SCUDETTO


MERCATO LIVE 31 LIPCA - zapis relacji na żywo

31 lipca 2018, 05:49, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 31 LIPCA - zapis relacji na żywo

[05:48]: Gonzalo Higuain, a tym samym również Mattia Caldara, są o krok od Milanu, z kolei Leonardo Bonucci powędruje do Juventusu. Spotkanie pomiędzy Leonardo a agentem Argentyńczyka potrwało w Casa Milan aż do 3:00 w nocy i zostanie wznowione za kilka godzin. Odczucia są bardzo pozytywne. Dziennikarz Gianluca Di Marzio podkreśla, że napastnik jeszcze nigdy nie był tak bliski przenosin na San Siro.

Przypomnijmy - jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to pomiędzy Milanem a Juventusem nastąpi wymiana środkowych obrońców, z kolei 30-letni snajper trafi do mediolańskiej ekipy na zasadzie wypożyczenia za 18 mln euro z opcją wykupu za kolejne 36.

[08:45]La Gazzetta dello SportHiguain początkowo nie był przekonany do wypożyczenia z opcją wykupu, ale Leonardo wyjaśnił agentowi piłkarza, że ma to związek z dostosowaniem się do zasad Finansowego Fair Play. Wykupienie piłkarza przez Milan po sezonie ma stanowić wyłącznie formalność i Pipita zagości w Mediolanie na dłużej.

[09:01]: Wczoraj Leonardo pracował bardzo intensywnie. Oprócz rozmów w sprawie dużej operacji transferowej z Juventusem, znalazł także czas na podjęcie dyskusji z agentami Bernarda. Piłkarz jest dostępny za darmo i oczekuje pensji rzędu 3-3,5 mln euro rocznie. Dodatkowymi kosztami są jednak prowizje, jakie wynikają z faktu, że gracz może dołączyć do dowolnego zespołu bez konieczności płacenia za niego sumy odstępnego. W najbliższym czasie wyjaśni się, czy rossoneri zdecydują się na podpisanie kontraktu z Brazylijczykiem, którego przedstawiciele przed weekendem wysłuchali także propozycji Chelsea.

[09:15]: Dziś może dojść także do pierwszego transferu wychodzącego z klubu. Gustavo Gomez jest bliski przenosin do brazylijskiego Palmeiras. Klub ten ma zapłacić Milanowi 1,5 mln euro za wypożyczenie i dołoży kolejne 5 mln euro, o ile Paragwajczyk rozegra określoną liczbę występów.

[09:38]: Okienko transferowe to wielkie emocje także dla kibiców. Spotkanie z agentem Gonzalo Higuaina trwało w Casa Milan do 3 w nocy, ale to nie odstraszyło fanów, którzy czekali na rozwój wydarzeń w pobliżu budynku.

[09:51]: Według włoskich mediów, Leonardo Bonucci ma zarabiać w Juventusie 5,5 mln euro rocznie. To o 0,5 mln euro mniej niż na jego poprzednim kontrakcie w Turynie i o 2 mln euro mniej (bez bonusów) niż w Milanie.

[10:05]TuttosportBernard chce grać w Milanie. Podczas spotkania z klubem, agenci Brazylijczyka ustalili racjonalną wysokość prowizji, a piłkarz oczekuje umowy na poziomie 3,5-4 mln euro rocznie. Skrzydłowy chce występować na San Siro, co jest ważne w obliczu zainteresowania nim ze strony Chelsea.

[10:24]: Według La Repubblica, Roma od jakiegoś czasu interesuje się Suso. Rzymianie są ponoć gotowi zaoferować za Hiszpana 15-20 mln euro plus kartę Diego Perottiego.

[10:52]: Ważne informacje od Gianluki Di Marzio: dziś w Mediolanie dojdzie do spotkania wszystkich zainteresowanych stron - agentów piłkarzy oraz przedstawicieli klubów. Zdefiniowane zostaną ostatnie szczegóły, po czym - jeśli nie wydarzy się nic niespodziewanego - wielka operacja transferowa z udziałem Leonardo BonucciegoMattii Caldary Gonzalo Higuaina wejdzie w fazę realizacji.

[10:55]: Fabrizio Romano ze Sky Sport: "Operacja będzie gotowa wkrótce: Leonardo Bonucci do Juventusu, Mattia Caldara i Gonzalo Higuain do Milanu".

[11:04]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, informuje, że spotkanie w nocy było decydujące. Dziś pozostało dograć już tylko ostatnie szczegóły, które doprowadzą do finalizacji transferów.

[11:08]: Gianluca Di Marzio wyraźnie podkreśla, że operacja transferowa może zamknąć się już dzisiaj. To kwestia godzin.

[11:14]Sky: Prawnicy Higuaina pracują nad ostatnimi detalami dotyczącymi kontraktu Argentyńczyka w Milanie.

[11:37]La Gazzetta dello Sport zwraca uwagę na twardą postawę negocjacyjną Leonardo. Brazylijczyk od samego początku jasno postawił sprawę, że transakcja może dojść do skutku wyłącznie, jeśli Juventus włączy w nią Mattię Caldarę. Turyńczycy początkowo nie chcieli tego uczynić, ale ostatecznie zdecydowali się na taki ruch.

[11:59]: Gianluca Di Marzio zaznacza, że w umowie Mattii Caldary nie zostaną zawarte żadne klauzule odkupu przez Juventus w jakimkolwiek przypadku. Tak jak rossoneri rozstaną się definitywnie z Leonardo Bonuccim, tak turyńczycy uczynią to samo z młodszym z Włochów.

[12:28]: Jak podają włoskie media, po zakontraktowaniu Gonzalo Higuaina, Leonardo będzie chciał rozstać się z minimum dwoma obecnymi napastnikami Milanu. Zdecydowanymi faworytami do opuszczenia szeregów rossonerich są Carlos Bacca oraz Nikola Kalinić. Na nowy sezon w zespole pozostaliby zatem Andre SilvaPatrick Cutrone i wspomniany Argentyńczyk.

[12:31]Mattia Caldara ma zarabiać w Milanie 2,4 mln euro rocznie.

[12:52]: Sytuacja póki co jest spokojna - panuje oczekiwanie na spotkanie w Mediolanie wszystkich zainteresowanych stron.

[13:33]Premium Sport: Wszystko jest praktycznie gotowe. Gonzalo Higuain zarobi w Milanie 7,5 mln euro rocznie.

[14:14]: Według La Gazzetta dello Sport, po powrocie drużyny Milanu ze Stanów Zjednoczonych, Genoa porozmawia jeszcze z mediolańczykami o możliwości transferu Andrei Bertolacciego.

[14:16]: Wspomniany dziennik pisze także o Gustavo Gomezie, który preferuje odejście do brazylijskiego Palmeiras od przenosin do Cagliari, które również wyrażało zainteresowanie jego usługami.

[15:29]: W oczekiwaniu na wieści, portal MilanNews podaje, że Casa Milan opuścił przed kilkunastoma minutami klubowy prawnik, Leandro Cantamessa. Czyżby spotkanie dotyczące ostatnich szczegółów lada chwila miało się rozpocząć?

[15:40]: Portal MilanNews donosi, że Leonardo zamierza także wzmocnić pomoc rossonerich. Serwis ten przedstawia, że już kilka dni temu Brazylijczyk poczynił pierwsze kontakty z zawodnikiem PSG, Adrienem Rabiotem. Umowa 23-latka z mistrzem Francji wygasa za rok.

[15:53]: Również Sportmediaset twierdzi, że Roma poważnie myśli o ściągnięciu Suso. Rzymianie zamierzają złożyć Milanowi ofertę w postaci 18 mln euro + Diego Perotti.

[16:23]: Tym razem transfer Gustavo Gomeza chyba naprawdę dojdzie do skutku. Jak podaje TuttoMercatoWeb.com, piłkarz jest już w podróży do Brazylii, gdzie podpisze 4-letni kontrakt z Palmeiras. Milan dostanie zapłatę w trzech ratach: 1,5 mln euro za wypożyczenie, 2,5 mln euro za wykup i 2 mln euro jeszcze w kolejnym roku (2020). Tym samym cała operacja wyniesie Brazylijczyków 6 mln euro.

[16:36]Transakcja na linii Milan - Juventus coraz bliżej realizacji. W Casa Milan pojawili się Fabio Paratici i Giuseppe Marotta, odpowiadający za transfery bianconerich. Tam czekał na nich Leonardo. Spotkanie na szczycie rozpoczęte.

[16:42]: Gianluca Di Marzio dodaje, że chwilę przed tym, jak włodarze Juventusu pojawili się w siedzibie Milanu, spotkali się z agentem Gonzalo Higuaina, aby rozwiązać ostatni problem w postaci odprawy finansowej dla Argentyńczyka.

[17:18]: Według MilanNewsGonzalo Higuain poprosił Juventus o 6-7 mln euro odprawy. Porozumienie prawdopodobnie zostanie wypracowane na bazie nieco niższej kwoty.

[17:22]Radio Rossonera: Jeśli Leonardo szybko upora się z rozmowami z Juventusem, to jeszcze dziś wieczorem spotka się z agentami Bernarda. Jeśli natomiast dyskusja z turyńczykami potrwa dłużej, wówczas przedstawiciele Brazylijczyka zasiądą do stołu z dyrektorem Milanu jutro rano.

[17:25]: Antonio Vitiello, redaktor naczelny MilanNews, podaje, że spotkanie na szczycie w Casa Milan właśnie się zakończyło.

[17:40]Sky: Spotkanie pozytywne, ale jeszcze o niczym nie zadecydowało.

[17:45]: Gianluca Di Marzio podaje, że do rozwiązania wciąż pozostają dwie kwestie: wysokości odprawy dla Gonzalo Higuaina wypłaconej przez Juventus, a także zarobków Argentyńczyka podczas jego pierwszego sezonu w Milanie. Strony negocjacji poruszą te tematy ponownie w kolejnych godzinach, stąd też trudno oczekiwać finalizacji operacji już dzisiaj.

[17:50]: Tymczasem Gonzalo Higuain bierze udział w drugim treningu Juventusu zaplanowanym na wtorek. Argentyńczyk, podobnie jak kilku innych piłkarzy bianconerich, nie poleciał z zespołem do Stanów Zjednoczonych.

[17:54]: Romeo Agresti, najbardziej poczytny dziennikarz zajmujący się Juventusem, podaje, że do rozwiązania pozostało jeszcze kilka kwestii kontraktowych pomiędzy Higuainem a Juventusem. Wszystko przebiega pozytywnie i wolą każdej ze stron jest zamknięcie transakcji jak najszybciej.

[18:08]MilanNews: W Casa Milan pojawił się Carlos Bacca. Kolumbijczyk chce wrócić do Hiszpanii i postara się wypracować porozumienie z Leonardo.

[18:28]: Gianluca Di Marzio i Antonio Vitiello informują, że do Casa Milan przybył Beppe Riso, agent Mattii Caldary, który ma ustalić szczegóły kontraktu swojego podopiecznego z Milanem.

[18:39]: Jednocześnie włoskie media donoszą o zakończonym przed chwilą spotkaniu przedstawicieli Juventusu z bratem - agentem Gonzalo Higuaina

[19:18]: Carlos Bacca opuścił już Casa Milan.

[20:12]: Wydaje się, że ostatnią przeszkodą do pokonania w całej operacji jest porozumienie na linii Juventus - Gonzalo Higuain w kwestii wysokości odprawy. Argentyńczyk chce zainkasować od bianconerich jeszcze 4,5 mln euro. Dyrektor sportowy turyńczyków, Giuseppe Marotta, zapytany po wyjściu z biura przez dziennikarzy, czy wszystko jest już zrobione, odpowiedział: "Wcale nie". Sky Sport 24 twierdzi ponadto, że toczą się również jeszcze rozmowy odnośnie pensji napastnika podczas jego pierwszego roku w Milanie. Tak czy inaczej media podkreślają, że wszystkim zależy na jak najszybszej finalizacji transferów i osiągnięcie tych celów pozostaje bliskie.

[20:26]: MilanNews: Agent Mattii Caldary, Giuseppe Riso, opuścił Casa Milan po prawie dwugodzinnym spotkaniu z Leonardo.

[20:45]: Dziś spotkań już nie będzie, przynajmniej w Casa Milan. Portal MilanNews podaje, że siedzibę klubu opuścił Leonardo.

[20:51]: Według TuttoMercatoWebMattia Caldara podpisze z Milanem 5-letni kontrakt warty 2,2 mln euro netto za każdy sezon.

[21:08]: Gianluca Di Marzio podsumowuje sytuację: według niego Gonzalo Higuain nie jest przekonany co do formuły transferu (wypożyczenie z opcją wykupu celem "ominięcia" problemów z FFP), a ponadto chciałby zarabiać więcej niż aktualne 7,5 mln euro rocznie, by zaakceptować ofertę z zespołu spoza Ligi Mistrzów. Rossoneri chcą przekonać Argentyńczyka oferując mu 4-letni kontrakt - w Turynie piłkarz ma jeszcze 3 lata umowy. Strony zatrzymały się w rozmowach na kilka godzin, po czym siądą do stołu ponownie z chęcią zamknięcia operacji.

[23:15]: Portal MilanNews podkreśla, iż do zamknięcia negocjacji w sprawie Gonzalo Higuaina, brakuje jedynie porozumienia w sprawie odprawy, której Argentyńczyk oczekuje od Juventusu. Strony są w trakcie rozmów. Przebywający w Mediolanie Fabio Paratici jest w stałym kontakcie z bratem-agentem Gonzalo Higuaina i pracuje nad dokończeniem tej wielkiej operacji transferowej. 

[23:25]: Również Luca Marchetti ze Sky Sport jest tego samego zdania, co MilanNews. Według dziennikarza operacja nie jest zagrożona. Milan czeka na rozwój wypadków, gdyż inicjatywa stoi teraz po stronie gracza i jego agenta oraz Juventusu.  



406 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Boateng93
Boateng93
31 lipca 2018, 17:26
W Rabiota nie wierzę, za duże wymagania finansowe i pewnie za dużo chętnych.

Spotkanie zakończone, teraz czekamy na info.
Edytowano dnia: 31 lipca 2018, 17:29
1
Paul Singer
Paul Singer
31 lipca 2018, 17:08
Jesli Leonardo sciagnie Pipite, Caldare, Bernarda i Rabiota to mu postawie pomnik przed domem.
5
Bufor85
Bufor85
31 lipca 2018, 17:07
A te Brazylijczycy to takie dziady...nawet 6 mln nie mają żeby zapłacić od razu.
1
ósmy
ósmy
31 lipca 2018, 17:00
W oczekiwaniu na to, co dla nas najlepsze jest
http://www.youtube.com/watch?v=DNflh5TtN4g
Edytowano dnia: 31 lipca 2018, 17:01
2
Bufor85
Bufor85
31 lipca 2018, 17:11
Allegri był wielki. Miał bardzo dobry skład i na ten właśnie skład miał ogromny wpływ. Tak jak dzisiaj w Juve...
3
Marcin1995
Marcin1995
31 lipca 2018, 16:53
Pipita Higuain! Pipita Higuain!
0
savicevic88
savicevic88
31 lipca 2018, 16:51
W zeszłym sezonie podczas mercato kiedy łączono z nami głośne nazwiska patrzyłem na to z dystansem. Teraz kiedy łączą z nami jakieś konkretne nazwisko zaczynam w nie wierzyć.
1
nokoments
nokoments
31 lipca 2018, 16:51
Gonzalo przychodzi do nas w wyśmienitej formie, can't wait: https://www.givemesport.com/1363699-gonzalo-higuains-preseason-physique-has-surprised-football-fans
2
Orzelek79
Orzelek79
31 lipca 2018, 16:49
Kiedy to się skończy......
0
Orzelek79
Orzelek79
31 lipca 2018, 16:43
Co raz bliżej.
0
nokoments
nokoments
31 lipca 2018, 16:36
Wątpię, żeby ta wymiana z Romą przeszła, nawet gdyby zaproponowali nam Undera zamiast Perottiego.
1
ósmy
ósmy
31 lipca 2018, 16:21
Torino sonduje możliwość sprowadzenia El Faraona, na obronę Gibbsa, a do ataku...Simone Zazę. I Valencia jest skłonna sprzedać Zazę, o ile uda im się ściągnąć Batshuayego.
0
Nesta_13
Nesta_13
31 lipca 2018, 16:10
Z ostatniej chwili: Rabiot: "trzeba stąd wyjechać bo strach" . Całość tu: http://www.tekstowo.pl/piosenka,dawid_podsiadlo,malomiasteczkowy.html
20
Andre
Andre
31 lipca 2018, 16:09
Gdyby udało się sprowadzić Rabiota i Bernarda, to nasza pomoc wyglądałaby już konkretnie na nowy sezon.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
31 lipca 2018, 16:08
Za Suso bym rozważył ewentualnie 40 mln plus Perotti ale raczej taka propozycja też byłaby do odrzucenia :D
0
Gerada
Gerada
31 lipca 2018, 16:06
Ten Perotti włączony do oferty to na zasadzie takiej jak Juventus próbował dorzucać kogo tylko żeby Caldary nie oddać. Najpierw Stara Dama, a teraz Rzymianie próbują zjeść ciastko i mieć ciastko. "Zamienię kogoś kogo nie potrzebujemy ani my ani wy na waszego czołowego gracza, mogę nawet dopłacić". Jeśli to co pisali o Leonardo odnośnie negocjacji z Juve jest prawdą to Brazylijczyk pewnie bez wdawania się w szczegóły odpisze "nie" i dorzuci ładny podpis żeby wiadomość nie wyglądała zbyt ubogo...
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
31 lipca 2018, 16:02
Jakby jeszcze wzięli Rabiota to Curva powinna nosić judasza na rękach.
3
jasiom22
jasiom22
31 lipca 2018, 16:02
Caldara i Higuain za Bonucciego, to majstersztyk Leonardo. Jak ten transfer dojdzie do skutku, to i w inne absurdalne ploty uwierze... Rabiot, czemu nie? Mega ciesze sie z Caldary, bardzo mi sie podobal ten zawodnik ale nigdy bym nie przypuszczal ze Juve go odda... Do kompletu z Contim i Kessiem. :-)
1
VanarasPL
VanarasPL
31 lipca 2018, 16:01
Ej, ale rok kontraktu, dość konkretnie zmienia
0
patoo_07
31 lipca 2018, 16:00
Monchiemu to jeszcze szumi w głowie po uderzeniu od Malcoma.
3
Rossonerii1753
Rossonerii1753
31 lipca 2018, 15:59
Boże Leonardo dziękuje ci za to że wolisz pozbyć się Bacci i Kalinicia niż Andre Silvy. A co do Bernarda to jestem na tak. Wyrzucić tych wszystkich Maurich, Bacców i Kaliniciów i brać porządnych piłkarzy
0
Marcin1995
Marcin1995
31 lipca 2018, 15:58
Ta oferta Romy to wyborny kawał że strony Monchiego
1
Marcin1995
Marcin1995
31 lipca 2018, 15:57
Dajcie tego Ramiresa i już będę szczęśliwy a oni mnie tu jeszcze Rabiotem wodzą za nos
0
Quers2
Quers2
31 lipca 2018, 15:56
Bardzo poważna oferta ze strony Monchiego, niezwykle poważna
3
Zako
Zako
31 lipca 2018, 15:55
Też nie wierzę w Rabiota , nie puscili go do Barcy, ale fajnie, ze jest zaintersowanie jakimś pomocnikiem.
0
wilku94
wilku94
31 lipca 2018, 15:54
Rabiot niemożliwy, bo on i jego mamuśka chcą zarabiać z 10 mln rocznie.
0
Fushnikov
Fushnikov
31 lipca 2018, 15:52
Hahaha jeszcze niby do tego Rabiot?? Nie no idę zwymiotować.
0
adamos
adamos
31 lipca 2018, 15:51
Rabiot do Nas nie przejdzie odmówił Barcelonie... Zresztą raz już go chcieliśmy ściągnąć i jego agent mama powiedziała tylko kluby, co są w LM. Z drugiej strony Leonardo pracował w P$G, więc może ma jakieś wtyk,i ale mi się wydaje ten zawodnik sci-fi.
3
karp_fso
karp_fso
31 lipca 2018, 15:51
Rabiot? Nie no to już science-fiction.
1
Madman
Madman
31 lipca 2018, 15:50
Barsie nie ze nie udalo sie bo rabiot chcial ale psg do barcy oddac nie chce nikogo wczesniej verati
0
Inzaghi126
Inzaghi126
31 lipca 2018, 15:47
Jeśli higuain, caldara i rabiot dołącza do Milanu to niedość że mamy bardzo mocny to jeszcze perspektywiczmy zespół.. Żyć nie umierać :)
0
Marosso
Marosso
31 lipca 2018, 15:45
Ktoś taki jak Rabiot do pomocy lub o podobnej charakterystyce i nie mam pytań do Pana Leonardo ...
4
Ronladinho86
Ronladinho86
31 lipca 2018, 15:43
Jeśli Leonardo sciagnie rabiota to rozwali system
5
Maximilanista
Maximilanista
31 lipca 2018, 15:37
MilanNews podaje, że sondujemy możliwość wyjęcia Rabiota z PSG. :-) No co się Barsie nie udało, tym trudniejsze dla Milanu. :-)
0
Dusiek
Dusiek
31 lipca 2018, 15:41
No, Dawid Podsiadło bylby calkiem ok ;)
6
adamos
adamos
31 lipca 2018, 15:41
Rabiot podobno odmówił Barcelonie i Ty myślisz, e Nas wybierze? Szczególnie jego mama agent powiedziała, że Rabiot to tylko do klubu w LM. 2 lata temu chcieliśmy go nawet wypożyczyć i nas wyśmiano.
0
nokoments
nokoments
31 lipca 2018, 15:52
Rabiot byłby prawdziwą petardą, ale te doniesienia należy raczej traktować w kategorii sci-fi. Po co miałby iść do nas, skoro mega mocno zabiega o niego Barca?
0
matten
matten
31 lipca 2018, 15:28
[12:28] Szkoda, że pozbyliśmy się Lapaduli. Na trzeciego napastnika byłby w sam raz. Silvę wypożyczyć albo sprzedać jeśli znajdzie się naiwny, który wyłoży taką samą kwotę jaką zań zapłaciliśmy :)

[12:31] Jeśli będzie pierwszym wyborem to bardzo sensownie to wygląda. Muszę przyznać, że choć byłem za transferem Bonucciego to trochę niepoważnie wyglądał ten poziom płac w obronie - Donnarumma (6 mln) / Bonucci (7,5 mln).

[13:33] No cóż, to było wielce prawdopodobne, że Argentyńczyk przejmie kontrakt po Bonuccim, ale ciężko oczekiwać, że napastnik z nazwiskiem przyjdzie grać za drobne w klubie, który od lat jest w dołku.

[14:16] 15 klub, który wyraża zainteresowanie, a i tak skończy się na tym, że Gomez zostanie w Milanie i przez rok nie powącha murawy :D
Edytowano dnia: 31 lipca 2018, 15:29
0
adamos
adamos
31 lipca 2018, 15:38
Lapagol w Genui zdobył 6 goli w 28 meczach, więc nie wiem po co on Nam?? Zabierałby tylko minuty Cutrone...A nic by nie wniósł. Ja mowiłem jestesmy średniakiem Włoskim, ktory może skusic tylko pensją do 7,5 mln zawodnika, albo zawodnika na wylocie. Igła spelnił te dwa warunki. Gomez odejdzie Leonardo musi się pozbyć niepotrzebnych zawodników z listy płac... To czeka Montolivo, Mauriego też nawet wypożyczenia by się ich tylko pozbyć.
2
Meloon
Meloon
31 lipca 2018, 15:59
Bardzo rzadko zgadzam się z adamosem, ale serio, Lapadula? Lubiłem gościa, ale żaden z niego topowy napadzior, po tym tekście nie chciało mi się czytać dalej
0
groszek
groszek
31 lipca 2018, 15:23
Higuain to nie jest napastnik o którym marzyłem. Z drugiej strony po latach ściągania do Milanu takich gwiazd jak Kalinić, Destro czy Lapadula to ta opcja wygląda na prawdę dobrze. Jeszcze jak by udało się Bernarda ściągnąć to byłbym bardzo zadowolony - Higuain, Caldara, Strinic, Bernard za 18 mln. Jak się chce to można robić dobre transakcje.
0
adamos
adamos
31 lipca 2018, 15:40
Ciekawe jakie okienko by przeprowadził Leonardo mając 200 mln. Bo za 20 mln zrobił według mnie bardzo dobre okienko.
0
Wolly
Wolly
31 lipca 2018, 15:44
Torres jeszcze był w międzyczasie. Tyle że on w wtedy był w mega dołku i miał się u nas odbudować.
1
groszek
groszek
31 lipca 2018, 15:20
Higuan, Caldara, Bernard, Reina, Strinic za ... 18 mln :D Dobrze to wygląda.
1
Enter10
Enter10
31 lipca 2018, 15:15
Kurde i takie wzmocnienia to ja rozumiem. Teraz tylko czekac na oficjalke.
0
Dusiek
Dusiek
31 lipca 2018, 15:15
Jeszcze tylko ktos na srodek pomocy i mozna probowac swoich sil. Marzy mi sie taki Erkisen, Pjanic, Thiago Alcantara, Isco, Mordric - ktos, kto ladnie rozgrywa, ma pomysl i jest z absolutnego TOPU.
0
Janczelotti
Janczelotti
31 lipca 2018, 15:32
Niestety, ale za żadne Słoneczne medale świata w tym momencie by nie dołączyli :c
1
VanarasPL
VanarasPL
31 lipca 2018, 15:37
Eriksen, Pjanic, Alcantara, Isco? Serio? PSG może myśleć o sciągnięciu takich graczy, nie my
1
milan2002
milan2002
31 lipca 2018, 14:55
No to czekamy na oficjala.
0
TheSpecialOne
TheSpecialOne
31 lipca 2018, 14:47
My body is ready.
0
Maximilanista
Maximilanista
31 lipca 2018, 14:36
No gdyby doszło do tych transakcji (mówię równiez o Bernardzie), byłoby naprawdę nieźle. Trzeba by jeszcze tylko pozbyć się jak najwięcej niechcianego balastu oraz pozyskać klasowego pomocnika. Najlepiej doświadczonego, o silnym charakterze. Bo grupie tej na dziś dzień brakuje lidera, mentalnego przywódcy.
0
Milanboy
Milanboy
31 lipca 2018, 14:43
a może jest mentalny przywódca?
0
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2018, 14:03
a Meyer przez swoje soiwte wymagania finansowe trafi uwaga do Crystal Palace xD
8
Milanboy
Milanboy
31 lipca 2018, 14:11
To też mniej więcej ukazuje jaka jest przepaść finansowa między Premier League a Serie A czy Bundesligą. Zespół walczący o utrzymanie podpisuje gościa, na którego żal było kasy czołówce serie A (oraz Milanowi ;D ), ba, odmówił wicemistrzowi Niemiec czyli na dobrą sprawę robi krok w tył.. ale w portfelu będzie się zgadzać!
0
adamos
adamos
31 lipca 2018, 14:16
Crystal Palce nie ma na sobie FFP, więc mogą dawac i zawodnikom po 20 mln pensji... A i tak dla Meyera to jest ścieżka do końca jego kariery...
0
hyrus13
hyrus13
31 lipca 2018, 15:10
No to świadczy tylko o piłkarzu. Całe szczęście, że nie trafił do Milanu. Takich, co mają siano w głowie było tu już wielu.
0
Jago
Jago
31 lipca 2018, 13:58
Lepiej dać 7.5mln grubemu niż 7.5 bonusowi. Do tego młody u nas. Gitara
2
GiveMeReason
GiveMeReason
31 lipca 2018, 14:04
ty chyba nie widziales jak obecnie wyglada Gonzalo skoro wyzywasz go od grubasow
7
Fushnikov
Fushnikov
31 lipca 2018, 14:26
GMR on mówi o Raioli ;)
0
pazioni
Moderator pazioni
31 lipca 2018, 13:56
PANIE I PANOWIE Z CZERWONO CZARNEJ DIABELSKIEJ KRWI.... Nie dajmy się w ciągnąć w infantylną rozmowę z kibicami Juve. Cieszmy się ,że mamy dwa super transfery i że w drugą stronę idzie Pan ,który po 30 nie wie czego chce od zycia. Też mam chorego syna ,ale nie przechodzę na stronę Juve....
16
Rossonero1899
Rossonero1899
31 lipca 2018, 14:00
Ale porównanie
5
Meloon
Meloon
31 lipca 2018, 15:04
Dałem lajka zanim przeczytałem całość, bo to ostatnie zdanie to XD
2
Skot Łilson
Skot Łilson
31 lipca 2018, 13:50
Jak wypali Pączek Higuain, Caldara i Bernard to będzie to świetne okienko transferowe wliczając w to solidnego Strinica, Reine o ile zostanie i darmowego Halilovica z potencjałem. Na każdej pozycji będzie po 2 solidnych zmienników. Może pomoc będzie kulawa z Biglią, Jackiem i Kessiem, bo na zmianę zostanie tylko młody Chorwat, Locatelli i Bertollaci o ile zostanie i się na połamie na pół roku. Zakładam że Montolivo i Mauri w końcu jednak odejdą no i do pomocy można zawsze cofnąć Hakana jakby była taka potrzeba i wtedy na skrzydłach zostaje Suso, Bernard i Borini no i w ataku Higuain i dwa spore talenty, zwłaszcza Cutrone. Patrząc na to że jeszcze miesiąc temu byliśmy zakopywani żywcem to te okienko wygląda dość dobrze, a za rok wystarczy opłacić Higuaina, Kessiego i dokupić dobrego pomocnika i jeśli utrzymamy kadrę to naprawdę będą solidne postawy by co roku realnie walczyć o top4.
3
Rossonero1899
Rossonero1899
31 lipca 2018, 13:59
Jeżeli jeszcze dojdzie do transferu pomocnika z Salzburga, którego nazwiska jeszcze nie przyswoiłem, czyli takiego vice-Kessiego to już w ogóle super.
2
adamos
adamos
31 lipca 2018, 14:17
Berto to już się połamał i ma uraz na parę dni :-)
0
savicevic88
savicevic88
31 lipca 2018, 14:25
Chyba Samaseku na nasze :D
0
Boateng93
Boateng93
31 lipca 2018, 15:37
Kogoś do rywalizacji z Kessim muszą ściągnąć. Mam nadzieje, że nie popełnią znowu tego błędu, że ten będzie co 3 dni zajeżdżany w efekcie czego jeden jego dobry mecz przypadnie na pięć fatalnych.
0
WiernyKibic
WiernyKibic
31 lipca 2018, 13:47
Udzielę jeszcze drugiego komentarza i pozostawię przemyślenia dla Was. Bo strona jak wiaodmo Wasza i rozumiem, że nie potrzeba tu setek komentarzy innych kibiców, ot chciałem tylko wejść i wyrazić swoją opinię, uważam, że wyrazić z szacunkiem. Oczywiście, że tak, niemile komentarze pojawiają się z obydwu stron, nigdzie nie napisałem, że tak nie jest i ubolewam nad tym, ale niestety w każdym środowisku zdarzaja się tacy. Jednak widziałem na własne oczy sporo bardzo pochlebnych komentarzy dotyczących Milanu. Ja zawsze będę dobrze wypowiadał się o Milanie, zważywszy na markę, wielkość, historie i sukcesy. Nie wspominam już nawet o wypożyczeniu Abbiattego (kiedy to praktycznie wszyscy śmiali się z tamtego Juve) i za to jestem Milanowi wdzięczny. Sam to przechodziłem i tamte czasy nie są dla mnie czymś nowym, dlatego to ze Milan wpadł w dołek oznacza tylko i wyłącznie to, że prędzej czy później sie z niego wydostanie ( zdecydowanie prędzej). Co do transferu Ronaldo, moje obawy są takie same i obawiam się trochę „wpływu Portugalczyka”, gdyż zachwiał czymś co było już ułożone. Sportowo i marketingowo mówię wielkie tak, jednak czy w dłuższej perspektywie wyjdzie nam to na dobre, powiem krótko. Zobaczymy. Bo szatnia w Realu, tak jak powiedziałeś mocno się dzieliła, oby nie było tak tutaj. A Benatia walnął dokładnie dwie gafy, pech, że jedna z Realem i zostało to bardzo uwypuklone. Poza tym sezon bardzo dobry. Mam nadzieje, se obu klubom obecne transfery wyjdą na plus. Przede wszystkim otrzymujecie napastnika, który jeśli dostanie grę na niego może walnie nawet i 25 bramek. Schudł już sporo z tego co było dwa lata temu ( co do otyłości Dybali, to fejk - był do niedawna na wakacjach na Mykonos, można zatem zobaczyć jak z jego formą i brzuszkiem) Żeby nie drażnić kibiców i nie powodować komentarzy, żebym poszedł na JuvePoland, tak jestem kibicem Juventusu regularnie bywającym we Włoszech, na meczach w Turynie i takim, który potrafi docenić i Milan a nawet był w jego muzeum. Uciekam zatem na JuvePoland i życzę Wam udanego mercato i udanego sezonu. Obyśmy spotkali się w kolejnych finałach i cieszyli gra naszych klubów. Powodzenia!
9
Paul Singer
Paul Singer
31 lipca 2018, 14:22
Dzieki za info
1
adamos
adamos
31 lipca 2018, 14:31
marketingowo to tylko zyskaliście że fani Juve powiększyli się o liczbę gimbusów, co od wieku Krystynę uwielbiają oraz to, że w Fife i Pesa częściej gimbaza będzie wybierać Juve... Ciekawe kto w Juve będzie ustała skład, czy Allegri, czy Krystyna? Niech tylko Krystyne w 3 meczach nie za asystuje i nie strzeli gola i już będzie fala hejtu a na zarządzie nie zostanie sucha nitka. Nie wiem czy oglądałeś mecz Portugalia - Urugwaj Caseres wyłączyłz gry Ronaldo i chyba ani razu przy piłce nie był i nie potrafił znaleźć sobie miejsca. W Serie A nie będzie miał życia bo słabe drużyny go będa kryć potrójnie nawet a dodatkowo obrońcy szczelnie kryja napastników. Messi sobie z tym radzi, ale Krystyna musi mieć pole... Moja ocena to strzał w kolano dla Juve... A wielki Ronaldo wybrał zły kierunek, dla niego MU by było idealne a nie taktyczna Serie A piekło dla napastników.
0
Rossonero1899
Rossonero1899
31 lipca 2018, 14:58
Co do gimbusów to co to Juventus obchodzi. Nie jest ważne dla kasy klubu kto kupuje na przykład te koszulki, bilety na mecze czy pamiątki klubowe tylko ile ich się sprzeda i ile się na tym zarobi. Jakoś Florentino Perez przez te wszystkie lata nie narzekał na to że pośród fanów Realu znajdują się te tzw gimbusy.
0
Boateng93
Boateng93
31 lipca 2018, 13:43
Podejrzewam, że po przyjściu Ronaldo nagle wielu kibiców udzielających się na stronie Realu uświadomiło sobie, że tak naprawdę od lat kibicują Juventusowi. I teraz szukają zakątków stron o włoskich klubach i wojują.
Edytowano dnia: 31 lipca 2018, 13:46
8
DaHool
DaHool
31 lipca 2018, 13:36
Na stonie juve co drugi bluzga,nie moga sie pogodzić z wymiana Caldara-bonucci...najchetniej to by oddali obu do chelsea a tutaj zonk...zaden do chelsea nie chciał pójść i otwarcie mówicie...wzmocniliśmy Milan !!! Dla was może lepiej niż w przypadku napoli i interowskiego pucybuta ich wzmacniać...
2
WiernyKibic
WiernyKibic
31 lipca 2018, 13:03
Witam wszystkich.
Czytam tak sobie od kilku dniu komentarze, wiadomo temat ciekawy, bo transfer Bonucciego, Caldary i Higuaina i widzę niektóre prześmiewcze komentarze kibiców na Waszej stronie.
Zacznę może od wyjaśnienia ważnej kwesti, od prawdziwych relacji na lini Juventus - Milan z punktu widzenia kibica, będącego często we Włoszech. Otóż to kibice tych obu drużyn darzą się szacunkiem i nie ma między nimi niezgody. Tak to wyglada w Italii. Zanim ktoś powie rywalizacja, jak najbardziej, ale bez wrogości. Szacunek. Dlatego tez dziwią mnie zachowania niektórych osób na Waszej stronie ( Wasza strona, Wasze prawo - tylko oceniam jako widz). Na stronie Juventusu bardzo często widzę duży szacunek dla Milanu i barw i nie rozumiem po co tutaj, u Was, komentarze związanie z „wy*uchaniem”. Dlaczego nie rozumiem? Bo rok temu czytałem rownież komentarze przy transferze Bonucciego i podobne teksty. Jak to się skończyło? Juventus pobił własne statystyki w obronie bez Leonardo, wygrał 7 Scudetto z rzędu i dołoży 4 z rzędu Coppa Italia ( po finale z Wami). Milan miał zwojować top4, wbić się do LM i odzyskać dawny blask oparty na byłbym obrońcy Juve. Właśnie miał. Możnaby powiedzieć, ze Juventus osiągnął swoje cele. A Milan? Miejsce w tabeli odległe od zamierzonego, Bonucci grał w kratkę i popełniał błedy (tutaj jak na dłoni widać już pierwsza oznakę transferu, który średnio wypalił), dalej pożegnano trenera, zatrudniony kolejny (dał dobra zmianę), ostateczne chęci Bonucciego do powrotu do Juventusu zaledwie po roku pobytu w Mediolanie ( sytuacja skandaliczna jak dla mnie, kolejne potwierdzenie błędu jakim był ten transfer), cały projekt odrodzonego Milanu, który mial stawać się coraz większy a tymczasem zachwiał się poważnie na nogach, a na dodatek finał Coppa Italia przegrany bezpośrednio 4:0 ( 9:1 jeśli spojrzeć na 3 mecze). Zaraz ktoś napisze, ze wychwalam swój zespół i ubliżam Milanowi i po co tu jestem, ale czyż nie taka jest prawda? Dlatego zapytam się po co pisać, za przeproszeniem, takie bzdury o jakimś „wy*uchaniu”? Teraz widzę podobne komentarze i chciałbym rzucić światło na obecne mercato. Skoro Bonucci nie wypalił i sam chce wrócić, Juventus chce obrońcę rozgrywajacego ( zwolnienie z obowiązków Pjanica) to dla mnie jest to ruch zrozumiały, o ile sytuacja o niepotwierdzonym skłóceniu się z Allegrim ma jakikolwiek sens. Zwłaszcza, ze przyszedł Cristiano, są szanse na LM to i dobry obrońca wskazany. Caldara? Chłopak perspektywiczny i jeden z 3 najlepiej rokujących włoskich obrocie squadra azzurra. Caldara, Rugani i Romagnoli. To właśnie ta 3 ( niektórzy tu zapomnieli o Ruganim, który ma zdecydowanie najwieksze doświadczenie, ogranie w ważnych meczach i renomę). Szkoda gościa, ale Juventus ma tylu dobrych i bardzo dobrych obrońców, ze wszystkich się upchnąć nie da. Śmialiście się tutaj z Benatii, gość grał tak kapitalny sezon, ze zdecydowanie lepszy niż ostatni Bonucciego w Juventusie, to taka informacja dodatkowa tylko. Jeśli do Was przyjdzie Caldara, gratuluje.
Teraz weźmy na tapetę Higuaina, wyśmienitego napastnika, który traci swoje walory w Juve ze względu na styl gry Starej Damy. Gdzie on miałby już grać przy ataku złożonym z Cristiano, Costy, Dybali, Mandzukicia, Cuadrado i Bernardeschiego? To było logiczne, ze odejdzie. Cieszy mnie, że zostaje we Włoszech i z tego, że trafi do Milanu za dość dobre pieniądze jak na wiek gracza.
Wracając do owego tematu „wy*uchania”. Po co znów pisać takie teksty wiedząc jak to się skończyło? Przecież ktoś powie, ze to kompromitowanie się tylko i wyłączenie. Warto poczekać do zakończenia sezonu i wtedy ocenić. Pewne jest to, ze Wasz dyrektor oraz ci z Juventusu to bardzo kumaci ludzie, którzy nie poszliby na taki deal, jakby to nie było opłacalne w dwie strony. Jest wiele spraw o których kibice nie wiedza, a tacy dyrektorzy darzą się szacunkiem i lubią robić ze sobą interesy. Dlatego powtórzę, to się opłaca w dwie strony i nie wiem skąd słowo „wy*uchać”. Juventus korzysta i Milan korzysta, proste. Kto bardziej to się okaże dopiero po latach.
Podsumowując, nie warto wydawać nad wyraz przedwczesne opinie. Ponadto życzę Milanowi powrotu do Europy w prawdziwym wydaniu i przede wszystkim więcej szacunku polskich kibiców względem siebie.
Edytowano dnia: 31 lipca 2018, 13:06
6
GiveMeReason
GiveMeReason
31 lipca 2018, 13:08
http://www.juvepoland.com/ i żegnam ozięble
17
GiveMeReason
GiveMeReason
31 lipca 2018, 13:08
Zmień proszę nazwę na WiernyKibicJuventusu, bo jeszcze ktoś pomyśli, że jesteś fanem Rossonerich a takiego peanu broniącego Juve nie stworzyłaby osoba z Milanem w sercu ;) odnośnie tekstów o tym kto kogo wydoił, to na Waszych stronach są identycznie opinie, więc nie dziw się, że i tu ktoś napisze niekiedy podobnie.
9
VanarasPL
VanarasPL
31 lipca 2018, 13:09
Nie rozumiem czemu kolejny komentarz od kibica Juve sugeruje, że to tylko Milan wyzywa. Oczywiście, były takie komentarze, należy je tępic, ale nie unikajcie też tego, że kibice Juve plują na Milan jeszcze bardziej, niż my plujemy na nich. Co do reszty, zgadzam się. Miło widzieć stonowany i mądry komentarz ;)
11
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
31 lipca 2018, 13:15
Dokładnie.. kibice Juve jada rowno po Milanie na JuvePoland i solo tak samo.. nie popieram ani tych ani tych, ale prawda jest taka że kazdy ma prawo pisać co chce.. twierdzisz że rok temu przejechaliśmy się na Bonusie? No chyba Wy, poszedł za 25 mln plus De Sciglio a dzisiaj otwiera nam drogę do Caldary, którego nigdy w życiu Milan by inaczej nie wyciągnął od Was i do tego pipita trafi do nas..
8
NAWROTK
NAWROTK
31 lipca 2018, 13:17
Ciekawy wywód. Jak dla mnie w Punkt.
0
Milanboy
Milanboy
31 lipca 2018, 13:23
Szacunkiem? Nie raz widziałem jak oni po nas jadą, to aż przykre się robi dlaczego
2
adamos
adamos
31 lipca 2018, 13:24
Juve kiedy awansowało do Serie A i wymieniło cały skład to też lądowało 2 razy w Lidze Europy... I nawet dwukrotnie zremisowało z Lechem Poznań. My dopiero drugi rok jest na polu budowy. Benatia proszę Cię ile gaf walnął, ze padały bramki? Ja życze tez Juve jak najlepiej tylko Twój klub trochę w mojej ocenie się zagalopował, bo ściągnął zawodników charakternych. Już po pierwszych zajęciach widać na siłowni było, że szatnia się dzieli a Dybala z pod byka zerka na Ronaldo. A nie macie spoiwa w postaci Buffona co trzymał cała szatnię. Do tej mieszanki wybuchowej jeszcze wzięliście Bonucciego, który nie dość, że miał konflikty z Allegrim to jeszcze Dybalą. Ronaldo oczekuję gry wszystko przez niego. Może to się wielu graczom nie spodobać. Macie gwiazdy ale obawiam się, że wasz team spiryt zniweczy wasze plany, a za rok wielu zawodników będzie chciało odejść. Real za czasow Ronaldo miał mocniej napikowany skład gwiazdami, które szybko przy Ronaldo zawijało się. A Ronaldo zaczął dyrygować składem. Ale czas pokaże.
2
Vol'jin
Vol'jin
31 lipca 2018, 13:26
Promowanie konkurencyjnych stron o Milanie jest zabronione regulaminem, proszę się stosować. Dzięki.
Edytowano dnia: 31 lipca 2018, 13:34
0
hyrus13
hyrus13
31 lipca 2018, 13:33
W większości zgadzam się z tym co piszesz. We Włoszech w centrum Mediolanu jest sklep Juve i nikt nie ma z tym problemów. Natomiast fragment: "zapomnieli o Ruganim, który ma zdecydowanie najwieksze doświadczenie, ogranie w ważnych meczach i renomę", to niestety bzdura. Rugani do TOP3 zaliczał się dwa lata temu. Juventus złamał mu karierę, przez 3 ostatnie sezony zagrał ok. 4 tys. min., a w ostatnim sezonie w barwach Empoli 3,4k min. Rugani 3 lata temu uchodził za diament, a Romagnoli był daleko z tyłu. Teraz sytuacja się odmieniła. Trzy sezony regularnej gry sprawiły, że Romek jest już jednym z najlepszych włoskich ŚO, a Ruganiego czeka kolejny rok na ławce. Krew mnie zalewa jak widzę co ten chłopak pozwolił ze sobą zrobić. Gdyby przez trzy lata występował regularnie, to by teraz pykał w najlepszych klubach na świecie. Nie mam pojęcia jak mógł sobie zniszczyć karierę na własne życzenie. Rozumiem, można na ławce przesiedzieć rok, ale żeby po kolejnym nie domagać się chociaż wypożyczenia?! Niestety, o Ruganim możemy na kilka lat zapomnieć. Wydaje mi się, że pójdzie drogą Barzagliego, który przez idiotyczny transfer do Bundesligi stracił najlepsze lata, a i tak zdołał powrócić na wysoki poziom i spełnić pokładane w nim nadzieje.
0
Kasa ACM
Kasa ACM
31 lipca 2018, 13:35
Przykładowe cytaty z JuvePoland.com: "Na chwile obecną to wyglada tak jakbys ten Milan chcieli na chama wepchną do walki o majstra..To oni nas powinni po ogach calowac." "Taak sprzedajcie Igle i Caldare do tych biedaków dajcie spokój, zostaniemy z Mandzurem jako zastepstwo Ronaldo idzcie w *****" "Byl kochany, uwielbiany... zrobil syf, spier***** a jak Milan dupy daje, CR7 przychodzi do Turynu i zaczyna sie ukladac to chce przyjść." Na koniec dodam, że mam ogromny szacunek do Juve szczególnie ze względu na ikony tego sportu jak Del Piero czy Buffon. Plus mam kilku znajomych kibiców Juve, którzy są w porządku i idzie z Nimi merytorycznie i normalnie pogadać. Ale z całym szacunkiem do kolegi @WiernyKibic - doceniam, że chcesz zrobić porządek z tego typu hasłami, ale polecam zacząć od własnego podwórka. Szczerze pozdrawiam.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
31 lipca 2018, 13:36
Wygląda to tak, że z pozycji w której się obecnie znajdujemy tym transferem rozegrał was Leonardo jak chciał. I to przyznają nawet wasi kibice.
4
savicevic88
savicevic88
31 lipca 2018, 13:37
Jak świat długi i szeroki docinki ze strony kibiców drużyn przeciwnych były, są i będą. Kto tu kogo wykorzystał każdy jest w stanie ocenić sam ale przychodzenie tutaj i prawienie nam morałów jest trochę nijakie. Przeglądając fora środowisk Juve można się natknąć na różne "truskawki na torcie". Także nie starajmy się nawzajem siebie pouczać bo efekt z tego żaden. Najeżdżanie na siebie kibiców drużyn przeciwnych będzie trwało dopóty, dopóki piłka będzie się toczyć po murawie...
0
Meloon
Meloon
31 lipca 2018, 13:41
To jest tak bardzo układanie argumentów pod tezę, że aż brak słów XD Jakby Ronaldo teraz przyszedł do Milanu za darmo to i do tego znalazłbyś sobie powody, że to GENIALNY ruch Juventusu i każdy myślący człowiek dawno wiedział, że coś takiego nastąpi, jeszcze jak Ronaldo był w Realu. W dodatku te bajki o tym jak to kibice Milanu są be, a kibice Juve cacy. W każdej grupie społecznej zdarzają się elementy, na stronach Juventusu też PROCENTOWO jest taka sama ilość komentarzy poniżej poziomu. No chyba, że Ty patrzysz liczbowo, a wiadomo, że na stronach Milanu komentarzy jest o wiele więcej niż na stronach Juve więc i elementów jest więcej, to chyba logiczne.
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
31 lipca 2018, 13:45
Nie ma wojny otwartej to prawda ale zawsze jacyś psychopaci zrobią swoje tak jak ostatnio wybili szybe w pojezdzie naszych trenerow, to ma byc szacunek? Wiadomo to jest mniejszość, ale ostatnimi laty wszyscy ogladali sie na Juventus, a nienawisc obojga kibicow bierze się głównie z waszej strony. Tam mozecie wypisywac co chcecie, TUTAJ jezeli jest to juz przesadne obrazanie dostają albo bana albo ostrzezenie, a wyruchanie Juve to tylko wyjete z kontekstu luzne stwierdzenie, takie samo jak setki innych o Milanie na Waszej stronie.
1
nokoments
nokoments
31 lipca 2018, 12:56
Tak się zastanawiam jak będzie wyglądał nasz środek ataku w nadchodzącym sezonie w przypadku przyjścia Higuaina. Bo w przypadku odejścia Baccy i Kalinicia Silva stanie się trzecim napastnikiem - w jego wieku zbrodnią jest trzymać go tak głęboko na ławie, więc fajnie by go było posłać na wypożyczenie - tylko wtedy zostaniemy z samym Pipitą i Cutrone, co na cały sezon może nie wystarczyć. Teoretycznie na szpicy mogą też wystąpić Borini czy młody Tsadjout, ale chyba nie chcemy iść w tę stronę. Zatrzymywanie Baccy, który nie chce u nas być, czy drogiego Kalinicia też nie ma sensu. Ciężka sprawa - najlepiej byłoby Andre wypożyczyć, a w jego miejsce ściągnąć jakiegoś doświadczonego napastnika, który zaakceptowałby siedzenie na ławie, bo tak jak wspomniałem - trzymanie tam Andre to jak palenie 38 milionami w piecu.
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
31 lipca 2018, 13:00
W takim momencie brakuje mi relacji Łysego z Genoą. Silva ograłby się tam przez rok i byłoby wiadomo jak rokuje na przyszłość. Trzeci napastnik to chyba ogólnie zbędny - Higuain, Cutrone a jak obaj się połamią to od biedy może tam grać czy Borini czy ktoś z primavery.
1
MR. X
MR. X
31 lipca 2018, 13:06
Nie no, świetny pomysł. Wypożyczyć Silve zeby wypożyczyć innego napastnika. Majstersztyk
0
adamos
adamos
31 lipca 2018, 13:08
wszystko zależy jak Rino ustawi. Może w końcu wprowadzi ustawienie 4-2-3-1 i Igła będzie fałszywą 9tką jak u Nas w kadrze Lewy był. A może też 2 napadziorow spróbować i wtedy 4-3-1-2 albo 4-4-2. Gramy na 3 frontach więc myślę, że spokojnie każdy pogra z nich od 1 minuty i dostanie szanse.
1
nokoments
nokoments
31 lipca 2018, 13:18
@Misterio - różnie bywa, Higuain może zerwać więzadła w pierwszym meczu i nie chciałbym, żeby jedynym zmiennikiem Cutrone w takiej sytuacji okazał się Borini, a z drugiej strony nie warto kisić Silvy na ławce tylko na tę ewentualność. @MR. X, no popatrz, w tej piłce to sami debile muszą pracować skoro cały czas się takie rzeczy dzieją. Jeśli nie widzisz sensu w wymianie młodego, drogiego gracza, który potrzebuje minut, na kogoś tańszego, już doświadczonego i zdolnego pogodzić się z rolą rezerwowego, to jest mi niezmiernie przykro. @adamos, oby było tak jak mówisz, z drugiej jednak strony najlepsze dla Silvy w tym momencie byłyby regularne, pełne występy, żeby klub mógł w końcu ocenić jego realną wartość.
0
Boateng93
Boateng93
31 lipca 2018, 13:27
To już prościej go sprzedać dopóki można odzyskać tyle ile w niego zainwestowano. A te około 40 mln przeznaczyć na wzmocnienie pomocy + ewentualnie jakąś tanią opcję na 3 napastnika.
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się