SCUDETTO


MERCATO LIVE 14 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

14 sierpnia 2018, 08:27, cinassek Aktualności
MERCATO LIVE 14 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[08:26]: Finisz mercato, które kończy się w piątek o godzinie 20:00, coraz bliżej. W Milanie trwa praca pełną parą - dziś powinno pojawić się oficjalnie potwierdzenie sprowadzenia Tiemoue Bakayoko, a także prawdopodobnie rozpocznie się już procedura finalizacji transferów Samu Castillejo Carlosa Bakki. Hiszpan trafi na San Siro na zasadzie płatnego 3 mln euro wypożyczenia z obowiązkiem wykupu za kolejne 15 mln euro, zaś w ramach rozliczenia do ekipy z La Liga powędruje dodatkowo Kolumbijczyk. Jeśli chodzi o transfery do klubu, media są raczej zgodne - Milan zapoluje na jeszcze jednego pomocnika, choć Gianluca Di Marzio wykluczył wczoraj, jakoby toczyły się negocjacje odnośnie Sergeja Milinkovicia-Savicia.

A pożegnania z klubem? Dziś kontrakt z ekipą rossonerich rozwiązać ma Gabriel. Nowego klubu wciąż poszukuje Riccardo Montolivo, a niepewne pozostają sytuacje Cristiana ZapatyJose Mauriego czy Andrei Bertolacciego. Niewykluczone ponadto, że na wypożyczenie uda się Alessandro Plizzari.

Rozpoczynamy wtorek z rynkiem transferowym! Zachęcamy do tradycyjnego śledzenia naszej relacji na żywo.

[08:45]Corriere della SeraTiemoue Bakayoko zarobi w Milanie 2,5 mln euro rocznie. To dla Francuza spory spadek finansowy - w Chelsea inkasował bowiem 6,5 mln euro rocznie.

[09:14]: Choć Sergeja Milinkovicia-Savicia łączy się z Realem Madryt, a poza tym Lazio ma nadzieje na jego pozostanie, to Corriere della Sera określa pogłoski dotyczące Serba i Milanu jako "ciągle natarczywe".

[10:32]Tuttosport i La Stampa obstają przy tym, że choć sprowadzenie Sergeja Milinkovicia-Savicia to bardzo skomplikowane zadanie, to w Milanie wciąż nie porzucono wiary, że uda je się zrealizować.

[10:53]Tiemoue Bakayoko przybył do Milanello, aby przejść testy fizyczne - informuje redaktor naczelny MilanNews, Antonio Vitiello.

[11:07]: Dziennikarz Gianluca Di Marzio podkreśla, że choć Milan nie ogłosił jeszcze oficjalnie transferu Tiemoue Bakayoko, to absolutnie nie wystąpił żaden problem. Komunikat powinien pojawić się wkrótce.

[11:40]: Gianluca Di Marzio podaje, że transfery Samu Catillejo Carlosa Bakki są już niemal na finiszu po tym, jak osiągnięto porozumienie wczoraj wieczorem.

[11:43]SkySamu Castillejo nie trenuje już z drużyną Villarrealu. Hiszpan czeka na sygnał, aby udać się do Mediolanu i przejść szereg niezbędnych formalności poprzedzających transfer do Milanu.

[13:15]: Póki co brak nowych istotnych informacji dotyczących ostatnich dni mercato w wykonaniu Milanu.

[13:36]: Gianluca Di Marzio informuje, że Samu Castillejo przyleci do Włoch prawdopodobnie jeszcze dziś wieczorem i w takim wypadku jutro przejdzie testy medyczne przed podpisaniem kontraktu z Milanem. Jako ciekawostkę dziennikarz podaje fakt, że przed startem sezonu drużyna Villarrealu tradycyjnie udała się na spotkanie z kapłanem, aby każdy piłkarz otrzymał od niego błogosławieństwo. Gdy nadeszła kolej Castillejo, duchowny stwierdził: "Ty teraz odchodzi? Chciałbym cię tu jeszcze zobaczyć... Życzę ci jak najlepiej".

[13:45]: Tiemoue Bakayoko już oficjalnie jest piłkarzem Milanu - WIĘCEJ.

[14:00]SkyAndrea Bertolacci zostanie na nowy sezon w Milanie. Mocno chce tego trener Gennaro Gattuso.

[14:52]MilanNews podaje, że w Casa Milan przebywają Leonardo i Paolo Maldini - dyrektorzy rossoneri dopinają ostatnie szczegóły transferu Samu Castillejo.

[15:45]: Oto komentarz Peppe Di Stefano, dziennikarza zazwyczaj dobrze zorientowanego w tematyce Milanu: "Wraz z prawdopodobnym przyjściem Castillejo, Milan w zasadzie zamknie kampanię transferową. Hiszpan będzie alternatywą dla Suso i Calhanoglu i - kiedy będzie grał - Turek mógłby zostać cofnięty do pomocy".

[16:57]TUTAJ TUTAJ można obejrzeć zdjęcia i wideo z dzisiejszej wizyty w Milanello nowego nabytku rossonerich, Tiemoue Bakayoko.

[17:31]: Sportmediaset donosi, że Sergej-Milinković Savić przedłuży swój kontrakt z Lazio, mimo że w przeciągu trzech ostatnich dni w temacie Serba działały takie kluby jak Juventus, Real i Milan. Włodarz rzymian, Claudio Lotito, nie zamierza zejść poniżej swojej wyceny gracza - 120 mln euro.

[17:47]: Według Alfredo Pedulli, Diego Laxalt ostatecznie może nie zagrać w Zenicie Petersburg. 25-letnim lewoskrzydłowym Genoi interesuje się także Milan. Rossoneri są na etapie wyceniania karty Urugwajczyka.

[18:20]: Stacja Sky twierdzi, że Milan pracuje nad jeszcze jednym transferem. Po Samu Castillejo na San Siro może zawitać kolejny piłkarz, który nie będzie co prawda wielką gwiazdą, ale skompletuje kadrę rossonerich na nowy sezon.

[21:08]: Również Sky łączy Diego Laxalta z Milanem. Obecnie to tylko rozważana opcja przez mediolańczyków, ale to o 25-latku rozmawiano podczas ostatniego spotkania z dyrektorem generalnym Genoi, Giorgio Perinettim.

[21:15]: Alfredo Pedulla na swojej stronie internetowej pisze, że Milan coraz poważniej interesuje się Laxaltem, którego Genoa wycenia na blisko 15 milionów euro. Dziennikarz jednak zwraca uwagę na dobre relacje łączące oba kluby oraz fakt, że ekipa z Ligurii musi jeszcze zapłacić rossonerim 11 milionów euro w związku z realizacją umowy wypożyczenia z obowiązkiem wykupu Gianluki Lapaduli.

[21:17]: Peppe Di Stefano ze stacji Sky twierdzi, że "Elliott dysponuje ogromną siłą ekonomiczną, ale chce respektować wszelkie obostrzenia UEFA" i to jest główny powód, dla którego Milan nie będzie walczył do ostatniej kropli krwi o Sergeja Milinkovicia-Savicia. Amerykański fundusz nie zamierza mieć problemów z obowiązującymi zasadami chwilę po tym, jak w ostatniej instancji udało się uniknąć wykluczenia z Ligi Europy.

[21:24]: Prezes Villarrealu, Fernando Roig Alfonso, dla Sky Sport: "Sytuacją Castillejo zarządza nasz dyrektor. To, co nas teraz interesuje, to dojście do końca mercato z dobrym zespołem, zrównoważoną kadrą. Nie mogę powiedzieć nic innego. Mamy nadzieję, że w najbliższych dniach wszystko się usystematyzuje".

[21:46]: Coraz więcej mediów podaje, że rozmowy Milanu z Genoą w temacie Diego Laxalta są zaawansowane. Urugwajski piłkarz, który może występować na lewej flance zarówno w defensywie, jak i ofensywie, faktycznie może zasilić rossonerich tuż przed końcem okna transferowego.

[23:34]: Gianluca Di Marzio o mercato Milanu: "Nie ma jeszcze oficjalnych informacji ws. Samu Castillejo. Strony definiują ostatnie detale. Jutro będzie kluczowy dzień, by to sformalizować. Wieczorem doszło do kontaktów w kwestii Diego Laxalta. We Francji powiedzieli, że gotowy jest transfer do Milanu Maxime Gonalonsa [29-letni francuski środkowy pomocnik Romy - red.], ale z naszych weryfikacji wynika, że piłkarz został jedynie zaproponowany przez kilku pośredników i może stanowić pomysł w przypadku, gdyby klub chciał pozyskać zmiennika Biglii. W tym momencie nie ma żadnych negocjacji".

[23:54]: Gianluca Di Marzio podkreśla, że ewentualne sprowadzenie Diego Laxalta w żadnym wypadku nie oznacza odejścia Ricardo Rodrigueza.

[23:57]: Peppe Di Stefano donosi, że Diego Laxalt wyceniany jest na 14 mln euro odstępnego + kolejne 4 mln euro w bonusach - porozumienie w kwestii takiej ceny za skrzydłowego zostało już wypracowane przez kluby. Dużą rolę może odegrać tu obowiązek wykupu przez Genoę Gianluki Lapaduli, za co Milanowi należy się 11 mln euro, zatem rossoneri dopłaciliby tylko różnicę: 3 mln euro odstępnego + wspomniane bonusy. Tymczasem w środę Leonardo będzie przebywał w Valencii, gdzie w siedzibie Villarrealu będzie dopinał na ostatni guzik operację Samu Castillejo Carlos Bacca.

[23:59]: Alfredo Pedulla: Genoa chciałaby włączyć w transakcję Diego Laxalta także Andreę Bertolacciego, ale Milan się na to nie zgadza. Priorytetem w kwestii pożegnań z pomocnikami jest dla rossonerich znalezienie rozwiązania dla Riccardo Montolivo.



515 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
mpt1899
14 sierpnia 2018, 21:10
Po oficjalnym ogloszeniu transferu Bakayoko przez Chelsea, podobno wielu jej fanow nie jest az tak szczesliwa z odejscia pomocnika do ACM. Na twiterze sa wpisy, ze to moze byc najwiekszy blad klubu od sprzedazy De Bruyne. A wiec cos w nim widzieli. Oby, oby. Niech wypali a mozemy miec wiele radochy z niego.
1
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 21:17
Chelsea popelnialo wiele bledow w ostatnim czasie: Salah, Cuadrado, Torres czy jak wspomniales De Bruyne. Do tego zostali obecnie bez dobrego napastnika, bo zaden z obecnie tam grajacych nie zagwarantuje im nawet 15 bramek w sezonie. Mam nadzieje, ze transferu Bakayoko pozaluja najbardziej i wroci do formy sprzed roku.
1
PanX
PanX
14 sierpnia 2018, 21:19
De Bruyne, Salah, Lukaku. Oby Bakayoko wziął z nich przykład i okazał się świetnym zawodnikiem.
1
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 21:09
Info dla ludzi piszacych tutaj o Eleven. Chcialem tylko napisac, ze na NC+ posiadalem tylko eleven 4, ale teraz wykupilem sb do tego pakiet na poczatek sezonu i mam wszystkie 4 kanaly. Z tego co wiem to 4 jest darmowa i nic ciekawego tam nie poleci, glownie powtorki. Cos jak Eurosport 1, niby jest ale wszystko co ciekawe leci na 2 kanale.
0
omo69
omo69
14 sierpnia 2018, 21:17
20:25AC Milan - Genoa (NA ŻYWO) Serie A TIM faktycznie nic ciekawego:)
0
bawolejaja
bawolejaja
14 sierpnia 2018, 21:22
W zeszłym sezonie kilka meczy Milanu było transmitowane na Eleven 4. Mecz z Genoą w pierwszej kolejce też tylko tam obejrzysz. Rok temu fajnie śmigała Delta Player, gdzie były wszystkie Eleveny, ale teraz jest odpłatna. Ma ktoś może coś podobnego?
0
Lomaxini
14 sierpnia 2018, 21:22
omo69 czy będzie ciekawe to zobaczymy :)
0
patoo_07
14 sierpnia 2018, 21:25
Tylko i wyłącznie orzez natłok meczów o tej godzinie. W zeszłym sezonie chyba tylko 2 mecze Milanu były na E4.
0
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 21:25
Nie jestem ekspertem, chcialem tylko napisac ze jest taka opcja gdyby ktos byl zainteresowany. Posiadajac wszystkie 4 mozna smialo wybierac w weekendowe wieczory. A co do samego meczu to tak jak mowilem, nuda :D
0
omo69
omo69
14 sierpnia 2018, 21:28
zobaczymy:)dodam tylko ze debiut Ronaldo tez bedzie na eleven 4,18:00 Chievo Verona - Juventus (NA ŻYWO),Pzdr
0
Kasa ACM
Kasa ACM
14 sierpnia 2018, 21:07
Na obecną chwilę rachunek jest prosty. Reina, Strinic, Caldara, Bakayoko, Halilovic, Castillejo, Higuain IN. Gabriel, Antonelli, Bonucci, Bacca, NK7, Montolivo, Andre Silva OUT. (Proszę o korektę jeśli kogoś przegapiłem). Jeśli ktoś stwierdzi, że to mercato nie jest na plus, to albo wyłączyć FM, albo zmienić klub do kibicowania. Pozdrawiam i FORZA MILAN.
4
Nesta_13
Nesta_13
14 sierpnia 2018, 21:11
Odszedł jeszcze Loca i dlatego zapewne dołączy jakiś środkowy pomocnik ;)
0
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 21:12
Gabriel i Montolivo nie odeszli, narazie. Za to odszedl jeszcze Locatelli
0
Nowy_7
Nowy_7
14 sierpnia 2018, 21:04
nikt nie wie może czy wraz z początkiem sezonu na CP nie będzie eleven 4 ? Bo ja widzę tylko 3 kanały a inaugurację z Genoą jest niestety na 4 :(
1
Milanboy
Milanboy
14 sierpnia 2018, 21:04
Laxalt pewnie jako zapchaj dziura, ale może ten paredes
0
mateogra
mateogra
14 sierpnia 2018, 20:05
Ok dzięki za pomoc :) właśnie chciałem się upewnić że chociaż połowę sezonu uda się obejrzeć. Masz racje Wolly ten 4 kanał jest tylko na nc+
0
bawolejaja
bawolejaja
14 sierpnia 2018, 20:36
Eleven4 na NC+ ma podobno śmigać do połowy 2019. Trochę lipa, ja np. posiadam pakiet sportowy w UPC, gdzie mam Eleven 1/2/3 - naturalną kwestią powinno być dodanie 4 kanału - niestety hajs się musi zgadzać :)
0
Michlan
Michlan
14 sierpnia 2018, 20:41
Eleven 4 nie ma nawet na aplikacji mobilnej,od roku jest informacja, że wkrótce dostępny również na stronie,nie wiem czy jest ktokolwiek,kto wie o co chodzi z tą 4ką
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
14 sierpnia 2018, 23:13
Nc+ i eleven maja umowe zgodnie z ktora kanał 4 bedzie póki co tylko na nc
0
Wolly
Wolly
14 sierpnia 2018, 19:55
Oglądając mistrzostwa świata już mi przeszło przez myśl że Laxalt może skończyć w milanie. To będzie zapchaj dziura w stylu Boriniego. Człowiek od brudnej roboty z lewej strony. Lepszy on niż np Mauri.
0
Zielony2009
Zielony2009
14 sierpnia 2018, 20:07
Bardziej w stylu Ocamposa. Borihno jest chociaż uniwersalny i coś mu tam czasem wpadnie z Craiovą czy inną Rjeką.
1
mateogra
mateogra
14 sierpnia 2018, 19:46
Powiedzcie mi jak to jest z kanałami Eleven, jeśli ma się trzy to można obejrzeć każdy mecz Milanu czy tylko niektóre? Sorry jeśli złamałem regulamin.
0
Wolly
Wolly
14 sierpnia 2018, 19:49
No teraz jak zrobili więcej kanałów to chyba będzie już każdy mecz.
0
mateogra
mateogra
14 sierpnia 2018, 19:53
Tzn teraz jest 3 kanały chyba, ale w tamtym sezonie też tak było, ktoś może posiadał pakiet i wie mniej więcej jak te mecze puszczano?
0
Ski'90
Ski'90
14 sierpnia 2018, 19:55
W tamtym sezonie moze 4 nie pokazali jedynie
0
Wolly
Wolly
14 sierpnia 2018, 19:57
Chyba 4 kanał zrobili ale na czasową wyłączność nc+. Nie wiem jak jest teraz. Wykupuje tylko na czas sezonu.
0
Wolly
Wolly
14 sierpnia 2018, 19:58
Albo pomieszałem były 2 a są teraz 3 kanały. Nie pamiętam.
0
savicevic88
savicevic88
14 sierpnia 2018, 20:07
Były trzy dodali czwarty bo nie wyrabiali z natłokiem meczów. 4 Eleven był tylko na NC+. Nie wiem jak to teraz będzie bo wykupił ich Solorz. Wydaje mi się, że 4 Eleveny będą teraz na obu platformach.
0
Michlan
Michlan
14 sierpnia 2018, 20:38
4 kanał to jest największą zagadka Eleven...
0
ThinLizzy
ThinLizzy
14 sierpnia 2018, 19:39
Castillejo nie jest taki zły , w Fifie 16 kupiłem go do Valencii i śmigał jak szalony :D A tak na serio mimo całego zamieszania związanego ze zmianą właściciela transfery zaskoczyły mnie pozytywnie.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 19:40
1
MariuszR06
MariuszR06
14 sierpnia 2018, 19:46
Nie tylko Ciebie pozytywnie zaskoczyły transfery nowego zarządu . A są tacy co ciągle narzekają.Biorac pod uwagę czad i FFP, to powinniśmy być zadowoleni z tego czego dokonali. Pozdrawiam.
4
ACstach
ACstach
14 sierpnia 2018, 19:37
Trzeba jeszcze poczekać, bez bomby do pomocy będzie znowu ciężko moim zdaniem o LM, ale przynajmniej mamy kogoś w końcu kto może zastąpić Ibre w ataku, Higuain, więc powinno być lepiej. Oczywiście plus nie zaczniemy sezonu z dietą wegetariańską a'la Montella.
1
Justin_91MIL
Justin_91MIL
14 sierpnia 2018, 19:06
Jestem zadowolony z transferów w tym okienku, już nie mogę doczekać się meczu z Genuą :) pozdrawiam fanów
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
14 sierpnia 2018, 19:03
Di Stefano, który jeszcze parę godzin temu twierdził o końcu transferów do Milanu podczas tego okienka nie ma co wierzyć.Szanse na konkretny transfer last minute(może nie tak spektakularny jak SMS, ale jednak) są wbrew pozorom spore.
2
Adam1983
Adam1983
14 sierpnia 2018, 19:00
Z drugiej strony to trener decyduje na jakich pozycjach potrzebuję wzmocnień wydaje mi się ,że jeśli nie ściągną jakiegoś super środkowego pomocnika po 5 kolejkach trenerem będzie pewnie Conte
1
Olli666
Olli666
14 sierpnia 2018, 19:37
To będzie głupota bo w 2 i 3 kolejce gramy z potentaci do zajęcia miejsca promującego grę w przyszłorocznej LM.
0
AC Kamil
AC Kamil
14 sierpnia 2018, 18:51
Należy docenić to co udało się wykonać do tej pory, ale trzeba pamiętać, że jak do tej pory kolejny raz nie ma zawodnika na którego czekamy od lat, czyli kreatora gry w środku pola. Ciekawe czy ten problem został w ogóle rozpoznany skoro ściągnięto pomocnika o całkiem innej charakterystyce, którym jest Bakayoko uznając, że jest to sprawa ważniejsza niż zapewnienie w pierwszej kolejności kreatywnego zawodnika do środka pola. Tacy gracze jak Herrera czy Ziyech mogliby zrobić sporą różnicę w niemrawej linii pomocy Milanu.
2
Marosso
Marosso
14 sierpnia 2018, 19:41
Dlatego ten sezon będzie lepszy ale raczej z gatunku przeciętności( brak środkowego pomocnika) Bardzo chce się mylić i bardzo chce żeby mnie przeczucie zawiodło. Może tak będzie ponieważ pierwszy raz od lat nie napalam się i chyba po zeszłym sezonie coś we mnie pękło ... Intuicjo zawiedź mnie prosze !!
0
Beny
Beny
14 sierpnia 2018, 18:40
Ktoś kiedyś pisał, że Chiesa to świetna opcja. Młody, potwornie utalentowany no i Włoch. Trzeba by pewnie się szarpnąć i z 60melonów wydać, ale w następnym okienku chciałbym żeby to był nasz główny cel.
0
tober12
14 sierpnia 2018, 18:47
Chyba Juve już go klepło
1
Arva
Moderator Arva
14 sierpnia 2018, 19:08
Do tego ten chłopak to Rossonero. Trzeba kupować go jak najszybciej/
0
ósmy
14 sierpnia 2018, 19:10
Ciekaw jestem sytuacji Federico Bernardeschi jaką ma obecnie w Juve. Jeśli dodatkowo Chiesa ma zasilić Juve, to przy Douglas Costa i Cuadrado, Federico nie ma czego tam szukać.
0
savicevic88
savicevic88
14 sierpnia 2018, 18:36
Bertolacci + 10 mln = Laxalt?
0
ósmy
ósmy
14 sierpnia 2018, 18:41
Problem w tym, że Laxalt nie jest wart nawet 10 mln.
0
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 18:41
Byloby super, dorzucilbym im nawet Montolivo w pakiecie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 sierpnia 2018, 18:45
FM29 - czasami jak się na czymś nie znamy to lepiej milczeć niż się skompromitować.
11
savicevic88
savicevic88
14 sierpnia 2018, 18:45
https://www.transfermarkt.pl/diego-laxalt/profil/spieler/230552
0
savicevic88
savicevic88
14 sierpnia 2018, 18:50
grzesiekpl88 Ja wyraziłem swoją opinię na jego temat. Puścić piłkę do przodu i biec do niej to i ja potrafię. Bo niczym innym ten koleś nie dysponuje. A wejść na transfermarkt i sprawdzić to też potrafię. Dla mnie nie jest wart nawet 10 mln i tego będę się trzymał.
2
savicevic88
savicevic88
14 sierpnia 2018, 18:55
Jedź na testy.
5
hvast87
hvast87
14 sierpnia 2018, 19:11
FM29 skoro potrafisz to dziwne że nie grasz w piłkę
0
hvast87
hvast87
14 sierpnia 2018, 19:13
hvast87 A ty nie potrafisz kopnąć i biec??
0
savicevic88
savicevic88
14 sierpnia 2018, 19:26
Kopnij biegnij = Ekstraklasa... Przyjmij, pomyśl, kopnij, biegnij = reszta Europy. Zauważasz pewne różnice?
3
savicevic88
savicevic88
14 sierpnia 2018, 19:29
U Laxalta nie.
0
Orzelek79
Orzelek79
14 sierpnia 2018, 20:31
FM29 może to nie jest piłkarz z najwyższej półki ale na pewno byłby WZMOCNIENIEM.
0
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 18:35
Kolejny zawodnik który nie będzie gwiazdą, ale skompletuje kadrę? Najlepiej Herrerę albo Barellę poproszę. Ale na Praeta albo Veretouta/Benassiego też nie będę narzekał.
2
Orzelek79
Orzelek79
14 sierpnia 2018, 18:42
Rafinha/Ziyech(którego Ajax chce spieniężyć ) , żadnego z w.w piłkarzy Fiorentiny bym nie chciał .
0
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 18:47
Ziyech nie wyściubił jeszcze nosa za Holandię, na pewno jest bardziej ryzykowny niż gracz z Serie A. Zapomniałbym jeszcze - Bruno Fernandes ze Sportingu - calcio też już zna, a gracz ciekawy. A o Rafinhi faktycznie zapomniałem - to byłby ciekawy ruch no i utarlibyśmy nosa sąsiadom.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 18:48
0
savicevic88
savicevic88
14 sierpnia 2018, 18:53
Rafinha chyba zachłysnął się Barceloną jak Deulofeu po powrocie z Mediolanu i liczy na grę. Dla mnie w środek pola byłby idealny!
1
Marcin1995
Marcin1995
14 sierpnia 2018, 18:24
No czyli Leonardo nie jest głupi i zrobi ten transfer
0
Olli666
Olli666
14 sierpnia 2018, 18:38
Jaki?
0
Marcin1995
Marcin1995
14 sierpnia 2018, 18:48
Nie jest głupi tak się mówi jak ktoś coś robi dobrze, wielkie mi halo
0
victor89ck
victor89ck
14 sierpnia 2018, 18:18
W poprzednim sezonie podstawową trójkę pomocników tworzyli: Kessie, który rozegrał 93% czasu wszystkich meczy, Bonaventura - jakieś 72% i Biglia - 58%. Zmiennikami byli Montolivo - 33%, Locatelli - 30% i od czasu do czasu ktoś inny typu Mauri (14% = dopełnienie do 3 x 100%). W tym sezonie póki co podstawowy trzon się nie zmieni, jednak zmiennikami będą Bakayoko i Bartolacci. Z czasem miejmy nadzieję, że Biglię wygryzie Bakayoko spychając Biglię na rezerwę. Na upartego ten sezon przy odrobinie szczęścia (brak kontuzji Kessiego) jakoś obskoczymy, ale chcąc nie chcąc w przyszłym sezonie juz na gwałt musi przyjść klasowy pomocnik przenosząc już wtedy 30 letniego Bonaventurę na rezerwę. Marzenie Kessie - SMS a za nimi Bakayoko, na rezerwie Bonaventura i Biglia, czego chcieć więcej. Podsumowując uważam, że atak nam się polepszył, skrzydła w końcu mają zmiennika więc też na plus, środek pomocy też na plus - Bakayoko da nam więcej niż Montolivo lub Locatelli, a do tego mamy już zgranego z zespołem Kessiego i Biglię. Obrona powiedzmy ten sam poziom - z jednej strony za Bonu Caldara, ale Romek wygląda lepiej niż rok temu, do tego lepiej funkcjonujące boki obrony.
2
Ostawyski
Ostawyski
14 sierpnia 2018, 18:23
Biglia jest naprawdę dobry , nie sądzę by bakayoko go wygryzł.
5
victor89ck
victor89ck
14 sierpnia 2018, 18:28
ale Biglia w styczniu będzie miał 33 lata, a biologi nie oszukasz i jeśli już teraz nie pomyślimy o jego zastępstwie to obudzimy się z ręką w nocniku jak parę lat temu, gdy większość weteranów odchodziła
0
PanX
PanX
14 sierpnia 2018, 18:16
Nie wiem czy potrzebujemy zawodnika o takiej charakterystyce, odnośnie Laxalta. Z ligi włoskiej wolałbym chyba Barelle albo Praeta, z tych bardziej realnych opcji.
0
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 18:19
Barella nie jest zbyt realny, ponoć Cagliari chce za niego niemałą kasę.
0
PanX
PanX
14 sierpnia 2018, 18:26
Tak, podobno 40-50 mln, ale nikt za niego teraz tyle nie da i nie wiem czy jego klub stać na odrzucenie kwoty rzędu 30 mln, nawet jesli chodziłoby o wypożyczenie z wykupem po sezonie.
0
Marcin1995
Marcin1995
14 sierpnia 2018, 18:05
Laxalt spoko opcja może grać na boku obrony i skrzydle a i pewnie Jacka by odciązył w razie w jest za, biorąc pod uwagę wąską kadrę naszego zespołu
1
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 18:03
Jakby Laxalt przyszedł za Bertolacciego to same zalety. 1. Gość ograny w Serie A. 2. Zawodnik bardzo wszechstronny. O takich rezerwowych nic nie robiłem! No i powiedzmy sobie szczerze, nas NIE STAĆ na nikogo kto podniesie poziom naszej pomocy. Choć sondowałbym Herrere z FC Porto, może tam by się coś udało...
0
Catzone
Catzone
14 sierpnia 2018, 18:05
ooo tak,wielkie tak dla Herrery z Porto. Świetny pomocnik!
0
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 18:09
Laxalt to wahadlowy, ewentualnie skrzydlowy, wiec nie ma mowy o wymianie za Bertolacciego, chyba ze go wlaczymy w transakcje, ale na boisku nie maja ze soba nic wspolnego. Z tym ze po dobrym mundialu Laxalt zostal wyceniony na 20 mln. To juz lepiej dolozyc 5 i wziac Promesa.
0
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 18:18
^ Miałem na myśli, że Hakana można by cofnąć do pomocy wtedy.
0
AC1899
AC1899
14 sierpnia 2018, 18:01
Według Di Marzio, w czwartek agent Modricia, ten typek z Interu i Perez z Realu mają mieć ostateczne spotkanie. W piątek Modrić na testach. - Nie wiem skąd on bierze takie info.
0
Catzone
Catzone
14 sierpnia 2018, 18:05
Połowa osób Cię zlinczuję bo dla nich Di Marzio to fachowiec i pewne info ;)
0
14 sierpnia 2018, 17:57
Laxalt po Castillejo to byłby już szczyt głupoty. Dwóch średniaków o łącznej wartości ponad 30 mln euro. Zresztą Genua za mniej niż 15 mln go nie puści.
0
Catzone
Catzone
14 sierpnia 2018, 18:00
Tak jak ktoś pisał, Laxalt to może być transfer na LO,potem wymiana RR-Rabiot. Wtedy byłby za,Strinić/Laxalt dadzą radę na lewej obronie,a nasza pomoc zyska dużo.
0
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 18:04
Uważaj bo Rabiot będzie chciał przejść do Milanu :p
0
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 18:07
Laxalt to nie jest obrońca.
0
Robinowski
14 sierpnia 2018, 17:55
Pozbyć się szrotu i do boju. Dobre i to co mamy :-)
0
14 sierpnia 2018, 17:47
Ponoć Milan sonduje transfer Laxalta , może więc on na LO a z PSG jakas podmianka Rodriguez -Rabiot , bralbym w ciemno ;d , ale to tylko wątpliwa sugestia.
1
AdamoX
AdamoX
14 sierpnia 2018, 18:16
Laxat ma małe pojecie o grze w obronie
0
AdamoX
AdamoX
14 sierpnia 2018, 18:36
Ale i tak baaaardzo byl go chciał
0
Zielony2009
Zielony2009
14 sierpnia 2018, 17:39
Nie ma szans na 4-2-3-1, bo nawet tego nie testowaliśmy w okresie przygotowawczym. Btw kiedy ostatnio tak wyszliśmy? Co do szans na sezon to przynajmniej miejsce 6-7 mamy pewne, ale marzenia o top 4 będziemy musieli odłożyć na inne czasy, z dobrym trenerem i dobrą linią pomocy.
4
PanX
PanX
14 sierpnia 2018, 17:44
Ludzie, sezon się jeszcze nie zaczął. Dajcie chociaż szanse Gattuso i zawodnikom.
8
PanX
PanX
14 sierpnia 2018, 17:50
PanX Żaden normalny trener tak nie pajacuje przy linii bocznej jak Gattuso. To oznacza, że gość ma słaby warsztat i wszystko wymusza krzykiem i gestami. Takie mam niestety odczucia.
0
Catzone
Catzone
14 sierpnia 2018, 17:55
Ta,Conte jest spokojny. Mourinho też oaza spokoju. Sarri który pragnęła połowa strony też jest potulny jak baranek. Mam wymieniać dalej?
7
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 17:58
Co ma do tego, że lata i krzyczy? Inni trenerzy też tego nie robią? A czekaj robią, bo na stadionie jest głośno i albo trzeba się przebić, albo gestykulować XD Sezon zweryfikuje Gattuso. Ale 4tego miejsca z tym składem nam żaden trener nie zapewni.
3
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 17:59
Catzone Widziałeś kiedyś skaczącego przez cały mecz Sarriego czy Mourinho? Conte owszem ale pozostała dwójka już nie bardzo. Zawodnicy sami wiedzą kogo mają kryć i takie machanie łapami i pokazywanie "ty tu a tu" niczego dobrego nie wprowadza.
0
PanX
PanX
14 sierpnia 2018, 18:00
Nie wspominając o Simeone czy Kloppie. Dla mnie football, to również emocje i takie zachowania są normalne.
3
skazany na bany x2
skazany na bany x2
14 sierpnia 2018, 18:30
PanX daje im szanse i to wielkie, ale tylko na 5 miejsce.
1
ACstach
ACstach
14 sierpnia 2018, 18:33
Prawda, Mou czy Conte to o wiele większe wariaty w złym sensie tego słowa znaczeniu niż Gattuso.
0
Robinowski
14 sierpnia 2018, 19:22
Co najwyżej możemy zagrać kilka spotkań w układzie 442 z ofensywnymi bocznymi pomocnikami, innych ustawień nie przewiduję gdyż nie były testowane ale życie pokaże. No i dajcie szansę Rino, zespół się buduje to i umiejętności trenerskie również będą rosły. O top4 nie będzie łatwo ale poprzednie sezony pokazały że odpowiednią motoryką można dużo osiągnąć. W serie A jeśli chcesz mierzyć wysoko to przede wszystkim trzeba systematycznie zbierać punkty z niżej notowanymi klubami. W meczach na szczycie duży wpływ ma tak zwana dyspozycja dnia.
0
Zielony2009
Zielony2009
14 sierpnia 2018, 19:57
Pisałem to rok temu o Montelli i piszę to samo teraz. Rino to zbyt niepewny element, żeby powierzać mu taki projekt. To jest niepoważne. Jak cieniowaliśmy to można było sobie eksperymentować z Seedorfem czy Inzaghim, ale obecna sytuacja nie pozwala na taką ułańską fantazję. Rozczarujecie się wszyscy i już w październiku na stronce zostanie 1/5 obecnych odwiedzających w tym ofc ja,bo trenerzy i kibice się zmieniają, a ja tu cierpię od dekady, bo nie ma pomysłu na Milan.
0
Endriu
Endriu
14 sierpnia 2018, 17:39
Nie rozumiem dlaczego nie siegamy po jakiegos mlodego grajka z Brazylii...
0
Lomaxini
14 sierpnia 2018, 17:44
Bo Milan potrzebuje kogoś sprawdzonego a nie jakieś brazylijskie wynalazki które kosztują nie wiadomo ile i są tak naprawdę niewiadomą.
3
Lomaxini
Lomaxini
14 sierpnia 2018, 17:48
Bo to już nie czasy Kaki, którego sprowadzaliśmy za 8-12mln i teraz każdy młody Brazylijczyk, który trzy razy kopnie prosto piłkę jest wyceniany na 50+ baniek, a nie daje żadnej gwarancji na dobrą grę w Europie.
7
Krauser
Krauser
14 sierpnia 2018, 17:26
Patrząc na to okienko, to realnie wzmocniliśmy tylko jedną pozycje napastnika względem poprzedniej podstawowej "11". Tylko JEDNĄ! Tacy zawodnicy jak Reina, Strinic, Halilovic czy Bakayoko to poszerzenie ławki. A Caldara to wielki talent i w przyszłości będzie z niego dużo pociechy , ale obecnie to jest zjazd w dół w porównaniu do Bonusa. Ciężko powiedzieć co będzie z Castillejo, bo ten ma realne szanse przebić się do pierwszego składu, ale czy to taki dzik co poniesie całą drużynę na barkach? Szczerze wątpię. Czyli wychodzi na to, że na stan obecny mamy znaczny progres tylko na pozycji napastnika, dzięki transferowi Igły. Jak na drużynę z 6 miejsca w tabeli, która chce wskoczyć na min. 4 miejsce to trochę słabo to wygląda.
6
HIM1998
HIM1998
14 sierpnia 2018, 17:35
Gwarantuje ci, że Bakayoko z miejsca podniesie poziom lini pomocy. Coś mi mówi, że ten sezon zagra jak w Monaco :)
2
ACMgaara
ACMgaara
14 sierpnia 2018, 17:35
Jesli Igla odpali i strzeli 30bramek we wszystkich rozgrywkach w zupelnosci mi wystarczy :)
0
Zako
Zako
14 sierpnia 2018, 17:39
Zgadzam się, uzupelnilismy lawke, sęk w tym, ze 1 sklad nie jest jeszcze na odpowiednim poziomie. Bakayoko jakby odpalil to raczej pozycja Francka.
1
lopezito84
lopezito84
14 sierpnia 2018, 17:10
Zatem ani Depay ani Martial a do tego Bertolacci ktorego chce Gattuzo szkoda. Ale ogulnie robota leo i Maldiniego bardzo udana transfery naprawdę konkretne i zapowiada się ciekawie chciałbym jeszcze tylko zmiany trenera i możemy grać o pierwszą trójkę
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 17:14
1
Zako
Zako
14 sierpnia 2018, 17:14
Trzeba poczekać do przełomu października i listopada. Wtedy będą już konkretne działania pod nowego trenera. Oby tylko nie Conte.
0
lopezito84
lopezito84
14 sierpnia 2018, 17:16
Myślę że Conte był by lepszy niż Gattuzo
1
lopezito84
lopezito84
14 sierpnia 2018, 17:24
Conte potrafi się tylko kłócić i zwalniać zawodników przez sms-y. Gość wprowadza złą atmosferę i gra trójką z tyłu co już na dzień dobry powinno go dyskwalifikować.
1
Boro
Boro
14 sierpnia 2018, 18:42
Haha ale typy jeszcze się zdziwicie jak Gattuso będzie robił z chłopakami robotę.
2
lopezito84
lopezito84
15 sierpnia 2018, 15:25
Boro nie mam nic do Gattuzo ale on ma dziwnę wizje, bo jaki koleś wystawia przez cały sezon zawodnika który marnuje setki na potęgę (Kalinić) i nic z tego sobie nie robi nie zdziwię się teraz jeśli za Biglię i Bakayoko będzie wystawiał Bertolacciego bo widać od razu że coś do niego "czuje" że na siłę chce go zostawić.
0
Ski'90
Ski'90
14 sierpnia 2018, 17:07
Pamietajmy ze zaloba narodowa trwa max 3 dni. Wiec napewno nie odwolaj 1 kolejki.
0
Sone7
Sone7
14 sierpnia 2018, 17:14
Nie o to chodzi.
0
Brudny1403
Brudny1403
14 sierpnia 2018, 16:56
Marzeniem byłby piłkarz będący w stanie odciążyć Kessiego w poszczególnych fazach sezonu. Już nie mam na myśli piłkarza klasy Rabiota, ale będącego silną alternatywą nie obniżającą znacząco poziomu wyjściowej jedenastki. Siedzi mi w głowie piłkarz o charakterystyce podobnej do Parejo, czy Wassa.
0
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 17:13
Chyba przegapiles pare ostatnich dni bo wlasnie sciagnelismy Bakayoko.
7
Brudny1403
Brudny1403
14 sierpnia 2018, 17:23
Czy przypadkiem Bakayoko nie został kupiony w celu rywalizacji z Biglią? Myślałem że obydwoje pełnią tą samą funkcje na boisku. Jeśli nie to wprowadź mnie proszę z błędu.
0
Paul Singer
Paul Singer
14 sierpnia 2018, 18:07
Bakayoko to taki sam typ pilkarza jak Kessie, silny fizycznie ale niestety nie ma podan jak Modric czy Kroos. Moze grac takze jako defensywny pomocnik. Mysle, ze bedzie gral na kazdej z 3 pozycji w srodku, w zaleznosci gdzie bedzie potrzebna rotacja lub wskoczenie do pierwszej jedenastki.
0
acDZiku82
acDZiku82
14 sierpnia 2018, 16:24
No nic to zyc nie umierac a w niedziele sie okaze juz nie moge sie doczekac poczatku ligi . FORZA MILAN
1
Rafalzki
Rafalzki
14 sierpnia 2018, 17:02
myślę, że najbliższa kolejka zostanie przełożona więc raczej nie zaczną w niedzielę.
0
Zako
Zako
14 sierpnia 2018, 16:21
Według mnie bez kreatywnego pomocnika sklad dalej nie musi byc wystarczajacy. To prawda, mamy w koncu napastnika z top, ale mimo wszystko z 1 skladu odszedl obronca. Za dużo ludzi robi z Bonuca teraz gościa na poziomie Zapaty. Ogarnięto troche sprzedaże i lawkę, ale jesli Samu jest tylko zmiennikiem to pomoc Biglia Jack Kessie jest toporna. Wiadomo, ze moglo byc gorzej patrzac na to co sie dzialo tu miesiac temu i pewnie przy wiekszej ilosci czasu Leonardo dalej szukalby pomocnika. W kazdym razie na wyrost jest po tym mercato robienie z nas glownych faworytow do top4.
6
Rafalzki
Rafalzki
14 sierpnia 2018, 16:53
Wystarczy przejść na 4-2-3-1 i wtedy nie jest potrzebny kreatywny pomocnik. Calhanoglu grałby na środku za napastnikiem a po bokach byłby Jacek i Suso. Wystarczy tylko głową ruszyć a nie grać topornym 4-3-3.
0
Zako
Zako
14 sierpnia 2018, 17:03
Z tym, ze widać bylo np. W meczu z Barcą, ktora grala rezerwami jakie problemy mamy z wyjsciem spod pressingu. Przydalby sie gracz, ktory umial by z niego wyjśc a nie kopac na aut, a Biglia na pewno takim graczem nie jest. A jesli 4 2 3 1 m niby rozwiazac problem to wieksza kasa powinna byc ulokowana w lewe skrzydlo, bo Jack jest zbyt malo przebojowy do tej waznej roli w tej formacji. No i idac tym tokiem rozumowania to wychodzi na to, ze wystarczy zmienić formację na 4 2 3 1 i wlasciwie nie potrzeba wzmocnień a w praktyce tak nie jest.
1
Zako
Zako
14 sierpnia 2018, 17:12
Zako Tu nie chodzi o to, że zmiana formacji rozwiąże nasze problemy. Tylko na logikę biorąc, jeżeli dana formacja jest na tyle kiepska, że nie potrafi tworzyć sytuacji to trzeba ją w miarę możliwości odsunąć od pewnych zadań.
0
Wolly
Wolly
14 sierpnia 2018, 17:13
Jaka formacja by nie była i tak przydałby się jeszcze pomocnik.
0
Zako
Zako
14 sierpnia 2018, 17:16
Jednak caly okres przygotowawczy wskazuje na to, ze bedziemy grac 4 3 3, więc kadrę trzeba szykować pod nią, a w niej wlasnie ten pomocnik kuleje.
1
Antyilluminati
Antyilluminati
14 sierpnia 2018, 16:12
Tymczasem nasz przyszły nowy nabytek https://www.meczyki.pl/sportbuzz/kiedy_uslyszales/136379
1
bawolejaja
bawolejaja
14 sierpnia 2018, 16:42
Dla mnie to on może nawet na codzień w stroju borata śmigać, byle strzelał i asystował.
4
stary_boss
stary_boss
14 sierpnia 2018, 16:11
nie żebym się czepiał :) https://www.instagram.com/p/Bmb-cOOHmNm/?tagged=castillejo
2
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 16:15
Kij mnie to jak się ubiera, jak będzie grał na poziomie to jak dla mnie może się nawet kąpać w musztardzie i chodzić w wściekle różowych gaciach. Bardziej mnie martwi fakt, że gość takiej postury może się odbić od obrońców w Serie A.
7
Wolly
Wolly
14 sierpnia 2018, 16:30
Na boisko tak nie wyjdzie, więc nie ma co się przejmować.
2
matten
matten
14 sierpnia 2018, 18:21
Dogadałby się z Krychowiakiem :)
0
22KAD
22KAD
14 sierpnia 2018, 16:07
Sms przyjdzie na pewno
0
przemek.kili
przemek.kili
14 sierpnia 2018, 16:14
No na bank. Już wysyłam.
10
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
14 sierpnia 2018, 16:07
lipido Nie, zeby_cissokho Możesz ironizowac ale faktów nie zaszczekasz
0
Diavo
Diavo
14 sierpnia 2018, 16:05
Jeśli naprawdę zagramy 433 a nie ciągle będziemy grać jak stary Milan i odetniemy się od tego gościa przed obrońcami to nawet Hakan może zagrać na środku pomocy zamiast Biglii.
0
patoo_07
14 sierpnia 2018, 16:04
Do 4-2-3-1 z trójką Bonaventura-Hakan-Suso wystatczy. Brakuje trochę takiego zamknięcia w postaci pomocnika, żeby zmiennikami Jacka i Hakana nie byli Borini i Halilovic, no ale nie ma co narzekać. 2 pomocników obsadzonych przez Bakayoko, Kessiego, Biglie i Bertolacciego. Okienko na plus, poziom sportowy zdecydowanie się podniósł. Trzeba poczekać z osądami do 3 kolejki, jak będziemy po meczach z Napoli i Romą. Myślę, że będzie dobrze! Nie mogę się już doczekać!
1
bawolejaja
bawolejaja
14 sierpnia 2018, 16:02
Pany nie róbcie Nam tego, tradycji musi się stać zadość. Chcemy emocji do ostatniej godziny! :)
0
Son Goku
Son Goku
14 sierpnia 2018, 16:01
Plizzariego zostawcie w klubie,ewentualnie wypożyczenie...wierze w to,że będą z niego ludzie. Ten transfer Bakka-Castillejo podoba mi się,aczkolwiek myślałem,że nasz bakuś jest trochę więcej wart. Nie wiem co trener widzi w Berto.....
0
jay-jay
jay-jay
14 sierpnia 2018, 16:00
W poprzednich latach, okienko zawsze konczyło się obiecywaniem mitycznego Pana X, który zbawi nasz zespół. Kończyło się to Kaliniciem, Torresem czy Destro. Tym razem jest bardzo cicho odnośnie wielkich nazwisk (poza SMS), wiec może zadziała to w odwrotną stronę i na koniec okienka będzie jakaś bomba ;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 sierpnia 2018, 15:58
Jeśli to prawda z końcem transferów to można powiedzieć, że braknie tej kropki nad "i" w postaci kreatora gry. Mimo wszystko zawsze można cofnąć Hakana na treq w 4-2-3-1 i zagrać po bokach Jack/Pablo Suso/Castillejo i też biedy nie ma.
4 nowe nazwiska, które wzmocnią skład to niezly prognostyk przed sezonem i okienko można ocenić na 7/10. Myślę, że bedziemy walczyć z Napoli i Lazio o 4 miejsce bo uważam, że zanotują słaby sezon.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 19:11
7
Lomaxini
14 sierpnia 2018, 16:06
Sycylijczycy?
1
Vol'jin
14 sierpnia 2018, 16:07
Napoli nie jest na wyspie, no ja wiem, że są w obrębie po za Włoch, ale nie aż tak ;]
0
Wolly
Wolly
14 sierpnia 2018, 16:09
Dokładnie 4-2-3-1 byłoby świetne choć pewnie zaczną od 4-3-3 tak jak testowali na Realu M. Powoli ucząć się nowego ustawienia.
0
Wolly
Wolly
14 sierpnia 2018, 16:45
Gattuso nie przejdzie na 4-2-3-1 bo z dużo nowych schematów byłoby do przekazania :D dalej będzie klepał 4-3-3 i Hakan będzie musiał grać w pomocy co jest moim zdaniem samobójstwo.
0
Zako
Zako
14 sierpnia 2018, 16:57
Ciężko uwierzyć, ze pomimo zmiany trenera i odejscia Jorginho Napoli zagra tak tragiczny sezon, żeby wylecieć poza Top4. Zobaczymy jak będzie wyglądac ich sytuacja po 2 kolejkach.
0
Vol'jin
14 sierpnia 2018, 17:12
ktoś chyba zapomniał jakie wyniki Ancelotti w Serie A notował. To było drżenie o 3-4 miejsce w lidze de facto. 1 Scudetto we Włoszech na 8 lat z taką kadrą w Milanie też daje do myślenia. W Juventusie też oddał frajersko mistrzostwo Włoch na rzecz Lazio ;)
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
14 sierpnia 2018, 19:11
Nie wiem co ja sobie wymyśliłem z tą Sycylią, Serio :D
0
jay-jay
jay-jay
14 sierpnia 2018, 15:58
W ostatnich latach na koniec okienka zawsze mówiło się o tajemniczym, wielkim transferze Pana X - a kończyło się, jak choćby ostatnio - Kaliniciem - czy tak jak w przeszłości - Torres, Destro. Teraz jest wyjątkowo cicho, o wielkim nazwisku (poza SMS) się nie mówi, więc może zadziała to w drugą stronę i na koniec okienka będzie jakaś bomba ;)
0
jay-jay
jay-jay
14 sierpnia 2018, 15:57
W ostatnich latach na koniec okienka zawsze mówiło się o tajemniczym, wielkim transferze Pana X - a kończyło się, jak choćby ostatnio - Kaliniciem - czy tak jak w przeszłości - Torres, Destro. Teraz jest wyjątkowo cicho, o wielkim nazwisku (poza SMS) się nie mówi, więc może zadziała to w drugą stronę i na koniec okienka będzie jakaś bomba ;)
0
karp_fso
karp_fso
14 sierpnia 2018, 15:57
O ile obronę mamy kompletną (choć obawiam się nieco o Simicia, nawet w roli piątego obrońcy), atak jest okej (Higuain/Cutro + awaryjnie zagra Borini albo ktoś z Primavery) to mam lekkie obawy co do pomocy i skrzydeł. No bo zakładamy, że Mauri i Montolivo odejdą, nie?
Pomoc: Biglia, Kessie, Bertolacci, Bakayoko, Jack
Skrzydła: Suso, Castillejo, Hakan
Z czego przypisałem Hakana na skrzydła i Jacka do pomocy bo tak głównie grali w poprzednim sezonie. Jasne, zawsze można cofnąć Hakana do pomocy, albo przesunąć Jacka na skrzydło, ale brakuje przynajmniej jednego pomocnika. Szczególnie, że Jack lepiej radzi sobie na skrzydle niż w pomocy gdzie jest ewidentnie dławiony. Więc jeśli nikt nie przyjdzie, a odejdzie ktoś z dwójki Monto/Mauri to krucho może być z ławką, oj krucho. Na ten moment sportowo to Monto > Locatelli > Mauri. Jeśli nikogo nie sprowadzimy do pomocy, to dobrze by było żeby chociaż Montolivo został. EDIT: Zapomniałem o Pasal... przepraszam, Haliloviciu. I o Borinho. Nie no dobra, to jeszcze w miarę to wygląda (liczebnościowo) i faktycznie ten Monto tu niepotrzebny, ale jednak jeden PORZĄDNY pomocnik by się przydał.
Edytowano dnia: 14 sierpnia 2018, 16:05
2
Umberto
Umberto
14 sierpnia 2018, 15:21
Ciekawe czy Hakan zostanie przeniesiony na środek pomocy
1
victor89ck
victor89ck
14 sierpnia 2018, 15:25
Myślę, że przy braku transferów będziemy testować ustawienie z Hakanem na środku i Suso - Castillejo na skrzydłach
1
Sheva7210
Sheva7210
14 sierpnia 2018, 15:45
albo Suso Bonaventura na skrzydlach a w pomocy Bakayoko i Kessie
0
MK92
MK92
14 sierpnia 2018, 15:00
Ponoć pojawiły się jakieś kłopoty z wysyłaniem SMSów na linii Rzym - Mediolan...
7
matten
matten
14 sierpnia 2018, 14:56
Ciekawe czy mają w notesie jakąś alternatywę dla Milinkovicia-Savicia, bo jakoś nie wydaje mi się, aby pan Lotito go puścił :> Mówiło się o Rabiocie, ale coś ostatnio ucichło... mam nadzieję, że to nie koniec transferów do pomocy.
1
Rafalzki
Rafalzki
14 sierpnia 2018, 15:04
też na Rabiota liczyłem ale gdzieś czytałem, że PSG wyklucza transfer nawet za cenę darmowego odejścia za rok, namawiają go na nową umowę którą odrzucił podobno.
0
Vol'jin
14 sierpnia 2018, 15:54
8-9 mln Rabiot chce do ręki + użależniony od matki-agenta, a ona ma swoje humory
0
Catzone
Catzone
14 sierpnia 2018, 16:20
Myślę,że matki-agenta można zamienić na agenta-matkę. Lepiej brzmi jak na moje.
0
<  1  2  3  4    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się