SCUDETTO


Leonardo: "Nasze odpadnięcie nie jest sprawiedliwe"

14 grudnia 2018, 01:14, Ginevra Aktualności
Leonardo:

LEONARDO: "Odpadliśmy z Ligi Europy. Chciałbym jeszcze raz obejrzeć wszystkie wątpliwe epizody, zwłaszcza rzut rożny przy pierwszym golu. Przeciw nam sędzia zagwizdał rzut wolny w podobnej sytuacji. Wydaje się, że Grecy zrobili to samo. Gracz Olympiakosu dotyka piłkę, wprowadza ją do gry, a potem odchodzi i zostawia ją koledze. To samo zrobił Castillejo i sędzia gwizdnął nam faul. Im zaś pozwolił grać. Jestem pewien, że tak właśnie było i nie zostało odgwizdane przewinienie. Rzutu karnego nie było. Zawsze jak atakowaliśmy, słychać było hałasy, jakby klakson. To niedopuszczalne, zabronione przez regulamin. Epizod z rzutem rożnym był decydujący. Trudno być zadowolonym w takiej sytuacji. UEFA powinna być przykładem także w używaniu VAR - narzędzia, którego używają wszyscy. Ja zszedłem na dół, bo ten hałas wszystkim przeszkadzał. Sędzia powinien zatrzymać grę. Dopuścili do sytuacji, które sprawiły nam trudności. Wina drużyny? Wiemy, w jakim jesteśmy momencie. Wiemy, że nie zawsze dominowaliśmy, ale dziś przed meczem mieliśmy 10 punktów, 3 więcej niż Olympiakos. Według nas epizody wpłynęły na wynik meczu. Mecz? Drużyna jest nadal w budowie, przytrafił jej się trudny mecz. Nie mówię, że błyszczeliśmy. Wiemy wszyscy, jak układa się ten sezon, Nie chcę szukać wymówek, ale to jasne, że nasze odpadnięcie nie jest sprawiedliwe".



67 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
carlos198325
carlos198325
15 grudnia 2018, 11:44
Panie Leonardo nie szukaj winy w osobie sędziego czy kibiców przeciwnej drużyny tylko zacznij od trenera który nie ma pojęcia o wykonywanym przez siebie zawodzie tu leży cała przyczyna niepowodzeń.
0
14 grudnia 2018, 15:41
Nic dziwnego, że Gattuso nazwał tego osobnika "człowiekiem gównem".
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 grudnia 2018, 14:34
Zinterpretuj odczucia kibiców ACM na podstawie wybranych fragmentów „Dziadów” Adama M.,

CHÓR (Kibice)
Ciemno wszędzie, głucho wszędzie,
Co to będzie, co to będzie?

GUŚLARZ (Leonardo)
Zamknijcie drzwi od stadionu (SS),
Nie pozwólcie tam grać nikomu,
Żadnej lampy, żadnej świecy,
W oknach zawieście całuny.
Niech księżyca jasność blada
Szczelinami tu nie wpada.

Tylko żwawo, tylko śmiało.

STARZEC (Rino)
Jak kazałeś, tak się stało.

CHÓR (Kibice)
Ciemno wszędzie, głucho wszędzie,
Co to będzie, co to będzie?

GUŚLARZ (Leo)
Podajcie mi Hakana w bieli,
Spalmy go; wy z pośpiechem,
Skoro płomyk w górę strzeli,
Pędźcie go z lekkim oddechem.
O tak, o tak, daléj, daléj,
Niech się na powietrzu spali.

STARZEC (Rino)
Buchnęło, zawrzało
I zgasło.

CHÓR (Kibice)
Ciemno wszędzie, głucho wszędzie;
Co to będzie, co to będzie?

GUŚLARZ I STARZEC (Leo i Rino)
A jak suchy snop cierniowy
Płonąc miotłę ognia ciska,
Tak od potępieńca głowy
Z trzaskiem sypią się iskrzyska.

CHÓR (Kibice)
Szarpie go żarłoczne ptastwo,
A któż mu będzie obrońca?
Nie masz, nie masz mękom końca!

Czegoż oglądasz Milan? czego?
Co w nim widzisz powabnego?

Milan z nią, on za nią wszędzie.
Co to będzie, co to będzie?
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 14:37
3
LunaS
LunaS
14 grudnia 2018, 12:58
Niesprawiedliwe to jest to że w 2007 byliśmy z Liverpoolem na szczycie, razem się spitoliliśmy z niego - a oni teraz włażą na niego od nowa - a my stoimy w miejscu już parę lat ... Jak klub który jest na 2 miejscu pod względem pucharów LM - może tak upaść ... Oni chyba nie znają historii (mówię o piłkarzach) tego klubu - zaprowadzić ich do Casa Milan - pokazać puchary i spytać się czy chcą dołożyć swoje czy są po prostu szmaciarzami ... moim zdaniem rola gatusso jest przeceniona - jak każdego trenerjro - jak nie ma odpowiedniej jakości materiału to nic nie pomoże ... a z kozakami to nawet Zidane będzie wielkim trenerem.
0
karp_fso
karp_fso
14 grudnia 2018, 12:52
Szczają nam na głowy i mówią, że deszcz pada. Tak to wygląda.
0
Gol
Gol
14 grudnia 2018, 12:32
Problem w tym że ta drużyna w 90% spotkań nie błyszczy, naprawdę jeżeli wziąłbym na warsztat nasze wszystkie mecze z tego sezonu to o wynik chyba nie drżałem tylko dwa razy, przeciwko Sassuolo i Chievo. To nie jest drużyna "w budowie" to jest regres nawet w porównaniu do tego co było w zeszłym sezonie.

Niech mi ktoś powie, który zawodnik w Milanie zaliczył wyraźny progres w porównaniu do poprzedniego sezonu ? Czy gra w defensywie rokuje aby w końcu co spotkanie nie tracić bramki ? Czy gra w ataku jest w końcu uporządkowana tak żeby Milan idąc 4 na 2 potrafił akcje zakończyć bramką ? Serio ja nie wyobrażam sobie obecnie co byłoby z tą drużyną gdyby Bakayoko nie wystrzelił, zresztą jak dalej tak będzie grał, a Milan będzie grymasił z ceną to pewnie inny klub z pocałowaniem ręki z Włoch go ściągnie za te 35 mln.

Leonardo musi przejrzeć na oczy bo niestety ale obecnie w Milanie panuje taki sam chaos jaki panował, nie możemy mówić o poprawie no bo jej nie ma.
Owszem w lidze idzie nam lepiej, natomiast tak naprawdę większość spotkań wygrywamy na styku i w końcu ten happy end się skończy tak jak chociażby się skończył w spotkaniu z Olympiakosem. Naprawdę skończmy się ośmieszać idiotycznymi wymówkami w stylu, to tylko LE. Nikt nam nie kazał grać na 100% bo też klasa rywala tego nie wymagała. Graliśmy z 6 siłą La Liga która na transfery przed 2 lata wydała ćwierć tego co my, a wyglądała przy nas momentami jak drużyna z innej galaktyki, a to był najpoważniejszy rywal. Z Olympiakosem i Dudelangem, Milan powinien po prostu wyjść, szybko zamknąć mecz i przez resztę spotkania dobijać rywala patrz - Austria Wiedeń poprzedni sezon LE, dla osób które uważają że się nie da, a klasa rywala bardzo zbliżona (mówię oczywiście o Grekach).

Idziemy w złą stronę, teraz wygramy sobie kilka spotkań z dołem tabeli (oby !) po 2-1 (no bo przecież czystego konta nie będzie) znowu będzie dobry Gattuso i nic się nie zmieni, a w spotkaniach z mocniejszymi ekipami standardowo porażka + pokaz gry.
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 12:32
10
Vol'jin
14 grudnia 2018, 12:25
Liczylliście kasę z LE a UEFA oficjalnie potwierdziła, że 12 mln bierze dla siebie xD ograniczona rejestracja na dwa lata i pilnowanie budżetu do 2021 roku
0
mpt1899
mpt1899
14 grudnia 2018, 16:49
Czyli zostanie nam reszta. Lepiej niz wyciagac z wlasnej kieszeni. A ta rezerwa na 17.5M ma byc teraz przezucona do budzetu, wiec dalej bedzie to wygladac jakbysmy mieli pieniadze za LE.
0
Madman
Madman
14 grudnia 2018, 11:46
Jeszcze amatora nie zwolnili lub nie przesuneli do sekcji motywejszon? Na 1 trenera nie nadaje się i nie gadacie, że kontuzje. 14 zawodników ma i nimi gra. Reszta ma szansę tak jak teraz jak nie ma kim grać. Po 2 nawet na wiosnę gry nie było. Wygrywamy nieraz ok bo więcej strzelamy przypadkiem od przeciwnika. To jest samograj. Grają byle co i jak i jakoś wychodzi. A od roku nie ma żadnej myśli. Tak zwolennicy Rino. Taki Betis biedniejszy kadra słabsza ale trener swoje nakręcił im. Taka Atalante była w dołku jak z nami grała, ale jakiś pomysł tam był. A w Milanie tylko gra na wariata lub do bramkarza. Sorry Amstorka
1
Milanboy
Milanboy
14 grudnia 2018, 12:16
Jakie to jest piękne że jedna wtopa i tyle srok, ahhh
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
14 grudnia 2018, 12:21
Jedna wtopa , powiadasz Pan ?^^
5
Milanboy
Milanboy
14 grudnia 2018, 12:24
Takiego kalibru jak ta to oczywiście
0
Milanboy
Milanboy
14 grudnia 2018, 12:24
Takiego kalibru jak ta to oczywiście
0
ACMAILAND!
ACMAILAND!
14 grudnia 2018, 11:38
On ( Leonardo) jest chyba jeszcze pijany po meczu skoro mówi takie brednie. Niech ściągnie kolejnych "miszczów" z Genoii, Sampy, Villarealów, i innych podobnych napewno daleko na tym zajedziemy. Pół drużyny przynajmniej wczoraj nie dało się oglądać a nasz wielki gwiazdor pipita powinien zmienić pierwszą literkę na "C" w swoim przydomku.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
14 grudnia 2018, 13:14
Leonardo naściągał mistrzów jak pod koniec robił to Galliani, oprócz Bakayoko (mimo słabego początku) i Higuaina (który jest obecnie bez formy) żaden z nowych nabytków nie jest wartością dodaną, czasem któryś ma przebłyski ale to nie piłkarze którzy zasługują na noszenie koszulki Milanu.
1
HIM1998
HIM1998
14 grudnia 2018, 11:12
"Drużyna jest nadal w budowie, przytrafił jej się trudny mecz. Nie mówię, że błyszczeliśmy. Wiemy wszyscy, jak układa się ten sezon, Nie chcę szukać wymówek, ale to jasne, że nasze odpadnięcie nie jest sprawiedliwe". Odnoszę wrażenie, że wielość osób komentujących nie przeczytało tego fragmentu, a w szczególności "Nie mówię, że błyszczeliśmy." To, że wymienia składowe, które pewnie jakiś tam wpływ na przebieg meczu miały to jedno, ale też nigdzie nie powiedział, że nasza drużyna w tym spotkaniu grała rewelacyjnie.
0
gorylmagila
gorylmagila
14 grudnia 2018, 11:09
Kibiców nie interesuje w jakich okolicznościach ... Liczą się fakty, wynik idzie świat. Milan przegrał z Grekami 1-3 i nie awansował do fazy play off. Właściciele chcą budować markę Milanu. Jednak w aktualnej sytuacji liczą się każde spotkania. Ktoś powie co to za puchar ... To mu odpowiem, ze w aktualnej sytuacji bardzo ważny. Ponieważ w mass mediach zawsze Milan będzie. A to prędzej czy później przełoży się na zainteresowanie. Na obecną chwilę szerszej publiczności Milan jest znany z historii (jeszcze bo topowe zespoły piszą nową a Milan wciąż żyję swoją ) i z tego że teraz jest nikim w europejskim towarzystwie. Już to pisałem znacznie wcześniej a mianowicie. Dla starszych osób Milan jeszcze istnieje ale dla młodszych ? Konkurencja w postaci Realu, Barcelony, Bayernu czy całej sielanki z Anglii, nie licząc PSG skutecznie odbiera Milanowi nowy narybek.
2
savicevic88
savicevic88
14 grudnia 2018, 11:02
We wczorajszym meczu trzeba było wyjść i zaprezentować się godnie. Stracone bramki to urywki z Benny Hilla. Karny? Abate dał pretekst a sędzia to wykorzystał. Dziwne dźwięki z trybun? Widzę, że Leonardo niczym Verdi, wsłuchiwał się w każdy najdrobniejszy takt i dźwięk pochodzący z trybun. Złej baletnicy przeszkadza nawet rąbek (u) spódnicy...
0
Milanboy
Milanboy
14 grudnia 2018, 11:08
Klub za te dźwięki i piłki powinien dostać surową karę
1
Rocker
Rocker
14 grudnia 2018, 11:39
Milanboy. i co im z tej kary? Wezmą to na kredyt i potem ten kredyt będą spłacać... Niemcy :P
0
Milanboy
Milanboy
14 grudnia 2018, 12:13
Rocker - nie wtracajmy tutaj polityki zagranicznej
0
Milanboy
Milanboy
14 grudnia 2018, 10:53
Weźcie się uspokojcie, calma panowie i panie, calma, bo to jest takie meh jak wchodzisz i czytasz tylko że trener amator i że Leonardo nie wiadomo co mówi, zluzujcie
2
Marcin1995
Marcin1995
14 grudnia 2018, 10:49
Niektórzy bagatelizują fakt odpadnięcia w LE wczorajsza kompromitacja pokazuje że Milan pod wodzą Gattuso w Europie będzie się tylko błaźnił ale ok wszystko gra bo Lazio i Roma są w kryzysie a my mamy 4 miejsce albo zmienimy trenera teraz albo będzie lipa
1
Piotrek1899
Piotrek1899
14 grudnia 2018, 10:55
Poczekajmy. Lazio i Roma w końcu zaskoczą i wtedy nie będzie już tak różowo. A we wtorek z Bologną przewiduję bardzo ciężką przeprawę, jak zawsze zresztą i punkt zdobyty w tym meczu uznam za sukces.
1
Wilk87
Wilk87
14 grudnia 2018, 11:21
To jest problem, Lazio w dołku, podobno, a my w formie, podobno. I jest tylko jeden punkt przewagi. Tylko w każdej chwili to się może odwrócić i Lazio nam odejdzie
0
Gerada
Gerada
14 grudnia 2018, 13:32
@ Wilk87 czytając komentarze u nas... to Lazio i Roma owszem są w kryzysie, ale my jesteśmy w najgorszej formie w galaktyce, więc jeśli już teraz mamy przewagę to jak wszystkie trzy drużyny się obudzą to my prawdopodobnie jeszcze wicemistrzostwo wyciągniemy...
0
14 grudnia 2018, 10:48
Nie jest sprawiedliwe że kibice muszą widzieć na ławce takich parodystow ,którzy zostali wywalenie na zbity pysk z Krety,Sionu,Pizy i Palermo , do tego kolejny jest na wylocie z Bolonii która gra koszmarnie , inny wyleciał z Deportivo do Segunda Division jeszcze inny pracował tydzień w Sportingu a ostatni zastał Sevillę murowana a zostawił drewniana , a dziś Sevilla wygląda jak z najlepszego marmuru.Czas skończyć ten pseudo sentymentalny bełkot o DNA i wielkości szkoleniowych byłych piłkarzy.
3
roby
roby
14 grudnia 2018, 10:19
Tak jak pisalem mie dawno...grudzien mual byc latwiutki ...nazbierac mielismy pnk....a okaze sie mega trudny...po tej porazce glowy pilkarzy wogole beda puste....oj zebym sie mylil i to bardzo...kit w ten puchar...abysmy w lidze walczyli ostro dobrze i meczami stylem zaangazzowaniem pokazali ze nam sie nalezy 3-4 miejsce
0
MK92
MK92
14 grudnia 2018, 09:55
To zwyczajne robienie dobrej miny do złej gry...
0
adamos
adamos
14 grudnia 2018, 09:55
Nie jest sprawiedliwe to, że Nasz amator siedzi jeszcze i trenuje
2
Football_plboy6
Football_plboy6
14 grudnia 2018, 10:20
Człowieku ogar, bo już mnie irytujesz tym narzekaniem na Gattuso, wystawił najmocniejszy skład jaki mógł. A ogólnie robi dobre wyniki na ten skład, jestem pewien że nawet gdyby wygrał mistrzostwo z Milanem to ty i tak byś po nim jeździł.
8
Marcin1995
Marcin1995
14 grudnia 2018, 10:42
Nie wiem gdzie są te świetne wyniki, chcemy do LM a kompromitujemy się w LE grając najsilniejszym składem
1
Football_plboy6
Football_plboy6
14 grudnia 2018, 11:12
To wina trenera? Z innym trenerem byłoby to samo
0
Marcin1995
Marcin1995
14 grudnia 2018, 11:14
Od 5 lat nie mieliśmy konkretnego trenera, akurat ostatni pozytywny wynik Milan osiągnął 5 lat temu, to są fakty
1
ksieciunio
ksieciunio
14 grudnia 2018, 09:46
Era łysych triumfalnie powraca! Galliani twierdził że telewizja inaczej pokazuje spalone Juve i Milanu. Leo z kolei słyszy na stadionie głosy. Czy Singer odwiedzi piłkarzy w Milanello?
1
Fushnikov
Fushnikov
14 grudnia 2018, 17:28
Bez głosu oglądałeś mecz?? Przecież połowę spotkania wyła syrena i co chwilę w końcówce piłkę wrzucali. Nie mówiąc o karnym z dupy
0
rossoneri12345
rossoneri12345
14 grudnia 2018, 09:40
Mediolan to od wczoraj światowa stolica kabaretu...
5
lopezito84
lopezito84
14 grudnia 2018, 09:22
lepiej obejrzyj trenerkę Gattuso i podejmij decyzję o jego zwolnieniu teraz boję się że nasi najlepsi piłkarze mogą odejść po sezonie jeśli nic się nie poprawi.
0
Rafalzki
Rafalzki
14 grudnia 2018, 09:35
Póki co u Nas jest tylko jeden wartościowy piłakarz...
0
lopezito84
lopezito84
14 grudnia 2018, 10:03
No nie przesadzaj Romagnoli, Cutrone, Kessie, Bakayoko, Higuain, Dunnaruma, i jeszcze z 2 by się znalazło są wartościowi i dobrzy nawet jeśli ostatnio im nie poszło. to trener jest kiepski że nie potrafi uczynić ich jeszcze lepszymi
0
Football_plboy6
Football_plboy6
14 grudnia 2018, 10:21
Trener to j3st akurat to co tych piłkarzy tu zatrzymało przed sezonem ;)
0
Marcos Salinas
14 grudnia 2018, 09:21
Czy sędzia podejmował skandaliczne decyzje?Oczywiście.Czy ''zabawy'' greckich kibiców przyniosły skutek?Patrząc po niektórych zagraniach ma to duże prawdopodobieństwo.Czy taka, a nie inna atmosfera wpłynęła na wynik meczu?Pośrednio tak.Fakt jest faktem i nie ma co przekłamywać rzeczywistość tylko dlatego, że Milan zagrał bardzo słabe spotkanie.Leonardo ma prawo do bycia wściekłym na złamanie przepisów, jednak robienie z tego alibi powinno być piętnowane.
1
Cleaver
Cleaver
14 grudnia 2018, 09:09
Tak, teraz wszyscy beda winni tylko nie postawa zespolu. Tragedia. Jakby Milan gral jak powinien, to karny by nic nie zmienil. To my powinnismy wygrac ten mecz 3:1 a nie Olympiakos.
1
14 grudnia 2018, 08:57
Ta wypowiedź to jest jakaś kompletna kompromitacja.
3
Rafalzki
Rafalzki
14 grudnia 2018, 09:36
typowy bełkot z którego nic nie wynika. A czego się spodziewałeś? Że powie, że Gattuso wylatuje na zbity pysk a Nasi piłkarze to przeciętne ślimoki??
0
Rafalzki
Rafalzki
14 grudnia 2018, 09:50
Ależ ja całkowicie rozumiem naturę wypowiedzi działaczy i trenerów. Z tym, że w tym przypadku Leo się skompromitował szukając winy gdzie indzie, podczas gdy Gattuso i Abate powiedzieli wprost o wstydzie.
1
adamos
adamos
14 grudnia 2018, 09:58
Świat się kończy Miszcz obrońca Rino przejrzał na oczy... Lepiej późno niż wcale...
0
mrkojiro
mrkojiro
14 grudnia 2018, 08:49
Bez znaczenia, czy sędzia pomaga czy nie. Gdybyśmy byli zespołem wyraźnie lepszym (a za taki się uważamy lub do takiego aspirujemy), to powinniśmy ten mecz wygrać, lub kontrolowanie zremisować. Odpadliśmy z Ligi Europy. LIGI EUROPY, w której żaden z grupowych rywali nie jest faworytem na dojście choćby do półfinału tych rozgrywek. Jesteśmy słabi i to jest wstyd. Niestety. Smutne to ale prawdziwe. Czerwono-czarne serce krwawi od lat i szczerze zaczynam wątplić, czy przestanie kiedykolwiek... Człowiek czeka tyle lat.. i nic. Jedynie nadzieja goni nadzieję i na tym się kończy.
1
Pyrlo89
Pyrlo89
14 grudnia 2018, 08:34
Gattuso+MIlan = Toksyczny związek Potrzebny rozwód od zaraz!
2
Pyrlo89
Pyrlo89
14 grudnia 2018, 08:33
Prawie prawić będe!!!!! #GattusoOUT
2
Pyrlo89
Pyrlo89
14 grudnia 2018, 08:32
Milan nie zasłużył na pewno aby wyjść z grupy, która nie była mocna ale z pewnością stało się dobrze, bo z takimi zespołami jak Chelsea, Inter,Napoli, Frankfurt, Lazio to Milan kadrowo i jaki styl reprezentuje piłki to uważam, że stało się OK, bo by byli bez szans i błądzili jak dzieci we mgle kompromitując się po całości.
0
Madman
Madman
14 grudnia 2018, 08:22
Tu nie ma sensu Paqueta czy inne grajki zima. Jak trenerem będzie dalej ten pełen finezji i taktyki gosc
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 08:23
0
Dohtor
Dohtor
14 grudnia 2018, 08:06
Nam zawszę trener powtarzał "Jeśli uważacie że sędzia zrobił wam na złość i straciliśmy bramke to odgryźcie mu się i strzelcie dwie więcej"
1
Dariusz_W
Dariusz_W
14 grudnia 2018, 05:54
Jeśli były niedopuszczalne zachowania, to trzeba złożyć skargę. Nie zmienia to faktu, że Milan gra dużo poniżej oczekiwań i że trzeba coś z tym zrobić, zmienić coś lub kogoś.
3
mesjaszgelo
mesjaszgelo
14 grudnia 2018, 02:17
Co in pierd... Chyba sie nacpał ten Leo, jaki nie sprawiedliwy wynik! Kiedy sie wkoncu obudzicie ze macie bande hujograjkow a nie druzyne i trenera, mozev Gatuso byl wilekim pilkarzem ale powierznie klubu takiemu przedszkokakowi to totalne bezmuzgowie i jeszce ta zbiernina bog wie czego kazdy z innego zakątka świata za przyslowiowe mabdarynki lub z drmo bo juz w klubie ich nikt nie. Chcical przyklad bakayoko a teraz fabregas, tragedia i żenada albo emeryci albo dzieci ku... Jak ma ta druzyna funkcjonowac jak dostjemy lomot od h.. Ograjkow. Ja juz mam dosyc kompletnie. Przepraszam was kibice, Milanisci ale oni zniszczyli ten herb i klub ????

Ostrzeżenie za wulgaryzmy i obrazę drużyny. g88
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 11:12
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 03:15
Trochę racji może i masz, ale ortografia naprawdę razi po oczach. Bez urazy.
4
Sneakysu
Sneakysu
14 grudnia 2018, 03:28
A kogo mają ściągnąć do drużyny która od dłuższego czasu nie występuje w LM i jest średniakiem Serie A? Na takiej zbieraninie jaką mamy trzeba zbudować drużynę, dodatkowo brać takich wyrzutków które inne kluby nie chcą i zaryzykować żeby u nas wypalili bo o graczach z wyższej półki to póki co możemy zapomnieć i to nie ważne ile pieniędzy byśmy nie mieli.
0
FX
FX
14 grudnia 2018, 01:54
Coraz bardziej zaczyna mi Milan kojarzyć się z obecnym Manchesterem United. Gdzie pieniądze cudów nie zdziałają. Obym się mylił.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 grudnia 2018, 02:01
Spoko my jeszcze nawet dobrze nie zaczęliśmy inwestować, poczekajmy na następne 3 kolejki serie A i jak będzie źle to wówczas trzeba będzie się martwić na poważnie bo z pucharu Włoch też pewnie szybko odpadniemy gdyż zagramy zapewne 2 garniturem bo liczy się tylko liga.
1
Victor Van Dort
Victor Van Dort
14 grudnia 2018, 01:42
Leonardo podchodzi do tematu zdroworozsądkowo nie ma co załamywać rąk, nic wielkiego się nie stało słaby mecz i tyle. Niech pocieszeniem będzie fakt że za karę teraz piłkarze sami będą musieli ten mecz oglądnąć lub obejrzeć i to kilka razy:)
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 01:59
2
FX
FX
14 grudnia 2018, 01:51
Obejrzeć. A może i nie. Niech skupią się na następnym rywalu, bo.. Bo chyba nie ma sensu. Kto ma im błędy wytchnąć? Ja, Ty? Kto ma ich kopnąć w dupę? Na tą chwilę nikt. Następny mecz i tyle. Niestety. Milan. :)
1
Gerada
Gerada
14 grudnia 2018, 01:42
Jeśli z tymi rzutami rożnymi to prawda to arbitrzy popłynęli nawet mocniej niż myślałem ^^
0
Piotrek1899
Piotrek1899
14 grudnia 2018, 01:25
Nie wierzę, że Leonardo coś takiego powiedział... W tym klubie chyba wszyscy żyją w jakiejś innej rzeczywistości. Epizody zdecydowały o naszym odpadnieciu... A moim zdaniem zadecydowała po prostu słaba gra w każdym z sześciu meczy.
6
konkix2
konkix2
14 grudnia 2018, 01:30
Dokładnie. Nie zagraliśmy jednego dobrego meczu w całej fazie grupowej.
3
Susanoo
Moderator Susanoo
14 grudnia 2018, 01:37
Milan grał słabo, ale Leonardo ma rację. Gdyby nie błędy sędziego to nawet ze słabą grą byśmy awansowali. To normalne, że działacz jest ściekły jeżeli o wyniku spotkania decydują błędy sędziego. To, że Milan gra słabo nie znaczy, że błędy sędziego go nie krzywdzą.
16
Khaoz
Khaoz
14 grudnia 2018, 06:59
Może w takim razie niech mecz piłki nadzorują roboty. Albo cały batalion posługujący się monitorami systemu VAR. A na boisku zamiast sędziego będą się zapalały lampki informujące o faulu, karnym czy wolnym. Ile jeszcze czasu musi minąć aby kibice i działacze zrozumieli, że błędy sędziego są i będą nieodzowną częścią tego sportu? Przynajmniej do czasu aż nie wprowadzą zasad jak na rugby, czyli przerywanie gwizdkiem każdej akcji i sprawdzanie sytuacji przez VAR. Rugby z piłką przy nodze? Jeżeli tylko chcecie. Nie biadolcie tylko później, że mecz nie jest dynamiczny i "kiedyś było lepiej". Abate (zdaniem sędziego) uwiesił się na przeciwniku który miał realną szansę na dojście do piłki. M. Lewandowski sprowokował jeszcze durniejszego karnego o ile pamiętacie. Zasłanianie się i biadolenie, że sędzia popełnia błędy i przez to przegraliśmy jest tak samo słabe jak narzekanie, że muszę iść do pracy a jest śnieg. Taka kolej rzeczy, trzeba się na to przygotować i jeżeli chcesz wygrywać, grać w taki sposób aby te błędy w jak najmniejszym stopniu wpływały na trenera, działaczy, piłkarzy i ostatecznie wynik. Jeżeli mamy być już bardziej czepliwi to popatrzcie na zeszłoroczny mecz z Arsenalem. Tam dopiero był burdel. Tam to dopiero nie powinno być karnego na Welbecku, sędzia stał w boku. Zawodnicy się [cenzura] dostali szybkie trzy kartki i to był koniec śpiewki. Jeżeli chcecie aby Milan znowu był wielki to stronniczość sędziego powinna po nich spływać. I tego też trzeba uczyć zawodników, nie tylko biegania i zaangażowania.

Ostrzeżenie za przekleństwo
Susanoo
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 12:28
4
Piotrek1899
Piotrek1899
14 grudnia 2018, 09:35
Mnie [cenzura] najbardziej to, że nikt z działaczy nie powie wprost, że ta drużyna gra katastrofalnie. Z każdym przeciwnikiem trzeba drżeć o wynik, czy to chłopcy z Luksemburga, czy kelnerzy z Serie A. To jest po prostu niemożliwe. Ten skład nie jest aż tak słaby, żeby tak żenująco grać w piłkę. Tam nie ma ani krzty pomysłu. Bez Suso ta drużyna nie istnieje. I choć nie uważam Hiszpana za wielkiego gracza to on ma chociaż odrobinę polotu i kieruje się jakąś myślą na boisku. Czasem mam wrażenie, że on nie trenuje razem z resztą, tylko z kimś innym i dlatego tak się wyróżnia.

Ostrzeżenie za przekleństwo
Susanoo
Edytowano dnia: 14 grudnia 2018, 12:27
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się