SCUDETTO


MERCATO LIVE 15 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

15 sierpnia 2018, 08:18, Presidente Aktualności
MERCATO LIVE 15 SIERPNIA: Zapis relacji na żywo

[8:18]: Do zamknięcia okienka transferowego zostało już niecałe 60 godzin. W Milanie obecnie trwają pracę nad finalizacją dwóch transferów: Samu Castillejo oraz Diego Laxalta. Hiszpan może stawić się w Mediolanie nawet dzisiaj. Tymczasem La Gazzetta dello Sport na tapetę bierze ponownie Sergeja Milinkovicia-Savicia i zakusy Leonardo po tego zawodnika. Dziennik pisze o ofercie, jaką złożyli mediolańczycy tj. płatne ponad 30 milinów euro wypożyczenie z opcją wykupu za kolejne 50 milionów oraz oddanie jednego z piłkarzy rossonerich, jednak Claudio Lotito odrzucił ją uznając za znacznie poniżej jego oczekiwań. Dziennikarze zastanawiają się, czy Leonardo podejmie kolejną próbę rozmów z Lazio, oczywiście przy jednoczesnej korekcie propozycji.

[8:32]: Alfredo Pedulla: Sprowadzenie Laxalta to koszt rzędu 16 - 17 milionów euro, a biorąc pod uwagę zobowiązanie Genoi do wykupienia Lapaduli za kwotę 11 milinów, Milan będzie musiał dorzucić jeszcze 5 do 6 milinów, aby pozyskać Urugwajczyka. Rozmowy są na zaawansowanym etapie. 

[8:40]: La Gazzetta dello Sport potwierdza porozumienie Milanu z Genoą w kwestiach finansowych: 14 milionów euro plus 4 miliony w bonusach oraz pomniejszenie kwoty całej operacji o 11 milionów euro (Lapadula). Podobną kwotę za Laxalta zaproponował Zenit, ale Preziosi ją odrzucił. 

[8:45]: Milan próbuje pozyskać Diego Laxalta, pisze Corriere della Sera, którego na oku ma także Juventus oraz Zenit. W ewentualny transfer 25-latka na San Siro może zostać włączony Andrea Bertolacci

[9:03]: Rossoneri postarają się także znaleźć rozwiązanie dla Riccardo Montolivo, który nie znajduje się w planach klubu na nowy sezon, ale jednak ciągle jest członkiem kadry Il Diavolo.

[9:48]La Gazzetta dello Sport pisze, że dziś powinna rozpocząć się już realizacja transferu Samu Castillejo. Leonardo poleciał do Hiszpanii, aby z wielką uwagą ocenić wszelkie kwestie wypożyczenia z obowiązkiem wykupu. Mediolańczycy bardzo mocno uważają na zasady Finansowego Fair Play.

[11:00]: Alfredo Pedulla podkreśla, że Milan nie chce włączyć w transfer Diego Laxalta swojego pomocnika Andrei Bertolacciego, mimo iż taki temat zgłosiła Genoa.

[11:03]La Gazzetta dello Sport podkreśla, że prawdą jest zainteresowanie Milanu pomocnikiem Lazio, Sergejem Milinkoviciem-Saviciem. Choć Claudio Lotito odrzucił ofertę rossonerich dotyczącą określonych pieniędzy oraz wymiany zawodników, to Leonardo jeszcze się nie poddaje. Niewykluczone, że po sfinalizowaniu innych operacji podczas mercato, Brazylijczyk ponownie zwróci się do włodarza rzymskiego klubu.

[13:57]: Carlos Bacca nie pojawił się w ośrodku treningowym Milanello i nie uczestniczy w treningu, donosi Sportmediaset. Kolumbijczyk jest o krok od powrotu do Villarreal.

[13:59]: Gianluca Di Marzio: Jeszcze dzisiaj do Mediolanu przybędzie Diego Laxalt, a na jutro zaplanowano jego testy medyczne.

[14:05]: Leonardo jest w Hiszpanii, gdzie osobiście będzie uzgadniał ostatnie szczegóły transferu Samu Castillejo. Według Sky Sport, początkowa oferta Milanu (18mln) została podniesiona o milion euro, przy jednoczesnym zachowaniu w transakcji Carlosa Bakki.

[14:28]: La Gazzetta dello Sport podaje, że Leonardo nie zamierza poddać się w walce o Sergeja Milinkovicia - Savicia i może niebawem przypuścić ostatni atak. W związku z ograniczeniami Finansowego Fair Play klub musi bilansować swoje transfery przychodzące i wychodzące, ale w przypadku odejścia jednego z ważniejszych graczy - Bonaventura, Suso lub Rodriguez, co pozwoliłoby wyrównać transfery gotówkowe Castillejo czy Laxalta, na stole Claudio Lotito może pojawić się nowa oferta. Dziennik mówi o kwotach rzędu 40 milionów za wypożyczenie i 80 milionów za wykup.

[15:22]: SkySport: Diego Laxalt podpisze z Milanem czteroletni kontrakt. 

[16:00]: Podsumujmy aktualną sytuację na kilkadziesiąt godzin przed końcem mercato:

- Diego Laxalt już dziś wieczorem pojawi się w Mediolanie, a jutro przejdzie testy medyczne i podpisze 4-letni kontrakt z Milan. 25-letni Urugwajczyk z włoskim paszportem został wyceniony na 14 mln euro odstępnego + 4 mln euro w bonusach. Milan zapłaci Genoi tylko 3 mln euro od razu + bonusy, gdyż na Liguryjczykach ciążyło dokonanie płatności 11 mln euro za obligatoryjny wykup Gianluki Lapaduli,

- Leonardo spędził środę w Walencji w biurach Villarrealu. Samu Castillejo trafi do Milanu na zasadzie wypożyczenia za 3 mln euro z obowiązkiem wykupu za 16 mln euro, a ponadto w ramach rozliczenia do hiszpańskiego powróci już poprzez transfer definitywny Carlos Bacca,

- wobec transferu Laxalta, niektóre źródła poddają w wątpliwość dalszą przyszłość na San Siro Ricardo Rodrigueza, którego widzi u siebie m.in. PSG, ale wielu dziennikarzy twierdzi, że rossoneri chcą po prostu zabezpieczyć lewą flankę wobec aktualnego braku gotowości zdrowotnej Ivana Strinicia,

- w tle pozostaje kwestia pomocnika, o którego Milan miałby się pokusić w ostatnich godzinach mercato. La Gazzetta dello Sport twierdzi, że Leonardo nie porzucił marzeń o Sergeju Milinkoviciu-Saviciu i po załatwieniu innych kwestii raz jeszcze ruszy do Claudio Lotito, aby porozmawiać o Serbie.

[19:00]: Jak donosi stacja Sky, ostatnie szczegóły dotyczące transferu Samuel Castillejo do Milanu oraz przenosin Carlosa Bakki do Villarreal zostały ustalone. Wyjazd Leonardo do Hiszpanii pozwolił na zamknięcie transakcji. Castillejo jeszcze dziś wieczorem ma przybyć do Mediolanu, a jutro, wraz z Diego Laxaltem, przejść testy medyczne w klinice La Madonnina przed podpisaniem kontraktu z Milanem.  

[19:51]: Dziennikarz Antonio Vitiello informuje, że do mediolańskiego hotelu Westin Palace przybył już agent Diego Laxalta. Wkrótce pojawi się tam także sam Urugwajczyk.

[20:14]Diego Laxalt jest już w Mediolanie. Wkrótce powinien dołączy do niego Samu Castillejo, a jutro obaj piłkarze przejdą testy medyczne i zwiążą się kontraktami z Milanem.

[20:15]: Oto Diego Laxalt po przyjeździe do mediolańskiego hotelu:

[20:17]: Urugwajczyk skomentował krótko: "Jestem szczęśliwy z przybycia do Milanu"

[20:20]TUTAJ można obejrzeć wideo z przyjazdu Diego Laxalta do mediolańskiego hotelu.

[20:52]: Według SportItalia, Milan jest rozczarowany postawą Riccardo Montolivo, który póki co odrzuca oferty odejścia z klubu. Pomocnik może liczyć na San Siro na kontrakt rzędu 3,5 mln euro rocznie.

[22:50]: Samuel Castillejo dotarł już do Mediolanu i przebywa w tym samym hotelu, co Diego Laxalt, w oczekiwaniu na jutrzejsze testy medyczne. 

[22:58]: Wieczór w hotelu Westin Palace w Mediolanie w pigułce

[23:02]: Sportmediaset twierdzi, że to Milan wydaje się być najbliżej Sergeja Milinkovicia-Savicia z klubów zainteresowanych Serbem. Lazio chce za swoją gwiazdę 120 mln euro, a mediolańczycy oferują 40 mln euro za wypożyczenie i 80 mln euro jako prawo wykupu. Chcą oni jednak obniżyć te koszty poprzez włączenie do transakcji jakiegoś piłkarza, np. Fabio Boriniego czy Giacomo Bonaventury. Claudio Lotito odrzucił pierwszą propozycję rossonerich. Niewykluczone, że zostanie ona poddana korekcie i złożona ponownie.



432 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
lyndonmilan1
lyndonmilan1
16 sierpnia 2018, 08:06
Poza tematem, kiedy widzę Laxalta przypomina mi się Edgar Davids niewiem dlaczego. Niewiem czy to ta fryzura i to że obaj mają okulary (wiem że nie re same) a może faktycznie jest do niego podobny
0
jedunio
jedunio
16 sierpnia 2018, 08:06
Teraz dużo użytkowników Twittera pisze, że to był fake news ale równie dobrze mogą to być kibice, którym bardzo ciężko w to po prostu uwierzyć a nie mają dostępu do takich info jak inni. Choć szansa i tak 50 na 50... Czy to prawda czy nie
0
Qiub
Qiub
16 sierpnia 2018, 07:56
Żeby się Lotito nie przejechał, jak Cairo na Belottim.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
16 sierpnia 2018, 07:07
Lolito powinien puknąć się w głowę i zaakceptować ofertę Elliotu, gdyż nikt we Włoszech nie da mu 120 mln. jednorazowo.Nawet Juventus.Prędzej przekonają Rabiota niż zrealizują takie wariackie żądania.
0
Tutkovic
Tutkovic
16 sierpnia 2018, 06:59
Gdzie wypowiedź ojca znajdziemy?
0
jedunio
jedunio
16 sierpnia 2018, 07:48
Na Twitterze ktos podał
1
Morata1993
Morata1993
16 sierpnia 2018, 07:57
No to być może będzie bomba na koniec, bomba której wiele tutaj chciało
0
rzezniq
rzezniq
16 sierpnia 2018, 06:26
Gdzie nigdzie o tym piszą i zamiast prezentacji 2 zawodników zobaczymy 3 fajnie by było
0
jedunio
jedunio
16 sierpnia 2018, 06:09
Podobno ojciec Savica powiedział, że transfer jest praktycznie domkniety umowa na 5 lat 4,5 mln netto. Dziś albo jutro testy. Ktoś coś wie na ten temat?
0
Vol'jin
Vol'jin
16 sierpnia 2018, 01:24
nr 7 dalej wolny ;] (Laxalt ma grać z 93 a Castilejjo z 29)
3
elszyc22
elszyc22
16 sierpnia 2018, 00:42
Montolivo słabiutko, robi problem. Z jednej strony rozumiem, że moze miec waty (sprawy z opaska kap. itp.) ale jednak klub dawno zakomunikowal ze sie nie znajduje w planach a umowmy sie ze by odciazyl budzet placowy. Zwlaszcza ze zglaszaja sie po niego kluby wiec widac ze jednak $$$$ gra glowna role. Podoba mi sie opcja (w obliczu przyjscia Laxalta) z odejsciem RR (gral przyzwoicie ale tzw. dupy nie urwal) za jakis dobry pieniadz i sprowadzeniem SMSa bo tego Milan potrzebuje od lat, klasowego pomocnika. A SMS mimo ze jest mlody to pokazal juz duzo.
1
nautilius82
nautilius82
16 sierpnia 2018, 01:12
na pewno za te kasę nie warto kupować sms- a( ok grał na pewnym poziomie, ale dpy nie urywał również na MŚ) , patrz z Belottim co było a jak jest po roku czasu . ale na pewno ktoś do środka pomocy kreatywny przyda się
0
karp_fso
16 sierpnia 2018, 00:08
To ładny "kapitan" Montolivo. Jasne, pieniążki za sezon na głębokiej rezerwie, fajnie, ale gdzie jakieś ambicje sportowe?
0
MisiuACM
MisiuACM
16 sierpnia 2018, 02:45
Jakie ambicje sportowe w piłce może mieć gość mający 33 lata? On już wie, że swoje osiągnął i lepszy nie będzie, w tym momencie jedyną motywacją dla niego są $$$ co wyraźnie pokazuje. Szkoda, ale błąd był u tego co z nim ten kontrakt podpisywali.
1
karp_fso
16 sierpnia 2018, 03:22
Są piłkarze którzy mimo wieku chcą grać regularnie i wolą zejść do niższej pensji i grać w słabszym klubie, ale grać, a nie marnować rok na trybunach. Pazzini to dobry przykład.
0
Sławek94ACM
Sławek94ACM
16 sierpnia 2018, 00:04
Skoro fani tej całej kardashian robią zbiórkę pieniędzy aby została najmłodszą milionerką czy tam miliarderką to my kibice Milanu nazbieramy na odprawę Monto pronto haha A tak serio to na prawdę dobrze by było żeby on już odszedł bo aż mnie krew zalewa jak oglądam jego grę.. piłka do tyłu i.. tyle w sumie.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2018, 01:04
Nie kardashianki tylko Kylie Jenner :p
2
Sławek94ACM
Sławek94ACM
16 sierpnia 2018, 06:55
No tak :D
1
milan2002
milan2002
15 sierpnia 2018, 23:53
Niedawno pisałem, że Real zaliczy wtopę i proszę bardzo. Pierwszy oficjalny mecz i w dupsko dostali. I to konkretnie.
0
Daniel Maldini
Daniel Maldini
16 sierpnia 2018, 00:09
Serio? ...
0
milan2002
milan2002
16 sierpnia 2018, 00:22
Jasne, że serio. 4-2 to konkretny wpiernicz. Rok do roku sprzedawali graczy, aż się dorobili. Kibicowałem im, do momentu sprzedaży Ronaldo. Teraz ich los mi jest raczej obojętny. Potęgi upadają u szczytu. Sądzę, że z Juve będzie tak samo.
2
Rafael Rossonero
Rafael Rossonero
16 sierpnia 2018, 01:27
Nie wierzę w to co czytam i że ktoś to plusuje. Real przeważał większość meczu, Atletico ugrało remis po błędzie obrony Realu, w dogrywce się odkryli i dostali 2 bramki. Ogólnie w dzisiejszym meczu obrona Realu kulała mocno, a nie osłabiła się w stosunku do poprzedniego sezonu. Ronaldo odszedł i zmieniłeś "ulubiony klub"? Super kibic
1
chareck
chareck
16 sierpnia 2018, 02:00
Montolivo to najgorszy kapitan Milanu (Bonucciego - chiński majstersztyk oczywiście nie wliczając) od kiedy kibicuję temu klubowi czyli od 1994 r. Zero charyzmy, zero charakteru. Ambrosini zjadał go na śniadanie. Za to pomocnikiem był niezłym do czasu jego dwóch kontuzji, które go ewidentnie zachamowały...
0
chareck
chareck
16 sierpnia 2018, 02:44
sorki ten mój komentarz miał nie być do tego wątku...
0
jedunio
jedunio
15 sierpnia 2018, 23:47
Poza tematem... Lazio ma ciekawe rozpoczęcie sezonu .. 1 kolejka Napoli 2 kolejka Juventus .. Nie tylko nam będzie ciężko :)
2
KaSeL85
KaSeL85
15 sierpnia 2018, 23:46
Ostatnie 44h tego mercato z cominutowym odświeżaniem strony czas zacząć. Ja również podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Być może to jeszcze nie koniec wzmocnień, być może czeka nas jeszcze wymarzona bomba transferowa, ale nawet gdyby jej nie było, to moim zdaniem okienko należy uznać za udane. Kto jeszcze miesiąc temu spodziewał się, że będzie tak dobrze? A gdyby nie chore FFP, byłoby jeszcze lepiej. Drużynę mamy mocniejszą niż w poprzednim sezonie. Co było naszym problemem w zeszłym roku? Po pierwsze - bardzo wczesne rozpoczęcie rozgrywek LE, brak czasu na pracę w okresie letnim, problemy z trenerem od przygotowania fizycznego oraz podejście Montelli do tego aspektu, dodatkowo wcześniejsza długa, przymusowa pauza Hakana, który we właściwy rytm wszedł tak naprawdę w połowie sezonu. Po drugie - brak klasowego napastnika. Po trzecie - poza atakiem absolutny brak rezerwowych, nie było nikogo, kto w drugiej połowie mógłby wejść i pociągnąć zespół, kto mógłby zastąpić zajechanych Jacka i Suso w drugiej części rozgrywek. W tym sezonie przerwę letnią przepracowaliśmy bardzo solidnie, zaczynamy rozgrywki znacznie później, nie powinno być sytuacji, że w październiku oddychamy rękawami przez cały mecz. W ataku mamy napadziora z prawdziwego zdarzenia, gwaranta bramek. Wreszcie tegoroczne transfery dają realną możliwość rotacji składem, mamy w końcu kogoś, kto wejdzie i może dać impuls drużynie. Moim zdaniem Bakayoko, Castillejo czy Laxalt to zawodnicy z ogromnym potencjałem, być może nie wielkie gwiazdy, ale wciąż młodzi, mogący już teraz realnie powalczyć o pierwszy skład, dynamiczni i zadziorni, do tego Strinic, Reina, Caldara i Halilović. Jedyne osłabienie to odejście Leo, ale on też miał wiele bardzo przeciętnych meczów w zeszłym roku. Grunt to nie tracić frajersko punktów z drużynami z końca stawki, mam nadzieję, że mając taką ławkę nie będą nam się przytrafiać takie mecze jak z Benevento. Ja jestem optymistą, z Romą i Napoli powalczymy o miejsca 3-4. Chciałbym jedynie jeszcze zmiany ustawienia na 4-2-3-1. I przestańcie niektórzy ciągle narzekać. FORZA MILAN!
5
chareck
chareck
16 sierpnia 2018, 00:01
To juz raczej koniec.
0
Fushnikov
Fushnikov
15 sierpnia 2018, 23:35
I cyk Nikola z superpucharem xD
5
jacekk553
jacekk553
15 sierpnia 2018, 23:50
Ciekawe czy powie, że nie chce, bo nie grał w tym meczu :D
2
Rocker
Rocker
15 sierpnia 2018, 23:55
Ale cały meczyk przesiedział na ławce, pewnie z bólem pleców.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
16 sierpnia 2018, 01:05
To jest dopiero spryciarz. Mógł mieć medal za 2 miejsce na MŚ nic nie robiąc a teraz dostanie za superpuchar też nic nie robiąc :D
2
Adamek189
Adamek189
15 sierpnia 2018, 23:13
Mogli by mu kopsnąć 1 mln rekompensaty i niech idzie do Chievo
0
Son Goku
Son Goku
15 sierpnia 2018, 22:23
Po prostu nikt nie chce monto albo przynajmniej nie za taką pensje jaką ma, w związku z tym chłopak pewnie chce zostać do końca kontraktu....no szkoda ale co zrobić,takie są realia.
5
matten
matten
15 sierpnia 2018, 22:19
Dobrze byłoby się pozbyć Montolivo, bo jak na rezerwowego pobiera zdecydowanie zbyt wysoką pensję. Niemniej jednak jeśli zdecyduje się zostać to nie będę przesadnie zdziwiony, w końcu chłop ma już swoje lata i nie ma się co oburzać, że chce wypełnić kontrakt w miejscu, które dobrze zna i w którym dobrze się czuje. Będąc na jego miejscu pewnie też wybrałbym "ciepłą posadkę" niźli przeprowadzkę do innej ligi, bo na emeryturę w USA czy innych Chinach chyba jeszcze trochę za wcześnie :) Co do Castillejo i Laxalta to czekamy na testy medyczne i podpisanie kontraktów... mam nadzieję, że obędzie się bez niespodzianek (proszę dobrze wyszczotkować zęby przed snem!).
12
Jarosław Kaczyński
Jarosław Kaczyński
15 sierpnia 2018, 23:25
To zbyt dobrze o tobie nie swiadczy..
0
Fushnikov
Fushnikov
15 sierpnia 2018, 23:40
Jarek Ty akurat nie powinieneś się wypowiadać co do tej kwestii. Kolejna miesięcznica się zbliża.
3
mariodasilva33
mariodasilva33
15 sierpnia 2018, 22:09
Jutro będzie kluczowy dzień jeżeli chodzi o jakiś transfer do środka pola jeżeli nic się nie wydarzy to nie liczę już na nikogo . Nie ma co być pazernym, mamy ciekawy skład na chwile obecna każdy ma swojego zmiennika co w kontekście całego sezonu będzie decydujące żeby wejść do top 4 :) Nie ma co narzekać ale mimo wszystko czekam jeszcze na jakaś bombę jutro :)
0
jedunio
jedunio
15 sierpnia 2018, 23:50
Dokładnie ... Jeśli jutro się nic nie wydarzy .. to co w sam piątek można zrobić ? Jutro trzeba coś ustalić, piątek testy, kontrakt i jedziemy! :) Oby tylko ktoś jeszcze przyszedł :)
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 sierpnia 2018, 21:57
Szkoda, że nie udało się kupić piłkarzy o których było głośno jakiś czas w kontekscie transferów bo np. ja wolałbym Depaya i Ceballosa u nas zamiast Bakayoko i Laxalta. Cieżko powiedzieć czy to są wzmocnienia pierwszego składu czy ławki, właściwie tylko Higuain to wzmocnienie a z kolei Musacchio czy Caldara to osłabienie w obronie za Leo więc ciężko powiedzieć jak będziemy grać, powinno być dobrze ale też bym się nie zdziwił jak będzie znowu padaka. Już nie mogę się doczekać startu sezonu.
0
acmnajlepszy22
acmnajlepszy22
15 sierpnia 2018, 22:02
Z tego co pamiętam Leo grał padakę, przypomnij sobie jakie babole mu się przytrafiały jedyny + to to że romek przy nim dojrzał mentalnie
5
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 sierpnia 2018, 22:21
Zgadzam się, poprzedni sezon był najsłabszy od kilku lat Leo co nie oznacza, że Musacchio będzie lepszy. Skład dużo się nie zmieni, Igła za Kalinica i Musacchio za Leo. Trudno aby to skutkowało jakims mega progresem w grze. Bakayoko czy Kessie to właściwie bez różnicy tak samo czy Laxalt za Jacka, niech gra lepszy. Pierwsze 3 kolejki będą mega ciekawe i powinniśmy już coś wiedzieć na co możemy liczyć.
0
Fushnikov
Fushnikov
15 sierpnia 2018, 21:52
Tymczasem KaliNIC na dobrej drodze do zdobycia pierwszego trofea w nowym klubie xD Czuję że szybko wygryzie Diego i Griezmana
5
Lipido
15 sierpnia 2018, 22:26
Nie trzeba grać by zdobywać medale ;)
2
SNIPER
SNIPER
15 sierpnia 2018, 23:10
W zdobywaniu medali bez grania jest mistrzem. Tylko pytanie czy go przyjmie? Przecież nie grał więc może mu się nie należy hmm? :D
1
Sławek94ACM
Sławek94ACM
15 sierpnia 2018, 23:35
Dołożył swoją cegiełkę do tego tryumfu :3
0
Milanboy
15 sierpnia 2018, 21:45
Zapewne z nim rozwiążą kontrakt za porozumieniem stron i tyle, ot co
1
Lomaxini
Lomaxini
15 sierpnia 2018, 21:49
Ta druga strona chyba sie nie chce porozumieć :)
8
rzezniq
rzezniq
15 sierpnia 2018, 21:38
Odrzuca bo nikt przy zdrowych zmysłach nie da mu takiej pensji
1
jedunio
jedunio
15 sierpnia 2018, 21:33
Montolivo piękne zachowanie byłego pseudo kapitana :)
5
hyrus13
hyrus13
15 sierpnia 2018, 21:39
Zasadniczo nie ma mu się co dziwić. Galliani dał mu kontrakt życia wiec korzysta.
1
SNIPER
SNIPER
15 sierpnia 2018, 21:54
Pseudo? No bez przesady. Złym kapitanem nie był, a że grając z opaska nie zawsze grał na takim poziomie jaki byśmy oczekiwali nie daje przyzwolenia do nazywania go w ten sposób. Poza tym przyszedł chińczyk i stwierdził, że da opaskę nowo przybyłej gwieździe z Turynu o którym można powiedzieć pseudo kapitan bo tak się zachował.tego typu komentarze łatwiej można nazwać pseudo wypowiedziami niż Ricardo pseudo kapitanem. Proszę o hamowanie i łagodzenie tonu bo coraz więcej durnych haseł w stosunku do naszych piłkarzy się pojawia. Wszyscy kibicujemy temu samemu klubowi, jesteśmy rodziną, a piłkarze nas reprezentują więc logika zabrania obrazamia ich.
17
Bufor85
Bufor85
15 sierpnia 2018, 22:01
Snajper strzelasz w samo sedno;)
0
SNIPER
SNIPER
15 sierpnia 2018, 22:09
Dziękuję. Piszę czytam wszystko, część przemilczam, bo czasem nie warto się wypowiadać ale kiedy ktoś obraża zawodników to nie mogę siedzieć cicho. I to swój swojego. To nie dziwmy się, że kibice Juve czy Interu rzucają w nas mięsem skoro mam tak łatwo obrażać Swoich
2
chareck
chareck
16 sierpnia 2018, 02:37
Montolivo to najgorszy kapitan Milanu (chińskiego majstersztyka Bonucciego oczywiście nie wliczając) od kiedy kibicuję temu klubowi czyli od 1994 r. Zero charyzmy, zero charakteru. Ambrosini zjadał go na śniadanie. Za to pomocnikiem był niezłym do czasu jego dwóch kontuzji, które go ewidentnie zahamowały...
0
maciejh
maciejh
15 sierpnia 2018, 21:12
pisałem o nim gdzieś w tamtym roku, zimą i na początku obecnej kampanii transferowej. wygląda 6/10. nie jest stary, nie jest drogi. na mundialu również 6/10 także jeśli będzie dobry( a na to liczę) będzie gucio, jeśli będzie mizeria- to gracz z ogórkowej genoi. ja osobiście na niego liczę.
0
Demon Milanista
Demon Milanista
15 sierpnia 2018, 21:09
Spokojnie!!!! Będzie dobrze..... Albo i nie.... Zobaczymy :) musimy wierzyć w naszą ukochaną drużyne!!!! FoRzA MiLaN !!!! FoRzA RoSsOnEri !!!!! Skończcie już z tym ''będziemy się bić o 5-6 miejsce'' Będziemy walczyć o mistrzostwo i koniec kropka !!!!! :p
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 sierpnia 2018, 21:59
wicemistrzostwo*
0
PanX
PanX
15 sierpnia 2018, 21:05
WOW. Atletico zaczęło z przytupem meczyk. Świetnie zachował się Diego Costa.
1
Marosso
Marosso
15 sierpnia 2018, 20:47
Laxalta jeszcze polubimy zwłaszcza że ostatnie dwa sezony z przeciętności robi kroki do góry i to bardzo widoczne a wiek napawa optymizmem
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2018, 20:51
4
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 sierpnia 2018, 21:00
Faktycznie kroki do góry. Sezon 17/18: 4 bramki i 3 asysty, sezon 16/17: 1 bramka i 4 asysty.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 sierpnia 2018, 21:08
W szczególności, że nie pasuje do ustawienia i taktyki Gattuso, a na lewej obronie, gdzie Rino stawia bardziej na aspekty defensywne dużo nie pogra przez swoje braki...
0
Lipido
15 sierpnia 2018, 21:10
To jest młody zawodnik. Bardzo dobrze, ponad przeciętnie prezentuje się w chimerycznej Genoi. Jest szybki przebojowy i dobry technicznie. W Milanie będzie miał o wiele większe możliwości. W jego przypadku przyszedł czas na zmianę na lepszy klub i ja wykorzystuje. Taką chwilę przespał Berrardi i wszyscy widzą jak się to skończyło. Trochę nasze myśli galopują za daleko i co niektórym przez głowy przeszedł nawet Messi w naszej drużynie, ale jeszcze musimy poczekać.
2
Marosso
Marosso
15 sierpnia 2018, 21:11
W porządku
0
PanX
PanX
15 sierpnia 2018, 21:12
Laxalt gra na LO w reprezentacji, która w pierwszej kolejności stawia na to, żeby nie stracić bramki i jakoś sobie radzi.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 sierpnia 2018, 21:18
Lipido Zamiast dawać sobie wciskać takich piłkarzy wystarczyłoby kupić potrzebnego na obecną chwilę zawodnika czyli Promesa.To chyba nie jest dużo?Leonardo marzy o wydaniu ponad 100 na SMS'a, a żałuje około 20 mln. na bardzo perspektywicznego Holendra?
1
Lipido
15 sierpnia 2018, 21:45
Marcos, aż tak dużo o Promesie nie wiem, słyszałem o tym zawodniku. Laxalt był już kiedyś łączony z nami jak i z innymi mocnymi klubami z Serie A. Widziałem go w kilku spotkaniach w lidze. Jakoś się złożyło że oglądałem na mistrzostwach wszystkie mecze Urugwaju. I kibicowałem jemu. Ja uwazam, że to bardzo dobry transfer. Savic to rozbicie banku. Nikt nie zaprzeczy, że to top. Laxalt przychodzi do nas praktycznie za darmo w ramach rozlicznia. Z Promesie były by pewnie trudniej i na 20 mln. by się nie skończyło. W końcu mamy jakiś zarys perspektywicznej ławki.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
15 sierpnia 2018, 22:05
Za to Laxalt jest bardzo potrzebnym zawodnikiem...Dla Milanu potrzeba było lewego skrzydłowego z potencjałem na 1 skład, a nie zbędnego wahadłowego z brakami w grze defensywnej, która u Rino jest priorytetem jeśli chodzi o lewą stronę...No, ale niektórzy takie rzeczy zrozumieją dopiero po sezonie kiedy przyjdzie czas na oceny i okaże się, iż Laxalt grał jedynie ogony,
0
KaSeL85
KaSeL85
15 sierpnia 2018, 22:46
Gość nawet testów jeszcze nie zaczął, a Ty już wiesz, że będzie grał ogony, brawo!
4
mpt1899
15 sierpnia 2018, 20:39
I nawet wlasnym samochodem sie pofatygowal a i zinteresowanie wieksze niz przybycie Bonucciego do Juve. Ja tez mysle, ze to bedzie dobry transfer. Jedynymi do ktorych nie jestem pewien to Halailovic i Samu ale to dlatego, ze ich nie znam. Oczywiscie zycze im jak najlepiej i mam nadzieje, ze beda odkryciami sezonu.
0
tommyb1
15 sierpnia 2018, 20:30
Powtorze poraz kolejny tym, którzy za przeproszeniem pieprza jak potłuczeni o tym, że będziemy walczyć o 5 miejsce. Skoro bez napastnika bo tak niestety trzeba to nazwać, z mnóstwem drewna w składzie i brakiem alternatyw na niektórych pozycjach (patrz przede wszystkim Suso, Kessie) ugralismy w drugiej połowie sezonu 3 miejsce. Wzmocnilismy w zasadzie wszystko poza kreatywnym śpo. Rywale poza Interem raczej na minus. Do tego dodam jeszcze drobny szczegół że kadra się już trochę ograła i nie wymieniany pół składu jak w zeszłym roku. Całkiem realna jest walka o 3 a może nawet i 2 miejsce jak Inter swoim zwyczajem spartaczy. Napoli co prawda nadal będzie groźne, ale Romy jakoś juz w topie nie widzę. Lazio tym bardziej po odejściu de Vrija, który kleił całą defensywe
13
Morata1993
Morata1993
15 sierpnia 2018, 20:41
Chyba trzeba się nauczyć ignorować pewne komentarze.
3
Umberto
Umberto
15 sierpnia 2018, 20:48
Z Ancelottim na pokładzie Napoli poza czwórką będzie w tym sezonie
3
Robinowski
Robinowski
15 sierpnia 2018, 20:52
Ignorowanie to najlepsze rozwiązanie. Wytworzyło się straszne ciśnienie na transfery, jeszcze miesiąc temu wszyscy martwili się aby przynajmniej utrzymać obecny skład a teraz interesują ich piłkarze tylko z absolutnego topu, na co finansowo w tym okienku nie możemy sobie pozwolić.
5
Cactus
Cactus
15 sierpnia 2018, 20:30
Laxalt na pewno poszerza wachlarz możliwości i daje Gattuso kilka dodatkowych opcji taktycznych. Od przejścia do trójką w obronie w razie potrzeby i wrzuceniu Urugwajczyka na wahadło, aż po ustawianie go wyżej z lewej strony jako bocznego pomocnika np. przy grze 4-4-2 z Cutrone i Higuainem w ataku.
1
Robinowski
Robinowski
15 sierpnia 2018, 20:44
Tego jestem ciekaw czy Rino spróbuje systemu 442 ?
0
Cactus
Cactus
15 sierpnia 2018, 20:53
Na pewno będzie przechodził na dwójkę napastników w razie potrzeby. W zeszłym sezonie było podobnie. Wyjściową formacją będzie 4-3-3, ale jak będziemy gonić wynik to gra na dwóch wysuniętych napastników na pewno będzie się pojawiać.
0
Vol'jin
Vol'jin
15 sierpnia 2018, 21:02
ostatnio to przechodzimy też w 4-2-3-1 w trakcie meczu, ale też tak to jest jak się nie czyta konferencji pomeczowych ;)
0
Vol'jin
Vol'jin
15 sierpnia 2018, 21:05
Vol'jin Po czym ty wnioskujesz, że przechodzimy na 4-2-3-1 w trakcie meczu?? Zobacz sobie mecz z Realem i to jak Hakan trzymał się lewej strony.
1
mpt1899
15 sierpnia 2018, 20:29
Kiedys pisalem, ze ogladalem kilka meczow Chelsea w ostatnim sezonie i tak wlasnie widzialem Bakayoko. Solidny, z niezlym podaniem i fajnymi wyjsciami ofensywnymi to ktos mnie zjechal, ze kibice go nienawidza, ze cienias i w ogole. Mam nadzieje,ze bedzie podpora naszej pomocy.
1
Ucash333
Ucash333
15 sierpnia 2018, 20:29
Porsche- będzie świetny grajek ;))
2
Zako
Zako
15 sierpnia 2018, 20:27
Kurde, nie wiem, czy tylko ja tak mam, ale wchodzac temat liczę, ze bedzie cos nowego oprócz Castillejo i Laxalta, no bo to juz raczej pewniaki. Pewnie do oficjalek ciezko będzie o cos innego.
0
Lipido
15 sierpnia 2018, 20:23
Jeszcze nas zaskoczy Diego,mówię wam. Mi się podoba ten transfer. Pamiętajcie, że zapewne na drugą część sezonu do pełni sił wróci Conti.
2
Quers2
Quers2
15 sierpnia 2018, 20:19
Obyśmy my byli Diego szczęśliwi patrząc na Twoją grę w czerwono czarnej koszulce. Nie obiecuję sobie wiele po Urugwajczyku, ale może akurat mnie mile zaskoczy i stanie się wartościowym zmiennikiem, a może nawet i członkiem pierwszego składu.
0
szfarceneger
szfarceneger
15 sierpnia 2018, 20:15
Ciekawe czy Leonardo ma przyklepaną jakąś opcję rezerwową na ostatni dzień mercato, jeśli nie uda się sprowadzić SMS'a. Nie mówię tu o jakiejś bombie transferowej, ale przynajmniej o gościu, który zarówno zluzuje Kessie i będzie konkurował z nim o pierwszy skład.
0
Vol'jin
Vol'jin
15 sierpnia 2018, 23:18
Bakayoko może spokojnie grać za Kessiego.
0
jedunio
jedunio
15 sierpnia 2018, 20:14
Kojarzy ktoś kiedy losowanie fazy grupowej LE? Końcem sierpnia?
0
Rzetelny
Rzetelny
15 sierpnia 2018, 20:37
31 sierpnia
0
Rossoner1996
Rossoner1996
15 sierpnia 2018, 20:09
Donnarumma;Abate-Caldara-Zapata-Strinc;BakajokoXD-Montolivo-Bertolacci;Castacostam-Cutrone-Laxalt W tym sezonie przynajmniej uda się złożyć drugą jedenastkę mogącą walczyć o miejsca 10-15 xd
0
Gzikuu
Gzikuu
15 sierpnia 2018, 20:29
Ten "Castacostam" nazywa się Castillejo. Więcej szacunku, bo zaraz zapewne będzie biegał z herbem Milanu na piersi. ;)
3
15 sierpnia 2018, 20:00
Tak z czystej ciekawości zapytam Was, co sądzicie o ustawieniu: 4-1-4-1? Donnarumma - Rodriguez, Caldara, Romagnoli, Calabria - Bakayoko - Suso, Calhanoglu, Kessie, Castillejo - Higuian?
0
Marosso
Marosso
15 sierpnia 2018, 20:09
Powiem Ci ze ciekawie i nieźle to wygląda. Ogólnie jeśli nie sprowadzimy żadnego kreatywnego pomocnika to chciałbym żeby nasz środek był jak najbardziej zagęszczony. Z drugiej strony trener widzi na codzień zawodników i ma wiedzę dużo, dużo większą niż my więc pozostaje tylko ufać i trzymać kciuki
0
Rossoner1996
Rossoner1996
15 sierpnia 2018, 20:10
Trenerem to Ty nie będziesz XD
0
Marosso
Marosso
15 sierpnia 2018, 20:16
Dobrze że jest ktoś z wydziału szkolenia na naszej stronie
3
Rossoner1996
Rossoner1996
15 sierpnia 2018, 20:21
Weź okulary i zobacz gdzie masz Kessiego w tym super ustawieniu xd
0
Marosso
Marosso
15 sierpnia 2018, 20:27
Będziesz trenerem
0
Rossoner1996
Rossoner1996
15 sierpnia 2018, 20:40
Jestem trenerem życia xd
0
Marosso
Marosso
15 sierpnia 2018, 20:48
Aaa to już poważniejsza funkcja i to w takim młodym wieku :)
2
marunio
marunio
15 sierpnia 2018, 21:04
Może gdzieś by to działało, ale nie w serie a, rozjechałoby nasza obronę, prędzej na defensywnego obrońcę bilgie, wchodziłby między obrońców a rr i calabria by wychodzili do przodu, ale to i tak ciężko utrzymać taka formacje w taktycznej lidze, albo kontry by nas zjadły, No i kessie nie pasuje na tej pozycji
0
AdamoX
AdamoX
15 sierpnia 2018, 19:54
https://youtu.be/1Ze8mty2Rbw
tutaj macie pierwszy lepszy filmik o Bakayoko zawsze wiedziałem, że w formie jest ścianą nie do przejścia,ale nie sądziłem,że ma takie umiejętności w dryblingu . PS.Piłeczki ładne posłać też potrafi :P
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2018, 19:56
0
PanX
PanX
15 sierpnia 2018, 20:05
Filmiki na YT nie są żadnym wyznacznikiem. Inny filmik, tak dla kontrastu: https://www.youtube.com/watch?v=aSfRN85WpjE
0
Jankes22
Jankes22
15 sierpnia 2018, 20:17
Dzięki PanX, przez ten filmik będę mieć dzisiaj koszmary. :/
0
kamilus
kamilus
15 sierpnia 2018, 20:28
Co do filmików na YT i pokazywaniu na nich 'skilli' piłkarzy, to chyba długo nic nie zapadnie mi w pamięć jak to: https://www.youtube.com/watch?v=mDYTOl_fXB0
1
Rzetelny
Rzetelny
15 sierpnia 2018, 20:34
Magia jutuba https://www.youtube.com/watch?v=IzzTSPbUZmQ
1
15 sierpnia 2018, 19:49
Jak dla mnie 4-2-3-1: Donnarumma - Rodriguez, Caldara, Romagnoli, Calabria - Bakayoko, Kessie - Suso, Calhanoglu, Castillejo - Higuain.
1
Rzetelny
Rzetelny
15 sierpnia 2018, 19:51
Jak ustawiałem ten skład, to aż mi się przykro zrobiło, że nie znalazłem miejsca dla Bonaventury i Laxalta. To oznacza, że jedenastka jest bardzo solidna!
1
Owiec
Owiec
15 sierpnia 2018, 19:56
No nie wiem czy to dobry pomysł ustawiać Suso na ŚPO, ale tak czu siak głębia składu taka, jakiej od wielu lat nie było: D
0
Owiec
Owiec
15 sierpnia 2018, 19:57
Owiec - jak Suso na ŚPO? Suso postawiłem na prawym skrzydle, Hakana na "10",a Samuela na lewym skrzydle.
1
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 sierpnia 2018, 20:03
Też jestem za takim ustawieniem. Problem w tym, że będziemy grać 4-3-3.
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
15 sierpnia 2018, 20:06
4-3-3 to kojarzy mi się tylko i wyłącznie z Liverpoolem, i z potężną, ofensywną piłką. Suso=Salah, Castillejo=Mane. :D
0
Owiec
Owiec
15 sierpnia 2018, 20:27
Aaaa przepraszam, masz rację, pomyliłem się
0
Robinowski
Robinowski
15 sierpnia 2018, 21:06
Zmenił bym tylko Caldare na Mateo.
0
Owiec
Owiec
15 sierpnia 2018, 19:46
Leonardo mówił że jak odejdzie AS, Kalekić i Bacca to będzie starać się o Pato. Czyżby wielki powrót? :D
0
Vol'jin
Vol'jin
15 sierpnia 2018, 19:53
Nic takiego nie mówił, to była plotka ze żródeł insiderskich
2
Owiec
Owiec
15 sierpnia 2018, 19:54
Aaa okej
0
DarthImpaler
DarthImpaler
15 sierpnia 2018, 20:09
Wielkie NIE dla odgrzewania Pato.
4
15 sierpnia 2018, 19:42
Dobre transfery bedzie walka o champions league
0
Son Goku
Son Goku
15 sierpnia 2018, 19:34
Szybka akcja jak widzę z tym transferem Laxalta...dla mnie dobry transfer,chłopak zdolny,ograny we włoskiej lidze,sporo pozycji może obstawić,bomba !!!
1
zbylon
zbylon
15 sierpnia 2018, 19:29
Okienko na duży plus. Mamy wreszcie klasowego napastnika, nie osłabiliśmy specjalnie obrony, bo uważam, że Bonucci z zeszłego sezonu nie jest dużo lepszy od Matteo a jeszcze może u nas zaskoczyć Caldara. Lewa strona wzmocniona, bo Antonelli a Strinic to różnica przynajmniej dwóch klas. Pomoc również wygląda lepiej, bo Bakayoko to dobry grajek, Laxalt również może coś fajnego pokazać. Jako że nie gramy w LM i nad głową nam wciąż stoi UEFA, to ciężko było o piłkarza pokroju Modrica czy SMSa. Myślę, że jeśli zajmiemy to 4 miejsce w tym sezonie, to wtedy przyjdą do nas prawdziwe nazwiska. Ten sezon to będzie jeszcze momentami strasznie nas irytować, ale taki hardcore jak za Montelli już się nie powtórzy. Będziemy walczyć o 4 miejsce z Lazio i Romą, bo Napoli wróżę walkę o LE. Osłabili się, nie mają ławki, to tego mają bardzo kiepskiego trenera, który tylko samograje potrafi prowadzić a i te z czasem popsuje, tak jak zrobił to onegdaj z Milanem. Juve i Inter będą w tym sezonie poza naszym zasięgiem, ale walka o 3 lub 4 lokatę powinna się rozegrać między nami i tymi dwoma klubami, które wymieniłem wcześniej. FORZA MILAN! Już nie mogę się doczekać pierwszych meczów :)
2
adamos
adamos
15 sierpnia 2018, 19:32
Będziemy sie bic o 5 miejsce z sampa, viola, atalanta oraz Lazio. Nam jest brak taktyki i schematow na top 4.
4
zbylon
zbylon
15 sierpnia 2018, 19:44
Adamos - mówisz to po obejrzeniu sparingów? Spokojnie - w zeszłym sezonie, gdyby liczyć tylko punkty zdobyte za Gattuso to bylibyśmy jeśli się nie mylę na 2 miejscu. Teraz kadra jeszcze się wzmocniła. Wreszcie będzie komu dogrywać piłkę ze skrzydeł. Ja nie lubię ustawienia 4-3-3, ale patrząc na naszą aktywność podczas mercato, to widać w tym sens i logikę. Na minus to, że będziemy się trzymać za wszelką cenę formacji ze szpicą, ale też wreszcie mamy zawodnika na szpicę.
4
zbylon
zbylon
15 sierpnia 2018, 19:57
zbylon Sęk w tym, że wydaje mi się iż sam Gattuso nie ma zawodnikom nic do zaoferowania. Trzyma się tego 4-3-3 mając idealną kadrę pod 4-2-3-1 gdzie pomoc ogranicza się do minimum w ofensywie. Za grę ofensywną odpowiadałby tercet: Jacek - Hakan - Suso Za nimi grałby Kessie (u Gattuso jest nie do ruszenia) i Bakayoko. W obwodzie jest jeszcze Biglia. Takie ustawienie miałoby sens pod wieloma względami.
0
patoo_07
15 sierpnia 2018, 20:15
A skąd wiemy, że nie będziemy grać 4-2-3-1? Do momentu przyjścia Bakayoko, Catillejo i Laxalta, nie było mowy o zmiennikach do gry taką formacją. Może teraz Rino nas zaskoczy. W zeszłym sezonie nie było szans na grę żadną inną formacją, poza próbowanym 4-4-2. Montella z tego materiału ludzkiego próbował wyczarować 3-5-2 i wszyscy wiemy jak skończył się ten kretyński pomysł. Od czwartku, kadra będzie zdecydowanie lepsza i dająca większe możliwości i Gattuso będzie dopiero mógł z niej skorzystać i wtedy dowiemy się czy jest ograniczony taktycznie do 4-3-3, czy jednak wymyśli coś ciekawego.
0
patoo_07
patoo_07
15 sierpnia 2018, 20:22
Bo Gattuso podczas spotkań, w których goniliśmy wynik tworzył jakieś chore 3-3-4 wpuszczając Klinicia, Silve i Cutrone i do nich jeszcze Suso dochodził.Nikt nie wiedział co i gdzie ma grać a i na żywo wyglądało to żenująco. Więc nie wydaje mi się, żeby był na tyle bystry, żeby dobrowolnie rezygnować z 4-3-3.
0
zbylon
zbylon
15 sierpnia 2018, 20:55
Wydaje mi się, że 4-2-3-1 będziemy grać od czasu do czasu okazyjnie. To dlatego, że słabo u nas ze zmiennikami dla Kessiego i Biglii. Jest tylko Bakayoko, który myślę, że szybko wskoczy do pierwszej jedenastki. Chociaż, no jest jeszcze Bertolacci, którego Rino bardzo chciał zostawić. Może to wyglądać tak, że pierwsza jedenastka Biglia i Baka, na zmianę Kessie i Berto. Ale wtedy nie mamy zmiennika dla treq. Nie wiem - zobaczymy w piątek.
0
Andre
Andre
15 sierpnia 2018, 19:28
Bardzo bym chciał, żeby Leonardo sprawił nam jeszcze miłą niespodziankę przed końcem tego mercato i sprowadził Rabiota. W każdym razie pomarzyć można :)
2
grzyweek7
grzyweek7
15 sierpnia 2018, 19:27
Uważam że w obecnej sytuacji Laxalt jest złym transferem, siedzi na Milanie UEFA, nie mamy kreatywnego pomocnika i Milan wydaje pieniądze na wzmocnienie skrzydła, które wzmocni po przez zakup Castillejo więc po co Laxalt? A na dodatek na plus wychodzi Genoa która nie musi płacić za Lapadule, nie my.
0
adamos
adamos
15 sierpnia 2018, 19:34
Samu to zastepca Suso. Laxalt będzie zastepowal Hakana
0
patoo_07
15 sierpnia 2018, 20:18
3 miliony wydajemy, wiele to nie zmieni w budżecie, a zmiennik wartosciowy.
1
mpt1899
15 sierpnia 2018, 19:20
Podoba mi sie jak Leonardo dziala. Czy to przychodzace czy wychodzace transfery, gdzie nie pojedzie czy sie z kims spotka to cos jest zalatwione. Nie ma zadnego podgladania czy wypytywania sie. Tak jakby dokladnie wiedzial kogo, gdzie i za ile. Nie interesuje go co tam szmatlawce pisza, ze ten za drogo a tego to za tanio puscili. Nie potrzebny- wypad. Potrzebny czy przyda sie- jade po niego, SMS- 1% szansy ale sprobuje bo tego nam trzeba. Strach sie bac co by bylo gdyby nie FFP. Praktycznie zero marnowania czasu. Jak dla mnie najlepszy transfer ostatnich kilku lat (jak narazie).
Edytowano dnia: 15 sierpnia 2018, 19:21
7
per93milan
per93milan
15 sierpnia 2018, 19:14
Wydaje mi się, że całkiem możliwe jest to, że przyjdzie ktoś z dwójki rabiot albo savic. Marzeniem jest ich dwójka. Dziwna jest cisza wokół tych zawodników. Laxalt przychodzi na lewą flankę czyli stronę gdzie często Bonaventura gra. Chociaż całkiem prawdopodobnie żaden z nich nie przyjdzie. Tak sobie spekuluję. Podsumowują już jestem megs zadowolony z transferów i zmian i z niecierpliwością czekam na rozpoczęcie ligi :)
2
matten
matten
15 sierpnia 2018, 19:18
Ja również chciałbym, aby przyszedł któryś z nich. Być może saga z SMSem w ostatnich dniach to tylko zasłona dymna i tak naprawdę pracują nad transferem Rabiota, o którym trochę przycichło :) Myślę, że Francuz to bardziej realna opcja biorąc pod uwagę dobre kontrakty Leonardo z PSG.
3
1  2  3    >

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się