SCUDETTO


MERCATO LIVE 11 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

11 sierpnia 2018, 08:34, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 11 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[08:34]Andre Silva jest oczekiwany dziś na testach medycznych w Sevilli, po których trafi do hiszpańskiego klubu na zasadzie rocznego wypożyczenia płatnego 5 mln euro, z późniejszą opcją wykupu za kolejne 30 mln euro - twierdzi La Gazzetta dello Sport, a także media na Półwyspie Iberyjskim. Tym samym kolejny "flagowy" nabytek chińskiej ery na San Siro, po Leonardo Bonuccim i Nikoli Kaliniciu, zmienia barwy klubowe.

[08:36]: Agent defensora Milanu, Stefana Simicia, zapowiedział, że jest po rozmowach z klubem, a ten chce zatrzymać Czecha w drużynie. Tymczasem bez określonego powodu, powołania na mecz z Realem nie otrzymał Cristian Zapata. Czyżby Kolumbijczyk jednak miał pożegnać się z drużyną rossonerich? Wówczas w kadrze zespołu pozostałoby czterech stoperów: wspomniany Simić, a także Alessio Romagnoli, Mattia Caldara oraz Mateo Musacchio.

[08:49]Corriere della Sera zaznacza, że Tiemoue Bakayoko jest już praktycznie jedną nogą piłkarzem Milanu. Rozmowy zmierzają do ostatecznego i pozytywnego końca.

[09:05]La Gazzetta dello Sport podkreśla, że po wczorajszym spotkaniu w Casa Milan przyszłość Suso jest jasna i dotyczy ona dalszej gry w zespole rossonerich.

[10:12]: Gianluca Di Marzio poinformował, że Manuel Locatelli odchodzi z Milanu do Sassuolo. Kluby doszły do porozumienia, wobec czego piłkarz nie poleciał ostatecznie do Madrytu na mecz z Realem. Rossoneri mają zarobić 11-12 mln euro i zagwarantowali sobie prawo ewentualnego odkupu gracza w przyszłości.

[10:15]: Według La Gazzetta dello Sport, Milan zarobi teraz 12 mln euro odstępnego + 2 mln euro w bonusach. Sam piłkarz preferował Sassuolo, mimo iż miał oferty także ze Stuttgartu i Schalke 04. W poniedziałek transakcja ma zostać sfinalizowana, a strony ustalą także kwotę ewentualnego odkupu pomocnika przez rossonerich w przyszłości.

[10:57]: Zdaniem Antonio Vitiello, redaktora naczelnego MilanNews, wobec sprzedaży Manuela Locatellego, Milan powinien sprowadzić najprawdopodobniej jeszcze jednego pomocnika - nie tylko Tiemoue Bakayoko.

[11:29]: Brytyjskie Sky Sport donosi, że porozumienie Chelsea z Milanem w sprawie Bakayoko jest coraz bliżej.

[11:51]: Podczas wczorajszego spotkania w Casa Milan, agent Suso poinformował Milan o zainteresowaniu Romy jego klientem. Rossoneri jednak nie zamierzają pozbwyać się Hiszpana, podaje Corriere della Sera.

[12:16]: Aktualizacja od Gianluki Di Marzio w sprawie transferu Locatellego do Sassuolo: płatne dwa miliony euro wypożyczenie z obowiązkiem wykupu ustalonym na kwotę 10 milionów euro oraz kolejne dwa miliony w bonusach. Milan nie będzie miał prawa odkupu 20-latka.

[12:36]: Jak wynika z informacji zamieszczonej na oficjalnej stronie Lega Serie A, kontrakt wiążący Lucę Antonellego z Empoli został złożony do władz ligi i tym samym Włoch od dzisiaj jest pełnoprawnym zawodnikiem beniaminka.

[13:01]: Do porozumienia z Villarrealem daleka droga, a okienko transferowego zamyka się już za kilka dni, co powoduje, że - jak pisze Corriere della Sera - Leonardo dopuszcza rozwiązanie polegające na pozostawieniu Carlosa Bakki w Milanie.

[13:23]La Gazzetta dello Sport uważa, że temat powrotu Andrei Bertolacciego do Genoi jest ciągle żywy. Pomocnik nie poleciał do Madrytu na mecz Milanu z Realem.

[14:00]: Portugalska A Bola twierdzi, że Sporting CP interesuje się Carlosem Baccą. Kolumbijczyk obstaje jednak póki co przy chęci powrotu do Villarrealu, choć dziś poleciał z Milanem na mecz do Madrytu.

[15:15]: Andre Silva jest już w Sevilli [VIDEO]. Portugalczyk wkrótce podpisze kontrakt z klubem z Andaluzji. 

[15:18]: AC Milan w oficjalnym komunikacie potwierdził, że gracze Primavery Andres Llamas i Riccardo Forte udali się na roczne wypożyczenie do US Pistoiese (Serie C). 

[15:20]: Zmiana planów w związku z wyjazdem do Madrytu. Wraz z piłkarzami i sztabem trenerskim do Hiszpanii uda się tylko Paolo Maldini. Leonardo pozostanie w Casa Milan, aby zajmować się negocjacjami transferowymi. 

[15:25]: Jak donosi Gianluca Di Marzio, Milan cały czas pracuje nad transferem Tiemoue Bakayoko i w ostatnich godzinach prowadził rozmowy z Chelsea, które maja doprowadzić do porozumienia w kwestii wypożyczenia gracza z prawem wykupu za około 35 mln euro.

[17:00]: AC Milan potwierdził oficjalnie transfer definitywny Luki Antonellego do Empoli.

[19:45]: Sevilla oficjalnie potwierdziła wypożyczenie z Milanu Andre Silvy - KLIK!



279 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Gzikuu
Gzikuu
11 sierpnia 2018, 22:34
Caldara pojawił się na boisku i Real już bez żadnej sytuacji. :D In minus dziś Calabria i niestety Biglia. Bacca daje do myślenia - tylko trochę pensję ma sporą.
0
JeFFerson
JeFFerson
11 sierpnia 2018, 20:59
Moglibyśmy spokojnie zrobić zestawienie zawodników, o których chcielibyśmy zapomnieć, że grali w Milanie :)
0
Italianiec31
Italianiec31
11 sierpnia 2018, 20:40
Panowie jeszcze Rivaldo i Dario Simic:)
1
Italianiec31
Italianiec31
11 sierpnia 2018, 20:39
Panowie jeszcze Rivaldo i Dario Simic
0
Olli666
Olli666
11 sierpnia 2018, 19:41
Gdzie mecz z realem będę mógł obejrzeć
0
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 19:59
Transmisja na żywo na kanale Realu na YouTube ma być.
0
roby
roby
11 sierpnia 2018, 19:16
Brain Laudrup ,Raducioiu,Jean Pierre-Papin,Di Canio,Reiziger,Davids,Dugarry,Vierchowod,Bogarde,Ziege,Kluivert,Jens Lehmans,Ayala,Helveg,Taribo West,Ayala,Redondo....można wymieniać a wymieniać z lat 90
0
Serious Sam
11 sierpnia 2018, 18:48
Vitaly Kutuzov
1
Wilk87
Wilk87
11 sierpnia 2018, 18:54
Przypomniales mi CM 2001/2002 gdy gralem Milanem
0
Serious Sam
11 sierpnia 2018, 21:59
CM 2001/2002 był najlepszym managerem:)
0
ACMarek
ACMarek
11 sierpnia 2018, 18:05
Wpisujcie imiona zapomnianych piłkarzy występujących w Milanie ja zaczynam: Vikash Dhorasoo XD
8
Maxiu
Maxiu
11 sierpnia 2018, 18:09
Željko Kalac
4
zbylon
11 sierpnia 2018, 18:14
Mesbah, chociaż jego to akurat długo nie zapomnimy, chociaż chcielibyśmy :)
5
Dusiek
Dusiek
11 sierpnia 2018, 18:19
Digão - Rodrigo Izecson Dos Santos Leite. (Brat Kaki ;s)
4
ACstach
ACstach
11 sierpnia 2018, 18:42
Yoann Gourcuff, Urby Emanuelson, Bakaye Traore.
2
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 18:45
Alberto Paloschi
2
Presidente
Moderator Presidente
11 sierpnia 2018, 18:45
Leonardo Bonucci
25
januchsztum2
januchsztum2
11 sierpnia 2018, 18:46
Alexander Merkel
2
Anonim
11 sierpnia 2018, 18:48
Brat Jose Mauriego
1
Kubencki
Kubencki
11 sierpnia 2018, 18:51
Rodney Strasser
1
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 18:52
Giuseppe Pancaro
3
ACstach
ACstach
11 sierpnia 2018, 18:55
Klaas-Jan Huntelaar
1
Wilk87
Wilk87
11 sierpnia 2018, 18:55
Javi Moreno
1
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 18:56
Gianni Comandini
1
ACstach
ACstach
11 sierpnia 2018, 18:57
Ricardo Oliveira
3
Sławek94ACM
Sławek94ACM
11 sierpnia 2018, 18:58
Daniele Bonera xD
3
looko
looko
11 sierpnia 2018, 19:00
Ibrahim Ba
1
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
11 sierpnia 2018, 19:01
Patrick Vieira
3
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
11 sierpnia 2018, 19:01
Jens Lehmann
2
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 19:03
Marco van Ginkel
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2018, 19:06
Klasowy pomocnik
19
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 19:07
Matias Silvestre
1
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
11 sierpnia 2018, 19:09
Altruista NK9 :D
1
ACstach
ACstach
11 sierpnia 2018, 19:10
@grzesiekpl88 Wygrywa xD
1
Marco79VanBasten
Marco79VanBasten
11 sierpnia 2018, 19:11
NK7 oczywiście :D źle nacisnąłem :-)
0
ACstach
ACstach
11 sierpnia 2018, 19:14
Taye Taiwo
1
Rzetelny
Rzetelny
11 sierpnia 2018, 19:15
Pan X
7
januchsztum2
januchsztum2
11 sierpnia 2018, 19:16
Tabare Viudez, Mathias Cardacio
2
Wilk87
Wilk87
11 sierpnia 2018, 19:18
Cosmin Contra
1
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 19:19
Patrick Kluivert
2
Gzikuu
Gzikuu
11 sierpnia 2018, 19:22
Fabricio Coloccini
2
januchsztum2
januchsztum2
11 sierpnia 2018, 19:23
Przebijam wszystkich. Salvatore Bocchetti, jaki to był as dzbanów
4
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 19:29
Giuseppe Favalli
1
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
11 sierpnia 2018, 19:35
Johann Vogel
3
Asterix26
Asterix26
11 sierpnia 2018, 19:51
Alberto Aquilani: il vero "Mister X" :)))
1
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 19:53
Philippe Senderos
1
carr
carr
11 sierpnia 2018, 19:56
Pomoc: Andres Guglieminpietro "Giuly" i Maurizio Ganz ;) W obronie Roque Junior i Fernando Coco. O Tomassonie też mało kto chyba już pamięta. No i mieliśmy też Hernana Crespo.
1
ACMarek
ACMarek
11 sierpnia 2018, 19:59
Nasz elektyk na stoperze Martin Laursen i całkiem chyba niezły Kevin Constant cos tam krecił na lewej obronie. :) Przypomnieliście mi megaaa cracków Jak Viudez i Cardaccio i innych o których pojęcia bym już chyba nie miał do końca życia będąc Milanistą. :)
1
ACMarek
ACMarek
11 sierpnia 2018, 19:59
Andre Silva
1
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 20:02
Valter Birsa
0
Bentos325
Bentos325
11 sierpnia 2018, 20:07
Oguchi Onyewu
5
JeFFerson
JeFFerson
11 sierpnia 2018, 20:07
Bojan Krkić
1
omo69
omo69
11 sierpnia 2018, 20:11
Virdis-kto pamieta to szacun:):)
0
omo69
omo69
11 sierpnia 2018, 20:12
Virdis-kto pamieta to szacun:):)
2
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 20:12
Marcio Amoroso
1
radecki11111
radecki11111
11 sierpnia 2018, 20:21
Michael Essien
1
Orzelek79
Orzelek79
11 sierpnia 2018, 20:25
Gattuso ;-)
0
karp_fso
karp_fso
11 sierpnia 2018, 20:45
Hottor. A nie, on nawet chyba u nas meczu nie zagrał xD Hmm, Favalli, Montelongo, BAKAJE TRAORE i inne wynalazki łysego.
0
Milanista 95
Milanista 95
11 sierpnia 2018, 22:30
Ej a Nikola Kalinic pamięta go ktoś ?
0
marcolino
marcolino
11 sierpnia 2018, 16:39
forza milan
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2018, 16:41
0
marcolino
marcolino
11 sierpnia 2018, 16:38
zobaczcie jaką super pakę montuje Genoa - to tylko dla tych, którzy są pewni, że łatwo ich pukniemy: https://www.gazzetta.it/calcio/squadre/genoa/calciomercato/ możecie przeglądać sobie tak wszystkie zespoły serie a - wystarczy, że będziecie klikać w zakładkę Calciomercato na stronie danego klubu pozdrawiam
0
ósmy
ósmy
11 sierpnia 2018, 17:05
No ale przecież my ich łatwo pukniemy.
0
tobiasz
tobiasz
11 sierpnia 2018, 17:21
Genoa zawsze miała pake na takim poziomie.
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 17:37
Lapadula za chwilę w Parmie. Zresztą Genoa co roku robi przemeblowanie pół składu a nie potrafią wejść do pierwszej 10. Pewnie po drodze zwolnią trenera a potem przywrócą ponownie.
1
roby
roby
11 sierpnia 2018, 16:31
Powiem tak...czwarte miejsce chcialbym,a na więcej nawet nie liczmy...Juventus po za zasięgiem,Inter 11 ma też potężna,dochodzi Napoli....i walka o 4 miejsce będzie ciężka ...
0
savicevic88
11 sierpnia 2018, 16:33
Napoli? Nie będzie w tym sezonie mocne. Bardziej obawiałbym się Romy.
3
tober12
tober12
11 sierpnia 2018, 16:33
Jest Roma jeszcze więc jezeli nie kupimy skrzydłowego i dwóch pomocnikow te drużyny poza zasięgiem.
1
AC Kamil
AC Kamil
11 sierpnia 2018, 16:11
W ogóle nie jest mi szkoda Locatellego oraz A. Silvy. Pierwszy z nich to talent, który od dawna nie robi żadnego postępu, ale niektórzy pewnie dalej sobie puszczają jego bramki z Juventusem i Sassuolo naiwnie wierząc w jego przebudzenie. W tym chłopaku nie widać nic specjalnego, taki talent na miarę Milanu z szóstej pozycji w Serie A, ale chcemy przecież ruszyć w końcu do przodu więc trzeba się pożegnać. Kolejna sprawa to płacz za Andre Silvą, który zdaniem niektórych kibiców jest lepszy od Cutrone. Liczby z poprzedniego sezonu mówią same za siebie, Cutrone we wszystkich rozgrywkach rozegranych 46 spotkań (2681 minut) z 18 bramkami i 6 asystami, a Silva 40 spotkań (1965 minut) z 10 bramkami i 2 asystami. Nie chce już znęcać się nad zwolennikami Silvy, ale on kosztował 38 mln euro, a Cutrone jest graczem z naszej akademii, który rozgrywał pierwszy sezon w seniorach. Słychać jeszcze głosy o dryblingach Silvy, o jego zastawianiu się czego Cutrone ma nie potrafić. Jakie były z tego wymierne korzyści w poprzednim sezonie ? Naprawdę nie ma za kim tęsknić.
13
OmletteDuFromage
OmletteDuFromage
11 sierpnia 2018, 15:54
ale jak to Milan tak łatwo się pozbywa następcy Ronaldo?
0
savicevic88
11 sierpnia 2018, 16:32
Normalnie. Przychodzi kupiec, daje odpowiednią kwotę i ciao.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 sierpnia 2018, 15:51
No to Leonardo ma tydzień na zakup 3 pomocników(szkoda tylko, iż jednym z nich będzie ten którym większość się zachwyca ''Kondogbia vol. 2'' czyli Bakayoko, a nie np. Samassekou...).Inaczej można zapomnieć o skutecznej walce na 3 frontach.
0
Andre
Andre
11 sierpnia 2018, 17:01
No dokładnie. Bez trzech klasowych, kreatywnych pomocników i dobrego napastnika w miejsce Silvy, to nie mamy co marzyć o LM w przyszłym sezonie.
0
ksieciunio
ksieciunio
11 sierpnia 2018, 15:27
Troche smiesza mnie te dyskusje nt. tego kto jest lepszy Cutrone czy Silva.. Rozumiem ze mozna spierac sie o Messiego i Ronaldo ale sorry.. Drewniany Lapagol za nedzne 9 mln ojro zjadal Silve na sniadanie a co dopiero Cutrone ktory ma killer instinct a la Inzaghi.
24
Gzikuu
Gzikuu
11 sierpnia 2018, 15:33
Amen.
0
hyrus13
hyrus13
11 sierpnia 2018, 15:42
Ale Lapadule to jednak szanuj. Chłop zostawiał serce na boisku.
12
ksieciunio
ksieciunio
11 sierpnia 2018, 15:52
hyrus: bardzo szanuje co nie znaczy ze uwazam go za, hm, technicznie deficytowego.. :)
2
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 18:50
No i Braveheart grał na fortepianie (dość kalecznie, ale jednak) Nokturn Es-dur op. 9 nr 2 Chopina, czym jeszcze bardziej zaskarbił moją sympatię ;)
0
Sneakysu
Sneakysu
11 sierpnia 2018, 15:15
Niech już sprzedają Bakkę. Nie ma co na siłę trzymać chłopa jak i tak nie chce u Nas grać, a tak to przynajmniej wpadło by trochę kasy za niego i znalazło by się kolejnego pomocnika zaraz za Bakayoko.
0
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
11 sierpnia 2018, 15:08
Jeśli Bacca zostanie, to chciałbym żebyśmy spotkali się w jakiś rozgrywkach z Villarealem i żeby Carlos ustrzelil hat tricka...Umówiliśmy się z tymi żółtymi parówkami na coś...Bacca można powiedzieć się sprawdził, a oni chcą go za niemal połowe umówionej i tak niskiej kwoty jak na dzisiejsze ceny piłkarzy.
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 15:14
a z Zapatą co robiliśmy jak go z Villareal chcieliśmy kupić? Mentalność Kaliego?
2
ArekMILANISTA
ArekMILANISTA
11 sierpnia 2018, 18:05
Moralność Kalego jak już....
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 15:04
Ciekawostka Elliott wycofuje swoje udziały w Lille OSC
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
11 sierpnia 2018, 15:08
Dobra wiadomość
0
Susanoo
Moderator Susanoo
11 sierpnia 2018, 15:15
Możesz podesłać źródło, bo chętnie poczytałbym coś więcej o tym?
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 15:21
https://www.lequipe.fr/Football/Actualites/Lille-elliott-amorce-son-desengagement/929834 a o tym jak Lille trafiło do Elliota to deja vu ;) https://igol.pl/lille-osc-kibice-w-natarciu/
3
Susanoo
Moderator Susanoo
11 sierpnia 2018, 15:27
dzięki wielkie :)
0
kamilus
11 sierpnia 2018, 14:31
Myślę, że Leonardo nie jest taki krótkowzroczny by sądzić, że bez odpowiedniej 'głębi' składu Milanowi uda się osiągnąć założone cele - a skoro na razie pozbyliśmy się 6 (Kalinic, Silva, Antonelli, Locatelli, Bonucci, Gomez), a w kolejce czeka następnych 4 (Mauri, Montolivo, Bertolacci, Gabriel) piłkarzy, to musi, po prostu musi przyjść ktoś w ich miejsce. Ale tym razem stawiamy na jakość, nie ilość, więc spodziewam się 1 skrzydłowego (Promes?) lub 2, jeśli odejdzie Jack (Martial?). Do tego 2-3 pomocników, Bakayoko + 1 'konkretny' na lewą połówkę. I mam nadzieję, że uda nam się tak przebudować zespół do końca okienka.
3
HIM1998
11 sierpnia 2018, 15:02
Bakayoko, Paredes,Promes i jestem kontent :)
0
Boateng93
Boateng93
11 sierpnia 2018, 15:02
Poszło 6, przyszło 7 w porównaniu do składu z tamtego sezonu. Higuain, Caldara, Reina, Strinić, Halilović, Bacca no i w buty Gomeza (bardzo głębokiego rezerwowego) wskakuje Simić. Właściwie to 8, bo na ten moment w kadrze nadal jest Bertolacci.
0
Spokojny
Spokojny
11 sierpnia 2018, 15:21
Paredes minimum 30 mln a Promes to lekko 40 mln. A pewnie i te podane przeze mnie kwoty to za mało. To byłoby na tyle w kwestii potencjalnych transferów tych panów.
0
HIM1998
11 sierpnia 2018, 15:57
Paredes może tak nie wiem, ale z tego co pamiętam Promesa wycenili na 25 mln.
0
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 14:30
Sprzedaż Locatelliego z prawem odkupu to świetny interes z naszej strony. Jeżeli idzie o napad, to trójka Higuain-Cutrone-Bacca wygląda naprawdę dobrze. W Milanie nie ma już Montelli, jest za to nowe kierownictwo, więc może ten fakt nieco ociepli stosunek Kolumbijczyka do ekipy Rossonerich, choć sam nigdy nie byłem jego wielkim zwolennikiem.
0
kamilus
11 sierpnia 2018, 14:31
Prawa odkupu chyba mieć nie będziemy. :)
0
MK92
MK92
11 sierpnia 2018, 14:45
Ano racja. Już mi się polątało, a jestem dziś jakiś taki senny ;) To trochę gorzej, ale i tak Locatelliego żałować nie będę.
0
Biegan
Biegan
11 sierpnia 2018, 14:11
Przypomni ktoś kiedy zamyka się okienko?
0
kamilus
11 sierpnia 2018, 14:13
18. sierpnia.
0
Olli666
Olli666
11 sierpnia 2018, 14:20
17* jest zamknięcie
0
Biegan
Biegan
11 sierpnia 2018, 14:22
Dzięki bardzo :)
0
Paul Singer
Paul Singer
11 sierpnia 2018, 14:08
Wszyscy chyba juz zapomnieli, jak bardzo skromny i sumienny jest Bacca. W naszych barwach nigdy nie narzekal, nawet siedzac na lawce, a statystyki ma naprawde dobre. A nie mozna mu bronic mowic o tym co mysli. Jeszcze 2 tygodnie temu mielismy Fassone, woec bacca chcial grac w Villarealu, bo tamci go sila wypychali. Teraz sytuacja sie zmienila a tym samym sytuacja Bacci. Niech zostanie, strzeli 10 bramek nawet jako nr 3.
3
kamilus
11 sierpnia 2018, 14:10
Bacca wcale nie musi być napastnikiem nr 3, bo jeśli Cutrone będzie spisywał się mocno przeciętnie, to na siłę musi być wystawiany? No chyba nie. Zresztą obu zawodnikom rywalizacja o miejsce nr 2 dobrze zrobi, bo Higuain będzie niezagrożony.
0
Paul Singer
Paul Singer
11 sierpnia 2018, 14:14
Nie pisalem, ze bedzie nr3, ale gdyby nim byl, to i tak nastrzela. Nie zapominajmy jak skuteczny byl w Hiszpanii. U nas tez jakos co drugi mecz ladowal brame. Mimo wieku to wciaz swietny napastnik i nie mozna mu tego odmowic. Wole jego niz Pato zdecydowanie.
0
kamilus
11 sierpnia 2018, 14:17
Też jestem tego samego zdania. Zresztą mając trójkę Higuain Cutrone Bacca obstawiałbym, że razem byliby w stanie strzelić w samej tylko Serie A przynajmniej 40 bramek.
0
radson1406
radson1406
11 sierpnia 2018, 14:25
Bakka nie jest zlym kandydatem na lawke ale jesli chcemy aby Cutrone sie rozwijal to musi on byc tym numerem 2 a Carlos raczej numerem 3 nie zechce byc, tymbardziej patrzac na jego wiek.
0
grzyweek7
grzyweek7
11 sierpnia 2018, 13:51
Jeśli Bacca ma zostać, to po co pozbywać się Silvy?
0
kamilus
11 sierpnia 2018, 13:55
Silva był więcej wart niż Kolumbijczyk, który na dodatek zna lepiej i lepiej się już prezentował w Serie A.
0
Boateng93
Boateng93
11 sierpnia 2018, 13:57
Po to, że trzech napastników wystarczy?
0
Marcin1995
Marcin1995
11 sierpnia 2018, 13:59
Bacca też odejdzie
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 14:02
nawet dwóch napastników powinno starczyć (patrząc na inne zespoły które też grają w pucharach a grają z nominalnie jednym napastnikiem)
0
radson1406
radson1406
11 sierpnia 2018, 13:40
No to oprocz Bakayoko ja stawiam na pozostanie Bakki i przyjscie Basellego oraz Promesa.Jesli wzmocnimy sie lewoskrzydlowym z prawdziwego zdarzenia wtedy bedziemy mieli wiecej opcji w drugiej linii.Hakan zapewne czesciej zacznie grac w roli pomocnika co zwiekszyloby kreatywnosc tej formacji.
0
Marcin1995
Marcin1995
11 sierpnia 2018, 13:31
Mam nadzieję że niedługo się pojawi info że Mauri odchodzi bo ten zawodnik mnie strasznie denerwuje
2
Madman
Madman
11 sierpnia 2018, 13:26
w sobote jeszcze caly szrot odleci widze. Dobry odrdzewiacz maja:D
2
GreyWay
GreyWay
11 sierpnia 2018, 13:23
Po tych wypowiedziach w Villarealu, osobiście Bakki w Milanie już nie chcę
7
Madman
Madman
11 sierpnia 2018, 13:30
A mnie bardziej to irytuje,ze jak na niego patrze to taki duzy placzek. Ktoremu lizaka zabral ktos
3
kupczyk1981
kupczyk1981
11 sierpnia 2018, 13:23
Ok ja stawiam na Martiala i Sms
0
Boateng93
Boateng93
11 sierpnia 2018, 13:20
Gdyby Bacca pogodził się z faktem bycia zmiennikiem Higuaina i rywalizacji z Cutrone to może nie taka zła opcja gdyby został? To jest przecież niezły napastnik, sprzedamy za czapkę gruszek i ciężko będzie pozyskać kogoś lepszego w tej cenie. Tylko tutaj kluczowe musiałoby być dogadanie się Rino z nim, przecież Kolumbijczyk miał problem z Montellą. Wtedy pozostałoby wzmocnienie rywalizacji na skrzydłach i znalezienie dwóch środkowych pomocników z czego jednym z nich ma być Bakayoko.
0
omo69
omo69
11 sierpnia 2018, 13:19
Malo sie dzieje ostatnio i zapewne kazdy z nas liczy na goracy koniec okienka transferowego,proponuje mala zabawe:)Piszemy dwa nazwiska pilkarzy ktorzy przyjda do `Milanu.kto trafi wygrywa satysfakcje oraz szacunek:)Bakayoko odpuszczamy gdyz jest juz prawie pewny:)Ja typuje Pato i SMS,pzdr
0
Paul Singer
Paul Singer
11 sierpnia 2018, 14:12
Ja zaskocze, poza Bakayoko nikt nie przyjdzie.
0
tommyb1
tommyb1
11 sierpnia 2018, 13:19
ja tam widzę w Loce większy potencjał niż w takim Cristante. Swoją drogą dużo się dzieje z transferami out. Wyczuwam bombę in:) i to myślę że nawet 2!!
0
marunio
marunio
11 sierpnia 2018, 14:00
Loca jakby ogarnął trochę technikę i schłodził głowę go mógłby być naprawdę dobry, podoba mi się w nim to, ze jest pewny siebie. I w momentach kiedy cała drużyna się zacinała, zdarzało mu się dostać piłkę i przebiec z nią po 20 metrów do przodu, gdy wszyscy inni podawali bezsensie, on starał się zagrać inaczej i wsiąść odpowiedzialność na siebie. Właśnie to mnie zadziwia, gdy nasi maja piłkę i maja otwarte pole przed sobą w czasie gdy przeciwnik ustawia formacje, to stoi albo podaje, zamiast przebiec po wolnym polu chociaż parenascie metrow
0
utiz83
utiz83
11 sierpnia 2018, 13:12
Spokojnie Kalinic też miał być tylko wypożyczony z opcją a poszedł definitywnie. L&M na pewno wiedzą co robią i zabezpieczą się i będzie możliwość wykupienia Loci ::)
0
Marcin1995
Marcin1995
11 sierpnia 2018, 13:11
Ja jestem zdania że Locatelli to żaden wielki talent nie jest, nie widziałem u niego tego czegoś, szkoda że nie wyciągnęliśmy więcej za niego w takim układzie
3
Gianni Rivera
Gianni Rivera
11 sierpnia 2018, 13:10
Tutto Mercato pisze, jakoby Milan interesował się Martialem. Francuzowi został rok kontraktu z Manchesterem, więc Czerwone Diabły nie mogłyby dać zaporowej ceny, byle jeszcze na chłopaku w ogółu zarobić. Gdyby się Leonardo zakręcił koło niego... Martial i Promes na skrzydła to byłyby świetne rozwiązania. Hakana można by wtedy cofnąć na trequartistę, za nim Biglia i Kessie, a z przodu Higuain wspierany przez Suso i Promesa/Martiala. Porządna ekipa.
0
kamilus
11 sierpnia 2018, 14:08
Ponoć Martial na wczorajszy mecz towarzyski United nie załapał się nawet na ławkę, więc u Mourinho łatwego życia mieć nie będzie. Pytanie tylko, czy Anglicy zechcieliby go sprzedać bo zamknięciu okienka transferowego?
0
Skot Łilson
Skot Łilson
11 sierpnia 2018, 13:09
Oddanie 20 letniego Locatelliego to frajerstwo wysokich lotów. Chłopak od 2 sezonów grywał w miarę regularnie, wiadomo w jakim miejscu jest obecnie Milan i że Loca przestał się rozwijać ale dalej nie pojmuję jak można oddać tak lekką ręką 20 latka który może w każdej chwili odpalić, taki Suso odpalił jeszcze później po wypożyczeniu.
0
11 sierpnia 2018, 13:06
Hej. Stworzyłem ligę H2H w fantasyseriea.com : UQ2vkPkX8rC3 Nasz właściciel Paul Singer stworzył wcześniej klasyczną: 5fZNknifhdXH . Wbijać ;)
0
Qiub
Qiub
11 sierpnia 2018, 12:35
Kurde Locatelli mimo wszystko to rocznik 98, więc młodziak. Szkoda by było go tak latwo stracić
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 12:34
Ponoć Ellott chce Savicia i chce zrobić myk jak z Neymarem, że to nie klub go kupuje hmm
2
Rossonero1899
Rossonero1899
11 sierpnia 2018, 12:35
Jak ma klauzulę wykupu to by było możliwe ale SMS chyba nie ma.
0
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
11 sierpnia 2018, 12:37
Skąd takie rewelacje?
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 12:49
Franck Tulli który jest od Elliota w zarzadzie Milanu był w Rzymie przez kilka dni O tym wspominał Gaetono Intrieri
0
Krauser
Krauser
11 sierpnia 2018, 13:05
Buahahaha ale głupoty. PSG to może sobie tak kombinować bo ma cały Katar za plecami, a nie Elliot. Wy to sobie na siłę wmawiacie, że to najpotężniejsza firma na świecie i mogą wszystko.
0
Madman
Madman
11 sierpnia 2018, 13:06
to FFP pokazuje,ze jest do ... obejsc kazdy moze. A zakazac nie moga ,ze pilkarz sie wykupuje bo to bedzie lamanie juz praw czlowieka itd itd.znajda sie wtedy prawnicy by uefke uwalic. przepis durny
0
MR. X
MR. X
11 sierpnia 2018, 13:16
Krauser, jakbyś wiedział co i jak z tym Elliotem, to byś takich głupot nie wypisywal.
2
Krauser
Krauser
11 sierpnia 2018, 13:20
To słucham panie X, chętnie poczytam co i jak jest z tym Elliotem. Zamieniam się w słuch....
0
Krauser
Krauser
11 sierpnia 2018, 13:22
A to by było rozumiem spoko? Po setkach wpisów "niech się do PSG dowalaja za wałki" i o skorumpowanych sędziach UEFA? Swoją drogą, ile osób się zreflektowało, że jednak nie skorumpowani, tylko to biznesplan Fassone był komedią? Science Fiction takie newsy zresztą, pora zejść na ziemię.
0
Morata1993
Morata1993
11 sierpnia 2018, 13:48
Krauser za Elliotem stoi cały Izrael i Żydzi w USA. Coś mówiłeś? Z Żydami się nie zadziera, chyba po ostatnim "wstajemy z kolan" naszego rządu powinieneś już to zrozumieć.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 sierpnia 2018, 14:12
Miszcz Kolejny co wierzy w głodne kawałki o biznesplanie na kredyt...Fassone był wyłącznie pożytecznym, naiwnym idiotą, który uwierzył panom znikąd.On to potwierdził w którymś z wywiadów ujawniając jaki był jego poziom wiedzy o szczegółach działalności panów Chińczyków- praktycznie zerowy.Za panami Li stał ktoś znacznie potężniejszy(mógł to być nawet sam fundusz Elliott)
0
Krauser
Krauser
11 sierpnia 2018, 14:28
"Elliotem stoi cały Izrael i Żydzi w USA" normalnie najpotężniejsza korporacja świata
0
Morata1993
Morata1993
11 sierpnia 2018, 14:40
Nie korporacja. Ta nacja jest najpotężniejsza.
0
Krauser
Krauser
11 sierpnia 2018, 14:56
O kurcze to nie wiedziałem, to pewnie naszą siecią scatów jest Izraelski MOSAD. To by miało sens, patrząc na nazwiska łączone z Milanem.
0
Zako
Zako
11 sierpnia 2018, 12:32
Eh, jak z fajnego ruchu zrobić bardzo mizerny. Co prawda Locatelli wg mnie jedzie na bramkach z Juve i z Sassuolo, tak Cristante tez potrzebował czasu, zeby wypalić. Potem będzie żal , jak trafi do ktoregoś z naszych rywali, albo co gorsza Juve/Interu.
0
kamilus
11 sierpnia 2018, 14:12
Cristante spalił się psychicznie w Milanie i wcale nie jest wykluczone, że w Romie będzie podobnie. Kto wie, może to taki typ gracza, który pokazuje wielkie umiejętności w 'przeciętnych' zespołach, ale już w tych, które celują w najwyższe cele, nie potrafi się odnaleźć i udźwignąć presji?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
11 sierpnia 2018, 12:23
Coś czuję, że przy regularnej grze Locatelli za kilka lat wyląduje w Juventusie...
4
hyrus13
hyrus13
11 sierpnia 2018, 12:31
Albo w Interze za 50 baniek... I to nie była ironia :/
0
Paul Singer
Paul Singer
11 sierpnia 2018, 12:22
Szkoda, ze Locatelli odchodzi na takiej zasadzie, bedzie pewnie jak z Critstante, Verdim, Saponara. Wystrzeli z forma i pojdzie dalej za 30 mln. Ale jesli na ten moment ma zrobic miejsce w skladzie i przyspieszyc transfery nie tylko Bakayoko ale i jakiegos kolejnego pomocnika, to mowie panu do widzenia. Pozbywamy sie juz naprawde wielu zawodnikow, czas kupic skrzydlowego i uzupelnic kadre.
3
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
11 sierpnia 2018, 12:21
Bez jaj. Musi być klauzula odkupu. Loca ma dopiero 20 lat i przy regularnej grze może być z niego świetny pomocnik. Mam nadzieję że go tak łatwo nie puszczą.
Edytowano dnia: 11 sierpnia 2018, 12:22
8
Anonim
11 sierpnia 2018, 12:18
Transakcja bez opcji odkupu jest bez sensu.. Sprzedawać 20-latka za tylko 14 mln
5
Gzikuu
Gzikuu
11 sierpnia 2018, 12:21
W takiej formule, to rzeczywiście głupota.
0
Madman
Madman
11 sierpnia 2018, 12:22
moze i glupota . Ale ja jakos nie wierze,ze bedzie z niego grajek topowy.
1
HIM1998
11 sierpnia 2018, 12:23
Mam nadzieję, że nam L&M na to sowicie wynagrodzą
0
HIM1998
11 sierpnia 2018, 12:24
Mam nadzieję, że L&M nam to sowicie wynagrodzą
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 12:29
może będzie opcja pierwokupu/wyrównania oferty
0
kamilus
11 sierpnia 2018, 14:16
Możliwe, że Milan zbiera pieniądze na konkretniejszego grajka, więc bierze wszystko, co może. Pojawiła się oferta to z niej korzystamy, szczególnie że sam zawodnik przez ostatnie 2 lata nie pokazał nic, co mogłoby sugerować, że się rozwinie na tyle, by móc w niedalekiej przyszłości być podstawowym graczem Rossonerich.
0
AlexisRossonero
AlexisRossonero
11 sierpnia 2018, 12:10
Patrząc na przewidywane składy na dzisiejszy mecz z Realem jest poprawa, okienko na pewno jak na razie na plus.. Uszczuplenie kadry ze szrotu, przyjście Caldary, Higuaina.. Ale to dalej za mało.. Nadal brak skrzydeł i kreatywnego środka pola.. Został tydzień! #LeonardoMusisz
6
Rafalzki
Rafalzki
11 sierpnia 2018, 12:07
Liczę po cichu na to, że faktycznie może jakimś cudem Anthony Martial trafi na San Siro, podobno nie po drodze mu z Jose i chce odejść z United, a przy okazji jest super uniwersalny, może klepać zarówno na szpica jak i na skrzydłach, to by była prawdziwa bomba transferowa. Tylko z tego co czytam cena jest trochę zaporowa 70-80 milionów, ale kto zabroni marzyć :) Forza Milan!!
0
Olli666
Olli666
11 sierpnia 2018, 12:12
Po pierwsze w angli skończyło się okienko i wątpię by mnu pozbyło się tak wszechstronnego zawodnika. Po drugie cena jest adekwatna do tej za jaka go kupili A po za tym masz racje ustawienie martial igła suso i w pomocy hakan biglia/bakayoko kessi tak złe nie wyglada
0
Paul Singer
Paul Singer
11 sierpnia 2018, 12:23
A jak wogole wyglada sprawa Martiala pod wzgledem minut na boisku? Jesli nie jest wystawiany, a Manu moze zarobic pieniadze, czemu mieliby go nie oddac? Przeciez maja szeroka kadre i do zimy przezyja.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2018, 12:30
Zapomnij po Martialu, robiliśmy podejście pod niego ale Man U go nie sprzeda.
0
Milanboy
Milanboy
11 sierpnia 2018, 12:05
pewnei Paredes
0
Olli666
Olli666
11 sierpnia 2018, 11:58
Wchodząc codziennie na ta stronę mak wrażenie ze są cały czas te same newsy takie jak roma zainteresowana suso, klub nie sprzeda suso, locatelli w sassuolo, bakayoko o krok od milanu itp a tak naprawdę konkretów jest tu bardzo mało. Nie mam tu do nikogo rzadnych pretensji bo praca osób odpowiedzialnych za prowadzenie tej strony jest nienaganna tylko mi chodzi ze gazety/ osoby które piszą o transferach cały czas się powtarzają.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 sierpnia 2018, 11:35
Wymieniliśmy Kalinicia na Higuaina, odpalamy przeciętnego Silvę i Carlosa, który nie chce grać w Milanie, wymiana Bonuca na Caldarę, lada chwila Manu i Montolivo na Bakayoko, w planach jeszcze skrzydłowy (mówi się o Promesie [131/65/33]) a ludzie tu piszą o osłabieniu kadry. Trzymajcie mnie. Kogo musimy kupić żebyście uznali to za wzmocnienie, SMSa za 120mln których nie mamy?
21
Madman
Madman
11 sierpnia 2018, 11:40
Popieram. Ale 120 baksow na SMS to akurat uwazam najmniejszy pikus znalezliby. Ale Milan jest zmuszony do wypozyczen ,a tego nie kazdy chce.
0
muamba_kabumba
11 sierpnia 2018, 11:47
120 to może i mamy , tyle, że trzeba tak kombinować z formułą transferu, żeby to jakoś w księgi upchnąć a to już spore wyzwanie .. nie wspominając już o grymaszącym Lotito ^^
2
matten
matten
11 sierpnia 2018, 11:48
Odpaliliśmy naszego następcę Ronaldo, więc aby wypełnić tę lukę trzeba by było ściągnąć Messiego :)
1
Rafalzki
Rafalzki
11 sierpnia 2018, 11:56
mam podobne odczucia, do pełni szczęścia brakuje tylko jakiegoś skrzydłowego jeszcze do rotacji, zaznaczam do rotacji, nie oczekuje jakiejś gwiazdy, a wisienką na torcie to by był jakiś fajny pomocnik o ofensywnej charakterystyce żeby faktycznie z czego Igła miał strzelać bo na Biglię już nie liczę, chyba, że Rino takiego zawodnika widzi w Black Jacku.
0
mufi
mufi
11 sierpnia 2018, 12:24
a ja Wam mówię, mamy czas do 17 sierpnia i zobaczymy Messiego w Naszych barwach :)
0
Boateng93
Boateng93
11 sierpnia 2018, 11:29
O jakich wy osłabieniach piszecie? Poza Bonuccim nikt z pierwszego składu nie odszedł. Locatelli rozegrał koło 600 minut w tamtym sezonie w Serie A, żeby nie stał w miejscu musi grać regularnie. Na teraz mamy pieniądze na wzmocnienia, a jak się chłopak rozwinie to wróci. Silva chociaż wiem, że tutaj wielu fanów ma okazał się niewypałem na włoskich boiskach. Gomez i tak nie był na poważnie brany pod uwagę przy ustalaniu kadry meczowej. Montolivo i Antek to jest teraz poziom dołu tabeli. Mauri niech idzie gdzieś w końcu grać.
11
Rafalzki
Rafalzki
11 sierpnia 2018, 11:58
Zgadzam się w pełni i z całą moją sympatią do umiejętności Bonucciego to ten transfer trzeba nazwać z perspektywy czasu niewypałem. A jego odejście teraz bardziej rozpatruje w kategoriach wzmocnienia niż osłabienia...
0
radson1406
radson1406
11 sierpnia 2018, 11:22
Przy odejsciu Manuela i nawet pozyskaniu Bakayoko wciaz potrzebujemy dodatkowego pomocnika do srodka oraz kogos na lewa flanke.Uwazam,ze po odejsciu Silvy i Bakki dobrym wyborem moglby byc Promes.Tanszy niz Martial i moze grac jako skrzydlowy lub napastnik.Jestem ciekawy o co chodzi z tym Zapata bo przy jego odejsciu bedziemy potrzebowac kolejnego stopera na lawke.
0
Vol'jin
11 sierpnia 2018, 11:24
Promes to typowy skrzydłowy ze szkoły holenderskiej głównie lewy, skąd wam się jawi jako napastnik?
0
AdamoX
AdamoX
11 sierpnia 2018, 11:28
Promes tylko skrzydło co innego Depay on gra często jako napastnik
0
1  2    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się