzy smsem...
Edytowano dnia: 24 lipca 2018, 14:42
2
Jago
Jago
24 lipca 2018, 14:17
Z całym szacunkiem i sympatią dla Gattuso, Conte to lepsza opcja. Dużo lepsza. Na samej motywacji i bieganiu daleko nie zajedziemy, a Gattuso więcej nam nie da
2
kamilus
kamilus
24 lipca 2018, 14:44
Z tezą, że Conte to lepszy trener niż Gattuso, raczej nikt nie próbuje walczyć (bo pokazuje to dotychczasowa trenerska kariera obu panów), jedynie największy problem to ten, że zmiana może dokonać się w trakcie okresu przygotowawczego. I okienka transferowego, co prawdopodobnie będzie skutkować tym, że na szybko będziemy szukać graczy pod taktykę nowego trenera (nie wyobrażam sobie zespołu Antonio nie grającego trójką obrońców).
1
kamilus
kamilus
24 lipca 2018, 15:48
A na kłótniach z zarządem o setki dodatkowych milionów na transfery oraz zwalnianiu graczy SMSem też nie zbudujemy zgranej drużyny ;>
3
matten
matten
24 lipca 2018, 16:12
Dokładnie. Najlepsza opcja to zatrudnienie Conte na pierwszego trenera i powierzenie Gattuso roli jego asystenta, aby zachować jako taką ciągłość i przygotować Ivana do roli pierwszego szkoleniowca w przyszłości.
1
Gerada
24 lipca 2018, 14:09
Ruchy w zarządzie to rzecz zrozumiała po zmianie właścicielskiej, która - jak to mawia Gattuso - nie am wpływu na pracę zespołu. Drużyna ma zapewnione odpowiednie warunki i tyle. Dlatego nie podchodzę negatywnie do ogromnych roszad w zarządzie, mimo iż nie mam zbyt dużego przekonania do pewnych ruchów. Natomiast ewentualna wymiana lub nawet podchody do wymiany trenera (jeśli faktycznie jest coś na rzeczy, a nie tylko plota) byłaby pierwszą, ale niesamowicie potężną krechą na nowych właścicielach i nowym zarządzie. Największym naszym atutem wchodząc w nowy sezon jest stabilizacja kadrowa i właśnie trenerska. Fakt, że po "miliardzie" podejść w ostatnim czasie wreszcie nie zaczynamy od zera, tylko ze spokojem kontynuujemy pracę, jest w moim odczuciu bezcenny i może być wręcz kluczowy dla naszego sezonu. Jeśli nowy zarząd ot tak wyrzuci ten atut i kolejny raz skaże nas na budowanie od nowa to będzie w moim odczuciu POTĘŻNY hazard, z którego wybroni nas ewentualnie tylko i wyłącznie fantastyczny sezon.
1
ósmy
24 lipca 2018, 14:08
Grudzień za grudniem. Grudzień to maks dla Gattuso.
0
Madman
Madman
24 lipca 2018, 14:06
Raczej nie chodzi o zwolnienie GG. Raczej ubezpieczają się jakby Runo sezon zaczął ciulowo
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
24 lipca 2018, 14:15
Też mi się tak wydaje. Przyszłość Rino zależy tylko od niego. Będą wyniki to na bank zostanie.
1
GreyWay
GreyWay
24 lipca 2018, 13:38
No nie, po prostu kur.. no nie. Nie mogą zwolnić Rino! Jeszcze ten Conte...
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
24 lipca 2018, 15:47
A za rok Conte by odszedł, bo Milan nie da mu 300mln latem na wzmocnienia xD Dla mnie same takie plotki to jest dramat w kontekście powagi zarządców Milanu...
2
Zako
Zako
24 lipca 2018, 13:26
Panowie każdy z nas uwielbia Rino, bo to nasza ikona i też się po części zgadzam, ze zmiana trenera w tym momencie to znowu będzie destabilizacja, ale spójrzmy na to z drugiej strony - czy Gattuso nie dostał szansy podobnie jak Montella? Montella miał bardzo dobrą jak na standardy ówczesnego Milanu jesień, jednak wszystko prawie stracił wiosną, gdzie koniec konców gdyby nie to, ze Inter bardziej nie chciał wejść do LE prawdopodobnie by jej nie było, no ale koniec konców niby były te puchary. Montella dostał szansę mimo wszystko "bo zasluzyl" i wszyscy wiemy jak to sie skonczyło . Teraz Gattuso przychodzi, pomimo falstartu notuje dobry okres i potem znowu wszystko wraca do normy i wchodzimy do LE rzutem na taśmę i dostaje on szanse na kolejny sezon "bo ogarnął syf". Niewykluczone, ze historia zatoczy koło, a myślę, ze Eliott nie ma sentymentów i jeśli w listopadzie Conte będzie wolny, a Milan nie osiągnie wynikow to na pewno po niego sięgną. I znowu ten będzie potrzebowal trochę czasu i sezon na stracenie. Antonio jest jaki jest, ale wyciskać z graczy 150% jak malo kto potrafi i nie zmieni tego poprzedni sezon w Chelsea. Oczywiście jestem świadomy, ze to juz chyba za późno na taką zmianę, zwlaszcza ze druzyna poleciałą z Rino do USA, no ale chyba za duzo ludzi patrzy tylko na te dobrą stronę medalu - do meczu z Juve.
1
Michał92
Michał92
24 lipca 2018, 13:53
Dostał całą druga rundę , 3 miejsce, za Juve i Napoli
4
Gol
Gol
24 lipca 2018, 14:32
Zacznijmy od tego że zwykle jedna runda jest lepsza od drugiej, a stwierdzenie że "Nie byłoby nas w LE gdyby Inter chciał" to już absurd. Absolutnie w każdym wypadku można powiedzieć że "Aaa wygraliśmy bo inny zespół nie wygrał". Montella z pomocą niczym z jakieś Genoi czy innej Bolonii ugrał wynik ponad stan, przez 8 kolejek zajmował 3 miejsce w lidze (+ jeszcze wygrał Superpuchar), a potem wyraźnie zabrakło sił poszczególnym zawodnikom i wyszedł brak ławki - Całe wyjaśnienie. Na końcu jechaliśmy na oparach i resztkach gazu w postaci Deulofeu. Zwalnianie go bo "nie ogarnął syfu" po 3 miesiącach mając 11 nowym zawodników w kadrze z czego połowa w życiu nie grała w Serie A to też doskonały przykład, w końcu teraz Gattuso też dostanie nowych 11 zawodników mówiących różnymi językami i grającymi dotąd w zupełnie innej kulturze, bez wypracowanych żadnych schematów czy rozwiązań, tak ? Powiem szczerzę też chciałbym zobaczyć Conte na stanowisku trenera Milanu, ale nie danie Gattuso który przez ostatnie pół roku zrobił dla Milanu naprawdę dużo, szansy jest zwyczajnie bezduszne. Jeżeli chcemy być prawdziwą drużyną i rodziną co jest absolutnie fundamentalne jeżeli chcemy wrócić na szczyt to bez czegoś takiego jak zaufanie i lojalność wobec ludzi którzy już nie raz i nie dwa udowodnili że są Milanistami z krwi i kości, nigdzie nie zajdziemy. Możemy jeszcze trylion razy zmieniać trenera, wywalać pół składu, dawać mu 2 miesiące niech nam zbuduje drugi Juventus, a jak nie to nara tam są drzwi jeszcze mimo to że zachowałeś się wobec nas w porządku to będziemy na Ciebie pluli przez resztę życia, ale co nam to da skoro ani o milimetr się nie ruszymy z miejsca dalej ? Szanujmy i wspierajmy ludzi którym naprawdę zależy żebyśmy my do czegoś doszli.
2
Zako
Zako
24 lipca 2018, 19:08
Gol Chyba nie zrozumiałeś o co chodziło mi z tą LE - mówię o sezonie 16/17 i mam na myśli te passę porażek Interu . Napisałem przeciez ze wygladalo to jakby "Inter bardziej nie chciał grać w LM niż my" nie wiem co to za parafraza. Byliśmy 3 , ok, ale czy naprawdę w naszej grze było widać jakies schematy ? Czy nasza gra porywała? Po prostu Gattuso tchnął w naszych wolę walki i przy utracie punktów rywali do LM byli zmotywowani i ja mu tego nie odmawiam i jestem mu za to wdzięczny, ale czy cały sezon można polegać na walce i bieganiu? To zrodziło zwycięstwa takie jak z Chievo czy Genoą. Może będzie z niego jeszcze wielki Trener i trzymam za niego kciuki, ale były też rzeczy, w których wychodzil jego totalny brak doświadczenia np. kuriozalne zmiany. Czy przyklady Pippo i Seedorfa nic nas nie nauczyly? Mam mieszane uczucia , no ale wiadomo, ze kto by nie był naszym menadzerem kadrę trzeba wzmocnić. P.S Seedorf tez chyba miał niezła średnią punktów po przejeciu MIlanu , a pozegnano go prawda?
0
NeymarwRealu
NeymarwRealu
24 lipca 2018, 19:13
Nie ma co teraz wywalać Gattuso, ale domyślam się, że w przypadku słabych wyników chociażby na początku września już może zostać zwolniony a na jego miejsce wskoczy Conte.
0
Gol
Gol
24 lipca 2018, 19:30
Zrozumiałem o co Ci chodziło i pamiętam wyścig ślimaczy na końcu sezonu 16/17, ale przecież napisałem że to jest nonsens. W LE zagrał lepszy zespół, nikt się na siłę dodatkowych przychodów nie pozbywał i napisałeś "gdyby nie to, ze Inter bardziej nie chciał wejść do LE prawdopodobnie by jej nie było" czyli tak to zabrzmiało jakby bardziej to była zasługa Interu niż nasza. Za Montelli w sezonie 16/17 nie ogralibyśmy Juventusu dwa razy jadąc bez schematów, no błagam. Nie wiem jak Twoim zdaniem pomoc Pasalić - Sosa - Kucka miała porywać tłum wirtuozerią. 3 miejsce mieliśmy przez 8 kolejek w sezonie 16/17, nie 17/18. Strasznie płynie przechodzisz z jednego sezonu do drugiego i naprawdę nie da się połapać o którym piszesz. Kuriozalne zmiany były bardziej wynikiem sportowych braków na ławce rezerwowych. Pippo i Seedorf dostawali przeorane składy, z podstrzałymi zawodnikami poza formą od jakiegoś czasu jak Torres czy Menez, darmowymi transferami albo wymianami z Genoą i stale chcącym grać 4-3-1-2 Berlusconim na karku. Teraz Gattuso dostaje moim zdaniem solidny skład w którym trzeba jedynie ściągnąć kilku solidnych zawodników na ławkę rezerwowych i ściągnać skrzydłowego wraz z napastnikiem no i przedewszystkim na wzmocnienia są w końcu pieniądze.
0
Zako
Zako
24 lipca 2018, 22:38
Gol Miałem na myśli wiosnę tego sezonu - zwłaszcza post. Juve - na pewno gdyby wrócić do tematów meczowych mozna odczytać marudzenie nt naszego braku pomysłu w ofensywie. Pomimo tego, ze chciałbym Conte w Milanie to też uważam, ze juz za późno na taką zmianę , bo pewnie Włoch szukałby od początku zmiany formacji. Piję do tego, ze myślę, ze wielu gdyby miało obstawiać procentowo która opcja ma większe szanse na powodzenie dałbyś mimo wszystko bardziej doświadczonemu Antonio. Po prostu głośno myślę, Eliott pewnie mając mozliwosc w trakcie sezonu skorzystać z Conte przy niezadowalajacych ich wynikach wezmą go od razu i znowu będzie zmiana w srodku sezonu- zresztą to była decyzja Mirabellego o przedluzeniu z nim kontraktu. Chociaz szczerze mowiac cała nasza dyskusja może nie mieć znaczenia, bo zaden trener nagle nie zrobi z naszej pomocy krolów rozegrania i bez wzmocnień i patrzac na rywali (Napoli i Inter wydaje sie, ze nie powinny być słabsze) bardzo cięzko będzie o TOP4.
0
karp_fso
karp_fso
24 lipca 2018, 13:22
Jeśli to prawda to mamy kolejny sezon na straty. Elliot wymienia w połowie mercato zarząd, a jeśli bedzie chciał zmienić w trakcie okresu przygotowawczego trenera... No to czekają nas kolejne chude lata.
0
Zako
Zako
24 lipca 2018, 15:51
I ciekawe jak będą potem tłumaczyć prośby piłkarzy o transfer z Milanu? Bo przecież w takiej atmosferze ciężko o dobry nastrój i nastawienie do walki.
2
adamos
adamos
24 lipca 2018, 13:18
Pedulla to akurat wiele mówi, a z rzeczywistością nie ma wiele wspólnego.To on od 2 lata myśli, że Gigi odejdzie do PSG a Suso do Interu, Nie wierzmy we wszystko pismakom.
2
Fushnikov
Fushnikov
24 lipca 2018, 13:17
Czego Rino się spodziewał?? Myślał że tylko real tak traktuje swoje legendy?? Chyba się zapomniał. Jeszcze wielu zapłacze przy tym Elliocie.
0
Yabaye
Yabaye
24 lipca 2018, 13:16
W tym klubie nie może być normalnie, prawda?
0
matten
matten
24 lipca 2018, 13:13
Jeśli Conte zgodziłby się przyjść do klubu w "okresie przejściowym" to nie ma się nad czym zastanawiać. Śmiem twierdzić, że byłby to najlepszy transfer tego okienka, no może oprócz ewentualnej sprzedaży Kalinicia ;)
6
tobiasz
tobiasz
24 lipca 2018, 13:40
Zgadzam się, ale też serce podpowiada żeby zostawić Rino. Uważam, że to było fatalne posunięcie zatrudniać Gattuso bo w momencie kiedy go będziemy musieli pożegnać to wystawimy naszą więź na próbe. Tak samo było z Seedorfem i Inzaghim. Jaką decyzje nie podejmie zarząd to i tak będzie w tym przypadku źle. 1. Jeśli pozbędziemy się Gattuso pokłócimy się z wielką legendą klubu bo też na zwolnienie Rino sobie nie zasłużył. 2. Jeśli zostawimy Gattuso to stracimy okazje na angaż trenera z prawdziwego zdarzenia.
0
Milanboy
Milanboy
24 lipca 2018, 13:11
Oho, karuzela zwana Milanem trwa
0
Rafael Rossonero
Rafael Rossonero
24 lipca 2018, 13:10
ja istny chaos przpraszam za słownictwo nie mam się gdzie wykrzyczeć
Edytowano dnia: 24 lipca 2018, 13:11
0
Zirytowany
Zirytowany
24 lipca 2018, 13:06
Burdello bom bom.
0
grzyweek7
grzyweek7
24 lipca 2018, 13:04
3-5-2 i wszystko jasne, będzie walka o 10 miejsce...
0
Presidente
Moderator Presidente
24 lipca 2018, 13:08
Wiadomo, ten Conte to totalnie przereklamowany. On chociaz raz ze swoja drużyna w top4 jakiejs ligi się zameldował?
11
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 lipca 2018, 13:02
Z jednej strony ciężko się im dziwić , Mirabelli poleciał a to on zatrudnił Gattuso jako trenera.. po niewypale Montelli. Osobiście skoro Rino jest na trenerce to chętnie zobaczyłbym na co go stać, niemniej widać, że nowy właściciel może postawić na doświadczonego trenera ( chociaż akurat Conte to bym nie chciał) .. tyle, że to nie czas ani miejsce bo nowy trener nie da rady nawet części swojej filozofii wdrożyć .. więc zostawienie Rino na stanowisku wydaje się bardzo logiczne.
Edytowano dnia: 24 lipca 2018, 13:03
1
szfarceneger
szfarceneger
24 lipca 2018, 12:59
Teraz co roku będziemy przechodzić rewolucję z zarządzie, sztabie szkoleniowym i kadrze?
0
tober12
tober12
24 lipca 2018, 12:57
Nie no to są jakieś jaja. Wszystkich wywala zawodników sprzedadzą... Nie o to w tym chodzi ale co poradzić okienko się niedlugo kończy a my z ręka w nocniku i zmiany na każdej możliwej pozycji. Słabo to widzę i nie dziwię się Bonucciemu że chce odejść jak tutaj takie cyrki. W sumie Eliot gdzies to moze miec swoja wartość i tak odzyskają a i spieszyć się nie muszą czyżby kolejny sezon rozczarowan... Oby to były tylko plotki i nowy zarząd był w komplecie w tym tygodniu i ostatnie 3 tyg poświęcić na transfery..
Edytowano dnia: 24 lipca 2018, 12:59
1
Ass
Ass
24 lipca 2018, 12:48
nie mam pytań, środek przygotowań i takie numery, Gattuso twarzą Milanu przed nowym sezonem, w którym może w ogóle nie uczestniczyć...
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
24 lipca 2018, 12:42
Niech już zostawią Gattuso na trenerce .. zobaczymy jak sobie poradzi .. jak już chcieli trenera zmieniać to mogli z Sarrim coś rozmawiać , teraz to już niestety po frytkach.
0
AdamoX
AdamoX
24 lipca 2018, 12:41
No kiedyś Gattuso miał spine z Leonardo z czego pamiętam a jak teraz stosuję takie zagrywki to może być nie ciekawie....
0
Presidente
Moderator Presidente
24 lipca 2018, 12:44
Oczywiście możemy sobie kreować różne historie - sam pomyślałem o tych przyśpiewkach - ale pamiętajmy, że Leonardo to dyrektor, nad sobą ma jeszcze innych szefów i przede wszystkim właścicieli. To oni decydują, on wykonuje, choć byc może jakies sugestie może podsuwać.
3
MK92
MK92
24 lipca 2018, 12:40
Po zwolnieniu Mirabelliego pozycja Gattuso na pewno osłabła. Zobaczymy, co się wydarzy, bo doniesień prasowych na temat Milanu jest w ostatnim czasie multum.
1
Anonim
Moderator Anonim
24 lipca 2018, 12:40
Masakra to co się dzieje...
3
Diavo
Diavo
24 lipca 2018, 12:39
Ale Meksyk.. Cieszyłem się, że Gattuso trenuje Milan bo to ikona Milanu za czasów gdy Milan triumfował w LM, w pewnym momencie nasz klub stał się zupełnie obcy, wszyscy którym kibicowałem tyle lat, odeszli. Dlatego mam sentyment do Rino i uwielbiam go oglądać na ławce trenerskiej, ale.. czy faktycznie nie zasłania mi to obiektywizmu czy jest trenerem na miare Milanu?
1
patoo_07
patoo_07
24 lipca 2018, 12:38
Większy cyrk się robi, niż za Chińczyków.
1
radson1406
radson1406
24 lipca 2018, 12:38
Czyli mozemy byc pewni,ze kabaret pod tytulem zmiany zmiany i jeszcze raz zmiany potrwa zapewne przez kolejnych tygodni lub nawet miesiecy.Niestety wyglada na to ze ucierpi na tym nasze mercato.
0
Vol'jin
Vol'jin
24 lipca 2018, 12:34
Gattuso zasluzy ale niestety nowy wlasciviel ma prawo do swoich porzadkow. Szkoda ze chca perukarza...
3
Presidente
Presidente
24 lipca 2018, 15:53
Tylko żeby potem nie było płaczu, że w takim burdelu nikt nie chce grać, a transferów nie ma robić komu i kiedy, bo każdy jest w "okresie przejściowym", ponieważ zaznajomionych ledwo co zwolniono, a nowi się jeszcze nie wdrożyli ;)
0
Marcin1995
Marcin1995
24 lipca 2018, 12:32
Cenię Conte jako trenera dużo wyżej niż Gattuso, ale szczerze taki cyrk w środku przygotowań to już było by przegięcie, jestem na nie
2
ACstach
ACstach
24 lipca 2018, 12:31
Wychodzi na to, że jeszcze cała "zabawa" dopiero przed nami.
4
GiveMeReason
GiveMeReason
24 lipca 2018, 12:30
Powrot Judasza to zly pomysl
1
Metafan
Metafan
24 lipca 2018, 12:33
Judasz judaszem ale powinni uczciwie doprowadzić zarząd i finanse klubu do ładu i dać przynajmniej pół roku Gattuso na pokazanie co potrafi
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się