SCUDETTO


Nie ma już miejsca na błędy. Gattuso musi awansować do Ligi Mistrzów albo pożegna się z Milanem

15 grudnia 2018, 13:47, Presidente Aktualności
Nie ma już miejsca na błędy. Gattuso musi awansować do Ligi Mistrzów albo pożegna się z Milanem

Posada Gennaro Gattuso ponownie jest zagrożona, jak pisze La Gazzetta dello Sport, choć w najbliższym czasie nie grozi mu zwolnienie. Chodzi o ewentualne definitywne pożegnanie się z nim w lecie. Odpadnięcie w Ligi Europy nie spodobało się funduszowi Elliott, który traktuje to w kategoriach porażki wizerunkowej, biorąc pod uwagę markę Milanu, oraz finansowej w związku z pozbawieniem kolejnych wpływów z tytułu gry w europejskich pucharach wiosną. Jeśli obecny szkoleniowiec rossonerich chce pozostać na swoim stanowisku w dłuższej perspektywie to nie ma już marginesu błędu i musi spełnić warunek w postaci awansu do Ligi Mistrzów. Jeśli nie podoła temu zadaniu to należy spodziewać się jego zwolnienia. W gronie potencjalnych następców Gazzetta wymienia dobrze już znanych kandydatów: Antonio Conte, Roberto Donadoniego oraz Arsene'a Wengera.



85 komentarzy
Musisz być zalogowany, aby komentować
Adamek189
Adamek189
16 grudnia 2018, 17:11
Conte na trenera a Rino na asystenta
0
krasy1970 ACM
krasy1970 ACM
16 grudnia 2018, 09:53
Jedyne co jeszcze broni ( moim zdaniem ) Rino to fakt dużej liczby kontuzji i tego, że jeszcze mimo to jesteśmy wysoko w tabeli . Niestety to głównie z powodu słabego okresu rzymskich klubów a nie z powodu naszej cudownej gry. Taktyka jest to na pewno coś czego Gattuso musi się jeszcze uczyć . Poza tym nie umiem zrozumieć, że trener nie umie wpoić piłkarzom walki na całym boisku do 97 minuty. Sam był walczakiem a nasze gwiazdy człapią po boisku i nie wiem na co liczą, że kolega naprawi mój błąd czy przeciwnik się przewróci ? Na murawie trzeba zapieprzać , każdy po meczy ma paść ze zmęczenia na trawę , tego niestety nie ma i dlatego nie widzę możliwości osiągnięcia dobrego wyniku w lidze.
1
brzydki
brzydki
16 grudnia 2018, 00:46
Gattuso po prostu leży styl gry oparty na defensywie i wychodzi mu to względnie dobrze w starciach z rywalami lepszymi od Milanu, którzy przejmują inicjatywę. Problem pojawia się, gdy Milan przystępuje do pojedynku w roli faworyta z teoretycznie słabszym rywalem. Wystarczy, że przeciwnik cofnie się do defensywy i oprze grę na kontratakach, a Milan nie wie co ma robić, bo ani nie ma zbytnio pomysłu na rozegranie, ani nie ma zbytnio indywidualności które mogłyby coś zdziałać. To byłby dobry trener, ale dla drużyny z dołu tabeli, bo mógłby z niej coś wycisnąć, ale nie dla takiej, która chce walczyć o jakieś wyższe cele.
Edytowano dnia: 16 grudnia 2018, 00:58
0
Carlo88
Carlo88
16 grudnia 2018, 00:45
Analizując sytuację na chłodno, jedynym rozsądnym wyjściem na ten moment, jest pozostawienie Gattuso na stanowisku. To nie jest odpowiednia chwila do zastąpienia go Wengerem, Jardimem czy jakim kolwiek innym zagranicznym trenerem. Bez znajomości języka, calcio i czasu wątpię żeby było to rozsądne rozwiązanie. Zwolnienie Rino miałoby sens jedynie jakbyśmy zaczęli gubić punkty i TOP4 zaczęłoby się oddalać (przy obecnej formie zespołu nie jest to sytuacja abstrakcyjna). Osobiście "strażaków" mam już po dziurki w nosie. I teraz sprawa kluczowa - Milan powinien pożegnać się z Gattuso wraz z końcem sezonu i zatrudnić fachowca z najwyższej półki, pozwalając mu przepracować z drużyną cały okres przygotowawczy. Moim subiektywnym zdaniem, nikt nie jest ważniejszy od Milanu (jako ogółu). Gdyby Rino nie był naszą legendą, chyba mało kto odważyłby się go tutaj bronić. Gramy bez stylu, bez polotu, drużyna stoi w miejscu (osobiście nie widzę rozwoju żadnego zawodnika, może za wyjątkiem Bakayoko, który po prostu potrzebował ciągłości gry). Kocham Rino za to jakim był piłkarzem i jakim jest człowiekiem, ale najważniejszy na ten moment jest rozwój - którego przy Gattuso próżno szukać. Oczywiście jest to moje całkowicie subiektywne zdanie, ale podsumowując - Rino zostaje do końca sezonu, gdyż ciężko byłoby znaleźć sensowną alternatywę (Conte to wg. mnie czysta abstrakcja), ale następny sezon zaczynamy z fachowcem na ławce. Chyba, że stanie się coś nieoczekiwanego - LM zacznie nam uciekać, lub styl gry drużyny magicznie się odmieni - wtedy powinniśmy wrócić do dyskusji.
3
mpt1899
mpt1899
16 grudnia 2018, 14:51
I tu moim zdaniem uderzyles w sedno sprawy. Gdyby Gattuso nie byl legenda to by byla inna bajka. Ja myslalem, ze po slabej drugie polowie wiosny i przyjsciu nowych wlascicieli Gattuso bedzie zmieniony. No ale koledzy z boiska zrobili swoje.
1
Rafał0209
Rafał0209
15 grudnia 2018, 23:09
Trener chcę umierać za klub tylko czy piłkarze chcą umierać za trenera wątpię myślę że sami zawodnicy powoli stają się być sfrustrowani gubią się na boisku i widzą że nie robią postępu tam nie ma pomysłu stylu i planu gry A nie mówiąc już o wdrażaniu planu B I C podczas meczu jak nie idzie . Gattuso chce bo Kocha ten klub ale brak mu umiejętności niestety trenerskich
4
mpt1899
mpt1899
15 grudnia 2018, 23:05
A gdzie sa wszyscy z TeamGattuso? "Sza, cichosza, czas na cisze". A nie juz widzialem komentarze, ze LE to nie byl priorytet i to nie jest wina Rino.
Edytowano dnia: 15 grudnia 2018, 23:06
2
Carlo88
Carlo88
16 grudnia 2018, 00:23
Po przegranej 90% komentarzy #gattusoout, po wygranej 90% komentarzy "gdzie adamos?"- normalka :)
1
Kris82
Kris82
16 grudnia 2018, 09:27
Gattuso out. Choć nie jestem adamos.
0
GiveMeReason
GiveMeReason
16 grudnia 2018, 14:20
jestem nadal tutaj #TeamGattuso
0
Diavo
17 grudnia 2018, 09:48
Mpt1899 kolejny który prowadzi teczkę jak bolek w SB.. jedni są za Gattuso,a drudzy przeciw, nie wsadzaj wszystkich do jednej kieszeni,albo zrób coś z sobą :)
0
mpt1899
mpt1899
17 grudnia 2018, 22:26
Diavo, jezeli nie rozumiesz o co mi chodzi to lepiej nie komentuj mojej wypowiedzi. Szkoda, ze taki madry nie jestes jak zwolennicy Rino wyzywaja jego przeciwnikow (jako trenera oczywiscie) po jakiejs fartownej wygranej.
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
15 grudnia 2018, 22:42
Jedno krótkie słowo będzie tu odpowiednie - wypad.
3
marllowe
marllowe
15 grudnia 2018, 22:03
Najpoważeniejszym minusem pracy Gattuso jest to, że pod jego wodzą od roku -jak dla mnie - drużyna nie robi postępu.
2
mpt1899
mpt1899
15 grudnia 2018, 23:52
Mamy dużo kontuzji. Wrócą zawodnicy, przyjdą nowi i od stycznia będzie lepiej.
0
POE
POE
15 grudnia 2018, 20:47
Jak dla mnie to dawno powinni zmienić trenera .Podejrzewam ,że nie robią tego z sympatii i ze strachu przed nim xd :D On po prostu nie ma doświadczenia trenerskiego nie ma pomysłu na grę itp.Już powoli ten zarząd Milanu zaczyna mnie wkurwiać.
1
mpt1899
mpt1899
15 grudnia 2018, 23:52
To może zmień klub?
0
POE
POE
16 grudnia 2018, 21:29
Nigdy !!!!!!!!!
0
skazany na bany x2
skazany na bany x2
15 grudnia 2018, 20:24
A w sumie to od kilku miesięcy.
1
skazany na bany x2
skazany na bany x2
15 grudnia 2018, 20:23
Od wczoraj nie powinien kategorycznie trenować Milanu.
1
cbvirus
cbvirus
15 grudnia 2018, 20:19
Terminarz mamy niezły, w lidze idzie nam dobrze. Gdyby jeszcze tylko wszyscy zawodnicy byli zdrowi, szczególnie w środku obrony i pomocy... Jest spora szansa na zdobycie kompletu do końca pierwszej rundy i miejmy nadzieje, że się tak stanie, bo to da nam spore szanse na LM. Olimpiakos i LE natomiast pozostaną z jednej strony historią naszej nieudolności, a z drugiej pecha, bo przecież sędziowanie w tym ostatnim meczu było tragiczne wliczając w to karnego, a z Betisem przy prowadzeniu 3 graczy doznało kontuzji i okazało się, że dalej się już nie da grać. Mam nadzieję, że z serią pecha na ten sezon już koniec. Forza Milan!
0
Piotrek1899
Piotrek1899
15 grudnia 2018, 20:02
Generalnie uważam, że jeśli w pozostałych do końca roku kolejkach drużyna nie zdobędzie kompletu, to powinni go zwolnić. Chyba nie można mieć lepszego kalendarza i tutaj nie powinno być żadnych wymówek.
3
MK92
MK92
15 grudnia 2018, 20:00
A co, jeśli w np. marcu 2019 roku szanse na awans do LM będą iluzoryczne?
0
Dryzu1899
Dryzu1899
15 grudnia 2018, 20:15
Wtedy walczymy o Ligę Europy, potem wszyscy klepiemy się po plecach że po ciężkim boju awansujemy do kwalifikacji LE z 6tego miejsca, Gattuso dostaje przedłużenie kontraktu bo wygrywa 4 ostatnie mecze pod rząd w Serie A, co w tych 4 meczach ustatkowało go na 2gim miejscu najlepiej punktujących trenerów we Włoszech, w lipcu zapowiedź walki o Ligę Mistrzów, odpuszczamy tę niepotrzebną Ligę Europy i odpadamy mając w grupie mistrza Północnego Sentinelu, czarodziejki z księżyca oraz reprezentację podstawówki nr 2 w Piotrkowie Trybunalskim.
13
mpt1899
mpt1899
15 grudnia 2018, 19:54
Wszyscy o tej pomocy oczywiscie maja racje ale to Rino chcial Berto i Mauriego. Teraz "ciezki" mecz z Bolonia i jak cos pojdzie nie tak to Rino ma jedna wymowke mniej a mianowicie ilosc dni pomiedzy meczami.
0
ThinLizzy
ThinLizzy
15 grudnia 2018, 19:42
Moim zdaniem wina tkwi nie tylko po stronie trenera ale również zawodników . Nie wolno też zapominać że jest to piłka nożna i wszystko może się zdarzyć w trakcie meczu , nie da się czegoś zaplanować z góry na 100 %. Dodatkowo wychodzą lata zaniedbań ze strony zarządu. Proces odbudowy klubu jest długotrwały , nie wystarczą 2 okienka transferowe aby wszystko było cacy . Nawet stabilne drużyny jak Monaco czy Valencia strasznie w tym sezonie pikują w dół. Jeśli Milan utrzyma 4 miejsce i dostanie się do LM bd to kolejny znaczący krok naprzód. W sumie już teraz widać postęp w rozwoju klubu jeśli porównać wcześniejsze sezony . Bez względu na wszystko , Ac Milan zawsze bd moją ukochaną drużyną , na dobre i złe :D
1
Piotrek1899
Piotrek1899
15 grudnia 2018, 19:55
Co nie zmienia fakt, że po roku trenowania pod okiem jednego trenera drużyna powinna prezentować jakiś styl, posiadać w zanadrzu jakieś rozwiązania taktyczne, stałe fragmenty gry, itd. W Milanie to wciąż pojęcia abstrakcyjne.
3
15 grudnia 2018, 19:31
Jak juz chca bylego pilkarza klubu na sile to tylko chyba Van Bommel a nie ludzie ktorzy byli zerem trenerskim a dostawali prace w takim klubie jak Milan-Inzaghi,Gattuso,Seedorf,Brocchi, bla bla bla...Kolejny Henry ktory z motyka na slonce wzial sie do trenowani Monaco , tak o z dupy bez zadnych osiagniec , bezsensownosc...
0
15 grudnia 2018, 19:14
Pytanie do redakcji. A gdzie jest wątek "Trwa serie a"?
0
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 grudnia 2018, 20:52
Nie pozbieraliśmy się po porażce z Grecji i dlatego ;) Już ogarnięte ;)
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 grudnia 2018, 23:48
Hehe:)
0
15 grudnia 2018, 19:12
Przecież LGDS napisała to co było oczywiste od dawna. Nawet największy zwolennik trenerskich umiejętności Gattuso wie, że będzie on musiał ustąpić pola komuś innemu, komuś kto wprowadzi ten Milan na wyższy poziom. Moim zdaniem top4 czy nie, to zmiana i tak nastąpi. Co do nazwisk, to trzeba mieć zdrowo nawalone w głowie by chcieć trenerów bez znajomości ligi i języka. Powtórki z De Boura czy Terima chcecie? We Włoszech jest jeden trener, którego bym pragnął, ale już się niestety związał z Napoli. Inny, który by się nadał uciekł do Chelsea. Niestety poza Conte nie ma kogoś z topu, kto mógłby Milan objąć. EDF to w sumie też ciekawe nazwisko i nie protestowałbym. Tak czy inaczej ryzyko trzeba będzie podjąć. To o czym zapomina gazeta i wielu kibiców, to możliwość negocjowania w czerwcu z trenerami już zatrudnionymi. Nie musi to być ktoś bez pracy. Tak czy inaczej to temat po sezonie, póki co należy wspierać Milan i jego trenera całym sercem.
1
Vol'jin
Vol'jin
15 grudnia 2018, 19:27
Już wymieniają Ten Haaga xD gdzie Ajax latem wydał jak na nich grube miliony a w lidze dalej oglądają plecy PSV, by nie powiedzieć, że zostali zmażdzeni na Phillips Stadium w tym sezonie ^ Fakt Ajax ma niezłe pokolenie nawet chyba lepsze niż za De Boera kiedy zdobywali Eredivisie, ale jak widać to za mało, a w LM trafili do dużo łatwiejszej grupy z Benficą w kryzysie i to wykorzystali po latach też kompromitacji w europie
0
Diavo
15 grudnia 2018, 18:59
Jeśli chodzi o trenerów to może być nawet Franciszek Smuda który nie wiedział co to zmiany,u nas nie ma ławki więc jeden problem z głowy :)
1
Vol'jin
Vol'jin
15 grudnia 2018, 23:50
U nas jest jednak już ławka. Obecnie co prawda dużo kontuzji ale jak u nas w tym sezonie nie ma lawki, to co powiedzieć o poprzednich sezonach?
0
15 grudnia 2018, 18:58
Jestem rozczarowany odpadnięciem. Samego meczu nie oglądałem i nawet nie czytałem komentarzy pomeczowych. Obojętnie jak wyglądał mecz jest to kompromitacja Milanu i spory cios wizerunkowy. Mimo wszystko dalej wierzę w Gattuso i przestanę dopiero wtedy jeżeli Milan nie awansuje do LM. Niestety ale uważam, że wówczas kariera Gattuso jako trenera Milanu powinna się zakończyć. Swoją drogą nowi włodarze Milanu muszą być nieźle wkurzeni tą kompromitacją i wcale im się nie dziwię bo też jestem. Milan osłabił też serie a w rankingu lig europejskich... Jest tylko jeden pozytyw. Teraz Milan w przeciwieństwie do konkurencji ma przewagę, bo może skoncentrować się tylko na najważniejszym celu. Tym bardziej Gattuso nie ma już miejsca na błąd. Limit zaufania wyczerpał do grudnia, a teraz 3 pkt z Bolonią, potem wzmocnienia i po LM! Forza Milan. Forza Gattuso!
0
Boateng93
Boateng93
15 grudnia 2018, 18:31
Czekajmy aż Inter zwolni Spala i weźmie w końcu Conte, bo przecież na co nam w końcu po tylu latach trener z sukcesami?
0
Robinowski
Robinowski
15 grudnia 2018, 17:43
Z taką grą to obawiam się o wynik z Bologna.
0
patoo_07
patoo_07
15 grudnia 2018, 17:42
W maju to już będzie za późno na zwalnianie, bo jak nie dostaniemy się do LM, to zmiana trenera już nic nie da. Kadrowo bez LM będziemy wyglądać dramatycznie, bo nowi wartościowi zawodnicy nie przyjdą, a i pewnie ktoś będzie chciał odejść.
0
Kaakanero
Kaakanero
15 grudnia 2018, 17:34
A co powiecie na Mazzariego? Pamiętam napoli fajna piłkę ofensywna za jego czasów...
0
Bufor85
Bufor85
15 grudnia 2018, 17:26
Problem jest taki, że 1) Gattuso tak prawdę nie podoła tego trudnego zadania, chociaż czwarte miejsce jak dotąd jest dla mnie pocieszające, ale jeśli spojrzę na perspektywę czasu, to jesteśmy słabym zespołem. Pomocne mogą być zimowe wzmocnienia. 2) Jeśli miałoby dojść do zmiany trenera, to nie wiem, czy taki Wenger byłby na tyle kumaty, by poprowadzić włoską drużynę, kiedy on cały swój potencjał zostawił w Anglii. Moim zdanie jest już za stary na wprowadzanie innowacji. 3) Żaden Conte (indywidualista i buntownik) ani Donadoni (niskobudżetowy i bardzo słabo-konkurencyjny). 4) Tak naprawdę to nie wiem kto mógłby poprowadzić Milan.
0
Arva
Moderator Arva
15 grudnia 2018, 18:45
Trzy słowa: Eusebio Di Francesco!
1
lopezito84
lopezito84
15 grudnia 2018, 17:18
Ilu jeszcze dawnych piłkarzy Milanu w roli trenera?! mam już tego dość, tylko Ancelotti się sprawdził. W zasadzie to nie powinno być już Włochów w roli trenera tylko ktoś kto zna futbol międzynarodowy na wysokim poziomie i co wniósł by coś nowego żeby mecze Milanu przynajmniej nudne nie były. Myślę że Wenger był by ok choć nie wiem czy nie jest już za stary.
0
Vol'jin
Vol'jin
15 grudnia 2018, 17:43
i przyjdzie zagraniczny trener i w Calcio się odbije na dzieńdobry taka prawda... Który trener z zagranicy zrobił tutaj furorę od początku? Benitez potrzebował drugiego podejścia, Może Rudi Garcia ale on z wysokiego C zaczał by skończyć marnie
1
lopezito84
lopezito84
15 grudnia 2018, 18:52
Vol'jin nie do końca się zgadzam masz rację mówiąc że trener z zagranicy musiał by odnaleźć się w serie A aby zrozumieć grę zespołów z Calcio, ale z 2 strony myślę że wniósł by coś nowego do naszego zespołu i rywale musieli by szukać sposobów na nas po za tym kiedyś musi być ten pierwszy raz nie ma takiej reguły, która mówi że Włoch musi trenować zespoły włochy popatrz na inne zespoły światowe
1
lopezito84
lopezito84
15 grudnia 2018, 19:01
Vol'jin nie do końca się z tobą zgodzę masz rację pisząc że trener z zagranicy aby prowadzić zespół z Calcio musi najpierw zrozumieć grę zespołów tam grających inaczej taktyki nie ustawi, z drugiej jednak strony uważam, że zagraniczny trener wniósł by do naszego zespołu coś nowego jakiś powiew świeżości, wtedy włoskie zespoły musiały by czytać naszą taktykę, po za tym kiedyś musi być ten pierwszy raz nie ma przecież reguły, która głosi, że włoski trener trenować musi zespoły włoskie. Kiedyś takie szufladkowanie było w UK obcokrajowiec trenującę angielskie kluby?? nie do pomyślenia!! a zobacz dziś...
1
jasiom22
jasiom22
15 grudnia 2018, 16:55
Jezeli chodzi o tych trzech panow... to ja dziekuje... aktualnie nie widze dobrego rozwiazania... Donadoni to niesmieszny żart.. 4 miejsce dla Gattuso...to powtorka z rozrywki z tego sezonu... Z takim podejsciem druzyna pod Gattuso zadnego skoku jakosciowego nie zrobi... Gazidis juz od poczatku sie zasadza na Wengera, i to niestety najbardziej prawdopodobny scenariusz... Wenger jak dla mnie wypalony... wprowadzi rygor na lata i bedzie gral o 4 miejsce przez pierwsze kilka sezonow... To moja opinia. Conte to najlepszy szkoleniowiec z wymienionych o lata swietlne... ale jak na zlosc do Milanu srednio pasuje... legenda Juve, i ta a gra trojka z tylu.. To wszystko razem srednio brzmi, zarzad Milanu powinien sie rozejrzec po beniaminkach... Czy po drugich ligach europejskich, Serie B tez... w poszukiwaniu jakis młodych trenerow, ale juz z doswiadczeniem... I ktorzy prezentuja ladny futbol... Tak jak było z Allegrim w Cagliari... to bylo wiadomo ze to bedzie dobry ruch, nawet pojechałem wtedy do Mediolanu na mecz Milanu z Cagliari 3-2 zeby zobaczyc na zywo styl gry Allegriego tuz przed tym jak przejał Milan, nie zawiodlem sie, ani na meczu... Ani na pierwszym sezonie Allegriego... błedem było rozstanie sie z nim, pisałem to do konca. Teraz w niemczech jest ten w hoffenheim, Dalic nie bał wywalic Kalinica jak dał ciala, a w Milanie Montella odstawial szopke... Jest paru fajnych trenerow ktorych mozna by wyciagnac...
1
jasiom22
jasiom22
15 grudnia 2018, 18:40
Erik ten Hag z Ajaxu? razem z Frankie'm?
0
Vol'jin
Vol'jin
15 grudnia 2018, 18:53
Ten Hag mimo wszystko dobrej opinii w Amsterdamie nie ma, dalej Ajax ogląda plecy PSV w lidze ^
0
jasiom22
jasiom22
16 grudnia 2018, 02:45
Van Bommel?
0
Victor Van Dort
Victor Van Dort
15 grudnia 2018, 16:26
Tak naprawdę od samego początku sezonu cel jest jeden i ten sam i nigdy nie było to wygranie Ligi Europy,znacznie ma tylko tabela serie a i tylko od poczynań w lidze zależy pozycja Rino, gadanie o stratach finansowych nijak się ma do wczorajszego wyroku tak więc Milan ma jasną sytuację. Co do Rino to jeśli już go zwolnią to po sezonie chyba że w międzyczasie drużyna zanotuje wyraźny regres, mogą go zwolnić nawet jeżeli awansuje do LM jeśli zrobi to w mało przekonującym stylu, tak czy inaczej do końca sezonu nie spodziewał bym się rewolucji na ławce.
1
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 grudnia 2018, 16:21
Gazzetta samym wymienieniem Donadoniego w jednym rzędzie z Conte i Wengerem się kompromituje. Przecież jedyne osiągnięcie tego trenera w ostatnich latach to brak spadku do Serie B z Bolonią i przegrana z nami grając 11 na 9.

Ja Rino będę bronił do końca sezonu, jeśli jednak nie będzie awansu do LM to zmiana trenera ok ale na naprawdę dobrego fachowca.
Edytowano dnia: 15 grudnia 2018, 16:22
3
kamilus
15 grudnia 2018, 16:56
Nie do końca się zgodzę. Gattuso obecnie broniony jest tylko przez wyniki, bo jego Milan nie ma stylu, nie umie grać z kontry ani nie stwarza zagrożenia po stałych fragmentach gry. Zdecydowana większość punktów została wywalczona przez jednostki (Suso, Higuain, Cutrone, Romagnoli), a nie drużynową grę, jeśli więc na koniec nie udałoby się awansować do LM, to zmiana szkoleniowca jest konieczna - nie można pozwolić na to, by kolejny sezon Milan był 'nijaki'. A już np. taki Wenger, na którego raczej wielu chętnych nie będzie, moim zdaniem znacząco mógłby polepszyć jakość gry Rossonerich.
3
grzesiekpl88
grzesiekpl88
15 grudnia 2018, 17:23
A w czym dokładnie się nie zgadzasz? Bo napisałeś dokładnie to co ja, że w przypadku braku LM zmiana trenera.
0
Jago
Jago
15 grudnia 2018, 16:09
Gattuso musi awansować do LM. Jeżeli styl naszej gry nie ulegnie poprawie a nic na to nie wskazuje, to Rino powinien odejść nawet jeżeli awansuje do LM. Wtedy próbować zatrudnić kogoś konkretnego, ale na pewno nie Donadoniego
2
Leonardo 22
Moderator Leonardo 22
15 grudnia 2018, 15:56
Niestety, ale tak musi być. Jeśli nie będziemy w TOP4 Gattuso musi polecieć, za dużo tych rozczarowań, po ostatnim jeszcze nie doszedłem do siebie. Nie ma miejsca na dalsze pobłażanie i taryfy ulgowe w razie niezrealizowania celu
1
Zako
Zako
15 grudnia 2018, 15:54
Cięzko mi uwierzyć, ze skoro od marca progres jest mały to nagle to odpali.
0
Boro
Boro
15 grudnia 2018, 15:19
Jeśli ma być zmiana na trenera typu Donadoni to szkoda czasu i pracy. Tylko pierwsza półka.
6
przemek.kili
przemek.kili
15 grudnia 2018, 15:27
Pierwsza półka wiadomo.. Jeszcze Borinhio był by się obraził na byle jakiego trenera.
0
Boro
Boro
15 grudnia 2018, 15:33
Nie? to znów dajmy komuś szansę, może Nesta teraz?
0
Vol'jin
Vol'jin
15 grudnia 2018, 15:37
patrząc, że Conte lubił graczy typu Giaccherini, Peluso etc to Borini będzie też pupilkiem u perukarza :)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2018, 15:42
Jak Conte ponoć chciał w Realu ok 10 mln na sezon zarabiać .. to my się go napewno w Milanie spodziewajmy ^^ Pod uwagę brałbym 3 : Wenger, Jardim, Blanc.. z takich trenerów którzy już się pokazali na europejskim podwórku .
0
Vol'jin
Vol'jin
15 grudnia 2018, 15:16
Donadoni to chyba jeszcze gorsza opcja niz ostatni trzej trenerzy Milanu razem wzieci xD
6
pjotr
pjotr
15 grudnia 2018, 14:50
lubię Rino, ale nie uważam, że wyniesie Milan na szczyt, ale 4 miejsce w tym sezonie da rade, jeśli jakiś trener z górnej półki byłby zainteresowany to w przyszłym sezonie jak najbardziej byłbym za, ale kolejny półśrodek nic nie zmieni
1
Diavo
15 grudnia 2018, 14:32
Błędem było brać Bonusa ,a teraz Higuaina z Juve,dla tych zawodników to jak zmienić Audi na fiata :). Już lepszy w napadzie w duecie z Cutrone byłby Duvan Zapata albo nawet Petagna :)
1
ForzaMilan!!!
15 grudnia 2018, 15:08
Tutaj żadnego durnego duetu w ataku nie trzeba, 4-4-2 jest złe dla nas.. trzeba grać trójką środkowych pomocników bo nadzwyczajnie w świecie z naszych pomocników "choćby #### na #### stanął" to nie złoży się duetu który da radę zdominować środek boiska w jakimkolwiek meczu.. z jakimkolwiek przeciwnikiem..
0
Diavo
15 grudnia 2018, 15:12
@Forza Milan!!! Poczytaj regulamin bo dostaniesz bana :). Higuain to już tylko nazwisko , nic więcej, pokazuje to na boisku, dziękuję ;)
0
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2018, 15:21
Jak dla nas to pewnie choinka byłaby optymalna .. w środku Fabregas ( ? ) - Bakayoko ( Biglia) - Kessie/Hakan ( opcjonalnie) .. na 9 Gruby .. za nim Suso i Paqueta ( ? ) .. za oskrzydlanie muszą się wreszcie wziąć nasi boczni obrońcy . Nie mamy szybkich i dynamicznych skrzydłowych, wiec raczej powinniśmy maksymalnie zagęszczać środek pola .. tak jak to kolega #ForzaMilan!!! trafnie sugeruje.
1
Mirek99999999
Mirek99999999
15 grudnia 2018, 15:32
większej głupoty dawno nie słyszałem, Zapata albo Petagna jak Higuain. Mało ci zawodników typu Kalinic, Matri, Huntelaar, Destro, Luiz Adriano, Lapadula, Bojan Krkic, dobrzy na przeciętne kluby ale za słabi na Milan, no chyba że Milan ma być przeciętny. Igła zgubił formę, ale w nawet przeciętnej dyspozycji bije pozostałych zawodników na głowę o ile partnerzy z zespołu mu pomogą. Być może za słabą formę Higuaina może być odpowiedzialny aspekt psychologiczny, może po prostu za bardzo chce, tak jak to było w meczu z Juve, nie pomaga też fakt że z każdą kontuzją do składu wskakują zmiennicy a ich jakość bardzo często jest wątpliwa, Gattuso od kilku meczy nie ma nawet kogo z ławki wpuścić co pokazuje głębie naszego składu. Higuain to widzi i spirala się nakręca.
1
Vol'jin
Vol'jin
15 grudnia 2018, 15:38
Tutaj trzeba gruntownie drugą linię odświeżyć to i taki Kalinić miałby +10 bramek ... A i tak wine obarcza się największą napastników tylko kto ma urochomić ich? czy skrzydłowych?
0
Zuber
Zuber
15 grudnia 2018, 15:50
Bo tu dalej nikt nie rozumie ze okazję tworzy dobra pomoc a nie napastnik z dużym nazwiskiem, który jest zazwyczaj 9 która czeka na piłki. Pisałem to już w lecie, że po raz kolejny robią ten sam błąd, zamiast wzmocnić pomoc to oni wymieniają napastników. Ktoś tu cisną beke z Bakki, któremu piłka odskakiwała na 5 metrów, Higuain robi to samo od kilku meczy.
1
muamba_kabumba
muamba_kabumba
15 grudnia 2018, 15:56
Pytanie gdzie są Ci statystycy, którzy ciągle pisali, że przecież jesteśmy zespołów który kreuje najwięcej sytuacji bramkowych w serie A ^^ Pisałem w tamtym sezonie , że można dać Rino czas niech pokaże jak poukłada zespół w ataku ... bo to moim zdaniem była kluczowa kwestia ( z obroną całkiem fajnie sobie poradził) ... teraz widać, że chłop poprostu niema pomysłu na kreacje ..z przodu jest stojanow .. do tego dochodzi mało kreatywna pomoc .. i mamy efekty . No ale zakłamujmy rzeczywistość dalej, zwalmy winę na Higuaina i wymieniajmy napasnitków ^^
0
matten
15 grudnia 2018, 14:26
Nawet jeśli Milan pod wodzą trenera Gattuso jest "nijaki", ale uda mu się zrealizować plan i awansować do Ligi Mistrzów, to nie ma powodu, aby go zwalniać. W innym wypadku rozstanie jest zupełnie naturalną konsekwencją niewywiązania się postawionych przed sezonem celów. Pytanie czy w razie zwolnienia trenera na rynku nadal będą dostępne ciekawe nazwiska jak Conte czy Wenger, bo Donadoni to kolejny półśrodek...
Edytowano dnia: 15 grudnia 2018, 14:28
2
Mirek99999999
Mirek99999999
15 grudnia 2018, 14:08
Donadoni to żaden progres, Wenger też nie gwarantuje wyników, poza tym chińczycy robili Milan na wzór Interu, a amerykanie chcą zrobić z nas Arsenal. Milan powinien być Milanem, a nie podróbką jakiegoś innego klubu. A co do Conte to chyba można tylko pomarzyć, nie jest taki głupi żeby wpakować się w takie bagno. Nawet gdyby jakimś cudem udało by się go namówić wywaliłby połowe składu, a żeby zastąpić ich godnie trzeba by sporych inwestycji na co nie pozwoli UEFA i tak błędne koło się zamyka.
0
tober12
tober12
15 grudnia 2018, 14:03
Dawaj Rino pokaż wszystkim, że LM jest dla nas i dla Ciebie. Mając dwóch pomocników w druzynie jeszcze defensywnych ciężko jest coś ugrać. Jak skrzydłowi mają dobrze grać jak dostają piłki do nogi tylko i wyłącznie. Taki Pjanic i Veratti i były by wyniki. W tym roku liczę jeszcze na 10/12 ptk a w zimę potrzeba kogoś jeszcse do pomocy.
12
The Legend
The Legend
15 grudnia 2018, 14:01
Przeciez to oczywista oczywsitosc, pismaki nie maja chyba o czym juz pisac. Osobiscie wierze, ze uda nam sie ten cel osiagnac. Paradoksalnie, odpadniecie w fazie grupowej LE moze nam w tym pomoc. Nasi najwieksi rywale w walce o czwarta lokate, czyli Roma i Lazio, beda mialy conajmniej dwa dodatkowe mecze w tygodniu, a to zawsze sie przeklada na swiezosc pilkarzy. Poza tym z nasza uboga kadra i tak bysmy nie zdzialali cudow w eurpojeskim Pucharze Pocieszenia. Reasumujac, niesmak pozostaje, ale w rzeczywistosci moze nam to wyjsc na dobre.
7
jarek2572
jarek2572
15 grudnia 2018, 14:51
Gra w LE nie jest już tak mało znaczącą jak kiedyś, a drużyny w fazie pucharowej mocniej się już angażują, a nie brakuje znanych marek. Pieniądze, prestiż i uciecha kibiców z możliwości zmierzenia się z Chelsea czy Arsenalem chociażby to wszystko przepadło. Do tego nasza drużyna straciła okazję do ogrywania się na europejskim poziomie, więc nie powiedział bym że to nam paradoksalnie pomoże. Poza tym nie możemy patrzeć na innych tylko na siebie, więc stwierdzenie, że Lazio i Roma będą grały więcej jest totalną bzdurą. Milan jako renomowana marka z roku na rok spada, więc brak wyjścia z grupy jest dużym problemem i to na tle wizerunkowym, jak i również na tle psychicznym zawodników, bo nie wydaje mi się, że brak awansu z powiedzmy sobie to szczerze prostej grupy podbuduje ich morale. Gramy piach do czego już się przyzwyczaiłem, ale to co mnie razi, to to że nie ma progresu. Są tylko przedsezonowe założenia i ciągłe obietnice.
4
The Legend
The Legend
15 grudnia 2018, 17:30
Po pierwsze, juz w zeszlym sezonie to przerabialismy, do momentu dwumeczu z Arsenalem - Milan pod wodza Gattuso gral jak natchniony, regularnie punktujac, zblizajac sie nawet do strefy premiujacej gre w LM. Co sie stalo pozniej to juz wiemy, nie dosc, ze Arsenal pokazal nam miejsce w szeregu, to dodatkowo zaliczylismy dolek formy spowodowany przemeczeniem zawodnikow. Po drugie, dlaczego stwierdzneiem faktow nazywasz bzdura, nie przedstawiajac zadnego argumentu poza pisaniem farmazonow o marce czy domniemanym zalamaniu psychicznym zawodnimkow? Skoro obecne miejsce w tabeli (czwarte), w porownaniu do osmego sprzed 12 miesiecy nie jest dla Ciebie progresem to czego Ty oczekujesz od trego zespolui? Rozprawienuia sie w poteznym Juenstusem i zdobyciem Scudetto juz w tym sezonie? Zejdz na ziemie,
1
dziubasACM
dziubasACM
15 grudnia 2018, 13:59
Tak dzisiaj przeglądałem średnią punktów na mecz i zarówno Rino jak i Montella mają 1,75 za podobny okres, to nam chyba pokazuje, że mamy 4 miejsce nie dzieki naszej poprawie, a zjeździe z formy Romy, Lazio, Violi czy Atalanty :(
5
The Legend
The Legend
15 grudnia 2018, 14:17
Blagam , skonczcie juz pisac o tym zadufanym w sobie slabiaku Montelli. Przestancie tez zaklamywac rzeczywistosc! Sam sobie policz ile punktow ugral Montella po 14 kolejkach, zanim zostal slusznie wyrzucony na zbity pysk - https://bit.ly/2PEE4bm . Nie wspomne o tym, ze nie mial on praktycznie zadnych problemow kadrowych oraz dysponowal swoim wymarzonym Bonuccim i Kalinicem (sic!).
8
Gianni Rivera
15 grudnia 2018, 13:58
Olać Wengera i Conte. Donadoni to mało śmieszny żart. Jak tak dalej pójdzie, to Di Francesco będzie do wzięcia. Jasne, w Romie mu nie idzie, ale ciężko go za to winić. Widziałbym go jako szkoleniowca Milanu w przyszłym sezonie.
4
Zako
Zako
15 grudnia 2018, 13:57
Obstawiam, ze jakby wyniki były tragiczne to i wcześniej zakończą współpracę. Chodzi pewnie o to, ze po prostu albo TOP4 albo out. Nie będzie wymówek w stylu spokojny awans do LE. Co do Donadoniego to myślę, ze zdązy objąć jakąś Bolognę czy Violę do konca sezonu, wiec nie martwiłbym sie o niego.
2
karp_fso
karp_fso
15 grudnia 2018, 13:54
Mam nadzieję, że ten Donadoni to żart, jeśli mamy zmieniać trenera w przerwie między sezonami to tylko na fachowca, a nie na kogoś kto wcale lepszy od Gattuso nie będzie.
0
Marcin1995
Marcin1995
15 grudnia 2018, 13:53
Mam nadzieję że to nie jest tak że Rino zostaje do lata bez względu na wszystko
0
Diavo
15 grudnia 2018, 14:35
Jeszcze 3 porażki a ogórkami i ciao :)
0

Zaloguj się

Zapamiętaj mnie Zapomniałeś hasło?

Zarejestruj się