SCUDETTO


MilanNews potwierdza: klub chce Fabregasa i negocjuje jego transfer

3 grudnia 2018, 15:33, cinassek Aktualności
MilanNews potwierdza: klub chce Fabregasa i negocjuje jego transfer

Redaktor naczelny portalu MilanNews, Antonio Vitiello, a więc doskonałe źródło w kwestii informacji o mediolańskim klubie, potwierdza, że rossoneri faktycznie zagięli parol na Cesca Fabregasa. Zdaniem tego dziennikarza, również dzisiaj toczyły się rozmowy na linii Mediolan - Londyn właśnie w sprawie 31-latka. Jedną kwestią pozostaje przekonanie Chelsea, aby pozwoliła odejść Katalończykowi za niewielką sumą odstępnego na pół roku przed końcem umowy (na pewno nie rzędu 10 mln euro, o czym się mówiło ostatnio - podkreśla Vitiello), inną natomiast dojście do porozumienia przez mediolańczyków z samym zawodnikiem. Oczekiwania pomocnika nie są niskie, jednak po obu stronach nie brakuje chęci, aby znaleźć rozwiązanie zadowalające wszystkich. Co do długości kontraktu, w grę wchodzi 2,5-letnia umowa.



78 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
landik
4 grudnia 2018, 13:21
Nie dla Fabregasa gość prawie od dwóch lat nie biega a człapie. I te porównania do Pirlo czy Xabiego są śmieszne bo ten gość nawet obok nich nie stał.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
4 grudnia 2018, 19:03
Masz rację, gość jest do bani. Arsenal, Barcelona i Chelsea się na piłce nie znają skoro go zatrudniali. Jak można mieć w drużynie Montolivo, Mauriego i Berto i wybrzydzać na Fabregasa to chyba nigdy nie pojmę.
0
MK92
MK92
4 grudnia 2018, 11:22
Nie jestem przekonany do formy Fabregasa, ale znam dobrze jego dużą klasę piłkarską. Jak się popatrzy na to, jakimi graczami dysponujemy w środku pola, to nie mam nic przeciwko sprowadzeniu Hiszpana.
0
mrkojiro
mrkojiro
4 grudnia 2018, 08:39
Fabregas, Paqueta, Ibra i jeszcze Godin, ale to by było cudowne :D
3
dziubasACM
dziubasACM
4 grudnia 2018, 08:30
Fabregas jeżeli przyjdzie to przyniesie nam wiele radości ;) wymiana Monto/ Berto -> Fabregas jest na plus bez dwóch zdań
1
victor89ck
victor89ck
4 grudnia 2018, 07:49
Jeszcze zobaczycie, będzie jak z Pirlo, który w wieku 32 lat od nas odszedł i wykręcił liczbowo najlepszy sezon w karierze w barwach Juve :P A tak poważnie to pasuje do naszej układanki idealnie, kogoś z takimi cechami jak Fabregas nam brakuje, mecz z Parmą pokazał jak funkcjonuje nasz środek przy rozgrywaniu akcji środkiem. Na tej pozycji spokojnie 3 sezony jest w stanie rozegrać na poziomie i właśnie tyle jest nam potrzebne żeby nasza pomoc - Kessie, Paqueta dorosła i ustabilizowała formę. Dodatkowo jeśli przyjdzie Ibra to nasza gra będzie wyglądała tak: odbierz piłkę, podaj do Fabregasa lub na skrzydła, Ci niech wbiją piłkę gdziekolwiek w pole karne, a Ibra i tak to strzeli :D
2
hvast87
hvast87
4 grudnia 2018, 08:03
Pirlo najlepszy sezon miał niby w Juve? W Milanie nastrzelal w lidze w sezonie 02/03 aż 9 goli w Juve najwięcej w sezonie 5. Skąd ten najlepszy sezon w Juve wyczarowałeś?
0
victor89ck
victor89ck
4 grudnia 2018, 08:15
Pirlo w pierwszym sezonie w Juve miał 14 asyst w samej serie A, a nie grał w pucharach. Na jego pozycja stawiam równorzędnie zdobyte gole z asystami i biorąc pod uwagę tylko liczby to najlepsze wykręcił w Juve
0
victor89ck
victor89ck
4 grudnia 2018, 08:42
"Dodatkowo jeśli przyjdzie Ibra to nasza gra będzie wyglądała tak: odbierz piłkę, podaj do Fabregasa lub na skrzydła, Ci niech wbiją piłkę gdziekolwiek w pole karne, a Ibra i tak to strzeli". Tragedia. No właśnie takiej prymitywnej gry się obawiam. Oby ten mroczny scenariusz się nie spełnił...
4
Cesash
Cesash
4 grudnia 2018, 09:04
Zgadzam się z flattuso. Oby się to nie spełniło...
0
victor89ck
victor89ck
4 grudnia 2018, 09:26
a jak panowie teraz gramy, większość sytuacji to wrzutki i wbicia ze skrzydeł czy to obrony czy Suso. Taktyki póki co w pół roku nie zmienimy. Po przyjściu Fabregasa nie zaczniemy z miejsca grać tiki-taki. W takich piłkach świetnie się odnajduje Ibra, więc przez te pół roku może nam sporo dać. Ładną piłkę to może tak za dwa lata zaczniemy oglądać
1
Dariusz_W
Dariusz_W
4 grudnia 2018, 06:03
Potrzeba kogoś z doświadczeniem i wyrachowaniem boiskowym, bo tego jednak brakuje. A czy wypali? Kto wie...
1
radson1406
radson1406
4 grudnia 2018, 01:32
Ciekaw jestem jak sie rozwinie historia tego transferu.Fajnie byloby miec kogos kto rozrusza nam te pomoc i bedzie ''zywił'' napastnikow.Fabregas napewno posiada umiejetnosci ale pytanie brzmi czy ma jeszcze w sobie ten ogien aby podiac na powaznie wyzwanie nowej ligi,trudnej ligi jaka jest Serie A. Napewno w Milane licza na jakis glosny transfer skoro mowi sie o ponowieniu kampanii karnetowej.Jesli Hiszpan mialby przyjsc za nie wiecej niz 8-9 mln euro i zaakceptowalby pensje na poziomie nie wiekszym niz 4-5 mln to warto byloby zaryzykowac...
0
ACMarek
ACMarek
4 grudnia 2018, 00:37
Lepszy Bakayoko za 35 niż SMS za 120. Jak myślicie?
11
victor89ck
victor89ck
4 grudnia 2018, 08:58
Inna pozycja , inna charakterystyka .
0
karp_fso
4 grudnia 2018, 00:11
Btw. dla wszystkich wątpiących, przypomnę innego wybitnego Hiszpańskiego pomocnika - Xabi Alonso ;) Też młody nie był. Nie twierdzę też, że Fabs na 100% by u nas wypalił, ale nie ferowałbym na jego temat wyroków.
1
mpt1899
mpt1899
3 grudnia 2018, 23:29
Puma ma pomoc przy transferze Fabregasa. Puma jest jego sponsorem i Cesc dostaje od nich €4M na rok a zeby go przekonac Puma ponoc jest gotowa podniesc mu kontrakt. Interesujace. Wcale bym sie nie zdziwil jakby Ivan w tym palce maczal. Ivan zna sie z nimi jeszcze z Arsenalu.
6
mpt1899
mpt1899
3 grudnia 2018, 22:07
Paqueta zostal wybrany do XI sezonu. Denis Suarez zaostal nam zaoferowany i to podobno gdy Arsenal o niego pytal. Moze to wybor samego pilkarza.
Edytowano dnia: 3 grudnia 2018, 22:16
3
Lipido
Lipido
3 grudnia 2018, 22:01
I tak będzie biegał Borini.
2
#3#6
#3#6
3 grudnia 2018, 21:51
Szkoda, ze nie jak odchodził z Barcelony. Jeśli będzie mu się chciało biegać to nadal może być w top3 pomocników w lidze. Wreszcie odżyje gra i prostopadle podania
1
mpt1899
mpt1899
3 grudnia 2018, 21:45
Do naszych mlodych wilkow pasowalby jak ulal. Jak by doszedl Ibra i Godin to wkoncu bysmy mieli doswiadczenie wszedzie. Zapata, Godin- Biglia, Fabregas- Ibra, Igla. Warunki mnie nie interesuja bo wkoncu mamy zarzad, ktory nie daje sie dymac i ktory wie na ile nas stac. ForzaMilan!!!
Edytowano dnia: 3 grudnia 2018, 21:46
1
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
3 grudnia 2018, 21:38
Tylko na tej stronie można spotkać tylu "znawców" którzy pod newsem o Ibrahimović-u potrafią pomijać fakt 37 lat Ibry - jednocześnie podkreślając jak ważne jest doświadczenie, a 31 letniego Fabregasa który na swoje pozycji spokojnie może grać we Włoszech do 34/35 lat i nie powiem czym wciąga środowych Milanu, a nie gra w Chelsea tylko i wyłącznie dlatego że Sarri przechodząc do Chelsea zabrał ze sobą z Neapolu Jorginho, na którego twardo stawia.. alee niee "ściągno" Wam Verattiego bo przecież każdy marzy grać w średniaku poza Lm..
4
dysha1992
dysha1992
3 grudnia 2018, 23:22
My nie jesteśmy średniakiem! Tylko czołowym klubem walczącym o grę w pucharach.
1
wielki prostownik
wielki prostownik
3 grudnia 2018, 21:22
Mocno ryzykowny transfer. Podatny na kontuzje i ostatnio mocno obniżył loty. Na dodatek pewnie pensja z górnej półki.
0
Anonim
Moderator Anonim
3 grudnia 2018, 21:20
Kiedy jest przyznawana nagroda Golden Boy?
Edytowano dnia: 3 grudnia 2018, 21:23
0
Maxiu
Maxiu
3 grudnia 2018, 21:26
17 grudnia
2
Anonim
Moderator Anonim
3 grudnia 2018, 21:29
Dziękuję :)
0
Adamek189
Adamek189
3 grudnia 2018, 21:15
Dokładne prostopadłe podania do napastników = więcej strzelonych bramek :) Fabregas umie rozrzucać piłki i jest na maxa potrzebny. Wielkie TAK!
1
fallen
fallen
3 grudnia 2018, 20:43
Pytanie czy będzie w lepszej formie niż Borini... Włocha nie tak łatwo zastąpić w pierwszej jedenastce.
4
Marcin1995
Marcin1995
3 grudnia 2018, 20:38
Tak i tyle
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 grudnia 2018, 19:57
Taka refleksja mnie nachodzi jak Szewczyk poszedł do Chelsea to mu się nie wiodło a w Milanie był piłkarskim "Adonisem" za to Bakayoko podążając w przeciwnym kierunku odzyskał energię do życia i tryska zadowoleniem może z Fabregasem też tak będzie że mu się spodoba i odzyska entuzjazm do gry.
1
nokoments
nokoments
3 grudnia 2018, 20:02
Nie zapominajmy jednak o Essienie. :P No ale on był jednak w dużo większym dołku jak do nas trafił.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
3 grudnia 2018, 20:19
Właśnie zapomniałem o Essienie ale on bazował na fizyczności a przychodząc do nas był już totalnie wypalony Fabregas wciąż jeszcze ma coś do udowodnienia.
2
Daniel Maldini
Daniel Maldini
3 grudnia 2018, 20:21
Wszystko w rękach Boga chciałoby się powiedzieć
0
nokoments
nokoments
3 grudnia 2018, 20:29
Cesc wygrał prawie wszystko poza Ligą Mistrzów, Zlatan też nigdy "uszatka" nie zdobył. Godin podobnie. Nasz Higuain też. Myślę, że ci wszyscy panowie mają jeszcze wiele do udowodnienia i jakby się u nas pojawili to mielibyśmy piłkarski odpowiednik rockowej supergrupy. Trzymam za to kciuki.
3
SICKBOY
SICKBOY
4 grudnia 2018, 01:10
Ejj koledzy zapomnieliście jeszczę o Torresie i Van Ginkelu :)
1
matten
matten
3 grudnia 2018, 19:02
Jeśli zarząd myśli o wykupieniu Bakayoko to może dałoby radę jakoś połączyć te dwa transfery i wysępić Cesca jako gratis? :D
0
Orzelek79
Orzelek79
3 grudnia 2018, 19:08
Wymianę za Montopronto , A. Donnarumme i gra ;-)
2
Umberto
Umberto
3 grudnia 2018, 18:20
Jeśli do tego dojdzie to chciałbym aby szeregi opuścił Biglia
1
Daros
Daros
3 grudnia 2018, 19:08
..Tym sposobem zawsze na ławce będą tuzy pokroju Mauri/Berto. Chcesz tego? bo ja nie
1
Umberto
Umberto
3 grudnia 2018, 19:19
Biglia jak usiądzie na ławce to będzie tyle wnosił co Mauri i Berto. Lepiej wykupić Bakayoko o ile utrzyma formę i rotować nimi.
3
Mirek99999999
3 grudnia 2018, 23:05
Bakayoko bez ciągłości gry potyka się o własne nogi no i trzeba za niego zapłacić a Biglie już mamy
0
Gerada
Gerada
3 grudnia 2018, 18:18
Ja trochę odwrotnie niż większość... Mimo iż nigdy nie byłem entuzjastą talentu Fabregasa (nie kwestionuję Jego umiejętności, po prostu subiektywnie nigdy mnie jakoś nie olśnił) to myślę, że przy odpowiednio niskiej cenie i braku astronomicznego kontraktu miałby spore szanse żeby być dobrym nabytkiem na obecny Milan. Przede wszystkim byłby na "tu i teraz" a to jest nam mega potrzebne.
1
MariuszR06
MariuszR06
3 grudnia 2018, 18:03
Brać nie wybrzydzac.
0
Jago
Jago
3 grudnia 2018, 17:57
31 lat ale jeszcze mógłby nam dużo dać. Pensja jakaś w miarę, umowa na 2 lata i gites
0
cbvirus
cbvirus
3 grudnia 2018, 17:56
Lucasie Leivie zamiana Anglii na Włochy zrobiła bardzo dobrze. Mam nadzieje ze tu nie będzie inaczej.
Edytowano dnia: 3 grudnia 2018, 17:56
0
Milanboy
Milanboy
3 grudnia 2018, 17:46
Jego lewa noga jest bardziej kreatywna niż obie Bertolacciego, to nie opinia, to fakt
19
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 grudnia 2018, 17:26
Ile lat by nie miał to idąc do takiej kontry jak z Parmą gdyby on miał piłkę przy nodze a nie Kessie to byśmy wygrali łatwo 4-1. Wymienić Monto na niego na duży plus, on stojąc ma więcej kreatywności niż połowa naszej pomocy więc nie ma co narzekać. On ma grać piłki tworzące okazje a to potrafi.
30
muamba_kabumba
muamba_kabumba
3 grudnia 2018, 17:27
Komentarz w punkt.
2
Zuber
Zuber
3 grudnia 2018, 17:33
Wiadomo, ja nie pamiętam, żeby ktoś w Milanie w ostatnim czasie posłał dobre prostopadłe podanie z wyminięciem linii obrony przeciwnika do naszego napastnika, który wyszedłbym sam na sam.
2
landik
3 grudnia 2018, 17:48
Pierw to on by musiał do kontry pobiec a czy mu to się będzie chciało
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
3 grudnia 2018, 18:16
Wierz mi, mając w drużynie Ibrę i trenera Gattuso nie ma czy Ci się chce czy nie. Po prostu zapierniczasz :D
6
zycumilanista
zycumilanista
3 grudnia 2018, 18:27
Pirlo też zbyt ruchliwy nie był a każdy wie co dla nas znaczyl. Myślę że to będzie dobry ruch. Rino przy wszystkich swoich wadach ma talent do odzyskiwania pilkarzy a w przypadku Cesca gra jest warta świeczki
3
krystian.o1979
krystian.o1979
3 grudnia 2018, 18:58
No i tyle! Pozamiatałeś. Ale i tak zaraz się znajdzie jakiś sceptyk, co to uważa, że fabregas biega za mało, a np. Borini, za dużo... ????
0
MisiuACM
MisiuACM
3 grudnia 2018, 19:07
Zuber, ja pamiętam. Zrobił to Higuain do Cutrone w meczu z Romą w doliczonych minutach. Czyli nasz środkowy napastnik, nasza '9'.
3
Zuber
Zuber
3 grudnia 2018, 20:18
MisiuACM nie chodziło mi o piłkę prostopadłą na 5 metrów, tylko na przeszywające podanie prostopadłe które leci ze środka pola.
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 grudnia 2018, 21:08
Zuber Biglia do Higuana przy tej nieuznanej bramce w meczu z Romą.
3
Zuber
Zuber
3 grudnia 2018, 23:16
No to aż 1 podanie przez tyle meczy, klękajcie narody!
0
Fushnikov
Fushnikov
3 grudnia 2018, 17:04
Co znaczy zagięli parol?
0
Madman
Madman
3 grudnia 2018, 17:10
Czekają aż ktoś druga wyprostuje
2
Madman
Madman
3 grudnia 2018, 17:10
Druta*
0
Madman
Madman
3 grudnia 2018, 16:44
Tu nie chodzi o wiek. Modric ma 33 a zeszły sezon wymiatal. Tu tylko pytanie ctzy Fabregas zagra chociaż 70% tego co grał przed Chelsea lub na poczatku
Edytowano dnia: 3 grudnia 2018, 16:47
2
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
3 grudnia 2018, 16:40
Paqueta i Fabregas w miejsce Monto i Berto. Coś pięknego.
4
AdamoX
AdamoX
3 grudnia 2018, 16:38
Wymienimy montopronto na Fabregasa ja na taki układ ide xd
3
przemek.kili
3 grudnia 2018, 16:56
To tak jak by polskie wojsko wymieniło się sprzętem z chińczykami :D
2
Zako
Zako
3 grudnia 2018, 16:07
Niektórzy chyba za bardzo spoglądają na piłkę jak na football managera, czy Fifę, gdzie nie oplaca sie kupowac graczy +30, bo zaraz im spadną statystyki. W grach nie ma takiej statystyki jak doświadczenie i charakter, na teksty w stylu "wolałbym kogoś młodego" wystarczy spojrzeć na ostatki Wengera, który budowa ten Arsenal na młodych i jakoś nic z tego nie wyszło. Dobra druzyna to mix doświadczenia i młodości, a młodych juz mamy ( Paqueta, Kessie , Bakayoko).
12
pjotr
pjotr
3 grudnia 2018, 18:03
przy graczach po 30 bez formy dochodzi takie ryzyko, że mogą już jej nie odzyskać a fabregas wcale mało zarabiał nie będzie, chciałem go jako mister X, ale teraz jestem sceptyczny
0
Marcos Salinas
Marcos Salinas
3 grudnia 2018, 21:06
Czy ktoś stosuje tutaj regułę do wieku?Nie.Po prostu Hiszpan obniżył loty ostatnimi czasy, co w połączeniu z częstymi kontuzjami oraz kosmiczną jak na jego wiek i formę pensją tworzy bardzo ryzykowną inwestycję.
0
Zirytowany
Zirytowany
3 grudnia 2018, 16:04
Godin, Paqueta, Fabregas i Zlatan znacząco podniosą jakość drużyny, młodość + doświadczenie.
5
Gzikuu
Gzikuu
3 grudnia 2018, 16:25
Ach ten Godin... Marzenie z kręgu SF, w przeciwieństwie do pozostałej trójki.
1
ósmy
3 grudnia 2018, 16:04
Milan chce Fabregasa, ale czy Fabregas chce Milan?
0
Mappi1992
Mappi1992
3 grudnia 2018, 15:59
Rozumiem obawy wielu kibiców, którzy u Cesca widzą wiek, wypalenie i niemałą gażę. Ja mimo wszystko jestem dobrej myśli i mam wrażenie, że hiszpan mógłby wypalić, jak niegdyś wypalony Pirlo w Jude :)
0
Serious Sam
Serious Sam
3 grudnia 2018, 19:40
Ja jedyne jakie obawy mam to gdy Borini zaczyna dryblowac...
1
nokoments
nokoments
3 grudnia 2018, 15:57
Gdyby Fabregas nie planował już pokazać niczego wielkiego i chciał odcinać kupony to spakował by się do Chin, Arabów albo USA, a nie pchał do będącego w budowie, wychodzącego z kryzysu klubu, w którym są ogromne oczekiwania i presja i gdzie zarobi mniej. Poza tym, pamiętajmy, że Zlatan wraca i nie pozwoli się nikomu obijać. xD
13
Gzikuu
Gzikuu
3 grudnia 2018, 15:48
Gorzej niż z Torresem nie będzie :D
2
Fushnikov
Fushnikov
3 grudnia 2018, 17:03
Aż mnie mdli na te nazwisko.
0
Unloco
Unloco
3 grudnia 2018, 15:39
Czyżby jednak ten kaktus miał mi wyrosnąć na dłoni? :> Przyznam się, że nie wiem w jakiej formie jest teraz Cesc, ale jedno jest pewne że to świetny pomocnik, a w swoich szczytowych momentach jeden z najlepszych. Chciałbym go zobaczyć w Milanie, chyba głównie też po to żeby ta saga się skończyła.
1
Dohtor
Dohtor
3 grudnia 2018, 15:37
Kiedyś było to dla mnie marzeniem, aby trafił do nas... Aczkolwiek sądzę że mimo braku minut i tak wniósłby swego rodzaju ożywienie w linie pomocy.
1

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się