SCUDETTO


Gattuso vs Montella: 12 punktów po ośmiu ligowych meczach

22 października 2018, 15:47, Redakcja Aktualności
Gattuso vs Montella: 12 punktów po ośmiu ligowych meczach

Jak podaje portal MilanNews, zespół rossonerich pod wodzą Gennaro Gattuso uzyskał taki sam dorobek punktowy co za czasów Vincenzo Montelli. Po ośmiu rozegranych ligowych potyczkach Milan zgromadził 12 punktów. Statystyki te wskazują na brak progresu ekipy z Mediolanu. W obecnym sezonie strata do liderującego Juventusu sięga 13 punktów (Milan ma jednak do rozegrania ma jeszcze zaległy mecz z Genoą).



43 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
tommyb1
tommyb1
23 października 2018, 13:03
Tyle że gra wyglądała za Montelli o niebo gorzej. A mecz z Interem to w lidze pierwsze tak naprawdę zasłużenie stracone punkty. Reszta albo pech, albo nasza głupota, albo kijowe zmiany. Oczywiscie i Rino i drużyna mają sporo do poprawy. Aczkolwiek oczy trochę mniej bolą niż rok temu
1
viciousfoxie
viciousfoxie
23 października 2018, 11:34
B jak Blanc :)
0
adamos
adamos
23 października 2018, 08:46
Niestety Rino to poziom Samolocika a nawet gorszy... Bo Samolocik musiał zgrywać zespół, a Rino ma team zgrany...
1
mpt1899
mpt1899
22 października 2018, 19:57
Tu nie chodzi tylko o derby. Gattuso jest tutaj juz rok a druzyna gra coraz gorzej. Regres sie zaczal juz pozna wiosna a spokojnie to sobie moga pracowac trenerzy Sassuolo czy Torino. Wszyscy mowia, ze Conte (zaznaczam,ze sam nie jestem jego wielkim fanem) bedzie przechodzic na 3-5-2 i co teraz. Ano to, ze on powie wladzom kogo mu brakuje a kto mu nie pasuje do jego wizji a Gattuso zapytany przez dziennikarzy o rozgrywajacego (bo wszyscy wiedza, ze MIlan potrzebuje takowego) powiedzial "Ja sie ciesze z tego co mam". Szkoda, ze L&M nie mieli wiecej czasu bo pewnie wcisneli by mu jednego na chama. Nie wiadomo tylko gdzie by go Rino wystawil. Dobrze, ze Igla to swiatowej klasy zawodnik i sam sie wprowadzil do druzyny bo kto wie co by sie z nim stalo. Rino kocham Cie za to kim byles na boisku, do trenerki potrzebujesz jeszcze wiele praktyki a Milan to nie klub do nauki. ForzaMilan!!!
5
Susanoo
Moderator Susanoo
22 października 2018, 21:52
"Ja sie ciesze z tego co mam" Dobija mnie wypominanie takich wypowiedzi. Część osób tutaj traktuje taką wypowiedź jako jedyny środek komunikacji z zarządem. Każdy kto chociaż przez chwilę użyje tych szarych komórek, które ma w głowie wie, że tak mówi się na konferencjach specjalnie. Na konferencji mówisz tak, żeby nie zrazić do siebie ludzi i piłkarzy. To, że Gattuso powiedział coś na konferencji, żeby nie zdołować swoich zawodników nie oznacza, że w rozmowach z duetem L&M robi to samo. Sam transfer Paqueta, który jest właśnie kreatywnym zawodnikiem miał być zatwierdzony przez samego Gattuso. To, że Gattuso powie coś do dziennikarzy nie znaczy, że tak myśli. Serio, używajcie mózgu.
6
Vol'jin
Vol'jin
22 października 2018, 22:18
a od kiedy we Włoszech trener ma coś do powiedzenia przy transferach? to nie Anglia...
0
mpt1899
mpt1899
22 października 2018, 23:14
A ja sie z toba nie zgodze. Nawet Maldini jak przychodzil to mowill, ze potrzebny jest kreator gry a pozniej Gattuso caly czas pieprzyl, ze on potrzebuje tylko skrzydlowego i napastnika. Ba nawet go nie martwila dziura po Bonuccim bo jak mowil "przeciez jeszcze jest Zapata". Posluchaj sobie go troche - "Podobami sie Kessi bo mi przypomina mnie jak gralem", "Borini to wielki gracz bo moze grac na kazdej pozycji", "Bakayoko to bedzie super wzmocnienie bo .... ma super warunki fizyczne", "Bertolacci zostaje bo daje z siebie 100% na treningach, bardzo mi zaimponowal". Jezeli to sa wyznaczniki jakosci pilkarza to ja dziekuje. A teraz powiedz mi co bys ty powiedzial zarzadowi jak L&M oficjalnie zostali dyrektorami (oczywiscie juz wiesz ,ze bedziesz katowal 4-3-3)? Napewno: 1-rozgrywajacy i to na wczoraj, 2-Bakayoko? chyba was leb boli, 3-Bertolacci, przeciez Genua chce go wrecz wykupic! 4- stoper, 5- zmiennik dla Kessiego. 6- dwoch skrzydlowych, 7- Borini, Kalinic out. Jedyne czego nie wiem to co bys zrobil z napastnikiem bo moze bys zostawil Silve ale napewno bys chcial 3-go. A co zrobil Gattuso? Sciagnal dwoch skrzydlowych, ktorzy nie graja (albo tam gdzie nie potrzeba), Bakayoko totalnie bez formy, pozbyl sie Silvy przed Kalinicem no i oczywiscie super comeback Berto. Dobrze, ze L&M sciagneli mu Laxalta bo Rino juz cos bredzil o Calabrii na lewej obronie bo Borini moze grac na prawej, zaklepali Reine, postawili ultimatum Igla z Caldara albo wcale no i oczywiscie Igla bo bysmy zostali z Patrykiem i Kaliniciem. Ja tez bronilem Gattuso dlugo choc od poczatku bylem za zmiana trenera z topu ale miarka sie przebrala.
0
mpt1899
mpt1899
22 października 2018, 23:22
Vol'jin. Ja nie mowie , zeby dostal kogo by chcial ale napewno byloby to wziete pod uwage. I wytlumacz mi jak jest we Wloszech." Gattuso sluchaj tu masz Berto, Mauriego i Bakayoko no i truskawke Igle. Chcemy LE i Scudetto a jak to zrobisz to nie nasza brocha. Powodzenia. Forza Milan". Prosze Cie nie rozsmieszaj mnie.
0
Susanoo
Moderator Susanoo
23 października 2018, 00:50
Jeszcze raz powtórzę, więc zacznij czytać ze zrozumieniem. To co jest na konferencjach nie służy komunikowaniu zarządowi czego potrzebuje tylko podnoszeniu morale zawodników i zachęcania do obejrzenia spotkania. Jeżeli uważasz, że Gattuso mając 2-3 dobrych rezerwowych powinien mówić, że reszta rezerwowych jest fatalna to nie rozumiesz absolutnych podstaw motywacji. Myślisz, że trener powie na konferencji, że Borini jest beznadziejny, ale z racji, że nie mam nikogo innego to gra wszędzie gdzie potrzeba? Wyobraź sobie, że idziesz do pracy i nie jesteś najlepszy w tym co robisz i Twój pracodawca na każdym kroku Cie krytykuje. Myślisz, że to sprawi, że będziesz wykonywał swoją pracę lepiej? Nie, to sprawi, że będziesz pracował jeszcze gorzej. Jeżeli Gattuso uważa, że potrzebuje takiego i takiego zawodnika to idzie z tym bezpośrednio do duetu L&M, a nie gada o tym na konferencjach. Zaczynam zastanawiać się, czy Ty aby na pewno wiesz jaka sytuacja panowała w Milanie tego lata. Milan musi mieć 23 zawodników. XD Gattuso ściągnął 2 skrzydłowych XDDDD. Ty naprawdę nie wiesz jak wygląda prowadzenie zespołu we Włoszech. W Milanie za transfery odpowiada LEONARDO, a nie Gattuso. Gattuso może jedynie doradzić Leonardo jaki zawodnik jest mu potrzebny, ale to LEONARDO przeprowadza transfery. GATTUSO SAM NIE SPROWADZA I NIE SPRZEDAJE ZAWODNIKÓW. Im dłużej czytam co tam piszesz jestem coraz bardziej świadomy czemu piszesz takie głupoty. Nie masz elementarnej wiedzy o działaniu klubów w Serie A. Błagam zanim napiszesz kolejne głupoty poczytaj trochę o tym jak wygląda struktura klubu w Serie A, bo gadasz kompletne głupoty.
Edytowano dnia: 23 października 2018, 00:58
1
adamos
adamos
23 października 2018, 09:27
@ Susanoo nie oszukujmy się Rino z początku pracy a teraz to dwie inne osoby. Kiedyś Rino potrafił pojechać po zawodniku, albo powiedzieć otwarcie co mu sie ie podoba w grze a co nie. A teraz robi z siebie Samolocika ... "mimo przegranej jesteśmy na dobrej drodze... zespół sie rozwija ta przegrana zaowocuje tylko" i taka śpiewka była do zwolnienia go... A każdy kibic widzi, że nie jest dobrze a wręcz gorzej. Nawet o tym głośno mówi Curva Sud...
1
mpt1899
mpt1899
23 października 2018, 11:35
Susanno. Nigdy nie pisalem, zeby Gattuso jechal po nich. ALe jak w pracy robisz cos zle to wtedy szef powinien cie upomniec i pokazac jak robota powinna byc zrobiona a jak po miesiacu dalej nie lapiesz to niestety ale jestes do zwolnienia. Wiem tyle co ty. Chyba, ze siedzisz w zarzadzie w jakims topowym klubie to wiesz wiecej. Jestem kibicem ACM od 1988. Sam gralem w pilke wiele lat. Od 1990 czytam wsztstkie info o Milanie i duzo o innych klubach. Takze troche o tym wiem. I powiem Ci, ze kazdy klub ma swoja wizje zarzadzania bo sklada sie na to wiele elementow (wlasciciel, posiadana kadra, wizja trenera, finanse albo ich brak itp.). Milan ma jasno okreslony cel a nie jakos trzeba sie utrzymac w lidze. Jezeli szefowie mowia "Rino, celem jest top4 i jak najdalej w LE" to napewno byla gadka "przedstaw nam swoja wizje druzyny i jak chcesz to zrobic a my zobaczymy co z tym da sie zrobic. I tutaj sam przyznajesz mi racje mowiac, ze Leonardo robi transfery ale Gattuso sugeruje mu kto jest mu potrzebny. Gattuso idzie do L&M jak kogos potrzebuje- twoje slowa.Eureka!!! Czytaj ze zrozumieniem, oczywiscie, ze Rino nie idzie do banku i robi przelew bo mu sie ktos spodobal. Idzie do L&M a oni albo do szefa albo z gory maja powiedziane "tu jest €200m, nie musicie sie pytac tylko robcie co uwazacie za stosowne". To samo ze sprzedazami, nawet stary zarzad chciel sie pozbyc Berto ale Rino poszedl, powiedzial , ze go widzi u siebie no to go ma. I masz racje, ja nie wiem jaka sytuacja panowala panowala tego lata ale wiem jaka byla przez ostatnie 30. Ty za to, z tego co piszesz, chyba jestes bardzo blisko zarzadu i masz pojecie o wszystkim. Koniec koncow myslimy tak samo tylko ty przekazujesz to w bardziej skomplikowanej wersji no i chyba jestes obronca Rino. No ale przeciez jestes dzialaczem. Pozdro
0
mpt1899
mpt1899
23 października 2018, 11:44
A i pominmy temat o konferencjach. Bo, tak pisze co Rino mowil ale bazuje na tym co zrobil czyli na faktach. A fakty sa takie, ze Rino zrobil to co mowil. Czyli Berto in, Bakayoko in, Donna nietykalny, Borini zostal, Silva out itp. a rezultaty tego jakie sa to wszyscy wiemy i nie mowie tutaj o samych wynikach.
0
dzieciak2891
dzieciak2891
22 października 2018, 18:23
Z Genoa przegeamy
0
adamos
adamos
23 października 2018, 08:49
wszystko możliwe...
0
Marosso
Marosso
22 października 2018, 18:15
Tu nawet nie chodzi o dorobek ale o styl który sprawia że się wstydzisz oglądając mecz z jakimś znajomym ( kibicem innej ekipy) . Zawsze człowiek się napala że to właśnie ten moment a oni grają jak w B klasie. Wszystko na pałe do przodu , cały czas do tylu i do bramkarza. My przecież przez 70 minut nie potrafiliśmy wyjść płynnie za połowe.
2
22 października 2018, 17:05
Gosciu zostal wywalony z Pisy,OFI Kreta,Palermo i Sionu , po czym przejal Primavere ACM , Milan to nie miejsce na nauke , a tak to niestety wyglada od 2013 roku , gdzie organizuja sobie szkolenia na kandydatow trenerskich lub zatrudniaja po prostu slabych lub przecietnych trenerow jak Montella czy Mihajlovic.Basta!
9
Cleaver
Cleaver
22 października 2018, 16:57
Żenujący wynik. Na szczescie czwarte miejsce nie jest tak daleko.
0
Gol
Gol
22 października 2018, 16:42
"Inter to drużyna dużo lepsza", najlepszy żart jaki dzisiaj słyszałem. Gdyby Inter był dużo lepszy to wczoraj dostalibyś tyle samo co z Juve w finale Coppa Italia, Inter jest na tym samym poziomie, kadre mają na tym samym poziomie, różnica taka że Inter ma trenera który w swoim życiu wiele razy już pokazał że jakieś tam pojęcie o tym co robi ma. My mamy gościa który mając dwóch dobrych szkrzydłowych którzy praktycznie w każdym spotkaniu które grali byli wartością dodatnią, wpuszcza napastnika na skrzydło. O dziwnej decyzji z wpuszczeniem Abate już nawet nie wspomnę, Montella taki był koszmarny, ale gostek dostał 11 nowych zawodników, a Gattuso już od roku z większością kadry współpracuje, więc racja nie ma co porównywać obu przypadków ale chyba nie jest to usprawiedliwiające dla Rino. Odstawcie swoje prywatne sympatie dotyczące Gattuso na bok i zauważcie proste fakty, takie jak np w każdy meczu tracimy bramke.
8
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2018, 16:50
Dokładnie, zespół mamy naprawdę niezły, ale bez trenera to jak widzimy nawet Real nic nie ugra
0
Krauser
Krauser
22 października 2018, 17:29
Inter ma kadrę na tym samym poziomie? Chyba sobie jaja robisz. Porównaj sobie poszczególne formację we wczorajszym meczu i powiedz że choć jeden gracz Milanu był lepszy niż jego odpowiednik w niebieskim trykocie. Zwalanie wszystkiego na trenera i formacje, to mocne uproszczenie. Już przed sezonem pisałem że okienko transferowe było SŁABE, bo tylko jeden zawodnik przebił się do pierwszego składu zespołu który zajął 6 miejsce w lidze. To są wzmocnienia???!!!! Inter był 4 w lidze i kupił siedmiu nowych zawodników i z marszu 5 gra w pierwszym składzie. To są wzmocnienia a nie dziadostwo jak w Milanie. "Będziemy mieli dłuższą ławkę" tak pisali przed sezonem, no tak bo pierwsza "11" to sami mistrzowie , a problemem była krótka ławka.
2
Gol
Gol
22 października 2018, 20:55
Krauser - Mam porównywać poszczególne formację w Milanie który uważam za źle ustawiony, czy może bardziej realnie i porównać kadry ? Mocnym uproszczeniem jest pisanie głupot o tym że nie mamy jakości w zawodnikach, jest to rzecz całkowicie odrealniona od stanu faktycznego i nie ma żadnego poparcia... właściwie w niczym, a już szczególnie nie w statystykach. To pisałeś brednie, okienko było dobre, zespół został odpowiednio wzmocniony, fakt że Gattuso nie korzysta z Castillejo czy Laxalta którzy będąc na boisku prezentują wysoki poziom nie świadczy o słabości okienka. Nie wiem skąd to wziąłeś. Inter może grać 5 nowymi zawodnikami, tym bardziej świadczy to źle o Gennaro bo zespół powinien być dużo lepiej przygotowany na grę z mniej zgranym rywalem.
1
adamos
adamos
23 października 2018, 08:51
Gdyby Rino nie nazywał się Rino to już byśmy na taczkach go wywozili taka prawda... Fatalny falstart i zamiast poprawy gry my zaliczamy regres....
0
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
22 października 2018, 16:33
Tu najgenialniejszy trener nawet nie pomoże. Po latach przecietnosci nadal mamy piłkarzy przecieynych w kadrze. Tutaj tylko systematyczne wzmacnianie zespolu moze pomóc.
2
karp_fso
karp_fso
22 października 2018, 16:26
Do tej pory wstrzymywałem się z krytyką Gattuso, wiedząc, że co by nie było potrzebujemy stabilności, nawet kosztem przeciętnego sezonu - bo Inter na zmienianiu trenerów co chwilę się już przejechał. Ale w wypadku kiedy wyniki są tragiczne to lepiej zmienić trenera niż całkowicie stracić sezon. A te są tragiczne, więc trzeba znowu robić bajzel w drużynie. Zresztą, wyniki to jedno, ale wyjście na derby z podejściem "na remis" to jakiś żart - nawet Torino na mecze z Juve wychodzi z bojowym nastawieniem, a my graliśmy jak beniaminek z liderem. W derbach. WSTYD! Ehhh, w tym klubie jeszcze długo się nic nie zmieni, bo na ten moment konkretnego trenera nie dostaniemy, a Conte IMO nie jest odpowiednim trenerem dla Milanu. Czyli pewnie przyjdzie za Gattuso jakiś solidny wyrobnik, który uratuje nas przed kompromitacją. Co gorsza, jeśli podoła, zapewne zostanie na kolejny sezon, gdzie znowu się okaże, że to za słaby trener, znowu zrobimy bajzel... itd. itd.
1
tober12
tober12
22 października 2018, 16:26
Nasz dorobek to kpina. Co rok to samo pierwsze kilka kolejek i Juventus czy Napoli odjeżdża. Co więcej Inter w tym roku top 3 a my hmm.. Powalczymy z Lazio i Roma o 4 lokatę.
0
adi_avanti
adi_avanti
22 października 2018, 16:21
Statystyki i wyniki nie bronią Gattuso.
0
Majkel69
Majkel69
22 października 2018, 16:17
I tak wolę Gattuso, ale faktem jest, że liczyłem na więcej po poprzednim sezonie. Gdy go brali liczyłem, że będzie "tymczasowym" zrobi swoje, uratuje z sezonu co się da i odejdzie z honorem robiąc miejsce dla lepszego (Ancelotti, Conti?). Ilekroć pisałem o tych nazwiskach ludzie tu traktowali mnie jak idiotę, że niby Carlo skończony a Conti by zepsuł wszystko. Nie wiem jak dla mnie obaj świetni by byli. Aczkolwiek przyznam szczerze, że to ile zdziałał z drużyną w minionym sezonie sprawiło, że dołączyłem do ludzi chcących by dano mu szansę w nowym sezonie
2
milan1986
milan1986
22 października 2018, 16:11
Przepraszam, ale to Gattuso kazał zrobic Donnarummie pusty przelot? Gralismy wczoraj słabo, jasne, ale Inter obecnie jest od nas lepsza drużyna- niestety. Pomysł na mecz był- pozwolić Interowi sie wyszalec i potem kiedy mecz sie otworzy poszukac swoich szans. Gdyby nie wielblad Donnarummy mecz zakonczylby sie remisem, a kibice raczej nie chcieliby za to zwalniac Gattuso... Jasne, Gattuso popelnil bledy- przede wszystkim kolo 70 minuty mogl sprobowac zagrac o pelna pule, a zmianami dal sygnal ze interesuje go remis. W polaczeniu ze slaba forma Hakana, Suso i Jacka nie dalo sie skonstruowac porzadnych akcji ofensywnych. Tak naprawde Gattuso "przegral" nam jeden mecz- z Napoli. Chociaz i tak na chwile obecna jest to, jako kolektyw, lepszy od nas zespol. Dajmy mu w spokoju popracowac. Jesli ktos porownuje Milan Montelli z jesieni 2017 do obecnego zespolu to ma slaba pamiec- wtedy nic nie funkcjonowalo, a pilkarze wygladali jakby umierali na boisku, nawet w starciach z ligowymi "potegami". Teraz pomysl na gre jest (mecz z Roma cos powinien na ten temat mowic). Po prostu forma zespolu jest niestabilna, plus przytrafiaja sie indywidualne bledy w newralgicznych momentach.
2
szewczenko7
szewczenko7
22 października 2018, 16:15
Ziomek , jak Ty mnie teraz zaimponowales, dzieci cierpliwości. Naprawde. Błędy że zmianami wczoraj widoczne, zejdzcie na Ziemię, nie jesteśmy tym Milanem sprzed 10 lat. Wiadomo chcialoby się sukcesów, poza wczorajszym meczem gramy dobra piłkę, inter to drużyna dużo lepsza. błąd Gigio zmienia optyka mimo wszystko na ten mecz. Przegraliśmy 2 mecze w lidze.
4
szewczenko7
szewczenko7
22 października 2018, 16:16
Spokojnie popracować? To rok czasu to nie jest wystarczająco czasu na spokojną pracę? Mecz z Romą był w drugiej kolejce, wygraliśmy go fuksem, do tego Romę w tym sezonie leje co drugi rywal. Chyba zbyt Cię omamiły zwycięstwa z Sassuolo czy Pireusem. Gattuso powinien wylecieć JUŻ TERAZ, W TEJ CHWILI. Inaczej nawet hybryda Sir Alexa z Ancelottim nie wygra dla nas tego wymarzonego 4 miejsca. Ponadto przypomnę, że rok temu, poza obroną - mieliśmy jednak gorszą kadrę niż w tym.
7
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2018, 16:18
Już to pisałem Milan zagrał w tym sezonie jeden dobry mecz, nie wiem w czym ten Milan jest lepszy od tego z przed roku
1
milan1986
milan1986
22 października 2018, 16:37
Inter jest drużyną budowaną od jakiś 5 lat, pomimo cyrków z trenerami. Napoli to 3 lata pracy Sarriego, który ulepszył system Beniteza. My tak naprawdę mamy drużynę, której składu nie musimy się wstydzić - od roku. To nie jest Football Manager, że jak się kupi gracza X ze statystykami X/Y/Z za pozycję skrzydłowego to ma się gwarancję 10 asyst w sezonie. Nie na tym polega budowanie drużyny. Różnica, personalna, w stosunku do zeszłego roku to brak Bonucciego, dobrze zastąpionego przez Musacchio (ktoś pamięta jeszcze babole Bonusa jakie sadził przez pierwsze kilka miesięcy?) i wymienienie parodii napastnika (Kalinić) na Higuaina. Mówię o zrębie drużyny, podstawowych zawodnikach - ławka to inna historia. Czego wy się spodziewacie, że Gattuso w ciągu 10 miesięcy z drużyny ulepionej całkowicie od początku (osoby o krótkiej pamięci niech zestawią sobie podstawową 11 z sezonu 2016/2017 z tą obecną, lub nawet - zeszłego sezonu), z przetrąconym kręgosłupem ("kapitan" niemota Montolivo, potem "kapitan" co po roku się zawinął do Turynu, bo mu się jednak tam bardziej podobało) zacznie rzucać wszystkich na kolana swoją grą? System gry jest - widać to w meczach z zespołami, które zwyczajnie nie są od nas lepsze - takim drużynom narzucamy swoje tempo i dyktujemy warunki gry. Problemem jest, jak wspomniałem, stabilizacja formy oraz błędy indywidualne.
1
patoo_07
patoo_07
22 października 2018, 16:41
Pomysł na grę jest, ale tylko wtedy jak rywal oddaje nam praktycznie całe pole gry. Jak rywal jest dobrze zorganizowany i ustawiony, nie kreujemy w ogóle sytuacji. Obejrzyj sobie jeszcze raz mecz z Roma. Poza Chievo, żadna drużyna nie miała takiej dziury w środku. Istny lej po bombie. W takiej sytuacji nie trudno grać kombincyjnie, bo praktycznie nie masz rywali obok siebie. Jak już skończysz analizę meczu z Romą, obejrzyj sobie mecz z Cagliari, gdzie rywal nie zostawiał ani centymetra placu i przy braku ruchu naszych zawodników (nikt nie wytłumaczył jak wychodzić spod pressingu) wybijaliśmy piłkę na oślep przez jakieś 30 minut. Inter nawet nie presował, bo wiedzieli, że jak dobrze się ustawią, to po prostu oddamy im piłkę. To się sprawdziło i mieli mecz pod całkowitą kontrolą od pierwszej do ostatniej minuty.
5
milan1986
milan1986
22 października 2018, 16:47
Tak, pamiętam doskonale te mecze. Ale nie jedyny Milan ma problemy z tak grającymi zespołami. Chociażby ostatni mecz "wszechpotężnego" Juventusu z Genoa - druga połowa to wręcz ośmieszające "hegemona" próby rozpaczliwego wbicia drugiej bramki Genoi, która jako swoją drogą jako zespół jest tragiczna. Ale wystarczyło, że nawet tacy drwale zawęzili pole gry i konsekwentnie zagęszczali przedpole, żeby Juventus ze swoimi "crackami" był skazany na rozpaczliwe wrzutki i strzały na wiwat z dystansu.
2
karp_fso
karp_fso
22 października 2018, 18:25
>Zwalanie porażki na Donnarummę xD Mam nadzieję, że tego nie robicie, to cud, że nam Inter wcześniej nie wbił bramki, bo sami skutecznością nie grzeszyli. Gdyby nie Donnarumma to by już wcześniej załadowali 2-3 gole... Cała drużyna położyła ten mecz, wyszła kompletnie bez zaangażowania, to są derby, a nie spotkanie z średniakiem z tabeli - gdyby przegrali nawet i 2-1, 3-1 po ostrej walce to byłaby inna rozmowa. A oni grali tak, że autentycznie uważałem, że nie zasługiwaliśmy nawet na punkt w tym meczu. Że nawet bramka Icardiego pod koniec mnie nie zdenerwowała. Bo Inter zasłużył na pokaranie nas, po prostu nie dą sympatyzować z tak bezjajeczną drużyną. Najgorsze derby od ostatnich 5 lat, nawet z Polim i Constantem w składzie wychodziliśmy z większym zaangażowaniem niż wczoraj.
2
mpt1899
mpt1899
22 października 2018, 19:53
Tu nie chodzi tylko o derby. Gattuso jest tutaj juz rok a druzyna gra coraz gorzej. Regres sie zaczal juz pozna wiosna a spokojnie to sobie moga pracowac trenerzy Sassuolo czy Torino. Wszyscy mowia, ze Conte przechodzic na 3-5-2 i co teraz. Ano to, ze on powie wladzom kogo mu brakuje a kto mu nie pasuje do jego wizji a Gattuso zapytany przez dziennikarzy o rozgrywajacego (bo wszyscy wiedza, ze MIlan potrzebuje takowego) powiedzial "Ja sie ciesze z tego co mam". Szkoda, ze L&M nie mieli wiecej czasu bo pewnie wcisneli by mu jednego na chama. Nie wiadomo tylko gdzie by go Rino wystawil. Dobrze, ze Igla to swiatowej klasy zawodnik i sam sie wprowadzil do druzyny bo kto wie co by sie z nim stalo. Rino kocham Cie za to kim byles na boisku, do trenerki potrzebujesz jeszcze wiele praktyki a Milan to nie klub do nauki. ForzaMilan!!!
2
Semper Fideli
Semper Fideli
22 października 2018, 16:04
Trenera rozlicza się z wyników, a wyniki są takie jak każdy widzi! Tak jak już ktoś zauważył nie ma kompletnie progresu..
4
pazioni
Moderator pazioni
22 października 2018, 15:59
Wiem jedno ,że po Gattuso , będziemy mieli konkretnego trenera.
2
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2018, 15:59
Oby tak było i oby jak najszybszej
3
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2018, 15:55
Z perspektywy czasu to Montella byl najlepszym trenerem Mialnu w ostatnich 5 latach, najlepszym nie znaczy dobrym
5
Marcin1995
Marcin1995
22 października 2018, 15:54
No cóż ten wynik kompromituje Gattuso
4
Mieszko
Mieszko
23 października 2018, 00:02
Wynik chyba nie kompromituje. Przegrać 1:0 z dobrym rywalem to nie dramat. Kompromitują Rino zmiany jakich dokonał...sposób gry drużyny etc.
2
patoo_07
patoo_07
22 października 2018, 15:51
Proszę nie czekajmy tak długo jak z Montella. Proszę także, nie bierzmy trenera z Primavery, ani byłego zawodnika klubu. Proszę weźmy kogoś na poziomie!
Edytowano dnia: 22 października 2018, 15:52
14

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się