SCUDETTO


Remis wywalczony po ciężkim boju! Betis - Milan 1:1

8 listopada 2018, 19:49, Leonardo 22 Główne newsy
Remis wywalczony po ciężkim boju! Betis - Milan 1:1

AC Milan zremisował 1-1 w 4. kolejce fazy grupowej Ligi Europy w wyjazdowym spotkaniu z Betisem Sevilla. Mecz początkowo był wyrównany, ale z czasem gospodarze coraz bardziej zaczęli dochodzić do głosu. W 13 minucie padła jedyna bramka dla Betisu. Junior lewą stroną ruszył po skrzydle po czym zszedł do środka i dograł do Lo Celso, który strzałem z pierwszej piłki nie dał szans Reinie. W 28 minucie Sanabria miał podobną okazję, ale były gracz Romy nie trafił w światło bramki, było to kolejne poważne ostrzeżenie dla defensywy przyjezdnych. Milan najgroźniejszą okazję miał po rzucie wolnym w 37 minucie, ale niestety Suso trafił jedynie w mur. Gracze ze stolicy Andaluzji do przerwy kontrolowali wszystkie wydarzenia boiskowe i w przeciągu pierwszych 45 minut gra Rossonerich nie zwiastowała niczego dobrego. Sędzia doliczył minutę po czym zaprosił zawodników na kwadrans przerwy.

W drugiej połowie częściej do głosu dochodził Milan grający bardziej ofensywnie. W 58 minucie Suso z dystansu próbował zaskoczyć Lopeza, ale bramkarz gospodarzy dał radę wybić piłkę na rzut rożny. Cztery minuty później hiszpański skrzydłowy dopiął już swego i z rzutu wolnego pokonał Lopeza! Piłka skozłowała przed goalkeeperem co na pewno go zmyliło, ale Suso prawdopodobnie tak próbował strzelać. Po bramce wyrównującej mecz stał się dość ostry. Z powodu urazów boisko wcześniej byli zmuszeni opuścić Musacchio i Calhanoglu. Jedna i druga strona miała jeszcze kilka groźnych strzałów, ale bramkarze nie musieli się zbytnio wysilać. Po twardej, męskiej walce na Estadio Benito Villamarin padł sprawiedliwy remis. Betis z ośmioma punktami plasuje się w tym momencie na 1 miejscu w tabeli, a Milan wraz z Olimpiakosem mając po 7 punktów są zaraz za nim. Tabelę zamyka Dudelange z zerowym dorobkiem punktowym.

 

REAL BETIS (3-5-2): Lopez - Mandi, Bartra, Feddal - Tello, Lo Celso, Carvalho, Canales, Junior - Joaquin (67' Guardado), Sanabria (74' Loren).

AC MILAN (3-5-2): Reina - Musacchio (82' Romagnoli), Zapata, Rodriguez - Borini, Kessie, Bakayoko, Calhanoglu (89' Bertolacci), Laxalt (76' Abate) - Suso, Cutrone.

 

Bramki: 13' Lo Celso, 62' Suso

Żółte kartki: 45' Feddal, 61' Lo Celso, 73' Rodriguez, 78' Musacchio, 89' Bakayoko, 90+4' Bertolacci

Arbiter główny: Craig Pawson

Miejsce: Estadio Benito Villamarin

 


*** SKRÓT MECZU ***

 

 



464 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Rafalzki
Rafalzki
9 listopada 2018, 09:32
Rino jakiś czas temu mówił, żeby uczyć się na błędach innych... Już jeden taki w Milanie był który na upartego grał tym idiotycznym 3-5-2 i z Suso chciał robić napastnika, jak skończył wszyscy pamiętają. Rino na litość boską, nie idź tą drogą bo po arcytaktyku Suso odzyskiwał chyba dwa miesiące formę na skrzydle kiedy tam wrócił, wystarczy już, że na upartego grając Hakanem w sumie gramy w dziesięciu bo Turek wygląda fatalnie od jakiegoś czasu i powinien odpocząć od pierwszego składu...
6
adamos
adamos
9 listopada 2018, 09:40
On chce żeby go zwolniono - bo inaczej tego się wytłumaczyć nie da... Hakan najlepszy i bardzo obiecując rozgrywający był w Bundeslidze u Nas to poziom Boriniego zaczyna przypominać...
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 listopada 2018, 07:43
Czytając niektóre komentarze naprawdę odechciewa się wchodzić na polskie fora kibicowskie.Ludzie chcą, aby Milan przy tak okrojonej kadrze klepał solidną hiszpańską drużynę w fazie grupowej DRUGO lub nawet TRZECIORZĘDNYCH dla Rossonerich rozgrywkach niczym Barcelona Guardioli zapominając przy tym o zasobach i czym dla Włochów w ostatnich latach była LE...
3
mpt1899
mpt1899
9 listopada 2018, 10:30
Nie, ludzie chca widziec druzyne. Monolit, walczacy o kazdy centymetr boiska. Jakis schemat, pomysl. A tu nic, pustynia. Druzyna gra jakby sie spotkali kolo bloku. Zero komunikacji. Do tego jedyna opcja w ofensywie na ten mecz to byl Suso. Albo sam cos strzeli albo dogra cos niesamowitego do Cutrone. A co zrobil Rino. Postawil go jako napastnika, zeby czasem zabardzo skrzydel nie rozwinal. A jak juz robil eksperymenty to czemu nie gral Alen, nominalny skrzydlowy. Gorszy od Boriniego by nie byl bo ten to chyba myslal, ze jest w centrum handlowym i biegal za ofertami. Wielu chyba zapomnialo, ze GG trenuje nas juz rok! Rino nie ma wizji albo sam juz sie pogubil, widoczny jest brak doswiadczenia moim zdaniem, wszystko jest chaotyczne. Proby zmian ustawien i ustawienia zawodnikow wygladaja wrecz desperacko. Nie mowie, ze ma byc ktos z topu ale przynajmniej ktos kto zacznie ksztaltowac druzyne, wprowadzac schematy, ma jakas taktyke. Grajac dobrze po 20 minut w meczu i liczenie na lud szczescia w koncowce mescz daleko nie zajedziemy.
0
pepe82
pepe82
9 listopada 2018, 11:31
Marcos masz racje. Weilu ludzi to po dwoch remisach zwalnia trenera. Brak szerszego spojrzenia na wiele rzeczy istotnych dla klubu. Jak I majacych znaczenie dla obecnej sytuacji samego zespolu.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 listopada 2018, 11:59
O tym właśnie piszę, kolega mpt1899 myśli, że przy braku 6 zawodników z podstawowego składu i prestiżowym meczu przeciwko Juventusowi na SS Milan będzie cisnąć w podstawowym ustawieniu, gdzie wyeksponowane braki Bakayoko powodują realne problemy solidny, hiszpański zespół przez 90 minut w meczu o PIETRUSZKĘ(przy jakości niektórych zespołów w fazie pucharowej LE walka o nią przy obecnych zasobach nie ma sensu), a potem dostanie z 0:4 w niedzielę na własnym stadionie+ w następnym tygodniu podobny przebieg z Lazio i zwolnienie trenera, bo posłuchał się rozemocjonowanych, kierujących się chwilowymi emocjami polaczków.

Nazywanie kogokolwiek "polaczkiem" nie było i nie będzie tolerowane na tej stronie. Ostrzeżenie. g88
Edytowano dnia: 9 listopada 2018, 13:37
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 listopada 2018, 12:19
PIETRUSZKE folksdojczu to możesz sobie conajwyzej zerwać z ziemi jakim idiotom trzeba być żeby twierdzić że wczorajszy mecz był o nic i że trzeba odpaść z LE , usuń konto melepeto jak masz ludzi obrażać od Polaczków , miękka pało.

Ostrzeżenie za obrażanie innego użytkownika. g88
Edytowano dnia: 9 listopada 2018, 13:38
2
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 listopada 2018, 12:25
Zarejestrowany: 0 dni temu Tyle w temacie panie niebiesko-czarny prowokatorze.Wyzywaj swoich zakompleksionych na punkcie Milanu antykibiców Interu od idiotów, a nie normalnych użytkowników tej strony.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 listopada 2018, 12:34
Poza tym nikt nie twierdzi, że ''trzeba odpaść z LE''.Po prostu po tym co wydarzyło się w poprzednim jak i co się stanie w tym sezonie walka do ''wykrwawienia'' o jak najlepszy wynik jest bezcelowa.Walczyć na ile pozwalają kadry, ale nie kosztem dalszych problemów, gdyż i tak przyjdzie do zderzenia z murem w postaci np. PSG czy innej ofiary losowania grup LM.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 listopada 2018, 12:36
Niebiesko czarne to conajwyzej twoje żenujące życie , jesteś zgłaszany za obraze Polaków i szerzenie nienawiści mały człowieku.
0
mpt1899
mpt1899
10 listopada 2018, 00:30
Salinas przepisze Ci czesc mojej wypowiedz "Nie, ludzie chca widziec druzyne. Monolit, walczacy o kazdy centymetr boiska. Jakis schemat, pomysl. A tu nic, pustynia. Druzyna gra jakby sie spotkali kolo bloku. Zero komunikacji." Czy ja tu gdzies napisalem, ze mamy wygrywac wszystko. Grac ciagle najmocniejszym skladem. Ty wogole czytales moja wypowiedz? Mozesz mi wytlumaczyc po co zostales kibicem Milanu? Bo jezeli taki Milan Cie zdawala to twoja brocha. Dobrze rozumie, ze sa kontuzje itp ale nawet w tym wypadku, po roku pracy trenera chcialbym zobaczyc jakies zgranie. schematy. Pepe92, po 2 remisach? Proponuje Ci przejrzec sobie wyniki od 18 marca (farciarsko wygrany mecz z Chievo) do wczoraj. O stylu nawet nie wspomne. Z niecierpliwoscia czekam na twoja ocene pracy trenera i gry MILANU.Zreszta pomoge Ci https://en.wikipedia.org/wiki/2017%E2%80%9318_A.C._Milan_season#Serie_A
0
9 listopada 2018, 06:54
Chlopaki ogladalem mecz i powiem wam ze jestem pozytywnie zaskoczony widze progres, bakayoko z meczu na mecz coraz lepiej gra czasami mam wrazenie ze lepiej od bigli rozgrywa pilke. Hakan niestety trzyma tragiczny poziom nie wnosi nic do gry, borini jak to borini zalep dziure hehe kazdy wie jak gra borini trzyma stabilny poziom hehe ale mecz na duzy plus.
1
adamos
adamos
9 listopada 2018, 09:42
Kolego czy Ty napewno mecz Milanu oglądałeś? Progres faktycznie zalicza Bakayoko ale reszta to regres jest... A nawet dramat.... W tym meczu tylko na coś pozytywnego zasługuje Reina, Bakayoko i Suso resztę to żal oceniać nawet...
1
adamos
adamos
9 listopada 2018, 11:10
Reyna to pieknie podal do napastnika z betisu, i o ciut ciut byl sam na sam reyna hehe porownaj sobie mecz w mediolanie z betisem i dopiero sie wypowiadaj.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
9 listopada 2018, 12:05
Bakayoko zalicza progres, bo gra jako pivot.Stąd 3-5-2.W podstawowym ustawieniu wychodzą wszystkie jego braki.
0
Justin_91MIL
Justin_91MIL
9 listopada 2018, 06:35
Tylko narzekacie :) przewidziałem ten remis i wystarczy ograć F91 wysoko i nie przegrać meczu w Pireusie i jest awans do play off. Swoją drogą, druga połowa wyglądała lepiej w naszym wykonaniu. Zgadzam się z Grześkiem, niektórzy oczekują cudów. Niestety nie ma sianka na zawodników pokroju Angela Di Marii czy Paula Pogby, powinniśmy się cieszyć że powoli, powtarzam powoli mijają te chude lata gdy Milan był 8-10 siłą włoskiej ligi. Prawdziwy kibic, który kibicuje Rossoneri, od 8 roku życia jak ja zawsze będzie z klubem i pamiętam triumfy w LM, mistrzostwa Włoch i te gorsze sezony niemniej kibicujmy i wierzmy zawsze w zwycięstwa i dobre wyniki naszego zespołu, a nie ciągle psioczmy, Milan- Juventus 2:0. Pozdrawiam prawdziwych kibiców
5
adamos
adamos
9 listopada 2018, 09:26
Szanowny kolego ja mam od małego serce czerwono czarne, sercem kibicuje mocno Milanowi... Ale jak widzę jak zespół gra przeciwko księgowym z Luksemburga, albo z zespołem Hiszpańskim, który broni się przed strefą spadkową to aż oczy krwawią... Nie oczekuję cudów... Ale czy nie można wypracować jakiegoś stylu? Nawet Nasi sąsiedzi zza miedzy, co tez nie mają w składzie Di Marii czy Pogby, którzy nawet mają gorszy skład od Naszego albo równy, potrafią nawiązać w LM w grupie śmierci walkę i na równi nawet grają przeciwko Barcy mają 2 miejsce w Serie A. Ale co oni mają czego My nie? TRENERA co się zna na taktyce. Genoę potrafią rozwałkować na lekko 5-0 i to na stojąco. A my walczymy jak to był Real albo PSG i fartem rzutem na taśmę strzelamy fartownego gola... Niestety Rino do tej drużyny nie pasuje.
1
Justin_91MIL
Justin_91MIL
10 listopada 2018, 08:06
OK zatem podaj mi nazwisko trenera, który by zrobił porządek w Milanie, Wenger? Z całym szacunkiem dla tego Pana, ale jakoś tego nie widzę. Przypominam że w ostatnim czasie mieliśmy wielu terenów m.in Mihajlović, Montella. Jak prezentował się zespół? Byliśmy lepsi, mocniejsi? Niektórzy oczekują zmiany trenera, według mnie jedyny trener, który mógłby zrobić tu coś ponad stan to Claudio Ranieri i nie piszę tego tylko przez pryzmat udanego sezonu Leicester z 2016, ale całokształtu pracy tegoż treneiro
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 listopada 2018, 01:02
Ja myślę, że niektórzy nie ogarniają prostej rzeczy. Przed Yonghongiem Li mieliśmy skład, z którego jedynie Suso, Romek, Jack i Gigio się do czegoś nadawali. 4 na 23 osobową kadrę. I wy oczekujecie fajerwerków gdzie kupienie 19! graczy, którzy podniosą poziom zarówno ławki jak i 1 składu to jest kosmos. Do 1 składu 6-7 piłkarzy na LM to już koszt >200mln euro i tyle poszło tylko jeszcze pasuje mieć dla nich nie gorszych zmienników. Więc praktycznie żeby się włączyć do walki z Interem czy Napoli to tu trzeba było 400-500mln i możemy wtedy wymagać łatwej wygranej z Betisem. Wystarczą 2-3 kontuzje i gramy tuzami pokroju Borini, Berto, którzy się nadają do Frosinone. Nie wymagajmy od tych piłkarzy leoszej gry niż mają umiejętności. Tyle. W środku pola jedynie Kessie mógłby zostać i atak jest ok nawet wiec praktycznie cała pomoc jest do wzmocnienia żeby gracze jak Biglia czy Jack byli zmiennikami. Wtedy możemy wymagać.
Edytowano dnia: 9 listopada 2018, 01:04
6
karp_fso
9 listopada 2018, 01:19
No sorry, ale nie. Ktoś napisał wcześniej - w Milanie piłkarze zaliczają regres. Mało kto się rozwija. Brakuje schematów rozgrywania, ataku, brakuje wszystkiego. Od debiutanckiego sezonu z Montellą zmieniły się tylko nazwiska i może jesteśmy trochę lepsi technicznie. Ale cała nasza gra opiera się na waleczności i liczeniu na farta. Marna parodia minimalizmu Juventusu. A skoro przy Juventusie jesteśmy - De Sciglio! Widziałeś co on grał w meczu z Man. Utd? A co grał u nas? Problem z piłkarzami to jedno, ale mamy ewidentnie problem z trenerami i sztabem.
11
jasiom22
9 listopada 2018, 11:37
karp_fso - no niestety dokładnie... warto też pamiętać że za to że piłkarze nie pokazują dobrej formy czy to indywidualnie czy jako kolektw odpowiada nikt inny jak trener - kilku można odrzucić jako wyjątki jakiegoś hakana, ale od samego początku wiele osób miało obawy że Gattuso zajedzie tych piłkarzy, owszem biegają moze i więcej niż za montelli, szanse mają.. ale zatracona została kreatywnosc.. pomoc leży nawet w piątke, a ilosc kontuzji też nie przemawia za tym że Rino ze sztabem lepiej układa treningi i przeciazenia... niż Montella.. a te zmiany systemów co mecz ostatnio? to już w ogóle jakas desperacja... może i wynik z Betisem lepszy niż na San Siro, ale oni się kompletnie gubili, czego dobitnym dowodem była szybka bramka Betisu. Tak zwyczajnie nie można... Ancelotti po pół roku w Milan już miał wyklarowaną jedenstkę którą pamięta każdy z nas do dziś... co ma Rino... jeden wielki szpital, bałagan i 3 systemy z którego zaden w ŻADNYM meczu nie okazał się dominujący przeciwnika w pełnym tego słowa znaczeniu, kiedy Milan ostatnio wygrał 3-0?
0
jasiom22
9 listopada 2018, 11:41
..3:0 z Ługogoretezm i 4:0 ze SPAL, w lutym... a wczesniej z Weroną w grudniu zeszłego roku... tak wiem udał się mecz z Sassuolo ale nie napisał bym że to była dominacja, oborona i styl dalej zostawiały wiele do zyczenia...
0
mpt1899
mpt1899
9 listopada 2018, 14:55
Napoli, Roma, Lazio czy nawet Atalanta ostatnimi laty tyle nigdy nie wydali a efekty sa. Pomine koniec ery Berlu ale Chinczycy wydajac tyle kasy powinni zaczac od trenera a juz napewno za Montelle powinien przyjsc ktos z doswiadczeniem. Trener, ktory wypracuje schematy i wtedy mozna bylo by druzyne tylko wzmacniac i powoli dazyc do celu a nie przyszedl Rino osiagnal troche dobrych wynikow, ktore przykryly nasz zjazd formy od marca, bo wlasnie od wtedy Rino kopie sie po glowie. F&M chcieli sprzedac Berto i Mauriego oraz namyslali sie co zrobic z Borinim. Co im doradzil Rino wszyscy wiemy. Jedyne co broni Gattuso to jego czerwono-czarne serce a tym sie sukcesu nie zrobi. Rino zmieni moja opinie tylko jesli wygra wszystko w grudniu i to po dobrych meczach w ktorych bedzie widac progres bo po potyczkach z Frosinone, Parma, Bolonia czy SPAL tego od takiej druzyny sie poprostu wymaga.
0
Diavo
8 listopada 2018, 23:51
Przede wszystkim nie grajmy już nigdy 352 ta formacja powinna być zakazana w Milanie forever..
4
mpt1899
mpt1899
8 listopada 2018, 23:34
Juaquin ladnie dzisiaj. Tyla samo lat co Ibra ale Ibra za stary. Szukac nowego trenera. Na gwalt. Najlepiej jeszcze przed mercato bo przyjdzie oferta za Boriniego czy Berto a Rino powie, ze sa najlepsi na treningach i musza zostac. Szkda gadac, zal patrzec ale wierzyc trzeba. ForzaMilan!!!
7
Gol
Gol
8 listopada 2018, 23:33
Dobrze zacznijmy podsumowanie od tego że w pierwszej połowie gdy Betis miał siły to był momentami piłkarsko z 2 klasy wyżej w rozegraniu piłki. Generalnie świetnie się patrzyło na ich grę z pierwszej, na małej przestrzeni potrafili nas sklepać aż miło, widać że ktoś tam ma pomysł na zespół. Co natomiast było widać u nas ? No w sumie nic, bo ciężko wypowiadać się o grze której nie było. Zero zagrożenia, zero dynamiki, desperackie próby wybijania piłki, momentami wyglądaliśmy jak tyczki dla zawodników Betisu i naprawdę szczęście tylko i wyłącznie sprawiło że schodziliśmy do tunelu na przerwę z tylko jedną bramką w plecy. Druga połowa dużo lepiej, Betis osłabł na tyle że moim zdaniem od 60 minuty do czasu fenomenalnego wjazdu Kessiego w Mussacchio kontrolowaliśmy grę i mówiąc szczerzę czekałem aż Borini za 10 próbą w końcu trafi w bramkę. Niestety tak się nie stało, a jedyne co trafiło to noga Kessiego w plecy kolegi tym samym załatwiając nam do naszego klubowego lazaretu kolejnego pacjenta. Szkoda mi po prostu tak po ludzku Suso, widzę w jakiej formie jest ten chłopak, jak wrzuca piłki na centymetry, a jego koledzy po prostu mają to chyba w 4 literach bo nawet nie przykładają się do strzałów specjalnie. Szkoda mi też Laxalta który zostaje zmieniony na beznadziejnego Abate i musi patrzeć na jego popisy z ławki rezerwowych. Szkoda mi Halilovicia który nie dostaje nawet 2 minut i widzi jak na plac gry wchodzi Bertolacci który jedyne czym się odznaczy w tym spotkaniu to faktem że nie przyjmie prostej piłki po ziemi i zrobi żółtą kartkę. Szkoda mi Mussacchio który mógł doznać bardzo poważnego urazu bo jego kolega z zespołu postanowił że go połamie. Reszty mi nie szkoda bo to jak bardzo paradoksalny jest ten klub już od dłuższego czasu przestało mnie zadziwiać. Naprawdę momentami ręce opadają żeby za 5 minut mieć je wysoko w górze, nieprawdopodobne.
11
Zako
Zako
8 listopada 2018, 23:36
6mln to byłoby zawsze coś, a tak Bertolacci odejdzie za darmo pewnie. Totalne kuriozum , nie wiem co Rino miał na myśli, juz pomijając słuszoność zatrzymania go to było to jego życzenie, a nawet nie ma go w planach (?).
2
mpt1899
mpt1899
8 listopada 2018, 23:44
Do tego supertaktyk wystawić go w ataku. Rino odebrać nam ostatni a iskre w ofensywie przez ta idiotyczna decyzję.
1
Marosso
Marosso
8 listopada 2018, 23:30
Najgorsze jest to że u nas żaden zawodnik nie robi postępu. Sugerujemy się tylko matematyką. Taki Laxalt w kadrze chodził aż miło i w klubie też śmigał a u nas z meczu na mecz coraz gorzej. Ktoś jeszcze postęp zrobił bo podobno mamy młodą perspektywistyczną kadrę
1
mpt1899
mpt1899
8 listopada 2018, 23:32
Wcześniej pisałem, że od grania w Milanie nawet Reina się pogorszył w swoim wielkim atucie - grze nogami. Przecież to jakiś cyrk, że co gracz przyjdzie do Milanu, to notuje regres! I to od kilku lat tak jest!
6
Marosso
Marosso
8 listopada 2018, 23:37
Dokładnie dobrze że dodałeś w swojej odpowiedzi to ostatnie zdanie bo zapomniałem dopisać . Będąc precyzyjnym minimum 7-8 lat tak jest .
0
KingBunny
KingBunny
8 listopada 2018, 23:50
za rozwój piłkarza jest odpowiedzialny trener
5
karp_fso
9 listopada 2018, 01:15
Pisałem to w przypadku Kalinicia w uprzednim sezonie. To nie był zły napastnik. Tyle, że przeciętny. W Milanie spadek formy kompletny. Co się dzieje w tym klubie?
0
adamos
adamos
9 listopada 2018, 09:37
Rino nie nadaje się do trenerki. Nam jest potrzebny taki trener pokroju Kloppa, co z zawodnika co jest potencjalnym diamentem zrobi z niego prawdziwego topa... Rino tylko ich zajeżdża, a w drużynie ani składu ani ładu
2
muamba_kabumba
muamba_kabumba
10 listopada 2018, 10:54
Mniej więcej tyle lat nie było u nas prawdziwego trenera ^^ 2+2=? ... bo dla naszych władz jak dotąd wszystko tylko nie 4 :)
0
Dariusz_W
Dariusz_W
8 listopada 2018, 23:29
Czyli i tak walka o awans z Olympiakosem. A miała być taka gładka grupa.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
9 listopada 2018, 00:54
Jak ktoś myślał, że grupa z Betisem i Olympiakosem będzie gładka to się nie zna na piłce :)
2
Alexan22
Alexan22
9 listopada 2018, 08:38
Albo przecenia obecne możliwości Milanu.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 listopada 2018, 23:26
Paskudnie wyglądał ten 'faul' na Musacchio, ale tak musi byc jak gra koleś na prochach XD Tak na poważnie to oby nic poważnego mu się nie stało bo chyba stracił przytomność
0
karp_fso
8 listopada 2018, 23:25
Niestety, ale ten zespól przypomina Milan z pierwszego sezonu Montelli. Punkty wywalczamy nie umiejętnościami, czy schematami gry, a walecznością. A to za mało.
1
Lipido
Lipido
8 listopada 2018, 23:23
To jest ta gra na wściekłego psa ala pomysł Gattuso. Kiedyś pisalem, że będziemy ściągać ludzi primavery. I co prorocze słowa? Wykrakałem? Nie, ten zespół nie ma pomysłu na grę. Biegać ale mądrze. Borini .. odejdź. Drużyna od marca tamtego roku gra ten sam toporny futbol.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 listopada 2018, 23:23
to z Juve pogrom?
Cała pomoc kontuzjowana a w obronie nikogo na zmianę

Oj ciężko to widzę
Edytowano dnia: 8 listopada 2018, 23:24
1
Legenda Shevchenko
Legenda Shevchenko
8 listopada 2018, 23:18
Gorsza sytuacja kadrowa była chyba tylko po odejsciu Senatorow, Silvy i Ibry. Dramat.
Edytowano dnia: 8 listopada 2018, 23:19
1
Zako
Zako
8 listopada 2018, 23:17
Niestety mogłem oglądać tylko ostatnie 10min , jednak zdazyłem ogarnąć urazy. Mógłby ktoś powiedzieć jak to wyglądało ogólnie? Bo ostatnie parę minut to pozar w obronie.
0
Gzikuu
8 listopada 2018, 23:23
Nie chcesz wiedzieć. :)
3
Piotrek1899
8 listopada 2018, 23:14
Powiedzcie mi, jak tacy ludzie, jak Abate i Borini mogą grać w takim klubie? To jest po prostu nieprawdopodobne. Ja nie mam do nich pretensji, bo oni pewnie wykonują ten zawód najlepiej, jak potrafią, ale do zarzadu i kolejnych trenerów już mam, bo trzeba mieć zdrowo we łbie nie po kolei, by takich ludzi trzymać w kadrze. A potem zdziwieni, że każdy przeciętny zespół gra z Milanem w dziadka. Brak jakości w tej drużynie jest porażający po prostu. Tak prezentują się zespoły w Ekstraklasie, chociaż nawet tam zauważam wiecej pomysłu i techniki aniżeli w AC Milan. Reasumując, jesli Juve nie przyrżnie głupa, to w niedziele nas rozniosą.
2
Gerada
Gerada
8 listopada 2018, 23:22
Abate z roku na rok drastyczna równia pochyła w dół i niestety jest w tym wybitnie stabilny, "Pablo" pewnego poziomu po prostu nie przeskoczy i fakt to nie jest poziom na Milan, którego wszyscy byśmy chcieli, ale dziś (oglądałem od czterdziestej minuty) nie zauważyłem, żeby odstawał jakoś wybitnie negatywnie. Poza tym przy lawinie kontuzji to raczej racjonalne, że występują właśnie Oni, no bo w sumie kto...? Co do Juventusu to mecz meczowi nie równy. Powiedzmy sobie szczerze, gdzieś w połowie sierpnia można było uczciwie powiedzieć, że jak Stara Dama zagra z nami na odpowiednich obrotach to przegramy - i nic w tej kwestii się nie zmieniło. To nie my będziemy rozdawali karty.
1
Zako
Zako
8 listopada 2018, 23:13
Pyrrusowy remis
Edytowano dnia: 8 listopada 2018, 23:13
5
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 listopada 2018, 23:15
Ten remis to dla nas takie małe zwycięstwo.
0
Gol
Gol
8 listopada 2018, 23:18
Victor Van Dort - Zobacz statystyki strzałów, moim zdaniem akurat w drugiej połowie gdyby na miejscu Borinialdo był choćby Halilović to byłoby 3-1.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 listopada 2018, 23:11
Kontuzja Kessiego to raczej skutek faulu na Musacchio
1
Nesta_13
Nesta_13
8 listopada 2018, 23:11
Bertolacci nie powinien być nawet rezerwowym a teraz będzie grać w pierwszym :(
1
Marcin1995
8 listopada 2018, 23:10
Wyniki niezły, ale ten szpital dramat
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 listopada 2018, 23:10
Donnaruma Abate Zapata Romagnoli, Rodriguez Suso,Bertolacci,BakayokoLaxalt Cutro,Igła Taki skład na Juve ? Na ławce takie tuzy jak Borini,Halilovic, Tsadjout,Simic,Reina i to tyle Milan - Juve 0- 5 ? 0-7 ? Jak myślicie?
1
konkix2
konkix2
8 listopada 2018, 23:11
Zdrowy jesteś kolego?
0
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 listopada 2018, 23:15
A jaki nikogo innego nie mamy, zapomniałem o Castillejo Hakan, Strinić,Calbria,Biglia, Musachio, Kessie, Caldara, Bonaventura kontuzje no chyba że ma grać Montolivo, i Mauri
0
Yabaye
Yabaye
8 listopada 2018, 23:08
Teraz najważniejsze, aby z Musacchio było wszystko ok. Na remis nie zasłużyliśmy.
1
lyndonmilan1
lyndonmilan1
8 listopada 2018, 23:19
Musa leżał nieprzytomny na murawie, więc nie ma szans na występ z Juve, choćby ze względu na obserwację jego stanu.
0
8 listopada 2018, 23:07
Raz gol stracony w czasie doliczonym, raz gol zdobyty w czasie doliczonym, raz remis. Wyniki Milanu są zupełnie losowe w zależności od tego, czy komuś aktywuje się na chwilę jakaś szara komórka w tych oczadziałych mózgownicach, czy nie.

A gra to cały czas to samo. To samo z Interem, to samo z Genoą, to samo z Udinese, to samo z Betisem. Żadnej taktyki, żadnego schematu, żadnego pomyślunku. Jakiekolwiek zmiany ustawienia to tak, jakby przestawiać drzewa w lesie Jakikolwiek skład wyjdzie na boisku, będzie to samo.

"Gattuso Ów Wiele Nie Osiągnie" - tak można podsumować obecny zespół. Pozdro dla kumatych - wielkie litery są nieprzypadkowo.
Edytowano dnia: 8 listopada 2018, 23:09
8
Yabaye
Yabaye
8 listopada 2018, 23:09
Długo szukałeś nad znalezieniem słowa na "ó" ?
2
nokoments
8 listopada 2018, 23:12
Cały twój wywód można podsumować tym słowem złożonym z wielkich liter, straszne bzdury. xD
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 listopada 2018, 23:13
Zastanów się czy wiesz co piszesz, nikt kumaty nie nazwał by Rino ani zespołu tak jak ty, rozumiem że chodzi ci o to że nasza gra była do niczego ale źle się wyraziłeś.
0
patrykas
8 listopada 2018, 23:06
Remis to dobry wynik biorąc pod uwagę jaki mamy okres z kontuzjami. Dobrze, ze przerwa 2 tyg po meczu z Juve i juz z Lazio znowu punktujemy :) Forza Milan
3
8 listopada 2018, 23:06
Wiekszosc kontuzji bierze sie z przemeczenia , ewidentnie widac ze ich zajechal treningami i teraz wszystko wysypuje sie.
0
Majki85
8 listopada 2018, 23:04
Mamy chociaż remis. W Pireusie zagramy mecz o być albo nie być w LE i mam nadzieję, że nie damy plamy. Nie będzie to jednak łatwy pojedynek na tak gorącym terenie i przy tak żywiołowej publiczności. Niestety trzeba walczyć dalej, skoro teraz przespało się pierwszą połowę. Druga wyglądała znacznie lepiej, przede wszystkim dzięki nie komu innemu jak Suso. Hiszpan ciągnie ten wózek jak może, ale jak długo to potrwa nie wiem. Tym bardziej przy tym szpitalu, jaki w drużynie obecnie mamy. Odnośnie kontuzji, to mam nadzieję, że z Musacchio bedzie jak najszybciej wszystko okej. Zostajemy obecnie z dwoma stoperami i Simicem. Nie wygląda to ciekawie... Teraz regeneracja i czas na Juve. W tym meczu nie będziemy mogli sobie pozwolić na słabą jedną połowę.
1
Gol
Gol
8 listopada 2018, 23:18
Majki85 - Trochę szkoda że w takim klubie jak Milan mimo setek wydanych na transfery nadal tylko jeden zawodnik potrafi wziąć na siebie odpowiedzialność i wykreować akcję, kompletnie nie wiem czy to presja klubu, czy być może coś innego, ale na naszą grę momentami się nie da popatrzeć po prostu przez głupotę poszczególnych zawodników jak Borini czy Abate, a zawodnicy którzy wcześniej coś potrafili nagle zapominają o tym kompletnie i grają jak Poli, Constant czy Mesbah. Naprawdę cytując klasyka - "To są piłkarscy debile", no bo jak Borini może strzelać z 4 metra, w 4 sektor na parkingu ? Abate wchodzi na spotkanie i jedyne co zrobił przez na oko 20 minut to 5 strat. Kessi oczywiście nie krzyknie - "Moja!" - tylko wpada jak czołg w naszego zawodnika, zero komunikacji na boisku i dzięki temu już mamy środek obrony Romagnoli - Zapata który jak wiemy jest tykającą bombą na arcyważne spotkanie w niedziele, a nie wiadomo czy sam Iworyjczyk nie załatwił sobie wolnego na mecz z Juventusem tym jednym fenomenalnym wejściem. Dzisiaj Bakayoko fajnie, widać że zaczyna się rozkręcać, przynajmniej tyle że za Biglie nie będziemy aż tak tęsknić (przynajmniej taką mam nadzieję).
5
mpt1899
mpt1899
8 listopada 2018, 23:27
No wlasnie, Totalny brak komunikacji. Widac to od poczatku sezonu, zwlaszcza w obronie. I to jest takze w duzej czesci wina trenera.
0
Robinowski
9 listopada 2018, 00:20
Borini całował w gołębie. Co wypadało upolować na obiad :-)
0
Mateusz1982
Mateusz1982
8 listopada 2018, 23:04
ale szspital
0
LaMancha 98
8 listopada 2018, 23:04
Przy tylu kontuzjach to wynik tego meczu schodzi na drugi plan
0
Abyss
Abyss
8 listopada 2018, 23:02
Koniec. Wymęczony punkt, ale można się było tego spodziewać. Sprawa 1 miejsca w grupie wciąż jest otwarta, nadal pozostajemy w grze. Jednak wszyscy oczekujemy znacznie więcej...
1
misiek007e
misiek007e
8 listopada 2018, 23:02
Nie wiem czy to wina zbyt ciężkich treningów czy słabego sztabu medycznego. Obecnie mamy 8 kontuzjowanych zawodników z czego 6 jest z podstawowej 11. W pełni sił mecz z Juve byłby cięzki, a teraz to rozjadą nas.
1
tobiasz
tobiasz
8 listopada 2018, 23:07
Kessie wydaje mi się, że ciągle biega na środkach przeciwbólowych. Coś jest z nim nie tak od paru meczy. Z kolei kontuzja Musacchio to przypadek. Hakan myślami nie jest przy piłce i dlatego spadek formy, a i kontuzja z księżyca. Mamy po prostu pecha.
0
Enter10
Enter10
8 listopada 2018, 23:01
Piekny szpital sie szykuje w Milanello, az strach pomyslec w jakim skladzie wyjdziemy na juve
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 listopada 2018, 23:11
Messi, tzn. Halilović! YEAH!
1
MK92
MK92
8 listopada 2018, 23:01
Remis jest do akceptacji, ale ta liczba urazów przed meczem z Juventusem jest zatrważająca...
1
Milanboy
8 listopada 2018, 23:00
Koszmar, tak można opisać mecz nie ze względu na wynik, ale ze względu na kontuzję, 2 graczy wyautowanych,a 3 nie wiadomo czy zagra Nie mam słów na to co się tutaj odwala
1
tober12
tober12
8 listopada 2018, 23:00
No to co Panowie i Panie na Juve magicteam. Donnarumma Abate Zapata Romagnoli Rodriugez Suso Montolivo Bakayoko Laxalt Cutrone Higuain ?
1
Gerada
Gerada
8 listopada 2018, 23:10
O ile Igła będzie do gry... :x a i raczej Bertolacci zamiast montolivo :x
1
tober12
tober12
8 listopada 2018, 23:00
No to co Panowie i Panie na Juve magicteam. Donnarumma Abate Zapata Romagnoli Rodriugez Suso Montolivo Bakayoko Laxalt Cutrone Higuain ?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 listopada 2018, 23:00
A więc remis, sprawiedliwy wynik i nie najgorszy dla nas przynajmniej następne mecze w LE będzie się oglądało z emocjami hahha
0
tober12
tober12
8 listopada 2018, 22:59
No to co Panowie i Panie na Juve magicteam. Donnarumma Abate Zapata Romagnoli Rodriugez Suso Montolivo Bakayoko Laxalt Cutrone Higuain ?
0
Orzelek79
Orzelek79
8 listopada 2018, 22:58
W bólach ........ najbardziej szkoda kontuzjowanych .
1
patoo_07
patoo_07
8 listopada 2018, 22:58
Hahaha Kessie... Nie wierzę to już jest jakaś siła wyższa karająca nas za biało-siwo-platynowy łeb Boriniego.
3
SNIPER
SNIPER
8 listopada 2018, 22:58
Jak lubię Abate za nazwisko to dziś tysiąc razy wolałbym Halilovica na boisku. 3 kontuzje to jakaś tragedia. Powiedzcie, że to jakieś jaja?
0
cbvirus
cbvirus
8 listopada 2018, 22:58
Oficjalnie: mecz z Juventusem rozegrają piłkarze Primavery.
1
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 listopada 2018, 22:58
Ale żenada.
0
karp_fso
8 listopada 2018, 22:57
Juventus nas przeżuje bez popity XD
2
Adi.Milan
Adi.Milan
8 listopada 2018, 22:57
Parodia. Z juve 2:0 w czape
0
Fushnikov
Fushnikov
8 listopada 2018, 23:00
Ile? Doś dowalił
0
AdrianoGalliani
AdrianoGalliani
8 listopada 2018, 23:00
Tu się 1:6 szykuje. Cała nadzieja w Allegrim, że po bramce na 1:0 dla Juve zacznie się bronić.
2
8 listopada 2018, 22:57
To teraz Kessie do kolekcji? Trzeba dostawić nowe stanowiska w MilanLab, bo wraca "era szpitalna Allegriego"
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
8 listopada 2018, 22:57
Kessie specjalnie symuluje bo my gramy na czas i tym razem strzelimy w 100 minucie
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
8 listopada 2018, 22:56
Oho następny.
0
Marosso
Marosso
8 listopada 2018, 22:56
Jak Kessie wypadnie to wina naszego sztabu SZKOLENIOWEGO
0
umbrella
umbrella
8 listopada 2018, 22:56
To jeszcze Kessie?
0
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się