SCUDETTO


MERCATO LIVE 8 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

8 sierpnia 2018, 08:29, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 8 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[08:29]: Jak zgodnie przedstawiają włoskie media, o krok od transferu do Milanu jest Tiemoue Bakayoko. Według Corriere della Sera, Francuz ma pełnić funkcję zmiennika Francka Kessiego i na ten pomysł przystał trener Gennaro Gattuso. Rossoneri aktualnie szukają porozumienia z Chelsea w sprawie formuły transferu, co zawrze się najprawdopodobniej w wypożyczeniu z opcją wykupu. Do rozwiązania pozostaje jeszcze kwestia pensji niepełna 24-letniego piłkarza, który w Londynie inkasuje aż 6,5 mln euro rocznie.

[08:32]: Claudio Lotito, włodarz Lazio, dla Corriere della Sera: "Milinković-Savić jest najlepszym młodym piłkarzem na świecie z ogromnym polem do rozwoju. Jak dotąd nie otrzymałem żadnych ofert z Milanu, Juve, Realu czy Manchesteru United. Oczywiście nie naciskam na jego sprzedaż, ale jeśli pytacie mnie, jaki jest koszt, to pamiętam, że zeszłego roku odrzuciłem za niego ofertę 110 mln euro. Ile kosztował Pogba sprzedawany do Man United? 105 + 5 mln? Więc Sergej kosztuje więcej, ponieważ jest lepszy. Dla jasności, nie interesują mnie wymiany czy formuły z wypożyczeniem".

[08:34]: Hiszpańskie COPE podaje, że wszelkie formalności w Atletico Madryt już za Nikolą Kaliniciem. Chorwat oficjalnie zostanie piłkarzem madrytczyków po tym, jak klub ten definitywnie pożegna się z Kevinem Gameiro, który odchodzi do Valencii.

[09:26]: Turyńska La Stampa jak każdego dnia obstaje przy swoim: marzeniem Milanu jest Sergej Milinković-Savić.

[11:25]: W planach Milanu na nowy sezon nie znajduje się Riccardo Montolivo. Według włoskich mediów, pomocnik ma zielone światło na poszukiwanie nowego klubu. Rossoneri liczą, że doświadczony zawodnik znajdzie sobie nowego pracodawcę w ostatnich dniach mercato. Najgłośniej o zainteresowaniu ze strony Bolognii i Werderu Brema.

[11:28]: Angielskie Sky informuje, że niedoszły nabytek Milanu, Bernard, jest już w podróży do Liverpoolu, gdzie przejdzie testy medyczne przed podpisaniem umowy z Evertonem.

[11:47]La Repubblica podkreśla, że wciąż jest dużo czasu, jeśli chodzi o transfery wychodzące. Okienko w Anglii zamyka się co prawda jutro, a we Włoszech za 9 dni, ale w innych topowych ligach Europy - hiszpańskiej, niemieckiej czy francuskiej - potrwa tradycyjnie do końca sierpnia. To istotne m.in. w obliczu pertraktacji z Villarrealem na temat Carlosa Bakki.

[13:20]: Portal MilanNews informuje, że w Casa Milan trwa spotkanie pomiędzy Leonardo i Paolo Maldinim a bratem-agentem Tiemoue Bakayoko. Dogrywane są ostatnie kwestie dotyczące kontraktu indywidualnego. Francuz wkrótce powinien zasilić drużynę rossonerich.

[13:23]La Gazzetta dello Sport twierdzi, że oprócz Cagliari, zainteresowanie Cristianem Zapatą wyraża także Bologna. Kolumbijczyk ma jeszcze rok ważnego kontraktu w Milanie, ale raczej nie wydaje się, że miałby opuścić szeregi mediolańczyków już teraz.

[13:38]: Tymczasem według Sky, łączony m.in. z Milanem pomocnik Realu Madryt, Mateo Kovacić, przejdzie testy medyczne w Chelsea przed transferem do tego klubu.

[14:28]: Rzeczone spotkanie w Casa Milan już się zakończyło

[14:53]: Portal MilanNews przedstawia, że po rozmowach z agentem Tiemoue Bakayoko, teraz przedstawiciele Milanu rozpoczną dyskusję z Chelsea. Do ustalenia pozostaje formuła transferu - prawdopodobnie będzie to wypożyczenie z opcją wykupu - oraz kwestia pensji piłkarza: z inkasowanych obecnie przez Francuza 6,5 mln euro, rossoneri nie wezmą na siebie obowiązku wypłacania całej tej kwoty.

[15:02]: Jak informuje Gianluca Di Marzio, wizytę w Casa Milan złożył także Luca Antonelli. Piłkarz chciał wyjaśnić swoją przyszłość, która może rysować się poza mediolańską drużyną. Lewy obrońca ma wiele propozycji z innych klubów Serie A, m.in. Genoi czy Empoli.

[15:35]Gianluca Di Marzio: Spotkanie w Casa Milan pomiędzy agentem Tiemoue Bakayoko a Leonardo i Paolo Maldinim było pozytywne. Dogadać muszą się jeszcze rossoneri i Chelsea, ale wszystko zmierza ku pozytywnemu zakończeniu rozmów, bez żadnych dodatkowych problemów. Transakcja ma dotyczyć wypożyczenia z opcją wykupu za 30-35 mln euro.

[16:18]: Gianni Vitali, agent Luki Antonellego, dla MilanNews: "To było spotkanie formalne, podczas którego Leo i Maldini chcieli porozmawiać bezpośrednio z Antonellim. Wszystko było bardzo miłe i naprawdę sprawiło Luce przyjemność. To dwie bardzo istotne osoby". Według MilanNews, dyrektorzy rossonerich omawiali z piłkarzem zasady jego odejścia z klubu. Portal dodaje jednak, że bez wsparcia ekonomicznego Il Diavolo, trudno myśleć o przenosinach 31-latka np. do Empoli. Kontrakt defensora na San Siro wygasa za rok.

[17:01]: Na spotkaniu z Leonardo ma być także agent Jose Mauriego. Pomocnik ten również nie znajduje się raczej w planach Milanu na nowy sezon.

[18:05]: Według Oracolorn.it, Milan jest gotowy rozważyć oferty za Lucasa Biglię. Argentyńczyk, podobnie jak Kalinić i Bonucci, to nabytek poprzednich właścicieli i również - śladem Chorwata i Włocha - może już po jednym sezonie opuścić klub. Nadchodzące tygodnie rozjaśnią sytuację byłego pomocnika Lazio.

[19:07]: Jak twierdzi portal MilanNews, transfer Tiemoue Bakayoko do Milanu znajduje się na ostatniej prostej. Rossoneri mają już porozumienie z Chelsea co do formuły transferu i jedynym elementem dzielącym Francuza od gry na San Siro jest wysokie wynagrodzenie pomocnika. Piłkarz zarabia obecnie 6.5 mln euro, a takich pieniędzy Milan mu nie zapłaci. Są dwie możliwości, albo zawodnik obniży swoje wymagania finansowe, albo kierownictwo Milanu będzie musiało się dogadać z obecnym klubem Bakayoko w sprawie podziału pensji.

[21:47]: Podsumowując nieco doniesienia ze środy:

Nikola Kalinić jest już w zasadzie piłkarzem Atletico Madryt, ale oficjalnie transfer ten zostanie ogłoszony dopiero po zakontraktowaniu Kevina Gameiro przez Valencię,

Tiemoue Bakayoko ma trafić do Milanu na wypożyczenie z opcją wykupu za 30-35 mln euro, ale najpierw wszystkie strony muszą dojść do porozumienia w sprawie pensji piłkarza, który aktualnie inkasuje w Chelsea 6,5 mln euro, na co nie może liczyć na San Siro,

- w Casa Milan prowadzono rozmowy z Lucą Antonellim i agentem Jose Mauriego: obaj piłkarze nie znajdują się w planach rossonerich na nowy sezon.

[22:20]: Leonardo po spotkaniu w Milanello wypowiedział się w kwestii Bakayoko: "Jeszcze nie zamykamy negocjacji, w trakcie mercato jest dużo rozmów, spotkań, analiz. Nic jeszcze nie jest postanowione". Zdaniem mediów sytuację może zmienić fakt przybycia do Chelsea Mateo Kovacicia. 

[22:55]: Alfredo Pedulla twierdzi, że niewielką przewagę w kwestii starań o zakontraktowanie Luki Antonellego posiada Empoli nad Genoą. Obrońca chce odejść do klubu, gdzie będzie zdecydowanym członkiem pierwszego składu.

[23:30]: Sportitalia: Riccardo Montolivo może rozwiązać kontrakt z Milanem. Gracz otrzymał kilka ofert z pensją 1,5 mln, wynoszącą połowę tego, co zarabia w Milanie. W tej chwili analizuje sytuację. 



302 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
kamil1007
kamil1007
9 sierpnia 2018, 10:25
Jak można narzekać na przyjście 23 letniego utalentowanego pomocnika co ma już rozegrane 130 spotkań na najwyższym poziomie. Ten słabszy sezon o którym tyle się pisze to łączenie ponad 3000 minut (PL i LM) więc nie wiem czy to tak słabo. Przypomnę Hakan miał minut 1500 i nie grał w ogóle więc był wielką niewiadomą. Mam nadzieję, że z Bakayoko przyjdzie jeszcze przynajmniej jeden, a najlepiej dwóch pomocników o takim poziomie i wtedy można mówić o konkurencyjnej 2 linii. Chyba każdy się zgodzi, że końcówka sezonu nie była dla nas szczególna. Zespół był mega wyeksploatowany przez braki na ławce i było to widać.
2
patoo_07
patoo_07
9 sierpnia 2018, 10:06
Co to dzisiaj, 10 godzina już, a tu nic nowego. Cieza przed burzą :D
2
Dusiek
Dusiek
9 sierpnia 2018, 10:12
Tak samo czekam ;) Redakcja i tak ma pełne ręce roboty + swoje życie , także trzeba poczekać ;)
2
Kaczor_92
Kaczor_92
9 sierpnia 2018, 10:16
od 7 odswiezam i nic! Ale tak jak kolega wyzej napisal, trzeba poczekac! :D
2
TheGiantTomi
TheGiantTomi
9 sierpnia 2018, 09:19
Bakayoko to drewno, ale i Kessie też jest drewnem. Od Iworyjczyka nie oczekujemy rozgrywania, kreowania akcji tyko gry w defensywie, destrukcji. Bakaczoko to moim zdaniem bardzo dobre wzmocnienie i nie powiedziałbym ze będzie grzal ławę cały sezon.
2
adamos
adamos
9 sierpnia 2018, 09:35
Bakayoko to drewno? Bakayoko miał lepsze statystyki od Jacka, Bigli i Kessiego. Malo tego ma lepszy % celnych podań niż Suso.
2
TheGiantTomi
TheGiantTomi
9 sierpnia 2018, 10:03
Tu sie zgodzę. Podania owszem ma bardzo celne. Chodziło mi bardziej o przegląd pola, crossowe podania, czy gra w trójkącie. To nie będzie ofensywny zawodnik. Poza tym czy mamy naprawdę takie bogactwo w drugiej linii ze lekka ręką tyle osób odrzuca klasowego ŚPD.
0
Paul Singer
Paul Singer
9 sierpnia 2018, 09:11
Sportitalia: Milan na powaznie bierze sie za sprowadzenie Samu Castillejo.
0
Morata1993
Morata1993
9 sierpnia 2018, 09:16
A na co komu kolejny napastnik?
0
Paul Singer
Paul Singer
9 sierpnia 2018, 09:22
Jest skrzydlowym
1
muamba_kabumba
9 sierpnia 2018, 09:24
Jeżeli to prawda.. to raz, że może uda się Carlosa włączyć w transakcje .. a dwa , to byłaby niezła bitwa o prawe skrzydło xD
1
Gattuso28
Gattuso28
9 sierpnia 2018, 06:33
Kovacic w Chelsea,to chyba dzisiaj Bakayoko u nas?:]
1
nokoments
8 sierpnia 2018, 23:56
Według ocen whoscored.com Bakayoko jest w top 10 pomocników PL zeszłego sezonu, a tu widzę stękanie jakbyśmy Mączyńskiego z Legii kupowali. Przypominam, że nasza ławka w pomocy to w tej chwili Montolivo, Locatelli i Mauri. Jakby do kogoś nie dotarło to powtórzę - Montolivo, Locatelli i Mauri.

Ma do nas trafić gościu, który ma ponad 2000 minut w PL w nogach, a wcześniej przez 3 sezony był czołowym pomocnikiem w L1, ograny w LM. Owszem miał słabszy sezon, ale np. Hakan przed przyjściem do nas w ogóle nie grał w piłkę przez pół roku.

Bądźmy poważni - to jest dla nas bomba transfer. Zwłaszcza na zasadach o jakich pisze prasa - opcja wykupu i wzięcie na siebie tylko części wynagrodzenia. Dla przypomnienia to Mirabelli chciał nam zafundować Badelja albo Paredesa.

Dramat co niektórzy z Was mają we łbach, że psioczycie na taki transfer. Za dużo PESa i FMa, a za mało śledzenia poważnej piłki.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2018, 23:57
35
majer1987
majer1987
9 sierpnia 2018, 01:52
Ile spotkań Chelsea z nim w składzie obejrzałes?
1
Orzelek79
Orzelek79
9 sierpnia 2018, 05:52
Po Igle teraz to transfery na takim samym poziomie a nie jakieś tam grajki . W głowach się poprzewracało.
0
Boateng93
Boateng93
9 sierpnia 2018, 06:33
A wy zdajecie sobie sprawę w jakiej pozycji negocjacyjnej jesteśmy? Brak LM, przez FFP nie możemy w tym okienku robić już praktycznie gotówkowych transferów. Jak się uda wynegocjować, że Chelsea jeszcze do pensji dołoży i my będziemy mieli możliwość, a nie obowiązek wykupu po sezonie to będzie bardzo dobry transfer. Cała Chelsea miała słaby sezon, nie tylko Bakayoko. Zresztą on w większości meczów był podstawowym zawodnikiem więc chyba taki tragiczny nie był? W Monaco miał świetny sezon. Przy systemie 4-2-3-1 takie dwa czołgi niszczące rywali w środku pola to może być to.
3
matten
matten
9 sierpnia 2018, 06:36
Locatelli leprzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 sierpnia 2018, 08:20
Już jednego Kondogbie o mały włos co nie kupiliśmy, teraz niestety zamierzamy wejść w to bagno po same uszy.Ściągając na siebie ryzyko płacenia rezerwowemu ok. 5 mln. pensji.Jestem bardzo ciekawy, kto w razie niepowodzenia weźmie od nas takiego grajka?
0
RaFex
RaFex
9 sierpnia 2018, 08:52
@Marcos Salinas my chcemy Go wypożyczyć z opcją wykupu, więc w razie gdy nie wypali to po prostu wróci do Chelsea. My nic nie tracimy a możemy zyskać.
1
Boateng93
Boateng93
9 sierpnia 2018, 08:53
Kondogbia w La Lidze robi furorę. To, że komuś nie wyszło w Interze to naprawdę nic nowego.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 sierpnia 2018, 09:10
Boateng93 W La Liga czyli raju dla napastników i ''frywolnych'' kreatorów...Tam każdy przeciętny dp zrobi niesamowitą furorę. Niech pójdzie teraz do PL czy np. Bundesligi.Zobaczymy jaką ma prawdziwą wartość.Takch jednosezonowców ze słabej Ligue 1 bez sukcesów w poważnej piłce jest mnóstwo.Dlaczego oni zawsze kombinują z tymi najdroższymi?
0
adamos
adamos
9 sierpnia 2018, 09:29
Bakayoko uważam, za dobre posunięcie z Naszej strony z Kessiem będą czołgami. Miał słabszy sezon ale to i tak topowy pomocnik. RR, Hakan, Biglia jak do Nas przyszli tez mieli słabsze sezony a u Nas odzyskali szczyt formy. Z Bakayoko będzie podobnie. Ja twierdze jedno nie wolno oceniać zawodnika dopóki się nie wykaże na boisku. Psioczylismy na wielu, których sprowadzaliśmy a później było wielkie wow.
0
budii1906
budii1906
8 sierpnia 2018, 23:27
Nie rozumiem jak można było odpuścić ,to duża strata
0
budii1906
budii1906
8 sierpnia 2018, 23:26
Nie rozumiem jak można było odpuścić ,to duża strata
0
pepe82
pepe82
8 sierpnia 2018, 23:14
mazenia kibicow Chelsea pewnie sie sprawdza . Bakayoko byl ich jednym z najslabszych punktow w zespole w ostatnim sezonie . Conte bardzo na niego stawial .... i tu pytanie czy to Conte go przypadkiem nie poleca do Milanu .
0
savicevic88
savicevic88
8 sierpnia 2018, 23:09
Bakayoko ma urodziny w dniu zamknięcia mercato. Taka tam wiadomość :)
0
mpt1899
mpt1899
8 sierpnia 2018, 22:52
https://www.calciomercato.com/en/news/ac-milan-handed-transfer-blow-as-gameiro-valencia-hits-roadblock-99600

No i sobie pospalem. Lol
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2018, 22:53
0
WeahYeah
WeahYeah
9 sierpnia 2018, 00:53
Ciekawe u konkurencji na serie a pisali, że oficjalna strona klubu potwierdza przejście.. może wyczuli, że to nazwisko dużo wejść na stronę generuje?!?
0
Nesta_13
Nesta_13
8 sierpnia 2018, 22:48
Super, jakby znalazł się ktoś kto przybliżyłby charakterystykę Bakayoko, w szczególności nasuwa się pytanie czy wykluczyłby on transfer SMS. Ja co prawda nie jestem taktycznym ekspertem, ale wolałbym jednak prawdziwego porządnego rozgrywającego z doświadczeniem. Czy tylko ja łudzę się że jakimś cudem Leonardo dogaduje po cichu transfer Modricia ?
1
Tutkovic
Tutkovic
8 sierpnia 2018, 22:56
Nesta: Nie widziałem wszystkich jego meczy ale kilka. Z moich odczuć potrafi się zastawić przedryblować i przytrzymać piłkę w środku polu i wyprowadzić ją do przodu. Tutaj duży +. Miewa momenty że brakuje mu inteligencji i podejmuje głupie wybory (Kolega znawca tematu Chelsea potwierdził informacje). Na tle pozostałych piłkarzy chelsea wypada przeciętnie ale Chelsea jest dwie klasy nad nami w tym momencie. Moim zdaniem jak najbardziej na tak. Co do SMS to super zawodnik ale pokazał na mundialu że brak mu jeszcze tego zacięcia. Wolałbym doinwestować skrzydła w Martiala/Depaya/Lozano i do rotacji na bocznego obrońce Mojice z Girony. Przejście na 4 2 3 1 jest konieczne moim zdaniem. Pozdrawiam i czekam na fale hejtu, która tu się wyleje. Czekam na Bakayoko
1
mpt1899
mpt1899
8 sierpnia 2018, 23:02
Podobno nie. Pisza,ze ACM ciagle chce zciagnac 2-3 zawodnikow. https://sempremilan.com/mn-ac-milan-plotting-big-signings-agents-shielded-at-casa-milan
0
Dusiek
Dusiek
8 sierpnia 2018, 23:02
Jakim Milinkovicen-Savicem ? Daj spokoj, nawet nie zawracaj sobie tym glowy ;p
5
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2018, 23:05
Bakayoko to DP/B2B. Savić to Mezalla/Mediapunta nie wykluzcają się w teorii. Co do Serbów oni są na poziomie Belgów sprzed kilku lat. Przypomnę, że oni zdobyli MŚ-U20 (właśnie z Saviciem na czele) i potencjał tam jest, tylko potrzebuję jeszcze 1-2 imprez na wyższym poziomie w seniorskiej piłce.
2
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2018, 23:05
Bakayoko to DP/B2B. Savić to Mezalla/Mediapunta nie wykluzcają się w teorii. Co do Serbów oni są na poziomie Belgów sprzed kilku lat. Przypomnę, że oni zdobyli MŚ-U20 (właśnie z Saviciem na czele) i potencjał tam jest, tylko potrzebuję jeszcze 1-2 imprez na wyższym poziomie w seniorskiej piłce.
1
tommyb1
tommyb1
9 sierpnia 2018, 00:10
Vojin najczęściej się zgadzam z tym co piszesz ale z tym porównaniem Serbów do potencjału Belgii nawet kilka lat temu to Cię trochę poniosło. Mówimy o najlepszej drużynie świata na chwilę obecną. I nie zmieni tego słabszy mecz z Francją w półfinale i w konsekwencji tylko brązowy medal. A ja poza SMSem nie widzę tam kandydatów na gwiazdy światowego formatu
0
karp_fso
karp_fso
9 sierpnia 2018, 01:39
^ Najlepszą drużyną świata jest w tej chwili Francja - bo wygrała mundial. Sorry boisko nie kłamie, a jeden "słabszy mecz" może wynikać z tego, że po prostu presja ich zeżarła ;)
1
Milanista#21
Milanista#21
8 sierpnia 2018, 21:51
No a spytacie się co z Suso, naszym zbawca w pewnych momentach. A więc odpowiadam nie ma miejsca dla niego. Opchnac za dobrą kasę i kupić pomocnika właśnie SMS wiadomo że chodzi o wypożyczenie. W przyszłość wyjdzie to nam na dobre.
0
Paul Singer
Paul Singer
8 sierpnia 2018, 21:57
Nie mamy skrzydel, sprzedajmy jedynego dobrego zawodnika na te pozycje... Serio?
16
Milanista#21
Milanista#21
8 sierpnia 2018, 22:05
Spójrz w dół na mój pierwszy wpis co do ustanowienia.
0
Eravier
Eravier
8 sierpnia 2018, 22:06
@Paul Singer Mamy ofensywnie usposobionych bocznych obrońców, nie musimy wcale grać ze skrzydłowymi. Jeśli sobie Rino sobie zażyczy, to możemy i Suso wymienić.
0
Wilk87
Wilk87
8 sierpnia 2018, 22:14
Ja uważam podobnie, sprzedaż Suso może być co prawda krokiem w tył, ale można zrobić dzięki temu dwa kroki do przodu.
0
Paul Singer
Paul Singer
8 sierpnia 2018, 22:18
I jak sobie wyobrazacie gre bez Suso ale z kolejnym SP? U Gattuso zmiana formacji nie wchodzi w gre. Nam brakuje jeszcze 2 skrzydlowych a mielibysmy jeszcze jednego sprzedawac?
3
Meloon
Meloon
8 sierpnia 2018, 22:41
Sprzedajmy naszego najlepszego ofensywnego gracza nie mając za niego żadnego zastępcy, brzmi jak świetny plan XD
3
Gringo Milano
Gringo Milano
8 sierpnia 2018, 22:59
Jesteśmy niewolnikami ustawienia 433 jeśli w składzie jest Suso. I tylko dla tego że jest Suso potrzebujemy w kadrze 3 kolejnych skrzydłowych. 4312 z Hakanem za napastnikami w mojej opinii jest jeszcze bardziej ofensywne. Ciekawe tylko czy Gatusso byłby w stanie operować obiema formacjami podczas sezonu. To najprostsze wytłumaczenie czego pojawiają się głosy o transferze Hiszpana
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2018, 23:07
4-3-1-2 jest tak archaicznym ustawieniem, i uważam, że to nie ma racji bytu działać. Toć do tego ustawienia trzeba mieć dwóch klasowych bocznych obrońców. 3 tytanów w środku pola by to miało sens.
0
Gringo Milano
Gringo Milano
8 sierpnia 2018, 23:13
Rzeczywiście dość mocny argument. Kierowałem się sentymentem z tamtej dekady :)
0
Tutkovic
Tutkovic
8 sierpnia 2018, 21:51
Podobno z Chelsea możemy wyciągnąć Lucasa Piazona na wypożyczenie. Info z Twittera :)
0
Gringo Milano
Gringo Milano
8 sierpnia 2018, 21:53
Niezly szrot , facet ktory nie wyroznial sie w Holandii .
0
Milanista#21
Milanista#21
8 sierpnia 2018, 21:40
Siema. Jestem nowy aczkolwiek już trochę naznaczony Milanem. Ten klub ta miłość siedzi we mnie od 15lat. Nie chcę się za dużo rozpisywać bo na to przyjdzie jeszcze czas. Tylko parę słów odnośnie mercato. Czy wy nie widzicie że ustawienie to powinna być choinka 41212. Higuain z Silva, za nim Hakan zaraz pod nim bakayoko i kessie no i tu trzeba byłoby takieho paredesa. No a obrona git tylko od początku narazie Musa niech łapie styl gry i doświadczenia caldara. Pozdro
3
Wilk87
Wilk87
8 sierpnia 2018, 22:17
Ja też bym grał 2 z przodu, ale ustawieniem 442 lub 4312. Higuain razem z Cutrone i Silva naprzemian.
0
AdamoX
AdamoX
8 sierpnia 2018, 23:28
Równie dobrze suso moze byc 2 napastnikiem lub spo a hakan nizej
0
AdamoX
AdamoX
8 sierpnia 2018, 23:28
Równie dobrze suso moze byc 2 napastnikiem lub spo a hakan nizej
0
Michał92
Michał92
8 sierpnia 2018, 21:32
Cicho , cicho, cicho, cos sie wydarzy :)....
0
Milanboy
8 sierpnia 2018, 21:01
No cóż, zdziwiło mnie to że nadal nic nie słychać o Paredesie który naprawdę byłby dla Milanu realnym celem i dość łatwym do zrealizowania w porównaniu do Bakayoko który i tak już dostaje ogromną pensję, no cóż, zobaczymy jak to będzie
0
radson1406
radson1406
8 sierpnia 2018, 20:21
Podobno Torino chce sciagnac do siebie Roberto Pereyre z Watfordu ale najpierw musi sprzedac Daniele Basellego.Jesli daloby rade go pozyskac za jakies 12-15 mln euro to chetnie zobaczylbym go w naszych barwach.Inna bardzo ciekawa opcja jest Nicolo Barella i w tej sytuacji na przyklad mozna byloby wlaczyc do transakcji Manuela Locatellego,ktory ostatnimi wystepami raczej mnie nie przekonal do siebie.
0
karp_fso
karp_fso
8 sierpnia 2018, 21:05
Baselli to wieczny talent, dobry rezerwowy nic ponadto. Nie ma podjazdu do takiego Barelli.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2018, 19:38
Biglia nie odejdzie choćby ze względu na fakt bycia kumplem Higuaina. Swoją drogą szykuje się ciekawy sezon nie tylko ze względów sportowych.Podobno już pojawiły przyśpiewki i transparenty podobne do tych z 2009 roku w stosunku do Maldiniego...
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2018, 19:38
1
Presidente
Moderator Presidente
8 sierpnia 2018, 20:04
Ale to były przyśpiewki o wydźwięku pozytywnym. Kibice krzycząc dzisiaj przed Milanello "jest jeden kapitan" chcieli go wesprzeć a nie obrazić.
0
mpt1899
mpt1899
8 sierpnia 2018, 19:14
https://acmilan.theoffside.com/2018/8/8/17664498/bakayoko-to-milan-a-done-deal-what-milan-is-getting W pelni sie zgadzam.
5
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 sierpnia 2018, 21:36
O tym pisałem wcześniej Zmiana 4-2-3-1 to dobry ruch bo mamy piłkarzy którzy pasuja do tej taktyki za to do 4-3-3 juz nie bardzo, Chyba że chcemy żeby Kessie wraz z Biglią i Locatellim byli od rozgrywania piłek.
1
Sheva7210
Sheva7210
8 sierpnia 2018, 18:48
Bakayoko przyjdzie na miejsce Bigli a nie jako zmiennik Kessiego
2
Jago
Jago
8 sierpnia 2018, 18:30
Kalina w atletico uuuuuaaaaaaaaa!!!!!!!!! :D
0
Jago
Jago
8 sierpnia 2018, 18:27
Inter wzmacnia się na potęgę, podobno ciągle myślą o Modriciu a ten chce rozmowy z Perezem w cztery oczy.. Juve podobno kusi Marcelo.. Ciekawe co z tego wyniknie. Zapowiada się bardzo interesujący sezon w tym roku. Już się nie mogę doczekać
0
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 18:30
nic nie bedzie. Podwyzka i tyle. Real stracil ronaldo nie pozwola sobie na strate modricia i marcelo. Bo zaraz koniec okienka i mieliby problem ze zlapaniem sie do top4 . Nie wierze by ich puscili bo wtedy beda w czarnej ... Barca i Atletico caly czas sie zbroją . a real...
0
Maximilanista
Maximilanista
8 sierpnia 2018, 19:31
Jago: "wzmacnia sie na potege" kontra "podobno wciaz mysla o Modricu". :-) Zgodzisz sie, ze troszke to zgrzyta. Choc - przyznajmy bez bicia - dotychczasowe ruchy transferowe Interu robia wrazenie. Kadrowo ustepuja oni w Italii juz tylko Juventusowi i kazde miejsce ponizej drugiego bedzie ich porazka. My jestesmy o krok za lokalnym rywalem poki co - i na razie marzymy o miejscu numer 4. Ja bylbym mega zadowolony, gdybysmy je ugrali na koniec sezonu.
1
Jago
Jago
9 sierpnia 2018, 01:10
Co twoim zdaniem nie zgadza się w tym że napisałem że inter wzmacnia się na potęgę i tym że myślą o Modriciu? O co Ci chodzi? Co ma mi się nie zgadzać? Co niby zgrzyta?? Inter robi bardzo dobre transfery. Moim zdaniem nie prosiłby o rozmowę z Perezem ot tak. Z dalszą wypowiedzią się zgodzę, ze jeżeli zajmiemy 4 miejsce to będzie sukces. Milan potrzebuje reżysera gry którego nie mamy, tylko głupiec tego nie widzi
0
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 18:16
Akurat Biglia mnie nie przekonal i nigdy nie uwazalem go za super grajka. zwykly sredniak. Wiec bez zalu
9
Zdziebol
Zdziebol
8 sierpnia 2018, 18:15
Na Seriea. Pl informują iż Kalinic oficjalnie w Atletico.
0
Presidente
Moderator Presidente
8 sierpnia 2018, 18:49
Chyba musieli mieć niezłą balangę w redakcji bo an stronie Atletico żadnego komunikatu dot. Kalinicia.
1
Robinowski
Robinowski
8 sierpnia 2018, 18:59
Podpisanie kontraktu opijali w tartaku. To naturalne środowisko Nikoli.ł
4
Kris82
Kris82
8 sierpnia 2018, 17:40
Tymczasem są problemy z Gameiro co do kwoty transferu i opóźnia się transfer Kalekicia. Szkoda, że za tych co odejdą nic nie zarobimy bo chyba nikt się nie łudzi, że ktoś nam zapłaci za Monto, Mauriego czy Antosia. Tylko tyle, że zejdą z listy płac. I jeszcze ta szopka z Bakką (błąd F&M z możliwością wykupu).
0
muamba_kabumba
8 sierpnia 2018, 17:33
Ciekawe czemu oba transfery ( "Grubego" i ew. Bakayoko ) są robione jakby na następny okres rozliczeniowy .. bo wychodzi na to, że na teraz mamy tylko 18 mln za Igłę do zapłacenia .. może robią miejsce na jakiś transfer gotówkowy ( na ten okres ) .. chyba , że jakoś źle to rozumiem to niech mnie ktoś poprawi/oświeci.^^
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2018, 17:43
Raczej chcą wyjść na 0 a w sezonie Elliott załatwi sponsorów plus ewt LM to będzie łatwiej o transfery.
8
Jacek 81
Jacek 81
8 sierpnia 2018, 18:23
Pewnie liczą na LM, albo że kogoś sprzedadzą. Elliot nie będzie inwestować grubych pieniędzy, bo ich nie odzyska, myśleć że bardziej liczą, ze serie a odzyskuje swój blask o ceny klubów pójdą do gory Nie wiem, ale nie którzy tu myślą, ze Elliot wyłoży gruba kase lub ma jakieś mityczne możliwości Jak oni zmusza kogoś aby wyłożył grube miliony na sponsoring ?
1
muamba_kabumba
8 sierpnia 2018, 18:27
^ Raczej wątpię... poprzedni zarząd też liczył na LM .. i jak na tym wyszedł to wszyscy wiemy. Wątpię też czy Elliot tak zaraz będzie chciał Milan sprzedać , skoro na większość stanowisk ściągają " swoich " ludzi ... nawet Maldini by się w to nie pakował gdyby nie był to jako tako plan długoterminowy . Co do sponsoringu to nie wiem jak bo nie obracam się w biznesie, niemniej przez tyle lat działalności Elliott wyrobił sobie na pewno nie małe znajomości i renomę , więc i ze znalezieniem sponsoringu powinni sobie poradzić. No ale zobaczymy co to będzie.
0
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 18:39
Jacek . Raczej nikt tak nie uwaza . Tylko,ze maja hajs i moga. Ale nie musza. Co oni zrobia tego poki co nikt nie wie. Ale nie braliby swoich ludzi czy swojego zArsenalu chcieli wyrwac by puscic z torbami kumpla singerow. Plan jakis maja. A jaki ? dowiemy sie gdzies za pol roku jak to bedzie wygladac. Poki co nikt nie wie co im chodzi po glowie i co oni kombinuja
0
Zako
Zako
8 sierpnia 2018, 19:05
Wątpię, ze Eliott kocha Milan, ale na pewno jest świadomy, ze jeśli podniosą jego wartośc sprzedadzą go z ładnym zyskiem , a nie ma innej drogi jak wejśćie do LM / renomowani gracze, więc póki co pewnie klub pozostanie w ich rękach.
0
mpt1899
mpt1899
8 sierpnia 2018, 17:19
Jak pisalem, ogladalem tylko kilka meczow Chelsea i nie wygladal zle. A tym czasem Wolves ponoc przygotowuja 36 milionow funtow za Francka. Zaczyna sie nastepny serial.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2018, 17:21
wczoraj oferta za Kessiego została odrzucona przez gracza ^
3
kamilus
8 sierpnia 2018, 17:34
Tak sobie myślę, co by zrobił Leonardo, gdyby za Kessiego wpłynęła oferta rzędu 50 mln, albo nawet wyższa?
0
AdamoX
AdamoX
8 sierpnia 2018, 17:37
Frank nie na sprzedaż
0
mpt1899
mpt1899
8 sierpnia 2018, 16:59
Mieszkam w Walii i ogladalem pare meczow Chelsea. W jednym z nich byl nawet wybrany jako MVP a komentatorzy (Lineker, Ferdinand, Hargreaves) mowili, ze super przyszlosc przed nim. Z tego co zaobserwowalem w tych meczach to dobry przeglad pola i swietne podanie + lubi grac zespolowo i kiwnac tez potrafi. Moim zdaniem porusza sie inteligentniej niz Franck. Nikt nie wie dlaczego on ale podobno Leonardo i Maldini widza w nim przyszlego Desaily. Kto wie. Jak odpali u nas i ta przyszlosc bedzie w Milanie to czemu nie.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2018, 17:14
4
Spokojny
Spokojny
8 sierpnia 2018, 17:05
Nie wiem skąd Ty bierzesz takie informacje. Śledząc komentarze na stronie Chelsea każdy (!!!) marzył tam żeby się go pozbyć. Jako jego główną wadę podają boiskowy debilizm. On jest zwyczajnie niezbyt mądry. Do tej pory Kessie latał jak postrzelony kurczak. Teraz będą latać we dwóch....
1
marcinomilano
marcinomilano
8 sierpnia 2018, 17:09
Na stronie Chelsea to celebrują jego odejście, jak my świętujemy odejście Kalinica :D
0
Paul Singer
Paul Singer
8 sierpnia 2018, 17:09
Powiem tylko tyle: Salah, Suso, Deulofeu. 2 ostatnich siedzialo na trybunach w swoich klubach w Anglii, a wszyscy wiemy jak grali w Serie A
7
mpt1899
mpt1899
8 sierpnia 2018, 17:12
Jak pisalem, ogladalem kilka meczow Chelsea w brytyjskiej TV. Pewnego czasu kazdy!!! kibic Realu nie chcial Higuaina.
1
muamba_kabumba
8 sierpnia 2018, 17:13
Spokojnie , ocenimy chłopa po sezonie.
4
marcinomilano
marcinomilano
8 sierpnia 2018, 17:14
Nie no wiadomo, tutaj wszystko jest możliwe, ale to mimo wszystko jest trochę transfer w ciemno, Balde Keita też idzie teraz do Interu, w Lazio fenomen, w Monaco zagrał w sezonie 19 spotkań i nic wielkiego nie pokazał, tak samo jak Bakayoko, tylko ten po świetnej grze dla Monaco poszedł do Chelsea i zagrał okropny sezon.
0
Rzetelny
8 sierpnia 2018, 17:16
Może dlatego, że kibice czelsi mogą oczekiwać transferów z najwyższej półki nie zważając na koszty. Kim jest dla nich taki Bakayoko? Nikim, więc cieszą się z jego odejscia. Na nasze obecne warunki będzie to bardzo dobry transfer.
1
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2018, 17:22
czytanie stron polskich kibicow i opieranie się na nim to głupota jak dla mnie ^
5
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 17:31
Vol'jin popieram w 100%. A kibicow Merd to juz w ogole kosmos.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 sierpnia 2018, 16:39
Dobry transfer moim zdaniem to będzie jeśli się ziści liczę że odnajdzie się on w lidze włoskiej, tego typu zawodnik jest nam potrzebny, pomoc to formacja potrzebująca największych inwestycji. Milan musi zadbać o głębię składu jeśli chce realnie myśleć o sukcesach na przestrzeni długiego sezonu, okazji do gry dla każdego będzie pod dostatkiem a nic tak dobrze nie wpływa na poziom jak wzajemna rywalizacja i to najlepiej na równym wysokim poziomie. W poprzednim sezonie niektórzy zawodnicy byli prze eksploatowani a niektórzy kontuzjowani i były chwile że ni było kim grać, trzeba się z tym samym liczyć więc jak dla mnie kolejny dobry ruch.
0
8 sierpnia 2018, 16:35
Dałbym Antonellego do Genoi w rozliczeniu za Laxalta. Ten gość jest idealny na ławkę a i o pierwszy skład by mógł walczyć.
7
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 16:38
Laxalt jest świetny nawet do wykorzystania w drugiej linii.
4
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 16:39
popieram
2
Paul Singer
Paul Singer
8 sierpnia 2018, 16:56
Laxalt wyceniony zostal na 20 mln, Antonelli zapewne 0,2. Nie ma szans na wymiane, ale Laxalt faktycznie bylby niezla opcja na skrzydlo lub walke z RR. Mial swietne momenty na mundialu.
1
Orzelek79
Orzelek79
8 sierpnia 2018, 18:00
To byłoby wzmocnienie.
0
muamba_kabumba
8 sierpnia 2018, 16:32
Bakayoko + dobry LS i w ustawieniu 4 2 3 1 można na spokojnie grać ( z opcją przechodzenia na 2 napastników ) .. na pozycje DP mielibyśmy 3 zawodników : Biglia , Kessie , Bakayoko ... za napastnikiem : nowy LS, Hakan, Suso , Jack , Halilović .. i w ataku to wiadomo . Całkiem spoko by to wyglądało.
0
lopezito84
lopezito84
8 sierpnia 2018, 16:14
Bakayoko przypasuje zastępując Biglię w podstawowym składzie jest silny i świetnie dogrywa było by cudownie gdy by przeszedł
1
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
8 sierpnia 2018, 15:54
coś czuję że Bakayoko będzie dużym wzmocnieniem, kilka razy oglądałem mecze z jego udziałem czy to w Monaco czy w ostatnim sezonie i dziwi mnie trochę ten pesymizm u niektórych :p
9
Paul Singer
Paul Singer
8 sierpnia 2018, 15:59
Bo Bakayoko to nie Messi. Ludzie tutaj mysla, ze skoro Juve sciaga Ronaldo, Inter Modrica to my sciagajac gracza takiej klasy i tak jestesmy w slabej sytuacji. Nie dogodzisz.
12
Gattuso28
Gattuso28
8 sierpnia 2018, 16:36
Zapomnieli już jak co roku pół Genui u nas lądowało to narzekają.
4
Football_plboy6
Football_plboy6
8 sierpnia 2018, 17:16
Jaki Inter Modricia ???????? to jest taka głupia plotka że aż niemożliwa, w tej lidze nie ma klubu który mógłby kupić Modricia, może Juve po sprzedaży KILKU zawodników, a z Bakyoko to lepiej nie, mam się przyda zawodnik typy Ziyech czy Kovacić czyli mega kreatywny a nie walczak.
0
mpt1899
mpt1899
8 sierpnia 2018, 15:44
Pdobno Depay powiedzial, ze chcialby odejsc do duzego klubu. Mowi, ze narazie bedzie dawal z siebie 100% dla Lyonu ale jak sie zglosi duzy klub to bedzie musial to przedyskutowac i ze kazdy pilkarz chcialby grac w wielkim klubie. Uwazam, ze Milan to nie jest duzy klub ale wielki to napewno. Zobaczymy.
1
Paul Singer
Paul Singer
8 sierpnia 2018, 15:57
Na ten moment Milan przy Lyonie to maly klubik. Smutne ale prawdziwe. Do tego suma min 40 mln a zarobki zbyt duze jak na klub bez Ligi Mistrzow. Gdybysmy mieli taka kase (albo nie byli ograniczeni przez FFP) to pilkarze jak Draxler, Rabiot czy Lozano takze by byli w zasiegu.
0
lopezito84
lopezito84
8 sierpnia 2018, 16:08
Było by super Depay albo Martial jeden z nich był by MEGA wzmocnieniem ataku Milanu
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2018, 17:18
Milan przy Lyone to mały klubik? Ogarnij się człowieku. Milan to potężny klub tylko w ogromnym kryzysie.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2018, 17:42
Chyba sie zjarales koles twierdzac ze nawet teraz Milan jest przy Lyonie malym klubikiem.To musi byc troll , bo nie uwierze ze jest ktos tak glupi by moc napisac cos takiego.Rozumiem jeszcze jakby bylo to w przypadku PSG , ale Lyon to poziom Atalanty kadrowo .
0
Semper Fideli
Semper Fideli
8 sierpnia 2018, 15:26
Szkoda ze Chelsea od nas nie chcialo Gigio za 80 baniek.. Wtedy jeszcze można by coś w mercato podzialac
2
elszyc22
elszyc22
8 sierpnia 2018, 15:25
Lubie antka ale w obliczu przyjscia strinca powinien odejsc. Szkoda troche bo o jednego wlocha mniej ale strinic bardziej sie nadaje jako zmiennik dla RR
1
marcinomilano
marcinomilano
8 sierpnia 2018, 15:16
Czytacie czasem co się dzieje u kuzynów z fcinter.pl? Właśnie widziałem jak napisali, że nasze portale to wylęgarnia gimbazy :D Patrząc na to jaki tam jest niski poziom konwersacji i wypowiedzi na ich shoutboxie, to nie wiem czy znalazłby się poziom w naszym systemie edukacji, w którym można by ich umiejscowić :D
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2018, 15:20
10
adamos
adamos
8 sierpnia 2018, 15:26
gimbaze to przyciągnie Krystyna na strony Juve
5
ACstach
ACstach
8 sierpnia 2018, 16:07
Tacy "kibice", którzy tak o nas piszą nawet pewnie ani razu nie przeczytali żadnego komentarza pod newsem.
0
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 16:27
tam jest gimba pelna geba. Ktos tu cos napisze dla jaj oni podpinaja i sie jaraja ,ze ktos tu wierzy w messiego itd. Zalosny portal i zalosni uztykownicy na fci. Jak napisalem,ze mozna obejsc FFP pozniej umowami jak robi psg to oni zrozumieli,ze elliott juz umowy robi i beka. To sa cwiercinteligenci
1
marcinomilano
marcinomilano
8 sierpnia 2018, 16:30
@Madman no dosłownie :D Ale nie ma co się pastwić nad tymi wszystkimi 20 kibicami interu w Polsce
3
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 16:36
oni nawet nie wiedza co znaczy merda po wlosku;)
0
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 16:44
Oni tak skacza tylko jest mala roznica. My mozemy walczyc o top 4. A oni musza walczyc o majstra . Jak nie beda rywalizowac do kocna z juve jak rowny z rownym to szkoda slow
0
Spokojny
Spokojny
8 sierpnia 2018, 17:01
Madman chyba coś CI się pomieszało. Milan potrzebuje LM jak tlenu . Nie pisz głupot że ,,Milan może walczyć o TOP 4 " bo to jest sprawa fundamentalna dla przyszłości klubu... jak jej nie będzie to będzie dramat.... A Inter nawet jak im nie wypali to wszystko to do top4 się załapią....
0
matten
matten
8 sierpnia 2018, 15:13
Orientuje się ktoś czy ewentualny transfer Bakayoko wyklucza pozyskanie kolejnego pomocnika?
0
Boro
Boro
8 sierpnia 2018, 15:30
Wszystko kwestią finansowego fair play
1
Rafalzki
8 sierpnia 2018, 15:38
raczej nie wyklucza transferu innego pomocnika bo to ma być wypożyczenie z opcją wykupu i na dodatek Chelsea chyba ma pokrywać część jego pensji.
1
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2018, 15:43
równie dobrze może przyjść skrzydłowy i Hakan zostaje na Mezalli
1
kamilus
8 sierpnia 2018, 15:50
Na pewno nie wyklucza, bo Bakayoko ma przyjść na zasadzie darmowego wypożyczenia.
2
Paul Singer
Paul Singer
8 sierpnia 2018, 15:08
15:02 nie moglo zabraknac plotek o naszych legendarnych transferach z Genoa.Galliani by sie w grobie przewracal.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
8 sierpnia 2018, 15:16
A to mnie coś ominęło ? Bo z tego co wiem Galliani żyje i ma się dobrze.
7
adamos
adamos
8 sierpnia 2018, 15:27
lepiej oni od nas, niż my od nich ;-)
0
ACstach
ACstach
8 sierpnia 2018, 16:08
grzesiekpl88, Może przynajmniej śpi w jakiejś trumnie xD
0
hyrus13
hyrus13
8 sierpnia 2018, 14:59
To jak oni się dogadali z tym agentem skoro nie wiadomo ile będzie zarabiał? Co jeśli Chelsea się nie zgodzi na dopłacanie do pensji?
0
wojtekdio1234
wojtekdio1234
8 sierpnia 2018, 14:57
Można gdzieś kupić koszulki z Pipita? macie jakieś stronki?
0
WeahYeah
WeahYeah
8 sierpnia 2018, 15:57
Ciężko to będzie kupić koszulkę Kalinica. Orientuje się ktoś czy już są jakieś plany zastrzeżenia numeru 7?
1
Gol
Gol
8 sierpnia 2018, 14:52
W sumie to chciałbym wiedzieć dlaczego spora część z was ma jakiś problem do Boriniego. Włocha bronią statystyki bo w poprzednim sezonie miał 5 goli i 7 asyst, czyli jakby nie patrzeć wypracował 12 bramek, wchodząc najczęściej z ławki rezerwowych. Godzi się z rolą rezerwowego i nie robi problemu, trener go chwali za zaangażowanie na treningach, o Milanie wypowiada się jakby to był wielki zaszczyt grać w tym klubie, w dodatku jest uniwersalny jak cholera, a tutaj już kilka raz widziałem komentarze w stylu "Borini nie nadaje się do Milanu", "Borini to nie jest zawodnik na ten klub", "Borni może siedzieć na ławce ale w SPAL". Po czym za chwilę widzę komentarze - "No fajnie byłoby zobaczyć znowu Pato w tych barwach, jako 3 napastnik może być". Trochę to brzmi jak taka nastolatka która znajduje fajnego chłopaka, troskliwego, pomocnego, życzliwego, o fajnych życiowych perspektywach, no ale kurde... ten palant co ją olał, zdradził, a potem wylądował 3 raz w poprawczaku...Ehh...Ten to jest facet...Jeszcze kiedyś jej prawie kwiatka przyniósł ale złapał kontuzje mięśniową na drugim stopniu... Naprawdę ludzie ogarnijcie się wiem że słońce przygrzewa no ale...
31
MisiuACM
MisiuACM
8 sierpnia 2018, 14:59
Generalnie to co piszesz o Borinim jest prawdą, ja szanuję jego zaangażowanie, waleczność i to jak wypowiada się o tak wielkim klubie jak Milan, bo Milan będzie wielki na zawsze za to co osiągnął w poprzednich dekadach, ale fakty są takie, że umiejętności mu trochę brakuje. Obejrzałem sobie cały mecz z Tottenhamem i dobrze pamiętam jak piłka mu odskakiwała od nogi na 5 metrów. Tak samo pamiętam jego fatalne pudło w meczu z Romą, gdzie mogliśmy skarcić rzymian 3:0 i wiele innych zmarnowanych sytuacji. Jestem za tym żeby Borini został, ale jeśli chcemy na przestrzeni 2-3 lat o czymś więcej niż chaotyczna walka o miejsce w czwórce to trzeba pomyśleć jednak i klasę lepszych zmienników na ławkę.
2
MisiuACM
MisiuACM
8 sierpnia 2018, 14:59
Borini to zenujacy pilkarz , ktory ma problem z ograniem 1x1 najgorszych obroncow w Serie A i tak jego miejsce to taki Sunderland gdzie kopal sie po czole , wiec we Wloszech to taki poziom SPAL Ferrara.Jak masz jakies dowody ze domniemanie chcialem powrotu Pato i o tym cokolwiek napisalem to je pokaz.Inaczej twoja powyzsza sentencja nie ma sensu i jest zwykla prowokacja.
0
hyrus13
hyrus13
8 sierpnia 2018, 15:02
Wydaje mi się, że problem może leżeć w tym, że część osób myślała, że zamiast Borniego Chińczycy ściągną Ronaldo. Mnie przekonał bardzo szybko swoim zaangażowaniem, statystyki są tylko miłym dodatkiem.
0
Paul Singer
Paul Singer
8 sierpnia 2018, 15:03
Gosciu wogole nie ma pojecia o technice i szybkiej grze kombinacyjnej. Te bramki i asysty to glownie w poczatkowych meczach LE, gdzie gromilismy przeciwnikow. Najlepsza druzyna, ktorej strzelil gola w Serie A to SPAL przy wyniku 4-0. Nie mozna mu odmowic uniwersalnosci i walki, ale jesli potrafi tylko biegac to wybral sobie zly sport. A nie ma sensu porownywac go z Pato, ktory do czasu kontuzji byl zawodnikiem naprawde swiatowej klasy i potrafil wyeliminowac z Ligi Mistrzow sam Real Madryt. Pato o kulach wciaz potrafilby zrobic z pilka wiecej niz Borinho.
1
PaoloACM
PaoloACM
8 sierpnia 2018, 15:04
Ja mysle ze to tez troche wina klubu bo go rzucaja na kazda mozliwa pozycje i potem smiech ze Milan nie ma rezerwowych wiec wszedzie daje zapchajdziure Boriniego. To tez jest troche paradoks bo jednak gosc narazajac sie na wtope zgadza sie grac nie na swojej pozycji. Zamiast wysmiewac sie z Boriniego powinnismy smiac sie z planu klubu na dlugosc lawki rezerwowych ze skrzydlowy napastnik musi grac na bocznym obroncy.Juz kiedys mielismy takiego jednego zawodnika ktorego caly internet wysmial jeszcze zanim zdazyl do nas przyjsc a potem kibice go pokochali za walecznosc zelazne pluca i czerwono czarne serce. Nazywal sie Kucka. A tak btw dostales ostatnio kosza? bo porownanie bardzo wymowne ;)
0
Gol
Gol
8 sierpnia 2018, 15:05
IbraCadabra - ale nie odnosiłem się tylko do Twojego komentarzu, bo wiele osób pisało tak o Borinim na przestrzeni kilku miesięcy. Gdyby odnosił się w całości do Twojego wpisu to bym napisał to w odpowiedzi do niego.

Paul Singer - Pato przegrywał w Chelsea miejsce o kadrę z młodzikami.
Co do Boriniego to nie prawda że strzelał czy asystował w kwalifikacjach do LE, rozegrał 3 spotkaniach w których strzelił jedną bramkę.

11 bramek wypracował więc przeciwko "normalnym" przeciwnikom.
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2018, 15:12
2
Daniel Maldini
Daniel Maldini
8 sierpnia 2018, 15:26
Dajcie spokój z tym Pato. Gościu pękł i ponowne założenie koszulki Milanu go nie odmieni.
0
Rafalzki
8 sierpnia 2018, 15:44
Panowie wszyscy ma cie po trochu rację, nie zgadza się tylko jedna rzecz jeśli dobrze zrozumiałem wpis użytkownika GOL. Mianowicie z tego co pamiętam Pato wcale nie chciał odchodzić z Milanu no i przy całym szacunku i zaangażowaniu to Boriniego technicznie i piłkarsko to on wciąga nosem nawet z kontuzją mięśniową, takie moje zdanie. Ale przede wszystkim zgadzam się z tym, że Borini pozytywnie mnie zaskoczył walecznością, zaangażowaniem i akceptacją roli więc na zmiennika spoko gość, trenuje, pracuje ciężko i nie psioczy, a to, że prochu już nie wymyśli to zupełnie inna sprawa.
0
Van Cactoos
Van Cactoos
8 sierpnia 2018, 14:40
Witam wszystkich, ja trochę nie na temat, ale nie wiem gdzie mogę się z tym zwrócić. Generalnie nie udzielam się w komentarzach, jednak śledzę tę stronę od wielu, wielu lat. Moje pytanie brzmi: czy na oficjalnej stronie AC Milan mogę kupić bilet na pojedynczy mecz? Jeśli tak to może ktoś się orientuje kiedy ruszy sprzedaż pojedynczych biletów? Widzę, że w sprzedaży są póki co tylko karnety. Będę w Mediolanie w dniach 18-21.08 i chętnie bym się wybrał na inaugurację sezonu :) Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc, pozdrawiam!
0
PaoloACM
PaoloACM
8 sierpnia 2018, 14:55
google: "buy ticket for ac milan genoa" pierwsza strona od gory ;) dla ulatwienia link https://www.viagogo.com/Sports-Tickets/International-Soccer/Italian-Premier-League/AC-Milan-Tickets z tego co widze duzo juz ich nie zostalo wiec trzeba sie szybko decydowac. Mozesz tez sobie sprawdzic kolejne wyniki wyszukiwania.
0
patoo_07
patoo_07
8 sierpnia 2018, 15:01
Pewnie jakiś tydzień przed meczem, ruszy sprzedaż dla posiadaczy Cuore i będzie trwała 2-3 dni, a potem ruszy sprzedaż otwarta. Jest też szansa, że sprzedaży dla Cuore nie będzie, bo 60k kibiców raczej się nie spodziewają, więc pewnie około tygodnia przed meczem, plus-minus 2 dni ruszy sprzedaż ;)
0
Rafael Rossonero
Rafael Rossonero
8 sierpnia 2018, 15:11
viagogo to naciągacze i hochsztaplerzy? Jak można sprzedawać bilety na mecz, który jeszcze nie ma oficjalnego terminu?
0
patoo_07
patoo_07
8 sierpnia 2018, 15:12
Na Viagogo biletu nie kupuj, sporo przepłacisz. Poza tym, nimożliwe, że zostało niewiele biletów, bo sprzedaż jeszcze nie ruszyła. Strony tego typu wywierają presję takimi informacjami, tylko po to żeby kupić bilet od nich. Dla przykładu, kupiłem w grudniu 2016 roku bilet na mecz z Napoli, który był w styczniu i zapłaciłem za niego 400 zł. Na bilet czekałem miesiąc, bo strona Viagogo najzwyczajniej kupuje bilety, jak ruszy otwarta sprzedaż. Okazało się, że bilet kosztował 35 euro, także różnica kolosalna. Lepiej spokojnie poczekać aż pojawią się bilety na acmilan.com i tam je kupić. Na mecz z Genoa, na pewno nie będzie problemu.
0
Ginevra
Ginevra
8 sierpnia 2018, 15:48
Tak jak piszą koledzy - najlepiej kupić bilet poprzez oficjalną stronę klubu. Bilet można wydrukować w domu. Nie trzeba mieć karty kibica (ta przydaje się na te bardzo oblegane mecze). Sprzedaż na Genoę powinna ruszyć lada chwila. Bilety będą zapewne dostępne także w kasach w dzień meczu.
1
Van Cactoos
Van Cactoos
8 sierpnia 2018, 17:03
Dziękuję za wszelkie podpowiedzi i rady, w takim razie spokojnie czekam aż bilety pojawią się na oficjalnej stronie :) Pozdrawiam!
0
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 14:28
Bardziej wierze w zimowe okienko jezeli bedizemy na wysokim miejscu. I sytuacja finansowa bedzie zrownowazona . To okienko jest tylko po to abysmy gdzies kolo 4 miejsca sie krecili aby nie bylo w pazdzierniku juz pozamiatane
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2018, 14:26
Kessie/Bakayoko-Biglia/Bakayoko-Hakan ogarnąć tylko skrzydłowych i mamy pomoc równą Romie patrząc na podobną budowę formacji
0
Paul Singer
Paul Singer
8 sierpnia 2018, 14:37
Ja widze z powrotem Jacka na skrzydle, ale i tak trzeba kogos kupic zeby Borini nie wchodzil z lawki. Nie wiem kto sie zgodzi na kolejne wypozyczenie z opcja wykupu.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2018, 14:50
Borini jest dobrym rezerwowym/uzupełnieniem kadry, ale nie na lewe skrzydło.Tylko tam gra tragicznie.
0
Vol'jin
Vol'jin
8 sierpnia 2018, 15:00
Ja bym widział Perottiego. Ok niby ma cyferki gorsze od Faraona, ale proponuję zobaczyć jaką robotę robił współpracując z Kolarovem, całą lewą stroną. Tylko to wzmocnienie na już i na teraz bez jakby "rozwoju" dla niektórych. Pytanie czy Roma jest gotowa go sprzedać bez wymiany na Suso
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 sierpnia 2018, 14:11
Może Gatusso rozważa gre 4-2-3-1 z Higuainem na szpicy i z Kessie i Bakayoko na DP, Bonaventurą i Suso na skrzydlach i Hakanem za plecami Igly, Halilovic może grać na prawym skrzydle więc on by się zmieniał z Suso a Borini z Bonaventurą, zostają Biglia i chyba niestety Bertlolacci na lawce, no chyba że Biglia będzie grał a Kessie lub Tiemoue na reserwe
Edytowano dnia: 8 sierpnia 2018, 14:12
4
Madman
Madman
8 sierpnia 2018, 14:15
wierzysz w to? Moz etak zagramy ale bardziej bedzie to po podpowiedzi Leo i Maldiniego. Bo sam Gatto uparty do 4-3-3
2
przemek.kili
przemek.kili
8 sierpnia 2018, 14:22
Kessie na ławce? Z choinki się urwałeś?
0
przemek.kili
przemek.kili
8 sierpnia 2018, 14:25
Borini to może być zmiennikiem conajwyzej w SPAL Ferrara.
1
WeahYeah
WeahYeah
8 sierpnia 2018, 14:27
Sądzę że tak będzie czasem w formie 4-2-1-2-1 które po uproszczeniu daje 4-3-3 (Hakan jako ta 1 pośrodku)
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 sierpnia 2018, 14:38
Nie pisalem że tak będzie albo że chce by tak było. Borini nigdzie nie idzie więc Rano bedzie go wrzucał na boisko niestety, nie powinno go być u nas. Kessie na ławce bo na skrzydlach nie umia grać a Biglia też będzie chciać grać będą sie w trójką zmienić chyba że Bakayoko na lawce
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
8 sierpnia 2018, 14:48
Dla mnie idealne ustawienie pod naszych zawodników ale wątpię aby Gattuso się na nie zdecydował.
0
muamba_kabumba
8 sierpnia 2018, 14:00
Bakayoko na pozycji defensywnego pomocnika w Monaco bardzo fajnie ogarniał .. tyle, że tak jak tutaj trafnie zostało zauważone , że zarówno On i Kessie potrzebują w pomocy jeszcze rozgrywającego potrafiącego wziąć ciężar gry kombinacyjnej na siebie. Niemniej moim zdaniem transfer na +. Jeżeli wróci z poziomem gry do tego co prezentował we Francji to myślę , że może nawet Biglie na ławce posadzić.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 sierpnia 2018, 14:15
Naprawdę ludzie myślą, że po fatalnym sezonie w PL to co prezentował w słabej Ligue 1 przy jednej z najlepszych 11 Monaco w historii przeniesie na włoskie boiska?Poza on jest zagadką, więc jestem bardzo ciekawy kto w razie niepowodzenia kupi od nas rezerwowego z irracjonalną pensją(wątpię, aby te 6.5 mln. co zarabia Chelsea udało się zredukować do ok. 2-3 mln. pensji)
0
8 sierpnia 2018, 13:59
A Kovacic właśnie laduje w Chelsea , na wypożyczeniu...
0
Zuber
Zuber
8 sierpnia 2018, 14:11
Wcisną nam Bakayoko a sami zawiną Kovacica, proste. :D
0
karp_fso
karp_fso
8 sierpnia 2018, 13:55
Bakayoko jako rywal dla Kessiego - okej. Choć na wypożyczeniach z Chelsea póki wyszliśmy dobrze, ale też nie było źle, taki Pasalić czy Van Ginkel na rezerwę od biedy się nadawali.
0
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się