SCUDETTO


Tracimy wygraną w doliczonym czasie... Lazio - Milan 1:1

25 listopada 2018, 17:02, Leonardo 22 Główne newsy
Tracimy wygraną w doliczonym czasie... Lazio - Milan 1:1

AC Milan zdołał jedynie zremisować 1:1 na Stadio Olimpico w meczu 13. kolejki Serie A z Lazio. Il Diavolo w drugiej  połowie wyszli na prowadzenie, ale wszystko zostało zaprzepaszczone w doliczonym czasie gry kiedy po błędzie Zapaty wyrównał Correa.

Gospodarze mieli zdecydowanie lepszy początek spotkania. Chcieli od początku narzucić swój styl i wykorzystać błędy przeciwnika. W 7 minucie Marusic na prawej stronie ograł Boriniego, a potem bardzo groźnie zacentrował w pole karne. Na szczęście Immobile jedynie minął się z piłką i nie było z tego większego zagrożenia. W 11 minucie Suso uruchomił Calhanoglu prostopadłą piłką w pole karne, Turek przyjął i strzelił, ale Acerbi pięknym wślizgiem zdołał go zablokować i mieliśmy rzut rożny. Trzy minuty później Calhanoglu przyjął w polu karnym sytuacyjną piłkę, bez zastanowienia huknął w kierunku bramki, ale wspaniałą interwencją popisał się Strakhosa zbijając to na słupek. Bramka od tego uderzenia aż się zatrzęsła, ale na tablicy wyników nie było zmian. Lazio jeszcze tuż przed przerwą pogroziło palcem gościom. Parolo technicznie uderzył z okolic 25 metra na wprost bramki i pomylił się zaledwie o kilka centymetrów, Donnarumma raczej byłby bez szans. Po pierwszych 45 minutach mieliśmy jednak remis.

Drugą cześć rozgrywanego w deszczowej aurze meczu również lepiej zaczęło Lazio. W 47 minucie Lulić miał doskonałą okazję, ale półwolejem z bliskiej odległości trafił na tyle źle, że futbolówka opuściła boisko boczną linią. W 52 minucie podopieczni Gattuso odpowiedzieli stałym fragmentem gry. Suso dośrodkował z rzutu wolnego z prawej strony, najwyżej wyskoczył Borini, który ładnie strzelił głową, ale Strakosha i tym razem okazał się lepszy. Dwie minuty później Marusić miał świetną szansę, ale wybrał zły wariant, mógł strzelać, wolał podać do Immobile wzdłuż bramki i zrobił to bardzo niedokładnie. W 60 minucie Borini niespodziewanie oddał kapitalny strzał z okolic 30 metra! Piłka poszła w kozioł, ale Albańczyk dał sobie radę wybijając z trudem strzał na rzut rożny. W 71 minucie Donnarumma miał okazję popisać się wspaniałą obroną po główce Wallace'a! Gigio uratował zespół w tej sytuacji. W 79 minucie Rossoneri wyszli na prowadzenie! Suso zagrał na prawą do Calabrii, ten mądrze wycofał piłkę na szesnastkę do Kessiego, który bez przyjęcia strzelił i piłka po drodze odbijając się od Wallace'a wpadła do siatki! W sektorze kibiców gości i na ławce rezerwowych wybuchła wielka radość! Trener Gattuso długo zwlekał ze zmianami. W końcu na żadną się nie zdecydował. Sędzia Banti do drugiej połowy doliczył aż 5 minut. W przedostatniej doszło do wyrównania za sprawą rezerwowego Correry, ktory wykorzystał niefrasobliwość Zapaty i ładnym strzałem po przyjęciu na klatkę wyrównał stan spotkania. Niestety wygrana przeszła koło nosa i sympatycy Milanu musieli przełknąć gorzką pigułkę z napisem remis.

 

SS LAZIO (3-5-2): Strakosha - Wallace, Acerbi, Radu(82' Caicedo) - Marusic, Parolo, Milinković Savić(65' Lukaku), Badelj, Lulić - Luis Alberto(65' Correa), Immobile.

AC MILAN (3-4-2-1): G. Donnarumma - Abate, Zapata, Rodriguez - Calabria, Kessie, Bakayoko, Borini - Suso, Calhanoglu - Cutrone.

 

Bramki: 90+4' Correa - 78' Wallace (s.)

Żółte kartki: 33' Milinković Savić, 86' Donnarumma

Arbiter główny: Luca Banti (Livorno)

Miejsce: Stadio Olimpico (Rzym)


*** SKRÓT MECZU ***

 



546 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Jago
Jago
26 listopada 2018, 21:03
Dlaczego ciągle Gattuso stawia na Hakana kosztem Samu?! Turek bez formy, a ten dalej swoje
1
muamba_kabumba
26 listopada 2018, 17:11
Hakan rzeczywiście forma dramatyczna.. ale z tą sprzedażą to bym nie szalał . Ewidentnie potrzeba do środka pola pomocnika który pogra z klepki i rozrzuci kilka piłek .. co do tego, że Bakayoko może wygryść Biglie ze składu to ciężko się nie zgodzić .. sam biję się w pierś, że na chłopa narzekałem .. oby nie spuszczał z tonu do końca. Calabria w defensywie to klasycznie gafe strzelić musi .. ale w ofensywie jest bardzo dobry .. Suso jak schodzi do rozegrania to odrazu można liczyć, że jakieś ciekawe podanie pójdzie do przodu .. przydałby się jeszcze 1 albo 2 ŚP o takiej wizji gry ( Paqueta ? chociaż tutaj niema się co napalać specjalnie). Prawdą jest, że nie mamy lewego skrzydła.. bo Calhanoglu jest totalnie zagubiony .. totalny cień tego kozaka z poprzedniego sezonu .. potrzebujemy go w formie .. lub kogoś dobrego na LS.
Edytowano dnia: 26 listopada 2018, 17:12
0
kupczyk1981
kupczyk1981
26 listopada 2018, 12:31
Panowie ważne,że wywozimy cenny punkt,większość z nas zakładała,że dostaniemy bęcki.Co do meczu to Hakan w takiej dyspozycji powinien dywany sprzedawać,a nie kopać piłkę.Wielki plus dla Bakayoko jak dla mnie najlepszy na boisku.Nie jestem fanem talentu Suso,ale to kolejny beznadziejny mecz w jego wykonaniu.
2
adamos
adamos
26 listopada 2018, 12:34
Jak rywal dobrze przykryje Suso to już po Naszej grze... Nie mamy alternatywy na lewym skrzydle i Suso vol. 2 na tę chwilę, chcociaz może Samu zamiast Hakana?... Hakan cień siebie i bez żalu go powinniśmy sprzedać...
0
Mateusz1982
Mateusz1982
26 listopada 2018, 12:41
Co z Hakanem to zagadka. Ja bym obstawiał treningi siłowe Gattuso. W zeszłym sezonie Hakan kleił piłkę na cm.
0
26 listopada 2018, 12:05
Zapomnialem wspomniec Bigliie czeka lawka, Bakayoko przewyzsza go dwa razy we wszystkim.
1
Mateusz1982
Mateusz1982
26 listopada 2018, 12:34
To jednak miałem rację z tym Bakayoko?
0
26 listopada 2018, 11:48
Panowie jeszcze raz powtarzam Zapata to nie jest pilkarz! Jak kto oglada mecze milanu to wie o co mi chodzi on biega jak panienka po boisku, jedynie co mu dobrze wychodzi to wslizgi bo krycie pozostawia wiele do zyczenia. Ale spokojna glowa Ibra przyjdzie to spusci mu na leb kubel zimnej wody, tak ja stasserowi hehe
0
adamos
adamos
26 listopada 2018, 12:31
Jeszcze miał w pierwszej połowie gafę, RR mu podał a ten się poślizgnął, wywrócił i mało co Ciro nie przejął piłki, ale uratował. Zapata i Musa to tykające bomby na ławę się tylko nadają.
0
adamos
adamos
26 listopada 2018, 11:14
Błąd Zapaty że główkował przed siebie i w najgorszy punkt czyli na przedpole a nie gdzies na bok, a dwa Calabria nie krył blisko przeciwnika, jak by był przy nim zablokowałby go....
3
MK92
MK92
26 listopada 2018, 11:30
Dokładnie. Calabria całkowicie odpuścił krycie Correi... Kolejny raz jest współwinny straty bramki w tym sezonie.
4
MK92
MK92
26 listopada 2018, 12:00
Glowka, noga pojscie na raz, ile razy tego mozna sluchac u niego jest zawsze cos co konczy sie bramka.
1
MK92
MK92
26 listopada 2018, 12:03
CAlabria to bedzie gwiazda zobaczycie, zauwazyliscie jak sie podlacza do akcji, technike tez ma dosrodkowania na plus, kiwe niczego sobie no i ten wiek wroze mu rozowa przyszlosc jak mu soda nie odbjie hehe
0
Fushnikov
Fushnikov
26 listopada 2018, 10:14
Było blisko osiągnąć wynik którego nikt nie brał pod uwagę przed meczem. Przypominam że każdy brał remis z po całowaniem ręki. Bramka kuriozalna, nie miała prawa wpaść.
1
Justin_91MIL
Justin_91MIL
26 listopada 2018, 10:00
Ja piernicze tak nie wiele zabrakło i wyprzedzilibyśmy Lazio, stracić gola w 94 min po błędzie obrońcy... Jednakże teraz czekają nas łatwiejsze mecze, dobrze że w tej kolejce drużyny "pod nami" potraciły punkty, jednak opatrzność nad nami jakaś jest :) Forza Milan!
0
Rafalzki
26 listopada 2018, 09:26
Jakiś czas temu postanowiłem dodawać komentarze ze spokojną głową, najlepiej dzień po meczu. Panowie apeluje tutaj o wzajemny szacunek i nie wyzywanie się od debili ponieważ ktoś uważa inaczej!
Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją.
Moim zdaniem powinniśmy się cieszyć z tego punktu w obecnej sytuacji kadrowej, oczywiście tez mi szkoda, że nie dowieźliśmy tego zwycięstwa do końca ale taka jest piłka, raz my w końcówce (właściwie dwa razy) a raz Nam w końcówce (Inter, a teraz Lazio). Oczywiście, że Gattuso mógł pomóc w końcówce zmianami, np zmienić zupełnie bezproduktywnego w tym meczu Cutrone po 90 minucie żeby zyskać trochę czasu. Nie zrobił tego i teraz nie ma już sensu płakać nad rozlanym mlekiem. Ważne, że trzymamy się blisko 4 miejsca w tabeli. FORZA MILAN!
Edytowano dnia: 26 listopada 2018, 09:41
4
26 listopada 2018, 09:08
Kurwa ten zapata przypomina mi strassera len jeba........ smierdzacy nic tylko stoi na boisku i obserwuje jak kapitan statku. Wyjeb.... go na zbity pysk juz nie jeden mecz na zapier..........
0
AdamoX
AdamoX
26 listopada 2018, 11:27
Lecz sie pajacu
1
26 listopada 2018, 08:54
Powiem Wam jedno: Jeżeli nie widzicie poprawy w każdej linii oraz minimalnego, ale zawsze progresu kilku zawodników to jesteście ślepi.

Wczoraj Lazio było lepsze, ale to my byliśmy konkretniejsi. Boli oczywiście bramka w doliczonym czasie gry, ale chciałem podkreślić jedno. Nie plujcie jadem na swój, ukochany klub. Jest w przebudowie, to po pierwsze. Po drugie - w obecnym sezonie mamy trzy porażki. Wiecie z kim. Napoli, Inter i Juventus, czyli najprawdopodobniej pierwsza trójka na koniec obecnego sezonu. Mnie nie bolą te porażki, tylko remisy. Chociaż z drugiej strony, sami widzimy, że nawet Napoli traci punkty, Juventus też raz zremisował. Rzadko się zdarza, że nawet najlepszy zespół wygra wszystkie mecze w lidze. Trochę pokory.

Cieszy, że się wczoraj postawiliśmy. Tym bardziej, że mamy szpital w zespole i graliśmy na wyjeździe z bezpośrednim rywalem o czwartą lokatę. Spokojnie.

Mamy teraz dość łatwy terminarz - nie, nie dopisuję już za każdy mecz trzech punktów, ale na tle innych, naszych rywali mamy dość szczęśliwy kalendarz.

Z gry oczywiście nie jestem zadowolony, ale wyniki nie są jakieś najgorsze. Mamy 5 miejsce, punkt straty do 4 miejsca + spokój w rundzie zimowej z takimi zespołami jak Juventus, Napoli, Inter, Roma, Lazio, Atalanta. Przetrwaliśmy tę burzę, trudnych rywali. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem optymistą.

Wkurza mnie to, że narzekacie. Mamy tylko punkt straty, a pamiętam jak każdy się wyżalał, że eee... Mamy już 10 punktów straty do czołówki. Mamy punkt, więc musicie się przyczepić do czegoś innego, co? Gattuso to nie jest świetny trener, ale ja nadal w niego wierzę. Może jestem naiwniakiem, głupcem. Po prostu wierzę.

Dla mnie każdy mecz Milanu to święto. Nawet to spotkanie, które zagramy w czwartek z Dudelange. Uwielbiam oglądać Milan, chociaż wiem, że nie jesteśmy nawet połową Milanu tego, który był kiedyś. Powoli do przodu. Kibica Milanu powinna wyróżniać cierpliwość.

Gramy z Parmą (zespół, lokatę niżej), a Roma gra z Interem. Oczywiście najlepiej, niech wygra Milan, a w drugim spotkaniu (o dziwo) jestem za Interem. Nie mamy do nich podjazdu w tym sezonie, a Roma jak zgubi punkty to już będzie sporo za nami. Parma też. Nie zrozumcie mnie źle, nie doliczam punktów, ale sobie szacuję najlepsze wyniki dla nas. Atalanta i Fiorentina też nie mają łatwych meczów, bo grają z wiceliderem i liderem. Nasi bezpośredni rywale mają ciężkie spotkania. DO CHOLERY, SKORZYSTAJMY Z TEGO!
Edytowano dnia: 26 listopada 2018, 08:55
10
25 listopada 2018, 22:53
Przed meczem : "przerżniemy 4:0, będzie kompromitacja, remis w ciemno". Po meczu : " kompromitacja, trzeba było wpuścić napastnika, amator out". Niedobrze mi się robi jakich kibiców ma Milan ostatnio. W okresie 2014-2017 nie było tylu malkontentów i hejterów co teraz. Ludzie widzieli jaka jest rzeczywistość i wspierali swój klub na dobre i złe. Teraz głównie hejt, czepianie się o wszystko i przesadzone oczekiwania. Wsparcia i konstruktywnej krytyki ze świecą szukać. Trudny moment, pół składu w szpitalu, a wielu kibiców zachowuje się jak niedojrzałe dzieciaki z gimnazjum. Maldini, Ibra, Sacchi i inni się mylą, ale jakiś hejter bez kultury się marnuje przed komputerem. Wstyd. P.S. Gattuso powinien zrobić zmianę w 90 minucie, ale nie byle jaką. Obronę w tak ciężkim momencie poukładał w sensowny sposób. Forza Milan!
14
MK92
MK92
26 listopada 2018, 00:05
Miszcz, piszesz, że w latach 2014-2017 nie było takiego lamentu? Pełno go było, tylko pod innym adresem - Gallianiego i Berlusconiego. Allegriemu czy Inzaghiemu też się nieźle obrywało. Ale wtedy cierpliwość była w nas rzeczywiście ciut większa, bo to jednak było świeżo po sukcesach. W 2019 roku od ostatniego scudetto minie już osiem lat, więc frustracja narasta. Boli nas ten dysonans wynikający z bycia już dość długi czas ligowym średniakiem z tak wspaniałą historią, do której na szczęście wciąż jeszcze mamy siłę aspirować. Pozdrawiam. Forza Milan!
2
Zielony2009
Zielony2009
26 listopada 2018, 01:32
A na co miałem narzekać, że Nocerino z Pasalicm nie dają jakości? Teraz mam grajków, którzy byli czołowymi postaciami w swoich drużynach i zbierali świetne recenzje,nierzadko z bogatym doświadczeniem w kadrze i pucharach (Kessie, Biglia, Hakan, Laxalt, Higuan), więc logiczne, że wymagam więcej niż kopanie się po czole i ciągłe podawanie do Suso.
4
Zielony2009
Zielony2009
26 listopada 2018, 08:46
ZIelony2009 - i to jest właśnie ten problem. Wymagasz od graczy wziętych ze średnich drużyn by grali na poziomie Milanu Carlo Ancelottiego. Laxalt z Genoi? Serio?! 20 letni Kessie z Atalanty czy nieoszlifowany Hakan? Z tych graczy jedynie Higuain jest gwarantem jakości na poziomie LM. Jeżeli uważamy, że mamy kadrę porówynawalną z Napoli i Interem, to nie dziwie się tym bredniom, które kibice Milanu wypisują. To, że na niektórych pozycjach podnieśliśmy nieco poziom nie oznacza, że Milan ma skład na scudetto (co też niektórzy myśleli po mercato Fassone i Mirabelliego xDD). Nic dziwnego, że kibice innych klubów się śmieją skoro jesteśmy tak oderwani od rzeczywistości. Pora zejść na ziemię. Przyjdzie Ibra i klasowy pomocnik, to będziemy MOŻE mogli tak pisać.
2
Zielony2009
Zielony2009
26 listopada 2018, 08:48
Sorry miało być "wymagamy" a nie "wymagasz".
0
Mateusz1982
Mateusz1982
25 listopada 2018, 22:18
Kurna spałem, remis w ciemni biorę. Teraz leszczy lać.
0
MK92
MK92
25 listopada 2018, 22:10
Przed starciem w Rzymie takie rozstrzygnięcie wziąłbym w ciemno, ale że było blisko wygranej, to niedosyt trochę jest. Mecz był całkiem niezły w naszym wykonaniu, zwłaszcza w defensywie. Znów jednak zabrakło należytego sprytu, by dowieźć korzystny wynik do końca spotkania. Pozwolenie na takie zepchnięcie się, jak pod koniec meczu, to proszenie się o kłopoty... Rino nie spróbował też wybić z rytmu napierające Lazio poprzez zmiany zawodników. Docenić jednak należy przygotowanie taktyczne Rossonerich. Na minus wypadli dziś Suso i Calhanoglu, a na plus Bakayoko, Donnarumma i w sumie Borini. Forza Milan!
1
lopezito84
lopezito84
25 listopada 2018, 22:05
Nie jest źle jak na Gattuso przystało nuda i chaos. Nie spodziewał się pewnie prowadzenia więc nie ustawił taktyki na utrzymanie prowadzenia. A piłkarze pewnie będą odczuwali bule no bo zapomniał że ma rezerwowych i nikogo nie zmienił. Więc nie zdziwię się odnowienia urazów Calhanoglu(Castileho) i Clabrii(Laxalt). Ale jestem zadowolony z wyniku najważniejsze że mamy kontakt szkoda straty zwycięstwa w końcówce no ale cóż skoro sami strzelaliśmy na wagę zwycięstwa po 90 min dlaczego inni nie mieli by tego zrobić w tym przypadku na szczęście tylko remis.
1
lopezito84
lopezito84
25 listopada 2018, 22:00
No jest ok nie spodziewałem się poezji gra jak na Gattuso przystało nudna i chaotyczna, jeszcze tylko kilku piłkarzy po tym meczu może odczuwać bóle bo oczywiście koleś w ogóle zmian nie zrobił, oraz nie ustalił schematu gry na utrzymanie prowadzenia no cóż pewnie tak dobrego wyniku się nie spodziewał. Ale jestem naprawdę zadowolony szkoda że stracili zwycięstwo w końcówce ale trudno sami też strzelaliśmy po 90 minucie więc dlaczego nie inni. Najważniejsze że cały czas mamy kontakt.
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
25 listopada 2018, 21:14
Cutrone bez Higuaina jest jeszcze za młody na udźwignięcie samodzielnej 9. Bakayoko gra coraz lepiej, ale żeby tak samo mu się chciało po ewentualnym zakontraktowaniu :P nie zdziwię się, jak po tym fakcie spuści z tonu.Teraz grunt to pokonać Parmę, której bramkarz wyczynia cuda w tym sezonie.
3
Zielony2009
Zielony2009
25 listopada 2018, 21:20
No Parma w formie. Ps. Teraz też super meczyk w derbach Genoi
0
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 listopada 2018, 21:28
Co ty masz z tym że jak podpisze kontrakt to będzie miał wszystko w ... :P Trochę wiary kolego. Może właśnie odnalazł swoje miejsce na tym świecie :)
5
ksieciunio
25 listopada 2018, 22:04
A tam za młody. Jak będzie dostawał piły to będzie strzelał. Dziś podań nie było i strzałów też. Proste.
1
Zielony2009
Zielony2009
25 listopada 2018, 21:11
Czy Lazio czy Empoli, dom czy wyjazd, raz my wciśniemy w końcówce, raz nam wcisną, jakiś rykoszet dla nas, babol dla rywali i taka karuzela. Żadnego ładu i składu w naszej grze, żadnego progresu.
3
rossoner111
25 listopada 2018, 20:58
Brawo Bakayoko, gosciu krok po kroku poprawia swoją grę. Pokazuje to czego brakuje Kessiemu. Czyli trochę odwagi w podaniach, przegląd pola. Oczywiście nie jest wart 40 mln żeby go wykupić, ale kto wie , kto wie...
3
Madman
Madman
25 listopada 2018, 21:05
Ile kosztował Biglia? Ile ma lat? A Bakayoko powoli go zjada. Jak tak dalej pójdzie to Biglia już tylko na ławę. Więc te 40 to może nie być taka zła kwota
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 listopada 2018, 21:06
Myślę że pod koniec sezonu ta kwota to będzie promocja za niego. Oby tak dalej.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 22:07
Niektórzy zapominają jak Francuz ''grał'' w innej roli niż pivot.Stąd też jego pozostanie będzie uzależnione od ustawienia czyli w praktyce przystosowania Paquety do włoskiej piłki.Wszystkie ustawienia z podwójnym pivotem w środku pola są niekorzystne dla gracza Flamengo.Przy 3-5-2 Brazylijczyk będzie walczył z Hakanem o skład, a w 4-4-2 skończy jako 4/5 napastnik, więc nie zapędzałbym z tym sadzaniem Bigli.
0
Piotrek1899
Piotrek1899
25 listopada 2018, 20:51
Przy tak zdziesiątkowanej kadrze wynik uważam za bardzo dobry, choć sam przeczuwałem przed meczem komplet. Oczywiście, pozostaje niedosyt, że straciliśmy punkty w doliczonym czasie, ale ileż to razy my w ten sposób wyrywaliśmy je rywalom? Bardzo dobry mecz Bakayoko. Uważam, że ten piłkarz sprawi, że Biglia po sezonie odejdzie. I nikt nie będzie tego żałował. Facet ma niesamowite odejście. Potrafi jednym ruchem zostawić w tyle dwóch rywali i nawet tego nie odczuwa. Umie zagrać szybką piłeczkę do przodu. Podoba mi się co raz bardziej. Jeszcze niech nabierze większej pewności siebie i będzie super. Generalnie, to był dobry mecz w naszym wykonaniu, taktycznie i przede wszystkim ambicją nadrabialiśmy. Najsłabiej wyglądał Cutrone. Już nie chodzi o jakieś zmarnowane sytuacje, bo takich nie miał, ale on za łatwo traci piłki. Jest dobry, gdy drużyna atakuje, umie się znaleźć, ale w takich właśnie meczach na boisku go nie ma. Jeszcze wiele nauki przed nim. Myślę, że z Higuainem wygralibyśmy ten mecz. On to jednak ma. Potrafi przytrzymać, rozegrać, dać czas na podejście pod rywala. Milan miałby więcej okazji dzięki niemu. Piłki do Cutrone, to piłki stracone dzisiaj. Szkoda, że po bramce dla Milanu nie wszedł za niego Castillejo. Szybki piłkarz, dobry technicznie, który mógłby się pościgać z obrońcami był potrzebny, bo Patrick zupełnie nie pomógł w końcówce. Nie było do kogo tych piłek posyłać.
1
Bartex808
25 listopada 2018, 20:47
Nie wiem ilu z was dostrzeglo ( chwile przed stratą bramki) że przy wybiciu piłki na aut w stronę Gatusso on zatrzymuje piłkę dla Lazio i im podaje. A 1 min później strata bramki. WTF. DZIWNA AKCJA
0
Madman
Madman
25 listopada 2018, 20:49
Amatorka.
1
Krzysztof1998
Krzysztof1998
25 listopada 2018, 20:51
A nawet krzyczał żeby ktoś szybko podał piłkę, podejrzane... xD
0
Krzysztof1998
Krzysztof1998
25 listopada 2018, 20:51
A nawet krzyczał żeby ktoś szybko podał piłkę, podejrzane... xD
0
Skot Łilson
Skot Łilson
25 listopada 2018, 20:46
Nie mogłem meczu obejrzeć ale patrząc na wynik końcowy cieszyłem się jak dziecko. Dziwił mnie tylko brak zmian u Rino bo jednak Laxalt czy Samu trochę świeżości by wnieśli. No i szkoda bramki w doliczonym czasie ale tak to już jest czasami. Niektórzy mają krótką pamięć i nie pamiętają jak niedawno Romek ratował nam dupe i punkty z Genoą i Udine. Masakra ile tu jest ćwierćinteligentów i taktyków z bożej łaski chcących zwolnienia Rino za dobry wynik z silnym rywalem i słabą kadrą liczbowo. Stronka fajna tylko ludzie kur.. Niestety :/
3
Barthezz99
Barthezz99
25 listopada 2018, 21:14
Hahahaha silnym rywalem? Wartością nasi piłkarze miażdża Lazio, słaba kadra. Może Jeszce kupimy 10 za 300 dla Rino? I zanim zaczniesz kogoś obrażać to się zastanów ponieważ każdy ma prawo wyrażać swoją opinię i mieć odmienne zdanie A że Ty uważasz inaczej Twoja sprawa. Takich jak Ty to powinni banowac za obrażanie innych użytkowników z miejsca.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 21:55
Kadra nie jest słaba tylko płytka.Między 90% ławki, a 7-8 piłkarzami z pierwszego składu jest niewyobrażalna przepaść.
0
Skot Łilson
Skot Łilson
25 listopada 2018, 23:16
Marcos, napisałem przecież że slabą liczbowo. Nikogo Barthez nie obraziłem a że Ciebie to zabolało to widocznie było o Tobie. Możesz mówić co chcesz ale Lazio jest regularnie w top6 silnej Seria A więc jest mocnym zespołem. Nie topowym ale silnym. Jak chcecie obrażać Rino, Milan i wiecznie narzekać to idźcie gdzie indziej, bo ja tu wchodzę by poczytać i prowadzić rozmowę. Tylko że przynajmniej połowa i dorosła to normalnej rozmowy. Jak Ci kanapkę w szkole zabiorą to też wina Rino nie?
0
Barthezz99
Barthezz99
25 listopada 2018, 23:36
Co ma kanapka do tej konwersacji? nie wiem. Kto ma odpowiadać za gre i za wyniki jak nie trener? Milanu nikt tu nie obraża. Do Gattusso też mam szacunek za zasługi ale fachu niech się uczy gdzie indziej bo tak to klub cierpi, piłkarze i częściowo kibice.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 20:43
Wedle teorii głoszonych na tej stronie przez pewne osoby to grając cały mecz z Zapatą, Abate i Borinim oraz formacją z trójką w obronie powinniśmy bezsprzecznie przegrać a właściwie powinniśmy zostać zmieleni na proch w Rzymie i gdziekolwiek byśmy nie grali a tym czasem teraz są głosy oburzenia że jak to mogliśmy tego nie wygrać, skoro Lazio było takie słabe... nie było aż takie słabe, trochę pomogło nam mokre boisko gra była wolniejsza, bardziej szarpana ale i tak jest gadanie że tak jak Gattuso to nikt by tego schrzanić nie mógł, takie prawo kibica jednak radził bym tym którzy tak lekko formułują bardzo negatywne oceny trenera na opinie fachowców i osób bardziej obiektywnych gdyż jak wiadomo emocje nie idą w parze ze umiejętnością do zdroworozsądkowej oceny sytuacji.
7
Lipido
Lipido
25 listopada 2018, 20:51
Cały sezon ciągniemy na kiepskiej, topornej grze i kolejnych frajerskich stratach punktów a ty ostrzegasz rozsądną oceną? W takim właśnie spotkaniu powini wygrać by pokazać, że drużyna jest coś warta wraz z trenerem. A skończyło się frajerstwem, po raz kolejny do tego brakiem zmian nasz trener wylał na siebie kubeł goryczy i zarzenowania.
3
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 21:03
To, że zwolennicy natychmiastowego zwolnienia Gattuso/wieczni malkontenci czy też zwykli napinacze liczyli na łomot(sam mając w pamięci mecze Lazio z czołówką obstawiałem wysoki wynik 2:2 lub 2:3), jednak kiedy Rino popełnia błędy nie ma co go wybielać.A niestety oddanie przy tych personaliach na boisku inicjatywy tak miałkiemu Lazio w końcówce spotkania było kardynalnym błędem.Brak efektu świeżości na boisku nie mógł się skończyć dobrze.Remis z perspektywy dostępnej kadry czy tabeli nie może być zły, ale sposób utraty tych punktów jest nie do obrony.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 21:12
To, że zwolennicy natychmiastowego zwolnienia Gattuso/wieczni malkontenci czy też zwykli napinacze liczyli na łomot nie jest nowością(sam mając w pamięci mecze Lazio z czołówką obstawiałem wysoki wynik 2:2 lub 2:3), jednak kiedy Rino popełnia błędy nie ma co go wybielać.A niestety oddanie przy tych personaliach na boisku inicjatywy tak miałkiemu Lazio w końcówce spotkania było kardynalnym błędem.Brak efektu świeżości na boisku nie mógł się skończyć dobrze.Remis z perspektywy dostępnej kadry czy tabeli nie może być zły, ale sposób utraty tych punktów jest nie do obrony.
0
Carlo88
25 listopada 2018, 21:15
Byliśmy od Lazio bezsprzecznie słabsi w tym meczu (szczególnie od strony statystycznej). Oddali 2x więcej strzałów, mieli większe posiadanie piłki itd. Nie pisałem tego, ale byłem jedną z tych osób, które miały przed tym meczem czarny scenariusz w głowie. Okazało się wcale nie być tak źle jak wielu wróżyło. Czy to Lazio rozegrało fatalny mecz (kompletny brak skuteczności), czy to Rino swoją taktyką ich przystopował - nie wiem, nie jestem specjalistą, a na piłkę patrzę jedynie pod kątem hobbystycznym. Nie muszę być jednak fachowcem, żeby napisać, że frajersko zremisowaliśmy ten mecz. Nie można podchodzić do tematu "mogliśmy przegrać ten mecz, nasza sytuacja kadrowa jest fatalna - więc należy się cieszyć z 1 pkt.". To jest zła mentalność. Jeśli do ostatniej minuty spotkania wygrywaliśmy 1-0 i nie utrzymaliśmy tego prowadzenia, to każdy z nas ma prawo napisać, że to frajerska strata punktów - bo taka jest prawda. Nie ma co gdybać, ale niesamowicie irytuje mnie takie podejście do tematu. "Nie narzekajcie, nie było źle, mogło być gorzej". Jesteśmy Milanem, a nie ogórami do cholery jasnej! Musimy mieć mentalność zwycięzców, a nie cieszyć się z porażki, którą jest utrata prowadzenia w ostatniej minucie meczu - bez względu na okoliczności.
0
Barthezz99
Barthezz99
25 listopada 2018, 21:17
A Ty zdążyłaś już sobie wszystko wytłumaczyć? Czyli trener cacy jak zwykle i znów nie jego wina że przegrywamy w frajerski sposób.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 21:30
@Carlo88 Masz prawo tak sformułować swoje uczucia twierdząc że to frajersko zremisowany mecz ale wcale nie musi być to prawda lub inaczej jest to subiektywna prawda. Umiejętność akceptacji wyniku jest niezbędnym elementem do wyciągnięcia z tego doświadczenia korzyści w przyszłości. Lazio miało chrapkę aby nas stłamsić ale im dłużej próbowali coś nam zrobić tym coraz bardziej brakowało im wiary i przekonania i za to nie można nie docenić Rino, nasi zawodnicy dobrze rozegrali ten mecz na płaszczyźnie mentalnej, Lazio było lepsze ale zostało zneutralizowane i byliśmy blisko zwycięstwa które było by szczęśliwe a nie zasłużone wiec nie można uważać że nasi zawodnicy nie chcieli wygrać, to niesprawiedliwa ocena, nie udało im się owszem ale nie ma co sugerować że tu był jakiś sabotaż ot zwykły mecz Seria A. Takie Napoli które ma ochotę gonić Juve nie mogło nic zrobić dziś Chievo a nie mają takich problemów jak my i trudno nazwać ich trenera amatorem jak często nazywa się naszego a jednak i Napoli i Milan zdobywają po 1 punkcie kto ma tzw.prawo czuć się bardziej zawiedziony kibic Milanu czy Napioli moim zdaniem Napoli. Kibic Milanu wygłodniały jak stary wilk czuje oczywiście sztylet przebijający mu serce gdy przypomina sobie doliczony czas gry ale trudno powiedzieć że Milan nie chciał wygrać, chciał ale nie zawsze to jest możliwe
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 21:33
@Barthezz99 jesteś tak zaślepiony złymi emocjami że nie zauważyłeś ale nie przegraliśmy.
1
Carlo88
25 listopada 2018, 22:17
@Victor Van Dort, różne podejście do tematu, każdemu z nas zależy jednak na dobru Milanu. Miło czasami przeczytać coś kontruktywnego - nawet jeśli nie do końca się z tym zgadzam. Pozdrawiam serdecznie :)
1
Barthezz99
Barthezz99
25 listopada 2018, 23:29
@ Victor Van Dort. Emocje emocjami ale na tak grający Milan nie da się patrzeć. Tak frajersko straciliśmy zwycięstwo ale Lazio zasłużenie zremisowalo A nie musiało. Żadne to porównanie Napoli bo oni rzadko mają takie wpadki. A ile my już mieliśmy? Nie mam nic do Gattusso ale fachu powinien uczyć się gdzie indziej.
0
Wilk87
Wilk87
25 listopada 2018, 20:40
Poza licznymi błędami Boriniego w pierwszych minutach spotkania, później mecz się wyrównał. Naprawdę niezły mecz w naszym wykonaniu. Szkoda, bo w tym meczu wyszedł, moim zdaniem, brak doświadczenia trenera, który nie przeprowadził żadnej zmiany, kiedy trzeba było. Bakayoko rośnie bardzo w moich oczach, najlepszy na boisku. Hakan, po raz kolejny, słabo i to on był do zmiany w 80 minucie.
0
Madman
Madman
25 listopada 2018, 20:38
I jeszcze pytanie co ku.. Robią asystenci rina? Może zapomniał o zmianach bo żył meczem. Ale te pacholki też powinni coś podpowiedziec
Edytowano dnia: 25 listopada 2018, 20:40
4
Jogin
Jogin
25 listopada 2018, 20:45
Też mam wrażenie (już gdzieś się pytałem o nazwisko jego asystenta), że osoby, które powinni mu pomagać, tego nie robią. Rino by się przydał taki Tassotti.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 20:32
Próbuję domyślić się co kierowało Rino pod koniec meczu i mam dwie teorie, pierwsza że świadomie nie przeprowadził zmian mając na uwadze że następny mecz gramy w LE mocno rezerwowym składem a druga to że dał się ponieść emocjom i zamiast reagować się emocjonował i przeoczył TEN moment kiedy jakąś zmianę powinien przeprowadzić.
1
Jogin
Jogin
25 listopada 2018, 20:35
Lepiej odpusc kierowanie teorii , bo filozofem nie zostaniesz ze swoimi spostrzezeniami.
1
dziadek
dziadek
25 listopada 2018, 20:37
MesjażZnadWisły dobrze powiedziane :)
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 20:50
@MZW
Kierowanie teori? Filozofem?
Czasami lepiej się nie odzywać, wówczas można przynajmniej sprawiać wrażenie inteligentnego.
Ignorancja i infantylizm... a może żebyś zrozumiał trzeba ci odpowiedzieć po twojemu: jesteś głupi i krzywo sikasz!
Edytowano dnia: 25 listopada 2018, 20:51
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 21:01
Chciales wyjsc na zabawnego swoja mierna riposta , jak zwykle ci nie wyszlo.Nie boj sie, inteligencja przewyzsza cie tutaj 98% uzytkownikow , jedynie swoje herezje ubierasz w swoim mniemaniu w madre slowka co twoich teorii absurdalnych nie zmienia.Wracaj do nory.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 21:06
Bujaj się frustracie, nie potrafisz trzymać poziomu, plujesz jadem i masz pretensje że cię ktoś ciśnie? Chamstwa nigdy nie tolerowałem i nie mam zamiaru bawić się z takimi gówniarzami jak ty w polemikę do której zwyczajnie nie dorosłeś. Nikt tu nikomu nie będzie zabraniał wypowiadania się i wyrażania swojej opinie o ile dzieje się to wedle zasad którym twoja osoba urąga.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 21:26
Znow zgrywasz nadczlowieka , a jestes po prostu malym czlowiekiem z kompleksami , wspoluczuje.Gowniarzu...daruj sobie takie teksty z przedszkola , takie puste frazesy mozesz do swoich kolegow kierowac , czyli do kogos na twoim niskim poziomie.
0
Madman
Madman
25 listopada 2018, 20:31
Jak słyszę teksty, że przed każdy brał remis w ciemno, a teraz każdy... Eksperci sytuacja zmienia się w meczu i każdy ma prawo być... Chcemy top? To musimy być wyrachowani jak Juve. Inaczej mogą te punkty później... Trener w końcówce zachował się jak amator. I to przekreśla niestety 90 min. Miał trzy zmiany. Gdzie mógł dać samu za Patricka. Laxe za boryne i za Hakana nawet simicia. Musimy być bezczelni do końca albo adios.
4
25 listopada 2018, 20:28
Czy wy jesteście nienormalni? Ganić trenera za ten mecz jako całość? Czasami w tym sezonie w głowie miałem chwile zwątpienia w Gattuso ale w tym meczu przy tej kadrze to pokazał że się uczy. To był dobry mecz Rino. Co innego brak zmian w doliczonym czasie gry. Tutaj zawalił kompletnie i tego nie jestem w stanie pojąć. Mam nadzieję że się z tego wytłumaczy i nigdy więcej takiej GŁUPOTY nie popełni. Nie przemawiają do mnie również argumenty że jak zwykle tracimy bramki w końcówce. To chyba odwrotnie bo ostatnio to po walce do końca w końcówce ratujemy sobie skórę, a w tym meczu to wspomniana głupota Rino zawaliła wynik, co niestety (wśród niektórych kibiców) rzutuje na tak naprawdę dobry mecz Rino. Jeszcze pytanie do kumatych. Może mi ktoś wytłumaczyć co na boisku do 97min robił Calhanoglu. Gość jest przereklamowany, a teraz jeszcze (już baardzo długo) kompletnie bez formy. Może Winston Smith mi to wytłumaczy?
8
Lipido
Lipido
25 listopada 2018, 20:39
Ja ci odpowiem dlaczego. Bo nie było zmian. Sam przecież napisałeś to jeszcze tym poście. Przecież także napisałeś, że zawalił bo nie było zmian. To jak? Zawalił czy nie zawalił? Mam wynik po jałowej grze, bardzo dobry. I w ostatniej minucie tracisz bramkę to nie poraz pierwszy . Tej drużynie brakuje charakteru razem z trenerem, który nie miał jaj wprowadzić świeżych sił by dociągnąć wynik do końca. Cienka jest granica między bohaterem a frajerem.
1
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 20:27
Remis nie jest zły, jednak konkretne przyczyny utraty punktów sprawiają, iż zostaje duży niesmak.Jedno po takim meczu jest pewne- Donnarumma musi przestać być nietykalny, bo powtarzający się schemat utraty bramek świadczy o tym, iż najprawdopodobniej przez tak nieadekwatne podniesienie zarobków spoczął na laurach.
1
Lipido
Lipido
25 listopada 2018, 20:29
Musiałem dwa razy to przeczytać i dalej nie wierzę
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 20:40
W co nie wierzysz?W to, iż 3 najlepiej opłacany bramkarz na świecie nie powinien wpuszczać tylu strzałów po ziemi?W dzisiejszych czasach, kiedy poziom bramkarzy poszedł w dół babole zdarzają się każdemu, ale z tego co ostatnio wpuszcza Dollar można zrobić obszerną kompilację i pokazywać każdemu ofensywnemu zawodnikowi przed meczem z Milanem.Co za dużo to nie zdrowo.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 20:58
Kolego ten strzał był nie do obrony. Był kompletnie przesłonięty y, a uderzenie było z 11 metrów. To było trudniejsze do obrony niż karny. Czekam na noty.
0
Krzysztof1998
Krzysztof1998
25 listopada 2018, 21:02
Marcos Salinas czy Ty właśnie napisałeś ze Gigi nie wyciągnął tej piłki bo za dużo zarabia? Ze gdyby nie spoczął na laurach jak mówisz to by miał dłuższa rękę o 10 cm?
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 21:08
Krzysztof1998 Co za głupie sugestie.Nie napisałem, że nie wyciągnął tej piłki z powodu zarobków tylko stwierdziłem, iż przez efekt sytości zatrzymał się w rozwoju, co spowodowało pojawienie się pewnych, negatywnych nawyków, które widać przy tym w jaki najczęściej sposób Milan traci bramki w tym sezonie.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 21:11
flattuso Czy obroniłby ten strzał?Wątpliwe/dyskusyjne, co nie oznacza przeciętności zachowania.Większość bramkarzy z topki zarabiających zareagowałaby lepiej.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 21:19
Marcos Tzn. jak? Źle był ustawiony czy co? Czasami Gigio popełnia błędy i to karygodne ale proszę powiedz mi i zaspokoją moja ciekawość co miał w tej sytuacji zrobić lepiej
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 21:38
Głównie chodzi o ustawienie.1 bramkarz tak silnej reprezentacji jak Włochy powinien zdawać sobie jaki przy takim ''kotle'' w polu karnym to będzie strzał.Swoją drogą w tym aspekcie dziwię się Rino- potrafił wytknąć braki nowo przybyłemu Bakayoko, a przez cały rok nie mógł chociaż raz porządnie opier*** Gigio m. in. za to co wyprawia przy strzałach po ziemi?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 20:25
Każdy wini Gattuso że nie zrobił zmian, okej też uważam że mógł je przeprowadzić jednak dlaczego z takim samym zapałem nie gratulujecie mu kunsztu jakim się wykazał, wygrana była by czymś genialnym Rino nie jest genialny on jest dobry i taki też wynik wywozimy. Dlaczego tak ignorujecie okoliczności tego meczu?Milan potrafił wyczekać, absorbować, cierpieć i w drugiej połowie Lazio wyglądało na rozbite psychicznie nie mieli pomysłu jak nam zagrozić, mieli przewagę ale nie mogli jej udowodnić to było piękne, trochę szczęścia, dużo poświęcenia ale udało się zrealizować plan i założenia co wydawało się niemożliwe przed meczem, Borini początek miał tragiczny ale w 2 połowie grał całkiem dobrze niestety Hakan którego lubię chyba nie odnajdzie się tym klubie bo dał dziś ciała najbardziej poza nim każdy miał lepsze i gorsze chwile ale każdy grał w miarę równo a najlepiej Donek który wydaje się ciut poprawił grę nogami.
5
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 20:31
So tu jeszcze kibice co się znają na piłce, ufff...
0
jacekk553
jacekk553
25 listopada 2018, 20:31
Jeżeli plan i założenia to zremisować w meczu o 4 miejsce to nie trzeba więcej powodów żeby pozbyć się trenera. Jakim kunsztem by się wykazał? Dwie drużyny kopiące się po czole, z czego jednej wpadł rykoszet, a drugiej opłacił się atak przez 15, bo Milan stwierdził, że będzie tylko bronić. Kunsztem byłoby utrzymanie zwycięstwa, a to można było osiągnąć wykorzystując zmiany. Jeżeli nie przed golem Lazio, to po nim, żeby wydłużyć chociaż trochę mecz i spróbować jeszcze zaatakować. Niestety Gattuso raz przegrał zmianami mecz i teraz jak tylko może stara się ich unikać.
1
jasiom22
jasiom22
25 listopada 2018, 21:04
Ja dlatego że w każdym meczu robi coś kompletnie niezrozumiałego, a wyniki i styl gry go nie bronią. Od roku! Moją wiarę w Rino złamały kolejno (kompromitacja z Juve, oddanie dwubramkowej przewagi z Napoli i remisy z Cagliari i Atalantą po tym jak Rino przepracował pół roku i okers przygotowawczy wraz z transferami wedle zyczen i mozliwosci kluby - a te małe nie były) Lepszy mecz Bakayoko (po tragicznym początku) czy "prawie udało się" też nie bronią Gattuso, bo z drugiej strony mnożą się argumenty przeciw... kolejna cała pierwsza połowa do śmietnika, Borini w 9 na 10 dotknięciach piłki, fartowna bramka rykoszet.. (Milan miał szansę wygrać cudem a nie "kunsztem Gattuso") znów strata w końcówce... praktycznie nieistniejący atak... etc... ale i tak również uważam że krytyka za ten mecz nie powinna być przesadzona, to niezły wynik jak na Gattuso, ale nie jak na Milan! nawet z taką kadrą oczekiwałbym jednak więcej szczególnie jak się ryzykuje nowe rozwiazania, ale już zostawiając Gattuso od wszystkich w tej koszulce oczekiwał bym więcej... Suso, Hakan, Borini! co to dzisiaj było? indywidualnie to był bardzo słaby mecz w ich wykonaniu, a koniec konców i tak za wszystko odpowiada trener.
1
cinassek
cinassek
25 listopada 2018, 20:24
Plizzari, Reina, Simić, Conti, Laxalt, Montolivo, Bertolacci, Mauri, Castillejo, Halilović, Tsadjout. Moje pytanie: kto z tych zawodników gwarantowałby w doliczonym więcej siły fizycznej, lepszą skuteczność w główkach i lepszą postawę w obronie od tego, kogo by zmienił? Bo przecież tylko o to chodziłoby w ewentualnej zmianie w 90. minucie przy prowadzeniu 1:0.
5
Wilk87
Wilk87
25 listopada 2018, 20:29
A może chodziło by też, żeby ukraść trochę czasu?? Może chodziło by też, żeby wybić z rytmu Lazio, które siedziało na nas w ostatnich minutach. Pytasz się, kogo można by wprowadzić. Może choćby Samu zamiast Hakana. Samu też potrafi walczyć i biegać kiedy trzeba, a jakimś celnym podaniem też mógłby się popisać w jakieś kontrze.
6
Marcos Salinas
Marcos Salinas
25 listopada 2018, 20:31
Przeciętne Lazio trzeba było dobić, a nie wpuszczać lisa do kurnika.Samu czy jeździec bez głowy Laxalt idealnie nadawali się na wyprowadzenie takiej kontry.Jak oddali inicjatywę, bo przez brak zmian skończyło się paliwo to wystarczyło posłać piłkę po ziemi w stronę Dollara i ''tragedia'' gotowa.
2
Staniol
Staniol
25 listopada 2018, 20:32
Laxallt za Borini ego i Samu za Cutro
1
cinassek
cinassek
25 listopada 2018, 20:32
To prawda, Samu za Cutrone na przykład to jest chyba jedyna idea jaka mnie przekonuje :)
1
cinassek
cinassek
25 listopada 2018, 20:32
cinassek Chodziło oczywiście o czas. Kogo jak kogo ale Ciebie nie podejrzewałem o taką ignorancję...
1
cinassek
cinassek
25 listopada 2018, 20:34
Kompletny nonsens dobrany tylko pod wlasna teze , ze niby tylko utrzymac sie przy pilce mozna po przez sile fizyczna.Rownie dobrze ktos o walorach szybkosciowych mogl by urwac sie skrzydlem czy tez nie zrobic miejsca Correi na oddanie strzalu.Poza tym przy pilce utrzymuja sie pilkarze techniczni a nie drewna ktore cechuje tylko sila.
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
25 listopada 2018, 20:37
Może i masz rację. Ale z drugiej strony każda zmiana by zabrała trochę czasu i może wybiła z rytmu Lazio :). To już gdybanie. Niesmak pozostaje ale 1 pkt w Rzymie jest dobrym wynikiem.
1
jasiom22
jasiom22
25 listopada 2018, 20:47
Na słabą zmęczoną obronę Lazio? ... Tsadjout, Castillejo i Bertolacci, jak nic podniesli by poziom w końcówce. A i tak wiadomo że mowa jest od przedłużaniu i uniemożliwieniu rozwinięcia skrzydeł Lazio, tak jak to się własnie stało - bez zmian.
1
Marcin1995
Marcin1995
25 listopada 2018, 20:23
Lazio zagrało na poziomie Serie B, ale oczywiście będzie teraz gadanie że byliśmy mega osłabieni, niestety my się dostowaliśmy do ich poziomu
3
Jogin
Jogin
25 listopada 2018, 20:30
No tak bo to nie Milan grał solidnie i wybijał pomoc Lazio z rytmu. Lazio zagrało tak, jak pozwolił na to Milan i taktyka Gattuso, ale oczywiście na tej stronie Gattuso będzie głównie opluwany, prawda mógł spróbować kupić czas zmianami, ale kto wie czy też byśmy nie stracili gola(tego się zbadać nie da)
0
Marcin1995
Marcin1995
25 listopada 2018, 20:33
Milan zagrał przyzwoicie w defensywie i to by było na tyle, reszta kulała, podejście było takie samo jak z Interem, graliśmy na remis już od początku(przedłużanie gry przez Donnarumme), szczęscie że rywal był słaby, to mój punkt widzenia, jedziemy dalej
1
jasiom22
jasiom22
25 listopada 2018, 21:12
Dokładnie tak, Gattuso dostosował taktykę pod Lazio, udało się zabić mecz... obie druzny wyglądały równie beznadziejnie... i prawie się udało wymęczyć wynik, ale klasycznie "prawie".. bo się nie udało...wymęczony remis i cięzkie do oglądania 97 minut... po roku trenowania Milan Gattuso dalej gra brzydko i nie ma wypracowej taktyki.
0
Gattuso28
Gattuso28
25 listopada 2018, 20:23
"Rewelacyjne Lazio u siebie remisuje z porządnie osłabionym Milanem!!!":]Remis brałem w ciemno.Nasza zdziesiątkowana obrona zagrała bardzo solidny mecz.Środek Kessie,Bakayoko super.Nie tęsknię wcale za Biglią.Można było wygrać jak i przegrać.
0
Dariusz_W
Dariusz_W
25 listopada 2018, 20:23
Z Zapatą, mam nadzieję, żegnamy się po sezonie. Ten zawodnik to wręcz gwarancja utraty bramki.
0
Marcin1995
Marcin1995
25 listopada 2018, 20:24
Środek obrony Musacchio-Romagnoli również
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 20:26
Zapata zagrał bardzo przyzwoicie, bardzo przyzwoicie, poczekaj na oceny pomeczowe
1
jasiom22
jasiom22
25 listopada 2018, 21:16
Zapata, tak jak Donnarumma i Abate.. uratowali tyłek druzynie w tym meczu.
0
roby
roby
25 listopada 2018, 20:22
I to mozna nazwac amatorka w wykonaniu trenera...ze nie zrobil zmian w doliczonym czasie...jestem pewien ze kazdy na swiecie trener zastosowalby to...coz
0
Vol'jin
Vol'jin
25 listopada 2018, 20:22
Pewnie byśmy oglądali ~100 minut gry skoro Banti po golu doliczył 2 minuty to przy tych zmianach byłoby ~100. A Lazio grałoby dalej wrzutki na aferę i Zapata mógłby też odpalić to co odpalił Miał być wpiernicz, jest remis z niedosytem, ale większość brałąby go w ciemno przed meczem
1
pepe82
pepe82
25 listopada 2018, 20:21
Haha, przed meczem wszyscy remis w ciemno. Jest remis . To zwilnijmy trenera. Jaki stek bzdur na tej stronie jest wypisywany.
11
Bogus46
Bogus46
25 listopada 2018, 20:21
Co by nie było to wynik zasłużony, szkoda bo stracić bramkę w 93 minucie to zajebisty pech ale remis sprawiedliwy. Taki wynik przed meczem brali byśmy w ciemno w tym składzie. Teraz przed nami teoretycznie słabsze zespoły i mimo wielu kontuzji trzeba wygrywać ile się da. Jeżeli do końca rundy utrzymamy 4-5 miejsce to LM będzie nasza, a kto wie, po zimowych transferach może jeszcze skończymy ligę przed merda Interem ;-)
1
Huczaj
Huczaj
25 listopada 2018, 20:19
Jest dobrze, patrząc na terminarz mamy autostradę do 4 miejsca. Żebyśmy tylko w końcu zaczęli regularnie wygrywać, teraz jest na to znakomita okazja.
3
Adam1983
Adam1983
25 listopada 2018, 20:17
Masakra broniłem trenera ale to co zrobił w tym meczu to wychodzi całkowity brak doświadczenia nie nadaje się a to żeby prowadzić ten zespół każdy normalny gość robi zmiany właśnie każdy normalny...
1
Bogus46
Bogus46
25 listopada 2018, 20:23
Żeby robić zmiany trzeba mieć zamienników, a przy takiej liczbie kontuzji niestety nie mamy ławki.
0
Andre
Andre
25 listopada 2018, 20:17
Brak słów normalnie. Ile razy będziemy jeszcze w tym sezonie gubić punkty w tak frajerski sposób? Znowu "geniusz" trenerski Rino dał znać o sobie. Gdyby nasz treneiro zrobił choć jedną zmianę w doliczonym czasie gry, to jestem pewien, że udałoby się nam dowieźć to zwyciestwo do końca meczu...
6
artur297
artur297
25 listopada 2018, 20:17
Nie da sie czytac czasem tych ludzi tutaj..wiecznie cos im nie pasuje..kurwic..a mnie bierze..forza milan
4
dziadek
dziadek
25 listopada 2018, 20:25
My jesteśmy plusy ... oni są minusy ...
0
ksieciunio
25 listopada 2018, 20:17
Dlaczego Gattuso, który dzięki Milanowi wyrósł na czołową postać włoskiego i światowego futbolu, świadomie działa teraz na jego niekorzyść? Dlaczego, dlaczego, dlaczego?
0
roby
roby
25 listopada 2018, 20:16
Roche Gattuso dupy dal...zamiast pilje przepuscic plus w doliczonym czasie co chwile zrobic zmiane
0
tober12
25 listopada 2018, 20:16
Zapata też wybił to jak ... Ile można się wkurzać. Potrafimy wyrwać wygraną w ostatniej minucie, ale tak samo przegrywany do tego tracimy znowu gola i z taka obrona nie będzie lepiej.
0
dziadek
dziadek
25 listopada 2018, 20:19
ej,,,, Zapata sytuacyjnie wybijał... nie wińmy go...
0
IMMORTAL
IMMORTAL
25 listopada 2018, 20:15
Ogarnijcie się, wiem że szkoda bo wygrywaliśmy, ale samo to że prowadziliśmy do 94 to był cud. Przed meczem chyba jakieś 90% kibiców stawiało srogi wpierdziel a nie walkę o 3 punkty do ostatniej minuty, więc może trochę więcej szacunku do naszego Trenera. Też zgadzam się że mógł wprowadzić chociaż Laxalta za Fabio, i Samu za Patryka, ale nic już nie zrobimy, a jechanie Gattuso od amatorów po tym meczu to już jakaś totalna abstrakcja
6
artur297
artur297
25 listopada 2018, 20:19
Niektorym nie dogodzisz..masakra
0
artur297
artur297
25 listopada 2018, 20:19
Niektorym nie dogodzisz..masakra
0
ksieciunio
25 listopada 2018, 20:21
Masz racje. "Amator" to abstrakcja i eufemizm, prawidłowym określeniem byłoby partacz i sabożatysta.
0
DarthImpaler
DarthImpaler
25 listopada 2018, 20:22
Najlepsze że przed meczem jakby ktoś powiedział że Lazio będzie sie męczyć do 95 min z Milanem mało tego że ledwo co wyrwą nam remis to by został wyśmiany i nazwany debilem. A prawda jest taka że ten "amator" trener który nie zna taktyki ustawił graczy idealnie pod ten mecz
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
25 listopada 2018, 20:15
Na to ile szczęścia Milan miał przez cały mecz to nie rozpatrywał bym tego w kategoriach pecha bardziej równowagi w przyrodzie, zwycięstwo było blisko ale już sam remis jest wyczynem biorąc pod uwagę że graliśmy mocno eksperymentalnie a taki Abate pierwszy raz w życiu grał w środku to moim zdaniem zagraliśmy dobry mecz i sprawiliśmy że Lazio prawie przez cały mecz biło głową w mur. Kiedy emocje opadną łatwiej będzie docenić ten remis. Wygrana była by wielkim osiągnięciem, remis bardziej sprawiedliwy, najbardziej zawiódł nie Rino ani nie Borini tylko Hakan.
1
Meloon
Meloon
25 listopada 2018, 20:14
Jasne, jakby ktoś nie oglądał meczu to mógłby powiedzieć, że wynik jest satysfakcjonujący, ale Lazio było dzisiaj ultra słabe, a Nam dopisało szczęście, takie okazje trzeba wykorzystywać. Ale po co jak na własne życzenie woleliśmy mecz zremisować. Frajerzy roku.
2
Szulaj22
Szulaj22
25 listopada 2018, 20:13
Powoli wychodzimy na najwiekszych franerow w sezonie strata punktów z beznadziejna Atalanta i Empoli z Interem tez w 90 juz nie wspominając o Napoli i teraz z Lazio.
1
ósmy
ósmy
25 listopada 2018, 20:13
Heh..obejrzałem w życiu setki setków meczy, ale nie przypominam sobie, aby w którymkolwiek z nich trener nie wykorzystał ani jednej zmiany. Co do samego przebiegu meczu, to jest dobrze, większość z nas brałaby remis w ciemno, ponadto widziałem już gorsze mecze w wykonaniu Milanu. Ważny punkt i nadzieja na stabilizację formy. Donnarumma wygrał nam ten remis. A Gattuso niepotrzebnie przyśpieszył grę Lazio zatrzymując im piłkę na aucie.
1
1  2  3  4  5    >  >>  >|

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się