SCUDETTO


Conte otrzymał od Milanu ofertę 4-letniego kontraktu

25 lipca 2018, 07:47, cinassek Aktualności
Conte otrzymał od Milanu ofertę 4-letniego kontraktu

La Repubblica podaje, że pierwsza propozycja Milanu dla Antonio Conte dotyczy 4-letniego kontraktu z zarobkami rzędu 6,5 mln euro za sezon. Póki co szkoleniowiec nie może jednak odpowiedzieć na tę ofertę pozytywnie, gdyż wciąż łączy go kontrakt z Chelsea, a rozmowy z londyńczykami dotyczą nawet 10 mln euro odprawy. O rozmowach Leonardo z Conte wie Gennaro Gattuso, który od ponad dwóch tygodni przygotowuje drużynę do nowego sezonu, a teraz przebywa z nią w Stanach Zjednoczonych. La Repubblica podkreśla, że nowych właścicieli Milanu intryguje zatrudnienie trenera z wielkim nazwiskiem, nawet jeśli niekoniecznie w obecnej sytuacji przypadłoby to do gustu kibicom.



85 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Khaoz
Khaoz
25 lipca 2018, 18:18
Macie rację, biermy Conte! Conte! Aaa! I sie posikajmy ze szczęścia... A za dwa lata..może rok...weźmiemy innego trenera! Jaaa! Może uda się ściągnąć kogoś z jeszcze większym nazwiskiem! Kiedy zrozumiecie, że jak wszystkie drużyny będą robiły to samo, nie będzie miało znaczenia jakiemu klubowi będziecie kibicowali. Już Montela zrobił zespół na który nie chciało się patrzeć. Zero zaciętości w nich i pewności siebie. Więc...zwolnijmy trenera...później przyjdzie Conte który to na pewno ogarnie. Na pewno! Ale jak nie dostanie grajków których chce to mu nie wyjdzie...Ludzie...to jest najgłubszy argument mający przemawiać za trenerem jaki w życiu słyszałem. I tu macie różnicę o której mowa... Milan to ma być klub ludzi z większym charakterem od innych drużyn, bo to właśnie jest ogień Milanu. Idzie ciężko, robimy wszystko aby było lepiej. Kalinic gra piach i nie mogę na niego patrzeć, dopóki gra w Milanie ma spiąć dupe i być gotowy wejść na boisko. Trenerowi nie podoba sie polityka transferowa, ma sie zamknąć i robić dalej swoje z tymi zawodnikami których ma i się nie obrażać, nie puszyć, nie panoszyć i nie tracić zapału! Idąc tokiem myślenia wielu ludzi tutaj, za dwa, trzy lata, nie będzie znaczenia jakiemu klubowi się kibicune bo wszystkie będą miałkie i identyczne. Grające efektowną piłeczkę dla Januszy. Nie rozumiem czemu tak wielu tego nie zauważa. Jak wywalą ostatniego człowieka posiadającego charakter, nie unoszącego się dumą i odpuszczającego gdy coś nie idzie po jego myśli, nie będzie komu odbudować tego klubu. Zostanie banda grajków w koszulkach Milanu. I nawet jak będą grali w lidze mistrzów, to nie będzie już AC Milan. Zamiast Diabłów będzieciecie mieli Małpki skaczące przy lini bocznej by zrobić show dla kibiców.
3
Jacek 81
Jacek 81
25 lipca 2018, 13:50
Winston, gdzie był to były sukcesy. Juve - mistrzostwa - w Juve nie dostawał każdego kogo chciał a sukcesy Reprezentacja - na turnieju sukcesy ponad miarę Chelsea - mistrzostwo - konflikt wynikł z tego, że obiecali mu grajków takich jak chciał a ich nie kupili.
3
25 lipca 2018, 14:11
Nie wytłumaczysz, w tej chwili trwa tu dewaluowanie wartości Contiego plus doszukiwanie się na siłę plusów u Gattuso. Przypominam, że to Conte wyciągnął Juventus z siódmego miejsca na pierwsze i że wielki supertrener Max Allegri tak na prawdę przez długie lata jedzie na tym co mu Conte zostawił, plus czasami dokupuję jakąś gwiazdę. W Chelsea rosyjska dyrektorka mająca plecy u Romka wpadła na genialny pomysł zaoszczędzenia kasy a w Premier League przespanie jednego okna transferowego to pewna śmierć. A i tak sięgnął po Puchar Anglii wygrywając z faworyzowanym United.
2
dejtfid1899
dejtfid1899
25 lipca 2018, 16:57
Misterio akurat Chelsea lubię i oglądałem kilka spotkań w poprzednim sezonie, puchar anglii to była ładna kaszana, beton Mou kontra beton Conte, Chelsea rzutem na taśmę wygrała tamto spotkanie, ale ekipę ciągnęli cały sezon za uszy Hazard i Willian, w środku gdyby nie Kante to też byłoby blado. Zobaczymy co Sarri wyciśnie z Chelsea teraz, ale gdybym miał wybierać pomiędzy daniem szansy Rino, Sarrim a Conte, to postawiłbym na Sarriego ponieważ to co wycisnął z Napoli pomimo że nie rotował składem to chapeau bas, w Milanie i tak by nie miał kogo zmieniać bo ławki to u nas od dawna nie ma. Ale on gra do przodu, nie to co Conte, a Rino chociaż stara się grać tym co ma ofensywną piłkę. A mówienie że Allegri jedzie na dorobku Conte.. no proszę Cię, z tym to popłynąłeś ładnie. Ekipy Conte już w Turynie dawno nie ma, zobacz jakim ustawieniem gra teraz juve i jak zmienił się ich skład od tamtego czasu. W CL za Maxa też jechali na dorobku Conte i dochodzili 2x do finału.. Jacek81 bo w juve w tamtym czasie nie pozostali Del Piero, Camoranesi, Trezeguet, Nedved, Buffon. To były gwiazdy klasy światowej w tamtych latach, a powiedz mi jakie gwiazdy ma obecnie Milan, że niby Conte wyciągnie nas z marazmu ? Jakby Elliot chciało wzmocnić Milan i sypnęło ze 120mln na transfery to zespół Rino też mógłby się bić o 4 miejsce. Jak na razie to okienko coraz bliżej zamknięcia, a Milan jest w czarnej d...
0
Jago
Jago
25 lipca 2018, 13:49
Mieszane uczucia co do tej sytuacji ale jednak myślę że Conte > Gattuso
0
karp_fso
karp_fso
25 lipca 2018, 13:40
No to mamy "stabilizację" w ciul, Conte do LM nie wejdzie, Elliott zatrudni nowego trenera i tak dalej i tak dalej...
1
ósmy
25 lipca 2018, 14:03
Obawiam się, że Gattuso tym bardziej nie wejdzie do LM.
3
karp_fso
karp_fso
25 lipca 2018, 22:22
Nie wejdzie. Ale zarząd będzie wymagał, że skoro przyszedł ktoś taki jak Conte, to trzeba grać w LM. A to się nie uda.
0
adamos
adamos
25 lipca 2018, 13:20
Rino nie wprowadził żadnego wychowanka z primki, pomimo, że ich znał jak łyse konie i na koniec najlepsze ALTRUISTA podstawa podstawy ustalania składu u Rino, a Silva niech sobie siedzi, Kalina wali samobóje, ale to i tak podstawowy gracz. Kalina złamie nogę to i tak będzie grał u Rino, a Silva będzie siedział. Obawiam się, że Kaliny nie uda Nam się sprzedać i będziemy go oglądać na szpicy dopóki Rino nie odejdzie.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 lipca 2018, 12:09
Z dala od Milanu. Jak nie dostanie 150-200mln na transfery to zrobi focha i sobie pójdzie. Gattuso zrobił z tej zbieraniny drużynę która walczy i ma serce do gry i taki Milan ja chcę oglądać, nawet jak przegrywa.
6
karp_fso
karp_fso
25 lipca 2018, 12:35
Szkoda, że poza spotkaniem z Fiorentiną, która wystawiła przeciw nam rezerwy to tej walki i serca do gry nie było widać w ostatnim miesiącu sezonu. Piłka do Bigli, pyk, pyk, wymiana z Kessiem, pyk, pyk do Suso - iiiiiiiiiii kolejna nieudana wrzuta. No to próbujemy dalej, pyk, pyk.. do Suso..
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 lipca 2018, 13:12
Bo byli zajechani po 2 okresach przygotowawczych? Dajmy Gattuso całe przygotowania zrobić i oceńmy go powiedzmy na półmetku sezonu.
4
grzesiekpl88
grzesiekpl88
25 lipca 2018, 13:14
@Misterio - To szkoda, że taki wybiórczy nie jesteś, by przypomnieć, że Gattuso musiał zimą robić "awaryjne przygotowanie fizyczne", bo zawalił to latem Montella z doradcami od diet wegańskich. Nic dziwnego, że zeszło pod koniec z nich powietrze, bo i sytuacja była nietypowa z obciążaniem organizmu w przerwie zimowej. Że o braku wzmocnień w połowie sezonu nie wspomnę. No ale tak - kłótliwy "perukarz" jest o wiele lepszy, bo zażąda 300mln na transfery pod swoje 3-5-2 (lub inną wariację z wahadłami), czym znowu skaże zespół na adaptację i wielkie roszady. A jak nie dostanie kasy, pogrozi palcem, skłóci wszystkich i odejdzie, domagając się jeszcze odszkodowania. Faktycznie - "duch Milanu" jak w mordę strzelił, nie to co ten "amator Gattuso", nie? XDDDD
0
Puszek
Puszek
25 lipca 2018, 11:51
Może i Rino nie jest najlepszym taktykiem jak do tej pory, może nei ma sukcesów, ale wydaje mi się, że drużyna powinna mieć serce - Gattuso jak do tej pory wyrywa swone i wręcz wpycha je w młodzików!. Dawaj Rino wierzę w Ciebie i twoje pozostanie na przekór tytułom!
2
skazany na bany x2
skazany na bany x2
25 lipca 2018, 11:47
trener który wygrał wiele, osiągał sukcesy i jest ceniony ma trenować Milan ? dziwnie sie to czyta.
2
Doctor_ek
Doctor_ek
25 lipca 2018, 12:03
Ceniony Conte błagam. Zatrudnienie Conte to samobójstwo, jeszcze 1 sezon może być dobry, dopóki nie zacznie psuć zespołu... tak było w Juve i Chelsea!
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
25 lipca 2018, 12:32
ja patrze na to co osiągnął, a nie na to czy strzela focha.
2
muamba_kabumba
25 lipca 2018, 11:46
Gattuso raczej zostanie , niby Elliott go niejako potwierdził w swoim komunikacie .. a Leonadro nic nie przyświruje bez odgórnej zgody. Gdyby przyszedł Conte to mamy pewniaczek formacje 3 4 3 .. co nie bardzo nam leży.
1
dejtfid1899
dejtfid1899
25 lipca 2018, 11:57
Conte nawet 3 z przodu w Chelsea nie grał, na Hazarda i może coś z tego wyjdzie.. u nas byłaby długa na Suso i radź se chłopie. Conte to żelbeton obrony, toporna gra do przodu, gdyby nie Willian i Hazard to nie miałby tam kto kreować gry.
1
muamba_kabumba
25 lipca 2018, 11:58
Ciężko się nie zgodzić .. ja tam już bym zostawił Rino i zobaczył na co go stać. Jak wiedzieli, że bedą trenera zmieniać to mogli z Sarrim negocjować jeszcze przed przejęciem.
1
nokoments
nokoments
25 lipca 2018, 11:41
Jak czytam te peany pochwalne na temat tupecika to mi się rzygać chce.
ŚWIATOWY TOP który najdalej zaszedł do 1/4 Ligi Mistrzów. xD Z takim Milan na pewno wróci na należne mu miejsce w Europie.

Cóż za sukcesy na koncie - dwa awanse z Serie B, 3-krotne zdobycie mistrzostwa Włoch najbogatszą drużyną w kraju, odpadnięcie najpierw w 1/4 a potem w fazie grupowej LM (z niemalże tą samą drużyną Allegri rok później grał w finale), potem wygranie Premier League po wydaniu 120 mln funtów i przy całkowitym braku gry w pucharach, w sezonie gdzie już trzeba było grać w pucharach, po wydaniu kolejnych 200 mln funtów mamy 5 miejsce i odpadnięcie w 1/8 LM. ŚWIATOWY TOP, podkreślam.

To tyle o samym perukarzu, teraz zastanówcie się jaki wpływ na drużynę będzie miała zmiana trenera, który ma za sobą zjednoczoną szatnię tuż przed startem ligi.
Wielu z Was albo nie rozumie albo nie docenia skali wyczynu, którego dokonał rok temu Gattuso, wchodząc z buta i w biegu zmieniając formację, naprawiając dramatyczną formę psychiczną i fizyczną i przez moment dając wszystkim nadzieję na powrót do LM - więcej w tamtym sezonie nie dało się zrobić, a niektórzy i tak na nim psy wieszają. Niedanie mu przynajmniej 10 kolejek nowego sezonu będzie zwyczajnie nieuczciwe.

No i co najważniejsze Gattuso ma coś czego nie ma Conte, ani nie miał w Milanie żaden trener od czasów Ancelottiego - ducha szatni, która w latach 2003 - 2007 zdominowała Ligę Mistrzów i według mnie nikt, nawet Maldini, nie byłby w stanie przekazać naszym młodym zawodnikom tego ducha i mentalności lepiej od Gattuso.
Wystarczy go posłuchać https://youtu.be/5rK7zmwHmBw żeby zrozumieć, że stary dobry Milan wróci tylko dzięki takim ludziom.
Zmiana tego trenera w tym momencie zdewastuje morale, zaprzepaści przygotowania i zawróci nas do punktu zero.
Edytowano dnia: 25 lipca 2018, 11:42
9
Matim
25 lipca 2018, 12:16
Warto też zaznaczyć nasze ulubione 3-5-2 (czy 3-4-3), którym gra Conte, a do którego nie mamy odpowiednich piłkarzy, a do tego w zeszłym sezonie nawet drużyna narzekała na tę formację. Oprócz tego Gattuso już zaczął okres przygotowawczy i zwolnienie go w połowie będzie strzałem w kolano. Drużyna jest z nim zżyta,tak samo duża część kibiców. Całość może spotkać się ze złą reakcją.
2
Matim
Matim
25 lipca 2018, 12:55
Pewnie, lepiej zaczekać pół roku i powielić błędy sprzed roku - dajmy szansę Gattuso, tak jak daliśmy Montelli. Tyle, że za pół roku to żaden Conte nie przyjdzie, tylko znów jakaś namiastka trenera. Ostatni miesiąc gry Milanu to poza spotkaniem z rezerwami Violi dramat. Zostaliśmy zdeklasowani nie tylko przez Juventus ale i Benevento. Założenia taktyczne.. totalnie brak. Jedyny pomysł to oddanie piłki do Suso i wrzutka w pole karne. Motywacji starczyło do końca lutego, potem zaczęły wychodzić po kolei: przetrenowanie, brak taktycznych ćwiczeń, brak pomysłu na drużynę (poza jej ciągłym motywowaniem). Niestety niektórzy nie uczą się na błędach więc pewnie zostaniemy z Gattuso, a za pół roku znów płacz - zajechani w fazie przygotowawczej gracze będą oddychali rękawami, byle kontuzja Suso sprawi, że zespół nie będzie miał pojęcia co robić na boisku, na dodatek ten trener nie skusi żadnego rozsądnego gracza do przyjścia do Milanu, a Conte i owszem, podejrzewam że z nim, wyciągnięcie takiego Vidala to byłaby pestka.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
25 lipca 2018, 13:06
"Cóż za sukcesy na koncie - dwa awanse z Serie B, 3-krotne zdobycie mistrzostwa Włoch najbogatszą drużyną w kraju, odpadnięcie najpierw w 1/4 a potem w fazie grupowej LM (z niemalże tą samą drużyną Allegri rok później grał w finale), potem wygranie Premier League po wydaniu 120 mln funtów i przy całkowitym braku gry w pucharach, w sezonie gdzie już trzeba było grać w pucharach, po wydaniu kolejnych 200 mln funtów mamy 5 miejsce i odpadnięcie w 1/8 LM. ŚWIATOWY TOP, podkreślam" oczy mnie pieką gdy czytam taki bzdety
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
25 lipca 2018, 13:09
Takie komentarze to miód na moje oczy! A ludzie tutaj faktycznie chwalą Conte, któremu było mało kasy w Chelsea i kompletnie nie widzą w tym zagrożenia w Milanie xD Przecież taki awanturnik zastępujący w brzydkich okolicznościach jednoczącego Gattuso to przepis na mentalną porażkę w szatni. No ale ludzie patrzą tabelkami z Football Managerów ;)
1
adamos
adamos
25 lipca 2018, 13:09
Ja mówię, poki co Rino ma czyta kartkę i zobaczymy jak ją zapisze, czy pasmami sukcesów, czy w top jak w zeszłym sezonie. Rino nic nie osiągnął a wręcz dał blamaż kilkukrotnie. Mam cicha nadzieje, że wyciągnął wnioski i takich wtop już nie zaliczy. Ale jeśli na starcie zaliczy już wtopy to nie ma co czekać tylko od razu zmienić na prawdziwego taktyka.
1
Maximilanista
Maximilanista
25 lipca 2018, 11:27
Odnośnie Conte w Milanie (właśnie przeczytałem, że w ciągu najbliższych godzin dostaniemy oficjala) nie wypowiem swojego zdania, bo go bardzo nie lubię (nie cierpiałem go jeszcze jako piłkarza), a Rino uwielbiam, więc nie będę w stanie zdobyć się na obiektywizm. Jedyne, co mogę dodać od siebie, to opinia, że stawianie byłego już praktycznie szkoleniowca Chelsea w światowym top 5 trenerów jest mocnym odjechaniem. Gruba przesada, panowie. PS. Podobno na marginesie rozmów dotyczących ewentualnej wymiany Bonucciego na Caldarę, Milan poruszył też (jako osobną kwestię) temat Pjacy. No tego gracza chciałbym widzieć w naszych szeregach. Odejście Bonucciego jest już niemal przesądzone i nie ma co rozrywać szat, skoro u samego gracza nie ma woli pozostania w Mediolanie. Jednakże jego prawdopodobne odejście rodzi problem. Problem przywódctwa mentalnego na boisku i w szatni. Brak nam senatorów. Brak liderów. Brak graczy z międzynarodowym doświadczeniem. To może być naprawdę poważny kłopot w kontekście walki o top 3 Serie A.
0
adamos
adamos
25 lipca 2018, 11:30
"brak liderów" - Dlatego wywalmy Gattuso i w jego miejsce dajmy Turyńczyków (zarówno na ławkę, jak i do składu): wizja Milanu by "Judasz & Jewish Bankers" :P
1
adamos
adamos
25 lipca 2018, 12:48
Conte nie jest w TOP 5 światowych trenerów, ok, niech będzie, w takim razie Gattuso ze swoimi dotychczasowymi osiągnięciami nie jest nawet w TOP 200. Adam Nawałka jest bardziej doświadczonym trenerem od Niego. Takie są fakty.
1
Maximilanista
Maximilanista
25 lipca 2018, 13:02
Misterio: Fakty są takie, że ja w swojej wypowiedzi nie stawiałem Gattuso w żadnym top. Ani tym 5, ani w tym 200. Bo jeszcze za wcześnie, by klasyfikować Rino jako szkoleniowca. Natomiast nie jest za wcześnie, by klasyfikować Antonio Conte. Ci, którzy umieszczają to nazwisko w swiatowym top 5, moim zdaniem grubo, grubo przesadzają. Tego dotyczył mój komentarz. A nie tego, jakobym uważał Gattuso za bardziej doswiadczonego trenera niż Adam Nawałka.
1
Vol'jin
Vol'jin
25 lipca 2018, 11:17
Może jeszcze przyjdzie do perukarza Llorente lub Giaccherini? Na pewno przyjdzie ten attacante co 20 bramek nigdy w lidze nie strzelił Morata
2
lyndonmilan1
lyndonmilan1
25 lipca 2018, 11:07
Teraz tak będzie, dla Singera nie ważni są ludzie (sztab szkoleniowy, pracownicy klubu czy kibice) liczy się kasa, żeby Milan wrócił na top a nawet wygrał ligę mistrzów za 3 do 5 lat by potem sprzedać za grubą kasę np. Ricketsom czy komuś innemu.
Wiem że piłka to jest biznes ale właściciel bez duszy to nic Dobrego.
Edytowano dnia: 25 lipca 2018, 11:08
1
BSCMECENAS
BSCMECENAS
25 lipca 2018, 10:52
Conte Tak, Gattusso po za klaskaniem dlonmi i motywacja, wola walki nic nie zdziała. Taktyka to podstawa a Conte to top trener a my zatrudniamy amatorów i oczekujemy cudów.
2
Maximilanista
Maximilanista
25 lipca 2018, 11:14
Conte "top-trener" jak ma top środki na transfery (stąd problemy w Chelsea) no i jest okropnie kłótliwy. Rzeczywiście - świetny wybór po jednoczącym wszystkich Gattuso, który (mimo wszystko) miał dobre wyniki.
5
AdamoX
AdamoX
25 lipca 2018, 11:23
Zgadzam sie Winston , to kompletnie inna polityka prowadzenia drużyny. A 3 miejsce po przyjsciu Gattuso pod względem zdobytych ptk to genialny wynik , tym bardziej,że w ppołowie sezonu byliśmy zajechani...
3
patoo_07
patoo_07
25 lipca 2018, 11:30
Ja to wolę mieć zjednoczoną drużynę, walcząca jeden za drugiego i cieszącą się razem, nawet kosztem wyników, niż zbiór najemników z trenerem na czele, bo do tego doprowadzi Conte. Takie wartość wyróżniały Milan spośród innych klubów, a staniemy się bezdusznym tworem generującym tylko pieniądze. Poza tym, Cobte jedyne co potrafi, to 3-5-2, a tutaj nie ma do tego zawodników. Jak chciał zagrać 4 z tyłu na początku przygody z Chelsea, to dostał 4-0 u siebie od Arsenalu. Rozmontuje nam drużynę i zacznie żebrać na transfery pod swoje ustawienie, a my musimy się liczyć z FFP, więc tych środków nie dostanie, obrazi się i będzie chciał X milionów odszkodowania. Możecie robić screeny, bo na taki scenariusz to nawet bukmacher zakładu nie daję, bo kursy 1.01 są nieopłacalne.
5
patoo_07
patoo_07
25 lipca 2018, 11:35
Wynik Gattuso jest tym bardziej ciekawy, że zimą musiał im zrobić de facto obóz kondycyjny po zmarnowanych letnich przygotowaniach z Montellą. Zaraz się okaże, że Milan będzie przyczółkiem dla porzuconych Juventinich: Conte ze sztabem na ławce, a odrzuty z Juve na boisku w zamian za "kapitana" z Juventusu. Czasem stereotypy to prawda i w USA mówi się, że "żydzi nie znają się na sporcie". Może faktycznie coś w tym jest? Bo tożsamość Milanu budowana na strukturach Juventusu to za dużo na moje czerwono-czarne serce. Już Bonucci z opaską był wyzwaniem.
4
Orzelek79
Orzelek79
25 lipca 2018, 10:41
Może właśnie Bonucci że względu na trenera bez doświadczenia zdał Sobie sprawę że ten projekt nie wypali. Owszem zachował metody Rino, a co miał powiedzieć ,tym bardziej że wyniki były. Pracował z najlepszymi trenerami w Serie A i widzi różnicę. Nie wiem co mam myśleć o zmianie trenera ale wydaje mi się że to nie jest dobry moment. Podobnie myślałem jak zwolnili VM a Rino poukładał zespół.
2
kawalerowicz
kawalerowicz
25 lipca 2018, 10:33
Ciężka sprawa.. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca tj. szukanie nowego trenera w takim momencie, praktycznie za plecami. Szanuje Gattuso za jego charakter i sposób pracy jednakże Conte jest profesjonalistą. Milan mógłby z nim dużo osiągnąć. Naprawdę nieciekawie :(
0
AdamoX
AdamoX
25 lipca 2018, 10:22
Błagam zostawcie Rino ...
4
Bury_87
Bury_87
25 lipca 2018, 10:22
Co by nie było taka sytuacja nie powinna mieć miejsca, żeby za plecami Rino ogarniać kogoś na jego miejsce. Dostał szanse zrobił LE. Byliśmy trzecią najlepiej pkt drużyną serie a od momentu jak nas przejął należy mu się szansa i szacunek za to co zrobił choćby w przeszłości dla tego klubu. Od momentu przejęcia przez Elliot to wszystko co się dzieje wokół klubu to cyrk na kółkach. Za 3tyg mercato się kończy a my jesteśmy w d... ciągle tylko wiadomości tego wyrzucili tamtego trzeba zamienić. Ciężko się to wszystko aż czyta. Forza????⚫
3
kamilus
25 lipca 2018, 10:30
Nie wiadomo, czy dzieje się to za plecami Rino - może już parę tygodni temu dostał informację, że zostanie dana mu szansa, ale też jest możliwość zatrudnienia kogoś innego, gdy taka okazja się pojawi? Ale żeby dawać szansę tylko za to, co zrobił? Tutaj jestem na nie, nie podobało mi się to z Brocchim, Inzaghim, Seedorfem. Liczą się umiejętności trenerskie. Rino pokazał, że coś tam umie (bo pokazał to tylko w ostatnim półroczu, wcześniejsza trenerka mu nie wychodziła), ale jeśli do wyjęcia jest ktoś, kto jest na poziomie światowego topu (moim zdaniem Conte to spokojnie top 5 trenerów), to raczej nie ma się co zastanawiać, bo może się okazać, że Gattuso nie powtórzy wyników z ubiegłego sezonu a my zostaniemy z trenerem, którego nie można wymienić na innego sensownego, bo takowego na rynku nie ma.
2
Bandon
Bandon
25 lipca 2018, 10:17
Kocham Rino całym sercem, ale Conte jest fachowcem skali światowej, z doświadczeniem przede wszystkim w przeprowadzaniu zespołu w trakcie odbudowy.
3
dejtfid1899
dejtfid1899
25 lipca 2018, 10:13
Chłopaków od podawania piłek niech Elliot też zmieni. Na moje oko straszny burdel się zrobił, nikt nie wie na czym stoi, a konkretnych transferów jak nie było, tak nie ma. Conte to straszny beton i znów zmiana ustawienia na 5 z tyłu.. Chelsea w ostatnim sezonie grała tak topornie pod jego wodzą, Conte powinien odpocząć rok od piłki, jeśli Rino ten sezon się nie uda to wtedy możemy usiąść do rozmów i zmieniać trenera. Conte z Kalinićem czy bez kreatywnego pomocnika też by poległ.
3
MK92
MK92
25 lipca 2018, 10:01
Ja wierzę w Rino, ale jak Elliott dogada się z Conte, to trzeba będzie to zaakceptować i bacznie obserwować, czy nowe władze miały rację. Conte potrafi jak mało który trener zrobić coś s niczego, a jednocześnie po roku wszystko zniweczyć.
Edytowano dnia: 25 lipca 2018, 10:01
1
kamilus
kamilus
25 lipca 2018, 11:16
No właśnie... On genialnie psuje atmosferę w drużynie swoimi fochami i wymaganiami. Skoro kasy na graczy brakowało mu w bogatej Chelsea, to wyobraźmy sobie co będzie w biedniejszym Milanie.
1
yoshko
yoshko
25 lipca 2018, 09:58
Urodził się w Lecce, ale rozegrał 295 spotkań dla Juve. Kolejny turyńczyk, jak nasz wspaniały kapitan. :/
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 lipca 2018, 09:49
Conte spoko ale nie teraz. Pewnie przyjdzie 2 dni przed pierwszym spotkaniem. Tragiczna decyzja. Niech dadzą szansę Gattuso.
Edytowano dnia: 25 lipca 2018, 09:57
5
Deus
Deus
25 lipca 2018, 09:42
Fatalna decyzja
1
Bufor85
Bufor85
25 lipca 2018, 09:40
Potężnemu funduszowi, który przejmuje Milan zależy na wzmocnieniu naszej pozycji a nie na osłabieniu. Stąd w ich przekonaniu stworzenie nowej drużyny musi zależeć od nowego, doświadczonego trenera. Dla mnie Conte może być, nie jestem przeciwny, ale i nie będę narzekał jeśli zostanie Gattuso, Milanista z krwi i kości.
1
kamilus
kamilus
25 lipca 2018, 11:18
"w ich przekonaniu" - wyrażenie tutaj kluczowe. Równie dobrze Conte może po roku stroić fochy, bo nie dostał pierdyliarda milionów na transfery (tak jak kręcił nosem w Chelsea).
0
Gianni Rivera
Gianni Rivera
25 lipca 2018, 09:36
Gdyby to okazało się prawdą, to jednocześnie mamy wyjaśnienie braku większych ruchów na rynku transferowym - aktualni właściciele nie chcą kupować, dopóki nowy trener nie wyrazi swojego zdania na temat ewentualnych zakupów i sprzedaży, bo w końcu głupio byłoby ustawiać okienko transferowe pod Gattuso, jeśli ten miałby polecieć za dni parę. Jak uwielbiam Rino, a za Conte nie przepadam, tak trzeba szczerze przyznać, że gość należy do światowego topu najlepszych trenerów i znajduje się kilka poziomów wyżej od Gattuso. Trzy czy cztery transfery, Conte na ławce i można by naprawdę w LM w przyszłym sezonie mierzyć. On nawet z naszej aktualnej jedenastki wycisnąłby więcej, niż Montella czy Gattuso.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2018, 09:51
To po co chce odchodzić Bonucci?Z Conte byłoby tak 1-2 sezony ponad stan, a potem foch za fochem i powrót do walki o LE.Eliottowi deal typu ''wywalimy kupę kasy by przez chwilę wrócić na właściwe tory'' się nie opłaca.Te plotki są prędzej efektem personalnych urazów judasza do Rino niż realnym scenariuszem.
0
kamilus
25 lipca 2018, 10:00
Bo prawdopodobnie to dla niego ostatnia szansa, żeby wygrać LM. Milan w ciągu 2-3 lat nie jest w stanie włączyć się do rywalizacji o trofeum, a Juventus, po transferze CR7 czy prognozowanym SMSa/Pogby (stąd konieczność spieniężenia Higuaina) już tak. Albo nawet obu w/w, skoro mówi się o odejściu Pjanica za ok. 80-100 mln.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2018, 11:43
Kamilus A co z Allegrim czy Dybalą?Wątpię, aby w tym wypadku Bonucci był gotów schować dumę do swojej kieszeni.
0
Cervusius
Cervusius
25 lipca 2018, 09:13
Passę Gattuso można z perspektywy czasu określić jako efekt nowej miotły. Późniejsze krztuszenie się z beniaminkami i oklep od Benevento w stylu nawet gorszym niż za Montelli sprawiają, że nie ma się co dziwić zarządowi
6
Orzelek79
Orzelek79
25 lipca 2018, 10:36
Dochodzi do tego jeszcze zmęczenie sezonem i brak zmienników ale zgadzam się z Tobą.
0
dejtfid1899
dejtfid1899
25 lipca 2018, 11:55
To powiedz mi kim Conte będzie grał, bo na razie mówi się o zamianie Bonusa na Caldarę i to wszystko z konkretów. Nie mamy rozgrywającego, napastnika, brak zmienników, a tu jeszcze zmiana taktyki na betonową 3 z tyłu podczas gdy teraz zawodnicy trenują zupełnie inne ustawienie, a sezon coraz bliżej. Rino wykręcał dobre liczby. Zawodników klasy światowej zliczysz na palcach jednej ręki u nas, że niby Conte da radę bić się z nimi o CL?! Nie żartuj.. tym bardziej po tym jakie cyrki się wyprawia i zmienia dosłownie wszystko i wszystkich na każdym stanowisku. Rino i tak wycisnął z tego zespołu maksimum.
1
Alex1974
Alex1974
25 lipca 2018, 09:13
Jak tu ktos napisal - Conte na trenera, Rino na asystenta. W teorii super. Dwa takie charaktery. W praktyce ... Jeszcze uwierzylbym, ze Rino dla dobra zespolu dalby rade z Conte sie dogadac, ale ze Antonio bedzie sluchal kogokolwiek innego niz siebie, zwlaszcza mocnego charakteru ... nie wyobrazam sobie tego.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
25 lipca 2018, 09:04
Gennaro da rade potrzebne są tylko wzmocnienia
1
patoo_07
patoo_07
25 lipca 2018, 09:00
Nieśmieszny żart. Przestańmy traktować nasze legendy jak Real. No i poza tym, wymiana całego sztabu na niecały miesiąc przed sezonem to jest jakaś abstrakcja.
10
dejtfid1899
dejtfid1899
25 lipca 2018, 11:22
No ale to jest Elliott, który może nie rozumieć tego, że piłka to nie aktywa finansowe i czasem nawet najlepsze inwestycje, wspierane przez najlepszych fachowców, wyjdą bokiem z powodów, których sobie w tabelki Excela nie wpiszesz - z powodu mentalności / atmosfery / morale. Wywalenie w tak wrażliwym momencie Gattuso (który za swojej kadencji wykręcił trzeci wynik w lidze) to będzie cios psychiczny dla graczy i może wyjść bokiem to całe "żydowskie naprawianie Milanu".
0
roby
roby
25 lipca 2018, 08:54
Chyba nie zrobi tego Content...bardziej poczeka ze źle pójdzie Gattuso i w tedy wskoczy na lawke
0
AC1899
AC1899
25 lipca 2018, 08:39
Nowi właściciele, więc mają prawo do podejmowania takich decyzji, czy nam się to podoba czy nie. Nie oni zatrudniali Gattuso. Moment może i słaby, ale jeżeli ktoś ma naprawdę zamiar budować silny klub na miarę gry w lidze mistrzów, to MUSI mieć na ławce porządnego trenera. Lepsza zmiana teraz, aniżeli gdyby mieli to robić np. w październiku czy listopadzie, bo prędzej czy później i tak Gattuso poleci.
2
hyrus13
25 lipca 2018, 08:27
Kurczę bardzo mi będzie przykro jak Rino poleci. To facet, który da się pokroić dla tego klubu. Z drugiej strony Conte to światowa czołówka. Z reprezentacji wycisnął 120% i gdyby nie pajacowanie Zazy i Pellego, to mieliby przynajmniej półfinał. Potrafi z oferm zrobić drużynę. Nie dziwię się też, że nowi właściciele chcą zrobić swoje porządki. Wg mnie pozostawienie Montelli na stanowisku było początkiem końca poprzedniego projektu. Przy takiej skali zmian trzeba było doświadczonego trenera z charyzmą, a nie z ładnym uśmiechem.
1
adamos
adamos
25 lipca 2018, 08:39
Ja Rino uwielbiam za to kim był i za jego waleczność. Tylko, że taktyka i schematy kuleją (nawet samolocik jakieś miał) a trener z doświadczeniem nas rozjeżdża walcem...
0
Fifa2121
Fifa2121
25 lipca 2018, 08:19
Pewnie to mało realne, ale mi się marzy Conte a Gatusso jako asystent.
3
adamos
adamos
25 lipca 2018, 08:36
Rino ma honor nie pójdzie na takie coś...
2
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
25 lipca 2018, 12:01
Ma honor ale i duzo pokory, jednak takie 2 charaktery to byłaby tykająca bomba.
0
victor89ck
victor89ck
25 lipca 2018, 08:13
Gattuso można wielbić za to kim jest, a Conte lubić lub nie, ale nie zmienia to faktu, że Conte drużynę potrafi prowadzić - po 106 meczach Chelsea miał średnią 2,12 pkt na mecz, w Juve po 129 meczach 2,25, w Sienie po 44 meczach 1,82, w Bari po 67 meczach 1,76. Gattuso obecnie po 34 meczach ma średnia 1,76 czyli tyle co Conte w Bari, a nie sądzę, że mieli lepszy skład niż my teraz. W Milanie ostatnim trenerem (nie licząc 13 meczów Terima), który miał średnią ponad 2 pkt na mecz był Capello ponad 20 lat temu. Jest to na pewno trudna decyzja, bo Gattuso może pokazać klasę i być lepszym trenerem, ale też może utrzymać swój obecny poziom lub nawet pogorszyć. Conte z drugiej strony póki co statystycznie jest pewniakiem do zdobycia min. 1,76 pkt na mecz, czyli walki nawet o LM. To tylko statystyki i podejście na chłodno, bo wiadomo, że marzeniem jest Gattuso, który prowadzi nas w tym sezonie na podium serie A
8
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
25 lipca 2018, 11:28
Są trzy rodzaje kłamstw: małe kłamstwa, wielkie kłamstwa i statystyki ;) Nie bierzesz pod uwagę faktu, że Gattuso przyszedł w trakcie sezonu i zimą musieli robić zaprawy treningowe, żeby odbudować zmarnowane letnie przygotowania fizyczne. Mimo tylu problemów (i braku wzmocnień zimą), wykręcił trzeci wynik w lidze (licząc od jego przejęcia Milanu), więc Gattuso też się broni liczbami, jeśli już tak chcemy iść. To, czego tu nie widzisz, jest problemem pozaliczbowym: Milan nie załatwi setek milionów co okno na wzmocnienia, a o to "perukarz" pokłócił się z Chelsea. Conte zostawia za sobą spaloną ziemię i obrażonych piłkarzy/działaczy. Słabo to widzę po jednoczącym wszystkich Gattuso.
3
Jogin
Jogin
25 lipca 2018, 08:11
Smutna wiadomość, nie znoszę typa strasznie. Uważam, że Gattuso jest wstanie się rozwinąć jako trener, argument że drużyna pod koniec sezonu grała słabo, co się dziwić jak byli wciśnięci do zera. Kolejna legendę Milanu mamy zamiar potraktować, jak zwykłego śmiecia.
1
adamos
adamos
25 lipca 2018, 08:36
a czemu nie rotował? a no tak zapomniałem Benevento Nas klepało Werona, więc trzeba było walczyć jak równy z równym... Kto za takie coś odpowiada? Trener i brak taktyki...
4
Siwus
Siwus
25 lipca 2018, 09:30
Adamos Rino nie rotował bo nie miał kim i do gry z broniącymi się zespołami potrzebny jest kreatywny pomocnik. Spójrz lepiej na Napoli Sarriego którego wszyscy by tu chcieli. Przez cały sezon zajechał pierwszą jedenastkę a LM, PW i LE sobie odpuścił. Pewnie gdyby potrafił wystawiać więcej niż 13 zawodników to pewnie zdobyłby mistrzostwo
1
Yabaye
Yabaye
25 lipca 2018, 07:57
Ten circus wkracza na wyższy poziom. Wszyscy się zgodzimy, że Conte to lepszy trener. Zgodzimy się takze, że już w wielu klubach nowy prezes oznacza wietrzenie struktur klubu. Ale nie ma zgody na załatwianie takich spraw za pięć dwunasta. Kontrargument: ale Elliott przejął dopiero co klub. I tak i nie. Bo Elliott powinien być już po słowie z nowymi dyrektorami i trenerem, gdy sytuacja była rozwojowa. Teraz to wszystko jest trochę dziwne.
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2018, 07:55
Zwykła plota.Jakby to okazało się prawdą powodzenia w budowie składu od 0 i podnoszeniu wartości klubu.W takiej sytuacji permanentny protest ultrasów oraz kolejne, zapewne masowe odejścia gwarantowane na 100%.
1
matten
matten
25 lipca 2018, 07:55
Super wiadomość, widać że nowi właściciele mają głowę na karku i nie bawią się w sentymenty i "dawanie szans". Conte na pierwszego, Gattuso na asystenta i wszyscy będą zadowoleni :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2018, 07:57
Ta Conte na pierwsze, a po 2-3 połowy szkieletu nowego Milanu nie ma przez fochy perukarza.
2
Yabaye
Yabaye
25 lipca 2018, 07:57
Gattuso nie będzie zadowolony i nikt mu się nie będzie dziwił.
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2018, 07:58
Ta Conte na pierwszego, a po 2-3 sezonach połowy szkieletu nowego Milanu nie ma przez fochy perukarza.*
1
matten
matten
25 lipca 2018, 08:03
Jeśli po tych 2-3 sezonach Milan będzie grał w LM to nie mam nic przeciwko roszadom w składzie. Samopoczucie Gattuso nie jest zapewne priorytetem dla Elliota :)
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2018, 08:09
Po 2-3 sezonach Milan skończy jak Chelsea z wyrzuconą grubą forsą na zachcianki Włocha, powrotem do punktu wyjścia w tabeli oraz bez trenera.Conte stał się zbyt toksyczną personą, aby był dobrym wyborem dla Milanu.
4
matten
matten
25 lipca 2018, 08:41
Po sezonie z Gattuso u steru Milan skończy na 6 miejscu w lidze (tak, ja również dysponuję kryształową kulą).
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 lipca 2018, 09:12
Lepiej zatrudnić fachowca w przypadku niepowodzenia Gattuso, aby poukładał i podniósł poziom kadry Milanu czy budować drużynę po Conte prawie od 0 jak to teraz będzie robił Sarri w Chelsea?
1
Fushnikov
Fushnikov
25 lipca 2018, 07:52
Zamiast odbudować to zniszczą klub doszczętnie.
5

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się