SCUDETTO


Nie wyszedł transfer Ibrahimovicia, przyjdzie Quagliarella? Milan myśli o doświadczonym napastniku

10 grudnia 2018, 15:39, cinassek Aktualności
Nie wyszedł transfer Ibrahimovicia, przyjdzie Quagliarella? Milan myśli o doświadczonym napastniku

Sportmediaset informuje, że po upadku tematu transferu Zlatana Ibrahimovicia do Milanu, rossoneri zwrócili się w kierunku Fabio Quagliarelli. Dyrektor sportowy mediolańczyków, Leonardo, miał już poczynić pierwsze kontakty w tej sprawie z agentem piłkarza, Beppe Bozzo. Niespełna 36-letni zawodnik miałby pełnić na San Siro funkcję zmiennika Gonzalo Higuaina i Patricka Cutrone, co nie stanowiłoby dla niego problemu. Piłkarz oczekuje oferty półtorarocznej umowy, klub skłania się póki co w kierunku półrocznego kontraktu. Problemów z transferem miałby nie robić obecny klub Quagliarelli, Sampdoria Genua, z którym zawodnik ma ważne zobowiązanie jeszcze do końca obecnego sezonu.



76 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
radson1406
radson1406
11 grudnia 2018, 10:43
Ja proponuje obejrzec dwa lub trzy mecze Sampdori z tego sezonu i popatrzec jak gra Quagliarella.Podobno Milaj chce go wypozyczyc na pol roku wiec zapewne bardziej chodzi o zachowanie srodkow na inne transakcje niz napastnik. Nie spuszczajmy sie za bardzo nad pozycja napastnika bo na lige włoska nie potrzeba wiecej niz jeden klasowy napastnik plus jeden utalentowany do pary dla niego oraz doswiadczony Wloch na lawce.Jesli dzieki temu ma byc nam latwiej pozyskac Fabregasa to czemu nie.
1
dziubasACM
dziubasACM
11 grudnia 2018, 10:53
właśnie, wielu tu nie rozumie, że życie to nie Fifa ani FM, stąd nastawienie Anty
0
adamos
adamos
12 grudnia 2018, 10:01
ja nie jestem nastawiony Anty na tego zawodnika, tylko nie wierzę, że uda Nam się go sprowadzić. Fabio jest bogiem w Sampie i chyba wolałby w chwale zakończyć karierę w fanfarach w tym zespole a później zostać jakimś dyro. A nie jako rezerwa w Milanie, kto za nim nawet łezki nie uroni i bez fajerwerków.
0
MK92
MK92
11 grudnia 2018, 10:41
Nie uważam to za głupi pomysł.
0
dziubasACM
dziubasACM
11 grudnia 2018, 09:35
Chyba wielu nastawionych Anty zapomniało o co tu chodzi, mamy FFP na głowie, to ma być ktoś tani i doświadczony na teraz, na pół roku, rok. Fabio się nadaje. Musimy się wzmocnić mieszcząc się chyba w 17 mln Euro. Do Paquety dojdzie Fabio i Cesc i utrzymamy 4 miesjce. Ja dojdą wpływy z LM to mogą pomysleć o kupieniu nowego Napadziora. Ja jestem na TAK dla Fabio.
2
carlos198325
carlos198325
11 grudnia 2018, 09:33
nie rozumiem Leonardo po co nam następny dziadek Quagliarella nic nie wniesie do drużyny
0
11 grudnia 2018, 09:24
Jeszcze ze dwie tego typu informacje i zacznę żałować że Ibra nie przyszedł...
0
adamos
adamos
11 grudnia 2018, 09:13
Nie wierze w to nazwisko... Fabio dla Sampy jest niczym Zlatan i tak traktowany, akurat wybierze posadę rezerwowego... Prędzej uwierzę, że Łysy sprowadzi drewno Żiru...
0
Cesash
Cesash
11 grudnia 2018, 09:55
Ostatnio pisałem, żebyś nie przesadzał i że takie rzeczy działy się za Berlu. Jak przyjdzie Quagliarella to z góry przepraszam.
0
adamos
adamos
12 grudnia 2018, 09:54
@Cesash Pewne rzeczy się nie zmieniają :-), chyba to jest zapisane w DNA Nasze :-)
0
Fullest Jester 2
Fullest Jester 2
11 grudnia 2018, 01:14
Bełkot taki sam jak fake newsy o transferze Zlatana.
0
Jago
Jago
10 grudnia 2018, 23:11
Miał być ibra jest quaga. Liga
0
Paolo Zatonelli
Paolo Zatonelli
10 grudnia 2018, 21:56
Najlepsze jest to, że wielu nie chce Fabio, a Higuain i Cutrone w ligowych statystykach są daleeeko. Zresztą - brakuje tu mózgu do rozegrania i przebojowych skrzydłowych, bo jest tylko Suso.
1
ksieciunio
ksieciunio
10 grudnia 2018, 21:16
Hehehehe Quagliarella w obecnej chwili zjada i Higuaina i Cutrone. To taka mała uwaga w stronę oburzonych.
2
FX
FX
10 grudnia 2018, 22:35
W jakich liczących się klubach grał Fabio?
0
ACM1993
ACM1993
11 grudnia 2018, 07:13
w żadnym tylko w Juventusie i Napoli
2
Cleaver
Cleaver
10 grudnia 2018, 20:40
Niebywałe. Zablokować Ibre i interesować się Quagliarellą. Nie mowie, ze jest słaby, ale jednak to slabszy kaliber....
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 grudnia 2018, 09:06
Nikt nie zablokował Ibry tylko Ibra dał słowo Galaxy, że jak spełnią jego warunki to zostanie. Spełnili, a Ibra jak wiadomo zawsze dotrzymuje słowa.
1
marllowe
marllowe
10 grudnia 2018, 20:31
Jeśli prawdą jest to co podaje Franco Ordine, że to Gazidis zablokował transfer Ibry to "nowy" Łysy miałby sporego minusa ode mnie na starcie...
1
Wilk87
Wilk87
10 grudnia 2018, 20:39
Jeśli zamiast Ibry by ściągnął Quagliarelle, to u mnie też.
0
SNIPER
SNIPER
10 grudnia 2018, 20:46
A u kogo nie? Jeśli tak wygląda jego polityka to już rozumiem dlaczego Arsenal tyle osiągnął w ostatnich latach..ach...
0
marllowe
marllowe
10 grudnia 2018, 20:49
Fabio to i tak o niebo lepiej niż Sturridge czy Origi... gdzieś też się nazwiska pojawiły. Zafrapował mnie ten gościu z Gremio... Everton Soares.
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
11 grudnia 2018, 09:07
Ibra się dogadał z Galaxy i zostaje, Gazidis nie miał z tym nic wspólnego.
1
marllowe
marllowe
11 grudnia 2018, 16:50
To wersja oficjalna Leonardo... Za dużo było dymu przez cały miesiąc, że Ibra chce wrócić etc żebym uwierzył w nagłą zmianę jego decyzji i chętny powrót do Galaxy.
0
marllowe
marllowe
11 grudnia 2018, 16:52
To wersja oficjalna Leonardo... Za dużo było dymu przez cały miesiąc, że Ibra chce wrócić etc żebym uwierzył w nagłą zmianę jego decyzji i chętny powrót do Galaxy.
0
_GAHU_
_GAHU_
10 grudnia 2018, 20:20
Niektórzy już tu płaczą jakby dostał kontrakt co najmniej na 3 lata. Moim zdaniem jak nie ma szans na Ibre to opcja z Fabio na sezon nie jest zła - przynajmniej widać że gość w tej serie a daje radę i są spore szanse że po zmianie utrzyma niezły poziom a i na ławkę,,psioczyć" nie będzie.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 grudnia 2018, 18:53
Quagliarella jest obecnie w wyższej formie niż Cutrone i Igła ale nie jest w stanie grać cały mecz więc na rotację z Cutrone który jeszcze moim zdaniem nie jest zawodnikiem podstawowym by się nadał a biorąc pod uwagę ew.urazy i krewkość Pepity myślę że każdy by sobie pograł a odrobina rywalizacji tylko podniosła by poziom. Wyobrażam sobie że dobrym wzmocnieniem może być kilku różnych napastników ale tak naprawdę nie wiemy na co możemy sobie pozwolić oraz trzeba pamiętać że w zimowym okienku najbardziej cenieni zawodnicy z reguły nie zmieniają klubów więc wybór może być ograniczony. Czytałem że Pogba chce wrócić do Włoch, ciekawe czy jest opcja dla Milanu osobiście wolał bym Pogbę niż SMS'a jeśli chodzi o duży transfer ale to raczej nie realne chyba, jednak gdyby zasilił Juve może mieli by jakiegoś pomocnika do sprzedania?
Edytowano dnia: 10 grudnia 2018, 19:02
5
FX
FX
10 grudnia 2018, 22:33
Pogba niech do Interu przejdzie. :) Zdala od czerwonej części stolicy mody.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 grudnia 2018, 00:10
Dlaczego z dala jest jakaś animozja czy tylko dlatego że grał w Juve?
1
Tutkovic
Tutkovic
11 grudnia 2018, 07:19
Ludzie Milan nie ma szans na kupienie zawodnika pokroju Pogby i zrozumcie to. Zachowujecie się na tej stronie jakby to fifa była. Milan musi zdobyć 4 miejsce. Przyjdą pieniądze z LM wyklaruje sie skład. Młodzi odpalą i dopiero w lato 2019 może przyjdzie do nas jeden znany gracz lub dopiero lato 2020. Patrzcie realnie.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 grudnia 2018, 11:48
@Tutkovic Jak nie ma szans? Nie tak dawno był artykuł na temat tego jak w lecie Leonardo wysłał ofertę za SMS'a na 120mln co sam właściciel Lazio opowiadał i ostro się zastanawiał ale że oferta przyszła tuż przed zamknięciem okienka i ograniczała możliwość sprowadzenia zastępcy to nie zdecydował się na sprzedaż.
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
11 grudnia 2018, 11:51
@up Ostatnią Fifę w którą grałem to była Fifa 2003 hahahha
0
Pawlinho3
Pawlinho3
10 grudnia 2018, 18:24
Skoro Ibra nie przyjdzie to powinniśmy celować w podobny poziom i jakość - mam tu na myśli Falcao. A okazja może być świetna bo Monaco nie idzie, są w dole tabeli, drużyna wyprzedana, a zawodnik już po trzydziestce. W 4-4-2 atak Higuain - Falcao to byłby sztos. W dodatku joker Cutrone wchodzący na ostatnie 30 min za którąś z armat. Ale jeśli przyjdzie Quagliarella to i tak nie mam nic przeciwko, ponieważ potrzebujemy doświadczonego napastnika :)
Edytowano dnia: 10 grudnia 2018, 18:25
3
FX
FX
10 grudnia 2018, 22:28
Coś jak swego czasu Torres? ;)
0
adamos
adamos
11 grudnia 2018, 09:09
tja Falcao i jego zarobki, które sa wyższe od Igły... Zapewne mając FFP damy zawodnikowi pensję 14 mln... Albo zawodnik obniży do 7 mln...
0
Pawlinho3
Pawlinho3
11 grudnia 2018, 17:09
@FX Torres przychodził jako wypalony i bez formy a Falcao jeśli jest sprawny to dalej ciągnie Monaco. @adamos no właśnie te zarobki... gdyby zgodził się zejść do 5-7 mln miałoby to sens. Mam nadzieję że w zimowym mercato odejdzie nam pensja starszego Donnarummy, Berto, Monto i Mauriego
0
Zuber
Zuber
10 grudnia 2018, 17:45
Dawać go. On od tylu lat utrzymuje dobry i równy poziom w Serie A, że nie zdziwię jak posadzi jeszcze Igłe na ławce. Jest tylko jeden problem, że my chyba jednak potrzebujemy trochę innego typu napastnika jeśli mamy grać dwójką z przodu.
2
Victor Van Dort
Victor Van Dort
10 grudnia 2018, 18:44
Zgadza się, przydał by się ktoś kto dobrze gra w powietrzu
1
karp_fso
karp_fso
10 grudnia 2018, 17:42
Quagliarella to kozacki joker, ale czy to jest to czego potrzebujemy? Jeśli mamy wrócić do gry jednym napastnikiem - to jako trzeci napastnik jak najbardziej. Jeśli mamy grać dwoma napastnikami, to potrzebujemy gracza o innej charakterystyce.
1
MarcoFerrero
MarcoFerrero
10 grudnia 2018, 17:28
Dawać go w meczu jak wczoraj wpuszczony Fabio miałby pewnie jakas sytuacje
0
Madman
Madman
10 grudnia 2018, 17:20
Fabio potrafi kinach zagrać i pyknie kiedy nikt nie spodziewa się. W tym sezonie bije igłę na łeb. Po 2 jako zamiennik bardzo dobre wyjście. Gwarant kilku bramek napewno.
1
El Diablo
El Diablo
10 grudnia 2018, 17:03
Może kupmy jeszcze zapachową choinkę albo zapasową oponę do stara ;)
3
dziadek
10 grudnia 2018, 17:42
Quagliarella jednak nie może dołączyć do Milanu. Musi być o 20.00 na bramce w Vanessie :)
3
yagi
yagi
10 grudnia 2018, 18:49
Na bramce w Vanessie to Antonio Donnaruma ma stać podobno. Dziki mi mówił.
3
dziadek
10 grudnia 2018, 22:42
Właśnie Antonio podobno zna bardzo wysoko postawionych ludzi!
1
marllowe
marllowe
10 grudnia 2018, 17:03
Słabe są te gadki, że Quagliarella stary.... lepiej dać szanse komuś z Primavery etc. To nie FM19 a ze względu na cel czyli top 4 potrzeba nam napastnika na już.
1
Wilk87
Wilk87
10 grudnia 2018, 17:11
Tak, ale jeśli już mają kupić kogoś starszego, to niech rzeczywiście podniesie poziom, jak Ibra.
1
marllowe
marllowe
10 grudnia 2018, 17:19
Ibra ponoć nie do wyciągnięcia (tli się we mnie nadzieja, że to tylko taka gra przed ogłoszeniem werdyktu w sprawie FFP)
1
Wilk87
Wilk87
10 grudnia 2018, 17:29
Ale chodzi o to, że jeśli ściągać napastnika u kresu kariery, to nie to będzie napastnik, co z marszu podniesie poziom. Ogólnie nie jestem zwolennikiem sprowadzania zawodnika w tym wieku, ale jeśli już mają takiego sprowadzać, to niech to nie będzie zawodnik na ławke, który wejdzie na parę minut co piąty mecz.
0
marllowe
marllowe
10 grudnia 2018, 17:35
Myślisz, że Quagliarella by nie podniósł jakości naszego ataku? Lubię Cutrone za jego walkę, serducho i nos do goli a la Pippo ale czasami bywa na boisku irytujący ze względu na brak umiejetności. Dla mnie Cutrone to gość na granie od 60-70 minuty.
2
brzydki
brzydki
10 grudnia 2018, 16:56
Jak ktoś uważa Fabio za przeciętniaka, to naprawdę musi nie znać się na Serie A ani na piłce. Śmiech na sali te teksty o jakiś Tsadjoutach czy innych wynalazkach. Mimo wieku to jest absolutnie genialny piłkarz, w pewnych aspektach (poruszanie się po boisku, ustawianie, przyjęcie, wykańczanie) to jest światowy top, a jak ktoś chce go nazywać przeciętniakiem to niech odpali sobie dowolny mecz Sampy i zobaczy jak on gra, z piłką i bez. Fakt, że ma już trochę lat, ale Quagliarella jest jak wino, wystarczy spojrzeć w statystyki... Gość ma 35 lat i dalej ładuje bramki na zawołanie. Na pół, a nawet półtorej roku brać z pocałowaniem ręki, bo jest to piłkarz który byłby w Milanie bardziej efektywny niż nawet Ibrahimović.
18
Football_plboy6
Football_plboy6
10 grudnia 2018, 22:49
Tej komentarz jest na tyle dobry że aż nie ma hejtów w odpowiedziach, brawo ty.
1
Dryzu1899
Dryzu1899
11 grudnia 2018, 07:31
Co ma u nas wykańczać Fabio? Porządnych sytuacji bramkowych u nas jak na lekarstwo, skoro Igła nie daje rady, to wątpię czy radę da Fabio.
1
szfarceneger
szfarceneger
10 grudnia 2018, 16:52
Ja tylko przypomnę, że walczymy o awans do LM już w tym sezonie. Nie za rok, nie za dwa lata. Teraz. Nie ma czasu na namawianie Silvy na powrót, czy czekanie aż Tsadjout wypali. Quagliarella to świetny napadzior na teraz, nie byłby drogi i nie narzekałby na bycie numerem 3, chociaż w obecnej formie mógłby wygryźć ze składu naszych napastników.
9
Fushnikov
Fushnikov
10 grudnia 2018, 16:47
Już widzę jak on chce przyjść.
0
Krauser
Krauser
10 grudnia 2018, 16:43
On w tym sezonie ma lepsze statystyki niż Higuain z Cutrone razem wzięci :)
1
FaNaTyK 2.0
FaNaTyK 2.0
10 grudnia 2018, 16:42
Jak już miałby przyjść, to tylko na pół roku.
0
Semper Fideli
Semper Fideli
10 grudnia 2018, 16:36
To już wolę dać szansę młodemu z primki.. Co za poronione pomysły..
1
Huczaj
10 grudnia 2018, 17:42
Chcesz walczyć o LM z nieopierzonym juniorem?
4
Semper Fideli
Semper Fideli
10 grudnia 2018, 17:50
Huczaj, jestem pewien że jeśli zarząd wzmocni w końcu pomoc to Gonzalo zacznie grać na swoim poziomie i będziemy mogli pograć na 1 napastnika.
0
ósmy
10 grudnia 2018, 16:33
Ciekaw jestem formy i głowy Tsadjouta. Jakie plany ma wobec niego zarząd, Gattuso. Wysoki, dobrze zbudowany napadzior. Wiem ,że jeszcze nie czas na niedoświadczonych graczy, ale jakieś plany względem niego muszą chyba być.
2
roby
roby
10 grudnia 2018, 16:28
Heh...tyle
0
matten
matten
10 grudnia 2018, 16:26
Myślę, że trzeci napastnik to najmniejszy problem. Jeśli koniecznie chcą już kogoś ściągnąć, to niech to będzie zawodnik, który gra w poważnej lidze i będzie relatywnie tani w utrzymaniu. Biorąc pod uwagę te kryteria Quagliarella to ciekawy wybór.
2
Vol'jin
Vol'jin
10 grudnia 2018, 16:03
tak przypomnę bo naprawdę nie na miejscu są docinki że może Robak albo słabiak, ze Quaq ma już 8 bramek i 5 asyst na koncie, w zeszłym sezonie 19 bramek
8
savicevic88
savicevic88
10 grudnia 2018, 16:41
Robak też strzelił 19.
2
savicevic88
savicevic88
10 grudnia 2018, 16:00
Może Robak ze Śląska?
Edytowano dnia: 10 grudnia 2018, 16:00
0
ForzaMilan!!!
ForzaMilan!!!
10 grudnia 2018, 16:00
Haha ale przecież dwa dni temu Ivan Gazidis jasno zaznaczył, że nie chce sprowadzać zawodników po 30tce.. więc fajna plota ;)
0
lopezito84
lopezito84
10 grudnia 2018, 15:58
No niech o już nie wymyślają, bo to już śmieszne zaczyna być. Niech biorą Tsajduta do 1 drużyny.
0
Marcin1995
Marcin1995
10 grudnia 2018, 15:58
Sky podało jeszcze nazwiska Williana Jose i Freulera w kotekście Milanu
0
Wilk87
Wilk87
10 grudnia 2018, 15:58
Nie widzę żadnego sensu w takich transferach. Higuain jest na tyle doświadczony by mógł szkolić młodych. Jak dla mnie duży minus dla zarządu, że nawet biorą taką opcje pod uwage. Zamiast młodego, perspektywicznego napastnika, jakim jest Silva, namówić do powrot, to oni planują sciągać dziadka, który w żaden sposób nie podniesie jakości naszego ataku.
2
fett85
fett85
10 grudnia 2018, 15:53
Ibra to w dalszym ciągu lep na kibiców, sponsorów, rozgłos oraz (mimo wszystko) prestiż dla klubu. Quagliarelli to przeciętny piłkarz, bez żadnego z wymienionych, dodatkowych atrybutów. Sytuacja, w której ściągamy piłkarza Sampdorii, a nie Ibrę może tylko rozzłościć kibiców i dać im (kolejny raz) wiele powodów do myślenia o "projekcie" Milanu. Obecnie walczymy o miejsce dające szansę na grę w przyszłorocznej edycji LM. W związku z tym bez mocnego uderzenia transferowego zimą, nic z tego nie wyjdzie.Wczoraj było najlepiej widać, jak mocno potrzebujemy kogoś takiego jak Ibra. Trzeba kogoś kto z miejsca podniesie poziom gry zespołu. Uważam, że Ibra jako cofnięty napastnik mógłby dużo dać tej drużynie.
Edytowano dnia: 10 grudnia 2018, 15:55
2
pijanyroman
pijanyroman
10 grudnia 2018, 15:50
Oh God, why? :(
0
tober12
tober12
10 grudnia 2018, 15:43
A Higuain to nie doswiadczony...? Bez jaj... Ben Yedder by się przydał i Fabregas lub Paredes.
0
Football_plboy6
Football_plboy6
10 grudnia 2018, 15:52
No właśnie chodzi o to by to nie był młody zawodnik by nie zainwestować kasy i hamować rozwoju tylko ma być doswiadczony typ co wejdzie na 20 minut i zrobi różnicę
0
Umberto
Umberto
10 grudnia 2018, 15:43
Nie ma szans na ten transfer, Fabio jest w Genui panem
0
Mieszko
Mieszko
10 grudnia 2018, 17:24
Niech Fabio zdecyduje czy woli być panem w Genoi czy zmiennikiem w ACM.
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się