SCUDETTO


Leonardo w poszukiwaniu wielkiego pomocnika. Brazylijczyk leci do Paryża rozmawiać z Rabiotem

5 sierpnia 2018, 14:14, cinassek Aktualności
Leonardo w poszukiwaniu wielkiego pomocnika. Brazylijczyk leci do Paryża rozmawiać z Rabiotem

Stacja Premium Sport podaje ciekawe informacje na temat poszukiwania przez Leonardo pomocnika, który mógłby znacznie podnieść jakość drugiej linii Milanu. Według tej telewizji, Brazylijczyk w ostatnich dniach złożył wizytę w Rzymie, gdzie starał się w pełni zrozumieć sytuację gracza Lazio, Sergeja Milinkovicia-Savicia. Teraz natomiast dyrektor sportowy rusza do Paryża, a jego cel stanowi Adrien Rabiot. 23-letni pomocnik Paris Saint-Germain ma jeszcze tylko rok ważnego kontraktu z francuską ekipą, a ta na jego odejściu chciałaby zarobić 30 mln euro. Biorąc jednak pod uwagę znakomite relacje Leonardo z właścicielem PSG, dyrektor rossonerich liczy na pewną zniżkę. Zdaniem Premium Sport, w najbliższych godzinach przedstawiciel Milanu może osiągnąć porozumienie z Rabiotem w kwestii kontraktu indywidualnego.



101 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
grayman88
grayman88
6 sierpnia 2018, 12:45
A to wszystko zasłona dymna i Verratti przychodzi.....padłbym jak w tych kreskówkach,...nogi do gory i rozkmina na miesiać
0
mrkojiro
mrkojiro
6 sierpnia 2018, 09:04
Myślę, że warto poświęcić Jacka i Suso żeby pozyskać zarówno Rabiota jak i Savica. Francuz drogi nie będzie ze względu na ostatni rok kontraktu, natomiast włączając Jacka i/lub Suso w transakcję z Savicem mamy szanse powodzenia. Ponoć Maldini już z Serbem rozmawiał i odczucia są pozytywne (nie pamiętam źródła). A umówmy się: Jack lepszy nie będzie i nie daje nam w tej chwili zbyt dużo, a Suso jest mistrzem jednej pozycji i jesteśmy uwiązani.
0
mrkojiro
mrkojiro
6 sierpnia 2018, 09:07
Widziałbym to w ustawieniu 4-3-1-2, gdzie za napastnikami mógłby grać albo Hakan albo Savic, a w trójce pomocników Hakan/Savic - Biglia - Rabiot. Teoretycznie Bernard mógłby grać na OP, lub mógłby być wcale niepotrzebny przy tych dwóch transferach. Może dlatego Leonardo zwleka. Ja w niego wierzę, jest w stanie to zrobić i widać, że robi wszystko aby Milan sportowo zrobił milowy krok w przód.
0
AdamoX
AdamoX
6 sierpnia 2018, 09:11
Suso i Jacka który raz jeden raz drugi ciagneli nas za uszy cały sezon? Dodatkowk znowu zgrywac caly zespol. Tak nie może być prosze pana
1
mrkojiro
mrkojiro
6 sierpnia 2018, 09:21
Jack często nie grał, a jak grał to przeciętnie, czasami coś mu wyszło. 2 sezony temu racja, ciągnął grę, ale w poprzednim niekoniecznie. A bez Suso potrafimy grać. Wiadomo, że szkoda obu panów, ale jeśli to miałoby oznaczać takie transfery, to każdy by się na to zdecydował. Z drugiej strony to tylko marzenia póki co, bo równie realne jest to, że żaden nie przyjdzie.
0
adamos
adamos
6 sierpnia 2018, 08:27
Leonardo to chyba ma kwity na niektórych prezesów klubów i niektórych piłkarzy, ze tak do Nas przychodzą :-P
0
milan2002
milan2002
5 sierpnia 2018, 23:35
Leć Leonardo! Leć! Po Rabiota! Leć wysoko i pozyskaj go nam! Wiem, że nie ma szans, no ale jakoś tak romantyzm mi się udzielił...
0
MR. X
MR. X
6 sierpnia 2018, 00:23
Palisz coś?
2
Alex1974
Alex1974
5 sierpnia 2018, 21:28
Patrzac na to co media wypisuja dla mnie cos tam dzwoni, ale sami za bardzo nie wiedza w ktorym kosciele. No i do tego dochodza gazety czy kibice podajacy fakty sprzyjajce swojej stronie. Ostatnio chyba LGDS widzialem ze niby Modric do Interu za jakies tam 40 czy 50 baniek Savic do Realu za ok. 120 a Joao Mario za ok 30 kilka... z ktorej strony by nie patrzec, to nie da sie nie widziec pro jakiej ekipy to zrodlo. Joao Mario ma przejsc za niewiele mniej od MOdrica, Modric w sumie za grosze jak na jego warowc, a Savic o jakies 50% za duzo do klubu... ktory go nawet nie potrzebuje(ma multum pilkarzy wysokiej klasy w srodku pola), nawet po stracie Modrica, bo to zupelnie inny typ gracza... strasznie to gruby,i nicmi szyte. Jesli mialbym strzelac, to kroja nam sie jeszcze grube ruchy i musi jeden element poleciec, zeby lawine ruszyc. I szczerze widze tylko dwa ekstremalne scanirusze -sporo ruchow duzych nazwisk lub gdzies sie ktos nie dogada i ... z duzej chmury maly deszcz.
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
5 sierpnia 2018, 20:54
Tak poza tematem https://www.youtube.com/watch?v=CMu5vlU_0Ks. Trochę o transferze CR7. Liga Włoska będzie najciekawsza od lat. Transfery Juve, Interu, Romy i Milanu już to zapewniają. Jeszcze Napoli niech się wzmocni i będzie ogień. Już się nie mogę doczekać.
4
budii1906
budii1906
5 sierpnia 2018, 20:16
Pewnie Verrati jest nie do wyciągnięcia :( Super było by mieć SAVICIA, ale to raczej mało prawdopodobne takie sci-fi.
0
budii1906
budii1906
5 sierpnia 2018, 20:16
Pewnie Verrati jest nie do wyciągnięcia :( Super było by mieć SAVICIA, ale to raczej mało prawdopodobne takie sci-fi.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
5 sierpnia 2018, 20:14
prosze bardzo, komentarz sfrustrowanego fana realu madryt odnosnie savica.

"2018.08.05, godz. 19:38, kolgejt

SMS tez raczej nie dla Interu. Milan daje 40 mln za wypożyczenie i dużo większą kwotę wykupnego po roku. Co ten Inter szaleje jak kasy nie mają gołodupce ??"


:D
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2018, 20:16
0
WeahYeah
WeahYeah
5 sierpnia 2018, 21:56
To w końcu Inter czy Milan? Może się śmieje z jakiejś propozycji Interu mając na uwadze naszą niepotwierdzoną? !? Albo kolo z tych co myśli że największym rywalem jego Atletico jest Espanyol ( bez urazy dla Atletico, które jest moim ulubionym w Hiszpanii).
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
5 sierpnia 2018, 22:19
tak. smieje sie z propozycji interu, bo tam była mowa o 30 mln za wypozyczenie plus 70 za wykup, czyli po 10 mln mniej.
0
Boateng93
Boateng93
5 sierpnia 2018, 19:44
Ciekawy jaki użytek z tych ponad 200 mln euro Leonardo zrobiłby w tamtym roku.
1
Dusiek
Dusiek
5 sierpnia 2018, 20:05
To właśnie teraz weryfikuje jakim marnym i na pałę projektem był chiński Milan. Wszyscy bez wyjątku wierzyliśmy , że złapaliśmy Pana Boga za nogi, że Chińczycy to nasze wybawienie ... Fassone i Mirabelli to płotki, w porównaniu do Leonardo, jakby ten miał 200mln na transfery , to wszystko mogło się skończyć zupełnie inaczej. No nic, trzeba iść z duchem czasu i nie patrzeć wstecz. Mam nadzieję , że ten projekt wypali (a wszystko na to wskazuje, bo teraz Milanem kierują kompetentni ludzie) i nadejdą długo oczekiwane przez nas lepsze czasy i zasmakujemy znów od dawna należytego nam smaku zwycięstwa ;)
1
Boateng93
Boateng93
5 sierpnia 2018, 20:21
Ogólnie był huraoptymizm, bo po latach marazmu Milan w końcu zaczął robić transfery za porządne pieniądze. Wtedy już pisałem, że wszystko wyjdzie w praniu, bo to, że są pieniądze na transfery to nie zasługa tego duetu, ale chińskiej kasy. Gdyby Galliani miał takie pieniądze to też by robił transfery. Skupiono się na graczach, którzy mieli szanse wejście na bardzo wysoki poziom, ale niestety na ten moment w żadnym z przypadków to nie wypaliło. Rzadko który w tym Milanie grał lepiej niż w poprzednim klubie. Za dużo przeciętności, a za mało jakości. A przecież to nie były takie tanie transfery, bo każdy (poza Borinim) kosztował około 20 mln euro. Jakieś fundamenty położyli, teraz pod ręką Leonardo mam nadzieje, że uda się sprowadzić trochę tej jakości i ta grupka też będzie się lepiej prezentować. Jednak sam fakt wydania takich pieniędzy w Serie A i praktycznie powtórzenie sezonu gdzie Pasalić z Sosą i Kucką tutaj biegali w pomocy to jedna porażka.
0
bawolejaja
bawolejaja
5 sierpnia 2018, 19:30
Pany, miejcie mnie za laika, ale nie bardzo sobie potrafię zobrazować pozycji zwanej "mezzala". Ktoś objaśni? :)
1
dbmat
dbmat
5 sierpnia 2018, 19:32
W dosłownym tego słowa tłumaczeniu – półskrzydło
4
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2018, 22:56
Tu masz trochę na ten temat: https://calcio.ovh/2017/03/26/polski-mezalians-z-serie-a/
1
mufi
mufi
5 sierpnia 2018, 19:22
czekajcie końca ! Messi w Milanie do 17 sierpnia :) przecież z kimś musi rywalizować :)
2
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2018, 19:17
Rabiot to jest absolutnie max naszych możliwości do środka pola i bardzo liczę na ten transfer. SMS czy inni z topu na chwilę obecną to jest sci-fi, LM to przepustka do walki o takich graczy, na razie trzeba szukać okazji jak Rabiot żeby się tam dostać.
3
gorylmagila
gorylmagila
5 sierpnia 2018, 16:51
Mnie natomiast zainteresował pewien fakt. Leonardo jeździ i jak już to interesuje się poważnymi zawodnikami. Jednak przed nim nie są zamykane żadne drzwi, tylko normalnie wchodzi i pertraktuje, rozmawia, negocjuje. I czy to jest spowodowane tym, że Leonardo ma pozycję jaką ma czy wszyscy Chin. Może będę złośliwy, bo okienko jeszcze trwa, ale taki Manchester U. to może zazdrościć Milanowi poczynań na rynku transferowym.
2
Daniel Maldini
Daniel Maldini
5 sierpnia 2018, 18:37
Dwie kwestie. Pierwsza taka, że pracował dla giganta, jakim jest PSG. Po drugie, co związane jest ściśle z pierwszym, musi znać się na swojej pracy i być inteligentny.
1
gorylmagila
gorylmagila
5 sierpnia 2018, 20:25
Hmm. Mirabelli pracował dla Interu, sugerujesz, że ten był głupek ?
2
Daniel Maldini
Daniel Maldini
6 sierpnia 2018, 09:42
Sugeruję, że Inter nie jest gigantem na dzień dzisiejszy.
0
5 sierpnia 2018, 16:40
Rabiot to zaraz bedzie swiatowej klasy pilkarz , ale nie kloccie sie tutaj bo chlopak i tak nie przyjdzie.Jakies smieciowe zrodlo to podaje , nigdzie indziej nie ma potwierdzenia.
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2018, 16:40
1
Daniel Maldini
Daniel Maldini
5 sierpnia 2018, 17:31
A wiesz kto podał jako pierwszy rok temu, że Bonucci idzie do Milanu? Jakiś ziomek z Milan Club Polonia - jeszcze bardziej anonimowe i niewiarygodne źródło ;)
7
Daniel Maldini
Daniel Maldini
5 sierpnia 2018, 20:51
Napisali ze w najblizszych godzinach moze osiagnac porozumienie z Rabiotem , juz sie nie sprawdzila ta zenujaca informacja tego dziennika.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2018, 16:03
Tuttosrutto łączyło z nami Pellegriniego. Też fajna opcja myślę
3
Olli666
Olli666
5 sierpnia 2018, 16:24
Idac doniesienia prasowym to według mnie taka jest kolejność Savic Vidal(wiem ze jest w barsie) Kovacic Rabiot A później pelegrini
0
Olli666
Olli666
5 sierpnia 2018, 16:47
Ja bym go nie chcial , ilekroc gral w Romie , to prawie zawsze przechodzil obok meczu , do tego strasznie nie regularny.Jakby w Rzymie byli z niego zadowoleni to nie sprowadzali by pierdyliard nowych pomocnikow ,a jeszcze jeden ponoc w drodze.
2
Arva
Moderator Arva
5 sierpnia 2018, 16:58
Kova>SMS>Rabiot>Vidal>Pellegrini :)
0
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2018, 17:13
Fajnie Mezallę do b2b porówynwać :P (skoro wrzucacie SMS'a czy Kovacicia ...)
0
Mateusz1982
Mateusz1982
5 sierpnia 2018, 15:38
Co tu się dzieję. FORCA.
0
radson1406
radson1406
5 sierpnia 2018, 15:33
Gramy w LE i nie jestesmy faworytami do walki o TOP4 a pomimo to wyrywamy z Juventusu Higuaina i Leonardo rozmawia z klubami o powaznych pilkarzach.Mirabelli i Fassone juz by podpisywali kontrakty z Badeljim czy kims podobnym.Ja ufam Leonardo i podoba mi sie jego praca do tej pory.Uwazam iz powrot Maldiniego do Milanu jesli stanie sie faktem to tez jego zasluga.Nie obraze sie nawet jesli w trakcie sezonu zastapi Gattuso Conte albo kims innym bo jasno widac iz Brazylijczyk mysli o stworzeniu konkurencyjnego Milanu a to wymaga dzialan na skale wieksza niz to robili jego poprzednicy.
7
pepe82
pepe82
5 sierpnia 2018, 15:56
Fakt jest taki , ze rok temu wykonali I tak dobra robote . Leonardo ma zrobiony trzon zespolu teraz musi go tylko wzmocnic odpowiednio .
8
skazany na bany x2
skazany na bany x2
5 sierpnia 2018, 15:58
juventus chciał go sprzedać, więc z tym wyrywaniem bym nie przesadzał.
2
Arva
Moderator Arva
5 sierpnia 2018, 16:59
Badelj to nie byłby zły transfer! Lepszy Chorwat niż Montopronto czy elektryk Loca.
1
Fushnikov
Fushnikov
5 sierpnia 2018, 18:36
Rino jak objął stery to na którym miejscu zakończył ligę?? 3??Po co na siłę ściągać gościa który nic nie osiąga od 10lat?? Skąd te podniecanie Conte to nie mam pojęcia.
4
skazany na bany x2
skazany na bany x2
5 sierpnia 2018, 20:05
panie Fushnikov. gdy Conte przychodził do chelsea, obejmował zespoł ktory skończył rozgrywki na 10 miejscu w tabeli. w pierwszym sezonie pracy zdobył tytuł notujac 13 wygranych z rzędu w najtrudniejszej lidze w europie. to nie było 10 lat temu tylko 2. można kogoś lubić albo nie ale jego bronią tytuły. i nie porównujcie go z gattuso bo dzieli ich przepaść.
1
Madman
Madman
5 sierpnia 2018, 15:21
Ale ci kibice interu sa zalosni. Wczorja smieli sie ze sms nie ma szans by trafil do nas ze 120 baniek za malo bo wielcy dawlai wiecej. A dzis sami daja 100 baniek haaa zalosni sa jak diabli. Hipokryci na maxa
0
Gol
Gol
5 sierpnia 2018, 15:41
A to kibice Interu kupują piłkarzy ?
14
Madman
Madman
5 sierpnia 2018, 15:49
Interista też człowiek. A Ty jako Milanista powinieneś zachować klasę i nie obrażać innych. Następnym razem będzie ostrzeżenie.

Arva
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2018, 17:01
5
Madman
Madman
5 sierpnia 2018, 21:41
Nikt nie pisał że za mało, jak już coś takiego piszesz to podaj źródło. W tym wypadku raczej mogli się śmiać z tego że raczej was nie stać , a druga sprawa Inter to ty szanuj bo oba kluby kosy nie mają, a po derbach jedni nie przeszkadzają drugim w świętowania zwycięstwa. Tylko w Polsce jakaś dziwną mentalność napatrzą na jakieś LKS y a potem grasuje taki mądra bez wiedzy na temat mediolańskich klubów.
0
savicevic88
savicevic88
5 sierpnia 2018, 15:15
Jeśli to prawda to okaże się jak Leonardo radzi sobie z kobietami.
0
WeahYeah
WeahYeah
5 sierpnia 2018, 15:20
Po jego ekspresji i stylu, akurat w to nie ma co wątpić
0
Gzikuu
Gzikuu
5 sierpnia 2018, 15:10
A teraz wyobraźcie sobie, że przychodzi do nas SMS i Rabiot :v
0
Olli666
Olli666
5 sierpnia 2018, 15:34
I Bernard u wtedy mamy realne szanse o top 4
0
Paul Singer
Paul Singer
5 sierpnia 2018, 15:02
Dla wszystkich, ktorzy hejtuja ten transfer: czy wy oglupieliscie? Za 30 mln (tyle mniej wiecej kosztuje Kalinic) dostaniemy mlodego gracza z top 5 klubow swiata. Gosc jest juz niezwykle doswiadczony, takze w LM. Mamy w skladzie Loce, Mauriego i Montolivo ale narzekacie na gracza, ktory z dluzszym kontraktem kosztowalby min.70. Brak mi slow, jestesmy tutaj jak typowe Janusze, tylko narzekac bo nie bierzemy Modrica. Ale Modric tez bylby zly bo stary itp itd...
58
kawalerowicz
kawalerowicz
5 sierpnia 2018, 15:13
Święte słowa, głowa mnie boli jak czytam te sceptyczne komentarze typu CZY ON NA PEWNO JEST GRACZEM KLASY ŚWIATOWEJ . Gość gra w jednym z lepszych klubów, równie wielkie kluby chcą go pozyskać ale nieee, trzeba ponarzekać . Lepiej wrócić do czasów kiedy ściągane były ogórki typu Kalinić. Ja osobiście trzymam kciuki za ten transfer .
2
Madman
Madman
5 sierpnia 2018, 15:15
hehe janusze sa najlepsze. Co dostana za 30 baniek? nic zwyklych ciolkow
0
Semper Fideli
Semper Fideli
5 sierpnia 2018, 15:18
Taki juz mental Polaka, dostanie palec a od razu chciałby całą "łape". Transfer świetny oby sie udał, 30 mln mega promocja !
0
WeahYeah
WeahYeah
5 sierpnia 2018, 15:18
Dokładnie on + 2 transfery pomocników za 10 mn (na ryzyko jak Monaco czasem) i jest miodzio
0
TheSpecialOne
TheSpecialOne
5 sierpnia 2018, 15:29
Dokładnie! Rabiot nie dość, że młody, to jeszcze BARDZO zdolny i doświadczony. Gość ma niezliczoną ilość zalet które w Milanie są potrzebne jak powietrza: - Zajebiste Podanie. - Dobre prowadzenie piłki. - Potrafi grać na dwóch pozycjach (CM i DM). - Dobry w odbiorze piłki. - Rozgrywanie piłki A jak kupimy go z Paryża i jeszcze Bernarda, to powoli możemy mieć nadzieje, że za rok - tego samego dnia - będziemy wyczekiwać do jakiej grupy LM trafi Milan
2
Milanboy
Milanboy
5 sierpnia 2018, 19:12
42 łapki, Holly shit
1
patoo_07
patoo_07
5 sierpnia 2018, 20:18
Chyba padł rekord lajków :D
1
PaoloACM
PaoloACM
5 sierpnia 2018, 14:49
Czy Rabiot aby na pewno jest pilkarzem klasy swiatowej ktory robi roznice i ozywi nasza drewniana pomoc? Na pewno jest ponad przecietnym zawodnikiem, widzialem kilka jego meczow w CL na przestrzeni 2 sezonow i jakiegos gigantycznego wrazenia na mnie nie zrobil. Wyprowadzcie mnie z bledu jesli trzeba ale to chyba kolejny polsrodek. Rozumiem ze nie stac nas na D. Silve, SMSa czy Pogbe i rozumiem ze trzeba kogos do tej pomocy kupic ale kupic tylko po to zeby byl? Nie jestem przekonany...
0
pepe82
pepe82
5 sierpnia 2018, 14:58
No ja widzialem kilka meczy ligi mistrzow I on wlasnie zrobil na mnie wrazenie . Nie jest jeszcze moze wielka gwiazda z topu ale moze byc .
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2018, 19:07
Rabiot to poziom nie gorszy niż SMS także ten ;)
0
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2018, 14:48
Tak z innej beczki - z tego co pamiętam, jutro w Mediolanie ma być syn nowego właściciela Milanu Singera, i wszyscy się zastanawiali, w jakim celu? Czyżby ogłoszenie jakiegoś ważnego transferu? A mi dziś do głowy przyszło, że jeśli nie będzie to związane z powrotem Maldiniego do Milanu, to może być ze zwolnieniem Gattuso i zakontraktowaniem Conte. Zawsze to bardziej 'poważny' sposób poinformowania niż np. telefon, bo w końcu wiadomość będzie osobiście i to od 'prawie' prezydenta.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
5 sierpnia 2018, 14:53
''zakontraktowaniem Conte''- po przygodach Antonio w Chelsea byłaby to najgłupsza rzecz jaką mogliby zrobić.Jak już wymieniać Gattuso to na fachowca z najwyższej półki o podobnym charakterze, a nie chimerycznego Conte, co np. potrafi dobrych piłkarzy zwalniać sms'em.
7
WeahYeah
WeahYeah
5 sierpnia 2018, 15:08
Oby nie. Nie mogę ogarnąć czemu tak się ludzie upierają na niego. Byłby Montella v.2
0
Zako
Zako
5 sierpnia 2018, 15:23
Jak można w ogóle porównywać Conte do Montelli? Gość z 7 miejsca Juve zrobił mistrzostwo, następnie z słabą kadrą Włoch osiągnał wynik ponad stan i wielu stawiało ich juz jako faworytów , no ale polegli w karnych. Przyszedł po Mourinho i zrobił mistrza z 10 miejsca. Conte jest jaki jest, konfliktowy itp. i mozna jego kandydature odrzucac przez charakter, ale na pewno jest w topce trenerów.
4
WeahYeah
WeahYeah
5 sierpnia 2018, 17:44
Mi raczej chodziło o przyszłe osiągnięcia w Milanie .. czytaj pierwszy sezon ponad stan, a w kolejnym marazm. Ok jest dobrym, może i top jak Zidane. Ale proszę nie tu nie teraz..
0
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2018, 14:47
Tylko Rabiot to raczej do rywalizacji z Franckiem niż gość któr może grać na Mezzali. na regiście w Paryżu wolili stawiać na Mottę niż na niego ^
0
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2018, 14:49
We wczorajszym superpucharze Francji Rabiot grał na lewej połówce: http://www.livescore.com/soccer/france/super-cup/paris-saint-germain-vs-monaco/1-2763973/
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 sierpnia 2018, 14:50
Na Mezzale mielibyśmy Hakana .. wydaje mi się, że będzie tam dobrze zamiatał ... bo transferu kogoś takiego jak SMS to nawet pod uwage nie biore.
0
Vol'jin
Vol'jin
5 sierpnia 2018, 15:04
Tylko wczoraj na prawej grał Veratti i prędzej to on był Mezalla. Nie do końca jest powiedziane, że Mezzala to lewa strona ;) Jak mamy Hakana cofnąć to potrzebni są dwaj skrzydłowi Bernard (który na prawej stronie grał naprawdę sporadycznie bo zerknąłem więcej niż ostatnie 2 sezony i praktycznie nie grał po prawej stronie) i prawoskzydłowy nawet ten Berardi byłby wmocnieniem (może Neres?)
0
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2018, 15:11
Niewykluczone, że Leonardo pojechał do Paryża nie tylko po Rabiota - już od paru dni krążyły plotki, że możemy chcieć wypożyczyć 1 z dwójki Guedes/Draxler.
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
5 sierpnia 2018, 14:46
No mieć na pozycji BtB Rabiota i Kessiego ... to byłoby mega bogactwo w naszych obecnych realiach klubowych .
0
karp_fso
karp_fso
5 sierpnia 2018, 14:44
Sky podawało, że Leonardo nie był w Rzymie xd Ale Rabiot też b. dobra opcja.
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
5 sierpnia 2018, 14:39
On plus Berni i serio możemy odpalać odbiorniki zapinać pasy i cisnąć z tą słabawą ligią hehe, a tak poważnie - byłoby świetnie, wielkie wzmocnienie drugiej linii.
0
Andre
Andre
5 sierpnia 2018, 14:44
Byłoby świetnie, tylko oprócz nich przydałby się nam przynajmniej jeszcze jeden kreatywny pomocnik, bo w końcu będziemy grać aż na trzech frontach i Gattuso będzie musiał rotować składem.
0
marcolino
marcolino
5 sierpnia 2018, 14:38
potrzebujemy na gwałt środkowego playmakera klasy światowej - np. Veratti i skrzydłowego klasy światowej - np. Bale!!! to są najgorzej obsadzone pozycje w obecnym Milanie - a tak naprawdę to oprócz świetnego Turka Callanogliu to cała nasza pomoc jest do wymiany!!! Ktoś kiedyś napomknął, że Kessie jest podobny do Desaillego - to ja się pytam w czym - chyba tylko w kolorze skóry; Suso - nie ten poziom; Locatelli, Montolivo - oboje się nadają, ale chyba do takiej Parmy; Bonaventura - kilka rajdów w sezonie i co dalej - zastój... Biglia - bez komentarza
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
5 sierpnia 2018, 14:41
Taa od razu 15 zawodników Ci ściagniemy, weź tam FIFKE odpalaj i realizuj takie założenia z kosmosu.. Suso słaby? Kessie cienias, jpd skąd się tacy goście urywają..
21
karp_fso
karp_fso
5 sierpnia 2018, 14:45
Kessie jak nauczy się myśleć to będzie zawodnikiem klasy Essiena (oczywiście tego Essiena z CFC w szczycie formy). Na ten moment nie jesteśmy w stanie skompletować składu z samych graczy wysokiej klasy, więc pozostaje nam sprowadzić takich 1-2 (jak Higuain np.) i resztę uzupełniać solidnymi graczami (Bonaventura) i takimi którzy są w stanie kiedyś najwyższy poziom osiągnąć (jak Kessie właśnie).
9
MilanistaHanys1899
MilanistaHanys1899
5 sierpnia 2018, 14:48
Te niedocenianie tutaj Suso i Bonaventury tutaj jest niesamowite. Kiedy te pierdoły grały piach, oni ciągnęli tę grę, jeden jak i drugi mogli zostawić ten tonący okręt już rok temu, ale zostali, potwierdzili swoją tożsamość. A Wy tutaj majaczycie sobie o Verattich czy Bale'ach. W głowie nasrane, jak conajmniej 40% społeczności już na tej stronie, myślą, że cały Elliott siedzi na dupie i na laptopie te transfery ogarnia, niczym w fifce czy FMie. Tragedia.
23
Orzelek79
Orzelek79
5 sierpnia 2018, 19:08
Transfer Pipity szybko wpływa na wyobraźnie. Piłkarze poziomu argentyczyka to norma a reszta to szrot?! Dobrze się w głowach przewraca.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
5 sierpnia 2018, 19:13
Marcolino - wyskakujesz z Verrattim i Bale'm i liczysz, że ktoś weźmie Twoj post na poważnie? Człowieku wyłącz Fife, włącz myślenie.
0
kamilus
kamilus
5 sierpnia 2018, 14:33
Zniżki raczej nie będzie, bo by zapłacić 30 mln znajdzie się i tak kolejka chętnych. Tak naprawdę dużo będzie zależeć od tego, czy piłkarz chce przedłużyć umowę z PSG, bo taki jest obecnie cel klubu. Jeśli do tego nie dojdzie, mamy być pierwszym klubem, który się o tym dowie.
0
pepe82
pepe82
5 sierpnia 2018, 14:27
30 milionow ? To wielka promocja . A ten zawodnik podnosi poziom drugiej lini z miejsca .
0
Obserwator
Obserwator
5 sierpnia 2018, 14:25
Elliott nie jest taki głupi. Dobrze wiedza ze jeśli chca zarobic to musza zainwestować i wprowadzic klub do LM. I bardzo dobrze...
0
marcolino
marcolino
5 sierpnia 2018, 14:23
Bernard, Rabiot, Milinković - a patrzę a Leonardo wraca dodatkowo z Verattim!!! - ale byłyby jaja...
1
Zirytowany
Zirytowany
5 sierpnia 2018, 14:35
Takie akcje w Fife : P jeżeli już to pozyska jednego, na więcej nas w tym momencie nie stać.
1
Zirytowany
Zirytowany
5 sierpnia 2018, 14:36
A okaze sie ze wroci z Lass Diarra....
3
skazany na bany x2
skazany na bany x2
5 sierpnia 2018, 14:21
a może poleciał po Mbappe? chyba nie blokuje bernarda bez powodu..:)
1
Marcin1995
Marcin1995
5 sierpnia 2018, 14:19
Ja w to nie wierzę, skoro Barcelonie się nie udało ci klepnąć to niby jakim cudem my mamy to zrobić? Chyba że wymiana za Donnarumme
Edytowano dnia: 5 sierpnia 2018, 14:20
0
Madman
Madman
5 sierpnia 2018, 14:22
PSG- Barcelona Szajku nie chce im nikogo oddawac. To powod glowny
0
Marcin1995
Marcin1995
5 sierpnia 2018, 14:24
Są jeszcze inne kluby grajace w LM które chętnie by go wzięły, Szejk z PSG to facet typu wolę żeby odszedł za darmo za rok niż mam z kimś negocjować
0
Madman
Madman
5 sierpnia 2018, 14:32
i wlasnie LE tu moze byc plusem. Bo nie jestesmy konkurencja w LM A za rok i tak wolny
0
Marcin1995
Marcin1995
5 sierpnia 2018, 14:35
Zobaczymy jak to Leonardo wyciągnie to będzie kozak ale z przymróżeniem oka na to patrzę
0
karp_fso
karp_fso
5 sierpnia 2018, 14:46
Leonardo zna Rabiota bo sam pracował w PSG to raz, dwa Leo pewnie ma też dobre kontakty z właścicielem PSG, trzy - PSG nie lubi Barcelony ;)
1
Marcin1995
Marcin1995
5 sierpnia 2018, 14:50
Poczekajmy jak to potwierdzi jakieś poważniejsze źródło
0
Kris82
Kris82
5 sierpnia 2018, 14:19
Rabiot, SMS i Bernard. To będzie mistrzostwo świata jak ściągnięmy tych piłkarzy. Do tego powrót Maldiniego. Serce rośnie :)
1
Marcin1995
Marcin1995
5 sierpnia 2018, 14:22
Chyba jesteś nie normalny jeżeli wierzysz w te bzdury o Savicu który kosztuje lekką ręką 120 mln, jeszcze razem z Rabiotem, opamiętaj się wczas bo się srogo rozczarujesz
19
5 sierpnia 2018, 14:18
Premium Sport , wszystko jasne.
2
matten
matten
5 sierpnia 2018, 14:17
Tak mi się właśnie wydawało, że to może być najbardziej realny transfer ze względu na dobre relacje łączące Leonardo i PSG. Jeśli uda nam się ściągnąć Rabiota to niewątpliwie będzie to ciekawe wzmocnienie; na nikogo lepszego pewnie nas teraz nie stać, więc nie ma co psioczyć :)
5
Madman
Madman
5 sierpnia 2018, 14:20
stac- chodzi o kase a to by sie znalazlo pewnie lekko FFP- trzeba obejsc LM- dla duzo grajkow ten wyznacznik jest nr jeden i to musimy jakos przeskoczyc . To najwieksza nasza zmora , a nie FFP nie mylic pojec i nie pisac ogolnikowo:)
0
Madman
Madman
5 sierpnia 2018, 14:17
jaja czy naprawde elliott zaczyna szalec?
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się